reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI

Autor: Radomír Malý | Publikováno: 23.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nacismus a komunismus jsou považovány za protikladné ideologie, jako doklad je historiky uváděn boj Sovětského svazu s hitlerovským Německem za druhé světové války. Jenže tam, kde šlo o vztah ke katolicismu, se dokázali nacisté a komunisté v nenávisti vůči pravdě Kristově obdivuhodně shodnout. Typickým příkladem je útok na katolické Polsko v září r. 1939.

Je známo, že 23. srpna, tedy sedm dní před útokem Němců na Polsko, uzavřeli spolu Německo a Sovětský svaz tzv. Ribbentrop-Molotovův pakt, který ve svých tajných klauzulích stanovil, že obě mocnosti si poražené Polsko rozdělí, což se také stalo: Rudá armáda obsadila východní vojvodství tehdejší Polské republiky.

Archivy však odhalují ještě další skutečnosti, svědčící o obludné spolupráci obou ideologických systémů. Sověti dali po německém napadení Polska wehrmachtu k dispozici rozhlasovou stanici u Minska, aby německé letectvo mohlo využívat její signály k precizním náletům na města v Polsku.

Dosud neznámou skutečností bylo, že rozdělení Polska a „rána do zad“ byla plánována od delší doby. Podle původních plánů měl Stalin vpadnout do bojujícího Polska už 11. září a ne až 17., kdy k tomu skutečně došlo. To bylo dáno tím, že Sověti chtěli před světem vypadat dobře, a tak si dali podmínku, že obsadí východní Polsko až potom, co padne Varšava.

Stalin později zdůvodňoval svůj vpád do Polska ochranou běloruského a ukrajinského obyvatelstva. Němci ve snaze uspíšit sovětský vpád do země pustili 9. září do éteru falešnou zprávu, že Varšava se už vzdala. Nebylo tomu tak, hrdinní obránci polské metropole ještě týden vzdorovali. O kompromitující spolupráci obou zločinných a Kristovu církev pronásledujících režimů ještě určitě bude řečeno víc, archivy, ukryté na různých místech, postupně vydávají svá tajemství.

Marně se snažil Stalin zabránit tomu v posledních měsících války zběsilým postupem na Berlín, jenž stál Rudou armádu mnoho zbytečných lidských obětí. Jeho snahou bylo zmocnit se co nejrychleji německých dokumentů, dokazujících předchozí úzkou spolupráci bolševického Sovětského svazu a nacistického Německa.

Na závěr zbývá jen otázka: Kde je Hitler? Kde je Stalin? Kde jsou jejich údajně „věčná“ impéria?

Kristova církev, kterou chtěli zničit, je však tady stále a nepodaří se ji zlikvidovat ani zvenčí, ani zevnitř, neboť Božský Spasitel jí slíbil trvání až do konce světa.

 

Radomír Malý

Immaculata 5/2000

reklama
2077 čtenářů | 65 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(jh, 23.8.2010 2:40:39)
Odpovědět
Dodnes (a dnes) nepochopitelné dělení na zlé nacisty a dobré komunisty má svou aktuální, příbuznou podobu v nepochopitelném dělení na dobrý (mírumilovný) islám a zlé teroristy, důsledné stoupence tohoto islámu.
Cíl je stejný: likvidace Kristova dědictví!
Jak příznačné...
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(padok, 23.8.2010 2:56:37)
Odpovědět
keby Jezis vedel co sa bude vyvadzat v jeho mene po starocia tak by bol ticho a ostal by komunistom :)))
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(padok, 23.8.2010 3:11:48)
Odpovědět
Zaujimave je, ze Hitlerovi zehnali knazi v Nemecku, ze preco krestanstvo v Nemecku je tak slabo zastupene :)), velky spojenec Hitlera J.Tiso bol katolicky knaz, no a komunisticka idea bola proti narodnostna, kdezto nacisticka idea silne narodnostna, cize rasova v uplnom protiklade.

Pravda je taka, ze Lenin sa prv pokusal vytvorit komunizmus v Nemecku, lebo Marxa nenapadlo, ze biedne Rusko sa moze stat komunisticke, lebo predpoklad, ze sa prv ma stat krajina kapitaisticka a ked nastane triedny boj, tak ludia zburou spodnej vrstvy budu chciet komunizmus, ale v praxi to funguje trosku inac :))
Ked Hitler este bol so svojim vzostupom este s 0% v Nemecku viedla komunisticka strana s podporou cca 35%. Vtedy sa prednasali snemi na hromadnych manifestaciach, hitler so svojou partiou vojnovych veteranov z 1.svetovej vojny zacal chodit na komunisticke mitingy a zacal tam vyvolavat sarvatky, rozbroje, aby ludi znechutil chodit na politicke snemy, tak to realizoval u vsetkych politickych stran so svojimi 20 - timi suputnikmi. Pokial ludia rezignovali zo strachu Hitler este neprednasal na namestiach svoju ideu, ale zacal az ked vsetci prestali, vtedy sa rychlo rozmohlo po krajine,ze u Hitlera je bezpecno a tak zacali ludia pomalicky Hitlera pocuvat a za podpori bankarov sa Hitler postupne vypracoval. Bankari dali podporu Hitlerovi zo strachu pred komunizmom, vtedy je nahrazka socializmus, socializmus je len konspiracia kapitalistov proti komunizmu, aby zmiatli ludi. Hitlera nadopovali pri vzostupe bankari, ale to je tak ked nechate vzostupit vojakov v politike, ze z toho moze vzniknut iba fasizmus. Ked Lenin spozoroval co sa stalo v Nemecku, rozbehol sa do Ruska a zorganizoval taku istu metodu ako Hitler, prostrednictvom Trockeho a v Rusku sa odohrala krvava revolucia, ked sa vzburili vojaci proti carovi, lebo boli tak zbedaceny, nedoceneny, zle obleceny atd. za burica Trockeho a v pozadi Lenina, Lenin nemal charizmu, bol malicky postavou nato aby buril ludi do revolucie :))). Cize Hitler a komunizmus su protiklady a nie spolupracujuci. Hitler bol len pouzity, neskor sa trhol a nakoniec Yankies mu boli aj vdacny za vsetko :))) a cirkev bola vzdy proti komunizmu, lebo sa nevedela delit, ale iba parazitovat. Rusko bola biedna krajina, kde bolo nevyhnutne uvolnovat podu, co feudali, biskupi nechceli dovolit, preto bol nevyhnutny Stalin so zeleznym srdcom, aby tych vsetkych ludi ktory branili pokroku, nechceli uvolnit podu strojom na obrabanie pody, na stavbu ciest, aby ich vyzabijal, lebo nebolo inej pomoci. Rusko by ostalo na urovni krajin tretieho sveta a nie Svetova velmoc. Cirkvy boli vzdy konzervativne a v Rusku v tom case boli cirkvy najortodoxnejsie na svete, bol to stalin ktory zrovnopravnil muza a zenu atd. vzdy bude zalezat od uhla pohladu ako sa na neho pozerate, niekedy su nevyhnutne aj obete.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 8:34:49)
Odpovědět
Spojenci jsou to opět dnes, euroskeptici obojí :-)



