reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 30.6.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Mi tedy připadají jako extrémní ony okázalé až provokativní pochody typu Queer Parade. Protesty proti tomuto exhibicionismu mi připadají extrémní méně.

V Brně proběhl tento víkend už třetí ročník Queer Parade. Samozřejmě, že tato nevkusná akce vyprovokovala i protiakce. V Brně jsem nebyl, tak nebudu komentovat průběh. Když jsem ale sledoval sdělovací prostředky, zarazilo mě, že protestující proti této akci byli vždy nazýváni extrémisty nebo radikály.

Pojem „extrémní“ však znamená „výstřední“, „okrajový“ nebo „hraniční“, takže se vztahuje spíše na tuto menšinovou komunitu. Takovými akcemi se sami vydělují z většinové, tedy normální, společnosti.

Jsem zastáncem svobody, takže přiznávám právo jednotlivce uplatňovat svou sexuální orientaci svobodně. Svoboda však končí tam, kde začínají práva druhého. V soukromí je sexuální orientace právem osobní volby, pokud jde o soulad mezi partnery. Ale na veřejnosti je třeba si uvědomit, že sex – ani ten homosexuální – se nepropaguje za bílého dne na veřejnosti. Někoho mohou pohoršovat i úbory gayů a lesbiček. A dětem se takové akce těžko vysvětlují.

Pro mě je exhibující homosexualita extrémismem se vším všudy. Pohoršuje mě. Vyvolává ve mně odpor. Obtěžuje mě, aby se i na mě prostřednictvím sdělovacích prostředků valila ta nechutná duhová záplava. Někdy mi to připadá jako výsměch heterosexuální populaci.

Stejně na mě působí jejich požadavky. Nesouhlasím s institualizací jejich svazků. Považuji za kontraproduktivní, aby stát poskytoval ochranu takové parodii na rodinu. A požadavek homosexuálů na adopci dětí považuji za drzost namířenou proti přírodním zákonům.

Marně se ptám, komu slouží „politická korektnost“ v takovém pojetí. Ochrana této minority je už nyní nepřiměřená. Nikdo přece nechce narušovat jejich soukromí. Ale rodina je základ společnosti a děti mají právo být vychovávány rodiči různého pohlaví.

Jediné vysvětlení je, že elitáři, kteří si dnes osobují právo dnešní svět řídit, mají strach z každé většiny. Menšiny jim nejsou nebezpečné. Proto je v jejich zájmu většinovou společnost rozdrobit. Proto ty extrabuřty nejen podle sexuální orientace, ale i podle etnika. Prostě „rozděl a panuj“. Elitáři se pak postaví do čela všech těch menšin a vždy mohou operativně stavět jednu proti druhé. Jen aby společnost zůstala atomizovaná a neakceschopná. Blíže zde.

Různé odchylky od normálu pak jsou jen bičem na nás všechny ostatní. Jde o drezuru, jak strpět úplně všechno. Se zbytkem si poradí obušky.

