reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“

Autor: Michal Semín | Publikováno: 23.6.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Liberální i socialistická levice změnily Španělsko v posledních desetiletích k nepoznání. Pozvolný proces tohoto úpadku započal již za vlády Francisca Franca, když uvěřil v dobrou vůli stoupenců liberálních sil, opírajících se o podporu Juana Carlose II. Panovníka, jenž slib daný Francovi hanebně přetavil v alianci s odpůrci frankismu a křesťanského sociálního řádu. Monarchův pád byl letos v březnu dovršen podpisem zákona, liberalizujícím provádění potratů ve španělských „zdravotnických“ zařízeních.

Španělský pád, stejně jako úpadek celé naší civilizace, je ve své podstatě pádem duchovním. Řád nadpřirozený je s přirozeným řádem skrze svého Původce organicky spjat, proto má odpad od Boha a opuštění křesťanského mravního řádu důsledky i po výtce praktické – demografické či hospodářské.

Španělský socialistický vůdce Zapatero nemá nyní nic lepšího na práci, než vyvolat další konfrontaci s Církví a svými křesťanskými spoluobčany.

 Zde je zpráva ČTK:

Ve Španělsku se chystá zákon o zákazu křížů ve školách

13.6.2010 13:19 ČTK (Madrid)

Španělská vláda připravuje zákon o svobodě vyznání, v němž bude stanoveno i to, že stát zastává vůči všem náboženstvím přísně neutrální postoj. Ten bude vyjádřen mimo jiné tím, že budou ze státních škol odstraněny krucifixy, informoval dnes španělský list El País. Španělská socialistická vláda již v roce 2008 oznámila, že připravuje zákon, který přispěje k omezení vlivu církve a k větší náboženské pluralitě v zemi, kde je katolická církev stále velmi vlivná.

Podle připravovaného textu se například státní pohřby budou konat bez jakéhokoli náboženského ceremoniálu, zatímco dnes jsou většinou vedeny katolické obřady. Státní instituce budou muset zachovávat přísnou neutralitu k náboženství a víře a vyvarovat se jakéhokoli směšování výkonu úřadu s náboženskou aktivitou, napsal El País s odvoláním na návrh zákona. Ze státních škol, nemocnic a všech veřejných míst tak zmizí kříže a ani členové vlády již nebudou při skládání slibu přísahat na kříž.

Podle ústavy z roku 1978 mají stát a jeho instituce v podstatě nekonfesní charakter, ale katolické symboly jsou ve Španělsku všude přítomné, ačkoli frankistická diktatura, která katolicismus povýšila na státní náboženství, již před více než 30 lety padla. V roce 2008 ve Španělsku poprvé nařídil soud ve Valladolid státní škole, aby ze tříd odstranila náboženské symboly, především krucifixy.

Reformu zákona o náboženské svobodě aktualizující text z roku 1980 přislíbila loni první náměstkyně předsedy vlády María Fernándezová. Tento krok se však zpozdil, protože téma je velmi delikátní vzhledem k dosud silnému vlivu katolické církve v zemi. Katolická hierarchie se v minulosti již několikrát postavila proti reformám vládních socialistů, zvláště proti uzákonění sňatků osob stejného pohlaví a liberalizaci interrupcí.

Z tohoto příspěvku je dobře patrné, že idea „nábožensky neutrálního státu“ je pouhou chimérou. Stát, jenž se staví k náboženství přezíravě, nezaujímá vůči němu postoj neutrální, nýbrž odmítavý. Dává tím najevo, že v životě společnosti nehraje náboženství pozitivní roli, že dobrý život jednotlivců i společnosti jako celku je možný bez pevného transcendentního ukotvení.

Kde však není brán ohled na řád nadpřirozený, tam se rozkládá i vše ostatní. Snad jen zázrak by mohl Španělsko odvrátit od hospodářského kolapsu.

Nezaměstnanost je již delší dobu nad hranicí 20%, což představuje nejvyšší míru nezaměstnanosti v celé Evropské unii.

Ve snaze stimulovat hospodářský život utrácela socialistická vláda neuvěřitelné množství peněz, v důsledku čehož vzrostl rozpočtový deficit na 11,4% HDP.

Celkový soukromý i veřejný dluh přesáhl hranici závratných 270% HDP!

V zemi je na 1, 6 miliónu neprodaných nemovitostí, což je v přepočtu na hlavu 6x více než v USA!

Španělská vláda počítala s tím, že vzpruhou pro hospodářský život země bude tzv. zelený business. Do tisku nedávno unikla neveřejná vládní zpráva, z níž jednoznačně vyplývá, že většina environmentálních zákonů, nařízení a regulací znamenaly pro španělské hospodářství učiněnou pohromu.  

Španělsko se nachází v začarovaném kruhu. S růstem zadlužování hrozí snížený rating a prohlubující se nedůvěra investorů. Pokud nad politikou zadlužování zvítězí drastická úsporná opatření, dojde k podvázání hospodářského růstu a výraznému snížení životní úrovně španělské střední třídy. Dokud probíhá Mistrovství světa ve fotbale a španělský tým zůstává ve hře o medaile, zůstane politická situace relativně klidná. Ale potom? Přijdou na řadu generální stávky a pouliční nepokoje?

Státní bankrot Řecka by byl pro celou Evropu nepříjemný, ale k větším celoevropským otřesům by dojít nemuselo. Bankrot Španělska, jehož podíl na HDP eurozóny je 5x větší než v případě Řecka, by však k rozpadu eurozóny, a kdoví čeho ještě, již nejspíš vedl.

Jose Manuel Barroso minulý týden na setkání s předáky odborů prohlásil, že pokud se Evropě nepodaří vymanit se z dluhové spirály, hrozí v Řecku, Portugalsku či Španělsku občanské nepokoje či vojenské převraty.