Jinak samozřejmě je to nesmysl, Wehrmacht měl své polní mše i kněze pro každou větší jednotkyu, na opazku byl nápis Gott mit uns, tažení do Ruska bylo nazývano křižáckým právě pro pověstnou německou víru, a i samotné SS - vrchol nacistického fanatizmu přísahaly k tomu mi pomáhej bůch.

Celá řada nacistických pohlavárů navštěvovala pravidelně mše a nebudeme si nic nalhávat, církev svatá stála na straně nacistů proti bolševickému Rusku.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Hardy, 23.8.2010 20:59:46)
Odpovědět
No, ne tak úplně. Nacisti pořádali různé nacistické svátky přesně oproti různým naboženským svátkům, aby donutili svoje stoupence z církve vystoupit, a nebo víru nepraktikovat.
Naprosto nepřátelský postoj měli např. ke katolíkům v Polsku, jen knězů tam nacisté vyhubili téměř deset tisíc.
Po "vítězné" válce Hitler uvažoval církve zakázat. Pokud měli za války nacisti nějaké polní kuráty, tak jen proto, že němcům teklo už do bot a byli jim dobří i věřící němci, takže od nacistů to byla jen přetvářka. Něco podobného Stalin, také během války se v Rusku uvolnilo praktikování bohoslužeb, najednou to nevadilo.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:30:46)
Odpovědět
To asi zdaleka nebude pravda. Kromě komunistů se každý vůdce zaštiˇtuje Bohem, dodnes. I Hitler se považoval za Vůdce povolaného Bohem, i když jako schizofrenik měl vše nějak pomotané. Proč kromě svastiky byl na německých zbraních kříž?
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 21:50:41)
Odpovědět
Protože to byl vyslanec Papeže šířit Krista.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 24.8.2010 19:51:08)
Odpovědět
Samozřejmě ,že to pravda je a žádná tvoje komunistická příručka s tím nic nenadělá ,byv bys lhal sebevíc.
Oni ti nacisté sice byli nuceni náboženství v Německu tolerovat, jak však prohlásil Martin Bormann, "křesťanství a národní socialismus nelze sloučit".

Tento názor podpořil i Hitler, který se nechal slyšet: "Jednou nastane doba, kdy na kazatelnách budou stát jen naprostí idioti, kteří budou kázat pro pár starých bab."
Pro nacisty bylo křesťanství především učením s cejchem židovství. Jako alternativu nabízeli německým věřícím nové náboženství spočívající v uctívání kultu krve, půdy, německého folkloru a tisícileté říše. V tomto ohledu se nijak nelišili od všech svých předchůdců, kteří se vždy pokoušejí lidem nabídnout nový, odduchovnělý svět. Velmi důležitou roli v novém nacistickém "náboženství" také sehrálo učení o rasové nadřazenosti.
Nacisté zároveň soustavně potlačovali existující církve a to ze stejného důvodu, z jakého věnovali pozornost rodině: nebyli ochotni tolerovat jakýkoliv alternativní zdroj moci, v tomto případě dobře organizovanou strukturu křesťanského náboženství.
Součástí nacistického útoku proti církvím byly i změny v kalendáři, které měly snížit význam tradičních církevních svátků a posílit oblibu lidových slavností bez náboženského podtextu. I v tomhle byli nacisté velmi podobní komunistům, které jsme sami zažili.
Na konci roku 1938 byl ve školách zakázán zpěv vánočních koled a oslavy Narození Páně. Vánoce a Štědrý den byly ostatně tak jako za komunistů slaveny i nadále, ovšem původní křesťanská terminologie byla zapovězena a nahrazena starogermánskými výrazy.
Naprosto je dnes neznámá a v kalousových politických příručkách utajená kampaň ,vedená ve státem ovládaném tisku proti vybraným příslušníkům církevní organizace - kněžím, řádovým sestrám a bratřím, a následné zatýkání na základě vykonstruovaných obvinění ze sexuálních, případně finančních přestupků.

Goebbels, sám původem římský katolík, osobně tyto útoky řídil a poslal stovky kněží, řádových sester a bratří do koncentračních táborů.
A tak bychom mohli pokračovat.
Proč však zde suplovat vzdělání různým bolševickýcm kalousům,pepanům a jiným pologramotným půl až naprosto celoblbům?

