reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu

Autor: Redakce | Publikováno: 1.7.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Berlín: Již od roku 2007 prospekty z oddělení německého ministerstva pro rodinné záležitosti pobízí rodiče k sexuálním masážím jejich dětí ve věku od 1 do 3 let. Dva čtyřiceti stránkové prospekty s názvem "Láska, tělo a hra na lékaře" německého spolkového centra zdravotní výchovy (Bundeszentrale für gesundheitliche Aufklärung - BZgA) určené pro rodiče - první se týká dětí ve věku 1-3 let, druhá od 4-6 let.

"Otcové nevěnují náležitou pozornost klitorisu a vagíně svých dcer. Jejich něha velmi zřídka dochází do těchto částí těla, zatímco je to jediný způsob, jak u děvčátka rozvinout pocit hrdosti ke svému pohlaví, " říká brožura pro děti věku 1-3 let. Autor logicky vysvětluje: "Dítě se dotýká všech částí těla otce, občas ho vzruší. Otec by měl dělat totéž."

Kanadský autor a veřejný mluvčí Michael O'Brien, píšící a vyjadřující se ne jedenkrát ke krizi západní kultury, hovořil s LifeSiteNews.com o šokujícím a velmi znepokojujícím fenoménu. To je dle jeho slov "státem podporovaný incest, který je ve většině civilizovaných zemí zločinem." Podobný vývoj je podle jeho předpokladu, přirozeným výsledkem zavržení židovsko-křesťanského mravního řádu.

"Uvalením sociální revoluce, která se přehnala západním světem, přechází na novou etapu v logickém důsledku postoje k hodnotě člověka," řekl O'Brien. ,,Je to pouze poslušnost vlastní přísně materialistické filosofii člověka. Pokud člověk není více než stvořením stvořené pro potěšení nebo moc. Pokud není více než buňkou společenského organismu, tak žádné morální normy, žádné psychologické pravdy, ani duchovní pravdy nemohou vyvrátit "touhu po moci" a "touhu po požitcích".

Brožura radí rodičům dovolit dětem "bez omezení masturbovat". Radí: "Děti by se měly naučit, že není nic takového jako stydlivé partie těla. Tělo je domem, na který bys měl být hrdý." Dle věkové kategorie 4-6 let brožura doporučuje výuku dětí pohybům kopulace.

Dalším produktem BZgA je kniha písní zaměřená na děti věku čtyř let a o něco starší, která obsahuje několik písní hlásících se k masturbaci. Kniha songů s názvem "Nos, bříško a zadeček"obsahuje píseň s následujícími slovy: "Když se dotýkám svého těla, zjišťuji, co mám. Mám vaginu, protože jsem dívka. Vagina je nejen na močení. Když se jí dotýkám, cítím příjemné chvění."

"Moudrý a hlubší postoj většiny civilizací uznává, že děti potřebují období neviny," komentuje O'Brien. ,,Nyní stát, německý stát, podporuje ničení tohoto stavu nevinnosti," dodal. ,,To je v souladu s materialistickou filosofií, která vidí všechny morální normy a pravdy o lidské přirozenosti jako represívní. Potěšení a jejich zkreslené pojetí svobody jsou jejich jedinými hlavními zásadami. "

Podle polského deníku Rzecpospolita, je BZgA brožura povinným čtením v devíti státech Německa. Používá se pro školení vychovatelů, učitelů v mateřských a základních školách. Je ironií, že je doporučována mnoha organizacím oficiálně bojujícími s pedofilií, jako například německý svaz ochrany dětí (the German Kunderschutzbund). BZgA rozesílá každoročně miliony výtisků.

"Společnost, podobná německé, se nachází v hlubokém úpadku, opravdu v degeneraci, bude dědit vichřici násilí a ještě mnohem hlubší úroveň degradace svých vlastních občanů," varoval O'Brien.

"Tak se to stalo dříve v Německu. Tak se to stalo v jiných národech. Příčiny jsou různé, ale ve stejné dynamice popírání mravního řádu zformovaného vesmíru; výsledkem je radikální zlo. Zásah německé státu do rodinného života je novou úrovní sebezničení,"- řekl O'Brien.

Deník Rzeczpospolita uvádí, že Eckhard Scheffer z BZgA tvrdil, že před vydáním manuálu, se organizace konzultovala s rodiči, pedagogy a dětskými psychology. 93% z nich dala pozitivní hodnocení.

"Budou tyto děti, které nejsou osvobozeny od svých rodičů, mít speciální třídy v jejich školách, kde se budou zasvěceni do těchto praktik," ptá se řečnickou otázkou O'Brien. "Pokud stát zasahuje tímto způsobem, proč by nezasáhl i zde?"

O'Brien v závěru svého komentáře cituje Chestertona: "Když lidé přestanou věřit v Boha, nevěří poté v nic, mohou potom uvěřit v cokoli.

www.prolife.cz

24.6.2010, lifesitenews.com

reklama
5133 čtenářů | 73 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Pepan, 1.7.2010 5:31:10)
Odpovědět
No a co? Tu příruku napsal pedofil a schválila ji převážně pedofilní komise. Je přece demokracie, ne?
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(lyda, 1.7.2010 5:52:28)
Odpovědět
Ta poslední věta je velice pravdivá. Všichni lidé v něco věří. Není možné nevěřit, nebo věřit v nic. Myslím si, že je důležité vymýtit pouze patologické nic nepřinášející víry, které lidstvo nepolidšťují a neumožňují mu vývoj skostnatělými neměnnými dogmaty. Lidé by si měli být rovni před zákony a měli by mít stejný přístup ke vzdělání podle svých schopností. A hlavně by měli mít právo volby a odpovědnosti za svá rozhodnutí. Búh mi nabídne možnosti, ale rozhoduji se já.
Pokod je pravda, co se píše v článku ohledně sexuální výchovy, tak je to hrůza do nebe volající. Přikláním se k názoru, ž děti mají právo na nevinnost. Jsem pro to aby se dětem odpovídalo na choulostivé otázky přiměřeně věku. Extrémní stydlivost je stejně špatná jako exhibicionizmus. Držme se zlaté střední cesty.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(jira22, 1.7.2010 6:36:51)
Odpovědět
O'Brien v závěru svého komentáře cituje Chestertona: "Když lidé přestanou věřit v Boha, nevěří poté v nic, mohou potom uvěřit v cokoli................................Jen bych se zeptal v kterého boha? Boha pana O´Briena, Aláha, Mohameda? Může se věřit ve více bohů najednou?
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Drak, 2.7.2010 2:26:53)
Odpovědět
Je jen jeden bůh. Každý ho ale vzývá, nebo vyznává jinak. Říká se tomu náboženství, to jsi už možná slyšel.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Nový Zákon, 1.7.2010 8:37:22)
Odpovědět
Židokresťanského, lol, židia to šíria po EU a, že židokresťanského, Nech žije Sorosova NOS! Pisateľ tam as študoval nejaké sociologicko-genderické štúdie.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(ABC, 1.7.2010 8:45:08)
Odpovědět
Tomuto prostě nevěřím.

