reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své

Autor: František Matějka | Publikováno: 28.6.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Neuvěřitelné. Česká televize se stala koproducentem ryze soukromého natáčení filmu Václava Havla Odcházení. Jsem koncesionář a nesouhlasím s tím. Václav Havel by si takový film měl zaplatit ze svého.

odchazeni.PNG„V úterý 22. června uzavřela Česká televize smlouvu se společností BUC-FILM producenta Jaroslava Boučka a vstoupila tak do koprodukce filmové verze hry Václava Havla Odcházení. (…) Významný český dramatik a někdejší prezident republiky je také autorem scénáře a režisérem filmu. (…) Na jaře příštího roku by se měl v kinech objevit celovečerní film Odcházení. Václav Havel si plní svůj životní sen a stává se filmovým režisérem. S hvězdným obsazením (Dagmar Havlová, Josef Abrhám, Vlasta Chramostová, Jaroslav Dušek, Eva Holubová, Jiří Lábus, Oldřich Kaiser, Stanislav Zindulka a dal.) začíná v červenci natáčet celovečerní hraný film podle vlastní divadelní hry.“
(celá zpráva ČT zde)


Recenze v deníku The New York Times označila Havlovu hru Odcházení, kterou tam začaly divadla uvádět, za bezcílnou a většinou nudnou satiru. Hra podle recenze také „postrádá pronikavou pointu a svědčí o tom, že možná bude chvíli trvat, než se její autor zbaví rzi, která se na něm nahromadila během dvou dekád jeho působení v politice.“

Do 24 filmů Česká televize vložila či ještě v roce 2010 vloží, v rámci své role koproducenta,  celkem 74 milionů korun finančního plnění a dále na vlastní služby a technické kapacity vyčlení 64 milionů. Celkem tedy částku 138 milionů korun. Kolik z toho připadne na Odcházení, to ČT nikde neuvádí. Natož snad znění koprodukční smlouvy. Její celkový rozpočet na rok 2010 počítá s vyrovnanými příjmy a výdaji v hodnotě 7,318 miliardy korun. Na příjmové straně jde hlavně o koncesionářské poplatky, které budou činit podle plánovaného rozpočtu 5,8 miliardy korun.

Václav Havel je velmi bohatý muž. Pokud má jeho poslední hra tak úžasnou návštěvnost a oblibu u českých divadelních diváků, jak čtu v recenzích u nás, nevidím jediný důvod, proč by si produkci svého filmu, se svým scénářem, ve své režii a při obsazení svých přátel a známých do hlavních rolí, nemohl zaplatit sám. Tak jako většina těch, kteří jdou se svou kůží na trh v normáním skutečném tržím prostředí. Vydělané peníze za svou vlastní předchozí investici, to každému přeji. Aby ale ryze soukromý film, který je splněním celoživotního snu autora, platila veřejnoprávní televize, živená z našich daní a poplatků, považuji za další ránu svým koncesionářům. Václav Havel by se měl podle mě trochu více zamyslel a v době krize a potřeby šetřit kam se člověk podívá, se za tento úlet omluvit a film si produkovat zcela sám.

Bohužel je ale z minulosti zjevné, že Havel a tržní prostředí - to nikdy nešlo moc dohromady.