Jinak ,kalous,čtou pozorně ja?
Můj nick není Samopal ,nýbrž Sam Opal,víš ty jeden náš místní negramoto?
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 24.8.2010 21:40:39)
Odpovědět
Prolhanče.
Vatikán byl spojencem Nacismu. Vlastně on ho stvořil.
A Komunismus byl nelítostný nepřítel Vatikánu (protože byl spojencem nacismu) Škoda, že Řím nedobyla Rudá armáda.

Tato lidská zrůda (pan Malý) se snaží postavit oběti Vatikánu proti svým spojencům a ochráncům.

Přeji Vám spravedlivý soudní proces.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 9:09:50)
Odpovědět
Dej si studenou sprchu gaunere.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 25.8.2010 10:26:45)
Odpovědět
Jen, že Vatikán chce zabít i Tebe.
Všechny zde chce zabít. I Felixe, Petříka, Dana, Jahodu, Trtkoše, Duku i Vlka.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 11:08:02)
Odpovědět
Jistě.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 9:49:20)
Odpovědět
Plácáš blbosti- Západní (Putinovskou propagandu). Carské Rusko mělo obrovskou ekonomickou sílu.
Jenže tam byla krutovláda. Tato krutost se pak přenesla do prvních 20-30 let fungování SSSR.
Rusko mělo již cara nejlepší technologie světa.
Rusko bylo na vynálezy na 1. místě světa.
A také bylo na prvním místě světa v duchovním světě. Ruská kultura byla a dodnes je nejlepší na světě.

O obrovské síle Ruské ekonomiky svědčí tato čísla.

Roku 1916 byla v Německo spuštěna jen 1 loď největšího kalibru.
1 bitevní křížník.

Velká Británie spustila ne moře 4 bitevní lodě. Bez těchto bitevních lodí by Němci vyhráli bitvu ve Skageraku a tak vlastně porazili Británii a Francii a donutili je ke kapitulaci.

Do roku 1916 si vlastně Británie nedovolila vyplout k velké bitvě.

Rusko vypustilo také 4 bitevní lodě.
Byla to Ruská flotila, která držela Německou flotilu a zabránila masakru Britské a Francouzské flotily. Britská byla sice větší, ale neměla v souboji 1:1 žádnou šanci- byla značná kvalitativní převaha Německa.

Loď, která byla pravděpodobně nejsilnější lodí, byla loď Slava- Ruská loď, Baltská flotila. Prakticky schopná odolávat tlaku jakékoliv Německé lodi.

Dále bylo Rusko schopno spustit velkou ofenzivu po celé délce Východní fronty. V roce 1916. I když byla úspěšná jen Brusilova ofenzíva.

Jen tak mimochodem na Východní frontě bojovalo 60% vojsk Centrálních mocností.

Tedy přízpěvek Ruska v Prvé světové válce v roce 1916 se rovnal 60% všech Dohodových sil, jak na moři, tak na souši tak ve vzduchu a především v ekonomice.

Ruská carská ekonomika byla obrovská.
SSSR se dokázal dostat na úroveň carského Ruska (ač získal 95% ekonomiky carského Ruska) až v roce 1925.

Obecně se historikové schodnou, že ekonomický vzestup SSSR by nastal i bez SSSR.

To v čem byl úspěch SSSR byla lidská důstojnost obyčejných lidí a jejich rovnoprávnost. A také obrození Pravoslavné církve, které bylo škozeno.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 11:19:16)
Odpovědět
Jo Nermuti, Rusové měli na začátku 20.stol. skutečně vynikající válečné loďstvo - slabší Japonci celé carské loďstvo v bitvě u Cušimy rozprášilo jak zajíce, pokud je nepotopilo.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 11:43:13)
Odpovědět
Bitvě u Cušimi velel idiot.
Kdyby Rusko nemělo za generály idioty, tak válka skončla v roce 1914. Viz třeba idiot Žirinsky a slaboch Samsonov, co zprasili bitvu ve Východním Prusku.
Kdyby tomu velel Frunze, tak byl Berlín dobyt do měsíce od vyhlášení války a byl konec.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 8:41:11)
Odpovědět
Stupidní článek paušalizující článek. Proč si dávali fašisté na přezky opasků nápis Gott mit uns? Proč řadu esesáků zachránil před trestem smrti po válce Vatikán (organizoval jejich vybavení falešnými doklady a útěk do J. Ameriky), co Tiso. Minulost katolické církve má stejné stíny jak minulost fašismu i komunismu (i kapitalismu, kolonializmu, imperialismu). Nemají si co vyčítat. Výklad přátelství Hitlera a Stalina je výplod historického analfabeta - byl to krátký manévr pro obě strany výhodný, kdy obě strany nepřátelské na život a smrt věděly, že se potom do sebe tvrdě pustí. A co přítelství Hitlera s Francií, Itálií, V. Británií a USA u Mnichovské dohody?
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 12:18:09)
Odpovědět
Jenom namátkou...

z deníku SS Untersturmfuhrera Keislerlicha:

" Ráno jsem šel na polní mši, modlili jsem se za naše vítěztví v tažení proti bolševismu, věřili jsme že bůch nedopustí aby ta bolševická lůza zvítězila, ikdyž naše vyhlídky nebyli právě růžové"


z Knihy o SS ve Vitenamu Ďábeslá Garda, George Robert Elford:

"Nemohli jsme sehnat kněze, což mě hodně vadilo, tak jsme bohužel improvizovaně postavili malý oltářek s křížem a oddával nás namísto něj Hans...."



Danny S. Parker Hitlerova Ofenzíva

" Mimo polních kuchyní měla každá jednotka k dyzpozici i improvizované mobilní modlitebny o bohoslužby v průběhu války stoupal mezi vojáky wehrmachtu zájem.."




