reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí

Autor: František Matějka | Publikováno: 14.6.2010 | Rubrika: Ekonomika
Ilustrace

ODS vůbec poprvé po volbách připustila, že bude muset velmi pravděpodobně zvýšit daně. Ostatní koaliční strany taktně mlčí a nechávají takové sdělení na ODS. Důvodem je špatná situace rozpočtu a slibovaná důchodová reforma. To jste před volbami nevěděli, nebo se to jen nehodilo?

volebni_sliby.PNGTaké Top 09 měla ve své rétorice před volbami jasno. Postavila se jednoznačně proti zvyšování daní. Zdravějšího rozpočtu bylo podle ní možno dosáhnout jen snižováním rozpočtových výdajů. Miroslav Kalousek před volbami svým voličům vzkázal: „Nebudeme zvyšovat daně, nechceme trestat úspěšné a demotivovat lidi, kteří dokážou vytvořit pracovní místa". Já jsem přesvědčen, že zvyšovat daně znamená v době při krizi i po krizi, v našem případě, jenom další cestu do recese. Léčit krizi v současné době zvyšováním daní, je asi totéž, jako léčit anginu studenou sprchou. Prostě jenom podvážete ekonomiku.“ (Miroslav Kalousek při představení volebního programu již v srpnu 2009. Průběžně, v modifikovaných formách, připomínáno se zvýšením hlasem po celou dobu před volbami.)

„V našem plánu nepředpokládáme, že bychom měnili něco na straně příjmů neboli daní, protože to daňové navýšení proběhlo dramaticky již v roce 2010.“ (Martin Korourek, 31.5.2010)

ODS na rozdíl od ČSSD tvrdila, že si - kromě prodloužení vyšších stropů na zdravotní a sociální pojištění - nebude pomáhat zvyšováním daní. Nejen těch přímých, jako je daň z příjmu lidí a firem, ale ani nepřímých, jako je třeba DPH nebo majetkové daně. „Žádné daně minimálně pro rok 2011 zvyšovat nechceme. Pokud bychom například zvýšili DPH, mohli bychom tím ohrozit křehký růst české ekonomiky," (Martin Korourek, 6.4.2010)

Při své falešné předvolební rétorice a pokušení hýbat s daněmi ovšem zamlčeli (a naprostá většina voličů to sama od sebe prostě neví), že například přímé daně, které prý nechtějí zvyšovat ani nyní, tvoří u fyzických i právnických osob podstatně méně, než příjem z daní nepřímých (DPH, spotřební daň, …). Ten je v součtu ve výši cca 400 miliard korun. Zvednout po volbách přímé daně by bylo politickou sebevraždou dosavadního populismu, zejména, když se blíží další letošní volby. Jenže zvednout daně nepřímé patří do kategorie „co oči přímo na výplatní pásce nebo daňovém přiznání nevidí, do voliče tolik nebolí“. Ve skutečnosti nám všem po zdanění našich příjmů sice zbude stejně (pokud lidem nakonec ještě nezvýší odvody ze mzdy), ovšem zvýšené DPH a spotřební daně nám každý den po kapkách upustí pěkně žilou. Každému, do jednoho.

Není to tak dávno, co jsem v článku „Jste blázni. Nová vláda nebude pravicová. Jen méně levicová" (více pro zájemce zde) prezentoval své přesvědčení, že místo skutečné pravicové vlády zde budeme mít jen vládu méně levicovou. Dnes se tomu, aby volič tolik nejančil a nebál se, říká „středopravá“. Od voličů a zastánců ODS a TOP09 jsem to pěkně schytal. Ano, někteří méně vnímaví voliči budou jásat, že si poslanci možná skutečně omezí imunitu, že si sníží odměny, že možná budou mít politické strany nižší příspěvky, a že mezi lidmi budou lítat nově z našich daní placení provokatéři, aby v době presumpce viny chytali korupčníky (jsem zvědav, jestli tito začnou nejprve v patrech nejvyšších). Ti vnímavější ovšem záhy pochopí, že se v podstatě nic nezměnilo. Stát nás bude dál a víc, i pod taktovkou „středopravé“ vlády, obírat o naše peníze. Vidina, že by se měl starat opravdu jen o bezpečnost jeho občanů a vše ostatních nechat na nich, nečinit z nich nesvéprávné a poskytnout jim možnost projevu svobodné vůle a odpovědnosti za své peníze, je zase o pěkný kus dál od reality.

