reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 2.7.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Ta hlavní chyba se jmenuje Kalousek a Schwarzenberg. Nečas k ní přidal ještě Johna a Bártu.

Topolánek chtěl tolik vládnout, že obětoval superministerstvo financí, zahraniční politiku a atomovou energetiku. Pravda, kompenzoval to Íčkem na vnitru. Do vlády pustil také Havlovu pátou kolonu Kocába, Schwarzenberka a Vondru. Nakonec na to všechno dojel.

Po siláckých řečech Nečase, že nepustí ministerstvo financí, že nelze pustit vnitro Věcem veřejným, protože jsou těsně spojené s bezpečnostní agenturou ABL, a že ODS si musí podržet roli ekonomického lídra vlády, udělal ze sebe Nečas kašpara. A mělo to rychlejší spád, než aby si mohl zachovat tvář.

O Nečasovu image však nejde. Z mého pohledu je vláda příšerná. Horší by mohla být už jen ta Paroubkova. Proč?

1. Na nejvýznamnější funkci zůstal provařený šíbr Kalousek. Rčení o kozlu v zahradě vzniklo snad už s výhledem na něj. Je také výsměchem proklamacím o vládě, která zůstane čistá a bude potírat korupci a klientelismus.

2. Čtvrtou stranou ve vládě je Havlova diverzní jednotka. Na veledůležitém ministerstvu to zastřešuje Schwarzenberg. Zle, matičko, zle bude pro svrchovanost České republiky. Přímo na klíčovém místě je nostalgik po Evropě před 1. světovou válkou. Když si k tomu připočteme Vondru na ministerstvu obrany, není úniku. Nedivil bych se, kdyby Kocáb zůstal někde za bukem ve vládních „službách“. A to nemluvím o Švejnarovi, Teličkovi a třeba Zieleniecovi. Sarkozy a Merkelová mohou být klidní.

3. Pro soudného člověka je opravdu nepřijatelné, aby John usedl na ministerstvo vnitra. Vzpomněl jsem si na něj, když jsem včera viděl v televizi, kterak dlohodobě ordinovala zdravotní sestra coby zubařka. Ale ona měla aspoň vzdáleně jakousi kvalifikaci. S Johnem je to ještě horší. Zaprvé je jen Bártovým bílým koněm. Zadruhé se zprofanoval jak svým osobním životem, tak svou pseudopodnikatelskou kariérou. Zatřetí, kdo slyšel jeho výstupy v průběhu koaličních vyjednávání, musel se zhrozit nejen z jeho morálky, ale i z jeho soudnosti. A začtvrté vyjevil inspiraci Pecinovou zálibou v zasahování ministra do vyšetřování policie. Máme se naš těšit.

4. Poprvé se stalo, že místa ve vládě si bylo možno koupit. A hle, jde o ministerstva, kde se točí miliardy. Bárta, který dal 2,8 milionu, bude ministrem dopravy. Jankovský, jenž poskytl své straně 3 miliony, bude ministrem pro místní rozvoj s penězovodem z Brusele. Bída je v tom, že i kdyby Věci veřejné po skončení této vlády dopadly jako zelení, že si podnikatelé i tak odnesou nejen obchodní, ale i bezpečnostní informace a kontakty.

5. Ukázalo se, že mladé ženy měly svou úlohu jen jako vějička na voliče. A přesto, že tyto blondýnky vypadaly gramotnější než Paroubkovy spice girls, do vlády se nedostala ani jedna. Když probírám ta jména potenciálních ministrů, tak asi je to škoda.

6. Mě osobně zklamalo i to, že ministrem spravedlnosti má být Pospíšil. A nejde jen o to, že v jistém smyslu ve vládě „politicky korektně“ nahradí menšinu představovanou dosud Slamečkou. I když vypadá jako uvážlivý člověk, jeho předchozí působení na ministerstvu rehabilitovalo i takového extravaganta, jakým byl „Katar“ Němec. Ten přes všechny šílené náklady aspoň hlídal, aby se soudci neurvali z řetězu. Pospíšil ten špagát opět povolil.

