reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Patří Klaus do blázince?

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 11.6.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Skupina psychologů se snažila nalézt cestu, jak zbavit Václava Klause částečné právní způsobilosti.

Kdo sleduje vnitropolitické dění, jistě mu neuniklo (i když se o tom moc nepsalo), že skupina psychologů se snažila nalézt cestu, jak zbavit Václava Klause částečné právní způsobilosti na základě zfalšovaných posudků jeho psychického stavu.

Akci připravovali Martin Jan Stránský, Jan Hnízdil, Slavomil Hubálek a další. Celá akce se znovu oživila v souvislosti s objevením se  pana  Martina Jana Stránského z VV v nominaci na funkci  ministra zdravotnictví. Jmenovaný pán se v televizním pořadu ČT Hyde park 2.června pokusil veřejně snížit autoritu prezidenta a hlavy našeho státu vyjádřením pochybností o prezidentově duševním stavu a o jeho způsobilosti vykonávat úřad prezidenta.

Zřejmě čelný představitel VV nepostřehl, že mezi demokratické tradice naší národní svrchovanosti bezesporu patří i úcta k úřadu prezidenta republiky, který mimo jiné reprezentuje naši zemi. Lze jen souhlasit, že jednání  dr. Stránského a dalších  kteří se podíleli na komplotu lékařů snažících se zbavit prezidenta republiky z politických důvodů způsobilosti zastávat úřad je odsouzeníhodné a vlastizrádné.

Na vzniklou situaci zareagovali signatáři Manifestu D.O.S.T. hrozbou: "Pokud by k navržení Stránského přesto došlo, my  v zájmu ochrany tradičních hodnot budeme iniciovat demonstrace občanské nespokojenosti v celé naší zemi až do doby, než bude takový návrh odvolán."

Pro ty, kteří nevědí co je to D.O.S.T malý exkurz. Signatáři iniciativy D.O.S.T (Důvěra, Objektivita, Svoboda, Tradice) prohlašují mimo jiné, že:

- Uznávají rodinu, založenou na manželském svazku muže a ženy, za základní výraz lidské sounáležitosti a odmítají snahy o její demontáž.

- Uznávají rozdílnost muže a ženy a odmítají shora řízený program bezpohlavní společnosti.

- Uznávají hodnotu právního státu a principu presumpce neviny a odmítají jakékoli pokusy o porušení tohoto principu i snahy vnést do české legislativy vágní, právně irelevantní termíny, například „extremismus".

- Uznávají hodnotu národa a vlasti jako konstitutivního prvku utváření osobnosti a odmítají rozplynout se v tavicím kotlíku vykořeněného kosmopolitismu.

- Uznávají západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury a odmítají její účelové „úpravy" v duchu tzv. politické korektnosti.

- Uznávají relativní hodnotu různých lidských kultur a odmítají snahy o umělé srovnávání rozdílů kvůli utvoření jediného multikulturního „světového názoru".

Jak napsal svého času D-Fens: "Výzva má jiný význam - cosi se díky ní zformovalo a teď je to tady. Výzva je přesně to, co si novodobí sociální inženýři nepřejí - aby se lidé sdružovali mimo jimi schválené platformy. Její autoři a možná i sympatizanti budou pak prohlášeni za extrémisty, ultrapravičáky, nacisty a co vím já ještě, prostě stanou se ze dne na den špatnými lidmi. Normální světa běh. Nicméně nepůjde už odčinit fakt, že vystoupili z řady a pozvedli svůj hlas proti mediální okupaci lidského myšlení.

Ani o výzvě D.O.S.T. toho na internetu mnoho nenajdete. Když nějakých pět pošuků uspořádá na náměstí okresního města Den bez aut, je z toho úvodník, fejeton a sloupek. Když dvě stě lidí podepíše petici s nepohodlným obsahem, jediná reakce "velkých" médií je mlčení. Rád bych věřil, že kruhy kolem D.O.S.T. budou jednou jádrem pro vznik skutečně pravicové strany."

A já bych zase rád věřil, že doktor, který si cintal vestu přípravou protiklausovského spiknutí se nestane ministrem zdravotnictví. To by mne VV zklamaly. I když v té TV  tuhle se vykrucoval jako hošík co byl přistižen při kouření na záchodě.

Dále čtěte:
Paulczynski (ODS): S Paroubkem jako bez Paroubka
Paulczynski (ODS): Tak jak je to s těmi komunisty, primátore Onderko?

Autor: Paulczynski.cz

reklama
3707 čtenářů | 73 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Patří Klaus do blázince?
(Petra, 11.6.2010 0:06:52)
Odpovědět
Klaus je šílenec, ten mněl být již dávno v blázninci. Je psychicky nemocný člověk.
Podobne jako Lukáš Petřík. Proč? Například pro jeho názory ohledně globálního oteplování a feminismu.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Pietro.Beretta, 11.6.2010 0:21:36)
Odpovědět
Me by jen zajimalo, zda jste treba cetla alespon jednu knihu Vaclava Klause ohledne zmeny klimatu? Hadam, ze ne a mam pravdu ze? Vaclav Klaus je velice inteligentni clovek a jeho kniha Modra, nikoliv zelena planeta je excelentnim dilem. Jste evidentne clovek nakrmen hromadou lzi z televize. Cele globalni oteplovani byla jedna velka lez, jeden z nejvetsich podvodu v historii a i pres to, ze je to dnes vetsine verejnosti jasne, tak se najdou lide jako vy, kteri to ignoruji a stejne tak se porad protlacuji zelene zakony.

