reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

„Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy

Autor: František Matějka | Publikováno: 21.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Francie je považována za jeden z hlavních pilířů EU. S novináři a médii se tam ovšem zachází jak v Rusku. Kdyby se takto choval Klaus, to by bylo řečí. Ve Francii funguje jedna z největších novodobých cenzur médií. V době přijímání Lisabonské smlouvy se o ní nesmělo psát špatně. Stejně tak nenajdete ve francouzských médiích pomalu jedinou opravdu skutečnou kritiku vlády, prezidenta a Evropské unie. Diskutovat o tom, zda existují nějaké alternativy současné struktury Evropské unie, je v podstatě zapovězeno.

sarkozy.PNG

Není to tak dávno, co vznikl „gilotinový zákon“. Nese sebou odpojování od internetu a diskuse na téma zdanění internetového připojení a užívání mobilů, neboť jedním z důsledků tohoto zákona bude pravděpodobně nižší výnos z internetové reklamy a někdo to zaplatit přece musí. Pokud si chtějí Francouzi přečíst něco o aférách svého prezidenta, musí si koupit noviny jiných států, nebo zabrouzdat na servery mimo Francii. Jejich cenzura došla až tak daleko, že prezident Sarkozy prosadil zákon, na základě kterého jako jediný může jmenovat ředitele veřejnoprávní, rozuměj dotované a vládě loajální, televize. Kdyby tohle mohl prezident Klaus, rozjela by se jistě zase mašinérie na téma jeho nesvéprávnosti. Nepředpokládám totiž, že by ředitelem televize byl u nás Bruselu poklonkující vládní panák.

Tento postup byl ale Unii vlastní odjakživa. Novodobí prounijní politici mají plnou pusu svobody slova, ale cenzura nás provází na každém rohu. Stačí se podívat na většinově pochvalné unijní články a naopak na naprostou absenci pravdivých informací o hospodaření, imigraci, zvyšující se nezaměstnanosti, nebo na zlehčování nepokojů v jednotlivých zemích. Ani v minulosti, když jsme ještě nebyli členy EU, se o krizích psát v podstatě nesmělo. Systém dotací řady médií v EU a ve své podstatě odpor k privatizaci veřejnoprávních médií není nic jiného, než systematickou korupcí svobody slova.

le_monde.PNG

Pro mnohé možná skandální, ale pro nás eurorealisty jen další střep do mozaiky ztráty svobod v Evropě, je zásah francouzského prezidenta Sarkozyho do ryze soukromého prodeje akcií deníku Le Monde. Sarkozy si do Elysejského paláce předvolal šéfredaktora Le Monde Erica Fottorona a upozornil ho, že v případě prodeje novin trojici kupujících Pigasse, Bergé, Neil neposkytne vláda listu dotace. Proč? Protože uvedení pánové jsou zcela jiného smýšlení, než Sarkozy, který se obává, že by díky jinému směřování obsahu novin také nemusel být znovu prezidentem. On totiž jeden z té trojice, Pigasse, je dlouholetým spolupracovníkem současného předsedy MMF Dominiquea Strauss-Kahna. A ten je zase považován za hlavního Sarkozyho konkurenta v příštích prezidentských volbách.

Díky doposud loajálnímu přístupu Le Monde k Sarkozymu se vláda před časem rozhodla poskytnout státní dotaci 45 milionů eur na jeho restrukturalizaci, neboť deníku hrozil zánik. Nyní Sarkozy vydírá soukromé vlastníky a dokonce uvažuje, že deník raději koupí státní France Télécom. Tak by za peníze daňových poplatníků mohl Le Monde psát nadále oslavné ódy na Sarkozyho radost.

