reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Po kongresu ODS není důvod jásat

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 25.6.2010 | Rubrika: Názor
Ilustrace

O víkendu proběhl kongres ODS, který měl tuto stranu očistit od marasmu éry pana Topolánka, korupce a nečistých praktik. Mnozí jsou nadšeni změnami ve vedení strany, věříce, že od nynějška má strana zase šanci stát se pevným pravicovým bodem na politické scéně České republiky. Problém však je, že veškerá změna v ODS je pouze kosmetická, znamenající prohru konzervativních hodnot a osoba pana Vondry ve vedení strany je přinejmenším znepokojivá.

Je to právě Alexandr Vondra, který byl jedním z tahounů Bruselu, který dotlačil Českou republiku k přijetí Lisabonské smlouvy. Pan Vondra, který více než české národní zájmy prosazoval politiku amerických neokonzervativců. Pan Vondra, který patří mezi eurohujery v modrém dresu společně s dalšími vrcholnými politiky ODS jako je pan Přemysl Sobotka. Že Socialisté, Zelení a Lidovci budou prosazovat přijetí Lisabonské smlouvy, se dalo, vzhledem k profilu těchto stran, předpokládat. Že to bude nakonec velká část ODS, která se stavěla proti Lisabonu, bylo však zklamáním.

Dnes jsme součástí určitého komplexu s nemastným a neslaným evropským prezidentem a komunistickou ministryní zahraničí pro věci EU. Poděkovat za to můžeme mezi jinými právě nově zvolenému místopředsedovi Občanských demokratů. Jeho zvolením do čela této strany je prohra Václava Klause a jeho důrazu na národní zájmy a tradiční hodnoty. Zvolení paní Němcové jako první místopředsedkyně na tom nic nezmění a je to jen malá úlitba euroskeptikům v ODS.

Jednou z mála věci, i když ani to není jisté, bude návrat ODS k prosazování politiky zaměřené na tradiční rodinu, i když ani toto není moc jisté. Petr Nečas není typ konzervativního politika a není ani typem politika, který by se nenechal ve svých názorech ovlivnit právě lidmi jako je pan Vondra, či Sobotka, kteří si hrají na pragmatiky, ale jsou to jen obyčejní vlastizrádci, schopní kdykoliv potopit zájmy České republiky pro zájmy určitých bruselských skupin.

V našem parlamentu v současné době není žádná skutečně pravicová strana, která by stála na konzervativních hodnotách, jejíž program by stál na národních zájmech, stavěl na tradici a tradičních morálních hodnotách. Věci veřejné jsou jen uměle vytvořeným spolkem bez jakékoliv politické profilace, jejichž program je kompilát všech možných politických uskupení v tomto státě. TOP 09 je zase Kalouskův projekt stavící na věčně spícím knížeti, který dodnes nebyl schopen vysvětlit svoji účast na setkání skupiny Bilderberg  a myšlenkově je spjatý s Václavem Havlem, stejně jako pan Alexandr Vondra.

Místo nadšení nad kongresem ODS je spíše nutné si položit otázku, kdo vlastně zvítězil. Rozhodně to není vítězství pravice a programových idejí ODS Václava Klause.  Více to připomíná vítězství bruselských pragmatiků a konečné vítězství Václava Havla nad Klausem a to na půdě strany, jejímž je Václav Klaus zakladatelem. Zvolení Alexandra Vondry jako jednoho z předních činitelů ODS jen ukazuje, kam tato strana bude v budoucnu směřovat a je definitivním vítězstvím havlistů na české politické scéně a odklonem od konzervativních idejí započatým za pana Topolánka.

Jediný kdo dnes může jásat nad výsledkem kongresu ODS je bruselská klika, Václav Havel a jeho nohsledi.