7. Na dokreslení celé té frašky bude opět ve vládě bývalý komunista, který "předvídavě" vstoupil do KSČ v roce 1989. Jmenuje se Besser, je z TOP 09 a má k dovršení toho paradoxu obhospodařovat kulturu, asi ideologicky. Jo, a je zubař. Můžeme se potom divit, že to za ně musí vzít zdravotní sestry? ;-)

Vláda má máslo na hlavě ještě dříve než vznikla. Topolánek se může škodolibě usmívat. A Paroubek těšit na příležitost. My ostatní budeme platit, aby všechno zlé zůstalo a všechno, co ještě zbývá dobrého, padlo v plen.

 

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
3546 čtenářů | 44 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Drak, 2.7.2010 2:16:50)
Odpovědět
No hlavně, že nepůjdem s Paroubkem do Řecka, Streite. Půjdeme totiž s Nečasem, do zadele, vážený pane. Dejte si pár facek, možná vám dojde.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(ferda, 2.7.2010 11:02:47)
Odpovědět
Dušan Streit je obyčejný lokaj, a v očích lokaje,jsou všichni stejní.....


ps. velmi dobře si pamatajeme, jak a co ten pisálek a škrabka psal před volbama, vidíme co píše nyní, a je nad slunce jasný, co bude psát příště...:-))