reklama
4200 čtenářů | 62 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Drak, 28.6.2010 1:50:02)
Odpovědět
Proč by mu to Česká židotelevize nazaplatila, když obsazení filmu, to je samý žid. A ti mají televizi, jako židovskou pokladničku. Stačí se podívat, kdo je televizí placen. Samý hebrejec.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Leonardo, 28.6.2010 4:49:52)
Odpovědět
Velmi primitivni prispevek, Draku.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ulman, 28.6.2010 8:56:20)
Odpovědět
Ale bohužel pravdivý
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Tak, 28.6.2010 17:10:55)
Odpovědět
Opravdu pravdivý. Jen věřící jeho božského kůltu, jeho úpřátelé a "intelktuálové" ty jeho "dramata" považují za úžasné
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(vzkaz, 28.6.2010 19:24:04)
Odpovědět
Kazdy ma pravo si vybrat takove umeni, jake se mu libi. Kolik lidi, tolik nazoru. Uz chapes?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Drak, 30.6.2010 0:38:32)
Odpovědět
To je otázka názoru. Někteří nechtějí věřit vlastním očím, uším a nemají dost rozumu, aby je upozornil na zjevné věci. Někteří potom, se jen zastávají souvěrců, víš?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(J/R, 28.6.2010 11:41:10)
Odpovědět
Na jednu stranu si myslím, že ČT by měla být zrušena nebo financována prostřednictvím fondu, kam by dobrovolně přispívali její fanoušci. Stejný fond by měl být na podporu kinematografie. Nemusí to ze svých daní platit lidé, které to nezajímá.
Na druhou stranu musím říct, že jste totálně vypatlaný oligofrenik. Pro vaši informaci Havel není Žid, tak nechápu souvislost vašich antisemitských blábolů s článkem.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(T, 28.6.2010 20:37:03)
Odpovědět
Havlova matka byla (chazarská - aškenazi) tzv. židovka. Podle rabínského halacha zákoníku je syn tzv. židovky - veškrna - tzv. žid.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(J/R, 29.6.2010 0:29:52)
Odpovědět
1) Chazarská teorie o původu aškenázských Židů je vyvrácena.
2) Na ten židovský původ Havlovy matky jste přišel jak? Pokud vím, jmenovala se Vavrečková, její rodina za války nebyla nijak perzekvovaná, naopak byl její otec ve vedení zlínského Svitu. Ostatně by sám Havel, kdyby byl dítě z poloviny židovského původu měl velký problém přežít válku a přitom si žil docela v bavlnce. Komunisti právě proti Havlům štvali kvůli jejich vztahům s představitely nacistického režimu a dnes se člověk naopak dozví, že Havel je žid:-D
To chce používat hlavu a nevěřit všemu, co uslyšíte;-)
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(T, 29.6.2010 8:12:52)
Odpovědět
Matka havlovy matky byla chazarská tzv. židovka. Platí totéž ohledně halacha. "Chazarskou teorii" vyvrátil kdo? Nic nikdo nevyvrátil! Kdyby aške-nazi tzv. židi byli Semité - museli by se podobat Arabům. Jděte někam, pane žid! O chazarském původu východních tzv. židů napsal rozsáhlou studii A. Koestler, sám o sobě prohlásil, že je chazarský žid. Nedávno totéž na akademické úrovni (profesor Jerusalemské university) publikoval Shlomo Sand, kniha byla v israelu bestsellerem. On dokazuje neexistenci spojitosti současných aške-nazi židů se starověkou náboženskou sektou israelitů - Semitů a nynějšími importovanými aške-nazi tzv. židy. Ostatně slovo "žid" se poprvé objevilo teprve v 18 stol. n.l. Do té doby vždy judejci (Judea je místopisný název, jako třeba Slovácko, Kristus měl na kříži napsáno Král Judeje - nikoliv Král židů) hebrejci,israeliti a vždy jen a pouze jako náboženská komunita - nikdy, NIKDY!!!, národ, etnikum nebo dokonce rasa - to je "vynález rothschildových sionistů, stejně falešná a ničemná ideologie jako židovský komunismus. Fanatičtí sionisti jsou stejní chazarští psychopati jako fanatičtí chazarští žido-bolševici, třeba v případě Bronstejna alias Trockého obojí v jedné osobě, obojí z téhož talmudského soudku. Sionistický cíl vyrobit "židovský národ" totálně selhal - především morálně. Vaše lži již nejsou účinné, pane žid. Holokaustní předplatné na sionistické lhaní, krádeže a vraždění skončilo rovněž. Nyní vás světová veřejnost vidí takové jací jste. Třeba si dupejte nožičkami, až vám šábesdekl bude poskakovat na vaší "vyvolené" hlavě, nezměníte na tom nic. Žádný strom neroste do nebe - a už vůbec ne parazitický svlačec.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(J/R, 29.6.2010 9:58:52)
Odpovědět
Tak tomuhle se můžu akorát zasmát, pane nežit :-D
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(T, 29.6.2010 19:31:27)
Odpovědět
Smát se můžeš, no a co? Vyvracíš tím něco? Jsi nula s takovou "argumentací". Kdybys raději držel zobák.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(J/R, 29.6.2010 20:24:39)
Odpovědět
No jo, tys mi to dal, seš prostě velkej kluk :)
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ThujaGarden, 29.6.2010 23:36:17)
Odpovědět
T = mimořádný pitom-c. Docela ti hrabe.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(holomek, 28.6.2010 11:42:58)
Odpovědět
Bohužel si také myslím že (nejen) ČT je ovládána těmihle "jehovisty po přeslici". Zatímco lauder ovládá TV Nova "zeshora" jakožto vlastník tak ČT je ovládána těmito "jehovisty po přeslici" tzv.zezdola jakožto "aktivisty" kulturní fronty kteří se tam vetřeli a učinili si tam takovou svou amlou nepotickou etnickou mafii která se pomalu ale jistě rozrůstá jako každá mafie když se proti ní nezasáhne.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Medea, 28.6.2010 14:07:42)
Odpovědět
Kecy v kleci...