 

http://www.christianitas.cz/


pozn. EUportal: Nevidíme to tak černě jako autor, ale ODS určitě na sobě musí ještě hodně zapracovat, pokud chce získat zpět důvěru konzervativců a patriotů. Petr Nečas je dobrým vykročením, avšak zatím pouze vykročením.

reklama
1505 čtenářů | 7 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(kp, 25.6.2010 8:27:37)
Odpovědět
Souhlas s článkem.Jen ale nutno dodat,že že s nemastným a neslaným Nečasem,který podléhá už nyní Johnovi,nechá se vydírat Kalouskem,značka ODS bude brzy na smetišti dějin. Ani ukázkový úsměv Nečase nezachrání před katastrofou.
Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(Brabec, 25.6.2010 11:04:38)
Odpovědět
Plně souhlasím, opravdu ODS klouže stále dolů. Připojuji, že dehonestace Prahy, Béma zapadá do schematu - zničit jakékoliv sémě po Klausovi to je cíl. Ještě je třeba připomenout buzíka Pospíšila a jeho manželku V.Moravce z ČT a máme vymalováno !
Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(PetrW, 26.6.2010 19:13:31)
Odpovědět
když vám vadí buzík Pospíšil tak by vám měl vadit i buzík Lukoilovič?
Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(poddaný, 25.6.2010 16:51:21)
Odpovědět
Jako v každé koalici menší, strany vědomy si své nepostradatelnosti, budou tlačit a vydírat.Nečas,který nebude chtít následovat kurs premiérováni Topolánka,bude ustupovat Kalouskovi,Johnovi i křivohubému Sášovi V..Straničti lídři mají od sponzorů a řídících podnikatelů zadání a úkoly k prosazení,tak je otázka času kdy se tzv.stranické zájmy začnou křížit.Po schválení Lisabonské smlouvy toho moc nikdo nenadělá i když bude ve dne v noci farizejský vykřikovat o národních zájmech,suverenitě a bla bla bla.Totéž dělají někteří hrdinní ODSáci,Zahradil a Fajmon, europoslanci,kteří se nejdříve nechali zvolit,berou půl milionu měsíčně a teď kritizují EU.Snad všichni zainteresovaní politici věděli do čeho jdou vč.důsledků pro republiku,co nyní těch pár našich lukrativně placených kašpárků může v Bruselském byrokratickém molochu změnit,jen se zviditelňují.Když z něčím nesouhlasím ,tak tam nelezu!A v Klausovi bych hrdinu také neviděl,má největší podíl na naši cestě k blahobytu od devadesátých let,za který EU nemůže.
Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(Cykcak, 25.6.2010 17:37:43)
Odpovědět
To zní docela zajímavě, když "s něčím nesouhlasím tak tam nelezu" - platí to i pro Vás? Chystáte se z EU odstěhovat? Nebo pro již nalezlé to neplatí?
Re: Po kongresu ODS není důvod jásat
(Felix, 26.6.2010 13:37:22)
Odpovědět
Názor autora mi připadá realistický, poznámka euporálu idealistická. Můj názor je ten, že zatím se jistě neví. Je tu zcela spolehlivý lakmusový papírek: Vondra. Spolehlivý proto, že je jisté, že tento zmetek se nezmění. Má své mecenáše, má své chráněnce, ve své neokonské idelogii je pevně ukotven. Pokud jde o ODS, zmetek dostal kromě nečase na kongresu nejvíc hlasů. Sám nevím, zda vyhraje či prohraje. Němcové kidy o sjednocení, usmíření jsou opravdu jen kidy. Podobá se to slečně, která si bere alkoholika, že ho vyléčí a zatím se po dvu letech rozvádí. Vondra je opravdu spolehlivý. Nezapomeňte, že byl už v sametové pětici s Havle a Kocábem. Takže závěr: Buď ODS vyhraje a zmetek půjde na hnůj, nebo ODS bude dál ve hnoji. Myslím, že nejen já. ale nikdo, dokonce ani Nečas, neví, která varianta bude naplněna. Mně ale život naučil počítat spíš s tím horším, i když jsem byl už dostkrát mile překvapen.
Re: "tradiční" hodnoty Václava Lukoiloviče Klause
(Pepan, 26.6.2010 15:28:59)
Odpovědět
Můžete mi prosím někdo rekapitulovat ty "tradiční" hodnoty které údajně Klaus reprezentuje? Nějak si je nemůžu vybavit...
- že by to snad byla jeho 4% orientace?
- nebo jeho opakovaná a veřejná nevěra manželce?
- nebo snad deformace přirozené soutěže politických stran prostřednictvím tzv. "opoziční smlouvy"?
- nebo snad jeho servilita a obdiv k totalitnímu Rusku a jeho vládcům?
- že by to byla jeho systematická sabotáž proti zájmům ČR v oblasti energetické bezpečnosti ČR např. v podobě jeho hlasování proti ingolstadtskému ropovodu?