reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy

Autor: Jiří Novotný | Publikováno: 6.7.2010 | Rubrika: Islám
Ilustrace

Je zákaz psa v londýnských autobusech z náboženských důvodů správný? Ptá se Judith Woods v britském deníku Telegraph. Ani jeden autobus ji nevzal se psem na palubu - první ji odmítl, že by pes mohl urazit muslimku v autobuse, ve druhém ji odmítl sám muslimský řidič.

Přestože je ve Velké Británii pouhých 3 milionu muslimů (podle statistického úřadu přibyde díky imigraci každé dva roky čtvrt milionu muslimů), islám se již začíná naplno projevovat ve veřejném životě. Na vlastní kůži to pocítila i Judith Woods, které se nepodařilo minulý týden nastoupit v Londýně do jediného autobusu. Jak sama podotýká, nebylo to proto, že by její pes byl velký, nebo snad neměl náhubek. Důvodem byl islám. Ten totiž muslimům psy zakazuje jako nečisté. Můžete namítnout - ať si každý (muslim) dělá co chce. Kámen úrazu je v tom, že v tomto případě se musela islámským pravidlům (známým pod názvem šaría) přizpůsobit i Judith, přestože není muslimka.

Judith byla na procházce s kamarádkou a vzala s sebou i svého teriéra. Po procházce v parku chtěly nastoupit do autobusu. Zastavil je však je však řidič: v autobuse je muslimka a Váš pes by ji mohl urazit! Čekaly tedy na druhý autobus, jenže neodjely ani podruhé. Tentokrát byl muslimem samotný řidič a nastoupit jim také nedovolil.

Judith se ohrazuje: Já vím, že muslimové považují psa za nečistého, ale pamatuju také doby, kdy Británie nebyla muslimskou zemí a kdy Dopravní podnik města Londýna nebyl náboženskou organizací. "Jsem katolička. Mám snad požadovat, aby se mnou nejezdili v autobuse rozvedení lidé? Je to jen plíživá nesnášenlivost, maskující se za zbožnou oddanost", poznamenává na adresu britského islámu.

Zákaz psů je součástí islámského práva šaría, které nařizuje, co se může dělat a co nesmí ve veřejném, politickém, ale i osobním a manželském životě. Zákaz je postaven na dvou uzákoněních islámského práva, které čerpá z koránu a životopisu Mohameda.

"Gabriel mu řekl: my andělé, nevstoupíme do domu, kde se nachází obraz nebo pes" (Burkhari, svazek 4, kniha 54, číslo 450)
Abdullah (Alláh mu buď pozdraven) oznámil: Posel Alláhův (mír s ním) nařídil pozabíjet všechny psy a my jsme poslali muže do Mediny a do všech jejích zákoutí a neušetřili jsme žádného psa. Zabili jsme všechny, včetně fen, které doprovázejí karavany. (Kniha muslimů 10, číslo 3811)

Jak se zdá, psi nemají v islámských zemích na růžích ustláno. Téma vztahu islámu k domácím miláčkům ale není českým čtenářům neznámé: tento týden vyhlásili islámští duchovní v Íránu zákaz psů, jako nečistých zvířat a symbolů zvrhlé západní společnosti.

V tomto čerstvém případu z Londýna jde ale o něco závažnějšího: ukazuje se, že islámské právo šaría začíná být závazné i pro nemuslimy. Vybavila se mi slova politika Davida Macka (KDU-ČSL), který v rozhovoru pro ČT řekl: „Něco jiného je, když někoho pozvete k sobě domů a máte pro něj pokoj pro hosty, a něco jiného je přizvat do svého domu hostů tolik, že tam začnou platit jejich pravidla hry. To jsou dvě různé věci a měli bychom být velmi citliví, jaký typ společnosti tady chceme mít.“ Zdá se, že si to pomalu začínají uvědomovat i v Británii.

