reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 8.7.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Nedávno jsem objevil blog jedno z těch lékařů. kteří strojili úklad proti prezidentovi Klausovi. O panu prezidentovi  si můžeme myslet co chceme. Ale jednou je to prezident republiky a to co předvedl ve svém blogu ambulantní specialista Jan Hnízdil překračuje všechny meze. Uspořádat spiknutí lékařů, které mělo pana prezidenta zbavit funkce z důvodů jeho zdravotní nezpůsobilosti je hnus. J. Hnízdil je pro mě synonymem hnusu, nepřijatelnosti  a proto jsem jeho blog ohodnotil přídomkem hovado. Jeho blog je zde:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-hnizdil.php?itemid=10191

Jistý anonym vystupující pod řadou nicků tentokrát pod nickem J.Perek se pana Hnízdila zastal. Inu - vrána k vráně...Tak se musím k tématu vrátit a  podívejme se, jestli jsem s tím hovadem pravdu měl, či neměl.

Další ze spiklenců, který dokonce v jisté chvíli aspiroval na post ministra zdravotnictví této vlády, jistý Stránský odpověděl: "Čistě jako lékař, dle mého názoru a nejen mého, má pan prezident narcistické sklony. Stránský také mlžil, když tvrdil, že si nepamatuje, že by v korespondenci byla řeč o zbavení prezidenta úřadu. Přitom Hnízdil píše,  že "připravil pracovní verzi návrhu zbavení způsobilosti a prosí o připomínky a doplňky".

A další Hnízdilova perla: Chování pana prezidenta nás už delší dobu znepokojuje. S kolegy jsme si mailem psali, jestli snad netrpí nějakou osobnostní poruchou nebo nemocí. Radili jsme se, jak se zachovat, abychom se nedopustili porušení lékařského tajemství nebo etiky. Není naším pacientem a diagnostikovat ho na dálku by bylo neprofesionální. Mezi diskutujícími byli špičkový neurolog, dětský psychiatr a psycholog, specialista na psychopatologii, psychosomatik, psychoanalytik, internista.

A co tedy tak vadí na Václavu Klausovi. Tuto otázku si už kdysi ve své úvaze položil D-Fens.

- kritikům apriori nevadí Klausův antiekologismus. Ostatně Klaus nikdy proti ekologii nenamítal nic, pouze opakovaně napadá agresívní environmentalismus a kritizuje kampaň, kterou environmentalisté rozpoutali a která má za důsledek každodenní vymývání vašeho i mého mozku. Klausovi kritici to vědí a nemohou kritizovat Klausův "antiekologismus", aniž by se nedotkli podstaty enviromentalistické doktríny. Pokusy "otočit" se na profesorově vztahu k přírodním zdrojům vyznívají pak poněkud chabě. Například takový význačný ekopošuk jako Bursík se zmohl jen na to, že Klausovy názory odporují politice EU, aniž by ovšem řekl, co je na nich špatně. Špatné jsou prostě proto, že se Klaus rouhá proti víře.

- také jim nevadí Klausův euroskepticismus. Eurošílenství vyprchává z čím dál více lidí, dokonce z Klausových kritiků samých. Sice mají nadále plná ústa integrace a multikulturní spolupráce, ale má to hodnotu proklamací ne nepodobných těm předrevolučním. Klesající výkonnost Eurosajuzu vnímají i zaostalejší jedinci než Klausovi kritici a ani se proto nedivím, že jim ta kritika prezidentova antievropanství nejde pořádně z huby. Jo Leinen se musí vyjadřovat proti euroskepticismu, podobně jako vegetarián nesnáší zabijačku, ale přesto řekne jen: "(Klaus) se prostřednictvím euroskeptické polemiky pokouší odvrátit pozornost od vnitropolitických problémů České republiky". Opět, podstata Klausova výroku byla kritikou nedotčena.

- co ovšem zásadní problém je, je Klausova neústupnost, neohebnost a sebejistota, se kterou obhajuje svoje názory. Jinak řečeno, Klausovi se má za zlé, že nepřijal doublethink anebo že ho nepřijal dostatečně. V tomto ohledu se nabízí jedna analogie se situacemi, které jistě mnozí z nás vybavují z běžného života, a to sice situaci, kdy je v zájmu mluvčího "vymočit se proti větru". Tato aktivita je spolehlivou poukázkou na nadělání si mnoha nepřátel, zejména, když se mluvčí pohybuje v dostatečně bezpáteřním a slizkém prostředí, například v politice. Jinak řečeno, pokud nebudete v prostředí s indexem eurohujerovitosti  poddajní a budete si stát za svými názory, budete mít problém s okolím.

Tento problém je akcelerován, pokud

- umíte váš postoj argumentačně obhájit
- umíte získat posluchače na vlastní stranu
- anebo ještě dokonce ztrapnit a zostudit oponenta
- disponujete vzděláním a znalostmi vyššími než průměr publika
- nejste blbý

Klaus (pro někoho bohužel) splňuje všechny tyto specifikace.