U Streita bych k tomu lokajství, ještě přidal žoldáctví....., je totiž jasné ,ve jménu kterého žoldu, se ty s.r.a.č.k.y. stále zde objevují :-))
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Milos, 2.7.2010 6:33:38)
Odpovědět
Po dlouhé době musím s panem Streitem souhlasit,to že nová vláda bude lepší,to si mohl myslet jen blázen.Nejhorší na tom je,že hloupí a naivní voliči umožnili,že ke korytům a moci se zase dostali hlupáci a darebáci,strašení Paroubkem,ke kterému pan Streit také přispěl, dost zabralo a mnozí lidé si ani pořádně nepřečetli volební programy této koaliční trojbandy.Že ODS pustila nejdůležitější ministerstva je až nepochopitelné a svědčí o jednom,že bezmezná a až chorobná touha po moci je silnější než rozum.Véčkaři v podstatě nahradili lidovce a zelené a díky výsledkům voleb mají ODS na lopatě.
To,že je tam také zločinec Kalousek je až neskutečné a je jasné,že vláda s takovým superlotrem nemůže být dobrá a jen potvrzuje ověřenou zkušenost,že každý kdo se obklopí blbci a darebáky je také stejný jako oni.
Nečas je možná na pohled slušňák,ale určitě o všech lumpárnách v ODS věděl a pokud se na nich nepodílel, tak je tiše podporoval,takže je to stejný darebák jako ostatní,jen ta jeho vnější fasáda bohužel klame.
Od této vlády já osobně neočekávám nic dobrého a předpokládám,že tak jak je to obvyklé,využijí svého postavení hlavně pro sebe a nás obyčejné občany této země mají někde u konečníku.Dobře vědí,že v tomto našem Kocourkově mohou napáchat beztrestně cokoliv.Mají na to čtyři roky aby tady pak po nich zůstala jen "spálená země".
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Evropan Jirka, 2.7.2010 7:53:45)
Odpovědět
Debatoval jsem teď s mnoha lidmi, kteří "nechtěli, aby jejich hlas propadl" a "volili menší zlo". Tedy s těmi, které srdce táhlo k pravici (tedy ke Svobodným), rozum je však nakonec přiměl volit levici (ODS, TOP, VV). Drží se teď za hlavu a snad konečně začínají chápat význam slovního spojení "zahozený hlas". Bohužel cena bude vysoká a další šance až za 4 roky...
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Stallker, 2.7.2010 11:18:58)
Odpovědět
Kdepak, další šance, i když mnohem menší, je už na podzim... Já bych je zatím nechal, ať ukážou, jestli to mysleli vážně...
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 12:08:33)
Odpovědět
Ale pane NEEVROPANE.Svůj hlas hloupě a definitivně zahodil ten, kdo ve své euroskeptické damagogii volil jasného propadáka neporadce Macha a Bobo.Ti rozumní volili VV Věci veřejné pana Radka Johna,ale také ODS a třeba i TOP 09.Je stále jasnější ,že volili správně a socani se předpokládaně konečně vyšachovali.To Vy ovšem níkdy nepřiznáte.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(ivoš, 2.7.2010 8:04:24)
Odpovědět
Topolánek měl 35, Nečas 20 procent, z toho pohledu je na tom Nečas spíš líp. Když mám karty na betla, nemohu hrát 100sedm. Ale proč se cpali na šéfa sněmovny, bůhsuď.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Aleš, 2.7.2010 8:39:47)
Odpovědět
Ano, jako obvykle, všechno je špatně, na každého nakydáte špínu.
Možná by bylo zajímavé, kdyby nám pan Streit míto svého obvyklého remcání alespoň nastínil, jak by na Nečasově místě sestavoval vládu on. Nebo ještě lépe, z jakých tváří by byla složena ideální vláda.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Dušan Streit, 2.7.2010 9:33:16)
Odpovědět
Před více než rokem v jiné situaci jsem napsal:
http://streit.blog.idnes.cz/c/76162/Klausova-sance-vlada-snu.html
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 11:59:47)
Odpovědět