Vaclav Klaus je muz, ktery je hoden byt prezidentem. V ramci samotnych principu demokracie vzdy rika, co si mysli bez ohledu na to, jaka je aktualni moda. A za to se ho prave dnesni zeleni ekofasiste pokouseli zdiskreditovat stupidnimi "ocenenimi" jako byl kuprikladu "ropak roku". Proboha jak na takove nizke triky muze verejnost naletet? Je to ubohe a nizke, uz Orwell tvrdil, ze slova jsou zbrane a mel, jak vas tak pozoruji, pravdu. Staci nekoho nazvat verejne homofobem, euroskeptikem nebo prave ropakem a v tu chvili se proti vam otoci vsechny loutky - ze Petro?

Vaclav Klaus je jeden z mala politiku, se kterym opravdu souhlasim temer vzdy, kdyz neco rika. Jeho projevy ke zmenam klimatu byly skvele, jeho projev v Evrospkem parlamentu take. Je jedina vec, ve ktere s nim zasadne nesouhlasim a to je otazka civilniho drzeni zbrani. Na tento nazor ma ale samozrejme pravo, pochybuji, ze se tim kdy nejak hluboce zabyval.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Beroun, 11.6.2010 7:21:50)
Odpovědět
Nemohla ji cist, protoze by nemohla vypustit takovy blabol. Jedine v pripade, ze by jeji prijmeni bylo "Paroubkova"... ;)))
Re: Patří Klaus do blázince?
(mysak, 11.6.2010 11:00:21)
Odpovědět
ty ses ale neznalej clovek,chudinko.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 11.6.2010 11:58:01)
Odpovědět
Knihy Klause není třeba číst.Máme dost zkušeností s jeho dvacetiletou politickou působností a s výsledky práce Klause.Jeho vizitkou je současný stav ve všeh oblastech- to jste si zapomněl všimnout pane.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Hardy, 12.6.2010 20:23:20)
Odpovědět
Klausovi fandím, je to správnej borec.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěcha, 12.6.2010 22:21:48)
Odpovědět
V tom případě jste borce ještě neviděl.Co udělal dobrého.Mužete přopomenout alespoň jeden kladný postoj.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 12.6.2010 22:38:49)
Odpovědět
Jak může normální člověk naletět takovému politikovi.
Re: Patří Klaus do blázince?
(zub, 11.6.2010 8:32:20)
Odpovědět
Petro, nevěděl jsem že v léčebně Dr. Chocholouška mohou pacienti využívat internet. Ale člověk se stále učí. Přeji brzké uzdravení. Až se uzdravíte, přečtěte si v originále pojednání pana Klause o globálním oteplování a nepapouškujte názory ignorantů.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Sunny, 11.6.2010 10:16:53)
Odpovědět
Petro, to že máte úžeh, není způsobeno globálním oteplováním. V červnu prostě bývá teplo :-)
Re: Patří Klaus do blázince?
(Wolfowitz, 11.6.2010 12:13:19)
Odpovědět
Tak ta sedla! :-)))
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 11.6.2010 11:53:23)
Odpovědět
Proč do blázince.Klause stačilo odvolat a bylo vše OK.Ve fungující parlamentní demokracii by už dávno hrad neobýval.V kocourkově však může fci.prezidenta zastávat každý.Za ten hradní euroskeptický balast můžeme děkovat Topolánkovi a komunistům . Ti opětovně dosadili Klause.Klaus dobře věděl,proč s komunisty před volbou usilovně vyjednával.Jediná cesta,ještě vydržet a pak konečně demokratické přímévolby dle strany VV věcí veřejné,jediné středopravicovéskutečně demokratické strany s novými mladými lidmi bez starých papalášů devastátorů.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Luboš, 11.6.2010 13:33:31)
Odpovědět
Přehřátý organismus je svinstvo,ve Vašem případě už jde asi už o celkové oslabení .Často pít ve Vašem případě jen vodu,to Vám udělá lépe.Po stabilizaci organizmu, navštivte psychyatra.
Re: Patří Klaus do blázince?
(frantisek zajicek, 11.6.2010 19:16:00)
Odpovědět
Petro,naprosty souhlas.Ja se na tohoto Moskevskeho Hurvinka jenom kouknu a uz vim,ktera bije.DG 301,302,307,Alzheimer,schyzofrenie,gigantomanie,narcismus,pocit nenahraditelnosti-to je jen slaby vycet neduhu Tuneldedka Lukoilovice Pruzinskeho.Jelikoz tento myslenkove prazdny starec starne,bude se jeho dusevni stav zhorsovat ze dne na den.V praxi se to projevi tim,ze minimalne kazdy druhy zakon zvetuje bez jakehokoliv duvodu,jenom pro ukajeni si sveho nezmerneho ega.Taktez po vyprseni jeho doby v uradu se tento stale bude plesti do veci politickych i verejnych.Nastesti s nim zmizi i starsi generace,jez ho nyni adoruje.Ta mladsi na nej piska uz dnes,to vite na nejake kecy ze strarozitnictvi uz neni nikdo zvykly.Stari prozije Klaun nekde v zapomeni psychiatricke lecebny a tam si tento osel muze hykat opravdu,ale opravdu co chce,FZ
Re: Patří Klaus do blázince?
(Matějka, 11.6.2010 0:43:50)
Odpovědět
Coby laik se domnívám, že p. Klaus do blázince nepatří (osobně ho ovšem neznám). Jestli to mysleli ti pánové skutečně vážně, dost přestřelili. Pan Stránský proti Klausovi v minulosti brojil. O tom není pochyb. Vždyť p. Kvapilová v Hydeparku uvedla, že stojí za tou webovkou www.nemluvizame.cz . Navíc je podepsán pod Šináglovou peticí dostklause.cz Proto nyní vyznívá trapně, že prý nechce vyvolávat konflikt a provokaci (jak poukázal v Hydeparku). To si měl rozmyslet dříve. To jsou ale pořád ti samí lidé. Vždyť on se podílel na Impulsu 99 (podobnějako Halík, Hubálek). Jednou by se mělo přestat s tím bojem mezi stoupenci Havla a Klause. Naší společnost to akorát rozděluje.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Sunny, 11.6.2010 10:19:11)
Odpovědět
Dobrý nápad. Byla by to osvěžující změna, kdyby havlisti přestali škodit.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Matějka, 11.6.2010 14:20:07)
Odpovědět
Nejdříve by se ale muselo vyselektovat, kdo jsou ti havlisti. Jak to chcete provést?
Re: Patří Klaus do blázince?
(Elf, 11.6.2010 23:02:28)
Odpovědět
Všichni kdo nesouhlasí s Lukoilovičem Pružinským?
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 12.6.2010 22:42:15)
Odpovědět
Naší společnost nebezpečně rozdělují euroskeptici podporující euroskeptika Klause.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Beroun, 11.6.2010 7:17:35)
Odpovědět
Ani naznakem,
do blazince patri pan POaroubek. A jiz hodne dlouho...
Re: Patří Klaus do blázince?
(Petra, 11.6.2010 8:33:35)
Odpovědět
Výroky Václava Klause: (udělejte si vlastný názor)
P. S. Je to hnus jak nevyběravě útočí Klaus na ekology, feministky a stoupenci imigrace a multikulturalizmu.