reklama
4626 čtenářů | 57 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(hjk, 14.6.2010 9:01:48)
Odpovědět
Sliby se slibují,blázni se radují,a bude ještě hůř.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(more, 14.6.2010 16:38:07)
Odpovědět
Lidem, kteří baštily Paroubkovy lži nějak nedochází, že se musí šetřit. A ještě v době krize je to o to horší. Ono se dobře slibují 13 důchody, všem zaměstnání atd., ale to jsou pouze kecy, které nejdou splnit. A že se má šetřit, tak to lidem pochopitelně nevoní....
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(LYSAK, 14.6.2010 17:02:45)
Odpovědět
PODEKUJ ODS A TOPPCEO9,JSOU TO ZLODEJI A TZUNELARI.PAEROUBEK MEL BOHUZEL PRAVDU A TA SE JAK SI NEHODI.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysask, 14.6.2010 21:50:24)
Odpovědět
paroubek mel pravdu.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Davidan, 15.6.2010 10:11:53)
Odpovědět
Člověče, ty musíš být obzvlášť natvrdlý, když ti ani teď nedochátí, co se děje a vyprávíš tu pohádky, které ti nasadili do hlavy.
Opravdu skvělá jsi ukázka tuposti modrých voličů.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysak, 15.6.2010 11:16:07)
Odpovědět
di dohaje,potrebujes poradnou bidu a chudobu poznat,neboj,poznas ji ze strany ods a topo9,od cerrnoprdelniku a vv,tim si bud jist ty chytroprde,.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysak, 15.6.2010 11:16:08)
Odpovědět
di dohaje,potrebujes poradnou bidu a chudobu poznat,neboj,poznas ji ze strany ods a topo9,od cerrnoprdelniku a vv,tim si bud jist ty chytroprde,.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Otta, 15.8.2011 15:35:28)
Odpovědět
Šetřit ano ale na správných místech.Takle to vypadá že ten kdo má hodně chce ještě víc.Viz protikorupční komise ironie.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysak, 14.6.2010 21:48:09)
Odpovědět
co si stezujete,co jste si zvolili to mate,ted si nestezujte,dobre vam tak.chteli jste parazity ods a topaky o9,co si tak rikaji cernoprdelnici s kalouskem,ted si nestezujte.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Dan, 14.6.2010 9:29:55)
Odpovědět
Pro fungování naší silně exportní ekonomiky potřebujeme dobré podmínky pro podnikání, nezatěžovat firmy, raději rozložit zátěž na všechny maličko, než přetížit a zabrzdit firmy.

Je třeba si uvědomit že naše země je v hluboké krizi, přesto že socialisté ať už národní jako J. Zahrádka nebo demokratičtí jako Paroubek náš kritický stav zpochybnují.

32 miliard dluh pouze v důchodovém fondu letos atd.
růst naší ekonomiky 1,1% nejpomalejší ve východní EU atd. jsme nadně a válíme se poněm..