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ThujaGarden, 28.6.2010 15:07:43)
Odpovědět
Draku rád bys požíral princezny a udatní princové tě za to furt mlátěj po kebuli, pokud ti vyroste nová, je ještě blbější než ta původní. Draku, ty nejseš drak, ale vůl.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Drak, 30.6.2010 0:36:29)
Odpovědět
Přes to všchno, ani ta jedna z mých čtyř hlav, nedosahuje blbosti tvé jedné, ubožáčku.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(mysak, 29.6.2010 22:31:12)
Odpovědět
takove kyce co havel nataci,cloveku je z toho na bliti.at jde s tim dopr.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ProšelTudy, 28.6.2010 6:03:24)
Odpovědět
Jako vždy je na příspěvku pana Matějky něco pravdy a něco polopravdy. Pravdu má v tom, že ne všechny díla Havlova musí být nutně klenoty české literatury a je tudíž otázkou, zda stojí za převod na plátno. Potud nic proti článku. Trošku vadná je však úvaha, že bohatí lidé nemají právo na příspěvek. Chudí autoři snad ano jen proto, že jsou chudí? Je to prostě o tom, že ten, kdo peníze dává by se měl rozhodovat skutečně jen podle uměleckých kvalit předlohy. Majetkové poměry autora jsou prostě úplně jiná pohádka.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(josef trubka, 28.6.2010 22:51:32)
Odpovědět
Havel je divadelní šmíra
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(2xs, 30.6.2010 15:19:45)
Odpovědět
já myslím, že jsi úúúplně vedle! tady se nekritizuje chudý/bohatý. tady se kritizuje, že z našich televizních poplatků někdo dostává peníze, ačkoliv my to nechceme.
když si chce někdo (KDOKOLIV!!! CHUDÝ ČI BOHATÝ) v tržním prostředí natočit svůj film, z něhož pak zisky bude chtít shrábnout, ať si sáhne do své kapsy (nebo přesvědčí banku či sponzora ať to zafinancuje) a může točit. zisk mu pak nikdo nebude závidět.
zvrhlé ale je, tvářit se jako kulturní extratřída národa a zneužívat cizí peníze pro svůj následný soukromý zisk.
stranou ponechme mizernou kvalitu děl toho břídila.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Beroun, 28.6.2010 6:53:29)
Odpovědět
Uvaha autora je ponekud zcestna. Pokud CTV smi produkovat filmova dila a veri, ze zmineny film bude dobrym produkcnim zamerem, pak nevidim duvodu, proc by se predpokladaneho uspesneho projektu nemohla zucastnit. Prinese ji to reklamu i zisk z prodeje u nas i v zahranici.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(QQ, 28.6.2010 7:08:32)
Odpovědět
ČT natočila oslavný film na Václava Havla. Nevydržela jsem se na to dívat déle než 5 minut. Okamžitě se mně vybavily komunistické týdeníky, které oslavovaly úderníky a stachanovce. Hrůza pro dobré žaldky.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Hadimržka, 28.6.2010 8:46:54)
Odpovědět
A mi se chce něco říst.. a já to řeknu. Hnus velebnosti, v době krize, jsem samodůchodce v invalidním důchodu, po zaplacení činže konsesiásřých polplatku musím chodit žebrat k synovi,ˇalespoň 200 Kč. Televizi poslouchám jen zprávy, hodím ji z okna, a´t si Havla a jeho bláboly poslouchají jiní. Fuj tisickrát, jestli to stačí, Dost Dost bylo Havla!! Petře Ciobolk i kydž s tebou nesohlasím, tleskám Ti Vašek je svině, ti ostatní téč, mlaskají , .Na Havlův film bych nešel ani pod trestem smrti..
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Zdenek, 28.6.2010 19:05:38)
Odpovědět
Zrejme jste nepochopila, ze se mluvi o jinem filmu. :)))
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Hadimržka, 29.6.2010 5:39:51)
Odpovědět
Přezdívka nemá vztah k filmu, je v obecné rovině,Hadimržka není žena, někdy jí používám na jiných diskuzích, tentokrát jsem zabrousil na Euportál.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(jira22, 28.6.2010 7:59:19)
Odpovědět
Jestli je to pravda, tak skutečnost odpovídá úrovni ČT. Bohužel neodpovídá výši koncesionářských příspěvků, ta by měla být 0,- No jak říká moje babička, vetšího chudáka už tam něměli.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Jeeves, 28.6.2010 8:28:20)
Odpovědět
ČT se již namontovala do jiných stupidních filmů, tak tady bych problém nehledal. Mne velice zaráží ten fakt, že komunistický agitátor Janeček může dostat takovou sinekuru a šanci tvářit se jako byznysmen, a ovlivňovat veřejné mínění! Tam to všechno začíná!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Bolek, 28.6.2010 10:37:38)
Odpovědět
Jsem asi se svým vzděláním kulturní barbar, ale z toho co jsem od Havla viděl, mně nezaujalo vůbec nic. Nevím čím si vysloužil označení "významný dramatik". Tlachy, chlast, bez děje a pořádné zápletky. ČT vybírá rozhodnutím poslanců peníze od lidí, její programy jsou zpravidla podprůměrné, možná právě proto, že nemusí na sebe vydělat. To se jí to dotuje z našich vykradených kapes.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(V.Štorkánek, 28.6.2010 10:48:11)
Odpovědět
Z antisemitského běsnění na této stránce mi naskakuje husí kůže. Panu Havlovi přeju vše dobré a ať se mu film povede!!!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Cizinec, 28.6.2010 17:19:30)
Odpovědět
Štrokárku, jaké antisemitské běsnění? Jen jeden antisemitký primitiv se tady předvedl. To že Havla málo kdo snáší a jen lidské škrkavky, "intelektuálogvé" ho považují za největšího dramatika všech věku, to přece nejsou projevy antisemitského běsnění.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(obcan1, 28.6.2010 19:10:20)
Odpovědět
Tech primitivnich prispevku je Bohuzel vic, nez dost. :(
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Davidan, 30.6.2010 0:34:09)
Odpovědět
Ty jsi stejný idiot, jako Štorkánek.