Zpátky ke Klausově vyhlášené škodlivosti. V čem je tedy problém? Je problémem svět pokrytectví, lži a přetvářky, ať již v podobě environmentalistické doktríny, nebo v podobě Svazu evropských socialistických republik, který vnucuje svoji byrokratickou vůli polosuverénním členským státům, nebo je problémem paličatý profesor na Hradě? Škodí České republice Klaus, který říká něco, co se poněkud podobá pravdě, anebo škodí České republice ta enviro vymejvárna a EU se všemi problémy, které má? A jde vůbec škodit zemi jako celku? Jistě jde škodit jednotlivým osobám, třeba nasypat tchyni na schody hrách, nebo skupinám osob, ale zemi? A kdo vůbec definuje, co je pro zemi správné a co ne? Snad ne pingl z letištní restaurace Pehe!

Odpovězte si sami.
 
Při posuzování vlivu Klause na osud České republiky můžete jako pomůcku vzít dosavadní získané poznatky. Klaus škodí již od roku 1991. Škodí tedy již devatenáctý rok. Podle všeho bychom se tedy již měli smažit v horoucím pekle. Mezitím se naše země úspěšně rozvíjí a získává si respekt.

Takže si na závěr položme otázku. Je Klaus vážně psychopat, nebo jsou ti psychiatři co ho chtěli "impíčovat" hovada?

reklama
3503 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 8:56:23)
Odpovědět
Tak především několik důležitých dat..

1/euro včera dosáhlo 1,26 USD a důvodem je zejména nedůvěra amerických investorů v jejich vlastní trh a firmy, nakupují opět euro a evropské společnosti.
Podle Goldman Sachs, City Group či Svět. Obchod. Banky proukázala eurozona a euro velikou životaschopnost, ustála nejsilnější útoky v historii všech měnových útoků a potvrdila svoje elitní postavení.

2/ EU stále nejbohatším blokem světa před USA, dle Total GDP stejně tak i podle HND.
To je výsledek studie za 2009 OECD a SOB.

3/ Produktivita práce je podle výpočtu americké CIA největší nasvětě právě v EU, větší než v USA a Japonsku, doslova se píše, "při relativně nízkém počtu odpracovaných hodin a vysoké nezaměstnanosti vykazují země EU největší produktivity práce na aktivního pracovníka nasvětě.."

4/ HDP - nejpoužívanější ukazatel ekonomického výkonu /přírůstku výkonu/
Za posledních 5 roků předstihlo 8 zemí EU vč. Německa a Británie Japonský ekonomikcý výkon, Německo předstihlo Japonsko v počtu technologickcýh patentů a zařadilo se za USA 2. místo nasvětě.
Např. Irsko vykazuje téměř 2x větší produktivitu práce a o 80% vyšší HDP na hlavu než Izrael, který je často proklamován jako vyspělý a bohatý :-)

5/ Zadluženost zemí EU, či eurozony se pohybuje mezi 65%-78%

Japonsko 202%


USA 86%

6/ Vzájemná dluhová vazba mezi EU a USA vychází jednoznačně ve prospěch zemí EU, které jsou čistým věřitelem USA

7/ Průmyslová výroba - základ zdravé ekonomiky,
EU si drží stále první místo nasvětě před čínou
Německo 3. nasvětě, předstihlo Japonsko


Nevím jestli Klaus je psychopat, ale každopádně je to velký lhář a kamuflant reality, jeho přednážka v Itálii kde tradičně velebí země BRIC /tedy i Rusko/ a tradičně haní a lživě kritizuje země EU prostě je již tradice, kterou nikoho nepřekvapil.

Srovnávat Evropu, kontynent kde je koncentrováno 60% světových úspor, asi 25% veškerého světového bohatství se zeměmi 3. světa může jedině úplný ignorant a hlupák, nebo právě blázen.

čili, otázka zda to má Vašek v hlavě pořádku rozhodně není zcestná, je na místě a pokud chce vykonávat funkci velitele našich ozbrojených sil a prezidenta, musí se podrobit psychotestům.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Borg, 8.7.2010 9:09:14)
Odpovědět
Numerologie a prognostika jsou asi na stejné úrovni. EU (tak jako bývalý SSSR) nikdy nedožene USA hlavně proto, že Spojené státy se nazastaví a nepočkají.

Ale k článku samému: Nejen že by lékaři neměli vyjadřovat své diagnozy veřejně ani, kdyby alespoň jeden z nich pana prezidenta vyšetřil, ale pokud kritizují jeho práci jako občané, měli by poukázat aspoň na jednu jedinou chybu, které se dopustil. Zatím měl ve všem pravdu, byť občas vyjadřovanou způsobem, který není každému příjemný. Tak prosím, ocitujte něco, co se ukázalo jako nepravda.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 9:17:31)
Odpovědět
Já zastávám opačnou teorii, Klaus se zmýlil ve všem podstatném.