Zvýšení DPH na jídlo mi vůbec nevadí, je to rozumný krok, hl. nechat lehké firmy.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Josef, 14.6.2010 16:50:00)
Odpovědět
Dane!
Jirka Zahradka je zastance Regonomics! To je pravy opak toho, co provadi soucasna garda borcu!
Prezident Reagan v jeste horsi ekonomicke situaci snizil dane ze 72% na 28%, a nezamestnanost se mu snizila z13% na 7% a prijem do federalni kasy se zdvojnasobil a dohromaady mu pricitaji vytvoreni 25 milionu pracovnich prilezitosti a z rozjezdu ekonomie profitovali i dalsi prezidenti az do Clintona.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysak, 14.6.2010 21:52:18)
Odpovědět
nech si ty bludy a kecy pro male deti,ty troubu.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(mysak, 14.6.2010 21:52:19)
Odpovědět
nech si ty bludy a kecy pro male deti,ty troubu.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Davidan, 15.6.2010 10:16:53)
Odpovědět
Tenhle stát má být pro lidi. Proto si jej lidé platí. Pokud nebude pro lidi, musí se lidé postarat o to, aby byl.
Zákony, které jsou přijímány, musí být pro lidi, ne pro firmy. Protože potom to nebude stát, ale korporace, případně koncern, nebo jiné obchodní společenství, ke kterému ho budoucí koalice tlačí.
Peníze, které lidé státu odevzdávají, nesmí bý privatizovány, lumpy, kteří si říkají státní úředníci, tak, jak se to děje.
Všechno ostatní jsou nezdůvodnitelné kecy.
Předvolební sliby
(Dorek, 14.6.2010 9:41:15)
Odpovědět
Kalousek je mor národa, John jen kecal, když sliboval, že s brontosaury do koalice nepůjdou. I pro něho teď vidina vládní funkce je přednější, nežli jeho volební sliby. A Kalousek je křivule, od roku 1984 v komunistické Národní frontě za lidovce.Teď, když neměl naději u lidovců - dnes KDU-ČSL-zabodovat, tak si udělal s knížetem stranu, na kterou vletělo většina mladých a nespokojených s ODS. Kde jsou sliby VV o brontosaurech?
Re: Předvolební sliby
(vk, 14.6.2010 10:30:17)
Odpovědět
je třeba poznat ten pocit z MOCI, to se pak neopouští
Re: Předvolební sliby
(olda, 14.6.2010 16:42:11)
Odpovědět
Tak ten pocit moci si vychutnával Paroubek, a myslel si , že to tak bude na věky. Teď je mimo mísu, tak bude jenom škodit...
Re: Předvolební sliby
(Šoumen, 14.6.2010 20:20:14)
Odpovědět
To sis ale někde přečetl to slovo škodit. No nevím jak někde ze soukromého sektoru bude škodit. Spíš asi mu to bude u prd.le, protože v soukromém sektoru vydělá víc. Jen jsem se nikdy nedověděl jak bude škodit, naznačte to nějak co asi bude dělat, že to bude škodlivé pro všechny. Myslím, že kdyby lidovci, kterým to působilo velkou radost, když porcovali medvěda z přebytků důchodového fondu, nebo Topolánek a Kalousek, když si půjčili z důchodového fondu 80 miliard, že to tam pak někdy vrátí, tak ti škodili úplně. A proto může Bezděk tvrdit, že byl důchodový fond ve ztrátě 30 miliard, a tak se udělá reforma, kde i důchodci budou přispívat na důchody do budoucnosti, i když už mají odpracováno, právě zvýšením DPH. Ale, že nebudou pomalu mít na stravu a léky při nekonečném zvyšování cen všeho, to ti neználkové vůbec netuší, protože oni žijí již v jiných platových kategoriích, a také už si naplánovali a u ústavního soudu vyřešili své důchody, které budou podstatně vyšší než důchody dnešních seniorů. A proto je potřeba ta reforma, aby mohli i v důchodu chrochtat blahem. A normální člověk? Až se bude mět vyplácet z fondů, tak většina jich bude insolventních, nebo zkrachují. Je to od nich jen podvod. Budou tam mít páni politici peníze se kterými budou moci nakládat podle svého, taková malá občanská záložna pro ně, proto to povinné spoření do fondů. Myslím, že tato politika se jednoho dne obrátí proti nim, až přeteče ta poslední kapka a nakonec mohou skončit na lucernách, protože to už nebude ve scénáři Stb, takže to nebude žádný samet.
Re: Předvolební sliby
(Otta, 15.8.2011 15:47:02)
Odpovědět
Jen aby těch luceren bylo dost.
Re: Předvolební sliby
(mysak, 14.6.2010 21:53:24)
Odpovědět
ty ses ale trouba vid?
Re: Předvolební sliby
(Davidan, 15.6.2010 10:18:24)
Odpovědět
To si upad?
Nebo jsi se tak narodil?
Re: Předvolební sliby
(Dan, 14.6.2010 10:31:00)
Odpovědět
Kalousek je chytrý a schopný politik, co dokázal s TOP09 je až neuvěřitelné.