Tento scénář považuji za více než pravděpodobný. Cui bono? Budou to knížata Bilderbergu, kteří o budoucím scénáři hospodářské krize (čti deprese) jednali počátkem června právě ve Španělsku? Nebo pro dobro španělského národa a nás všech přivede Prozřetelnost na scénu nového Caudilla?

reklama
2415 čtenářů | 74 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 3:50:10)
Odpovědět
Pan Semín se zase zbláznil. Sice není dobré rušit tradice, ale oslavovat Franca je stupidní. Von se ten španělský katolicismus také moc nevyznamenal - podíl na masovém vraždění amerických Indiánů (vyvrazděno a na dovlečené nemoci zemřelo 60 milionů Indiánů ze 70 milionů), inkvizice, .. podpora zločince Franca. Se španělskými socialisty nesouhlasím, ale také je směšné jen jim dávat vinu za špatnou ekonomickou situaci - katolíci v Itálii, Polsku si moc dobře nevedou a katolíci v Irsku jsou na tom ještě mnohem hůře. Katolická církev to bohužel v Evropě nějak nezvládá - jinak by neubývalo jejího vlivu a stoupenců.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef, 23.6.2010 7:52:37)
Odpovědět
Tech milionu povrazdenych indianu je trochu moc, tolik jich tam ani nezilo a knezi - misionari prisli na nova teritory az za armadou. Za druhe to byli divosi a zadni berankove dovedli zajmout a snist celou karavanu spanelskych dobivatelu.

Experts say that in 1520, Aztec warriors captured a caravan of Spanish conquistadors as they travelled towards Tenochtitlan and did not treat them mercifully. Instead they caged them, sacrificed them individually over a period of months and then - most grisly of all - they ate them.
It is a discovery revealed by the study of hundreds of skeletons and bones unearthed at the site since excavations began in 1990, which will demand revisions in Mexico's history books and a readjustment of our perception of Aztec culture and how foolishly compliant it really was.

Navic valcili i mezi sebou a k svatkum, kterych meli 18 za rok vrazdili obeti docela zajimavym zpusobem vyrvanim srdce z hrudniku za ziva. A vyroci vysveceni pyramidy oslavili obetovanim udajne 84000 zajatcu z nepratelskych kmenu.

Nor was human sacrifice just an occasional event in the Aztec calendar. Scores were conducted on each of their 18 festival days in the year. According to Aztec writings, as many as 84,000 people, all prisoners of regional skirmishes, were sacrificed on a single occasion to mark the consecration of the Great Pyramid of Tenochtitlan in 1487

Nejznamejsi dobivatel Hernandez Cortez se prohlasil za guvernra Noveho Spanelska (dnesni Mexiko) a jednal ve jmenu autority spanelskeho krale - Emperor Charles V., nikoliv katolicke cirkve! In reality, Cortez was taking charge of the situation absolutely, and ready to claim the gold and power he had been looking for.

Byla takova doba - a vina se nededi, coz moc lidi v CR nechape, ale to je deictvi po komunistech!
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef Novák, 23.6.2010 8:39:34)
Odpovědět
Díky Josefe, sám jsem se chystal reagovat, ale Vy jste to vystihl perfektně a je zbytečné k tomu něco dodávat. Zdá se, že se zbláznil někdo úplně jiný. Je zajímavé taky porovnat, kolik Indiánů dnes žije v Severní protestantské a kolik v katolické Jižní Americe.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 8:52:32)
Odpovědět
Nováku, zase jste mimo i sám. Nyní žije v S. a J. Americe jen zlomek původního počtu obyvatesltva. A to vraždění a likvidace Indiánů v obou Amerikách pribíhalo teoreticky od r. 1492 až možná dodneška (i nyní jsou v brazilsjém pralese Indiáni vražděni aby uvolnili teritoria novým pozemkům či těžbě nafty - v USA byla dávána odměna za sklap Indiána ještě v r. 1895). Takže matematicky to vychází. Celé národy a kmeny byly vyhubeny (např. Inkové, desítky kmenů sev.am. Indiánů). A církev u všeho asistovala. Počátky a pokračování dobývání obou Amerik bylo podobné. Někteří Indiáni prováděli rituální vraždy, křesťané zase po objevení Ameriky min. 20 let s povolením církve krmili své psy indiánskými dětmi, církev je nepovažovala za lidi.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(hanca, 23.6.2010 13:21:39)
Odpovědět
Pepane, jsi trochu mimo. najdi si o te dobe vicero informaci. smesovat rozhodovani panovniku ci vojenskych velitelu za cirkev je vyklad dosti sverazny. apropo to byli knezi, kt vyvolali diskuzi o nelidskem zachazeni s Indiany, v Portugalsku cirkevni predstavitele mluvili o velkem zemetreseni 1755 jako o trestu na krale za spatne chovani vuci domorodcum v lat. Americe.
i kdyz byli i mezi knezimi takovi, kt pochybovali o rovnocennem postaveni Indianu s belochy, vydavat toto za oficialni stanovisko cirkve a jeste s nejakou rozhodovaci moci je vic nez nepresne.

ale vracet se k Frankovi...to je taky mimo misu.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 14:50:38)
Odpovědět
Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve - např. Pizaro zajal Velkého Inku, slíbil mu že ho propustí pokud naplní místnost kde byl vězněn zaltem až po strop a přijme křesťanství - což Inka splnil a přesto ho dal Pizzaro uškrtit. Španělští vládci, vojevůdci i církev byly tehdy jedno tělo. O tom zda jsou Indiáni zvěř nebo lidské bytosti také rozhodovala více než 20 let církev, než nakonec přistoupila k tomu, že jsou to možná také nějaké nižší lidské bytosti (do tohoto rozhodnutí považování za zvěř). A k Frankovi se neobracím já ale fanatik Semín.
Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Jan Krásenský, 23.6.2010 19:01:45)
Odpovědět
To ani náhodou, první velké roztržky mezi katolickou církví a kolonizátory (včetně jednání u španělského krále) jsou datovány prvním desetiletím šestnáctého století (to je necelých dvacet let po objevení Ameriky). Že o tom bolševici a nepřátelé víry mlčí, bz tě nemělo překvapovat. Možná si vzpomeneš o sporech "mají li divoši duši" - o tom se ateisti zmiňovali. To je jen ozvuk obhajoby indiánů katolickou církví. Kolonistům a plantážníkům bylo hájení lidských práv indiánů katolickou církví mimořádně nepříjemné a proto se snažili (plantážníci) zařadit "divochy" mezi zvířata. Tak si prosím doplň vzdělání.
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Pepan, 23.6.2010 23:25:49)
Odpovědět
To že katolická církev 20 let po objevení Ameriky mudrovala o tom, zda jsou Indiáni lidé nebo zvířata, je historicky neodiskutovatelné. Doplň si vzdělání sám.
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Jan Krásenský, 24.6.2010 18:10:02)
Odpovědět
Církev katolická o tom nemudrovala. Všemožně se snažila dokázat plantážníkům ziskuchtivým a dobyvatelům ateistickým, že indiáni jsou lidé a mají duši. proto je nezle hubit ani zotročovat.
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Pepan, 24.6.2010 23:45:58)
Odpovědět
Kecy asi stylu vyprávění o tom, jak inkvizice v té době chránila bezbožníky před hněvem božím.
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Jirka z Moravy, 25.6.2010 8:58:21)
Odpovědět
Pepíčku,ty musíš být dozajista mimořádně vzdělaný a intelygentní člověk. Celé tvé vystupování tady o ničem jiném ani nesvědčí.
Napříkla tento TVŮJ citát jest jednou perlou z mnoha:
...Celé národy a kmeny byly vyhubeny (např. Inkové, desítky kmenů sev.am. Indiánů....

