reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

EU jako dr. Cajthamlová chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 29.6.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Evropská unie chce bojovat s obezitou. Brusel chce striktně limitovat reklamu na potraviny s určitým množstvím tuku, soli nebo cukru. Množství kalorií, tuku a soli bude muset být podle návrhu výrazně vyznačeno na obalu výrobku. ParlamentníListy.cz se zeptaly známého odpůrce regulace a náruživého kuřáka senátora ODS Jaroslava Kubery, co si o kádrování potravin myslí.

Spotřebitele, o jehož blaho EU dbá, měl původně varovat jakýsi eurosemafor, určující míru nebezpečnosti konkrétní pochutiny. Červená - nezdravé, oranžové-jde to, zelená - konzumujte bez obavy. Toto zatím neprošlo, ale není všem dnům konec.

Například český europoslanec z KDU-ČSL Jan Březina k tomu řekl: "Umím si v této souvislosti představit zavedení povinnosti výstražného upozornění na obalech výrobků s nadměrným obsahem tuku nebo cukru," dodal k tomu Březina. 

Nejdřív zákaz kouření, potom dobrého jídla

„Já už jsem před tímto varoval před rokem dvěma v Senátu v souvislosti s protikuřáckým zákonem, že když se bude nařizovat, že se nesmí kouřit, tak dalším krokem bude, že nám bude EU přikazovat co smíme a nesmíme jíst. Ale je dobře, že se to děje. Lidé se uvědomí, že se jich problém týká až v době, kdy na ně přímo dopadnou důsledky. Jen houšť a větší kapky," řekl ParlamentnímListům.cz náruživý kuřák Kubera.

„Je zajímavé, že když šlo o toleranci alkoholu u řidičů, tak se nakonec navrhla hranice 0,3 procenta, i když celá Evropa má 0,5 až 0,8 procenta. Tady se kroutili a u soudruhů z Bruselu se neinspirovali. Nakonec je to tedy tak, že oficiální postoj je, že chlastat za volantem se nesmí, ale do 0,3 promile budeme dělat, že o tom nevíme," postěžoval si Kubera.

Ochutnávačská komise EU bude dobrý flek

„Lepší způsob korupce než dosáhnout za úplatek toho, aby třeba mléko mělo zelený puntík, a ne červený, snad ani nelze vytvořit. Dokážu si živě představit, kolik lidí na tom vydělá. Osobně mě láká sedět v bruselské komisi, která bude ochutnávat a říkat: tohle ještě jo, tamto už ne a tohle je ještě docela dobrý. To by byl dobrý flek," řekl pobaveně Kubera.

Sovětská unie či Evropský svaz?

Senátor Kubera je také známý tím, že si nebere servítky a EU již dříve přirovnal například k Sovětskému svazu či RVHP. „Já už dávno tvrdím, že RVHP bylo ve srovnání s Evropskou unií úžasná organizace, protože tito soudruzi polovinu z toho, co napsali, nikdy nezavedli, ale soudruzi z Bruselu to zavádějí. A tohle je jenom jeden krok, přijdou další a další kroky,"sdělil Kubera redakci.

Příště nám Brusel zakáže pít alkohol

Podle senátora Kubery však tady aktivismus a boj o veřejné blaho Unie nekončí. „Alkohol je něco tak hrozného a Unie je z něj tak nešťastná, že musíme udělat nějaká opatření. Dá pak třeba maximální limit dvě piva na osobu a na den. Proč by někdo měl pít pět nebo sedm piv? Vždyť je to tak nezdravé! Tak to zakážeme! Víno se ale chlastat smí, protože si Francouzi pro své zemědělce vylobbovali nulovou daňovou sazbu, zatímco pivo se zdaňuje. To se to pak víno chlastá a chudáci pivaři a pivovary na tom tratí," dodal teplický primátor Kubera.