Žiovotní prostředí
•„Globální oteplování způsobené lidmi je nesmyslná fikce. Dá se naopak předpokládat, že když se oteplí oceán, nad Antarktidou bude více sněžit a masa ledovců naroste.“

(Narovinu 19.9.2006)

•„Hluk je neodstranitelnou součástí životního prostředí člověka, protože je důsledkem aktivního a produktivního života lidí. Snaha hluk beze zbytku odstranit je neslučitelná se samotnou podstatou svobodné společnosti.“

(Odůvodnění veta zákona o hodnocení hluku 9.5.2005)

•„Ekologové hovoří o záchraně planety. Od čeho? A od koho? Jednu věc vím – musíme zachránit planetu – a sami sebe – od nich.“

(Modrá planeta v ohrožení, Václav Klaus, rok vydání 2009)

•„Na otázku, jestli lidské aktivity neničí životní prostředí: To je takový nesmysl, že snad větší jsem neslyšel.“

(HN 16.5.2007)

Integrace
•„Jsem přesvědčen, že obecná ideologie multikulturalismu, která je antiliberální ideologií, je hluboce mylná.“

(MFD 16.7.2005)

•„Masová migrace vznikla jako falešná ideologie ... tímto obecným lidským právem jsou potlačována elementární občanská práva lidí.“

(MFD 16.7.2005)

•„Pokud se jim to místo nelíbí, měli by jít někam jinam a nesnažit se ho přizpůsobovat obrazu svému.“

(MFD 16.7.2005)

•„Všichni emigranti odešli a odcházejí do Spojených států z prospěchu a ekonomických důvodů.“

(Seminář, University Chicago 1.5.1995)

•„Multikulturalismus je ... tragickým omylem současné západní civilizace.“

(MFD 16.7.2005)

•„Existuje v ČR diskriminace žen? Je to nesmyslná věc.“

(MFD 26.2.2005)

Neziskové organizace
•„Aktivity organizací vytvořených na těchto základech představují nové formy ohrožení lidské svobody, kterou zejména my, kteří jsme prožili komunismus, bereme nesmírně vážně.“