A jestliže je to pravda - a já stále věřím, že je to celé nějaký nepovedený vtip -, pak už opravdu nevím, jakou lidskou činnost bych mohl označit za neuvěřitelnou.

Ten text, je-li skutečný, je prostě psán pedofilem.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Nový Zákon, 1.7.2010 8:55:41)
Odpovědět
http://afinabul.blog.cz/0912/unicef-zrusi-poradenstvo-v-oblasti-sexu-medzi-detmi-a-domacimi-zvieratami
Všimněte si,
(Monika, 1.7.2010 9:29:11)
Odpovědět
z jakého zdroje článek pochází, pak vám bude celá "kauza" jasnější. Chybí odkazy na německé zdroje.
Re: Všimněte si,
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 9:39:58)
Odpovědět
V Pro-life je jistě dost fanatické demagogie, ale nezdá se mi, že by si vylhali jasné věty. Jsem z toho taky dost v šoku a taky se mi zdá, že to není možné, ale vybájení si takovýchto jasných formulací na Prolife nesedí.

A jestli to vylhané není, tak mám pocit, že větší důkaz zkur.venosti Západu už asi nenajdeme. I když, dnešní mocní umějí překvapit.
Re: Všimněte si,
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 9:41:49)
Odpovědět
Mimochodem, jaké jasnější odkazy na německé zdroje chcete, když jde o letáky?
Re: Všimněte si,
(kingsfield, 1.7.2010 12:20:18)
Odpovědět
Monika please don't believe this shit.Here is the
genuine source: http://www.kinderliedertour.de/nasebauchpo/index.php?docid=000
Please use CHROME browser and translate all sources into Czech. It s very easy.
Read it and understand!!!
What is unveiled on this web page is pure propaganda.These guys here are all adepts of Josef Göbbels.
Re: Všimněte si,
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 13:11:02)
Odpovědět
Já tam nenašel leták, o kterém je tento článek. Dej odkaz, kde je možné si přečíst obsah letáku, ať to můžem porovnat s textem článku a posoudit, kdo lže, a kdo říká pravdu.
Re: Všimněte si,
(EW, 4.7.2010 20:24:04)
Odpovědět
http://www.bzga.de/pdf.php?id=50847d27e54bccde33c62b9ce158f67c

a clanek k tematu ve Spiegelu:
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,497527,00.html
vagínou nemočím ... jsem v pořádku?
Ponerology in OSF
(Nový Zákon, 1.7.2010 9:34:34)
Odpovědět
Ten článok je trochu propaganda,
Ide to z Belgicka=je to agenda EU
Sorosova OSF sa tým zaoberá
Gender centrum FSS MU v Brně, Open Society Fund Praha
http://gender.fss.muni.cz/
Takže to riadi "Maďarský žid"
http://www.seps.sk/zp/granty/osf.htm
http://afinabul.blog.cz/1006/temna-zakouti-filantropa-george-sorose
PS: Keď niekto napíše žido-kresťanská, vie ma to vytočiť do nepríčetnosti
Re: Ponerology in OSF
(Nový Zákon, 1.7.2010 9:44:57)
Odpovědět
„Vrabce vonku štebotali, Cigánky rodili, židia rátali výnos z úžery a kresťanom bolo úplne jedno, aký osud ich čaká – bol teda celkom bežný letný deň v procese globalizácie planéty a nastoľovania Nového svetového poriadku."
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 9:47:28)
Odpovědět
"Žido-křesťanská" je zcela přirozené označení západní kultury. Její morální systém je založen na židovském náboženství, protože je založen na křesťanství. A to, jak víte, má základy v judaismu, dokonce je naplněním židovských proroctví o příchodu Mesiáše. Konec konců, byl to Ježíš, kdo řekl, že "spása je ze Židů" (viz Jan 4,22).
Re: Ponerology in OSF
(Nový Zákon, 1.7.2010 9:50:54)
Odpovědět
Semä Abrahámovo sme. Synovia diablovi.
33Odpovedali mu: Semä Abrahámovo sme a nikdy sme nikomu neslúžili; jako ty teda hovoríš, že vraj budete slobodní? 34Ježiš im odpovedal: Ameň, ameň vám hovorím, že každý, kto činí hriech, je sluhom hriechu. 35A sluha nezostáva v dome na veky; syn zostáva na veky. 36Tedy keď vás Syn vyslobodí, budete skutočne slobodní. 37Viem, že ste semä Abrahámovo, ale ma hľadáte zabiť, lebo moje slovo nemá miesta vo vás. 38Ja, čo som videl u svojho Otca, to hovorím: a tak aj vy, čo ste videli a počuli od svojho otca, to robíte. 39Odpovedali a riekli mu: Naším otcom je Abrahám. Na to im povedal Ježiš: Keby ste boli deťmi Abrahámovými, robili by ste skutky Abrahámove; 40ale teraz ma hľadáte zabiť, človeka, ktorý som vám hovoril pravdu, ktorú som počul od Boha; toho Abrahám neurobil. 41Vy konáte skutky svojho otca. Povedali mu: My sme sa nezrodili zo smilstva; máme jedného otca, Boha. 42Ježiš im povedal: Keby bol Bôh vaším otcom, milovali by ste ma, lebo ja som vyšiel z Boha a prišiel som; lebo ani som neprišiel sám od seba, ale on ma poslal. 43Prečo neznáte mojej reči? Preto, že nemôžete počúvať moje slovo. 44Vy ste z otca diabla a chcete robiť žiadosti svojho otca. On bol vrahom od počiatku a nestál v pravde, pretože niet v ňom pravdy. Keď hovorí lož, hovorí zo svojho vlastného, lebo je lhár a jej otec, otec lži. 45Ale ja, pretože hovorím pravdu, neveríte mi. 46Kto z vás ma usvedčí o nejakom hriechu? Ale ak hovorím pravdu, prečo mi neveríte? 47Ten, kto je z Boha, počúva slová Božie; vy preto nepočúvate, pretože nie ste z Boha.
Re: Ponerology in OSF
(Nový Zákon, 1.7.2010 9:57:33)
Odpovědět
ZO židov, a nie V židoch.
Re: Ponerology in OSF
(Felix, 1.7.2010 15:08:20)
Odpovědět
Jirka Zahrádka tu zase kydá ten svůj "židokřesťanský" hnůj. Už jsem to tu psal aspoň dvakrát, že křesťanství povstalo jednak ze židovského náboženství a jednak z řecké filosofie. Řím stojí na Jerusalému a na Athénách. Jirka Zahrádka by měl vědět, že sv. Pavel píše, že křesťan "už není Žid nebo Řek." Termín "židokřesťanský" šíří po celém světě sionisti, aby se zalíbili křesťanům. A mnozí křesťané, nemýlím-li se, je Jirka Zahrádka takový křesťan, jim skáčou na vějičku. je to finta sionistů, aby v jejich jméně šli křesťané i bjovat - proti sionistickému nepříteli, islamismu. A tito křesťané, vždyť to nejsou ani křesťané, ale židokřesťané, jimna to masivně skáčou. Politicky tuto sionistickou fintu aplikují např. neokonservativci. I CDU vyílá v zájmu sionismu německé polovojáky do Afghánistánu. Vždyť t není křesťanské demokratická strana, ale židokřesťanská. Tak proč by sionistům nepomohla. Ale proti globální světovládě jste, Jirko Zahrádko, že ano? A nevadí Vám, že tato světovláda je sionistickým vynálezem. A bojuje se tu proti islamistické světvládě. Tak čí jste, Jirko Zahrádko se svým židokřesťanstvím?
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 15:26:55)
Odpovědět
Když zmiňujete, Felixi, apoštola Pavla, dovolte jeho citát: "Nestydím se za evangelium: je to moc Boží ke spasení pro každého, kdo věří, předně pro Žida, ale také pro Řeka." (Řím, 1,16) Zjevně tedy rozlišuje Žida - dokonce ho "upřednostňuje" - a Řeka, tedy nežidovské křesťany.