Já osobně mu vytýkám hl. to že volil Klause prezidentem a strhl k tomu i pravicové křídlo v KDU.. to byla jeho největší chyba.

Ale nevím proč by měl být dinosaurus, on má hodně co nabádnout v současné době, a na výsledku voleb to je vidět.

John musí z ledas čeho odstoupit nejenom proto že je to populistický idealista, ale hl. proto aby alespoň něco prosadil, je představitelem nejmenší strany koalice.
Re: Předvolební sliby
(Gopak, 14.6.2010 12:50:23)
Odpovědět
Ano, protože takových blbců, jako jsi tz, ho volilo hafo.
Re: Předvolební sliby
(svataprostoto, 14.6.2010 13:43:18)
Odpovědět
Milý Otíku,tedy Dane,ano Kalousek je schopný a to všeho a ne jen v politice.Pokusím se vysvětlit jeho schopnost a nabádání na příkladech.Kalousek se podílel na výprodeji a rozkrádání země za Klausovy privatizace probíhající za úmyslné absence zákonů(zrušeny) pro pozdější stíhání.Peníze a ne v řádů jen pár milionů má na bezpečných zahraničních kontech.Tedy je to kalousek,který tě nejdřív okrade a pak tě nabádá k šetření strašením Řeckem a bude radit jak Tě a ostatní občany zachránit tím že Ti bude celé další roky zdražovat,snižovat plat a ještě z toho mála nutit šetřit na důchod v soukromých penzijních fondech(další zlodějna,když nebude co privatizovat).Co dělal v parlamentu a vládě před tím,proč nechal situaci v zadlužování státu dojít do bilionové částky,když znál důsledky a dokonce má recept na uzdravení.Přemýšlej i když je to pro Tebe asi těžké,můžeš stále věřit někomu kdo tě srazí do vody a pak slíbí že Tě vytáhne,ale až když zaplatíš.Ty jsi do té vody-dluhů nechtěl,ale on se Tě neptal a hodil, svým podílem na vládě vč. neschopnosti a nenažranosti. A ještě se schová za figurkou knížete,aby v dýmu jeho fajfky mohl z chudých dělat ještě chudší pro svůj prospěch i spřízněnS.ých podnikavců.
Re: Předvolební sliby
(Šoumen, 14.6.2010 20:28:39)
Odpovědět
Že to Řecko ale po volbách nějak usnulo, že? Najednou nám už nehrozí, že? Nebo že by to byl volební tahák na voliče, aby náhodou nezvolili levici? Nebojte on nás tam Kalousek dovede zkratkou a bude při tom tvrdit, že nešetříme, že jsme to všechno zase prožrali. A jeho tučná konta ve Švýcarsku budou bobtnat o to co jsme prožrali.
Re: Předvolební sliby
(mysak., 14.6.2010 21:54:51)
Odpovědět
to vize to byl volebni tahak ,to jste lidi tak natvrdli?
Re: Předvolební sliby
(vybledlý nátěr, 14.6.2010 14:04:58)
Odpovědět
Dorku máš pravdu,jen Džon mluvil o dinosaurech,brontosauři byla skupina bratři Nedvědů.Ještě tedˇvisí někde bilbordy,na kterých je přeškrtnutý Kalousek a John říká :Vymeteme Kalousky a Schwarzenbergy z politiky!Tedˇvykřikuje,že z programových slibů neustupuje a dinosauři již v parlamentu nejsou(asi myslí Langra,kterého vykroužkovali voliči,ne on a Paroubek odešel sám).Místo vstupu do koalice měly VV -Johnův harém s blondýnkami obsadit v Praze správu veřejných domů a veřejných záchodů,což jsou také věci veřejné a nemusel ustupovat od stranických programových prohlášení.Je to populista větší než Paroubek a využil svou mediální známost ve prospěch okruhu spřízněných lobistů a podnikatelů,chová se jako falešná a prodejná děvka.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(hanca, 14.6.2010 10:26:24)
Odpovědět
je-li zvyseni dph treba, je v tuto chvili fakt vedlejsi, protoze tohle je obycejna podpasovka. a zbytecna. panove z tzv. pravice museli prece vedet, ze takovy krok podniknou, kdyz s tim prisli tak kratce po volbach. nemuseli pred volbami tak halasne zduraznovat, ze za jejich vlady zadne danove navyseni nebude. mohli alespon taktne pomlcet....