(Projev ve Varšavě, zdroj www.pehe.cz)
Re: Patří Klaus do blázince?
(em, 11.6.2010 9:08:38)
Odpovědět
konkretne s cim nesuhlasite ? a ak ste schopna uviest aj dovod tak by to potesilo.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 11.6.2010 12:06:58)
Odpovědět
Bez komentáře a přeji Vám hezký den bez hluku ,smradu,prachu,méně hinoucích živočichů,bez mizení pralesů atd.a také bez euroskeptické demagogie a s jasnějším pohledem na Klause.To bude těžké,že.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěcha, 11.6.2010 12:09:04)
Odpovědět
Opravuji hynoucích.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Josef, 11.6.2010 14:59:37)
Odpovědět
To je strasny! Ja jsem zjistil, ze jsem stoprocentni blazen, protoze ve vsech bodech s prezidentem souhlasim!
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěcha, 12.6.2010 22:27:22)
Odpovědět
Hlavně ,že víte proč.Silně ale pochybuji.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jahoda, 11.6.2010 9:18:24)
Odpovědět
ještě že máme takového prezidenta.
Je to poslední schopný politik ve střední Evropě a já se bojím toho,že až jednou odejde,jeho místo okamžitě obsadí prospěchář,který bude stranit zájmům prospěchářů ve snaze získat si jisté koryto ,parazitovat na pracující veřejnosti a mít se nadosmrti dobře.
Pokud se nechá veřejnost oblbnout novodobou praktikou totality,ztratí svobodu .
Feministky,
buzeranti,
globalisté,
paraziti ,
vyžírkové,
multikulturalisté,
odborníci přes rasizmus
a diškriminaci,
zelení teroristé,
antirasisté,
propagátoři "integrace přistěhovalců",
moralisté,
političtí korektníci ,
různí aparátčíci,
ekoteroristé,
a jakož i jiná verbež slouží pouze jako zámínka a způsob ,nástroj a prostředek k omezení svobody slova a převzetí politické moci.
Zářným příkladem tohoto boje o moc jsou praktiky současného demokratického prezidenta USA.
Ihned,jak tento demokratický aparátčík převzal svůj ůřad,byl schválen v USA zákon zakazují cokoli říci proti černochům,buzerantům a pedofilům.
U nás zase obdoba náhubkového zákona,kdy je formou zákona omezena svoboda slova a tím ůtočeno na demokracii.
Protože tam,kde již není svoboda slova,nastupují ihned represe státní moci a to za ůčelem dodržování tohoto zákona a tím je upevněna pozice mocipánů.
Zářný příklad toho budiž UK.
Kdy lejberistická totalitní klika nasazovala do britské veřejnosti tajné agenty,obdobu stb v ČSSR a sledovala co kdo říká a jak myslí,počínaje sledováním dětí v mateřských šlokách,zda nejsou rasističtí,přes tajné genty v londýnských přístavních putikách,sledujících,zda někdo z britů nežehrá na přistěhovaleckou poliku a multikulturní mix..
Pokud se takto ocejchovaný člověk pak zůčastnil už jenom demonstrace,která byla totalitě nepříjemná,ihned byl postihován a pronásledován,třeba vyhozen z práce,policejně šikanován a dokonce i vězněn.
To samé v USA.
Tento extrem byl v západních demokraciích umožněn hlavně proto,že tamnější veřejnost nepoznala totalitu a žila vždy ve svobodě a demokracii.
Když se pak začala u nich zavádět totalita nikdo nic nepoznal.
To se ale netýká střední a východní Evropy a tamnější obyvatelstvo je na každý pokus vzít jim svobodu slova a demokracii dosti citlivé.
Proč?
Protože ví,že ihned po omezení svobody slova dochází k perzekucím,soudům a věznění .
Tak proto.
Ještě na závěr...slyšel jsem zprávu v TV,jak bylo v Austrálii pálení čarodějnic ,mužské osazentvo se u toho skvěle bavilo,pilo pivo a kořalu,byla tam skvělá zábava a hrála hudba.
Ale to jen do té doby,než tam vběhla tlupa feministek a začala na ty chlapy řvát,že pálení čarodějnic je ženská diskriminace.
Tak jim dalo to mužské osazenstvo,jak bylo vlivem požívání alkoholu v ráži přes hubu,každá feministka dostala po tlamě a bylo po řevu.
A to to bylo správně!
Mě se to líbí.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěcha, 11.6.2010 12:00:32)
Odpovědět
Účelová demagogie.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jan Zeman, 11.6.2010 13:28:40)
Odpovědět
Podstupujete změnu pohlaví?
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 12.6.2010 22:18:33)
Odpovědět
Co to tady melete.Já o voze vy o koze pane.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Sunny, 11.6.2010 10:25:28)
Odpovědět
Naprosto nechápu, s čím chcete polemizovat? Který z těch názorů můžete objektivně vyvrátit? Mně připadají rozumné. Vám zjevně ne, což je vaše právo. Ovšem tvrdit o někom, že patří do blázince, jen proto, že si dovolí mít jiný pohled na svět než vy, to je opravdu silná káva.
Re: Patří Klaus do blázince?
(R.Š., 12.6.2010 10:10:35)
Odpovědět
U většiny výroků musím s V.K. souhlasiot a u menšiny postrádám kontext v jakém byly vysloveny. Ale ani ty mě nepřipadají nijak nesmyslné. Když čtete takové weby jako www.pehe.cz tak je mi jasné co asi budete za typ. Plná ústa frází o svobodě a otevřenosti, ale jakmile narazíte na někoho kdo se s vaším viděním světa diametrálně rozchází, tak ho chcete prohlásit za blázna.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Karlos, 12.6.2010 17:18:55)
Odpovědět
No, tak to jsem asi blázen. Já bych totiž všechny tyto Klausovy citáty (pokud je tedy citujete správně, nekontroloval jsem to) podepsal. A ještě jedna věc - opakování tvrzení oponenta v diskuzi není žádným argumentem a už vůbec to nic nedokazuje.
Re: Patří Klaus do blázince?
(petr jiříček, 13.6.2010 10:56:30)
Odpovědět
Díky, Petro, za hezké citáty. Některé z nich jsem neznal, ale všechny bez výjimky bych podepsal.
Re: Patří Klaus do blázince?
(strejda, 11.6.2010 9:49:21)
Odpovědět
Ano
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jahoda, 11.6.2010 13:40:29)
Odpovědět
ne.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Miloš, 11.6.2010 9:51:15)
Odpovědět
A jak by takové vyšetření vypadalo? Vybavuje se mi pouze scénka, krásně popsaná v proslulé knize našeho národního klasika Haška Jaroslava.
Re: Patří Klaus do blázince?
(kingsfield, 11.6.2010 10:50:36)
Odpovědět
Ano, patři!!!
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 11.6.2010 12:23:25)
Odpovědět
To nevím zda patří do blázince, nejsem lékař.Dnes jsou lékaří schopni mnoho duševních chorob léčit s přijatelnými výsledky ambulantně.Jedno vím jistě a za názorem si stojím-nepatří na hrad.Každý ví, jak volby prezidenta probíhaly.Hrůza, děs ,sprosté politikaření, politické podvody,účelové hry Bobošíkové,komunistů atd.Doufám, že díky straně VV věci veřejné,díky R.Johnovi nebude občan svědkem tak ostudných trapností jako je volba prezidenta zkaženými parlanentáři.Konečně přímé volby prezidenta občany a předpokládaná potřebná váženost hlavy státu.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Peťa, 11.6.2010 18:40:48)
Odpovědět
Neuvěřitelné - kingsfield se naučil Česky. Jenom myslet se pořád ještě nenaučil.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Karlos, 12.6.2010 17:20:54)
Odpovědět
Nenaučil se nic. Leda tak ostravštinu. ;-)
Re: Patří Klaus do blázince?
(PetrW, 11.6.2010 11:07:53)
Odpovědět
To si netroufám tvrdit jestli patří do blázince nebo ne, i když jisté dávky psychopatie u něj zjevné jsou.
Mně by stačilo kdyby už jednou pro vždy zmizel v propadlišti dějin a přestal dělat ČR na Hradě ostudu. Mohl by po vzoru Schrodera skončit u Lukoilu na nějakém teplém místečku v Mockbe.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěch, 11.6.2010 12:10:59)
Odpovědět
Jistě.Už se dočkáme.
Re: Patří Klaus do blázince?
(NN, 11.6.2010 12:19:19)
Odpovědět
Klaus do blázince nepatří, protože fyzicky nikoho neohrožuje. Pravda je, že tomuto národu 20 let intenzivně škodí a rozhodně by měl být z politiky odejit.
Ad globální oteplování:
My lidstvo soustavně ničíme vodstvo, půdu, rostlinstvo i živočišstvo a jestli si někdo myslí, že samočistící schopnost atmosféry je nekonečná, pak ho lituji!
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jahoda, 11.6.2010 12:49:00)
Odpovědět
no...pokud jej pouze litujete,tak to je jenom dobře.
Jenže třeba v USA a demokraté této represivní politice jenom nahrávají,když někdo řekne,že že globální oteplování není,
když někdo řekne ,
že černoch není afroameričan,
černé kávě,že je černá a ne pražená,
mrtvole,že není metabolisticky pozmněněná,
že islámský terorizmus je islámský,
že mrzák není momentálně tělesně omezený,
slepému,že je slepý a ne zrakově indisponovaný,
když má někdo tu drzost protestovat proti potratům,
když je američan hrdý na svou zem a svou vlajku,
je pro vlastnění a držení zbraní,
......tak tohoto člověka nikdo nelituje,ale je ihned zadržen,souzen,finančně postihován ,popřípadě bručí v base.
Tak tím si pane(í) NN můžete být jist(á),že po ztrátě svobody slova v USA mají tamnější normalizátoři tento represivní system propracovaný do nejmenšího detailu.
Jenom tak jsem si ještě vzpomněl,jak za normalizace v ČSSR byl na tuto zakázanou svobodu slova paragraf za "pobuřování" a postupovalo se naprosto stejně,jak výše zmíněný pr. Obama, nebo britští lejberisté.
Ostatně ,stačí jenom porovnat slovní projevy lejberistů a demokratů v USA a jsou naprosto stejné.
Stejné!
Re: Patří Klaus do blázince? Pohled politologa Jiřího Peheho
(Kecálek, 11.6.2010 16:24:08)
Odpovědět
Názor politologa J.Pehe na konání V.Klause v souvislosti s LS. Nemusí být sice nestraný, ale je to jeho pohled.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=7016
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=7840
Re: Patří Klaus do blázince?
(NN, 11.6.2010 12:36:15)
Odpovědět
V článku stojí: "mezi demokratické tradice naší národní svrchovanosti bezesporu patří i úcta k úřadu prezidenta". Proti tomu nelze nic namítat, ale je tam řečeno ÚŘAD, nikoliv osoba prezidenta. Úřad Ferdinanda Dobrotivého asi úctu zasluhoval, ale samotný Ferdáček moc ne.
A mou úctu si zasluhují lidé, kteří se snaží nekrvavou cestou národ toho samozvance zbavit!
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jan Zeman, 11.6.2010 13:42:06)
Odpovědět
A sakra. Nezapomněl jste ještě ztroskotance?
Re: Patří Klaus do blázince?
(Kecálek, 11.6.2010 16:25:00)
Odpovědět
Názor politologa J.Pehe na konání V.Klause v souvislosti s LS. Nemusí být sice nestraný, ale je to jeho pohled.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=7016
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.php?itemid=7840
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jan Zeman, 11.6.2010 18:14:14)
Odpovědět
Myslím si, že má všech pět pohromadě ředitel "University" - ano tak se to nazývá - který - notabene v době kdy se ani neví, jaký postoj zaujme Ústavní soud (nebo to pan Pehe už věděl?) - vážně uvažuje o zbavení prezidenta svéprávnosti, protože se zdráhá podepsat mezinárodní smlouvu omezující téměř úplně suverenitu státu jehož je prezidentem - má všech pět pohromadě? Odpovím za vás - ano nejspíše má a jeho jednání není výrazem pomatenosti pro kterou by snad případně mohl být sám supearbitrován pro nepříčetnost - protože je prokazatelně členem tzv. Bilderberg group, jejímž jedním z hlavních bodů programu je federalizace Evropy a zásadní omezení suverenity národních států. Myslíte, že dosáhnout tohoto cíle tak, že by se pod záminkou "duševní choroby" odstranila z cesty hlava státu, která tomu případně brání, je demokratický postup? Nelze náhodou říci, že pan Pehe by mohl být opravdu vážným kandidátem pro obžalobu z vlastizrady a každopádně vzhledem ke svým názorům a kontaktům je bezpečnostním rizikem pro ČR?
Apropos, když už pan Pehe mluví o tom, že prý VK je případ pro psychology, pak něco jsem k tomu sepsal zde:
http://spiknutilekaru.wordpress.com/2010/05/05/mame-co-delat-se-silenci/
Re: Patří Klaus do blázince?
(K, 12.6.2010 11:20:17)
Odpovědět
www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=1092
Re: Patří Klaus do blázince?
(K, 12.6.2010 11:27:50)
Odpovědět
Jane Zemane, blogere, co říkáte na tuto petici proti V.Klausovi?
www.dostklause.cz/list/?id=&filter=&off=100