Co se týče sev.am. Indiánů, ano KC v Severní Americe na ně pořádala přímo hony vedené osobně papežem.Žáno. Tehdy snad ani protestanté neexistovali.
Já trouba si vždyscky myslel ,že Inkové byli představitelé vládnoucí vrstvy v Incké říši.
A vyhubení příslušníků tohoto peruánského kmene ,tam jsem možná také jemě uklouz - já bloud myslel,že více než polovina dnešních obyvatel Peru jsou jejich přímými potomky? Jak je to ale možné,když byli už před staletími katolickou církví vyhubeni?????
Co si však ale mám myslet o tomto článku???
Jak můžeš dozajista sám zpozorovat vyšel na stránkách ,které dosti ztěžka může někdo napadnout z katolicizmu.Že ano:

http://www.blisty.cz/2007/5/3/art34126.html

Že ono to všechno nakonec bude nakonec jinak?
No ale to nevadí hochu ,nevěš nad svým intelegtem hlavu,jak se zdá soudruh profesor Zd.Nejedlý by z tebe měl určitě radost:
Jen více takovýchto Pepanů!
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Pepan, 25.6.2010 23:39:33)
Odpovědět
Inkové jako vládnoucí národ nad řadou ostatních (v době příchodu Pizzara cca 12 milionů) byly conqistadory jako národ vyhubeni. Nevím co by na tom měnil i Zdeněk Nejedlý. Ještě před protestanty si v Karibiku, Střední Americe a jihu Sev. Ameriky zařádili Španělé - tak co kecáš? Jen méně takových Jirků!
Re: Re "Jenže ti vojenští katoločtí španěllští velitelé jednali jménem katolické církve"
(Jirka z Moravy, 27.6.2010 8:56:28)
Odpovědět
Aha!
To však nevysvětluje jak to, když byli všichni vyvražděni ,zůstalo dnes po nich tolik potomků.Polovina obyvatel Peru!
No je to divný. Také jsem netušil,že conqistadors byli Katolická církev!
Opět nový pohled na dějiny.
Asi budeš mít lepší informace.
Lepší dokonce než samotní potomci oněch domorodců ,jak tvrdíš vyhubených KC .
Měl bys mezi nimi udělat znovu osvětu,aby pochopili. Tak jako svého času tvoji soudruzi v Mexiku ,když domorodce vycházející ze vrat kostelů o tom ,že to s nimi myslíte dobře přesvědčovali střelbou z kulometů!
Žáno.
No to je fakt argument !
(Jan Krásenský, 27.6.2010 17:52:09)
Odpovědět
Co dosud znáš o inkvizici, je z velké části jen propaganda císaře Napoleona pro "bratrskou" pomoc španělskému lidu. To je jako bys dosud věřil Brežněvovu zdůvodnění okupace Československa. Pouč se: "http://hn.ihned.cz/c1-42302040-inkvizice-branila-upalovani-carodejnic"
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 15:14:07)
Odpovědět
A těch 70 milionů Indiánů v celé J. a S. Americe + ostrovy kolem v tom 15. a 16. stol. zhruba určitě žilo - jen samotných Inků (vládnoucí národ + další podmaněné kmeny) bylo 12 milionů (hlavní město 200 tis. obyvatel, zmizelo) a prakticky byli vyhubeni. Mayů bylo asi 6 milionů, když sečtete ty desítky či spíše stovky kmenů a národů - těch 70 milionů Vám bohatě vyjde. Stačí několi hodin sčítat a hledat.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nemon, 23.6.2010 20:55:10)
Odpovědět
Ale milý pane, jen Mexiko má 110 milonů a z 90 procent jsou to indiáni nebo mestici. Podobně je tomu v řadě zemí. Takže žádné hubení ve velkém nebylo. to jen volná ruka trhu potřebovala otroky, církev ne.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 23:31:15)
Odpovědět
Milý hochu, oni se ti Indiáni v J. Americe a zejména míšenci také začali v posledních desetiletích pořádně množit. Pokud mají 5-7 dětí, nebyl problém aby jich přibylo za 50 let třeba 50 milonů. Ale mluvím o tvrdé genocidě před před 400-500 lety. A zase i nyní se někde Indiáni množí, jinde jsou likvidováni (např. brazilské pralesy).
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(clovek, 25.6.2010 11:53:33)
Odpovědět
Vy jste kardinální hlupák. Copak nevíte, že nejméně 98% původních obyvatel Ameriky nezemřelo vražděním, ale na nemoce, které přivlekli Evropani a proti kterým neměli indiáni imunitu? Byly to příušnice, neštovice, mor, záškrt a jiné. Indiáni na oplátku prý Evropanům darovali syfilis. A jako druhý bod dodávám, že vy směšujete světskou moc s církevní mocí!
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Cyrge, 25.6.2010 14:30:02)
Odpovědět
Ale ony tehdy smíšené byly. Vždyť španělští vládci byli prvními služebníky Jeho Svatosti...
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 23:44:23)
Odpovědět
Kardinální hlupák jste sám. Jistěže většina Indiánů zemřela na zavlečené choroby - ty byly někdy šířeny i úmyslně (např. u severoamerických Indiánů byla šířena infekce tyfu schválně nakaženými dekami rozdanými Indiánům). Těm mrtvým to bylo jedno jestli byli povražděni v boji, v zajetí nebo nakaženi evropskými neznámými nemocmi.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Hardy, 23.6.2010 7:13:15)
Odpovědět
Jak dostane levice příliš moci a vlivu, začne to být zlé, napřed pro pravici a časem pro všechny.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Daniel Makay, 23.6.2010 8:02:25)
Odpovědět
Ten článek je pravdivý. Oddělení církve od státu je sice do jisté miry dobré, ale pohanští utopisté pod rouškou tohoto oddělení kují pikle proti křesťanům. Ty všechny řeči o toleranci a neutralitě jsou jen proradné lži. Ve skutečnosti by pohanští utopisté nejraději křesťanům podřezali zase krky, ale zatím jim to politická situace neumožňuje. Rozhodně ten čas zase přijde. Nenávist vůči Židům a Křesťanům se neustále stupňuje. To je nesporný fakt. Národ odpadnutý od Hospodina totiž nutně propadne politickému šílenství.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Daniel, 23.6.2010 10:43:53)
Odpovědět
Tak to jste řekl naprosto výstižně. Civilizace, jenž se odkloní od Boha nemůže dlouho vydržet. Stačí se ohlédnout do historie jaký konec čeka pohanské národy.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(orel, 23.6.2010 11:41:09)
Odpovědět
Takže Češi na začátku XV. století odpadli od Hospodina? Ne, byli schopní se vyvražďovat navzájem kvůli pitomostem, ano, pitomostem, jen aby si dokázali, jak skvělí jsou křesťani. A Ivan Hrozný nebyl křesťan? A přece nastolil šílený režim.
A pohani nemají nic společného s levicovou pseudohumanistickou tlupou. To křesťané mají víc společného s náboženskými válkami ve Francii a s Třicetiletou válkou. To byla vrcholná šílenost.