soucasne ohlasovane zvyseni dani jen potvrdilo, ze nikdo z nasich politiku nehraje cistou hru.

na druhou stranu nejde rict nic jineho, nez ze nebyl zadny lepsi vyber ve volbach. vsichni vedeli, ze levice slibuje naprosto nesplnitelne, vsichni vedeli, ze tzv. pravice neni cista pravice a ma tez bordel ve vlastnim chlivku... jenze koho potom volit? nejit k volbam by bylo tou nejhorsi variantou.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(N.Tomáš, 14.6.2010 15:33:56)
Odpovědět
Vážená paní,jste velmi naivní,když si myslíte že Vám politici řeknou nějakou tvrdší pravdu již před volbami,ty vyhrávají slibotechny a populisti,když vyhmátnou téma které jiným stranám chybí ,nebo je znechucení voliči chtějí slyšet.Největší podraz na voliče udělaly VV s Johnem,nebotˇse právě spojil a podporuje ony dinosaury v ODS i v přeběhlících z TOPky a to ještě stále tvrdí,že bude hlídat sociální únosnost záchranné reformy(která by nebyla potřeba,kdyby nás již dvacet let cíleně do dluhové pasti nevedli dnešní "zachránci").Zvyšovat daně řadovým občanům,kteří nežili nad poměry a zákony netvořili je bezostyšná lumpárna a zkouška,kolik ještě chudina vydrží.Proč nemluví tzv.pravice např. o majetkových přiznáních politiků a státních úředníků,návratu progresivní daně,která byla i u nás a je stále v celé Evropě?Proto,že za všemi koaličními stranami stojí bohatí a vlivní podnikatelé a lobisti,politici jsou jen jejich nastrčené figurky-bílí koně.Takhle vládnout by dokázal každý,kdo umí číst a počítat.Zvýšit DPH,ještě před tím benzin ,naftu,,cigarety,alkohol,snížit a zmrazit platy atd.na to není potřeba platit expertní skupiny.Zvyšovat daně uměla i šlechta pár století zpátky a církev zase pomocí desátků a prodeje odpustků si svoji životní úrovenˇdovedla udržet a zvšovat.Jsme opravdu ve třetím tisíciletí a gramotnější,když opakovaně věříme Kalouskům,Nečasům a Johnům? Patří naivní důvěra a hloupost k dědičným nemocem Čechů,Moravanů a Slezanů?Nebo jsme masochisté ,kteří mají rozkoš z ponižování a okrádání? Přemluv bábu a dědu,atˇživí z důchodu nezaměstnané děti a vnuky!
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(ewe, 14.6.2010 16:58:57)
Odpovědět
Tomáši a copak nám věšeli před volbami za bulíky na nos socani ??To co slibovali, tak to se rovnalo ideálu. Všichni práci, vyšší důchody, větší soc. dávky, atd... Ale kde na to chtěli vzít nějak pozapoměli. Dobře věděli o tom jak jsme zadluženi, ale balamutili zvesela všechny. A teď když se koalice rozhodla o rázné šetření, tak vám to milé oranžády nejde pod nos.
MOC patří lidu, a ten si neumí vládnout
(cojsemzavinil?, 14.6.2010 10:28:35)
Odpovědět
Dělají to pro blaho lidu, ne? Na to tam přece jsou.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hrobova, 14.6.2010 10:34:54)
Odpovědět
Levice by je zvedla 2 krát tolik a nefachčenci by brali soc.dávky o sto šest.A komunisti by si ál hompálaly nohama a chodila přes pracovní dobu nakupovat a na kávičku.Víme jak to bylo.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Dan, 14.6.2010 10:51:39)
Odpovědět
SSO a Suverenita vč. svých voličů nejsou žádná pravice, jsou to všechno národní socialisté vč. Klause.