Zatímco slaví lidé jako je Sarkozy, skutečná svoboda slova je někde pěkně uklizená. Tohle je pravá tvář Evropské unie.

reklama
1467 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Zumro, 21.6.2010 6:02:24)
Odpovědět
Koukám Francie je na tom ještě hůře než my ... maďarského žida ve fci presidenta vystřídá žid z MMF .. jak se tomu jen říká?? už vím: ZOG
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alberto Kvěch, 21.6.2010 8:06:45)
Odpovědět
Nečas by měl okamžitě přijmout hlavní úkol-boj proti euroskeptikům a rozjet spolupráci s EU.Už ani jeden euroskeptik do parlamentu EU.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alan Kieslinger, 21.6.2010 8:22:42)
Odpovědět
Kvěchu, Vám stejně jako ostatním eurobolševikům, pravda o Vašem svazu příliš nevoní. Všichni budeme rádi, pokud tento nesmysl skončí pouze finančním krachem a ne euroobčanskou válkou.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alberto Kvěch, 21.6.2010 16:54:38)
Odpovědět
Pane Alane.Pokud mluvíte o finančním krachu Česka, pak bych rád podotknul, že našemu krachu ničím nepřispěl Brusel, ale naši proradní, neslušní,neschopní politici, politikáři.Podtrhuji, ne Brusel a věřte, že by Brusel mnohem více potěšilo, kdyby Česko bylo prosperujícím státem,funkčním státem bez korupce a státem tak nezadluženým. Evropu naš kocourkov rozhodně netěší.Zejména, když vidí, jak některým zločincům v Česku vyhovuje a brání si ho pod hlavičkou euroskepce.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alberto Kvěch, 21.6.2010 16:57:55)
Odpovědět
To s vámi souhlasím.Klaus opravdu nebezpečně rozdělil národ.To je velký průser.Plně souhlasím, to se nemělo stát, to je cesta k národní tragedii.Jsem rád ,že to také cítíte.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Ina, 21.6.2010 22:40:12)
Odpovědět
Jo a potom to může rozjet proti katolíkům, zahrádkářům, včelařům a čarodějnictví. Lidé, co volili ODS chtějí DEMOKRACII, tudíž svobodu vyznání a slova, nech to na nich jak se chtějí stavět k EU, je to každého volba. Ta tvoje demagogická rada zavání vším možným, jen ne rozumem.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(c, 21.6.2010 9:57:14)
Odpovědět
Tak nemeli prijimat dotace! Dotace jsou socialisticka praktika. Pokud jim hrozi zanik, kdyz nedostanou dotace, zrejme stojej za h*vno. To bych nenazyval cenzurou a vydiranim.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Ina, 21.6.2010 22:58:16)
Odpovědět
Cé,pravdu máš, selským rozumem řečeno DOTACE je DLUH a VELKÝ ZÁVAZEK, je to krok k nevolnictví, jsou k mání na dekorativnější prostředí lépe než na stěžejní zemědělství a náš průmysl, ani nevím jestli je ještě nějaký Náš.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Bylda, 21.6.2010 9:58:25)
Odpovědět
Alberto Kvěchu(alias Franto Nováku) vzhledem k tomu, že člověk s tak naivními a hloupými názory snad ani nemůže existovat, považuji Vás za placeného provokatéra. Doufám, že Vás aspoň platěj dobře, když musíte psát takové kraviny a dělat ze sebe blbce.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(strejda, 21.6.2010 10:39:34)
Odpovědět
Pana Kvěcha neznám, pokud má ale provokovat SSO, tak zase tolik to s jejím volebním potencionálem není složité. Složitější bude asi zaplatit pana Matějku, když kasa je prázdná a dluhy se nějak neztrácejí.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Pepan, 21.6.2010 14:58:11)
Odpovědět
Strejdo -kašlete na dluhy. Třeba Irsko má státní dluh skoro 13x větší než svůj HDP, nemá šanci ho nikdy splatit (u nás je dluh jen asi 40% HDP) a přitom si Irové žijí v EU po Lucembursku nejlépe (parita kupní síly Lucemburska v r. 2009 268% průměru EU, Irsko 131 %, Řecko 95% a ČR jen 80% - 17. místo). Holt Irům to nikdo jak Řekům nezávidí, i když jejich ekonomická situace je ještě horší.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(T.V., 22.6.2010 0:29:41)
Odpovědět
Hlas dělnické třídy - Kašlete na dluhy, všechno prožerem! Levicovost je duševní porucha, pepane.