Co se příspěvku pana Daniela týče, ať se podívá, jak dopadli Koptové. Ať se podívá, jak to dopadlo s církví na polivně území někdejší Římské říše. Ať se podívá, jak dopadla sama Římská říše potom, co přijala to vaše křesťanství. Mimochodem, kdyby se obyvatelstvo Sýrie nebo Egypta neodcizilo Konstantinopoli kvůli směšným a absurdním křesťanským věroučným sporům, Arabové by to rozhodně neměli tak snadné.
Krom toho jsem si nevšiml, že by Indie, Čína nebo Japonsko byly křesťanské.
Re: ...schopní se vyvražďovat navzájem kvůli pitomostem...
(mekki, 23.6.2010 13:22:32)
Odpovědět
To co je pro vás pitomost, může být pro jiné lidi velmi důležité :)
Co se týče církví tady v Evropě; jsou tady stále, včetně církve obecné, v tom není problém. mj. v Číně, Indii ani japonsku, bych, s dovolením, žil docela nerad, ale proti vašemu gustu žádný dišputát :)
Re: ...schopní se vyvražďovat navzájem kvůli pitomostem...
(PetrW, 23.6.2010 15:37:44)
Odpovědět
To, že se lidi dokázali a dokážou navzájem mydlit jak zvířata kvůli tomu nebo onomu výkladu pohádkové knížky jenom ukazuje, že ten odklon od toho imaginárního kamaráda na obláčku zas až tak negativní věc není.
Re: ...schopní se vyvražďovat navzájem kvůli pitomostem...
(orel, 23.6.2010 21:44:10)
Odpovědět
Já rozhodně nepsal, že bych chtěl žít u nějakých barevných. Jen jsem psal, že tam jsou něco jako pohani, a přitom to s jejich koncem nevypadá tak žhavě.

Nebo se podívejte na bílé lidi v JAR. Jsou na tom z bílých lidí asi nejhůř (když nepočítáme Zimbabwe), a přitom jsou to zarputilí křesťané.

A nezlobte se na mě, ale rozpoutat krvavou domácí válku kvůli tomu, jestli se má nebo nemá při mši pít víno, může jenom naprostý šílenec.
Re: ...schopní se vyvražďovat navzájem kvůli pitomostem...
(Nermuť Jan, 24.6.2010 15:35:54)
Odpovědět
Jseš posedlej Démony.

Doporučuji návštěvu nějakého fakt silně nabitého místa.

Ty hlasy, co máš v hlavě a které píšeš do diskuzí jsou přímo z Pekla.

Jo a co se týče exoorcismu.
pohané (včetně katolíků) tvrdí, že dokáží také zbavit démonů. To je lež, nějakej předmět v hubě není exorcismus.