Sionismus nerovná se judaismus, ortodoxní Židé jsou velmi proti státu Izrael. Jsem proti světovládě, ale je mi jedno, kdo za tímto plánem stojí. Jsem proti krádežím, a je mi jedno, jestli je provozuje cigoš, Čech, nebo Američan.

Židovská tradice je základem křesťanství, to je prostě fakt. O nic víc nejde a naprosto nechápu, proč se tady utápíme v takové nedůležité věci, jako je zcela přirozené a odůvodněné použití termínu "žido-křesťanský." Obsese z čehokoli židovského je fakt divný způsob praktikování křesťanství, založeného na judaismu. Vy stále dohlížíte neocons skupiny za každým termínem, který kdy použili. Já na to kašlu. Ten termín není nelogický, proto ho klidně používám, i když s neocons nesouhlasím.
Re: Ponerology in OSF
(Felix, 1.7.2010 17:27:08)
Odpovědět
Židovská tradice je základem křesťanství, stejně jako antická tradice je základem křesťanství. Křesťanství má DVA základy. A je sionistickou fintou, že hovoří POUZE o jednom z nich; druhý zamlčuje. "To je prostě fakt." "O nic víc nejde." A proč se tady utápíme v takové nesmírně důležité věci? Pokud se KAŽDY den modlíte Zachariášovo kantikum: "Pochválen buď Hospodin, Bůh Israele," copak chápete tím slovem Israele? Chápete tím církev nebo něco jiného?
Použití termínu "žido-křesťanský" je tedy nepřirozené, nesprávné a matoucí.
Ten termín JE nelogický. A Vy ho klidně nelogicky užíváte. A myslíte si, že logicky. Já Vám řeknu, proč ho užíváte: Vy jste ho nevymyslil, tak hloupý ani podvodně chytrý nejste. Vy jste ho nekriticky převzal a držíte se ho jako ho..o košile. Ale nic si z toho nedělejte. Je vás obrovské stádo. A pak je tu pár vychytralých ideologů, kteří se radjí, jak je vás velké stádo. "Mňam, to nám to vychází."
Re: Ponerology in OSF
(Felix, 1.7.2010 20:49:29)
Odpovědět
Ještě přesná formulace:
Západní civilizace má KŘESŤANSKÉ kořeny-základ, samo křesťanství stojí na židovském náboženství a na řecké filosofii.
Židokřesťanství je nesmyslný kočkopes.
Re: Ponerology in OSF
(Dan, 1.7.2010 22:45:24)
Odpovědět
Ano, žido-křesťanství je blud, opakovaný stádu...


křesťanství se vyvinulo v Evropě, jeho kolébkou není blízký východ, kde žil Ježíš, ale kde se neujalo, nebylo přijato a zachránili ho Evropané, Evropané ho v praxi stvořili promísením Ježíšova učení s antikou-helenismem a přimísením celé řady dalších svych kutlurních excesů.

Souhlasím tedy s tím že křestanství je anticko helenistické na straně jedné a kristovsko apoštolské na straně druhé.. ani samostní apoštolové nebyli všichni židé a ani kristus nebyl po otci židem.

židé samotní krista nepovažují za žida vůbec, podle nich to byl syn římana a marie židovky, řeckého vojáka, byl to podle nich zakladatel reformní judaistické sekty.
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 10:36:47)
Odpovědět
Židé nemohou Ježíše uznávat, protože ho nepřijali – v souladu s Písmem - a považují ho za rouhače.

Vy máte pifku na Židy, takže se rád připojíte k bojovníkům proti spojování evropských tradic s židovstvím. Ale o křesťanství víte houby, protože jste křesťan jen formální a do kostela každou neděli nechodíte, že ne, Dane ;-). Že se křesťanství vyvinulo v Evropě – no, ty “příměsy” jsou, myslím, hlavně dílem apoštola Pavla – ŽIDA, byť s římským občanstvím.