To od něj jako od euroskeptika nemůžete očekávat.Není schopen něco rozumného napsat, sestavit, ani navrhnout.Dovede jen druhé zpochybňovat,ponižovat, urážet.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Felix, 2.7.2010 9:43:27)
Odpovědět
Pane Streite, gratuluji k nejlepšímu článku června a začátku prázdnin. Všechno, co jste napsal, lze tesat do kamene a mít to před očima až do doby dalších voleb.
(S tou chválou se mi ani nechce psát o té jednovětné bradavici ohledně mocnářství. Vím, je to Vaše slabina, ale tak bystrý člověk, jako Vy, by už měl konečně pochopit, že mocnářství nemělo být rozbíjeno, že jeho rzbječi byi lotři, že černokněžníkovi vůbec nejde o jeho obnovu, protože on je bílým koněm něčeho úplně protikladného, totiž Eurosvazu, a že Česká republika navzdory řečenému musí nadále zůstat suverénním, nezávislým státem. Nic není černokněžníkovi tak odporné, jako myšlenka Střední Evropy suverénních států, myšlenka nejúčinněji likvidující Eurosvaz.)
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Felix, 2.7.2010 16:13:18)
Odpovědět
Na TV se nedívám, ale teď jsem viděl krátké video, kde byl kníže Bilderberg. Řekl bych, že to už doklepává, president z něho už být nemůže, je po jedné starosti. Jedině snad nějaká duševní viagra?
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(orel, 2.7.2010 22:10:55)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu. Naše mocnářství bylo dost velké na to, aby bylo samostatné a řídilo se pouze svým vlastním rozumem a svou vlastní vůlí. Byla to skutečná velmoc. Tento stát není ani velmoc, ani skutečně suverénní. Zavírají tu lidi do vazby za výrobu vlasteneckých samolepek. Plazí se tu před Bruselem. Celkově vzato, Češi z roku 1910 i z roku 1810 byli lepší.
Rakousko-Uhersko tehdejším světovým liberálním elitám vadilo. I když vhodná situace pro jeho rozpad vyvstala až na konci války. Kdyby se nerozpadlo tenkrát, temná spiklenecká centra by to zkusila znovu při další příležitosti.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Felix, 3.7.2010 20:45:12)
Odpovědět
Mocnářství nelze glorifikovat. Viz komplexní debatu u sousedního článku - citátu Petra Hájka.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 9:50:42)
Odpovědět
Pane Streite.Držím se zásady byt za každou cenu slušný,ale udržet se, začíná být nad mé síly.Tolik sil opravdu nemám.Co jste očekával,co jste Vy osobně udělal pro lepší situaci.Lépe to dopadnout nemohlo.Naše policie je od špiček zkorumpovaná,nefunkční,bezpočet zločinů,rozkrádaček se zametlo pod kobereček a Vy si dovolujete napadat člověka, kterému se současný stav nelíbí a rozhodl se pro nápravu stavu něco dělat.John si je vědom ,že se může pokusit o zlepšení stavu pouze, když bude mít v dané oblasti jisté pravomoce a to jsou pravomoce minisztra vnitra. Je ten, který o věcech jen nekecá a pro věci postupně něco hmatatelného činí.Založil stranu, zviditelníl ji natolik,že se dostal do parlamentu,šel dál, dostal se do koalice a obstál v tlaku o místo ministra.To je jeho obrovský osobní úspěch.To se příkladně Machovi a Bobo nepovedlo pane euroskeptiku.Pokud s touto cestou nesouhlasíte a činnost Johna zpochybňujete,tak jste prokazatelně přítel, obhájce starých pořádků-kocourkova a trapný pisálek.Budete se divit. John ve funkci obstojí-zatím vše co slíbil dodržel, co si naplánoval plní a splní.Voliči si Johna váží a jsou ochotny mu i pomoci.Vy zpochybňujete člověka, který ještě nemohl ani začít pracovat-to je ubohost velkého kalibru pane euroskeptiku Streite.Jak už jsem psal styďte se pisálku.Co Vy člověče vlastně v dané situaci chcete.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(děd, 2.7.2010 10:08:15)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. Ovšem uzavřenou dohodu o všeobecném referendu na němž p.John tak lpěl, nelze považovat za žádný úspěch. A tak nám zbává jen doufat, že koalice bude vládnou tak, aby referenda nebyla potřebná. Ano, je předčasné hodnotit.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Katsanson, 2.7.2010 10:50:16)