Vy ostatní. orel je ovládáný Ďáblem, tak ho berte s rezervvou.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(kingsfield, 23.6.2010 10:55:17)
Odpovědět
Semin, you are nothing but an insane psychopath.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Petros, 23.6.2010 12:05:59)
Odpovědět
Zkus to ještě jednou česky, maďarsky u nás neumíme.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(haha, 23.6.2010 13:35:14)
Odpovědět
Ön semmit, de pszichopata
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(pavjan, 23.6.2010 11:08:04)
Odpovědět
Je to vždy stejné. S vládou socialistů dříve či později přijde hospodářský úpadek.Příkladů je ve světě víc než dost. Ale určitý typ lidí je navzdory tomu stoupencem socialismu. Problém je v tom,že socialisti si nedokážou na sebe vydělat. To jim ale zjevně nevadí a pokračují dokud to jde.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 14:57:50)
Odpovědět
A pavjane, já znám evropskou zemi, kde je opakovaně vláda komunistů s podporou socialistů, a ta země si vede velmi dobře. Dokonce má HDP na 1 obyvatele o 18% vyšší než ČR - hádejte mudrci ktreá zěmě to je? Pro natvrdlé jak pavjan nápověda: řecký Kypr.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Cizrna, 23.6.2010 17:07:20)
Odpovědět
To je pravda - formálně se hlásí k učení marxismu-leninismu. A vyjma toho přijala tvrdý úsporný balíček obsahující seškrtání důchodů (zároveň zvýšila jedinou daň - z velkých nemovitostí o cca 0,1%). Drží jednu z nejnižších korporátních daní v Evropě, neexistují daně z dividend a úroků. Jo kdyby takhle komunisticky vládla trojkoalice..:-)
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(jhony, 23.6.2010 14:54:18)
Odpovědět
Jo hold v seminovy se hold kleroafista nezapre.Jeste nedavno jsem myslel ze nas takovy lide neziji ale hold jsem se zmílil.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan2, 23.6.2010 14:59:55)
Odpovědět
Kleroafista? To jako klerikální antifašista?
No, ty ses taky poved.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan 1, 23.6.2010 15:20:17)
Odpovědět
Pepane 2 nedělej natvrdlého, mně také v počítači sem tam nějaké písmeno vyskočí nebo přeskočí. Inteligenti poznají o co jde i v překlepech.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Lukáš Petřík, 23.6.2010 17:23:53)
Odpovědět
Církev indiány chránila. Papež zakázal otroctví indiánů, jezuité indiány bránili. To osvíncenští panovníci a diktátoři zničili jezuitské redukce na hranici španělského a portugalského panství a podporovali otroctví.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 18:05:19)
Odpovědět
Jo - ale až po 100-200 letech po konquistě. Papež je začal chránit, až si nakradeným inckým zlatem vyzdobil ve Vatikánu chrám sv. Petra (velká zlatá písmena v kopuli chrámu jsou rovněž ze zlata uloupeného Indiánům). První misionáři byli vyslovení gangstří tvrdě prosazující christianizaci Indiánů za každou cenu. Souhlasím, že nejlépe se později k Indiánům chovali později jezuité.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Jan Krásenský, 23.6.2010 19:04:35)
Odpovědět
To je zjevná lež. První vážné spory mezi kolonisty a katolickou církví spadají do prvního desetiletí šestnáctého století.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 23.6.2010 23:35:57)
Odpovědět
Asi taková lež, že značná část zlata na výzdobě chrámu sv. Petra ve Vatikánu je ze španělského zlata sebraného povražděným Indiánům.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Jan Krásenský, 24.6.2010 18:14:39)
Odpovědět
I toto je zjevná lež. Pokud chcete vidět zlato Inků a indiánů, které Španělé dovezli do Evropy, musíte do Ruska. Všechno Stalin získal za zbraně pro španělské "republikány".
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 24.6.2010 23:54:36)
Odpovědět
Jistě Krásenský, ruský carský zlatý poklad ukradli čeští legionáři, tak ho Stalin musel nahradit zlatem Inků od republikánů ze Španělska. Pak si za to kupoval letadla a auta od Američanů. A zlatá výzdoba španělských kostelů a vatikánského chrámu sv. Petra je imitace z bronzu. Dobrá logika. A čím platil Franco za vojenskou pomoc Hitlerovi? Také zlatem jihoamerických indiánů?
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(orel, 25.6.2010 0:53:09)
Odpovědět
S tím carským pokladem je to spíš pomluva. A Franco byl natolik chytrý, že zbraně kupoval na dluh a splácel to až po svém nevyhnutelném vítězství nerostnými surovinami. Nic jiného mu nezbývalo, protože zlatý poklad Španělska byl pochopitelně v Madridu, který Franco ovládl až na konci války.
Republikáni převezli 700 tun zlata z Madridu do Valencie, z Valencie do "úschovy" v SSSR, kde to zmizelo. Stalin za to dodával zbraně, a v jeden čas oznámil, že jejich hodnota dosáhla hodnotu španělského zlata.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 7:51:30)
Odpovědět
Jo orle - a ještě upozorni na naše asi 3 tuny zlata ve Velké Británii (české zlato zabavené Hitlerovi) které nám V. Británie odmítá vydat (asi si myslí že jsme tím platili Spitfiry na kterých umírali českoslovenští piloti když chránili ve 2.svět. válce V. Británii ) A z čeho založili legionáři Legiobanku?
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 25.6.2010 10:10:59)
Odpovědět
Dokumentární seríál.

Velká Vlastenecká Válka (unknown war). Sice je tam Propaganda o Katyni, jinak dobrý.

Až uvidíte, pochopíte souvislost.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef, 24.6.2010 4:17:05)
Odpovědět
Zbytecne se nekteri snazite pokroutit spanelskou kolonizacni historii svadenim zabijeni na katolickou cirkev. Misionari odvedli mamuti praci zcivilizovat divochy a kanibaly! Na pobrezi Kalifornie zridili 21 misii vzdalenych od sebe zhruba jeden den jizdy na koni. Nekolik jsem jich navstivil a nektere maji i mala muzea kde je mozno se dozvedet jak to na misiich chodilo.
http://www.californiamissions.com/cahistory/index.html
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 24.6.2010 10:11:53)
Odpovědět
Co to je - zcivilizovat divochy? V jejich vlastní zemi! Oni o to stáli? Určitě ne, byli k tomu přinuceni násilím. Proč nesměli vyznávat jak odedávna Manitua (či Opeřeného hada ap.) jak jejich předci ale museli vyznávat Krista a Boha? Je Bůh více než Manitou? Misionáři jen pomáhali dobyvatelům dokončit jejich práci.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef, 24.6.2010 11:54:01)
Odpovědět
Ja nevim, proste konstatuji, ze byla takova doba. Jako se Soveti razhodli nas dovest do socializmu, tak se Spanele rozhodli indiany zcivilizovat. Duvodem ale nebylo vyvrazdit domorode obyvatelstvo, jak v teto diskusi nazory prevladaji, ale Evropany lakalo prirodni bohatsvi hlavne zlato. A take levne pozemky. Na priklad Ivan Kuskov koupil pro ruskeho cara 400 hektaru pudy za tri sekery a motiky a pul kila barevnych koralku. Ale doslova prodelal kalhoty, ktere indiansky nacelnik pozadoval, jinak by se obchod neuzavrel, ale byly jedine ktere Ivan mel! Presto Inianum zustaly rozsahla uzemi, ktere jsou dnes reservace, kde mohou vyrabet cokoliv a jsou vyjmuti z dani z prijmu! Jejich prijem jenom v Kalifornii je kolem jedne miliardy dolaru rocne!

For three blankets, tow axes, a pound of brightly colored beads and a pair of trousers, the Pomo Indians sold a thousand acre of flat land to Ivan Kuskov in 1811. For the Russian Czar it was a tremendous bargain but for the Muscovite commander it was a personal calamity. The trousers involved in the barter were Kuskov’s own – his only ones – which the Indian chief coveted and without which he wouldn’t complete the trade.