Tak jen otázku: kteří apoštolové nebyli Židy?
Re: Ponerology in OSF
(Pepan, 2.7.2010 11:28:53)
Odpovědět
Termín žido-křesťanský je skutečně nesmysl. Dle stejné logiky můžeme jít dále do Babylonu, Egypta a Indie. Všechna náboženství i "pohanská" se nějak vyvíjela, přebírala něco od jiných, přetvářela to. I v křesťanství je kromě návaznosti na antiku i něco z pohanských kultů (vánoce, velikonoce), obřady a symbolické oběti Bohům, chrámy. Stejné úrovně by byl i termín židovsko-muslimský, neboť Mohamed byl pro Araby něco podobného jako pro nás Kristus a také "vycházel" z židovského nábožentví. Zahrádko jste nějak slušně řečeno historicky indisponován.
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 12:04:37)
Odpovědět
Ano, "žido-muslimský" by byl stejný termín. Ale muslimové ho asi nepoužívají a já jim ho nevnucuji.

K (i) pohanské inspiraci našich zvyků jsem se již dnes vyjádřil dříve.

Do historie sice nevidím, ale v této diskusi ji zvládám zcela dostatečně a nenarazil jsem zde na historický fakt, který by pro mě byl novinkou :-).
Re: Ponerology in OSF
(Pepan, 2.7.2010 13:29:54)
Odpovědět
No řekněme že je to tak - když muslimové nepoužívají termín židovskomuslimská kultura či náboženství, tak proč by měli křesťané používat termím židovskokřesťanský? Je to stejně logické resp. nelogické.
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 14:14:29)
Odpovědět
Já se neřídím muslimy :-).
Myslím, že ten termín je holt výsledek jistě dobré PR práce a ekonomického vlivu židovských komunit v USA a snad i v Evropě. Proto je snaha zdůraznit určitý společný základ. Mně to neva, mně docela sedne přístup Jana Pavla II., který Židy nazval staršími bratry ve víře. A přiznávám, že mám pro židovský národ trošičku slabost.
Re: Ponerology in OSF
(Jan Zeman, 2.7.2010 19:38:05)
Odpovědět
V dobách apoštola Pavla pojmy ani slova Žid, židovský ještě neexistovaly. Tehdy existovalo království Judské, apoštol Pavel, původním jménem Saul z něj podle všeho pocházel a byl tedy Judejcem, z kmene Benjamin a etnicky tím, co se dnes nazývá ???? tedy hebrejec, doslova "ten který překročil", soubor semitských kmenů s tehdy unikátním monoteistickým náboženstvím. Biblická země hebrejců se nazývá Jisra'el podle Bohem přejmenovaného Jákoba, který s ním zápasil, od toho pak moderní název Medinat Jisra'el - Izrael. Nejstarší známá nezávislá zmínka pochází z 13. stol. př. nl. Slovo Žid pochází z mnohem pozdějšího italského slova Giudio, které pochází z latinského slova Iudaeus (což právě znamená Judejec - což bylo nejdůležitější z hebrejských království s hlavním městem Jeruzalémem a která mj. zasahovala relativně daleko i na východ od Jordánu) a od tohoto základu se také odvozuje označení používané v současnosti v moderních jazycích. Judejské království bylo zrušeno císařem Hadriánem po povstání Bar Kochby 132-135 nl., hebrejci vesměs vyhnáni, jejich náboženství zakázáno stejně jako vstup do Judeje a ta byla přejmenována na Syria Palaestina podle nesemitského národa Pelištejců, či Filištínů, (pocházejících pravděpodobně z Kréty, kteří ve 12. stol. př. nl. dobyli úzké pobřežní území kolem dnešní Gazy, Aškelonu a Ashdodu a stali se od té doby odvěkými nepřáteli hebrejců) hebrejský živel vesměs zůstal v Galileji, ale ve 3. stol. i tato provincie zanikla, když ji Dioklecián v rámci imperiálních reforem přejmenoval na Palaestina II. Představy Palestinců a také velkého počtu jejich příznivců po celém světě, že celá Palestina je jejich původní historická země jsou tedy btw. naprostý nesmysl.
Ještě v té souvislosti taková poznámka k tomu židovsko-křesťanský: apoštol Pavel, první křesťanský teolog, předtím, než vyznal křesťanskou víru, byl rabínem, který studoval v Jeruzalémě přímo u slavného rabína Gamaliela staršího, který byl tehdy hlavou Sanhedrinu. Sám pak považoval křesťanství za tzv. třetí stupeň vývoje zákona. Osobně bych se tedy přikláněl k názoru, že označení židovsko-křesťanský je právě v souvislosti s ním poměrně jasně oprávněné - ať se to někomu líbí nebo ne.
Re: Ponerology in OSF
(Jan Zeman, 2.7.2010 20:07:43)
Odpovědět
Ještě bych snad k tomu dodal, že by ale bylo možná správnější říkat judaisticko-křesťanský, protože židovství z historie, etymologie i praktického užití v současnosti jaksi není pojem pouze náboženský. To je jako bychom postulovali nějaké křesťanství, které je židovské. To by se myslím jiným národům ani pravověrným Židům nemuselo moc líbit. Faktem ovšem zůstává, že křesťanství a jeho morálka má zásadní kořeny v judaistickém náboženství, jakkoli právě křesťanství některé základní principy judaistické morálky explicitně odmítlo. Nicméně logicky by to vypadalo, že onen Bůh, ve kterého věřil Ježíš, je stejným Bohem, ve kterého věří Židé, protože má-li být jen jeden, jak obě učení tvrdí, pak nemohou být dva. Totéž myslím platí pro Islám. ...i když, takoví katolíci jsou tak vynalézaví, že si klidně udělají i boží trojjedinost :) Doufám, že dobře míněné vtipy nejsou rouhání...
Re: Ponerology in OSF
(Pepan, 2.7.2010 23:52:37)
Odpovědět
Co bylo před 2 tisíci roky nebo před 1400 roky je dávno pryč (něco křesťanství tehdy od Judejců přebralo, něco od někoho jiného, něco je originální) - křesťanství se vyvíjelo úplně mimo židovskou víru a v dnešním stavu nemá s židovstvím nic společné. že křesťanská morálka má základy v judaismu je dost bizarní - starý zákon a zřejmě i Tora je samá hromadná vražda a násili posvěcené Bohem, doslova horor. Křesťanství tenhle "základ" muselo pořádně přetavit.
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 10:31:42)
Odpovědět
Ale já antickou tradici vůbec nepopírám. Domnívám se nicméně, že z antiky jsme převzali spíše politický systém, možná některé filosofické přístupy. Domnívám se, že mluvíme-li o MORÁLNÍM úpadku a MORÁLNÍCH otázkách, pak má naše tradiční (křesťanská) kultura asi blíže k té židovské, než k té antické, není-liž pravda, Felixi?