Za všechno přeci hovoří jeho projev o líné a zaostávající Evropě, která bude i nadále zaostávat.

Ví ten pán, že přez 1,4 bilionu USD z evropských bank utratili a nesplatili ti rychle rostoucí američané 200-2008 /americký hypoteční krize ??
že žijí nadluh z peněz líných evropanů a ani je nesplácí ??

Víte že letos padlo 86 amických bank, že jenom Británii nspaltili američané 324 miliard liber, že položili Island tím, že mu přestali splácet ??

Vždyť ten chlap žvaní naprosté nesmysly.

USA se zachránili před kolpsem 2200 miliardami dotisknutých doláčů a nalitých do bank, které byly naprosto prázdné, nalitím do pojišťoven, které neměli co vyplácet a záchranou GM a dalčích komglomerátů..

Víte to, nebo vám to ušlo ??


Já se ptám, včem tedy zaostáváme konkrétně, jakože v tempu růstu proti banánovým zemím jako je Brazílie, Indie a čína nebo proti Rusku které nedokáže bez pomoci evropy ani vytěžit svoje suroviny ??
Už jsem tu uvedl že německý dělník je dle oboru 12-14x produktivnější nežli nesmírně pracovitý číňan..

Takže např. v tomhle Klaus krutě lže.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Alberto Kvěch, 8.7.2010 9:53:35)
Odpovědět
Ptám se obráceně.Vy víte o jediné dobré věci, kterou se může pochlubit a kterou naší zemičce neublížil.Vy znáte alespoň jediný kladný výrok,kladný návrh,kladný čin z doby jeho přímé politické i odborné působnosti, který by přispěl k tomu, aby Česko nebylo v balastu ve kterém se nachází.Kdyby tomu tak bylo,jsme dnes pašáci a ne světu pro ostudu,nestojíme před bankrotem a nežijeme v kocourkově pane.Česko mělo v roce 89 dobrý startovací můstek, nejlepší ze všech zemí východního bloku a vše šlo v niveč vážený pane.Klaus byl ten řídící článek,ten, který věci mohl ovlivnit, dávat jím směr a dával.Výsledek je jasný,hmatatelný a doléhá záporně na stát i občana.Stačí věci jen sečíst a podtrhnout.To zatím nikdo neudělal, ale v brzku tak učiní.Pak teprve budete zírat jak jsme byli 20 let ničemní a jaké obrovské máme schopnosti vše včetně demokracice díky arogantním, povýšeným a neschopným mocipánům za Vaše peníze zničit.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(vlasta borojevicova, 9.7.2010 17:10:10)
Odpovědět
Plne souhlasim s timto clankem.Klaus podporoval lumparny viz.Harwardske fondy, jen vice Kozenych rikal.Udelal s nasi zeme cistirnu pro vsechny spinave penize z Ruska viz.Karlovy Vary, z Jugoslavie a Albanie viz.Praha vsechny pizerie a zlatnictviNevim na co je pysny sam na sebe jiste ale proc vzdyt to jeho znovuzvoleni to byla narodni ostuda.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(mm, 8.7.2010 19:32:58)
Odpovědět
Ha,ha,ha. Opravdu věříte tomu, co jste napsal? Nebo jste nakažený chronickým lhaním jako přebarvení komunisté z Lidového domu? Selský rozum mně to totiž neber.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:06:34)
Odpovědět
No ty důležitá data je také potřeba vzít do dalších souvislostí a ne vytrhat. Např. vyzvednutí Irska jako úspěšné země je nesmysl - citace "Irsko vykazuje 2x větší produktivitu práce a o 80% větší HDP na hlavu než Izrael, který je považován jako bohata země". Irsko je "relativně ještě bohaté, s produktivitou 2. nej v EU - 131% HDP na 1 obyvatele - ale je to beznadějně nejvíce zadlužená země na světě - vnější dluh 1312 %HDP. Blahobyt se hroutí, škrtají se výdaje, propouští a Irský dluh je prakticky nikdy nesplatitelný. Jak ty Danovy i Klausovy úvahy se "správnými fakty" mohou být ve skutečnosti bludy.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:24:07)
Odpovědět
Oprava: správně vnější dluh Irsaka v % HDP za r. 2009 1312% zdroj Právo, CNBC podle údajů světové banky
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 9:31:24)
Odpovědět
Myslím, že pro informování Klausem obelhávaných občanů bude třeba obnovit tu seriál o "zaostávání EU" který jsem tu časem alespoň části lidi vysvětlil, že země EU nejsou žádné béčko, že v celé řadě oborů jsou lídry světa, informovanost lidí je základní obrana proti demagogům, jakým je dozajisto i marxistický prognostik Klaus.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Alberto Kvěch, 8.7.2010 9:32:27)
Odpovědět
Je podezřelé,že euroskeptici nejsou schopni podezření vyvrátit.Co je na tom divného.Jinak nevím, proč euroskeptici stále veřejnost na věc upozorňují a občany otravují.To chtějí Klausovi pomoci nebo ubližovat.Reakce euroskeptiků nejsou normální a myslím ,že i vůči prezidentovi neslušné.Věci se mají řešit a ne o nich tlachat soudruzi euroskeptici.Když šel na operaci k.kloubu, také se z toho nedělala věda.Vše je jen nemoc léčitelná, když se nezanedbá.Jedno musím Dane potvrdit.Klaus nikdy nepřizná jasné úspěchy EU a vyzdvihuje záměrně jen zápory a smyšlené nevýhody naší účasti v EU.To normální není a je to v rozporu s názorem obou komor parlamentu.Euroskeptici záměrně Česku škodí a jsou nepřátelé změn k lepšímu v naší zemi.Rozdělují národ a to je špatné.Těším se, až Klaus z hradu odejde včetně všech těch poradců, příznivců euroskeptiků Jaklů,Hájků atd.Když dělal poradce Klausovi neporadce propadák Mach, tak může dělat poradce hradu už každý a asi jediným předpokladem pro výkon funkce je propagace nepřátelství proti EU, být euroskeptikem, jinak se nechytá.Jinak to nevidím.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 9:45:27)
Odpovědět
Klaus je neúspěšný ve všem co dělá a odtud jeho frustrace, když odcházel z vlády, ekonomika upadla do 1% růstu, 10% inflace, když odcházel z ODS byly preference 10-13% úplný propadák, vsdil na macha, vychoval si ho.. a další propadák..