Podepsala jí i známý odbojíř MIlan Paumer, paní Mašínová, a samozřejmě nechybí ani lékař Stránský (najdete ho na signovaného pod číslem 165).
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jan Zeman, 13.6.2010 1:24:49)
Odpovědět
Petiční právo je legitimní právo občanů, či řekněme legitimní politický nástroj. Proti tomu nelze nic moc namítat. Jen se lze vždy zamýšlet nad tím, do jaké míry jsou ty které petice realistické. Například jak píšou v této petici z 9. 12. 2008 za odstoupení VK "Jestliže petici www.dostparoubka.cz podepsalo skoro 90.000 signatářů, nemělo by tuto petici podepsat méně." Když se koukneme tak do 9. 6. 2010 se podařilo pod petici shromáždit 674 signatářů. To mi tedy nepřijde jako úspěšná politická akce. Možná proto právě někteří začali připravovat cesty nelegitimní, nedemokratické a potenciálně kriminální.
V té petici se rovněž píše: "Jsem v denním styku s širokým spektrem české společnosti. Dle mé zkušenosti je to právě naopak – populární je pouze mezi hlupáky, nevzdělanými a neinformovanými!" Osobně mám nicméně za to, že to je spíše právě neinformovaností, proč vznikají takovéto iniciativy. Lidé patřící ke kroužkům, vymýšlejícím všemožné patetické útoky na VK často prokazují vyslovenou ignoranci co do představ o politických názorech VK či co do výkladu historie jeho působení v české politice. Fakta jsou v těhto kruzích často překrucována až za hranici rozpoznatelnosti, prošpikována nerealistickými představami a často velmi jasně založená spíše na ideologii, sprostotě a neustále dokola opakovaných blbostech a mýtech. Osobně například nepatřím k nekritickým obdivovatelům VK, souhlasícím s každým slovem, které vypouští, nicméně na druhé straně čím více znám jeho názory a dlouhodobě konzistentní postoje, tím spíše jsem nakloněn názoru, že se jedná o výjimečně významnou osobnost české politiky. Což je občas i "na škodu", protože se občas zdá, že k němu chybí adekvátní alternativa - aby vyrostli politici jeho formátu a konzistence a vystoupili z jeho stínu, pokračovali dále v realistické politice za české národní zájmy a svobodu - na základě faktů a jasně definovaných politických doktrín, ne nějakých apolitických představ typu "nepolitické politiky", "neimperiálního impéria", či jako nyní, kdy vznikají účelové poltické strany bez politického názoru, který si prý vytvoří pomocí internetových referend. Zde musím souhlasit s VK resp. Cyrilem Svobodou, že se jedná o vývoj potenciálně nebezpečný. Podle mého názoru proto, že přispějí k smrti politiky ve středu, jak to vtipně nazval Petr Hájek, nezakotvené v jasných politických názorech a vytváření politiky se pak ještě více zmocní mediální agentury, lobbysté a klientelisté na populistickém základě. Ačkoli zastávám pravicové názory, osobně je mi mnohem sympatičtější levice, která říká, že je levice a chce levicovou politiku, než nějací šašci, kteří se prý budou řídit tím, co jim "véčkaři" odhlasují na internetu. Takovou "politiku" považuji za mimořádně pitomou a odhalující ve vší nahotě bídu představ, které jsou zřejmě založeny od začátku na naprostém nepochopení principů politiky v zastupitelské pluralitní demokracii jako takové.
Více než nějaká petice proti VK, ať si každý dělá petice za co chce - je to pak hezká ukázka jeho myšlení, mě tedy znepokojuje volební zisk VV a vzhledem k profilu hlavních protagonistů Kalouska se Schwarzenbergem i TOP09, protože se zdá, že je volili lidé, kteří povětšině nemají ani v základu moc ponětí o tom, co jsou ti pánové zač a co si myslí, a sociologové se už teď zamýšlí nad divy motivace jejich voličů, jakkoli informace o tom pronikne samozřejmě tak maximálně do Zvědavce.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Michal, 14.6.2010 12:14:41)
Odpovědět
Máte pravdu, pod tu petici se moc lidí nepodepsalo. Existují závažné věci. Nevím, jestli může být V.Klaus dobrý člověk, pakliže chválil v PSČ osobu V.Koženého. Tehdy pronesl něco v tom smysl, že by si přál, aby měla ČR více takových lidí jako je Kožený. Na to existuje stenozáznam PSČ. Navíc jeho poradce Weigl napsal skandální dopis www.tyden.cz/rubriky/domaci/weigl-pred-lety-chvalil-kozeneho-s-poverenim-klause_104473.html