Ten článek je klasická euroskeptická slátanina, silně podléhající nové ideologii, upravující si dějiny podle potřeb :-))
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 12:09:05)
Odpovědět
Ale samozřejmě.Když náckům začalo týct do bot ledasco,ostatně stejně jako bolševík, - slevil.
Chcešli ale zjistit skutečnou pravdu ,Místo áu kováříčků se musíš obejít u kovářů .Co tak A.Rosenberg a jeho Mýtus? Deníky J.Gobbelse,nebo výroky Kováře nejvyššího - A Hitlera a jiných pohlavárů?
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Malandrin, 23.8.2010 9:39:40)
Odpovědět
Nacismus a komunismus a islám - podobné si jak vejce vejci. Všechny mají za cíl totalitní moc, potlačení svobod a práv lidí, zničení jiného názoru než samy hlásají.
To že se občas perou mezi sebou - to není dáno rozdílností či protikladem, ale soupeřením o vliv a moc.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 11:30:29)
Odpovědět
Nacismu, komunismus, islám - stejné jen soupeří o moc. Jako definice totální blbost. O moc a vliv soupeří každý společenský systém, každá ideologie, náboženství i každý silnější stát, zejména velmoc nebo aspiranti na velmoc. Proč mezi sebou několikrát válčili Německo s Franciií, V. Británií - či carské Rusko s Francií, nebo nedávno V. Británie s Argentinou o Falklandy, či Srbsko s Chorvatskem či s Nato o Kosovo. USA soupeří o vliv a moc nyní permanentně s každým, včetně vojenských inervencí v rozporu s mezinárodním právem.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Malandrin, 23.8.2010 12:09:26)
Odpovědět
Přečti si článek, pak komentář. Pak teprve piš něco o blbosti.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(PetrW, 23.8.2010 19:51:25)
Odpovědět
Kalous jako správný levičák bude do alelujá omlouvat Rusáky a jejich export komunismu.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:44:01)
Odpovědět
Takže to jsem rád, protiruská ČSSD (na své celostátní konference si zve vysloužilé americké generály - na předposledním sjezdu to byl velitel zásahu NATO proti Jugoslavii Wesley Clark - a ne ruské generály) je tedy pravicová strana, což také tvrdím - jen před volbami hrá levicové divadlo (např. největší čeští privatizeři Klaus a Gross). Ale chtěl bych vědět jak Gorbačev, Jelcin, Putin a Medvěděv exportovali či exportují do světa komunismus, když ho sami zničili.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 22:18:30)
Odpovědět
jenom pro Vaši informaci Putin byl aktivním komunistou od 17 roků, už v této době spolupracoval s KGB a ve 20 letech už byl důstojníkem KGB, sám se tím chlubí v životopise, jak jste přišel nato, že rozložil komunismus ??

To jste se asi dopletl, ten se totiž rozložil sám, bordelem v Rusku zejména..
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 24.8.2010 9:02:59)
Odpovědět
Ale ne Dane. Znáte přísloví že poturčenec horší Turka. Druhá nejsilnější politická strana v Rusku Zugjanovi komunisté Putina nenávidí. A bordel nebyl a není jen v Rusku (či SSSR) a nic by se nerozpadalo bez přispění CIA a KGB řízené Gorbim s takovými snaživými Putiny.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 24.8.2010 15:03:31)
Odpovědět
Pokud vím Gorbačov nikdy nevystoupil ze strany, jenom chtěl reformní komunismus jako u nás Dubček a určitě si nepřál rozpad sovětského svazu, maximálně uvolnil napětí ve východním bloku.


Je mi jedno jaký postoj mají nynější komunisté k bývalému dlouholetému členu jejich strany a šéfovi KGB/FSB, nynějšímu diktátoru Ruska Putinovi, to že si diktátor založil vlastní stranu, která ho poslouchá na slovo a je pro něj výhodnější než původní komunisté je nepodstatné, podstatné je že Putin je bývalý komouš a dlouholetý šéf nejrepresivnějšího bolševického aparátu Ruska, který měl prvořadě chránit stranu jež vládla zemi, tedy komunisty.


Znovu opakuji, čti jeho životopis, byl to kágébák a komouš už od 17. roků.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:37:21)
Odpovědět
Už článek je z hlediska historické faktografie plácanina, takže vlastně ani komentáře k němu většinou nemají smysl.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Keil, 23.8.2010 11:20:53)
Odpovědět
Radomíre Malý, pište raději o něčem, čemu rozumíte a o čem něco víte. Tahle přihlouplá slátanina musí urazit každého, kdo si jen něco z historie o II.SV a jejích příčinách přečetl.
Bohužel vás musím považovat buď za nadutého hlupáka, nebo manipulátora a falšovatele historie. Obojí je odporné.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 23.8.2010 12:00:18)
Odpovědět
....Tahle přihlouplá slátanina musí urazit každého, kdo si jen něco z historie o II.SV a jejích příčinách přečetl......
------------------------------------------------
Ale jistě,pakliže jsi o ní četl ze soudružských brožurek a politického školení VÚMLu .
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:05:09)
Odpovědět
Ano jediné správné jsou knihy mé.

Doporuči obzvláště pro poznání pravdy knihu Den po dni.

P.S.: Tato kniha je sepsána nacisty a oslavuje nacisty, proto je to vhodný materiál.
P.P.S.: V Západních knihách obvykle chybí popisy takových bezvýznamných věcí jako je utrpení Leningraďanů, sbírky Sibiřanů, odvoz továren na Východ, pomoc Pravoslavné církve. Zato o tom, co dělali Němci je tam stavka stránek v každé.

P.P.P.S.: Ještě zajímavější, že v těch Sovetských knihách je i o těch jiných frontách.