Jeho kupoonovka byl propadák, jeho knihy nikdo nekupuje, tak si je nechává dotovat od rusů, aby nezkrachoval i v tomto svém podnikáníčku.

Už je jasné, že poněm pes něštěkne až odejde z hradu, ať se radši věnuje své klimatologické pavědě, jako prognostik marxismu může dělat cokoliv, klidně i vědce.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Alberto Kvěch, 8.7.2010 10:04:02)
Odpovědět
Jistě.Mach byl vychován a uměle postaven na nohy, aby ho vytáhl ze zálohy až bude třeba proti EU.Celý plán, jako mnoho jiných nevyšel a stal se propadákem č.1 v politickém soupeření.To nemluvím o Bobo.Také by bylo zajímavé vědět, kdy všehny ty knihy píše.Jistě po večerech,doma, když přijde z hradu.Po práci.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(ivoš, 8.7.2010 11:24:33)
Odpovědět
Není to tak, že by Klaus byl neúspěšný ve všem co dělá. Je osobně - alespoň podle obvyklého "karierního" vnímání - velmi úspěšný a nepochybně má velký vliv, ať už přímý (vycházející z jeho pravomocí - třeba jmenování bankovní rady, nebo nepřímý, viz Kaplického stavba, shození Topolánka, otázka do jaké míry je schopen ovlivňovat Nečase, myslím, že do nemalé. I socanský politik si dává bacha, pokud jde o Klause, nikdy neví kdy se mu to bude hodit, třeba při jmenování velvyslanců). Ovlivňuje (svými názory, které má dobře spočítané a vybalancované a vycházející z premisy "lidi byli jsou a budou kurwy", a to je dobrý a částečně platný postulát) také řadu lidí mimo politiku, pro mě je až neuvěřitelné, kolikrát slyším papouškovat jeho názory. Navíc je schopný administrátor, což kdysi prokázal při dělení republiky - a to je jedna z mála vlastností či schopností, možná jediná, kterou bych mu připsal k dobru (i když schopným administrátorem byl i Heydrich).
Jiná věc je, k čemu mě osobně je Klaus - řekl bych, že přímo škodí. Byl proti lustracím, proti restitucím, proti Ingolstadtu, proti prodloužení záruční doby zboží, proti Schengenu, pro vytěsnění drobných akcionářů, pro náhubkový zákon, proti euru (a tedy pro transakční poplatky a náklady se směnou spojenými, což dobré jen pro banky), proti Západu, pro Rusko. Každého obskurního "nezápadního" politika si cení víc než zvoleného západního politika (inu, svůj k svému). Hajzl je to sice prvotřídní, ale osobní "úspěchy" a vliv bych mu neupíral. Je ovšem pravda, že ještě neskončil, všechna sláva, polní tráva, takových už v dějinách bylo. Do historie se aspoň trochu zapíše, jako už tam je spousta jiných kokotů, minimálně jako prezident a o to mu jde, na ostatní sere.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(PetrW, 9.7.2010 0:43:22)
Odpovědět
velmi výstižné!!!
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Cizinec, 8.7.2010 14:36:24)
Odpovědět
Dane, vy jste jako zakrnělý hrbáč který nechce připustit že je hrbatý a zakrnělý, ale tvrdošíjně tvrdí, že má nádhernou a urostlou postavu. Také patříte mezi sovětčíky kteří pohřbivají USA už od začátku minulého století. Ti pohřbily USA už tolikráte, že se to ani nedá spočítat. A USA pořád žije a přes všechny krise se vždy dostala navzdory takovým jakým jste vy.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 14:48:04)
Odpovědět
Nepohřbívám USA, jenom říkám že jsou zadluženější, ekonomicky slabší a a EU že je zdravější a bohatší a má větší předpoklad pro ozdravení.