zdroj: http://novotnyjiri.blog.idnes.cz/

www.eurabia.cz

reklama
3696 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 6.7.2010 7:22:46)
Odpovědět
Vona je to fakt urážka i pro toho anglického čistokrevného psa sedět vedle nečistého muslima. Tak mají v Londýně zavést zvláštní autobusy pro muslimy, neboť angličtí psi jsou tam doma a muslimové přišli kdoví odkud. Nebo ať se muslimové vrátí tam kde je to dle jejich gusta.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(ABC, 6.7.2010 19:40:31)
Odpovědět
Speciální autobus pro muslimy existuje. Nazývá se anton.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Jeeves, 6.7.2010 11:06:01)
Odpovědět
Z tohoto příkladu je vidět, že naše republika, a Kocáb obzvláště, má ještě rezervy. V tom jak neurážet menšiny. Například si myslím, že pečlivě uschovaná peněženka musí být pro někoho hrozně urážlivá.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(S. Vlček, 6.7.2010 13:22:29)
Odpovědět
Od r. 1990 jsem 18 let pracoval a žil v Rakousku. Vím, jak se tam začali muslimové roztahovat s požadavky, aby se místní přizpůsobili co nejvíce muslimům. Jeden Srb mi v r. 1991 řekl: My Srbové bojujeme za celou Evropu proti muslimům. Tehdy jsem to zcela nechápal, ale dnes vím, že měl pravdu. Tvrdím, a tak jsem se v cizině choval, že chceš-li žít v jiném státě, tak se tomu musíš přizpůsobit,jinak se vrať domů!
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 6.7.2010 14:10:19)
Odpovědět
Vlčku souhlasím s Vámi. Jen u těch Srbů bych chtěl poznamenat, že Srbové bojovali proti muslimům za Evropu a Západní Evropa celá bojovala proti nim. Holt jsou vyšší zájmy než obrana vlastní země, vlastních tradic a splečného náboženství. Třeba ten náš kníže - jeho předkové bránili Vídeň před mohamedány a on byl asi první ministr zahraničí, kterého uvítali se slávou mohamedáni v Prištině .
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Kiglirhněv, 6.7.2010 16:39:53)
Odpovědět
postřílet vesnici i s děckama a zahrnout je buldozerem hned v lese... boj Srbska za Evropu...

Tady někomu kope na maják asi co...
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Dan, 6.7.2010 16:41:16)
Odpovědět
No on vlastně s židy bojoval stejně za Evropu i Hitler.. a Evropa pak proti němu...

ty historické analogie...

:-)
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Medea, 6.7.2010 16:59:28)
Odpovědět
...a také historické demagogie, že?
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 6.7.2010 17:07:52)
Odpovědět
Kirgilhněve - my nejsme tak pitom.í jak ty abychom věřili tvým ustašovským nápadům. Většina "srbských zvěrstev" se uskutečnila tak že je připravili mohamedáni a vylepšili západní novináři (těla mrtvol všech národností z bitek v rozsáhlém kraji včetně mrtvých které zavraždili sami mohamedáni svezena na jedno místo a vydávána za hromadnou vraždu provedenou Srby, nebo šlo o trestnou akci za zvěrstva provedená Albánci předtím). Kirgile, ty jsi určitě nějaký prominentní příjemce lidského orgánu od srbských zajatců povražděných Kosovskými Albánci - mozku nejb.lbějšího srbského schizofrenika.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(bublifuk, 7.7.2010 8:17:33)
Odpovědět
Co by z těch děcek vyrostlo?
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Dan, 7.7.2010 9:28:44)
Odpovědět
" Nelze míti soucit ani s dětmi, neboť z každého malého žida nakonec vyroste jeho otec a děd, čili mocichtivý lump, který bude chtít ovládnout vše co přináší zisk a to zakaždou cenu.."

Adolf Hitler na poradě SS

žeby vraždění dětí mohlo vyřešit problémmultikulti ??