Myslím, že chytří mne pochopí.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:54:18)
Odpovědět
Lepší je něco si přečíst i z brožurek než něvědět vůbec nic jak Vy Samopale.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 23.8.2010 11:55:31)
Odpovědět
Á kalous i ostatní opět zobali vtipné kaše.
Sice poněkud svérázný humor,ale proti gustu....
Tak Gott mit uns,ano?
A co má toto starobylé heslo německých rytířů společné s tímto tématem? To tedy i ČSL - komunistická armáda ČSSR, byla asi klerikální.Jinak by přeci nepěli při svých nejslavnějších příležitostech chorál Kdož sů boží bojovníci. Žejo.
Jo Kalous,to je Vatikán jako višitý.
No ne?
A co pravoslavní popi žehnající RA ? V jedné ruce špaginu v druhé kropenku? Ty snímky pořád existují. Víme? Pravděpodobně vatikánsé konspirační filmomontáže.
A co ty tisíce matrik z německých farních úřadů,kde se ti kteří vstupovali do NSDAP nechávali veřejně vyškrtnout z církví? Jestlipa to nebudou všechno také falza,zfalšovaná prohnaným Vaticánem?
Také veřejný výrok Adolfa Hitlera ohledně náboženské otázky ,že jejich cílem je ,aby nakonec zůstalo na kazatelně pár pitomců jež dole poslouchá několik bláznivých bab - je výrokem více než dosvědčujícím katolické založení nacistického režimu!)lol)
No a hehehe ,kamarádství Stalina s Adolfem .Tak krátký manévr vyhovující oboum stranám.Ano? No nevím ,kdo je tady analfabet? Kalous ,kdybych to nebral jako podivný tvůj svérázný humor....
Říkaj ti něco volby v Německu v roce 33 ?
Adolf 43%.Socdem a komunisti 49%
Pročpak asi Stalin nechtěl,aby Thalmann vytvořil se socdem koalici? Co? Naprosto a totálně zadlužená NSDAP i s Adolfem by tím na fleku skončila. Konec.Šlus! Šmytec!Amen!
Tak krátký manévr,říkáš. Vyzbrojení a výcvik Whermachtu komunisty v SSSR byl zajisté také krátký manévr. Žáno.
Když roky před tímto Lenin zakázal italským socialistům koalici s liberály ,což mělo za následek uchopení moci Leninovým osobním přítelem Benitem Mussolinim ,toto byl také jenom takový krátký manévr.Že?
Tak se mi zdá ,že spoluprací komunistů s fašisty byla celá serie krátkých manévrů výhodná pro obě strany, splývající v jeden jediný ,po desetiletí trvající celek.
No,kalous ,kdybych nebral v potaz,že jsi takový to originální zdejší žertéř, musel bych ty příznaky analfabetizmu hledat především u tebe...
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Evropan Jirka, 23.8.2010 12:08:03)
Odpovědět
Že komunismus a fašismus jsou přes vnějškové rozdíly strukturálně totožné, extrémistické formy levicového socialistického etatismu zjistilo a prokázalo mnoho významných myslitelů, opravdu jen namátkou H. Arendtová (to ona razila pro oba systémy termín "totalitarismus"), F.A. Hayek (nositel Nobelovy ceny), G. Orwell a mnoho jiných.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 12:22:19)
Odpovědět
Komunismus a Nacismus v dnešní době spojuje zejména jednotná euroskeptická fronta, vystoupení z EU mají v programu všechny významné nacistické organizace současnosti a velmi podobný program mají též komunisté.


Mnoho českých nacistů chválí na svých stránkách postoje Václava Klause k EU, stejně jako nedávná vyjádření řeckých a portugalských komunistů, Klaus se stává oblíbeným politikem extremistů z celé Evropy, vč. Ruska.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 12:22:25)
Odpovědět
Komunismus a Nacismus v dnešní době spojuje zejména jednotná euroskeptická fronta, vystoupení z EU mají v programu všechny významné nacistické organizace současnosti a velmi podobný program mají též komunisté.


Mnoho českých nacistů chválí na svých stránkách postoje Václava Klause k EU, stejně jako nedávná vyjádření řeckých a portugalských komunistů, Klaus se stává oblíbeným politikem extremistů z celé Evropy, vč. Ruska.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(pavjan, 23.8.2010 13:01:33)
Odpovědět
Koukám, že bloger píchnul do vosího hnízda.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:00:12)
Odpovědět
Ano je to vosí hnízdo.
Kdyby se v Rusku dostal k moci nový monarcha, tak by Komunistům činnost povolil a Nacistům a Kapitalistům nikoliv.

Přeložte si to, jak chcete.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Evropan Jirka, 23.8.2010 13:09:48)
Odpovědět
O nacistických kořenech EU píše Laughland ( česky pod názvem Znečištěný pramen) a existuje i vynikající práce Jos. Šímy, prokazující totéž (Sjednocování Evropy, je volně k dispozici na internetu).
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dan, 23.8.2010 22:22:45)
Odpovědět
pak nám určitě vysvětlíte snadno proč např. NEO
Die neue europische ordnung, pod portrétem Adolfa Hitlera má nápis, největším nepřítelem součaného německa a Evropy je EU...


Jestli ten pán náhodou nepoužíva Hájkovu a Jaklovu logiku, je trochu podivné že v EU je nacismus a neonacismus trestný a přitom má údajně nacistické kořeny.

šv. neonacistická kapela Nord Front která vytvořila organizaci NEO hymnu mimo jin. zpívá..

Znič EU, osvobodíš Evropu, zlikviduj ji a rozdrť, tvoje děti ti poděkují atd...


???