Kuskov had been preceded by other Russian excursions before he concluded his historic deal for the site of Fort Ross, located on the seaside bluffs about 80 miles north of what is now known as San Francisco.

http://www.athanasius.com/camission/ft_ross.htm
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 24.6.2010 13:16:32)
Odpovědět
Jo Josefe - taková byla doba, to je moudré. A zločiny v minulosti páchali všichni, církev, kapitalisti, komunisti - bez rozdílu. A kdo to neuzná je pokrytec. Je proto idiotské kategoricky odsuzovat křesťanství, kapitalismus a západní demokracii i socialismus (komunismus) - zločiny páchali lidé a ne ideologie.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Antiko, 24.6.2010 23:25:02)
Odpovědět
A co nacismus? Ideologie socialistická, velmi podobná komunismu. Komunismus i nacismus jsou ztělesněné zlo, nejen lidé, ale tyto ideologie samotné jsou zvrácené.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 0:03:26)
Odpovědět
Antiko, ty jsi úplný bl.bec - nacismus je prý ideologie socialistická. Vždyť to byli odjakživa antagonismy a nesmiřitelní nepřátelé. A německý nacismus byl vyvolán naprostou neschopností tehdejší demokracie, je to produkt selhání demokracie (Hitler zvolen v regulerních demokratických volbách) - v Německu byla anarchie, korupce, obrovská nezaměstnanost, bída, frustrace z podmínek po prohrané válce, lichvářství většinou židovských bank. A Hitler nabídl pořádek a práci. Co to má společného se socialismem?
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Antiko, 25.6.2010 2:53:45)
Odpovědět
Co to má společného se socialismem? Nacismus je socialistická ideologie, stejně jako komunismus, hlupáku.

Komunismus v SSSR nastoupil za velmi podobných podmínek (tam pravda demokracie moc nebujela, ale to v Německém císařství a Výmarské republice také ne). U nás ostatně také - selhání demokracie a válečné dědictví.

Samozřejmě, že chápu, že Vás trápí, že věříte stejným teoreiím jako Adolf Hitler, ale nemusíte se kvůli tomu uchylovat ke lžím.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Antiko, 25.6.2010 3:00:56)
Odpovědět
Nesmiřitelní nepřátelé? Stejně jako Stalin a Trockij. Lenin a řada "úchylkářů". Bolševici a menševici. A třeba francouzští komunisté (eurokom/marxlenin) a francouzští antikapitalisté (trock/nová levice).

Pokud vím, tak sovětský tisk po jistou dobu tituloval nacisty souslovím "národní socialisté", aby zdůraznil podobnosti - nesmiřitelnost sama.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 7:46:20)
Odpovědět
Internacionální socialismus bez rasismu je něco jiného než rasistický národní socialismus vedený pravicovými kapitalisty, bl.bče! Prvním cílem Hitlera bylo stále zničit komunisty a jejich socialismus, bl.bče! Proto také Hitler vyvolal 2. světovou válku.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Antiko, 25.6.2010 14:37:59)
Odpovědět
Internacionální a nacionální socialismus je jen jeden drobný rozdíl v pojetí toho, co je špatné, kreténe. Vy se tu také rasisticky vymezujete proti kdekomu a přesto se sám odmítáte označit za nacistu.

Vedený pravicovými kapitalisty. Lenin a Trockij se také dohodli s císařem. I oni byli pravicoví kapitalisti, kreténe? Hitler potřeboval německý velkokapitál na své straně, Lenin potřeboval tentýž kapitál na vlastní straně, jinak by nikdy nemohl provést revoluci.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 23:49:46)
Odpovědět
Internacionální a nacionální nacionalismus je jen jeden - proto bylo prvořadým úkolem Hitlera všechny komunisty vyvraždit de.bile! Jen v době protektorátu dal Hitler zavraždit 17 000 českých a moravských komunistů - asi proto že měli stejn ou ideologie h.ňupe!
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Antiko, 26.6.2010 0:34:48)
Odpovědět
Kolik dal Lenin a Stalin internovat či přímo popravit trockistů, menševiků, eserů a dalších socialistů? Statisíce až miliony. Kolik rudých gardistů zemřelo rukou jiných rudých gardistů v Maově Číně? Nebo těm, které Stalin poslal na smrt během velkých čistek na konci třicátých let, nepřiznáváš socialistické smýšlení, protože ti strana řekla, že to byli zrádci a kontrarevolucionáři, ty bezmozku?. Víš, že tisíce německých komunistů hledajících útočiště v SSSR před nacionálními socialisty skončilo ve třicátých letech v gulazích internacionálních socialistů (samozřejmě po krutém mučení nerozeznatelném od toho gestapáckého)? To jako nebyli socialisti, kreténe? Trockij byl podle tebe nacista nebo komunista, demente? Stalin zabil víc komunistů a socialistů než jich Hitler vůbec stačil pochytat, kreténe. Nebo Stalin nebyl socialista, ale nacista? Používej mozek!
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 26.6.2010 19:01:33)
Odpovědět
Víš kolik tisíc domorodců postříleli Angličané při bouřích v Indii či v Africe? Víš kolik milionů Vietnamců zabily americké bomby či je otrávil jedovatý plyn či jak se podepsal rozptyl jedovatých herbicidů na tisíce hektarů vietnamské džungle? Víš kolik stovek německých komunistů umučili britští vojáci v letech 1945-47 bez soudu ve svých věznicích v britské zoně Německa? Víš kolik tisíc řeckých levicových aktivistů postřílela britská armáda na severu Řecka po skončení 2. svět. války protože se chtěli pipojit do sovětské zony? Víš kolik nevinných obětí v rámci civilních obyvatel mají nezákonné akce NATO v Jugoslávii, Iráku či Afganistánu (boj proti terorismu je částečná blbost - skoro všichni terorisé byli Saudští Arabové a Saudská Arabie finančně podporuje i Talibán) ....
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 24.6.2010 15:38:50)
Odpovědět
Manitou je Indiánský výraz pro Boha.