Čtěte také:
Senátor Kubera nezklamal. Zařídil úlet kongresu

Koláž: www.czech-restaurants.com, Hans Štembera


EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté 
RVHP

Autor: Lukáš Petřík

 


reklama
1559 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Pepan, 29.6.2010 7:18:41)
Odpovědět
Co by asi ti unijní komisaři, soudci, poradci, tlumočníci dělali - řídit Evropu tak nějak nejde, tak vymýšlí za těch 200-700 tisíc měsíčně ptákoviny.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Karlos, 29.6.2010 8:42:09)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Bůček, 29.6.2010 9:28:31)
Odpovědět
To se dalo čekat, že nějaký komisař EU,který právě přišel od svého lékaře, kde mu zjistili vysoký cholesterol, cukr v krvi a tlak těsně na hranici smrti a tak se rozhodl že zachrání europany před obžerstvím a gurmánskou zhýralostí, a nařízeným zdravím životním stylem jim umožní prodloužít odchod do důchodu v cca 75-80 letech věku v plném zdraví, aby pak zbytek života mohly plnohodnotně prosedět v čekárnách nemocnic.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(kingsfield, 29.6.2010 10:53:38)
Odpovědět
Dumpling Petrik gives us more of his insights.
Petrik and his moron scallywags show us their communist breeding.Give us more!
Ridiculous riff-raff!!!
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Dan, 29.6.2010 11:46:24)
Odpovědět
Co naty pitomosti říct...


Nejvyšší čas ODS odstřelit tak jako KDU,is Kuberou...

Ted pokud bude ODS chtít vůbec vládnout, bude muset pustit klíčová ministerstva, a tak je to správně, tato strana nemá budoucnost, ještě že je tu TOP09.
Ideologické soupeření mezi KSČ A KSČM.
(Nermuť Jan, 29.6.2010 11:58:11)
Odpovědět
Předem podotýkám, že KSČ nekandiduje ve volbách.

Je tu snaha o socializaci EU- KSČM.

Zatímco KSČ tvrdí, že to není možné. EU je totiž takové svinstvo, že musí být zrušeno, než dojde k dalšímu vývoji.

Ono lze sice EU reformovat,a le za cenu likvidace všech států EU a při zníčení příliš mnoha věcí, včetně kulturního dědictví.

Jako příklad uvedu základní kámen ČSR. Jsou to Benešovy dekrety.

EU nemůže fungovat s Benešovými dekrety. Klaus lže. Ví, že dekrety musí být v EU zrušeny.

Benešovy dekrety lze zachovat pouze vystoupením z EU.

Klaus není agentem Ruska, je to nepřítel Ruska- jeho vzor Pavel Bláha- západní agent.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(čarodějnice, 29.6.2010 12:13:51)
Odpovědět
Pane Dane,nejsem až tak moc naštvaná na ty před vámi,ale opravdu si myslíte,že Totálně Opotřebovaní Politici v této vládě něco dokáží??? Myslím si,že nedávná doba vládnutí těchto OPOTŘEBOVANÝCH individuíí mluví sama za sebe.TOP09=ODSII.Myslím,že není co dodávat.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Dan, 29.6.2010 14:06:42)
Odpovědět
Nemáte pravdu, ODS není pravicovou stranou, není konzervativní stranou, je to strana středová-liberální se socialistickými prvky.

TOP09 - je pravicová konzervativní strana, v jejímž čele stojí křesťansky oriemtovaní politici, kníže je bývalý nestraník, Kalousek a parkanová jsou lidé z pravicového křídla KDU a dále je tam celá řada nových lidí ze Starostů.

Ano, vláda ODS nám sama osobě nic zásadně nového nepřinese, ale měla by právě pod tlakem TOP09 ustoupit ze svého levičáctví, založeného už samotným národním socialistou Klausem.

Pokud se toto nepovede, jsem klidně pro to, aby ODS vládla sama v menšině coby rukojmí obou nových menších stran.