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
1992 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Pepan, 30.6.2010 6:57:25)
Odpovědět
To je zajímavé že při té propagaci v mediích (a ve školských příručkách) se skoro nikde neuvádí, že promiskuitní homosexualita je hlavním zdrojem šíření AIDS (při 4% zastoupení H v populaci na svědomí 60% případů) a že 40% homosexuálů má pedofilní sklony. Jaký je rozdíl mezi homosexualitou a pedofilií - jen věk partnera 16 let, proč ne třeba 10?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(seoh, 30.6.2010 7:04:54)
Odpovědět
Po stopadesátéšesté-opět štvavý článek o homosexuálech. Tak už se v redakci vzájemně ojeďte, bude vám líp, uklidníte se.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Zay, 30.6.2010 8:54:45)
Odpovědět
Jestli jste homosexuál, tak si někde nějakého homosexuála klidně "ojeďte", ale netahejte to na veřejnost, nechte si to oba pro sebe. V redakci jsou asi všichni heterosexuálně orientovaní, takže vás zklamou (muži vs. muži a ženy vs. ženy) a navzájem se patrně "ojíždět" nebudou :-))))
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(seoh, 30.6.2010 8:59:08)
Odpovědět
Heterosexuál, který si je jistý sám sebou, nemá potřebu pořád to pitvat. To zajisté není případ redakce, proto si myslím, že by se jim ulevilo, kdyby si to konečně přiznali. S každým dalším článkem, je jejich skutečná orientace stále jasnější.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Samuel Vitovsky, 30.6.2010 13:15:20)
Odpovědět
To, že se na EUportálu články na toto téma objevují až příliš často a jejich obsah se opakuje a nepřináší nic nového, mně osobně taky vadí. Nebo spíš mrzí, protože mi to nepřijde příliš účelné. Ale článek pana Streita je přesný.
Mimochodem, Dušan Streit není členem redakce (alespoň podle "tiráže" webu). Je to prostě nějakej pepa z horní dolní, který píše zajímavý a čtivý blok, který redakci poprávu zaujal.
Ačkoliv jsem z EUportálu v posledně době zklamaný, v tomhle případě bych ji chtěl podpořit.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(jira22, 30.6.2010 8:28:25)
Odpovědět
Fuj, to je dost hloupý článek. Tahat homosexuály do exibicionismu společnosti. Nechte je být a oni se nebudou schválně zviditelňovat. Snaha o takzvaný boj za jejich práva vychází povětšině z pochybných zastánců těchto práv, kteří nemají s homosexuály co dělat a jen se na tom přiživují ať z jedné nebo z druhé strany. Pokud budeme k homosexuálů přistupovat korektně bez předsudků, tak potom i snahy o adopce v těchto "rodinách" budou vyznívat hloupě. Jistě se budou i dál vyskytovat hlupáci ať již ze strany nacionalistů, nebo zarytých křesťanů, ale čím míň se jim bude věnovat pozornost, tím lépe. Lidé odlišné sexuální orientace tu byli vždy a zřejmě i budou, tak co.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Samuel Vitovsky, 30.6.2010 13:21:16)
Odpovědět
Homosexuálům nikdo nic nedělá. Zvlášť v posledních letech se jen ustupuje. Jsou to oni, kdo žádají "víc než čtyři procenta" (viz www.jirihromada.cz).
A i kdyby jim někdo "něco dělal". Reakcí na útlak je exhibicionismus? No - to mi ho vyndej...
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Zay, 30.6.2010 8:51:17)
Odpovědět
Plný souhlas s autorem článku!!! Ať si buzíci v soukromí dělají, co uznají za vhodné, ale ať přestanou obtěžovat (terorizovat) NORMÁLNÍ veřejnost, která neholduje jejich úchylce.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Šoumen, 1.7.2010 19:54:44)
Odpovědět
Ale tam je napsáno, že ti co se tomu brání jsou extrémisty, nebo radikály, tedy asi určitě podle zpravodajství extrémisticky radikální teroristi. No a pak se proti něčemu co ti vadí braň člověče. No, a jsi skoroterorista co má napojení na Usámu Bin Ládina a podílel ses na náletech na dvojčata.
Takže pánové "svoboda" jde pomalu, ale úspěšně do hajzlu. Je to opravdu o tom, nahlodat většinu a pak, rozděl a panuj.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(bezhauz, 30.6.2010 9:09:56)
Odpovědět
Streite ty z.kurvená špíno, když si taková vygumovaná p.íča, tak si aspoň ve slovníku najdi význam slova queer, takovým šmejdům jako ty rozkopat ksicht a za nohy do mraveniště.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Drak Gorilič, 30.6.2010 10:04:56)
Odpovědět
Queer? - divný, zmrtvit, podivný, podivínský, výstřední, podezřelý, pochybný, homosexuální, zvláštní buzerant, perversní. Chybí ti tam ještě něco, ty buzno?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(bezhauz, 30.6.2010 11:11:19)
Odpovědět
Přesně tak ty idi.ote, a když je to queer tak se tomu nediv jak pika, když je na plakátu napsané hokejové utkání taky neprskám, že nekopou do balonu. Jde vidět, že chápeš text asi tak jako realitu, zcela mimo mísu.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Drak Gorilič, 30.6.2010 13:00:23)
Odpovědět
Už jsi se udělal, ty hulibrku?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(ferda, 1.7.2010 20:41:37)
Odpovědět
buzno,když je hokejové utkání, tak se nekope do balónu !!!