že by logika euroskeptika ? :))
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:49:59)
Odpovědět
Takových pi.tomců jak Vámi jmenovaní se najde - nesahají K. Marxovi ani po kolena. U nás je Marx zesměšňován, v anketě vysílání britské BBC asi před 5 lety byl K. Marx vyhlášen jako největší myslitel 2. tisíciletí (a A. Einstein jako největší myslitel století 20.). Holt jak by řekl další velký myslitel pan Topolánek, připrdění Čecháčci.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(frantisek zajicek, 23.8.2010 18:38:29)
Odpovědět
SamOpale,Kalouse nelze nasra.t,on si zmeni nicka a bude plantat ty svoje zgryndy dal.Zacinal tu jako Robin,potom to byl Pepan a priste kdovi kdo.Jinak slusny clanek,FZ
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 21:57:23)
Odpovědět
Příště budu František Zajíček. A budu psát moudra.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 22:09:17)
Odpovědět
Skoro samé kraviny. Např. zdejší šlechtic byl v NSDAP a on i jeho rodina chodili do kostela. Proč víceméně nad Hitlerem vyšší círekevní kruhy drželi ochrannou ruku? Proč pomáhal Vatikán utíkat SSmanům? Proč byl katolický Tiso Hitlerův věrný kamarád? Vyzbrojení a výcvik Wehrmachtu komunisty v SSSR - totální b.lbost. Hitler nesměl kvůli Versailské smlouvě cvičit s tanky a letadly v Německu - tak jeho generálové cvičili v ruských stepích - a Rusové od nich vše kopírovali. Kde jinde by se naučili vyrábět vynikající tanky T-34 a letadla - naučili se to od Němců. Ale Němci již tehdy prováděli špionáž aby se připravili k brzkému útoku na SSSR. Byly to šachy ďáblů a ne přátel. Celá Hiterova filosofie byla založena na nenávisti k bolševizmu a Rusové to samozřejmě věděli - ostatní je jen podružná máčka, kdy historičtí analfabeti dělají z komára velblouda.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 24.8.2010 21:56:05)
Odpovědět
Tank T-34 byl vymyslen v Rusku, stejně tak KV.
Důkazrm je to, že srovnatelný tank vymysleli Němci až po vahlášení války a byl použit až roku 1943.
A KV a T-34 převyšovali německé zbraně po celou dobu války.

Letadla.
Šturmovik Příkladem super letadla.

Ruská letadla byla na stejné úrovni, jako Německá po celou dobu války (pravda vyvinout tryskový pohon se podařilo němcům dřív, ovšem první proudáky nebyli rychlejší než nejlepší vrtulová letadla té doby). Jem byl rozdíl v tom, že Rusko mělo desetitisíce starších typů letadel. A přesto byly schopny se bránit němcům. A k tomu byly nejlepší stroje jižna začátku útoku na SSSR lepší než ME-105, což byl hlavní stíhací letoun Německa po celou dobu války.

Také v pěchotních zbraní měl SSSR převahu.
MOSIN byl lepší než Mauser a PP3, lepší než schnitzr.
I v pistolích byli srovnatelní, přestože Parabela byla lepší než Západní pistole.

Ano SSSR měl málo PPŠ, ale technologie byla lepší.

Tankové svazy byly postaveny na jiný druch boje. (O ČSR.)

SSSR měl po celou válku technologickou převahu. Jen v maličkostech byli Němci schopni předehnat.

Ty kecy o Německé technologické převaze jsou jen dílem arogance Němců a jsou nepravdivé.

SSSR nebyl připraven na válku, protože jeho strategie čekala boj v podmínkách roku 1938 a ne 1941.
To je obrovský rozdíl.

Tanky byly připraveny na boj v jiném terénu. Tenk vynikající v bitvě u Českých Budějovic nebyl dobrý u Kyjeva.

SSSR skutečně potřeboval 1 rok na přezbrojení. Ten neměl, proto měl takové ztráty.

Dám příklad Spitfire byl nepochybně vynikající stíhací stroj. V Bitvě o Británii a Francii byl nejlepší na nebi. V SSSR však neměl své úspěchy. (Nikdy tam neměl být nasazen.) I když byl pořád vynikající.

Armáda SSSR byla skutečně zle přepadena. Celá koncepce šla v roce 1938 do háje. Ovoce Mnichova.Hitlerova armáda byla připravena a SSSR nebyla. Koncepčně.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(SamOpal, 25.8.2010 13:22:24)
Odpovědět
Ruský zbraně ,to byl především ,až na několik výjimek šrot.
Vtip jejich úspěchu byl především v jejich masovém nasazení, co do počtu řádově přesahující počty zdrojů lidí a zbraní na druhé straně!

Pravda je ,to s tebou souhlasím ,že CCCP nebyl připraven na takovou válku ,do jaké byl "zavlečen". Soudruzi zcela jednoznačně počítali - vyplývá to z absolutně všech předválečných sovětských dokumentů ,většiny novinových článků i třebas školních osnov ,že až se na Západě Německo,Francie,Anglie.. vzájemným konfliktem vyčerpají, vtrhnou vítězně do Evropy a vytvoří Svaz Sovětských Evropských Socialistických Republik.
Proto také stály komunistické mnohamilionové armády na k tomuto účelu Stalinem ,smlouvou o neútočení nově vytvořených hranících s Německem v ÚTOČNÉM postavení,což mělo za následek jejich totální devastaci mnohem slabším protivníkem ,který tento plán prohlédl a zautočil jako první!
Ale ještě zpátky k šrotu nazývaném sovětské zbraně.
Bezesporu tank T34 byla dobrá a solidní průměrná zbraň ,která právě proto ,že svými počty tolik přesahovala počty obdobných a třeba i lepších zbraní protívníka - měla své úspěchy.
V žádném případě, ale tento tank nebyl až tak čistě ruskou záležitostí.
Stačí,připomenout jméno amerického konstruktéra Christi a jeho dvou, rusy zakoupených "traktorů".Že.
Z pěchotních zbraní zcela jednoznačně byla nejlepší německá útočná puška Sturmgewehr 44 .
Právě z její konstrukce vycházel Kalašnikov při vývoji zbraně,která jej tak proslavila.
Proč asi tak nevycházel z tolik tebou propagovaného komunistického šitu?
A tak by se dalo pokračovat.
Jenže jakápak diskuze z fanatiky,žáno?
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 25.8.2010 13:42:23)
Odpovědět
Lžeš.
T-34 byl lepší i v menším počtu.