Není doba na mazlení se s touto mafiánskou cházkou, která se snaží schovat pod libový úsměv nového předsedy.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Maro Skřipský, 29.6.2010 17:06:06)
Odpovědět
Myslím, že jsem ve svém článku o TOP 09 dokázal, že tato strana rozhodně konzervativní není.Viz zde http://www.euportal.cz/Articles/4663-top-09-je-konzervativni-stranou-a-ja-jsem-tryskove-letadlo.aspx

"Euromoravský biznisman" Dan to ovšem není schopen pobrat. Ale to je jedno...

Dane, co říkáte na tohle ? http://www.reflex.cz/clanek/politika/37636/byl-vaclav-klaus-agentem-kgb-nebo-cia.html

Vy pořád opakujete Vaše oblíbené "Lukoilovič Pružinskij" a ono to bylo možná přesně naopak :D :D
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Dan, 29.6.2010 19:17:33)
Odpovědět
Ale Maro :-)

já přeci reflex odebírám a dávno jsem to četl..

Takže šokovat mě se vám tradičně zase nepovedlo :-)


Ano, jistě a proto je financován Gazpromem a Luoilem, proto mu Putin dal cenu za šíření ruského jazyka a kultury v zahraničí, proto stojí proti názorům USA v konfliktech v Iráku, Afgánistánu Gruzii, vč. Kosovského státu..

Proto navštěvuje 5x častěji Rusko nežli USA a proto asi lobuje za dostavbu Temelína nikoliv američany, japonci nebo francouzi, ale právě ruskými firmami, že Maro ?

Maro, znáte ještě nějakého jin. evropského politika, který si létá stěžovat na deficit demokarcie Eu do Kremlu a mluví s Putinem a Medveděvem plynulou češtinou ??

Kolik takových znáte ??


Omlouvám e zato přehršel otázek, ale předem děkuji za odpověď.

P.S. Už po 3. odkazuji na St. Barbara News kde vyšel rozsáhlý článek - výpovědi amerických agentů jak CIA tak FBI kde hovoří o Klausovi a Koecherovi /snimž Klaus seděl v prognosťáku/ jako o agentech KGB.

Nevím co víc chcete za důkazy, viděl jste fotky jak si Klaus připíjí s Rybalkem-rovědčíkem KGB a mužem zodpovědným za obchody s uranem v čssr a jejich kontrolu, nebo s býval. plik. StB Symsem.. s nímž pravidelně jezdí Klaus lyžovat.. ??

Myslím, že Lukoojloviče už se Vám nepodaří zpochybnit, nato už je příliš pozdě..
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Dan, 29.6.2010 19:22:57)
Odpovědět
a ještě taková perlička.. u bráchy v Brně ve skladu pracoval bývalý estébák a ten mi vyprávěl, jak posílal Klausovy spisy na mikrofišech do Moskvy v r. 1989 a likvidoval archiválie /viz. Klausova prázdná složka/.

Takže on Václav možná není uvnitř až tolik rusofil, ale bohužel ho drží Kreml a FSB v šachu, takže latinu sekat musí..

Ten chlapík mi vyprávěl takové podrobnosti, že mu to věřím.. a nakonec Vašek se chová přesně tak, jak Rusko potřebuje ...

Co chcete po klukovy svazáckým z komunistické rodiny co si vzal dceru důstojníka stb.. že Maro ?
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Blažej Hasegawa, 29.6.2010 20:26:43)
Odpovědět
Bohužel Dan má pravdu, zpochybňovat Klausovu rusofilnost je falešné, ale ono se dá zpochybnit všechno že...

Vždyť Liviinu knihu sponzoroval Lukoil taktéž a není žádným tajemstvím, že Klaus loboval za ruské firmy už v devadesátých letech, když se nepodařilo zabránit stavbě Ingolstadtu tak aspoň s Vladimírem Dlouhým prosadili ruské firmy coby stavebníky a údržbáře této cesty.