Pravice je TOP09, ODS je středopravá liberální strana.
Mimo těchto dvou stran neexistuje nic napravo od středu co by v naší zemi mělo hodnotu halíře..
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Wolfowitz, 14.6.2010 11:28:38)
Odpovědět
Hahahahahahaha :-)))))))
hahahahhahaha :-))))))

Tak takhle jsem se fakt už dlouho nenasmál...

Muhehehehehehehehehe !!!!!!

Pište prosím dál!
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hans, 14.6.2010 11:38:33)
Odpovědět
Ty máš jasno :D :D
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hop09, 14.6.2010 12:55:27)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že máš rozumové schopnoti dítěte předškolního věku, nebudu ti nadávat.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Sunny, 14.6.2010 13:46:27)
Odpovědět
SSO je autentická pravice s velmi kvalitním programem. Vy tuto stranu ostouzíte jen proto, že nesouhlasíte s jejím postojem vůči EU.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(alois, 14.6.2010 14:59:03)
Odpovědět
Plný souhlas. Přimlouvám se pouze za poušívání oficiální zkratky Svobodní.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Dan, 14.6.2010 18:36:35)
Odpovědět
Ale kdepak, šovinismus, rasismus,hrubý nacionalismus, nenávist, homofobie...

paralela s nacisty zcela jasná..

dále pak v podobě Jiřího zahrádky support paroubskovského scoiálnědemagogického tvrzení o strašení dluhy, jež nejsou řeckou cestou...

SSo a jejich přízvivci jsou plnokrevní národní socialisté vč. Klause... Nemají nic společného s konzervatismem.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(frantisek zajicek, 14.6.2010 18:54:31)
Odpovědět
Ano,opravdu kvalitni program,neco mezi KSCM,Dolly Buster,a Stranou pratel piva.Taktez jeji vysledek byl velmi kvalitni...Jedine,co dokazete,je svalovat vinu na nezajem medii.Jenze Piraty take znal malokdo a dostali o 4000 hlasu vice nez Klaunovo panoptikum zvane SS-O.Jen tak dal at vas prorusky ancabl konecne zmizi ze sceny i s jeho prihratym autorem,FZ
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Alberto Kvěch, 16.6.2010 9:17:21)
Odpovědět
Hlavně jsou sabotující euroskeptici,kteří se maskuji zájmem o občany-podvod.Mají jen jeden cíl. Sabotovat EU a propagovat vůdce euroskeptiků V.Klause, škodící vlastizrádný ostudný hrad.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hop09, 15.6.2010 10:21:26)
Odpovědět
Kdypak? O jaké době kvokáš, slepičko?
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(j25, 14.6.2010 11:52:46)
Odpovědět
Zvýšení DPH je nejlepším řešení a je spravedlivé, na splácení dluhu se totiž konečně začnou podílet i ti,kteří mu nic nepřinášeli a jen s nataženou rukou čekali až něco od státu dostanou. Na likvidaci dluhu se budou konečně podílet i všichni zloději protože formou DPH přispějí těm co okradli. Zvýšením DPH se konečně začnou na daních přiměřeně podílet i populističtí politici a novináři,kteří přesvědčovali obyvatelstvo,že pečení holubi jim sami vlítnou do hu../pusy/.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hop09, 14.6.2010 12:54:14)
Odpovědět
Tak to by mohla být 50 procentní, ne? Nebo máš ještě nejaké lepší řešení, ty de.ile?
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(j25, 14.6.2010 13:30:47)
Odpovědět
Státní zaměstnanec se ozval? Na státním počítači,v pracovní době?Každý v Evropě ví,že nejlépen vymahatelná daň je DPH.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(j25, 14.6.2010 14:56:53)
Odpovědět
Jinak jsi měl dobrý nápad s tím 50% DPH.Musely by se ovšem zrušit všechny ostatní daně vč sociálního a zdravotního pojištění ,mohl by být pak skutečně jen jeden FÚ ,plně vybaven počítači,který by vybral DPH a přerozdělil. Určitě bych si polepšil,takhle dělám a co zaplatím na daních a dalších dávkách konzumuje někdo jiný.Potom by měla být ještě jedna daň a to z financí,které leží zbytečně na účtech v bankách od šetřílků,kteří řvou,že nemají na zaplacení 30 Kč u lékaře,ale v bance jim leží na účtě statisíce bez úročně.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Šoumen, 14.6.2010 20:38:10)
Odpovědět
No vidíš, místo toho, abys dnes přispíval důchodcům na důchody, budou dnešní důchodci přispívat tobě na důchod vyšším DPH. No fakt, je to prostě všechno jen postavené na hlavu. Ale co lze čekat v tom našem Kocourkově.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Hardy, 14.6.2010 18:29:00)
Odpovědět
Jestli pravice, nebo spíš "pravý střed" chce zvednout daně, tak jsme na tom ještě blběj než jsme všichni čekali. Ve světě v současnosti pokračuje krize a my na tom nejsme zrovna dobře, to je zjevné.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Dan, 14.6.2010 18:43:01)
Odpovědět
Strana Socialistických Občanů, SSO nebo li národní socialisté. si nemyslí, že naše dluhy jsou závažné, tvrdí že je to jenom zbytečná histerie..