Kalašnikov vznikl podle Českého samopalu předválečného.

MOSIN, byl nevhodná puška pro odstřelovače, to ví každý idiot, zatímco Mauser byl použitelný.

Vona to nebyla náhoda, že Rusové měli strašné ztráty při útoku, ale v boji muže proti muži to byl masakr.

SSSR měl útočnou strategii, protože se vojáci nenaučili bojovat v obraně. (Což bylo pochopitelné, když 1/2 SSSR důstojníků byli fašisti.)

Navíc SSSR vybudoval své linie na území katolíků- fašistů, strategická chyba, na kterou upozorňoval Žukov.

Zrádce Pavlov (za úplatu) rozestavil vojáky do nesmyslných pozic.

Jenže to je jedno. Lžeš a vědomě. )To se pozná.)
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 14:08:44)
Odpovědět
Jenže to je jedno. Lžeš a vědomě. )To se pozná.)

Ano,jistě .Ovšem napíše li to o mě bolševické hovado - jsem na to hrdý!

Zde jsou obrázky samopalů československé předválčné výroby:

http://www.militaria.wz.cz/cs/sa-24.htm

K nerozeznání od AK47 ,že áno ? :

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.gunnerairsoft.com/newgun/chinese/army-ak47/army-ak47-01.jpg&imgrefurl=http://www.gunnerairsoft.com/newgun/chinese/army-ak47/index.htm&h=364&w=959&sz=50&tbnid=aL7F3nHk9QAohM:&tbnh=56&tbnw=148&prev=/images%3Fq%3DAK47&zoom=1&usg=___6LNtaVWWVl-Xjw8kmUi8c0F9mg=&sa=X&ei=ZAV1TPaGOYfKswbJv63dBQ&ved=0CDgQ9QEwBg

A tady naprosto jiný Sturmgewehr 44 :

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.fmft.net/Sturmgewehr%252044%2520a.JPG&imgrefurl=http://www.fmft.net/archives/002463.html&h=244&w=569&sz=14&tbnid=whcqgHZFxyZY9M:&tbnh=57&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3DSturmgewehr%2B44&zoom=1&usg=__glMU-DQfZCwcPL5Bp2jzuPUIWQA=&sa=X&ei=OAV1TIvNDMLFswb9_M3sBQ&ved=0CBwQ9QEwAQ

Jo,tak mi soudruhu zase něco příště napiš! )))LoL))
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 13:49:47)
Odpovědět
Ještě bych doplnil : Americké kořeny tanku T 34

http://www.valka.cz/clanek_513.html
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 25.8.2010 13:53:00)
Odpovědět
Ano, podvozek měli okopírovaný z USA?
A co má být.

P.S.: Jde o toto. Každý Rus je podřadná existence a musí zemřít, protože jen krade půdu Němcům. Celé Rusko patří Němcům. A Rusové ho ukradli, protože jsou podlidé a podlidé mají právo jen na otroctví, nebo smrt.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 14:18:06)
Odpovědět
Už uplně mluvíš z cety Komunisto!
Jsteli všichni v tý vaší partaji takoví - no potěž,to se musí sám veliký a v Mauz-oleu a v ječný naložený Vladímr Ijlíč otáčet jako ten ventilátor! )Lol)
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Dálnice 66, 25.8.2010 16:54:04)
Odpovědět
No nic nemá být.
V Sovětském Svazu je přeci možné všechno. Když se soudruhům podařilo rozdojit i kozla,tak proč by ty jejich tanky nemohly jezdit bez podvozku?

http://www.youtube.com/watch?v=5-LQni2t3Ig
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 25.8.2010 18:22:37)
Odpovědět
Ano , tady mi bylo vyhrožováno zabitím a už začínají lidé bláznit.
To je trest Boží.

Omluvte se , nebo moc špatně dopadnete. Vy si myslíte, že můžete beztrestně urážet samého Boha. Kdo stvořil Komunismus? Bůh. Kdo stvořil Křesťanství? Bůh.

Urážka je úplně stejná, když je myšlena vážně nebo je to jen sranda.

Ale abyste to neměli tak zlé- odpouštím. Raději už nebudu na -Vaše primitivní kecy reagovat. Akorát vidím, jak pár srandistů míří do Pekla. U toho Vám asistovat nebudu.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Sam Opal, 25.8.2010 20:11:39)
Odpovědět
Mééé...mééé...mééééééééé....
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:31:06)
Odpovědět
Víte, jak se pozná dobro a zlo?
Podle hudby. Zlo nedokáže dělat hudbu.

Komunisti jsou dobro:
http://www.youtube.com/watch?v=ag_c_wNxRJM&feature=related
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Heřman Vidlák, 23.8.2010 16:04:39)
Odpovědět
Ano. A vzorový etalon komunizmu - Severní Korea, tedy KLDR je skutečný ráj na Zemi.
- tuhá cenzura
- hladomory
- lidé nesmí vlastnit osobní auta
- lidé nesmí vlastnit ani používat mobilní telefony
- lidé nemají přístup na internet
- jsou hlídání na každém kroku

Když se Vám komunizmus tak líbí, můžete žít úplně stejně jako většina tamních občanů.
Nejezděte autem, zahoďte mobilní telefon a jen velmi omezeně používejte pevný. Nakupujte pouze chléb a vodu, v minimálním množství. Bydlet můžete v nějaké díře bez elektřiny.
Internet si můžete ponechat jako kapitalistický bonus. To abyste nás mohl dále oblažovat Vašimi vtipnými "komentáři".