Dnes víme, co tam pan Kožený provedl. Klaus má na tom podíl. Vy to nepokláte za skandální, pane blogere Zemane?
Re: Patří Klaus do blázince?
(Šoumen, 13.6.2010 20:23:52)
Odpovědět
Tak a mají Mašínovci a Paumer po ptákách. Žádní řád Stříbrného lva. Prezident se na ně po takové petici vykašle. Oni si ho ani nezaslouží, pořád mají bobky, že by je tu pověsili za ty vraždy co spáchali, "tedy odboj", proto se tu neukážou hrdinové odbojáři. Nebo nemají čisté svědomí a celé to vůbec nebyl odboj, ale útěk za lepším s několika vraždami pro peníze, aby měli hrdinové na cestu.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Ekolog, 14.6.2010 16:25:16)
Odpovědět
Když Klause člověk poslouchá, mám nezřídka pocit, že mu hrabe. Doporučuji příspěvek pana Binky
http://www.blisty.cz/art/32972.html
Re: Patří Klaus do blázince?
(Vojtěch Dobeš, 11.6.2010 13:59:15)
Odpovědět
Do blázince patří duševně nemocní lidé, ne ti, kteří se mi nezamlouvají svými názory. Což sice vyřazuje Paroubka, ale raději tak, protože snaha označit prezidenta za duševně nemocného mi připomíná praxi SSSR v 70. letech, kdy se političtí odpůrci (názorově nepohodlné osoby) zavíraly... do psychiatrických ústavů.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Petra, 11.6.2010 15:09:46)
Odpovědět
Toto jsou autentické výroky Václava Klause