Odpovědět
Vážený pane. Docela bych s Vámi souhlasil ale má to své "ale". Na vnitru bych si představoval člověka určitých morálních kvalit. Proti p. Johnovi osobně nic nemám ale v jeho minulosti je dost negativních jevů, nebudu je jmenovat jsou chronicky známé. Jsem jen moc zvědav jak bude p. John s elánem slíbené aktivity plnit.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 11:44:47)
Odpovědět
Neříkám,že mám ve všem pravdu, ale nechme Johna nějakou dobu pracovat.Každý zná, jak to funguje již 20let.Funguje to špatně, on si vytvořil a dostal šanci, chce to změnit, tak ho nepohřbívejme za živa.Nic špatného nečiní a pod špatnost není ochoten se podepsat.Znám r.Johna ještě z dob komoušů.Nikomu nikdy neprdelkoval a bez ohledu na osobní újmu vždy nepříjemnou pravdu řekl.Bude dobrý ministr.Je jasné,že je mnoho lidí, kteří mají máslo na hlavě,mají strach a oprávněné obavy z řešení odložených průserků,mají strach z jeho působnosti, tak se ho snaží zpochybnit.Chceme-li lepší stav v Česku, je třeba Johnovi pomoci, nebo se z bordelu Česko nevyhrabe.Oponenti Johna jsou podvodníci.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(PetrW, 2.7.2010 13:49:44)
Odpovědět
Já rovněž chci lepší stav v ČR, ale rozhodně nejsem přesvědčen že zrovna tací jako Bárta nebo John z TV Hovn@ na kriticky důležitém ministerstvu jsou způsob jak toho dosáhnout. Tihle dva jsou nejslabší články v
Ale asi jsem podvodník.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 19:53:26)
Odpovědět
Beru zpět a prosím o pochopení sledu mých myšlenek.Tak jsem to nemyslel.Hovořím o jiných podvodnících.Jsou lidé, kteří dávají Johnovi různé nálepky jako politická nezkušenost atd.Jakou ale politickou zkušeností se mohou honosit politici, kteří jsou sice na postech 10 a více let a je za nimi vidět jen kocourkov,politické handrkování,zadlužený stát,tunelování,udržování policie v nečinnosti,spolupráce se zločinci a neuplatňování práva proti ním,ochrana tunelářů, nechránění slušných lidí,korupce,rozkrádání a nepřípustné rozhazování veřejných prostředků.To jsou ti nekompenentní s dlouholetou podivnou politickou praxí a maximálně vhodní jsou právě ti, kteří dosud s takovou devastující politikou neměli nic společného.Politická zkušenost dosavadních papalášů je škodlivá,k ničemů, né-li trestná.Proto je John vhodný a od něj je možné očekávat pokus o změnu.Staří papaláši nemohou žádnou nápravu zajistit.Kdyby ano, už dávno by tak činili.Teď se pokouší o zpochybnění Johna a zastavit proces přeměn.Mají z Johna a podobných nových politiků strach, proto ho nechválí, je jím velkou ostrou kostí v krku a záměrně považují Johna za nevhodného nevyzrálého politického učedníčka.Staří papaláši se pokouší klamat voliče, aby osobu Johna zpochybnili.Jsem vrholně naštvaný, když tuto politiku proti Johnovi propagují i někteří politologové.Proč neprotestují proti dosavadním politickým nešvárům a věcně je nehodnotí.John zatím nic nepokazil.Upřesňuji-ty všechny papaláše považuji za podvodníky a Vám se pane omlouvám.Myslím,že se staří papaláši moc pletou.John není žádným jejich učedníčkem, jak by si přáli.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(PetrW, 2.7.2010 21:25:11)
Odpovědět