A ještě k tomu Klausovi, ivoši, to co popisujete není žádný úspěch, to jsou jenom prezidentské pravomoci, jak a kdo zvolil Klause prezidentem ?
Poprvé za podpory komunistů
2. Topol - ten už toho lituje
Cyril - taktéž to označil za chybu.

Tzn. že za dobrého prezidenta ho nepovažují ani ti, co ho jím intrikářsky zvolili a to je přeci zcela jasný neúspěch i v této jeho snad už poslední veřejné funcki.

Nevidím žádné Klausovi úspěchy.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:15:50)
Odpovědět
Že je EU ekonomicky silnější než USA je nesmysl (ale je pravda s tím zadlužením). USA ovládá politicky, ekonomicky (i kouzlením s dolarem) i vojensky většinu zeměkoule, má největší přístup k surovinám - pro srovnání kdyby byl svět znázorněn vesnicí s 500 obyvateli, tak 25 vesničanů představující občany USA bude vlastnit nebo mít pod kontrolou polovinu bohatství této vesnice
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(., 8.7.2010 17:49:23)
Odpovědět
KLAUS NENI PSYCHOPAT,ALE PATRI DO VEZENI,JAK HAVEL A TA DISIDENSKA SEBRANKA,TAK I DALSI,NECAS,TOPOL,LANGER,BEM,TLUCHOREK,M.NEMCOVA,KALOUSEK,BENDL,VSICHNI TY PRASATA Z ODS,TOPKY CERNOPRDELNICI,V,DLOUHY,R.CESKA,SKALYCKY,M,MACEK,DALSI A DALSI,ZKURVYLI TUTO ZEM DUKLADNE.HAVEL PODPOROVAL BOMBARDOVANI V JUGOSLAVII,COZ JE VALECNY ZLOCIN.LANGER,DALIK,DALSI A DASLSI PATRI DO VEZENI A VZIT JIM VSECHEN MAJETEK.ANI JEDEN ANI DRUHY,SI NANEJ POCTIVE NEVYDELAL.VYZENTE TENTO HNUJ Z VLADY OBCANE A PRESTANTE SE UZ KONECNE BAT.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(xx, 8.7.2010 19:35:48)
Odpovědět
Vy jste jako prasklá gramodeska. Hrajete pořád dokola stejnou melodii.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Josef, 18.2.2011 20:29:44)
Odpovědět
Je mi Vás líto,takové zhnusení nad vlastním životem Vás a Vám podobným musí být obrovské.Za vše může Klaus.Myslím,že může i za to,že máte větry.Prezidenta Klause jsem na vlastní uši slyšel na dotaz občanů"co říká na Koženého"(to ještě byl Kožený slavný),že ho nezná.Do kuponovky jsme investovali dva tisíce korun,nikdo neřekl,že každý bude milionář.Rovněž rozdělení republiky tak dobře neproběhlo nikde na světě.O názorech na EU ani nemluvím.Podpora muslimů v Srbsku byla největší hlopost a neznalost historie USA.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Felix, 8.7.2010 10:11:13)
Odpovědět
Tak se nám ta politická scéna radikalizuje. A to je právě v boji proti rostoucímu zlu dobrá zpráva. Pak Jakl mluví o komsi z tzv. Lidových novin jako o praseti. Zde ten pán zase mluví o havadech. Tím se to pomalu ale pěkně blíží k žádoucímu stavu, kdy bude třeba vzít do ruky klacky a darebáky vymlátit. Je chyba, když se toto rozčlení a když se tato radializace projevuje u chánovských. To nejsou nepřátelé, kteří této společnosti významněji škodí. Klacky je třeba vzít na úplně jiné.
Prasata urážel nedávno i poslanec Foldyna
(Plk, 8.7.2010 10:22:11)
Odpovědět
jejich přirovnáním k vedení ČT.
Domnívám se, že "sociálně vyloučení" zemi škodí a to nemálo, i když jejich náturu asi nepředěláme - místní s nimi potíže mají a spíš se postaví režimním, černě oděným (proč nikdo nekvičí o reminiscenci na SS ?) pochopům na demonstraci kvůli obtížným sousedům než kvůli škodílkům z metropole, které sdělovadla unisono popisují jako vzdělané a obětavé spasitele, miláčky Evropy a světa ...
Musím se prezidenta zastat,
(Plk, 8.7.2010 10:13:30)
Odpovědět
určitě ho nechtějí odvolat proto, že nedostatečně oceňuje úspěchy (některých) zemí EU, ale spíš proto, že upozorňuje na některé obludné hoaxy, jako je třeba ten klimatický (když už to obecenstvo baští i s různými "pandemiemi" - tu ptačími, tu prasečími).
A už vůbec bych v tom neviděl nějaký spár Ruska řítícího se na Evropu, rok 1941 i se dnem M je už dávno pryč a carové měli zájem nanejvýš na pravoslavných Balkáncích ...
Kritika omezování naší suverenity ze strany EU je pochopitelně na místě.
Při odvolávání prezidenta Svobody byla dokonce změněna ústava, to by dnes Havlovi parlamentní lotři po pravici i levici zmákli jistě také, ale nejspíš si počkají a dosadí nějakou loutku Brusele, která bude medit Danům a Kvěchům.
Jen se mi nezdá, že by naše země vzkvétala a nabírala na respektu jak se píše v závěru, už dvacet let bohužel ne ...
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Emanuel, 8.7.2010 12:05:22)
Odpovědět
Díky za odkaz na článek pana Dr. Hnízdila. Je skvělý a pravdivý.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(vlk, 8.7.2010 12:35:24)
Odpovědět
Souhlas!
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(VM, 8.7.2010 19:11:02)
Odpovědět
To že jste vy rozhodl, že ten článek je pravdivý, ještě neznamená, že se zakládá na relevantních skutečnostech
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(kingsfield, 8.7.2010 13:42:38)
Odpovědět
Klausi clown and his scallywags belong to the graveyard of history.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(cook, 8.7.2010 14:05:03)
Odpovědět
Dane,některá fakta potřebují upřesnění.
1.euro bylo před půl rokem za 1,5USD.Nynější volalita je známkou nestálosti měnových trhů-spekulací-kdy hlavně německo musí zachraňovat eurozońu.
2.že je evropa bohatá?To byla i před EU.
3.Produktivita dle CIA?To je co?I oficiální evropské instituce upozorňují na nízkou produktivitu.
4,HDP-to že mají evropské země vysoké HDP to je známé.Ale méně už že do HDP se nezapočítávají úroky ze státních dluhů a transférové platby.A to jsou věci co hlavně u evropských zemí stoupá.
5.zadluženost zemí EU je poňekud větší.A to Japonsko,to jste trochu přehnal.To neměla ani Británie po II.světové.Ale jde hlavně o to,že to zadlužení u evropských zemí stoupá a z EU se stává byrokratický moloch z řadou úřadů a vyhlášek jako za C.K. dob.Což brzdí jak rozvoj tak obchod.EU přerůstá ve stále větší boj o křesla direktivu vše zvládat pomocí příkazů,zákazů a razítek.Osobně si myslím že to mělo zůstat u EHS a prohlubovat spolupráci s vlným pohybem zboží a lidí,zrušením cel mezi evropou -prostým obchodem.A integrace-postupně a to vrámci přirozených celků-německo-rakousko+popřípadě holandsko/ a ne dělat jakýsi umělý slepenec.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 8.7.2010 14:44:02)
Odpovědět
Ne, to Japonsko má přesně po započítání všech složek 202,4%, takže nepřehnal.