•„Jsem přesvědčen, že obecná ideologie multikulturalismu, která je antiliberální ideologií, je hluboce mylná.“

(MFD 16.7.2005)

•„Masová migrace vznikla jako falešná ideologie ... tímto obecným lidským právem jsou potlačována elementární občanská práva lidí.“

(MFD 16.7.2005)


AD 1) multikulturalismus není antiliberální ideologie, protože vychází z liberalismu Benthema a Stuarta Milla. Pro více informací vám mohu odporučit dílo Charlesa Taylora, Willa Kymlicku nebo Nathana Glasera (Práce We are all multiculturalists now).

AD 2) Masová imigrace nepotáčí práva lidí, právě naopak, imigranti do ČR přicházejí kvůli tomu, že utíkají před porušováním svích lidských práv. Evropa má morální právo otevřet své hranice africkým přistěhovalcům, poněvadž je po stáletí kolonizovala a uvrhla její obyvatele do otroctví.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Petra, 11.6.2010 15:15:41)
Odpovědět
A ještě jeden:

•„Multikulturalismus je ... tragickým omylem současné západní civilizace.“

(MFD 16.7.2005)

Tragickým omylem současné ČR je fakt, že na hradě sedí ruský agent, který nenávidí EU a chce zatáhnout naši vlast zpátky pod vliv Mátičky Rusi. Nazdávám se, že Klaus-Pružinský by se měl vrátit zpátky na Zakarpatí, odkud přišla jeho rodina.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Alberto Kvěcha, 12.6.2010 22:36:21)
Odpovědět
Jsem přesvědčený, že bude jednou odsouzen,nazván vlastizrádcem a největší škodnou po roce 89.
Re: Patří Klaus do blázince?
(petr jiříček, 13.6.2010 11:16:52)
Odpovědět
Západní civilizace podle všeho na multikulturalismus umírá a proto se dá mluvit o tragickém omylu.
Re: Patří Klaus do blázince?
(PetrW, 11.6.2010 19:49:10)
Odpovědět
Zrovna v tomoto bych nesouhlasil spíš s vaší interpretací pod AD2 než s Hradním rusofilem. Migrace je v drtivé většině především ekonomické povahy a ač to může znít cynicky, tak Evropa rozhodně nemá morální povinnost se nechat převálcovat Afričany nebo Asiaty, protože pro všechny tu jednoduše místo není a to ani nezmiňuji otázku kompatibility kultur. A už vůbec s vámi nesouhlasím s otázkou koloniální éry. Problém není koloniální éra - ta ostatně do do takové Afriky přinesla elementární prvky civilizace které tam fungují dodnes a jen díky jim tamní společnosti jakž takž existují. Problém je postkoloniální éra, jak to vede Mugabe v Zimbabwe, Zuma v Jižní Africe je dobře známé.
Re: Klaus není psychicky nemocný, jen občas rád provokuje (slova V.Havla)
(Ekonomický analytik, 11.6.2010 16:19:24)
Odpovědět
Tady je ale potíž v tom, že jsou jeho výroky často vytrhávány z kontextu. Činí tak média, která z větší části ovládají enviromentálně založení lidé - tedy lidé, kteří mají názorově blízko k V.Havlovi. Nejednou jsem nabyl dojmu, že to dělají naschvál. Negativním vztahem k V.K. byl znám zesnulý novinář Verecký, dále Plesl, Šafaříková, Palata atd. Ten výčet je hodně dlouhý. Na druhou stranu, někdy V.Klaus skutečně provokuje. Pokud se skutečně označil za disidenta EU, tak je to směšné a docela neucttivé k těm lidem, kteří coby disidenti trpěli. Jenomže když Jakl a Haslingerová tvrdí, že se z nás stal protektorát, tak je to přestřelené a nechutné. Kdyby zažili protesktorát, těžko by si hráli s takovou nemístnou paralelou. Někdy je V.Klause dost. Lidi znají jeho mediální obraz - a podle toho si člověk úsudek udělá hodně těžko. Zajímavá diskuse o Klausovi se odehrála na webové stránce astrologa Baudyše www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=1092
Re: Klaus není psychicky nemocný, jen občas rád provokuje (slova V.Havla)
(Alfa samec, 11.6.2010 19:27:35)
Odpovědět
"O Václavu Klausovi se toho ví leccos. Skromný prezident ale dosud tajil, že byl také odbojářem a pomáhal porazit fašisty. „Když se před naším domem najednou začala stavět barikáda a všichni nosili dlažební kostky, čtyřleté dítě nemohlo dělat nic jiného než si také stoupnout do té řady a pokoušet se ty kostky podávat dál,“ vzpomínal včera Klaus na válečnou dobu, kdy s rodiči bydlel na Tylově náměstí. Ještě že se tam tehdy malý Vašík nachomýtl. Jinak by dnes také mohl vykládat, že lidi měli zůstat doma, starat se o své věci a nacisti by se porazili sami. Stejně jako když později „šedá zóna“ zatočila s komunisty."