Politická nezkušenost je u Johna nepopiratelná, ale spíš vidím problém v tom, že kromě jakéhosi úzusu že předseda vládní partaje dostane křeslo na které si ukáže není nic co by ho byť jen vzdáleně kvalifikovalo pro ministerské křeslo v bezpečnostní sféře (ne, Johnova dryáčnická bobošíkovská publicistika to také není). Takže jeho kvalifikace proto je že dokázal svůj xicht prodat v politice.
Ale oč méně zkušeností tím větší suverenita s jako se vynáší kardinální soudy a osočuje se právo do problému mluvit, toť trademark VV viz. slečna Kočí která sotva vylezla ze školy ale už ví že tankové vojsko a dělostřelectvo nepotřebujeme, protože odteď se bude válčit "jen v Afghánistánu nebo Íránu" (kde by tanky ostatně byly kua potřeba), popř. Johnovo faux pas kdy .
Jestli hledáte nějaký náznak pozitiv v nové vládě, tak bych ho hledal např. někde kolem nového ministra zdravotnictví.
Obecně uznávaný, odborně i lidsky kvalitní manažer, který dokázal Fakultní nemocnici v HK úspěšně vést 14 let v prostředí kdy k odvolání stačil podpis ministra typu Rath, David nebo Součková.
Za tu dobu se ve FNHK co postavily 4 nové kliniky a další 3 se kompletně zrekonstruovaly to vše bez toho že by nemocnice spadla do červených čísel natož aby byla oddlužována jako tomu bylo v případě jiných FN (u některých opakovaně). Paradoxně je teď nejošuntělejší (zvenčí i zevnitř) budova ředitelství.
Tudíž problematiku zdravotnictví asi zná z úhlu poskytovatele péče a zaměstnavatele více než dostatečně.
Má John kvalifikaci, která by se jen vzdáleně blížila výše uvedenému?
A jako bonus je tu skutečnost, že Nečas odolal údajným snahám Lukoiloviče Klause protlačit na daný post svého milce Šťastného a ministerstvo raději nechal TOP09, že by náznak skomírajícího vlivu Hradu na ODS?
Musím říct, že ODS "nemá" lidi - tedy odborníky.
(Brabec, 2.7.2010 10:02:24)
Odpovědět
Musím vzpomenout V. Tlustého - to by byl ministr vnitra a nebo předseda ODS. A Nečas ? Před léty řekl, že se na funkci MV udělá nebo oddělá. Druhý den se funkce vzdal. A nedávno v TV řekl, že MV není pro VV. Druhý den je John ministrem! Jak vidíte, Nečas se nezměnil. Nic nečekejte, má jenom keci a skutek utek! Ten hoch nepřekročí svůj stín - nečekejte nic dobrého a nebude zklamáni. Nebo se podívejte co za parazity se dere v Praze : R. Blažek (s tváří sňatkového podvodníka, intrikán), Richter (jeho firma zaměstnává nezaměstnané, kteří berou podporu, aby za ně neplatil daně), P.Hána (z Prahy 12 tam má pašalík),Šnajder (bez vzdělání,přes něj tečou prachy pro další),..atd. atp.
Re: Musím říct, že ODS "nemá" lidi - tedy odborníky.
(PetrW, 2.7.2010 12:01:53)
Odpovědět
S tím exbolševikem Tlustým to asi bylo myšleno jako ironie, předpokládám...!?!?
Re: Musím říct, že ODS "nemá" lidi - tedy odborníky.
(frantisek zajicek, 2.7.2010 18:56:49)
Odpovědět
Dle tebe je nejvhodnejsi kandidat na vsechny posty mozne i nemozne sro.Cinsky porcelan BoBo.To jsi nam chtel rict,ty kujone?FZ
Re: Musím říct, že ODS "nemá" lidi - tedy odborníky.
(vilcek, 3.7.2010 15:33:20)
Odpovědět
ano,virivka mel na predsedu ODS vzdelani
/on nebyl komanc on u nich jen byl/.
A sve kvality ukazal uz jako MF.
Nemel ani paru o slozene danove kvote a idioty lovil na !
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(MrDalík, 2.7.2010 10:09:40)
Odpovědět
Pane Streite, je vidět, že jste nic nepochopil, ale ve službách dinosaurů si vedete dobře.Zkuste svou kritiku obrátit do minulosti a pak pochopíte přání voličů.Není to tak složité.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Dan, 2.7.2010 10:10:53)
Odpovědět
Dle reakcí euroskeptiků je jasné, že nová vláda a očistný a reformní proces začínají výborně ! :-)