Klidně užívejte termín “křesťansko-antický,” bude mít stejnou (nebo spíš podobnou) logiku, jako termín “žido-křesťanský.”
Re: Ponerology in OSF
(Pepan, 2.7.2010 11:35:37)
Odpovědět
Já bych Zahrádko poradil muslimům aby používali zase termín židovsko-muslimský. Je to na úrovni Vašeho uvažování a muslimové by z toho měli velkou radost.
Re: Ponerology in OSF
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 12:05:57)
Odpovědět
Radost by z toho asi neměli a já nemám ambice radit muslimům. Chybí motivace.
Židovství a křesťanství
(Kamil, 1.7.2010 10:10:04)
Odpovědět
Nový zákon je věnován Ježíšovi, a ten byl nezpochybnitelně Žid, ne? Odtud žido-křesťanství,
Re: Židovství a křesťanství
(Nový Zákon, 1.7.2010 10:17:06)
Odpovědět
Počas svojho života bol Ježiš súčasníkmi označovaný ako „Judejec" (z oblasti Judei,ND), nie ako „Žid", a že Ježiš sám seba nenazýval „Židom", ale „Judejcom" (patriaci k oblasti Judei.ND).
Už počas svojho života tu na Zemi bol vtedajšími historikmi označovaný ako „Judejec", nie ako„Žid".
Aj vtedajší teológovia, ktorých kompetencia v tomto predmete nemôže byť nikým spochybnená, označovali Ježiša počas jeho života ako „Judejca", nie ako „Žida".
Na kríži, na ktorom bol Ježiš ukrižovaný, je latinský nápis „Iesus Nazarenus, Rex Iudeorum".
Re: Židovství a křesťanství
(Šoumen, 1.7.2010 19:31:18)
Odpovědět
Je tam INRI a to ani spousta lidí neví co to znamená. Správně jste to napsal, a přeloženo do češtiny Ježíš Nazaretský Král Židů. Tolik o křesťanství, které má původní tradici v Judei.
Re: Židovství a křesťanství
(Jan Zeman, 3.7.2010 16:04:58)
Odpovědět
INRI - IESVS·NAZARENVS·REX·IVDAORVM přesně znamená Ježíš Nazaretský Král Judeanů. Slovo Žid vzniklo později a etnikum odvozované od Abraháma tehdy obývající Judeu a další království blízkého východu se jmenuje Ivri - překládaném přes řeckou zkomoleninu "hebrejci".
Re: Ježíšův původ
(jýká, 1.7.2010 22:43:15)
Odpovědět
že by byl "judejec" nevím, to jsem nikdy neslyšel, ale on byl kupodivu Aramejec - co to je, najděte si ve wikipedii
Re: Ježíšův původ
(Jan Zeman, 3.7.2010 16:37:15)
Odpovědět
O tom zda byl Ježíš aramejského původu, nebo znal a používal aramejštinu toho mnoho nevíme. Podle evangelia sv. Matouše se narodil v Betlémě, což tehdy byla součást království Judska. Víme, že samotné české jméno Ježíš vzniklo přes řeckou zkomoleninu hebrejského Jehošua, aramejsky zkráceně Ješua, což je každopádně jméno složené z JHVH a jáša, znamenající zachraňovat, pomáhat, spasit. Kristus vzniklo z řeckého Christos, což je doslovný řecký překlad hebrejského slova mašiach, tedy pomazaný, mesiáš.
Re: Židovství a křesťanství
(Dan, 1.7.2010 23:34:19)
Odpovědět
Pokud připustíme že Kristus byl žid /po otci evidentně nebyl/ ikdyž židé to silně popírají, pak je třeba rozlišovat mezi kristovým učením a židovstvím-judaismem.. není to totéž, jsou tam obří rozdíly...

Tyto rozdíly Krista zabili a teprve na jeho smrti a po ní se vztyčují základy křestanství, bez evropských učenců, by nikdy křestanství neznamenalo nic, to dobře věděl SAUL - Paulus sv. pavel a proto se obrátil na evropu, proto bojoval nejenom s židy, ale dokonce i s židokřestany.

Křestanství nevzešlo z judaismu, ale vzniklo jako kritika, oponentura a renezance Judaismu.

Pojem žido-křestanská civilizace je totální blbost, naše civilizace není a nikdy nebyla judo, byla anticko-křestanská, tečka.
Re: Židovství a křesťanství
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 10:40:57)
Odpovědět
Ale rozdíl mezi křesťanstvím a judaismem nikdo nepopírá. Už jsem to tu vysvětloval i na tom samotném termínu "žido-křesťanský." No, ale to jste holt vy, nemá smysl cokoli psát, protože jste jako kolovrátek...

Pavel se obracel na ne-židy, protože pochopil, že Spasitel nebyl dán jen Židům, ale i pohanským národům. Ve svých listech ale klade jasný důraz na spásu Židů. To si nevygooglíte na Wikipedii, ale dočtete se to v Bibli.
Re: Židovství a křesťanství
(Nový Zákon, 1.7.2010 10:25:36)
Odpovědět
...a ak niekto nevie poznať rozdiel, môžem ho ubezpečiť, že ani medzi pedofilom a heterosexuálom nie je rozdiel, pretože obaja sú ľudia ni?
Re: Židovství a křesťanství
(seoh, 1.7.2010 10:52:55)
Odpovědět
A mezi heterosexuálem a homosexuálem a pedofilem též není rozdíl, všichni jsou lidé.
Re: Židovství a křesťanství
(Šoumen, 1.7.2010 19:33:38)
Odpovědět
A pedofil je i učitel, protože má děti opravdu, ale opravdu rád.
Re: Židovství a křesťanství
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 11:15:58)
Odpovědět
Jééé...