Japonsko už prakticky 10 roků s drobnými přestávkami stagnuje, propadá se na žebříčku HDP, kde jsou ty doby kdy bylo 2. kde jsou ty doby kdy bylo 5. dnes mu patří něco kolem 12 příčky a předstihla ho polovina západní Evropy.

Byly doby, kdy Japonsko měl větší produktivitu práce nežli země EU, to už není pravda, bylo předstižena a dokonce i USA.

Světová obchodní banka, MMF a CIA jsou jediné 3 organizace nasvětě sestavující relevantní žebříček ekonomického výkonu jednotlivých zemí světa, to že to nevíte jenom ukazuje na fakt, že nejste vzdělaný v naší brandži.

Zadluženost a produktivita práce zemí EU je lepší než v Japonsku a USA, HDS má USA na hlavu vyšší, za cenu neustále dostiku peněz do ekonomiky, konzumu na dluh, ale i za cenu většího množství odpracovaných hodin a pracujících lidí.

Fakt je ten, že všechny světové ekonomické instituce dnes popisují blok EU jako nejbohatší obchodí blok světa, největšího světového exportérsa a největšího světového výrobce tečka.

toto je fakt, Klausovi tlachy jsou pro smích, porovnává rychlerostoucí zaostalé země s gigantickou křivkou porodnosti s vyspělým světem, a to je nanejvíš demagogické.

Srovnávat lze pouze vyspělé země a jejich parametry.