PS. Když už jsem nakousl tu Severní Koreu, tak v porovnání s jejím průměrným občanem jste Vy, nechutně až nepředstavitelně bohatý buržoa. Ono chudoba je mnohdy pouze stav mysli, než skutečnost.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jan, 23.8.2010 19:10:25)
Odpovědět
Já Vás zklamu.
Mobilní telefon mám a málo ho používám.
Pevný mám jen na Internet (neboli interní síť CIA). A víte, proč mne USA nechává na pokoji?Protože věděj, že je mám rád.

No jídlo, v tom je sice problém, ale nemám snídani. Takže se mohu s Korejci snadno srovnávat.

Jo a KLDR, to je také z velké části jen propaganda.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(abba, 23.8.2010 17:55:09)
Odpovědět
Větší hloupost v tomto článku již nelze opravdu vymyslet.Kdo napsal tento článek je lhář,lhář a lhář...Komunismus nelze srovnávat s fašismem.To pouze srovnávají pravicoví lháři a zaprodanci...Velice bych si přál,aby autor tohoto článku prožil hrůzy války,aby mu fašisté zastřelili celou jeho rodinu i s dětmi.A mluvil by jinak tento prolhanec a zaprodanec.Pravda nevítězí,pravda je.Ale ten kdo ji žije-ten vítězí...
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(TřiKřížky, 23.8.2010 19:24:52)
Odpovědět
Nechci vám brát iluze, ale on není v důsledku velký rozdíl v tom, jestli vám tátu zastřelí sluha fašistického (SS, Gestapo, aj.)nebo komunistického (NKVD apod.)režimu. Táta bude po smti tak jako tak.
Jediný rozdíl je v tom, že pokud vám ho zastřelí pohůnek komunistického režimu, v zemi kde žijete, je to hůř pochopitelný a častěji se vkrádá otázka "Proč?!", než pokud tak učiní nepřítel z cizí země.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Kalous, 23.8.2010 22:15:54)
Odpovědět
Nebo Vám třeba tátu zastřelí Mašíni nebo ho po válce ve svých mučírnách ve své zoně umučí britští vojáci (pokud by Váš otec byl německý komunista přeživší válku).
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Hardy, 23.8.2010 21:14:42)
Odpovědět
ABBA je super skupina ze Švédska, ale nelze s tebou souhlasit, bohužel, komunisti a nacisti jedno jest. Koncentráky-gulagy, genocida svých i cizích, pokus o světovládu, šílenej ekonomickej marazmus a absolutní nesvoboda.
Nacisti byla "navoněná bída", neměli rezervy, jen obdiv, že dokázali vzdorovat tak dlouho, bolševici a komunisti také víceméně "navoněná bída", také až obdiv, že dokázali vzdorovat tak dlouho, ale zaplaťbůh, že jsou v kelu, věřím, že většině světa se po nich nestýská.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(Nermuť Jann, 23.8.2010 21:57:11)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=9kVS2CLlEo8&feature=fvw

Ta ne NEnávist hlásaná na EUportálu sama stačí k určení podstaty tohoto webu.


Všechny, kdo se mnou nesouhlasí vyvraždit. A PŘEDEVŠÍM JE TŘEBA POBÍT KOMUNISTY A PRAVOSLAVNÉ.

ANO TOTO MAJÍ MUSLIMŠTÍ TERORISTÉ SPOLEČNÉ S NATO, VATIKÁNEM A HITLEREM.

JOJO TENTO WEB JE FAŠOUNSKEJ.
Re: NACISTÉ A KOMUNISTÉ SPOJENCI
(cook, 23.8.2010 21:09:05)
Odpovědět
Dane vynech ten sveřepý antiklausismus a občas i antižidovské výpady a bude s tebou rozumná a vcelku i zajímavá diskuze.
BÁSEŇ.I
(Nermuť Jan, 23.8.2010 22:00:03)
Odpovědět
Na Moskvu se valí hordy.
Napoleon.
Křižáci.
Fašouni.
Mongolové.
Turci.
Angličané.

Všichni přes hubu dostali
se staženým ocasem utíkají.

Je to jen jedna verbež.
Žádný rozdíl není mezi nimi.
Huby plné míru.
Srdce plná nenávisti.
Re: BÁSEŇ.I
(Jahoda, 24.8.2010 6:45:32)
Odpovědět
Plócho zdělálos ruskój karavé
oná něchatěéla daváť molokó.
Někušála ,nabežána a rugálas
něchatělá torovů žírnuju,gruš,
ni jablokó..

Plócho zdělálos ruskoj karóvě,
Nermutě stuklnůli..
malatkom pa galóvě.

Na Kavkaze jesť gará,
pad garój dalína,
něsmatri Nermuť
na meňjá
ja nět mandalína.

A što tibjé nůžno
a što tibjě náda,
ničevó nět nůžno,
ničevó nět náda.

Na Kavkaze jesť gará
pad garój lužájka,
něsmatri Nermuť na meňjá
...ja nět balalájka!


A što tibjě nůžno,
a što tibjé náda,
ničevo nět nůžno
ničevó nět náda.

Na Kavkaze jesť gará
pad garój dalína
Nermuť jesť puka dum
on chóčet v Kremlé Stalína.


Busígda bůdět sólnce
bůsigda bůdět něéba
bůsigda bůdět Nermuť
bůsigda-bůdut ja.
Re: BÁSEŇ.III
(Jahoda, 24.8.2010 7:01:17)
Odpovědět
A što tibjé nůžno
a što tibjé náda
ničevó nět nůžno
podrbej mě záda.



Skal a stepí divočinou,
hladový a roztrhán¨
s puškou v ruce
s ohněm v srdci
uhání vpřed Nermuť..
partizán.

A što tibjé nůžno
a što tibjé náda
ničevó nět nůžno
žádná tě nemá ráda.