Hitler si to myslel a Srbové taky..
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 15:47:00)
Odpovědět
Tak pravil Dan, vypravěč pohádek vymyšlených strýčkem Samem pro duševně nedostatečně vybavené.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(John, 6.7.2010 18:27:19)
Odpovědět
Křesťanská civilisace se musí začít bránit,ne dřepět na svém blahobytu,začít myslet na budoucí generace.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Felix, 6.7.2010 18:39:56)
Odpovědět
To je pokud jde o potírání psů. Ale pokud jde o potírání lidí - taková nenápadná otázka: To, že počaté dítě není člověk - je to vynález bezvěrců nebo nějakého invasivního - ale stejně jako islám zvrhlého - náboženství?
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Někdejší komerčák., 6.7.2010 19:40:24)
Odpovědět
Jsou snad autobusy vyráběny a jsou v provozu pro pejsánečky nebo pro lidi? Ať psáří nechávají své mazánky doma. Pokud to nevíte, tak podle Tarifu ČSD cestujících a to tam bylo vždy, můžete vozit psa ve vlaku na poloviční jízdenku. Avšak pokud je v kupé, nebo ve vagoně jediný cestující který si nepřeje aby ste měli sebou pejsánečka, tak toho psa v kupé mezi cestujícími mít nesmíte i když musíte mít pro něj tu jízdenku. Může být potom jedině v kleci služebního vozu. Pro psářský dobytek je jejích pejsánečeek víc jak všechny lidi dohromady. Nevím proč by se pes v autobuse mohl otírat o cestující. Když tá dáma o které je zde řeč se svým pejsánečkem, se svým milánkem došla ze svého bytu tak daleko, tak stejnou cestu může jít pěšky i nazpět!
Re: Pro psářský dobytek je jejích pejsáneček víc jak všechny lidi dohromady.
(jýká, 7.7.2010 20:58:05)
Odpovědět
Za prvé: jste podle mne pěkný idiot

za druhé: mnohdy má pejsáneček opravdu větší hodnotu než ta lidská svoloč kolem
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Správně, 6.7.2010 19:44:43)
Odpovědět
Správně! Pokud jediný cestující si psa v autobuse nepřeje, tak také pes nemá v tom autobuse co dělat. Vyžaduje se v Londinských autobusech jizdné za psa? Ať si toho psa nepřeje muslím, nebo katolík. Černoch nebo běloch. Kapišto?
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 6.7.2010 23:18:06)
Odpovědět
Správně, magoři kteří nenávidí psy nemají v autobuse co dělat.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Správně, 7.7.2010 14:26:34)
Odpovědět
Pepane čurane. ze mě nemluví nenávist ke psum, ale k bezohledným hovadským majitelum pejsánku. K hovadským majitelum psu, kteří si ze psu dělají mazlíčka a na lidí z vysoka ser..!
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 15:49:40)
Odpovědět
Kdo nemá rád zvířata a psy (pes přítel člověka) nemá rád ani lidi. Je to obecné, i když mohou být extremní úchylky.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(king rnr, 7.7.2010 18:54:10)
Odpovědět
Něž ráno dojdu k autu šlápnu do pěti psích lejn.To je OK???
Re: Něž ráno dojdu k autu šlápnu do pěti psích lejn
(meresjev, 7.7.2010 21:00:10)
Odpovědět
proč to děláte?
Re: Něž ráno dojdu k autu šlápnu do pěti psích lejn
(Pepan, 7.7.2010 21:51:48)
Odpovědět
King je slepej nebo si zapomněl brýle. Jinak každý slušný majitel psa po něm exkrementy posbírá do sáčku a hodí do odpadků. Pokud to na veřejných prostranstvích nedělá, je sám větší hovado než jeho pes.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Správně, 7.7.2010 20:04:13)
Odpovědět
Pepane čurane, kdys nějaký blb to prohlásíl a od té doby to kde jaké hovádku přežvykuje. To je nesmyl co přežvykuješ i ty. Jak může mít rád lidí ten psářský dobytek, který lejny svých psu a štěkotem nervuje spoustu lidí? Jak můžou mít rádi lidí ti hovadští psáří, když jím je jejích pejsánek tisickráte milejší jak děti? Ostatně nebyl to jen Hitler kdo měl rád svého psa a byl snad milovníkem lidí? A takových indivgiduí je plno. Pes není přítelem lidí. Pes je sluhou lidem. Je hlídačem na věsnici a ve městech mazánkem a patrně i sexuálním partnerem. Ve světě je spousta výrobcu psího a kočičího žradla a ty tá psiska propagují. To psí žrádlo se dělá ze smradlavých odpadku které by se muselo spálit, nebo zakopat a tak z toho děljí mlsáničko pro pejsánečky a také musí dělat propagaci.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 21:57:30)
Odpovědět
Ano Správně ču.rane. Slušně vychovaní a vycvičení psi nikoho štěkotem neotravují slušní majitelé psů po nich exkrementy uklidí. Dobytek je jak mezi chovateli psů tak mezi jejich odpůrci. A z toho psího žrádla se dělají guláše nejen u chudších spoluobčanů, ale i v restauracích - ani o tom nevíte a chutná Vám to.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Dan, 7.7.2010 9:30:55)
Odpovědět
Podle mého názoru pes ani jin. zvíře nepatří do MHD.