Oni totiž první Křesťané byli všude. Jen někde bylo učení pozapomenuto.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 0:19:07)
Odpovědět
Alláh je také název pro Boha (křesťanský Bůh i Alláh jsou odvozeni od Boha židovského) - to asi i mohamedáni zapomněli, že jsou křesťané (nebo naopak?).
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 25.6.2010 10:16:46)
Odpovědět
Jednou jsem tady na blogu rozvíjel podobnost s Luterány.

Takže. Démon Antikrist. Je to podřízený Lucipera. Přijal úkol, že bude rozvracet Křesťanství. Noa jeho hlavní práce je nakukat lidem blbosti.
Třeba Benediktovi (ten první, skutečné jméno, od něho se odvíjejí ta jména pro Křest i církev) nakecal myšlenku Katolicismu (Benedikt vytvořil z poustevnictví mnišství). Myšlenka Katolicismu je myšlenka superpatriarchátu. Poté, co byli vytvořeny Patriarcháty si jeden začal uzurpovat právo na vůdcovství- ŘÍM.
Luter zase vytvořil Křesťanství bez biskupské posloupnosti a bez dodržování církevních kánonů (jako muhamed).

Vlastně jsou Muslimové jen pokroucení Křesťané.

Jinak ani Alláh je jméno Arabů pro Hospodina.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 25.6.2010 10:21:24)
Odpovědět
Jinak Ježíš přinesl šťastnou zvěst vykoupení. Tedy je Křesťanství následný produkt Židovství (vytvořený Bohem).
A muslimové tvrdí, že oni jsou vyšší stupeň Křesťanství,ale nejsou.
Křesťané ve všem naplňují Židovství.
Muslimové prakticky všechno popírají. A aby lidi napálili, vytvořili Korán.
Korán je fiktivní Bible podobná Main Kampfu.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef Novák, 24.6.2010 13:30:47)
Odpovědět
Ona ta diskuze tenkrát, zda jsou Indiáni lidé nebo zvířata má analogii v současné diskuzi, zda je nenarozený plod člověk nebo jen shluk buněk. Ta konfrontace legálních potratů či zabíjení divochů versus ochrana každého člověka od početí, rychle vyjasní ideovou platformu každého jednotlivce a jeho skutečné pohnutky.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 0:12:14)
Odpovědět
No to je teda logika! Je rozdíl označit obecně divochy za zvěř a vraždit je - a něco úplně jiného je právo matky rozhodnout, zda její početí je chtěné nebo nechtěné. Do jejího rozhodnutí nikomu nic není, včetně církve. Ta ať přesvědčuje své ovečky a nese.re se do života těm co o to nestojí.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Josef Novák, 25.6.2010 1:35:03)
Odpovědět
Nevidím žádný rozdíl v diskuzi kdo je člověk a kdo ne, koho můžeme vraždit a koho ne. A co má co chtěné nebo nechtěné početí společného s otázkou, jestli plod v těle matky je člověk nebo ne? Už se to ukazuje kdo je co zač. K čemu je humanista, který se pohoršuje nad zabíjením Indiánů před pětisty lety na druhé straně zeměkoule, když genocida vlastního národa, která probíhá právě teď a tady, ho nechává chladným nebo ji dokonce podporuje. Takový člověk je pro mě nevěrohodný a jeho názory irelevantní.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 7:56:55)
Odpovědět
Pro mne je nevěrohodný člověk který nutí třeba znásilněnou ženu aby se nechtěného zbavila. Nebo souhlasí s tím, aby ženy rodili jen pro porodné a pak děcko dali do ústavu aby se o ně staral stát. Nebo aby dítě mělo celý život pocit že o jeho narození nikdo nestál. To považuji přímo za hnusné.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Jirka z Moravy, 25.6.2010 9:10:07)
Odpovědět
No,jiní zase považují za hnusné označit něčí život za nechtěný a tím si morálně i trestně omluvit jeho následné zavraždění.
(Podotýkám naprosto bezbranný život!)
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(hanca, 25.6.2010 12:37:09)
Odpovědět
no Pepane, takovych deti beha po svete vicero. a tech zneuzivanych a tyranych... bylo by tedy lidstejsi je pro jistotu zlikvidovat, aby zbytecne netrpeli? a co postizeni, ci nevylecitelne nemocni, neni lepsi,humanisto, zabranit jejich bolesti tim, ze je proste rychle pozabijime?
nevim, proc by diskuze o cloveku v materskem tele mela byt jina, nez treba o Indianech.

na jednu stranu obhajujes Indiany s jejich mnohdy krutymi zvyky a ritualy ( ty ritualni vrazdy a obeti neni nic vymysleneho) jako prirozene pravo cloveka ci naroda na sebeurceni, na druhou stranu se pohorsujes nad postupem a myslenim tehdejsich Evropanu. neni to paradox? Indiani vrazdit mohli, ale Evropani ne?
a to naprosto pomijim, ze ty tvoje vyklady jsou slusne receno, hodne zkreslene...
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 25.6.2010 23:56:22)
Odpovědět
Ty nešťastné děti se raději neměly narodit. Když některá matka dopředu ví že se jí narodí silně postižené dítě a přesto je chce - nepovažuji to za moudré, většinou se pak trápí matka i dítě - ale je to její věc. Zhovadilost je však když si vědomně silně postižené dítě nechá a pak ho dá do státního ústavu, aby se o něj staral stát a ještě stát kritizuje za špatnou péči.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 26.6.2010 11:57:58)
Odpovědět
Jo. Slyšels někdy o zázracích.

Udělej pro mne něco, přečti si jedno evangelium nejlépe to první Matoušovo a uvidíš, kolik se na světě děje zázraků.

Ono se mohou ty defectY napravit modlitbou nebo setkáním s nějakou mistickou silou- ikonou kostelem, světcem.

Legendární je třeba návštěva Božího Hrobu.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Pepan, 26.6.2010 19:08:34)
Odpovědět
Jo slyšel jsem o zázracích. Třeba jak starý hajný v Turzovce se ožral a na stěně chalupy viděl obrázek panny Marie - a Turzovka se stala svatým místem. Ale neslyšel jsem že by třeba někdo chodil po ústavech s tělesně duševně trvale postiženými, aby je dotykem ruky vyléčil. I u matky Terezy či Jana Pavla II. si církev musela zázraky vymyslet aby byli svatořečení.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 27.6.2010 16:16:03)
Odpovědět
Svatý Pantelemojn.
No to je opravdu pěkně stará historie..