A takových důkazů dalších se dá najít celá řada, zato neexistuje nic coby potvrzovalo teorie o jeho dvojím agentství.. ikdyž kdo ví, jasné je jenom to, že ten člověk není v pořádku a důkazem toho jsou jeho bezproblémové cesty na západ, studijum jeho i jeho syna tam.

Mohl to být dvojtý agent, ale ruský agent to je zcela jistě, bohužel historická paralela s Benešem evidentní a on také Beneše uznává.

Já jenom doufám a věřím, že náš další prezident už nebude Moskevský člověk.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Ondra, 29.6.2010 20:39:44)
Odpovědět
Pro Blesk by to bylo dobré, ale nedokazuje to vuubec, ale vuubec nic :)

1) Financován Gazpromem a Lukoilem - ano zaplatili Klausovi knížku, která zpochybňuje globální oteplování. Velkému byznysu vadí zdaňování ekologickými kvótami - přicházejí o zisk. Vadí to jak Gazpromu a Lukoilu, vadí to americkým firmám, vadí to německým firmám, vadí to japonským firmám, vadí to prakticky všem koncernům.

2) Dostat cenu za literaturu a šíření ruského jazyka není nic špatného. Je snad Dostojevskij a Ruština méně hodnotná kvůli Putinovi? :-) Co kdyby tam vládl Jelcin, nebo Kasparov - byla by ta cena v pohodě? :-)

3) Co to jsou názory USA? Nic takového neexistuje. Jsou názory a politika konkrétní administrativy. Rozdílné názory na konflikty v Iráku, Afghánistánu a Kosovo jsou i v samotné Americe. Bombardování Jugoslávie kritizoval Henry Kissinger, Boris Jelcin (Rus) ho akceptoval. Druhou válku v Iráku ostře kritizovali Němci a Francouzi. V případě Gruzie mi žádné zvláštní postoje Klause známé nejsou. Poukázal na vinu Saakašviliho, ale odmítl narušení územní integrity Gruzie vojsky RSFR. Zase vedle.

4) Ani připíjení nic nedokazuje.

5) Santa Barbara News - nějaké kalifornské noviny. Co s tím. Dokud nejsou předloženy dokumenty, dokazující, že někdo byl agentem, nebo nevystoupí-li věrohodný svědek oficiálně, je to piece of crap, jeden z milionů za den.

6) "znáte ještě nějakého jin. evropského politika, který si létá stěžovat na deficit demokarcie Eu do Kremlu a mluví s Putinem a Medveděvem plynulou češtinou ??"

Nikdo takový neexistuje
Co dokazuje plávcání Dana?
(Nermuť Jan, 29.6.2010 21:59:25)
Odpovědět
To uvidíte u soudu.

AŽ SE MOCI CHOPÍ OPĚT ZÁKON A POŘÁDEK A SKONČÍ VLÁDA ZLA TAK TOTO BUDE POŽITO PROTI TĚMTO VRAHŮM.

CHTÍT VYVRAŽDIT RUSKO: DAN, JOANA J, OREL TO JE V PODSTATĚ SEBEVRAŽDA.
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Blažej Hasegawa, 30.6.2010 15:21:29)
Odpovědět
Bohužel jste mě nepřesvědčil v roli obhájce agenta Klause jste toálně selhal, v podstatě jste nepopřel z Danových argumentů nic, jenom jste tyto rusofílie, které vnímá celý západ velmi citlivě, snažil ospravedlnit.

Já k tomu věcně jenom dodám, že Liviinu knihu, která nemá nic společného s oteplováním sponzoroval Luoil též, jak si toto zdůvodníte ??

Myslím, že jste ještě zapoměl "normalizovat" Klausovu snahu zastavit Ingolstadt a jeho lobování za ruské energetické a petrochemické firmy v souvislosti s dostavbou temelína a privatizacemi některých našich podniků.

To je taky normální, že...