Naštěstí už v Evropě vítězí jen spořiví.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alberto Kvěch, 21.6.2010 17:00:43)
Odpovědět
Souhlas pane.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Alberto Kvěch, 21.6.2010 17:37:08)
Odpovědět
Pane Byldo.Zatím vše, co jsem předpovídal a oč ve svých příspěvcích usiloval, se k mé spokojenosti splnilo bezezbytku.Usiloval jsem o propad SSO a Bobo ve volbách,usiloval jsem o odchod Topolánka, Langra,Tlustého,Paroubka a dalších z politiky,usilovně propagoval a předpovídal úspěch strany VV věci veřejné-Radka Johna,který jak známo i Vám v parlamentu bude.Propagoval jsem propad euroskeptiků v Irsku atd.,atd.Můžete tedy Kvěchovi gratulovat, daří se mu a jeho politický přehled jak patrné není zanedbatelný -to se o každém na portálu říci nedá.Odhady euroskeptiků nejsou tak dobré.Nejsem nikým placený, nejsem členem žádné politické strany,nikdy jsem nebyl členem kom. strany,jsem volič pravice(téměř 20 let voličem ODS,letos VV věci veřejné),mám radost z propadu socanů a z tvořící pravicové koalice.Můžete se vrátit několik měsíců zpět a zjistíte ,že jsem současný stav nastínil dávno před půl rokem minimálně.Nikdy jsem nebyl sockou,vždy odmítám bezpracné peníze a uživím se poměrně slušně.Kež bych byl takový blb jak tvrdíte ještě alespoň 30 let.Bylo by fajn.Nestrádám ja ani nikdo z mé početné rodiny.Jinak prosím pane, v mezích Vašich možnosti o trochu slušnosti.Přeji hezký den pane.Nikdy nebudu členem žádné strany.Nesouhlasím s parlamentní demokracií založené na činnosti politických stran, to je ta nejhorší cesta vedoucí k populistické postupné socialisaci Česka a EU.(ŠPATNÉ)Věřte, že znám obrovské množství nedostatků EU,možná více než někteří euroskeptici, ale nejsem technik demoliční, ale řídící a tvořící s jasným pojmenováním věcí.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(IDA, 22.6.2010 0:43:52)
Odpovědět
Kvěchu měl by ses poslat populisticky a "socialisssačně" do řiti.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(Bylda, 22.6.2010 10:24:58)
Odpovědět
Pane Kvěchu(pokud se tak skutečně jmenujete),to,že jste určité věci předpověděl a že jste si je dokonce přál, to ještě neznamená,že ty věci jsou dobré.To,co o sobě píšete by ukazovalo na pravicovou pol. orientaci a nějak mi to nejde dohromady s vaším prosazováním EU,protože ta jde vyloženě do leva.Buď jste upřímně naivní a věříte že politici rozhodující v EU jsou mnohem morálnější a inteligentnější a jde jim jen o naše dobro, nebo jste hlupák a provokatér.To nemá být urážka,ale analýza vašeho smýšlení.Proti Vaší osobě nic nemám a přeji Vám i Vaší rodině vše dobré.Ještě by mě zajímalo jak řídíte a tvoříte EU.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(le-levap-pap, 21.6.2010 17:50:12)
Odpovědět
Na co trpaslík nedosáhne, po tom nenávistně hází.
Stačí se podívat na dva Vele-Francouze: Napoleona a Sarkozyho.
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(volič Praha, 21.6.2010 23:21:02)
Odpovědět
Kvěchu,Ty dementní idiote,Tebe ještě nikdo neodstranil?Už aby to Ty vandráku bylo. Odstěhuj se do Bruselu a okusuj kuru ze stromů a hlavně tam ty demente zůstaň
Re: „Svoboda slova v Evropské unii?!!“ Scénář a režie: Nicolas Sarkozy
(volič Praha, 21.6.2010 23:21:11)
Odpovědět
Kvěchu,Ty dementní idiote,Tebe ještě nikdo neodstranil?Už aby to Ty vandráku bylo. Odstěhuj se do Bruselu a okusuj kuru ze stromů a hlavně tam ty demente zůstaň