1) Byla Maria Židovka?

2) Byl Josef Žid (nevěřím na fyzické otcovství Josefovo, ale byl každopádně Ježíšovým otčímem, který ho asi odmala vychovával)?

3) Řekl Bůh ve Starém zákoně (ŽIDOVSKÉM!): "Povolám jim proroka z jejich bratří, jako jsi ty. Do jeho úst vložím svá slova a on jim bude mluvit vše, co mu přikáži."? ("z jejich bratří" - to říkal ŽIDŮM)

4) Ježíš řekl: "Vy uctíváte, co neznáte; my uctíváme, co známe, neboť spása je ze Židů." Vymezil se tím proti Samařance, a slova o spáse ze Židů spojil se zájmenem v první osobě množného čísla "MY" (zjevně Židé). Skutečně vás tedy tak trápí Ježíšovo židovství? Proč?
Re: Židovství a křesťanství
(Dan Kratochvíl, 1.7.2010 14:59:55)
Odpovědět
Ježíš po otci nebyl židem... což říkají i židovské knihy, ať byl jeho otcem bůch či onen řecký vopják jak tvrdí staré židovské historické popisky, nebyl jím Josef ani žádný jin. žid.

Ano, Ježíš v židovské rodině vyrůstal a jeho matka židovkou byla, židovství se Ježíš postavil tak mohutně že zaplatil životem.

Naše civilizace existovala samozřejmě již před ježíšem, i za Ježíše teprve stovky let po jeho smrati přejala naše antická evropská civilizice náboženství a některé kulturní prvky židy zlikvidovaného Ježíše.

Přejala v podstatě to co judaismus odvrhl, čili jakési nežidovské pojetí..

Dnes jsme zase někde jinde nežli ve středověku, evropa není křestanská, ale postkřestanská a je to civilizace skutečně anticko-křestanského původu.

Nevím kdo a proč nám sem plete židovství.
Re: Židovství a křesťanství
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 15:12:32)
Odpovědět
Ano, po Otci nebyl Židem, ale Bohem. Jeho člověčenství je ovšem židovské.

1) přijal obřízku;

2) dodržoval sabat, byť chtěl jiné pojímání sabatu, než zákonické (sobota je pro člověka, ne člověk pro sobotu);

3) identifikoval se s Židy (viz bod 4 mého předchozího komentáře);

4) řekl: „Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem zrušit, nýbrž naplnit. Amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné písmenko ani jediná čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane.” Jelikož nejste praktikující křesťan, upřesňuji, že mluvil o ŽIDOVSKÉM zákoně;

5) jelikož křesťanství je pokračováním judaismu, staví na Desateru a dalších zásadách židovského zákona, je zcela na místě označovat naši kulturu za žido-křesťanskou. Že je mezi nimi rozdíl, je patrné z toho, že to označujeme za žido-křesťanskou a ne židovskou nebo křesťanskou;

5) židovství sem tedy nikdo neplete, židovská tradice je základem, a tedy součástí, křesťanství.
Re: Židovství a křesťanství
(Dan, 1.7.2010 22:21:02)
Odpovědět
Vy jste objetí starozákoních bludů...

1/ Starý zákon jest zákonem židů a do bible byl přidán pro objasnění novozákoních událostí

2/ destaero je v našem, čili novém křesťanském zákoně nahrazeno láskou a odpuštěním, bylo naplněno a nahrazeno, stejně jako celý starý zákon-kristem...

.. to že jsme přejali desatero od židů neznamená nic, protože židé ho přejali zase od Egypťanů- Efesovi desky nalezené u Káhiry, jsou o několik set let satrší než židovské knihy s desaterem, Mojžíš ho opsal od egyptanů
a my od židů..
žeby egyptsko-židovsko-křesťanská civilizace ??
ne tak tomu opravdu není...

3/Stejně jako židé zpochybnují vše křestanské, celou podstatu a smyslu křestanství, dokonce více nežli muslimové nemáme my důvodu nekritizovat a nepojmenovávat židovství pravým jménem, tato kultura byla od vzniku křestanství ostře vymezena proti naší..

Je třeba vysvětlit rozdíl mezi židokřestany-křestané přešlý z židovství ti dodnes mají obřízky a další oblastní zvyky zachované

a křestany z pohanů pohanokřestany.. tedy naši civilizaci, nás.. zde neexistují obřízky atd.

Izraelští křestané si ponechaly mnohé zvyky svých předků.. my zase našich, jsme odlišní i v tomhle proudu, natož pak s čistými židy...
křestan a žid je ohen a voda..


Málo se omluví o faktu, že židé bojovaly v hispánii společně s araby proti křesťanům /Germánům, Franků, španělům a dalším/


Sionisté, tedy židé a muslimové jsou příbuzní po Abrahamovi, mají obřízky, nejí vepřové, mají obojí humus, mnoho společného a přou s eo mnoho tradic čí že jsou...

Křesťané stojí kulturně uplně někde jinde...

Máme jin. náboženství, zvyky, tradice, kulturu, jsme jin. civilizace.

Pojem žido-křestanský razí v Evropě židé a jejich potomci ve sbaze spojit nespojitelné.

Naletěli tomu i mnozí křestané, zmatení přítomností starého zákona v bibli a poudačkami o kristovi coby židovi...

Vrcholem bludu je pak balada o židovské nedotknutelnosti.... židovská balada.
Re: Židovství a křesťanství
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 10:59:34)
Odpovědět
Jsem stejnou obětí starozákonních bludů, jako Ježíš, který se stále odvolával na židovský zákon a – jak jsem již citoval – řekl, že nepřišel Zákon zrušit, ale naplnit. A že nepomine jediné písmenko ze Zákona… To jsou doložitelná, a mnou doložená, fakta. S tím nic neuděláte, můžete jen opakovat již řečené v naději, že utlučete kvantitou (ostatně, prč byste měnil své zvyky :-)) ).

1) Starý Zákon je přesně tím Zákonem, o kterém Ježíš, pravil, že z něj nepomine jediné písmenko a jediná čárka. Křesťanství by bez SZ nedávalo smysl, protože Ježíšova identita Mesiáše by neměla žádnou oporu (kromě zázraků, které učinil, ale které nejsou moc pevným důkazem poslání od Boha).
2) Desatero nahrazeno není, desatero je převzato.