Dan se tam asi spletl a chtěl napsat, že Klaus je jidný politik západu, který mluví Rusky s Putinem.
Proč srovnáváte české prezidenta s ruskými osobnostmi ??? Nezdá se vám to demagogické, který prezident světa ještě obdržel prestižní ruskou cenu od Putina ??
Re: EU jako dr. Cajthamlová, chce kádrovat potraviny. Kubera: Zlaté RVHP
(Mihal, 30.6.2010 15:27:39)
Odpovědět
hahaha.. Ondřeji to jste mě pobavil tedka..

připíjí si s ruským agentem před jeho hotelem, kam jezdí pravidělně lyžovat.. to nedokazuje nic zavrčel tupý fanatik, je přeci běžné, že se státnci na vrcholné úrovni setkávají s takovými lidmi že :))

nějaké americké noviny otisknout výpovědi agentů CIA a FBI napenzi že Klaus byl ruský agent.. to nedokazuje nic zase tupě zavrčel hlídací pes :))


ještě nám vyvraťte ten prognostický ústav, KGB zřízenou síť ekonomických center, tam mohl dělat každý a cestovat za totáče do USA, Itálie, nechat tam studovat synka..
to taky nedokazuje nic .. vrrrrr

už dlouho jsem neviděl tak fanatický, zabednětý a tupý projev a s bleskem jděte někam.. St. Barbara New není Blesk..

máte tu zdroj, dá se dohledat na internetu, tak to vemte jako fakta na vědomí.. Vy proti tomu nestavíte jediný argument s hodnotou koruny české :))
Václav Klaus a Rusko
(Nermuť Jan, 29.6.2010 21:43:22)
Odpovědět
Václav Klaus pro Rusko nedělá.

Zato pan Dan dělá pro Německou rozvětku spolu s Vašíkem Klausem.

Věřím, že jediná pravda je to o jménu. Pružinky proč ne? Klaus to sotva.

Klaus- jako zpochybňovatel, to je pravděpodobně jméno krycí pro rozvětku. Tipuji, že Klaus dělá pro Západní rozvědku.

Ostatně on Adolf Hitler vyl také Čekysta a kam to dopracoval.

To je klasická zastírací taktika Západní propagandy. Lži o někom, obrať to.

Důkazy Klausových antiruských postojů.

Klaus udělal tyto tři zločiny.

Za prvé prosadil LS, ta je v přímém rozporu s Ruskou politikou (Ano Rusko by ji mohlo zneužít, ale o není stát zla.)
Za druhé.
Podpora invaze do Srbska, vyslal vojáky uloupit Kosovo.

Za třetí:
Poslal vojáky do Gruzie. Tito muži byli postřílení Ruskou armádou.

Jestli se do Čech vrátí Ruská armáda a osvobodí nás, tak dostane Klaus provaz.

Co se týče plácání Dana o vojenské situaci, neví nic.

Ano já vím, že jste agent Německé rozvětky a máte výsledky práce vaší rozvětky na stole.

Jenže za
A. Rusko májí další miliony véjáků ve zbrani.
B. Nejde jen o čísla počtů zbraní jde o použitelnost.

Jo a také USA unesli majora Gagarina.

Ono to jde velice lehce odvodit lehkou deduktivní úvahou.

Mimochodem řeknu Vám další tajemství.

CEA zavřela několik Rusů za jejich víru, to bude mít následky a bude to s USA moc zlé.
Re: Václav Klaus a Rusko
(kingsfield, 29.6.2010 22:22:42)
Odpovědět
Vermut ,ne nermut, za A. bylo FBI ne CIA a vubec ne CEA!!!
Ses opravdu blbec.
Re: Václav Klaus a Rusko
(Nermuť Jan, 30.6.2010 8:17:46)
Odpovědět
Ne byla to CIA (ono je to s I?).
Protože to udělala FBI na žádost CIA, jako takovou malou provokačku.

Hlavně jde o pronásledování Křesťanství. Pan Husajn chce přece Islamizaci USA. Proto jsou nejvíc pronásledování Pravoslavní, jako nositelé největšího odporu.