Asi jsem muslim :))
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 22:01:50)
Odpovědět
Jste muslim - ale může Vám ještě pomoci canisterapie a 10 otčenášů.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(mackiz, 6.7.2010 19:49:04)
Odpovědět
Nebylo by už na čase,vyprovodit ty nespokojené cizince,tam kam patří a tam ať si dodržují" své zákony"dle libosti??!!A opačně,chceš-li s námi žít,chovej se tak,aby jsi nenarušoval naše zvyky a pravidla!!Jinak dostaneš přes džšťku a pojedeš"šupem,odkud jsi přišel"!!!!
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Cizinec, 7.7.2010 20:09:15)
Odpovědět
Jak porušuje vaše zákony někdo, kdo dává přednost lidem jak psiskum? Kdys jsem byl Čsl. občan a občanstvý jsem se zřekl ve vězení. Od té doby jsem cizinec.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Čabajka, 7.7.2010 11:39:04)
Odpovědět
Přítomnost psa v dopravním prostředku, hospodě či na veřejném prostransví je jednou z mála možností, která brání muslimovi aktivovat nálož semtexu na svém těle. Mučedníkem se nestane, zemře-li současně s nečistým zvířetem a tak se jde vyhodit do povětří někam jinam, kde má jistotu, že tam nebude pes.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Jahoda, 7.7.2010 15:12:32)
Odpovědět
a co když je v české restauraci na stole,nebo někde jinde vepřo-knedlo -zelo,nebo vepř. řízek?
Tam by se pak šahíd také neměl teoreticky odpálit....,jinak co se týše psů,tak svého psa Punťu mám radši,jak nějakého šahída..
Pes je po duchovní stránce čisté a krásné zvíře,mnohem čistčí a krásnější jak člověk.
Já ho někdy krmím vepřovou šunkou,tu má moc rád,nebo také sýr,aby ale nezmlsnul dostává hlavně psí granule chleba ale to již odbočuji....
Jedna z variant nepřátelství některých lidí z psů je i fófie a psychosomatické symptomy z toho plynoucí...tam pomůže návštěva u doktora,psychoterapeuta,který provede psychoanalýzu a určí příčinu....mnohdy introvertní skryté trauma z ranného děctví,kdy pes ublížil dítěti a to si sebou nese následky až do dospělosti.
Jsou popsány fófie i z ptáků,hadů,pavouků a koček.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 15:54:14)
Odpovědět
Čabajko, jste genius. Nechte si to patentovat (bez ironie) - kdyby měli vojáci v Iráku či Afganistánu u sebe psy, sebevražední atentátníci by se jim vyhýbali a ztráty by výrazně klesly. Velcí psi dobře působí i na některá zlodějská etnika a drží je zpátky.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Dan, 7.7.2010 15:06:57)
Odpovědět
Mein Kampf proti muslimům je následující:

1/ Jíst často a rád vepřové

2/ Pit alkohol, nejraději pivo a víno

3/ Mít jednu vzdělanou ženu, zdravě emancipovanou

4/ sdílet svůj příbytek se psem
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Pepan, 7.7.2010 15:59:05)
Odpovědět
Jenže by to musel být přinucen praktikovat muslim - např. na Slovensku se muslimští azylanti z Quantánama po podání vepřového v azylovém táboře vzbouřili, že lepší bylo mučení od Američanů než slovenská strava.
Re: Váš pes nesmí v Londýně do autobusu, mohl by urazit muslimy
(Jahoda, 7.7.2010 16:14:20)
Odpovědět
nejlepší na islamisty je ruský způsob-tj. kulka do hlavy někde v ůstraní tak,aby se to nedozvěděla média a v Rusku se to média nedozví.
A v tomto ohledu je dobře,že máme Rusko za zády.
Z východu islamizace nehrozí,to spíše ze západu.
Rus se s nepřítelem nikdy mazat nebude,ostatně to ani nikdy nedělal a na svém ůzemí si dokáže udělat pořádek a hnát každého okupanta svinským krokem!
Jednoduše tu pakáž postřílí a zahrabe do země,vyhladí z povrchu zemského a udělá si na svém ůzemí rázně jasno.
Západ žije v tomto ohledu v chaosu a nejen to,navíc k nám tu islamistickou chátru posílá,aby u nás žila.
To by Rus nikdy neudělal,stejně mám ty rusáky po svém způsobu rád.
Re: ruský způsob
(mekki, 7.7.2010 21:03:14)
Odpovědět
jojo, Rusové dokonce dělali muslimským svatým bojovníkům to, že je před pohřbem zašili do prasečí kůže, jako nečistí se tak nedostali do slíbeného ráje - a 72 panen atd. se nekonalo. smůla, co? :)
Re: ruský způsob
(Jahoda, 7.7.2010 22:21:55)
Odpovědět
a daleko horší věci..tedy ne,že bych ty islamistické teroristy litoval.