Některé morální principy jsou společné různým civilizacím, to ale neznamená totožnost konkrétního textu, svou povahou v podstatě právního. Židovské Desatero NENÍ jako celek převzato od Egypťanů (ti například neuctívali jediného Boha a neměli přikázaný sabat – přitom právě to je základ judaismu). Takže se shodneme: egyptsko-židovsko-křesťanská civilizace? Ne, tak tomu OPRAVDU není.

3) Zpochybnění všeho křesťanského Židy je zcela logické, už jsem se k tomu vyjadřoval. Fakt, že je to více zpochybněno, než muslimy, je také logický: nejdříve byl judaismus, od toho se vyvinulo následně křesťanství, a teprve poté přišel islám, který čerpal z obou tradic (proto, například, uctívá Ježíše, byť jen jako proroka).
Naše zvyky jsou kombinací pohanských zvyků, ale I judaismu. Například Velikonoce – spousta původně pohanských obyčejů, ale upečený beránek – byť v naší podobně jen moučník – vychází z tradice Krista jako obětovaného beránka, což je symbol z židovské Paschy, v rámci které se obětoval skutečný beránek.

Jo, židé mohli ve středověku bojovat proti křesťanům s Araby, ale před třiceti lety v Libanonu zase bojovali s křesťany proti Arabům. No a co?
Re: Židovství a křesťanství
(Pepan, 2.7.2010 11:47:38)
Odpovědět
Zahrádko, Vaš argumentace pomocí argumentů ze Starého a Nového zákona je možná dobrá pro teologa ale jako historik jednoznačně vede Dan.
Re: Židovství a křesťanství
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 12:00:54)
Odpovědět
Ale my se bavíme o logice termínu, ve kterém se objevují názvy dvou NÁBOŽENSTVÍ. Není rozdíl mezi historií a náboženstvím. V popisu historického vývoje se myslím nijak nelišíme. Jde jen o to, že termín "žido-křesťanský" svou logiku má. A to dokazuji fakty a citáty. Toť vše.
Re: Židovství a křesťanství
(Pepan, 2.7.2010 13:39:45)
Odpovědět
Termín žido- křesťanský může mít v některé souvislosti logiku, ale ne v použití základní úvahy že Evropa stojí na třech základních pilířích: křesťanství (ne žido-křesťanství), řecká a římská antika. Vůdci EU se tomuto namáhavému přemýšlení vyhnuli - tuto preambuli odmítli akceptovat. Zřejmě jsou vizionáři a vidí, že za 50 let ty základy budou úplně jiné.
Re: Židovství a křesťanství
(Jan Zeman, 3.7.2010 16:46:21)
Odpovědět
"Sionisté, tedy židé a muslimové"
To jsem tedy málem spadnul ze židle...:)))
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Daniel Makay, 1.7.2010 9:39:31)
Odpovědět
Hm, tak mráz přichází opět z Berlína. Jak němci začínají experimentovat v morální oblasti, tak je potřeba se zavčas vyzbrojit jadernými zbraněmi. Protože budou hledat lepší způsoby než koncentráky jak vyhladit méněcenné národy. Jenomže ten náš tupý národ český se určitě nechá vyhladit dobrovolně.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(holomek, 1.7.2010 9:58:35)
Odpovědět
To se zase dostal na nějakou fci nějaký žid a šíří z ní po Německu svou představu "pokroku" (mimochodem v talmudu je psáno že je normální souložit s dětmi pod 3 roky věku) .. že by to byl nějaký kamarád žida a pedofila Cohna Bendita?
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Nový Zákon, 1.7.2010 10:39:31)
Odpovědět
Im to nevysvetlíme, oni si ani nepozrú linky na "spriatelené" weby.
http://nd03.jxs.cz/494/621/3ab8c739d9_58143855_o2.jpg
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Dan, 1.7.2010 14:53:55)
Odpovědět
žido-křesťanství je jeden z největších bludů dnešní doby.. naše kultura nemá s židovskou takřka nic společného, v mnohém je protichůdná, správné označení je anticko-křesťanská..

židovství je asijská kultura a existovalo paralelně s helenismem a antikou vedle sebe, z židovství se nevyvinulo křesťanství jak si ježíš přál, bylo to jinak, židé zůstali židy a z pohanů v evropě se stali křesťané..

židé vnaší anticko-křesťanské civilizaci žijí s námi, coby předsdtavitelé cizí, odlišné asijské kultury, naši předkové je zatu odlišnost a nehomogenost hubili a vysidlovali zpět, my je tolerujeme.

Pro mě není žid bližší bratr nežli muslim, sionisté jsou židé a muslimové, křesťané stojí poněkud vedle těchto 2 kultur.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Jiří Zahrádka, 1.7.2010 15:30:07)
Odpovědět
Někteří předci je hubili, mnozí ale ne. Už ve středověku existovala židovská minorita, pokud se nepletu, v evropských (křesťanských) zemích. Dále viz židovská minorita v Německu a na území dnešních Čech.

Ježíš si "přál" pokračování judaismu v křesťanství? No, nevím, Dane. Protože právě Ježíš dopředu říkal, že ho odvrhnou, a evangelium píše o podobenstvích, ve kterých Ježíš naznačuje odmítnutí Židy a předání víry ne-židům.

K dalšímu ohl. "žido-křesťanství" už jsem se vyjádřil dříve.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Dan, 1.7.2010 22:29:00)
Odpovědět
židé se samozřejmě cpali do Evropy už od starověku, ale nejenom tam, neměli domov tak se rvali všude kde byla nějaká civilizace, podobně jako cikáni.

To že jich žilo v Alexandrii půl milionu vůbec neznamená že to byl jejich kuturní a zeměpisný domov, jejich domov je jediný, je to Palestina-Izrael, všude jinde je tato kultura cizí a naráží na místní kultury odjakživa, pro jejich odlišnost kulturní a civilizační byli odjakživa hubeni.

Poslední židovské pogromy ze strany křestanů proběhli v pobaltských zemích a poslu ještě po válce v roce 1946 a dali definitivní signál západu, že je nezbytně nutné vytvořit jim domov a pomoci jim ho vybudovat a ochránit, čili provincie palestina-pozdější stát Izrael, země jim údajně zaslíbená, no budiž, každý chce bydlet že..