Být "semita" znamená náležet k národům, které jsou potomky Sema, syna Noeho ze Starého zákona (Tóry). Místem kde semitské národy žijí je Blízký východ a jejich jazyky jsou akkadština, aramejština, arabština a hebrejština. Všechny arabské národy jsou řazeny mezi semitské. Podle biblické tradice mají tmavou kůži, protože Sem měl tmavou pleť. Noe ze Starého zákona je uctíván jako islámský prorok. Židé opustitli oblast, která se stala provincií Římského impéria, ze své vlastní vůle.


Několik potomků původních židů, ti, co jsou dnes známi jako Sephardi a Mizrahi Židé se usadili zejména v okolí Středozemního moře a v arabských zemích. Tyto dvě skupiny jsou jediní Židé, kteří mohou být nazýváni "semitskými" v každém slova smyslu. Hlavní linie dnešních Židů jsou Aškenázové, kteří představují asi 95% dnešních Židů. Slovo "Ashkenazi" znamená v jidiš "něměcký žid" a označuje evropské židy obecně. V rámci tradice Starého zákona Aškenázové nejsou potomky Sema, ale jsou z rodu jeho bratra Jefeta, Noemova syna, který je praotcem národů žluté a bíle pleti.

Ve světských termínech jsou potomky Chazarů, turkického národa, sídlícím v regionu dnes známém jako Kavkaz a který konvertoval k Judaismu kolem roku 800, stovky či dokonce tisíce let po událostech popsaných v Tóře. Chazaři nakonec migrovali na západ a míchali se s jinými evropskými národy a stali se evropskými Židy, Aškenázy, sídlícími hlavně v Rusku, Polsku, Německu a zemích bývalého Rakouska-Uherska a v nedávné době také v Severní a Jižní Americe, soustředění v USA, Kanadě, Chile a Argentině a dále v Austrálii.