ale vy to máte celé nějaké dopletené.... i penis strkáte tam, kam nepatří...:-)))
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Tak, 3.7.2010 16:46:08)
Odpovědět
Bezhauz, ty prase nečisté, ty by jsi zasloužil obkročno posadit na kládu a přibít tě za tvé ohovněné ohambí k té kládě. A za jazyk k deklu z kadibudky. Prase nečisté buzerantské.
A osobne si myslim ze vetsina normalnich gayu se za tyto maskary taky stydi. Jenze jako vsude, ta kricici mensina extremnich buziku je proste vic videt a slyset. Normalni at gay nebo hetero nema potrebu exhibovat na verejnosti.
Re: dobry clanek
(seoh, 30.6.2010 9:27:07)
Odpovědět
Zato nám vytrvale exibuje redakce svůj "antihomo" postoj.:-)
Re: dobry clanek
(Petee, 30.6.2010 9:44:47)
Odpovědět
No to se mi nelibi - ze z kricici mensiny gayu si delaji hned obrazek o vsech. Delaji vlastne stejnou chybu kterou casto vytykaji jinym. Podle mne fakt ty exhibicionisticti aktivisti z gay komunity jsou proste mensina uvnitr, jen jsou vic videt a mnoho normalnich gayu s nima taky nesouhlasi. Stejne jako mnoho gayu nechce adopce ale jsou ukriceni a prervani tou mensinou......to by si meli v redakci uvedomit.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Vladimír Petr, 30.6.2010 9:53:38)
Odpovědět
Úplně souhlasím s autorem . Jde mi mráz po zádech z reakcí ostatních. Prskají jak nenávistní křečci.Normálně uvažujícímu člověku musí být přeci jasné ,že homosexualita je nenormální.A prosazovat ji jako něco normálního je lhát si do kapsy.Homosexualita je nemoc. A kdyby jednonohý tvrdil ,že má obě nohy a chtěl běžet maratón , asi by se mu vysmáli.Je podivné, že dnešní společnost je neustále více a silněji přesvědčována o správnosti nesprávného (nejen u homosexuality).Přemýšlejte o tom.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(nela tenká, 30.6.2010 10:40:18)
Odpovědět
Plně souhlasím s autorem i s Vámi. A také bych ráda přesně pochopila o co jde. Historie nás dost varuje před podobnými excesy. Protěžováním úchylů a tím, že se dostali k moci vždy skončila ta civilizace, která toto umožnila. A nastoupil nový pořádek založený na starých prioritách - heterosexuální rodině jako základu společnosti. Žádná z předchozích lidských civilizací nepřežila nadvládu minorit a to je prostě snadno ověřitelný fakt.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(černý drak, 30.6.2010 10:48:51)
Odpovědět
To je ale blbost. Historii je to úplně jedno.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Pepan, 30.6.2010 13:40:50)
Odpovědět
Jo historii je to jedno ale výsledek nemravnosti a prasáren je stejný - rozklad rodiny, společnosti, systému a celých říší
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(seoh, 1.7.2010 11:40:37)
Odpovědět
To platí zvláště pro středověk a nadvládu křesťanství. Tam byl ten rozklad a úpadek zvláště patrný.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Petr Tomeš, 30.6.2010 15:40:21)
Odpovědět
Protože píšete nesmysly musím se vám vysmát, že nejste normálně uvažující. Raději se dovzdělejte, abyste se tu neztrapňoval:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita#Medicinalizace_homosexuality
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Pepan, 30.6.2010 22:55:50)
Odpovědět
Tomeši, co napíše pár sexuologů či psychiatrů, kteří jsou často sami nenormální, nebereme jako akceptovatelnou část vzdělání a vědění. Tema homosexuality (veřejné) je věc především dobové morálky a ne antivědeckého bádání.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Tak, 3.7.2010 17:02:41)
Odpovědět
Vladimíre, buzeranti se ponejvíce vyskytují mezi herci, baleťáky i jinými "umělci". A ti mají přátelé mezi psáčí a ti je nejprve vzali do ochrany a zblbli i politiky. Kromě toho na straně buzerantu stojí i úchýlové živící se jako sexuologové. Ostatně v dnešní době je nejduležítější lidskou činosti souložení na všechny možné způsoby třebs sexu se v lidském životě věnuje ze všeho nejméně času. Lidstvo se nikdy v minulosti tak nezabývalo sexualní činosti jak v dnešní době, nikdo je neučil souložit, nikdy nebylo "sexuologu", nikdo nemusel učit lidí souložení a přesto se lidé množili. Dnes se to veledůležitou "sexuologií" živí moc lidí. Vůbec se nedivím muslémum, že se jím to věčné vyřvávání sexuality v Euro-Americké kultůře hnusí.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(whaler, 30.6.2010 10:09:21)
Odpovědět
Jste heterosexuální, bílý, gramotný, pracující, daně platící občan? Pak jste nenormální.