Jeho závěry jsou chybné, mylné a tlachy o zaostávání Evropy a západu komické.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Josef, 8.7.2010 14:57:37)
Odpovědět
To prezident Barak Husejn Obama ( nositel Nobelovi ceny) je daleko chytrejsi, doveze z Australie klokany a bude ucit obcany skakat s prazdnou kapsou!
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:30:24)
Odpovědět
Nějak to s tou EU tak slavné nebude - když se podívám na relativní zadluženost zemí ve světě - vnější dluh v % HDP za r. 2009 zdroj Světová banka - tak mezi největšími 10 dlužníky na světě je polovina zemí EU (Irsko, V. Británie, Švýcarsko, Rakousko a Francie).
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(xx, 8.7.2010 19:30:54)
Odpovědět
Jednoznačně hovada.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Felix, 8.7.2010 20:59:56)
Odpovědět
Redakci.
Doporučuji kromě otiskování monologů také tento typ článků: otiskovat i významné články pra.at, ho.ad, Havlů, Špidlů a pod. s odlišně vepsanými krátkými poznámkami. Pane Matějko - třeba - nechtěl byste to zkusit např. u tohoto programového prohlášení - http://www.cssd.cz/inews/video/v-soucasne-dobe-je-ohrozen-projekt-solidarni-spolecnosti? (Je tam i video.) Myslím, že je velice inspirativní a hutné. A důvod: je třeba znát i názory protivníků. Tihle primitivní fracci "dan", "kvěch" - nemají úroveň a jen papouškují své řídící orgány. Je potřeba jít k pramenům zla - něco jako jsou "rady zkušeného ďábla" - znáte?
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(cook, 8.7.2010 21:51:36)
Odpovědět
Dane,Světová banka,MMF a CIA jsou jediné 3 organizace jenž sestavují žebříček ekonomickéhoho výkonu?Vy si Dane děláte srandu?Odkud berou údaje a ještě k tomu přesné,dělal jste někdy statistiku a analíze?Jaké vzdělání v naší branži s těmito výroky co uvádíte tada opravdu nevím.Mě osobně tady vysoká ekonomická a ještě se zaměřením obor bankovnictví stačí.Mimocodem abych jenom nekrytizoval to japonsko ste měl pravdu.To ma z roku 2009 veřejný dluh v procentech k HDP 192,10.Ale dale uvedu i jiné země
Itálie 115,2
Řecko 108,1
Belgie 99,0
Francie 79,7
Maďarsko 78,0
Německo 77,2
Portugalsko75,2
Británie 68,5
Rakousko 66,5
Irsko 63,7
Nizozemí 62,2
To zas na podporu míchh tvrzení.A na další dotaze jste mě ani neodpověděl.A hlavně na polemiku co mě vadí na evropské unii a jaké mám k ní výhrady.To by měla být ta hlavní diskuse.A ne sprosté urážky nebo bezopsažné blabole jak to někdy předvádí jedna tak druhá strana .
S pozdravem cook
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:37:23)
Odpovědět
To je zajímavé - já mám před sebou tabulku údajů Světové banky vytištěné v Právu 10.6.2010 a jsou tam úplně jiné údaje vnějšího dluhu v %HDP za r. 2009 např. Irsko 1312%, Británie 426%, Švýcarsko 382%, Rakousko 256%, Řecko jen 170,5%, USA 96,5% Tak nevím jestli je to v ekonomice jak u klimatických změn - každý zjistí něco jiné.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Pepan, 9.7.2010 12:41:15)
Odpovědět
Omlouvám se - vy uvádíte veřejný dluh států - já vnější dluh zemí. Ale nějak ty dluhy nechápu - asi není dluh jako dluh, některý dluh je součástí velkého byznysu (obchodovat se dá výborně i s dluhy) či některý dluh se nemusí platit. Je to na světě nyní ale bo.rdel.
Něco ze školy.
(Nermuť Jan, 9.7.2010 17:47:18)
Odpovědět
Dluh nad 30% je již likvidační.
Mluvím o veřejném dluhu. Pokud má stát dluh víc jak 30% pak jej nikdy nezaplatí, není to možné.

Pres 30% je možnost jsou možnosti jen dvě.
1, věčné splácení dluhů. To se stalo Německu po
Prvé světové válce a skončilo to Hitlerem.
2, Nezaplatit, to jest revoluce

Ve školách se učí, že dluhy jsou v pořádku. DLuh nad 30% vede v podstatě k otroctví.- Proto je také vytvářen vládou v ČR.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Dan, 9.7.2010 15:40:36)
Odpovědět
Ano, analýzou jsem se zabýval několik roků pro přední německé bankovní domy, poté jsm přešel v rámci dealingu dál na bondy a posléze bondové deriváty, můj poslední post byl do 1. ledna 2010
President Global Rates, CIB - Global Markets

v nejvýznamnější bance v daném oboru nasvětě, čili dosáhl jsem maximálního možného postu v mém oboru, mám 2 vysoké školy a MBA.


Vaše druhá čísla už jsou blíže realitě, ale ne zcela přesná.

jenom namátkou Japonsko 202,4 %
Německo 78,1%

Neexistuje v eurozoně tak zadlužený stát jako Japonsko.

USA Které mají větší dluh než průměr eurozony, tisknou ohromná kvanta dolaru a proto srazili jeho cenu na současných cca 21Kč.

Skutečný ekonomický výkon, zjišťuje opravdu i CIA, která se snaží promítnout dop HDP chybějící data z oblasti černé a šedé ekonomiky a také tzv. skrytých aktivit a oborů.