Přídavné jméno "semitský" a pojem "anti-semitský" byly poprvé použity ve vztahu k (evropským) Židům v 70-tých letech 19. století v Německu v literatuře hanlivé k Židům, pravděpodobně z neznalosti. Vznikající sionistické hnutí té doby, které si bylo vědomé, že postrádá legitmní požadavek na "svatou zemi", udržovalo toto označení s cílem zařídit si semitskou identitu z čehož by vyplvalo falešné "právo na návrat" do Palestiny. Knihy, které jdou více do hloubky dějin Židů jsou "Třináctý kmen"(The Thirteenth Tribe) od Arthur Köstler a "The Invention of the Jewish People" od Shlomo Sand. Kniha "The Controversy of Zion" od Douglase Reeda je také vysoce doporučena.

Lidé, kteří vřískají nesmyslné heslo "antisemitismus", to dělají protože používáním tohoto nesmyslného hanlivého pojmu mohou něco získat, nebo protože nechápou kdo je semita a kdo ne a protože jsou skutečně zmýleni sionistickou propagandou.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Drak, 28.6.2010 21:54:21)
Odpovědět
Který příspěvek je proti semitům, můžeš nám to sdělit?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(jaja, 28.6.2010 11:26:51)
Odpovědět
Ať si to natočí ve své kanceláři kterou mu všichni platíme,a nevím proč.Já jako důchodce ji nepotřebuji a kdyby ji Havel neměl byli bychom ušetřeni jeho alkoholových výplodů.I jako vězeň byl nadřazen nad jiné a ti kteří ho měli v base na starosti tak museli po sametu odejít na jeho popud.Tomu on říká demokracie.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(josef trubka, 28.6.2010 22:56:37)
Odpovědět
jenom připomínám, že Necenzurované noviny počátkem 90.let uveřejnily článek s názvem : " Snaživý práskač Havel".
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(holomek, 28.6.2010 11:37:18)
Odpovědět
Ten Havel je opravdu neuvěřitelný parazit bolševického ražení.
Nicméně tedy lze alespoň konstatovat že je jeho chování konzistentní s jeho světonázorem.
veřejnoprávní tv není potřeba
(mekki, 28.6.2010 12:47:57)
Odpovědět
vymlouvání se na potřebu vzdělávacích a kulturních pořadů pokulhává, když si uvědomíme kolik pěkných pořadů jde sledovat na některých komerčních tv kanálech, pozemních i ze satelitu

stát by měl mít právo vstupovat do vysílání pouze při nějaké katastrofě (ať přírodní či politické)