Ještě sejmout z hradu Pružinského a lepší časy tu budou, vidím to optimisticky.. :-)
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(ferda, 2.7.2010 11:11:28)
Odpovědět
pro "Dan" ve svém příspěvku píšte ".....vidím to optimisticky"

Dane, je mi vás upřímně líto, že jste slepec...
ale příroda,se prý údajně u takto postižených lidí snažila toto vykompenzovat akcelerací jiného spektra osobnostní integrity......

ps. jsem přesvědčený, že ve vašem případě váš mozek můžeme jednoznačně vynechat,v otázce,co že u vás akcelerovalo :-))))
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Evropan Jirka, 2.7.2010 11:30:25)
Odpovědět
"Debatovat o Euru nemá nejmenší smysl". Pravil nový, V. Klausem jmenovaný šéf centrální banky. Taky začínám být opatrně optimistický. Váhy se začínají překlápět správným směrem.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 12:18:38)
Odpovědět
NEEVROPANE Jirko.Vy nejste tak naivní, aby jste nevěděl, že Klaus by nikdy nejmenoval propagátora nové měny.Pokud to je ale jediný klad nového šéfa, pak nevím, zda je jmenování dobré.Tím šéfa banky nechci hodnotit,jen vycházím ze zkušeností s hradem a tomu vrholně nedůvěřuji.Možná, až bude jiný prezident,věřit hradu budu.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 12:28:17)
Odpovědět
Pane.Vycházejte z reality,že se osazenstvo hradu v brzku vymění a staré praktiky hradu vyhnijí dříve než staří papaláši vyčistí šuplíky od marastu a funkci předaj.To je očekávaná realita pane.Druhý euroskeptik se na hrad už nedostane,nesmí dostat a jestli, bůh nás ochraňuj-tvrdím já ateista.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěcha, 2.7.2010 11:54:47)
Odpovědět
Euroskeptici se opět ukazují v pravém světle.Státu a občanům nebezpeční mrzouti, kteří žádné změny k lepšímu nechtějí,nepřiznají.Euroskeptikům, těm kapříkům se dobře plave ve špinavých vodách.Budou se divit.Výsledek voleb je skvělý a je dobře našlápnuto.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(barbarara, 2.7.2010 11:02:29)
Odpovědět
pane streite , proč jste nekandidoval a tak tu politiku vedl, jste jen remcal u půllitru piva ,a to platí i o těch dalších diskutééééru, hlavně o těch, tkz ostrých.
Re: 5.kolony
(neopice Hájek, 2.7.2010 12:14:10)
Odpovědět
Když už jsme u těch pátých kolon, tak jestli na něco Topolánek dojel tak to byla spíš 5. kolona Lukoiloviče Klause jako Tlustý, Raninec apod. kteří se jako jeho věrní poskoci stali nástrojem primitivní vendetty našeho "státotvorného" proruského vlezdoprdelky v kritickém okamžiku jak pro vládu tak pro ČR (a že obstát bylo důležité je zjevné nezávisle na tom co si myslíme o EU nebo Topolánkovi).
Proč vám Streite tolik vadí Slámečka nebo Pospíšil kdž vám ze stejného důvodu nevadí Klaus na Hradě?
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Jana, 2.7.2010 13:27:06)
Odpovědět
Pane Streite,doslova jste to trefil,se vším souhlasím.Ne, že bych byla nadšena,ale jen John se mi zdájakž takž na místě,mluví li pravdu.Znám ho osobně, od narození svých dětí se vlastně pohybuje v podsvětí-psal o tom knihy a scénáře už za komunistů,pak tel.programy atd.Jenže asi neví,že vnitro není jen policie.Uvidíme.Ti ostatní zbohatlíci a gauneři- po krátkém čase ti,kteří Vám dnes spílají snad taky prohlédnou.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(romanH, 2.7.2010 14:36:19)
Odpovědět
Ja jsem pred volbami ani zdaleka neocekaval, ze by mohla vzniknout podobna vlada, takze jsem spokojen. Osobne mam velke otazniky okolo VV, protoze mi prijdou neobycejne nekompetentni, ale treba me prijeme prekvapi.
Autora clanku vubec nechapu. Podle mne vubec nezaregisroval, ze ODS byla za Topolanka po volbach uplne v jine situaci nez je ted. A tvzeni ze: Topolanek dojel na Kalouska, Schwarzenberka nebo dokonce Kocaba me vyslovene pobavilo. Nastesti mi pamet jeste slouzi, takze si nenecham podobnou hloupost nakukat..
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Emeritní Modřín, 2.7.2010 15:25:24)