Ikdyž nejvíše postavený národní socialista Václav Lukoilovič Pružinskij, šiřitel ruské kultury a jazyka v zahrničí - nositel Puškinovy ceny, osobní přítelů diktátora Vladimira Putina a velký bojovník proti západu, řekl že bude volit tu strana která chce nejvíce šetřit.. :-)
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(lysak, 14.6.2010 22:02:35)
Odpovědět
ty ses ale vul korunovanej.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Šoumen, 14.6.2010 19:56:53)
Odpovědět
Zase jste všichni zapomněli. Tak připomínačka. Říká vám něco Smlouva s voliči? Asi už dnes nic, ale situace se opakuje přesně ve stylu ODS. Prdíme na vás voliči, už jste nás zvolili. Teď to nechte na nás a my vám zase něco nalžeme za čtyři roky, až budeme potřebovat vaše hlasy.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(jaroslav, 14.6.2010 21:45:26)
Odpovědět
nejhlopější národ jsou češi,nechaj si fšechno líbit.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(lysak, 14.6.2010 22:03:59)
Odpovědět
toto je pravdive,to vam schvaluji a potvrzuji.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Jan Zeman, 14.6.2010 22:38:13)
Odpovědět
Jakákoli DPH na základní potraviny je asociální opatření, natožpak jí zvyšovat. To bude zase hudrání. Proč radši nezrušit těch x naprosto nepotřebnejch úřadů, ať se jdou Kocábové zase živit muzikou a nevotravujou.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(Jerry, 15.6.2010 14:18:15)
Odpovědět
Lidi co jste od lidi typu Kalouska cekali vzdyt je to profipodvodnik a zlodej privedl statni kasu na mizinu svoji neznalosti a lide ho jeste zvoli je to az neuveritelne co se v Cesku muze stat k tomu prihlouply namysleny John a samo zlodejska ODS a jeji kmotri zase si budou rozdelovat zakazky mezi sebou a dale okradat stat jak je to jen mozne,ze napr.Langer toho casu ministr a mel styky s mafianem Mrazkem?????Jasne ze s toho tezil nehorazne penize ale konecne na nej doslo a je od valu i kdyz si myslim,ze bude tahat za nitky v pozadi dale jako tahaji jini byvali komunistivni tajemnici viz okres Mlada Boleslav, kdo tam vlasni nejvice majetku a ma nejvetsi vliv?Byvali okresni a krajsky tajemnik KSC a to same se ted deje v ODS kdo musil odstoupit bude vodit nove poslance jak loutky.
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(onan, 15.6.2010 14:44:14)
Odpovědět
kolikze lidi si to zvolilo? 30%? :D
http://blisty.cz/2010/6/15/art53087.html
Re: Tak nám všem, milí voliči, "pravice" zvýší daně. A to bylo předvolebních řečí
(jaroslav, 15.6.2010 17:52:43)
Odpovědět
lidi vemte rozum do hrsti,a nenechte se oblbovat,klacky a na ně.