jinak není vůbec potřeba existence jakékoli státní televize a svým způsobem i rozhlasu (tam by stačila jedna jediná vládní stanice s minimálním rozpočtem)
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Samuel Vitovsky, 28.6.2010 13:21:05)
Odpovědět
Já jsem ono Odcházení neviděl, nečetl a ani se k tomu nechystám. Myslím, že příznačná, hodně naznačující či "signifikantní", jak by řekl Veliký, je obálka té knihy... Důležitější než obsah je autor. Soudím, že celá hra bude jen prvoplánová sebeprezentace Havla. Sebeobhajoba, sebechvála.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Brabec, 28.6.2010 13:39:43)
Odpovědět
Za normální poměrů, by neměl Havel nárok na žádnou dotaci. Úroveň jeho práce prostě neobstojí. Všechno ostatní by nemělo platit. Ale platí: Židi mají z televize kasičku, Janeček je hńup, soukromé televize davají daleko lepší kulturně vzdělávací pořady. A ČT i CRO je nutné privatizovat.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Cizinec, 28.6.2010 17:24:28)
Odpovědět
Brabče, proč myslíte že jen židí mají kasičku? Ze zkušenosti vím a denně se v tom utvrzují, že Češi jsou daleko chamtivější jak Židé. I Židé jsou jen lidé a nejsou ani o atomek horší jak jiní. Jsou spíše lepší. Vy kteří viníte Židy ze všech špatnosti, by ste se měli podívat po vaších luzích.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Hardy, 28.6.2010 18:22:10)
Odpovědět
Všichni jsou bohužel na peníze, nejenom židé. V životě jsem potkal několik skalních antisemitů a byli to buhužel pěkní křiváci.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Zakk, 28.6.2010 19:14:46)
Odpovědět
Potkal jsem v zivote mnoho zidu a moje zkusenost je, ze to byli nedprumerni az vyjimecni lide. Rekl bych, ze to je zejmena zpusobem vychovy deti.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(T, 28.6.2010 20:33:35)
Odpovědět
A já potkal také pěknou řádku židovskejch sviní. A když je žid/-ovka blbej - pak to tedy stojí za to. Těch zmrdů jsou přeplněný všechny státní ouřady, od parlamentu přes vládu po magistráty atd. Rusové jim za židobolševismu říkali "židé na pozicích". JSME POD SIONISTICKO-BOLŠEVICKOU ŽIDOVLÁDOU !!!!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(bublifuk, 29.6.2010 5:54:43)
Odpovědět
Můžete mi prozradit, jak rozeznáte Žida od gója?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(T, 29.6.2010 8:33:05)
Odpovědět
Když je znáš, poznáš je. Oni se mezi sebou taky poznají. Není to jen podle xichtu, je to hlavně podle myšlení, židovství je materialistická ideologie, jak napsal Mordechaj Lévi alias K. Marx v jeho indexové knize Svět bez židů: "Pravým bohem židů jsou peníze" a "Západní svět dal židům emancipaci, tím, že přijal jejich myšlení". A je těchto židů kolem nás mnohem víc, než oni "gójům" říkají. Invaze chazarských tzv. židů z východu proběhla za Masaryka - Redlicha (to byla pro ně velmi šťavnatá pastvina, ta masarýkova 1. republika) a pak ještě v menší míře po WW2. Dnes jsou pouze tři státy, které uznávají Jeruzalém jako hlavní město israele: Israel, USA - a ČSR (Česká sionistická republika). Všechny ostatní státy uznávají Tel Aviv. Byli po havlárně dosazeni dva úředničtí premiéři s vládami (na západě neznámá věc): oba sinističtí jarmulkoví židi. Za Tošovského došlo k nejmasivnějšímu vypumpování státem vlastněných bank, a konjukturální mojžíšek sionista-bolševik Fischer navázal vojenskou spolupráci s israelem. Když Fischer po své instalaci do strakovky okamžitě mazal do Izraele, úvítali ho tam jak prezidenta supervelmoci. Oba neměli mandát z voleb. Oba následně, po "dobře odvedené práci" obdrželi super koryta v globálních financích. Odměnou za co?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ThujaGarden, 29.6.2010 23:45:37)
Odpovědět
Náhodou Fischer byl v úřadě úspěšný a ve své době lidmi hodnocen snad jako nejlepší politik, rovněž Tošovský měl velké renomé. Zato ty seš pravděpodobně skalní levičák, živící se snad rukama a asi né moc úspěšný, studium židů a jejich "ovládání" světa je tvůj koníček. Tož bádej dál, blbe.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Guess, 30.6.2010 0:43:10)
Odpovědět
Měl jsem v úmyslu, vyzvat tě, abys myslel hlavou, ale vypadá to tak, že kde je lejno, tak stejně jen smrdí. Tož, tak smrď dál, to je jediné, co umíš.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(mackiz, 30.6.2010 19:18:52)
Odpovědět
To renomé Tošovský získal asi tím prodejem,toho zbytku státního pokladu!!!!Jsem zvědavý,kdy dojde na "korunovační klenoty"??!!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Hardy, 1.7.2010 23:28:37)
Odpovědět
T, téčko máš opravdu zastaralý informace, o židech. Naše firma s nimi občas obchoduje, hlavně s izr. zbožím a židé i izraelci mi připadají úplně normální takoví zápaďáci, kolikrát je na letišti při příletu ani nepoznáš, spíš štíhlí, tmavovlasí, i když jsou občas mezi nim i typy řekl bych "vzhledově ortodoxní". Jsou to spíš západoevropané než orientálci.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(frantisek zajicek, 28.6.2010 18:32:24)
Odpovědět
Pokud CT predpoklada byt je maly zisk z tohoto projektu,budiz.Paklize to bude propadak zaplaceny koncesionarskymi poplatky,nelze nez nesouhlasit.My zajicci se pocitavame az po hone,takze ukaze cas.Na druhe strane se mi nelibi jednostranne zamereni tohoto portalu.Mistopredseda SS-O Matejka a jemu podobne zamereni pisalci nastinuji budoucnost,pritomnost i minulost v duchu mysleni Tuneldedka Lukoilovice Pruzinskeho.Matejko,ja napr.nesouhlasim s dotaci gymnazia V.Klauna mladsiho ve vysi 100 mil.z kapes danovych poplatniku!!!A na rozdil od tvojich nenastalych fantasmagorii pouzivam nezvratitelna!!!fakta,co mi k tomu reknes,Franto?FZ
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(548973, 28.6.2010 19:17:46)
Odpovědět
Opet jsi nezklamal, frantiku! ;)
HAVLÁRNA: KOMPLEXNĚ PROŽIDOVÁNO
(T, 28.6.2010 20:26:00)
Odpovědět
"S hvězdným obsazením (Dagmar Havlová, Josef Abrhám, Vlasta Chramostová, Jaroslav Dušek, Eva Holubová, Jiří Lábus, Oldřich Kaiser, Stanislav Zindulka a dal.)"
Re: HAVLÁRNA: KOMPLEXNĚ PROŽIDOVÁNO
(ThujaGarden, 29.6.2010 23:53:00)
Odpovědět
A to se jako na ně už nemám koukat, protože jsou židé ? A poslouchat nebo číst ty tvoje sra-ky ?
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(kapej, 28.6.2010 21:03:37)
Odpovědět
Souhlasím, stejně všechny jeho " autorské práce " byly k nekoukání. To, že se náhodou po revoluci objevily - jen dobře - alespoň lidé na vlastní oči viděli, že o nic nepřišli... Ať točí za své a stát ať přispívá mladým a nadějným s normálním viděním světa.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Horńák i Dolňák, 29.6.2010 5:53:24)
Odpovědět
Tu u nás se neříká blít,.. ČT už měla být dávno zprivatizována, pak by falešný , nicneumějící Havel neměl šanci. U nás se z toho oslavného kultu Havla chce grcát!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(brumla, 28.6.2010 23:10:28)
Odpovědět
O tom jestli natočit či nenatočit film podle přdlohy Václava Havla můžeme polemizovat.Faktem je,že jeho díla byla -snad-snesitelná pro" domácí divadlo".Mezi úzkou skupinou lidí se to dalo,s plnou sklenkou v ruce,přežít.Veřejnosti byla vnucena neskutečnou propagandou a byl z toho neskutečný propadák.Teď se zase pumpují peníze z našich kapes pro pár potřebných kamarádů.Pikantní je to v porovnání s výši veřejného dluhu ČESKÉ REPUBLIKY,který nepřetržitě naskakuje v levé části monitoru.Pak,že nejsou peníze.Jak kdy a jak pro koho.Pro nás dole nejsou a nebudou.
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Ladda, 29.6.2010 8:11:29)
Odpovědět
...............pokud by to mělo být jeho "poslední" veřejné vystoupení, tak já souhlasím alespoň se konečně uvidí jaké debilní bláboly vede celý život!!! Ani v tom jeho vysněném světě ....USA ..............mu nedopřejí dobrou kritiku. Své splnil a už ani po něm pes v USA neštěkne, tady také ne..................
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(ferda, 29.6.2010 17:19:21)
Odpovědět
příjde doba ,kdy se za Havla budeme všichni kolektivně stydět.....:-)))