Odpovědět
Na židli ministra může sedět třeba i můj kocour, pokud dostane Viskas a budou mu pravideně čistit toaletu. Rozhodující je kvalita aparátu, jak je poskládán a z jakého materiálu. Pokud to není výběr odborníků, ale sběr protekčních panchartů k lepšímu to nepovede.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(xyz, 2.7.2010 16:38:53)
Odpovědět
Pořád ještě výhra, než aby tam seděl Paroubek a comp.....
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(frantisek zajicek, 2.7.2010 19:14:00)
Odpovědět
Marne tu opakuji porad dokola,komu ze to slouzi tento portal a zde dokola se predbihajici pisalkove v kydani hnoje.Dusan zrejme usoudil,ze hazet spinu na Paroubka uz neni in.Tak se strefuje do vlady,ktera jeste nezacala vladnout...No jo,ono neni SS-O za co chvalit.Tech 0,74% je jasny propadak tohoto proruskeho ancablu nazyvaneho taktez Strana Socialistickych Obcanu.Nebo ti,Dusane,pisou scenare v Lukoilu?FZ
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Alberto Kvěch, 2.7.2010 19:57:03)
Odpovědět
Díky Zajíčku.Držím prsty a přeji vše nej.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(reálný pesimista, 2.7.2010 22:15:46)
Odpovědět
Nejsem pravidelným čtenářem,ale autor tentokrát vystihnul velmi fundovaně jednotlivé členy vlády,vazby i Nečasovy nadstandardní ústupky koaličním partnerům.Koaliční vláda,která má dělat nepopulární reformy,nemůže dobře fungovat na principu vydírání a ústupků.Je divné,že koalice již o Řecku nemluví,ale ani o 170 000 nových pracovních místech,slibovaných ODS před volbami.Zatím jsem včera zaznamenal zprávu v rozhase o bankrotu dalších 500 firem u nás.Vzali si však asi k srdci heslo komunistů,rozděl a panuj,neboť navýšovat platy jen učitelům v situaci plánovaných škrtů a úspor,bude klínem mezi odborovými svazy.Podhodnocených profesí je více,co budou např.říkat lékaři,hodinový plat učitele po odečtení volna a denně odučených hodin,vychází podstatně lépe než např.u zkušených kriminalistů s VŠ vzěláním v SM kraji,kteří mají stovky nezaplacených hodin přesčasů nad 8 hod prac. dobu a odměnou za úsili a pokles kriminality v kraji,byli odměnění v předstihu 10% snížením platů.Co na to ministerský učeň John,který chce bojovat s korupci,asi virtuálně,když znovu odcházejí od policie další zkušení policisté.A dalšího učně Sášu V.poslat na stáž do Afganistánu,pokud jej nebude zaškolovat exministryně obrany ,expertka na oslavné písně,Parkanová.Tato vláda může tak jako Topolánková točit další díl panoptika Absurdistánu. Závěrem poznámka naivním fandům koalice,pouze škrty bez oživení ekonomiky náš problém zadlužování nevyřeší a proč se brání návratu progresivní daně, majetkovým přiznáním a proč budou poslanci ještě dále rýžovat souběžně v několika výborech a podvýborech,to je součást úspor,aby měl poslanec ve sněmovně další nestoudná rita v rámci zvolené funkce.Není to evidentní podpora opět bohatých a sebe?
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(PetrW, 2.7.2010 22:38:45)
Odpovědět
A proč by měla být progresivní daň?
Zkuste uvést jediný důvod proč je z hlediska rovnosti občanů před zákonem spravedlivější platit víc když vyděláváte víc?
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(Felix, 3.7.2010 20:51:04)
Odpovědět
Celkem dobrý koreferát k panu Streitovi. Zvlášť děkuji za kritiku "přidání učitelům". To je veliké svinstvo hodné Paroubka, ba komoušů. U konservativců má být postup opačný: Všemi možnými prostředky podporovat soukromé školství, na základce domácí školu. Současný učitel je státním úředníkem a tedy vyžírkou, je to armáda státních příživníků. Myslet si, že tím se zvýší vzdělanost lidu, je pitomost hodná Topolánka - a po něm těchto koaličních blbů.
Re: Nečas na vlastní oči: Eskaloval Topolánkovu chybu
(mackiz, 5.7.2010 22:18:32)
Odpovědět
Zvolením TOP 09,Kalouzka,Bendu,Jahna,Vondru,jsem ztratil poslední iluze o zdravém rozumu tohoto národa!