Petr Kolář, LN 6.5.2010
Re: Klaus není psychicky nemocný, jen občas rád provokuje (slova V.Havla)
(Jeeves, 12.6.2010 18:13:50)
Odpovědět
Astrologa Baudyše? Co ste tam hledal? Poučení, nebo hodně legrace? Tipuji za b).
Re: Klaus není psychicky nemocný, jen občas rád provokuje (slova V.Havla)
(Jiříkovo vidění, 14.6.2010 16:28:19)
Odpovědět
Ačkoliv strologům příliš nevěřím, některé příspvky na astrolab Narcise vystihují.
Re: Patří Klaus do blázince?
(cavrda, 11.6.2010 19:20:54)
Odpovědět
Je vidět,že teplota okolí stoupá.Urážet svého prezidenta může je debil.
Nechci být sprostý ale čeho je moc teho je příliš.
Klausovi nešaháte ani po kotníky vy pablbové co se tady roztahujete a hýřite moudrámy.
Re: Patří Klaus do blázince?
(v.n., 12.6.2010 0:56:51)
Odpovědět
Úcta k úřadu prezidenta vzala u hodně lidí za své po dvou korupčních škrábanicích, lépe řečeno po jednom škemrání a slibování u komunistů (kam důstojnost Jana Sokola nesahala) a potom po jednom kulantním vyjití s bývalým agentem. (A ta zmámená Zubová samozřejmě). Třeba jednou Topolánek řekne kolik.
Klaus hovoří statečně dokuď je v kukani, jakmile mu začne pohasínat vyhlídka na seberozkoš, zkroutí se jak žížala.
Člověk který má reprezentovat zemi a z jeho duchovního substrátu se do sněmovny dostane 0,00 by měl balit.
Kromě toho kdyby celých těch 7 let bylo na hradě místo Klause za 300 000 měsíčně tlačítko za 5 korun, bylo by to stejné. Prostě tím tlačítkem zmáčknout že "ne" a za měsíc se z toho udělá "ano". Jestli to bylo jinak (kromě jedné smlouvy která už několi let leží) ať mi euroskeptik připomene.
Trucal s malou brzdičkou.
Měl tam být Sokol a potom Švejnar. Tohle byly ztracený roky.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Otakar, 12.6.2010 9:45:07)
Odpovědět
Do blázince patří v prvé řadě ten (ti), kteří tuto skupinu "psychologů" k tomu postupu motivovali tj "bratrstvo pravdyalásky", psychologům posílám za sebe každému jednomu virtuální facku.
Re: Patří Klaus do blázince?
(EK, 12.6.2010 11:19:06)
Odpovědět
www.astrolab.cz/ukaz_odpovedi.php?cd=1092
Re: Patří Klaus do blázince?
(Jeeves, 12.6.2010 18:20:41)
Odpovědět
Klaus je jistě chytrý a variantu o jeho povážlivém duševním stavu naprosto ignoruji. Ovšem charakterem patří spíše do podsvětí.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Krištov, 13.6.2010 8:35:08)
Odpovědět
Nepatří, vrchní odborník na privatizace v 90-letech a tím vytvoření chytrých zbohatlíků spolu s vrchním humanistou a sběračem metálů jsou to nejlepší pro Český národ od Velkého sametu, zvláště z důvodů, že všechny kvalitní zákony vytvořené kvalitním parlamentem bylo pronajimateli Hradu propuštěno do oběhu aby plebs měl kvalitu života a pro vnuky vnoučata žádné dluhy. Ale kvalitní vzdělané vůdce pokud možno s titulem z města Plzně.
Re: Patří Klaus do blázince?
(Reprezentant, 14.6.2010 12:11:24)
Odpovědět
Nevím, jestli může být V.Klaus dobrý člověk, pakliže chválil v PSČ osobu V.Koženého. Na ro existuje záznam. Navíc jeho poradce Weigl napsal skandální dopis http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/weigl-pred-lety-chvalil-kozeneho-s-poverenim-klause_104473.html

Dnes víme, co tam pan Kožený provedl. Klaus má na tom podíl.