Při bojích v Čečně byl islamista ze strany ruské armády i upálen za živa .Pro islamisty je to jeden z nejhorších způsobů smrti a ruská armáda proto praktikovala ůtoky napalmem a to v Afganistanu.
Po protestech světového muslimstva musela být tato praktika zmněněna a dušman byl vyháněn z děr plynem a následně na to z helikopter postřílen.
Ale to odbočuji...to bylo před 20-25 lety,přesto ale nevěřím,že se něco zmněnilo i v současnosti .
Omezovat nějaký muslim rusa třeba v Moskvě v autobuse,tak dostane ránu pěstí mezi oči ani nebude vědět jak,je to prostě ruská nátura )).
Mám známého na Slovensku a ten se popral v Moskvě v hospodě s domorodci.
Ihned druhý den na to po něm byla na stavbě sháňka chlapíky ozbrojených kalašnikovem.
Ihned musel opustit Rusko!
Jinak by nepřežil...a to se jednalo o pouhou hospodskou rvačku.
Abych to zhrnul,celý ten národ je vyloženě bojovný,jednak to má zděděné v genech po předcích a potom v Rusku nikdy nebyla a ani nebude demokracie západního typu.
V Rusku se islamisté roztahovat nebudou,to tak ještě v Londýně,nebo sladké Francii...tam ano.
Tam si to dovolí.
Ale ne v Rusku.Rusáci jsou neobyčejně tvrdí a jak jsem již napsal v tomto ohledu je dobře že je máme za zády.
Re: ruský způsob
(Pepan, 8.7.2010 6:53:28)
Odpovědět
Ale Jahodo - zase čtu jak ruští moskevští lékaři voperovali 16 leté čečenské dívce s těžce nemocným srdcem navíc těhotné s diagnozou jisté smrti dvakrát nové dárcovské srdce, prvé se neujalo a do týdne je nahradili novým, to se ujalo. Světový unikát. To by se líbilo i našemu senátnímu čečenskému Štětináči.
Re: ruský způsob
(Jahoda, 8.7.2010 18:23:47)
Odpovědět
ano..i to je ruský způsob.
A to všestranná inteligence,pokrok a civilizace.
Jak po stránce lékařské,jak jste správně nastínil,tak i po stránce umění(balet,hubda,malířství a pod...) a stejně i po stránce sportu-tak tam všude hraje rus prim.
Já proti Rusku nic nemám a i když to zní dvojace,mám rád i Ameriku.
Ale ne tu obamovu,která kolaboruje s islamisty a klaní se jejich potentátům,Americe,která pod vedením demokratů zloupila našim srbským bratrům Kosovo a umněle udržuje tamnější stav okupace albánskou primitivní a agresivní chátrou.
Nefandím Americe,která prosazuje vztup Turecka do EU .
Proč?
Protože toto vše se týká jak mě,tak mého bezprostředního okolí a jen tak pro informaci-Kosovo a jeho islámský kalifát je pouze několik hodin jízdy autobusem od místa mého bydliště.
Tak proto.
Rusko a jeho politika by Kosobo nikdy nedopustila...bohužel toto nebylo pod sférou jejího vlivu.
Já však věřím,že jednou příjde doba,kdy srbský národ požene islamistické okupanty svinským krokem ke všem čertům a k tomu by nemuselo být daleko.
Stačí když už nebudou v té lokalitě mezinárodní síly,které umněle konzervují tento neutěšený stav.
Ale to již spekuluji..přesto bych ale chtěl podotknout,že Kosovo je Srbské,je to Srbsko a islamistický albánec tam není a nikdy nebude vítán,bude tam nevítaný a nežádoucí a to tak,že všude.
Ještě závěrem...jakože mám Ameriku rád a fandím jí,pokud se rychle nevzchopí a nezbaví se obamodemokratických pro islámských aparátčíků,potom by asi byl jako spojenec lepší Rus a jeho jasná protiislámská politika,která se nemnění s prezidentem a to ihned po volbách.
Že by to znamenalo ruský vliv ve východní Evropě?
No a co.
Pořád lepší jak občanská válka a hromady mrtvol a v tomto si nemohu pomoci,celý západní svět směřuje právě že k tomuto.
Tam,kde bude mít vliv rus a jeho armáda nikdy k žádné občanské válce nedojde a o tom jsem přesvědčen.
Pokud jste přesvědčen o opaku,můžete můj názor klidně vyvrátit..),já se chci pouze v klidu dožít důchodu a v mém případě do něj cesta daleká.
Re: ruský způsob
(Jahoda, 8.7.2010 20:30:41)
Odpovědět
tak to je jedna varianta a ta druhá je asi taková,že až budou po celé západní Evropě hořet celá města a v ulicích eurabie poteče krev,až budou vyhlašovány lokální islámské kalifáty a muslim bude oproti domorodému evropskému obyvatelstvu ve většině a nastolí šariu a až bude hrozit padnutí jaderných zbraní do ruk islamistů a jejich následné použití proti Americe,mastoupí německá armáda a po celé Evropě si v tomto udělá rázně jasno.
A Němci na to mají.
To je jedna varianta a ta další,že USA a Rusko nezůstanou stranou a budou se také vojensky angažovat a potopm už nic nebude držet ani Turka a šikmookého Číňana,který ve snaze expandovat svou přemnoženou populaci do neobydlených míst napadne Rusko a její Sibiř a už se to bude celosvětově všeobecně prát,protože stranou nezůstane ani Indie a Pakistan a tyto země již jaderné zbraně mají.
Do zemí třetího světa již nebude proudit humanitární pomoc a tamější přemnožené,černé,nesoběztačné a bezprozorní obyvatelstvo se mezi sebou požere v pernamentní občanské válce jak ty krysy v sudu.
Takže konečná výsledná této rovnice je světová válka a to až bude Evropa zislamizována a propuknou v ní otevřené mezinárodní boje.
Pak to bude všechno jak muslimské,tak křestanské,ateistické a to včetně žida a hinduisty a budhisty a kdoví na koho ještě jsem zapoměl... na cigány tak to bude hnít někde ve křoví po polích a ve škarpě na jedné valné hromadě za bzukotu much a slunce si na to pěkně posvítí.
Jinak se tomu říká i světová válka a naši cigáni při ní budou ale doopravdy diškriminováni a práv se nedovolají.
Co je proti tomu nějaká ženská se psem v londýnském autobuse,Ámen.
Re: ruský způsob
(Jahoda, 8.7.2010 20:35:24)
Odpovědět
To Ámen beru zpět!