Tam tedy má svůj původ a místo židovská civilizace, nikoliv v Evropě.. zde jsou to stejní hosté jako muslimové a vždycky budou..
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Jiří Zahrádka, 2.7.2010 11:02:05)
Odpovědět
Takže souhlasíte, že někteří je hubili, někteří ne, že?

BTW, o tom, že Židé tady nejsou doma, není vůbec sporu. Neotevírejte nové fronty, utíkaje z těch otevřených. Myslím, že je to vaše tradiční taktika, ale mě nebaví.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Felix, 1.7.2010 15:25:06)
Odpovědět
Mně na tomto článku veiice vadí to, že to je mix jednak toho, co údajně je v Německu, jednak jakéhosi protinázoru kohosi. Já považuji lifesitenews za velmi seriosní ztroj. Ale ten mix je blbý. Má tu být popsána čistě sitace v Německu. To by měl být úkol českého prolife, Německo je náš obludný soused, je daleko od amerického serveru. Přitom je to skvělé téma. Já tento článek tedy považuji za dobré zahájení. Pokud ale český prolife to nedoplní ve smyslu, jak jsem uvedl, nemělo to ani být zahajováno.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(richard, 1.7.2010 18:13:09)
Odpovědět
http://www.tpuc.org/node/151
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Felix, 1.7.2010 22:17:01)
Odpovědět
To je zase ten mix s tím oponentem. Já preferuji fakta - citovaná tak, jak je dnes obvyklé. Takové kritické komentáře se mají dávat do číslovaných ponámek pod čarou. Je to amatérsky dělané, přitom věc velmi závažná.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Aka, 2.7.2010 3:05:58)
Odpovědět
Od pohrobku nacistu a komunistu me to ani prilis neprekvapuje. Sjednoceni Nemecka vede i k temto zlocinum...
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(MZ, 2.7.2010 8:32:08)
Odpovědět
Protože leckoho zajímají zdroje, tak zde jsou:

brožura 1 - 3 roky: http://www.kheck.info/quelltexte/koerper_liebe_doktorspiele_1-3.pdf

brozura 3 - 6 let: http://www.kheck.info/quelltexte/koerper_liebe_doktorspiele_4-6.pdf

Shrnující článek ze Spiegelu: http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,497527,00.html (plyne z něj i to, že brožura byla stažena před třemi lety a byla distribuovana v 650 000 vytiscich).
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Felix, 2.7.2010 8:58:11)
Odpovědět
Díky, napsal jsem HPŽ, aby to doplnili a opravili.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(EW, 4.7.2010 20:47:05)
Odpovědět
Ale je to stavnate cteni, ty prirucky. Treba jak nezne odmitnout dite, kdyz studuje vas genital uz prilis dlouho a vehementne (rok 1-3, strana 27):

Es kann aber auch sein, dass Ihnen bestimmte intime Beruhrungen bei aller Akzeptanz kindlicher Neugier unangenehm sind, weil Ihr
Intimbereich unwissentlich vom Kind verletzt wird. So kann ein Konflikt entstehen zwischen Gewahren-lassen-Wollen, um dem Kind keine unnotigen Grenzen zu setzen, und der eigenen Ablehnung. In diesem Fall ist es richtig, die eigene innere Grenze zu beachten und das Kind liebevoll zuruckzuweisen.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Maftík, 2.7.2010 10:19:34)
Odpovědět
http://www.nesexuveskole.cz
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Váš přítel, 2.7.2010 20:28:13)
Odpovědět
Bůh řekl: „Já jsem... Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův“ (Ex 3,6). Řekl to ve Starém zákoně a Pán Ježíš totéž citoval v Novém zákoně. „Já jsem Bůh Abrahamův, Bůh Izákův a Bůh Jákobův“ říká Ježíš Kristus dle evangelií Matouše, Marka a Lukáše (Mt 22,32; Mk 12,26; L 20,37). Navíc Pán Ježíš řekl, že spatříme „Abrahama, Izáka a Jákoba v Božím království“ (L 13,28), a řekl také „mnozí přijdou od východu i západu a budou stolovat s Abrahamem, Izákem a Jákobem v království Nebes“ (Mt 8,11). Nemluví tam o jiných jménech, zmiňuje pouze jména židovských praotců Abrahama, Izáka a Jákoba. To znamená, že Bůh Pána Ježíše Krista je tentýž jako Bůh Abrahama, Izáka a Jákoba. A pro katolíky jsou Starý a Nový zákon zcela rovnocenné.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(Jahoda, 2.7.2010 23:49:26)
Odpovědět
.
Co se týče incestních pedofilních praktik tak zjistit si adresy všech,kteří se na této žumpě podílejí a zveřejnit ten dobytek na internetu i s telefonním číslem domů.
A bude to.
Jelikož je základní lidská psychologie ůtok a ůtěk,po ůtoku z ůstraní ,kdy se vydávají dětem škodící pamflety,bude následovat ůprk,protože další lidská základní vlastnost je,když je někdo vystaven negaci okolí,tak to nelibě nese,zato někomu ubližovat to ano to se snese.
A autoři tohoto pamfletu utíkat budou,jednak jim dá někdo rychle přes tlamu a jednak jim někdo bude volat domů a sprostě jim nadávat.
Já vědět jejich adresu,tak bych jim napsal,že jsou hovada a dobytek a patřilo by jim dát přes tlamu a bejčákem přes záda,.
No to teda ale můsí být vážně odvaz strkat přes posrané a prochcané pleny prst do dceřina poštěváku.
Jinak němci jsou v tomto ohledu vyhlášení prasáci,na E 14 i lehkou děvu za peníz loví.
Já jak slyším pojem němec,ihned si vybavím percerzního Helmuta,kterak v Česku loví sotva ochmířené hošíky,či ploché holčičky...a nejsem v tom sám.
,ať jim uschne!.
Copak toto,ale na seznamu na Novinky cz jsem našel zprávu,jak Ruská nákladní lod´minula ISS a volně rotuje prostorem a v Rakousku zase chirurgové amputovali ženě zdravou nohu.
Potom musela být amputována i ta nemocná.
A to je skutečný malér.
Re: Německá vláda vnucuje incestní pedofilní praktiky jako zdravou sexuální výchovu
(BX5a, 3.7.2010 15:12:49)
Odpovědět
poslední věta je snad ještě strašlivější než masírování klitorisu své dvouleté dcery.