ps. ani jednou nenapsal své milované Olze z výkonu trestu, že mu je po ní smutno,že ji má rád, jen stále dokola, co mu má poslat a co mu ještě neposlala.....

uryvek z jeho knihy "Dálkový výslech"...." a teď se těším, Olgo na sobotu, to se totiž můžu celý den věnovat činnosti mně nejmilejší, budu totiž psát o sobě...."

Někdy se plete i celá společnost, když do svého čela příjdou podobní lidé jako např. Hitler, Bush,Stalin,Havel....
osobně se já za Havla stydím....
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(mackiz, 30.6.2010 19:23:37)
Odpovědět
Když on je přesvědčen,jakým přínosem je pro naši kulturu/potažmo lidstvo!/a Vy všichni na něj takhle!Nehleďte ho nas.rat,nebo se nechá zvolit prezidentem!!!!
Re: Proč by měl stát dotovat Havlovy filmy? Ať si je točí za své
(Marie, 8.7.2010 12:02:56)
Odpovědět
Za povšimnutí tady stojí jenom bezbřehá patologická nenávist Matějky,vůči VH.Film ještě nevznikl a on už ví, že nebude stát za nic.I kdyby to tak bylo,takové filmy jsou tu téměř všechny a všechny dotovány.To ani nechci připomínat celou tvorbu ČT,která je strašná.Václav Havel může její image jenom vylepšit,zhoršit již nelze,ale proč nehodit jedovatou slinou, že?