Homosexulaita je úchylka, ať se komu líbí nebo ne. Z hlediska evoluce je to slepá kolej, která by za normálních podmínek společnosti vedla k vyhynutí tohoto "druhu". Proč? No protože tenhle "druh" sám o sobě není schopen reprodukce.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(josef trubka, 30.6.2010 11:09:15)
Odpovědět
homosexualita je démonická posedlost
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(seoh, 30.6.2010 12:18:00)
Odpovědět
Kdyby váš názor nebyl tak strašný, tak je úsměvný.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Zay, 30.6.2010 11:10:13)
Odpovědět
Stoprocentní souhlas :-)
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Karla, 30.6.2010 10:42:24)
Odpovědět
Souhlasím s článkem.Tato menšina má v ČR zaručena všechna práva jako všichni občané, navíc ještě mají zákon o RP. Přesto jsou stále zakomplexovaní, jestliže se potřebují stále zviditelňovat, a jsou stále nespokojeni. Dělá to normální člověk? České televizi se nemůžeme divit, že tuto menšinu podporuje, vždyť Jiří Hromada je zaměstnancem ČT.Je otázkou, proč mají ostatní občané svými koncesionářskými poplatky podporovat jednostranou ČT, která se nechová jako veřejnoprávní?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Pepan, 30.6.2010 11:18:12)
Odpovědět
ČT nemusí být objektivní, stačí když je politicky korektní, to je nyní v EU "IN"
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(PetrW, 30.6.2010 19:57:50)
Odpovědět
Myslíte? Hromada svoji iniciativu po přijetí zákona o registrovaném partnerství (kterého mne jako heterouše ani moji rodinu nikterak neohrožuje)rozpustil.
Pokud se někdo snaží z tohoto tématu stále vytloukat politický kapitál pro svoje obskurní starničky, tak jsou to tací jako Streit nebo Semín (a pak samozřejmě jim názorově blízcí náckové z DSSS)...kolikátý už článek na téma homosexuálové kde se neustále omílá to samé vyšel na tomto serveru za poslední 2-3 týdny?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Sexuolog, 30.6.2010 14:57:20)
Odpovědět
Navrhuji celou redakci vysetri za dozoru notare v sexulogickem ustavu - podrobne vyzkoumat, z ceho maji erekci a pak vysledky zverejnit s tim, ze pomoci nejakeho protokolu s ezajisti, aby k tomu nemely pristup deti :)))) Vysvetli se ti mnohe... mozna uplne vse, co se tady objevuje :)))
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Jahoda, 3.7.2010 0:02:49)
Odpovědět
buzeranti jsou političtí lobisté a paktují se v tajných spolcích.
Mezi sebe heterosexuála nepustí....co z toho plyne?
Je to jasné ohrožení demokracie!
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Bobo, 30.6.2010 15:42:07)
Odpovědět
Základní vlastnost všech živočichů tedy i lidí je schopnost rozmnožovat svůj druh. Všechno ostatní je anomálie, úchylka. Ať se mají klidně rádi, ale nedělají z toho společenskou normu ba dokonce normalitu. Naše doba je však dost politicky příznivá na absurdní nápady a prosazování nových náhledů a společenských norem. Chtělo by to asi referenda, aby si prosákliny neuzákoňovali co se jim zlíbí.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Vaclav Klaus, 30.6.2010 18:35:50)
Odpovědět
Vazeni prispivajici,pri minule debate na podobne tema se zde objevil i teply rimskokatolicky knez.Jeho slovo Bozi hralo az na koulich.Nevite nahodou,kde ma tento svuj svatostanek?Potreboval bych poradne,ale opravdu poradne vyzpovidat.Spolu bychom dlouze a opravdove rozjimali.Jeho teple a hrejive slovo interpretovane do me duse(ci tela)skrze muj ztoporeny mikrofon,by me mohlo obratit na skutecnou viru.Jeste nez natahnu svoje smradlava kopyta,chtel bych touto cestou poznat raj(ci peklo)na zemi.Prosim,pomozte,Livie nebyla nikdy to prave orechove,bukanyr Kikina
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Václav Klaus alter ego, 30.6.2010 19:18:48)
Odpovědět
... to jsou ale velmi nepěkná a falešná slovíčka! A co ty letušky, ty taky nebyly k ničemu? Ani Mach nebo Jakl?
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Biskup Karel Bican, 30.6.2010 20:05:29)
Odpovědět
Drahý Václave, já tě zbožňuji. "Já přece chci, abychom to chtěli oba dva, vole. Když nemáš potřebu naplnit po tý stránce tělesný, tak ten náš vztah nemá cenu, vole," Tohle jsem řekl mému milenci Lukáši (nebyl to Petřík, ale Bořecký). A Václave my jsme gayové a jesli se chceš vyspovídat a užít si nezávazný sex, kontaktuj mě.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Biskup Karel Bican, 30.6.2010 20:16:27)
Odpovědět
Václave, jsme husiti a gayové, zítra sloužím v Praze bohoslužbu, tam se uvidíme.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Šoumen, 1.7.2010 19:57:53)
Odpovědět
Aby tam nebyl nával, to by vás ty prciny pěkně pálili.
Re: Exhibující homosexualita je extrémismem se vším všudy. Požadavek adopcí je drzost
(Michal Kretschmer, 3.7.2010 21:56:49)
Odpovědět
Pokud nějaký sodomita páchá ty své zvrácené skutky v soukromí a veřejně se neprojevuje, není nutné na něj pořádat hon, ale mělo by jít o trestný čin.
Ale propagace homosexuality má být tvrdě trestána, neboť se jedná o úsilí o rozklad společnosti, a pokud se propaguje či presentuje jako přijatelná alternativa dětem, pak i trest smrti může být na místě.