A Ty si dávej bacha. Aby si Tě bůch nevybral, jako takový příklad.

Jinak předpokládat, že pašerák zbraní dokáže dělat zázraky je šílený.

http://pravoslavi.cz/filmy/flash/exorcismy/
Schlédni aspoň jeden film.

http://www.pravoslavie.ru/smi/2024.htm
18.června 2010 Zdroj : LIFE | NOVINKY

11-rok- starý Nataša Devyatiyarova rychle šel na vzestupu poté, co její matka pokřtil .

Jedenáct Nataša Devyatiyarovu diagnóza - mozkový nádor byl propuštěn z nemocnice jako nevyléčitelně nemocné pacienty. Dítě, které během růstu 150 cm vážil 27 killogrammov , maminku, aby se domů , je skutečně umírá. Doufám, že už žádné matka a dcera pokřtěn .


Stáhnout

( FLV soubor . Trvání 2 min . Velikost 6,7 Mb)

K jejímu překvapení druhý den po křtu Nataša šel na změnu . O rok později se dívka , se opírá o rameno moje matka přišla do nemocnice sama!

Diagnóza dcera zazvonila na Tatiana Vitalievna Devyatiyarovoy března 2008 jako blesk z čistého nebe : maligní nádor na mozku .

- Všechno to začalo s tím, že škola omylem tlačil - se slzami v očích vypráví Život Novinky Mama Nataša. - Ona udeřila hlavou o zeď a dostal otřes mozku . Odvolali jsme se k lékaři, ale léčba nepomohla jí . Nataša měla vždycky záchvaty bolesti hlavy , je to na zvracení .

Každý den dítě zemřelo dolů . Ve směru přišli do nemocnice Kirov dětské . Výsledky ukázaly, že mozek Nataša nádor . Stav dítěte prudce zhoršila . Bylo rozhodnuto , aby se nouzové operaci cerebellum .

- Rychle jsme ji operace subtotální odstranění nádoru , - řekl Duch Novinky neurochirurg Regionální Dětská nemocnice Edward Syrchin . - Po operaci měla horečku . Udělali jsme všechno možné, ale teplota je 37,8 uchovávat po dobu šesti týdnů. Dívka byl propuštěn domů .



A pak Nataša poslal na ozařování, ale pod podmínkou, že teplota klesá . A teplota byla , a doufám, uvadla .

Z nemocnice matka vzala pryč umírající dceru v náručí . dítě odmítal jíst a pít , měsíc Nataša ani vstát z postele . S růstem 150 cm dívky vážil jen 27 kilo ! Několik dní po návratu z olnitsy Nataša ochrnutý na levé straně obličeje , rukou a nohou ochrnutý .

- Po cestě domů jsem prosil Boha : je-li jen moje holka přežila , jsem slib : pokud máte čas drop off dcera bydlí doma , ujistěte se, že okamžitě pokřtít - vypráví životní Novinky mama Nataša. - Dvě stě kilometrů od regionálního centra pro oblast Shabalinskogo pro mě byla věčnost ...

V dopoledních hodinách Tatyana Vitalyevna volal otec Alexander . Okamžitě se odkládá ranní , přišel Devyatiyarovym a provádí obřad křtu .?..

O dva dny později dívka spala teploty. Vhrkly slzy do její matky štěstí , když mrtvé rty dceru za první měsíc a půl zašeptal : " Čokoláda " . Dívka , nezvyklí na jídlo a pití , opět cítil chuť vody. Matka , na chvíli , ona nikdy neopustil postel dceru, chytá dech každému slovu . Každá kávová lžička potravin uvedena na její sílu .

Poté s pomocí příbuzných , začala se zvednout z postele . Nataša si byl jistý, pozměňovací návrh . Každé ráno se dívka byla zaslána hledat ikonu Nicholas . A první věc, kterou chtěl, bylo , když začala chodit trochu se zaregistrovat pro nedělní školy .

- Takže , v zimě jsem jel ji do nedělní školy na saních , na jaře a teď v létě je již čerpání na mé rameno , procházky sama - řekla Tatiana Vitalievna .

- To je to, co bylo Boží vůlí , že Nataša byla schopna překonat onemocnění - říká otec Alexander . - Takové zázračné uzdravení , opravdu, mají své místo v našem životě . Každý den jsem plakat k Všemohoucímu , aby zdravé dítě dívka roste .

O rok později Tatyana Vitalyevna s dcerou přijela do průzkumu Krajská nemocnice pro děti. Neurochirurg byl příjemně překvapen zasedání.

- Když se dívka propuštěn z nemocnice , byla v kritickém stavu - říká Edward Syrchin . - V současné době z hlediska medicíny na prominutí Natašu . Dějiny lékařství B - je unikátní případ .



Nyní Nataša skončila sedmá třída . Učitelé přicházejí do jejího domu . Společenská , veselá malá holka miluje k tomu , číst, a tkát korálky , péči o domácí zvířata: křečky , papoušky , čtyři kočky a akvarijních ryb . A na jejím nočním existují nové ikony . A každé ráno začíná s tím, že při pohledu na ně , Nataša, díky Bohu .



Nataša se sedm kurzů chemoterapie , je nyní umístěn v Kirov regionální Cancer Center . 15. července spolu se svou matkou půjde do Moskvy na další průzkum v ústavu Blokhin . Její matka už nefunguje , otec v nejtěžší chvíli opustil rodinu . Nyní Nataša Devyatiyarovoy velmi potřebná finanční pomoc.

Každý, kdo může pomoci , prosím odpovězte .

Sberbank Rusko

vnitřní strukturální jednotka ? 1461/0088?Kotelnichskogo Užitečné SMT . Lenin str . Gagarin , 69?p / c ? 42307810327293301714

Devyatiyarovoy Tatiana Vitalievna

To je google překlad toho článku. ovšem bez videa.
Re: Španělský pád do propasti aneb „Caudillo Franco, vrať se!“
(Nermuť Jan, 27.6.2010 16:18:56)
Odpovědět
http://pravoslavi.cz/filmy/flash/zjevne-zazraky.htm