Jestli tohle nevíte, pak Vaše "bankovní vš" Vám určitě nepomůže :-)
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(v.n., 8.7.2010 22:02:08)
Odpovědět
"co ovšem zásadní problém je, je Klausova neústupnost, neohebnost a sebejistota" - od roku 1998 všechno kam se dostal získal ústupností a ohebností. Po návštěvě klubu KDU ČSL před poslední prezidentskou volbou vypadal pro jistotu pěkně nejistě a rozpačitě.
"umíte váš postoj argumentačně obhájit"-se svými protivníky v argumentačních soubojích prohrává (Špidla, Zeman)
"umíte získat posluchače na vlastní stranu"-na svojí straně měl podle výsledků posledních dvou voleb 5-7 procent voličů, ze stran z jeho názorového rybníčku se do EP a sněmovny nedostal nikdo.
"anebo ještě dokonce ztrapnit a zostudit oponenta" - proč se ten hrdina tak bál normální diskuse se Švejnarem?
Buď je to pravý genius a umí dělat několikanásobně protichůdné věci zároveň nebo umí genialitu u svých okouzlených probouzet a dávat jim dar vidět v lehkém oparu.
Nebo by se nad tim mohl zamyslet ten Stránský.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(vitpadu, 8.7.2010 22:51:36)
Odpovědět
Jestli je Klaus psychopat ,je k posouzení odborníků,kteří mají možnost jej sledovat z tohoto pohledu,ale úchylek má několik a nepřehlednutelných.Jen namátkou,namyšlenost,arogantnost, všeznalectví,nesebekritičnost a našly by se i další.Můj pohled a názor vychází jednak z důchodového věku i skutečnosti že jsem pracoval před i po tzv.revoluci ve Vítkovicích jako technik a nestraník.Co jsme všechno museli prožít po roce devadesát při likvidaci a následném výprodeji podniku,vidět věci kolem sebe a celý vývoj až do dnešní doby a k tomu ještě poslouchat stupidní kecy autora privatizace,teoretika Klause,který co dělal,dělal s jasným záměrem.Je to Klaus,který nese hlavní podíl viny a zodpovědnosti za ekonomický zločin,který nás přivedl až na okraj propasti,kterou mají zachránit škrty na úkor životní úrovně u střední a nízkopříjmové části obyvatel.Výprodejem všech i ziskových podniků nemáme možnost rozhodovat o výrobě a zaměstnanosti,ale jsme vydání na milost cizích vlastníků,zlatokopů,navíc daňově zvýhodněných.Nová pravicová vláda z větší části tvořená starými spoluviníky dnešní krize a dále pak učni a zástupci podnikatelů,nic nezachrání,ale doprivatizuje zbytek státního majetku,státní zakázky legálně přihraje spřízněným podnikatelům tak jako spornou ekologickou zakázku za 100 až 115 miliard,samozřejmě bez osobního prospěchu.A na počátku byl Klaus...
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Liška, 9.7.2010 5:58:16)
Odpovědět
Paulczynsky - pod vlivem Klause se naše země již 19 let úspěšně rozvíjí. Klaus (novoroční projev tuším 2008) - v naší zemi se nikdy nežilo lépe. Kdybych byl na místě Klause nebo Paulczynského, asi bych to také říkal. Mně se ale zdá, že je zde čím dál větší bo.ndel a nespravedlnost a ten úspěšný vývoj (kromě výše dluhů u státu i soukromých osob) nějak nevidím. Celá odvětví jsou zdevastována.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(cook, 9.7.2010 17:10:09)
Odpovědět
Dane tady jde o to že vy uvádíte že e jediné tři organizace které dávají relevantní informace,což je nesmysl.Vtom případě popíráte i vámi vychvalovanou evropskou unii,jelikož její statistiky stojí potom za houby a ikdyž to její plánování tak vypadá tak ve statitice to asi nebude.Jen by mě zajímalo jak zrovna vy se dostanete k dokumentum CIA?
Osobně dodělala jsem letos bakaláře a budu nyní pokračovat na magisterské a pár let pracuji u makléřské firmy,tudíž s mnoha informaci.Ale jak říkám jsem zatím jen bakalář takže se rád nechám poučit.Člověk se vždy rád doví něco nového.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Nermuť Jan, 9.7.2010 17:42:58)
Odpovědět
Jo já také studoval a radši jsem toho nechal.
Doufám, že mne odpovíš na pár otázek.
Za prvé. Kolik měsíčně platíš za drogy?
Za druhé. Jaké droze dáváš přednost?
Za třetí. Umíš lhát?
Za čtvrté. Ztratil(a) jsi již schopnost uvažovat?
Za páté. Kolik vypiješ deně kafe?
Za šesté? Jsi homosexuál?
Za sedmé? Jsi u Zednářů nebo Iluminátů?
Za osmé? Umíš ještě počítat?
Za deváté? Kolik je neznámé plus neznámé číslo.

Protože já vím, že se na školách neučí nic. Jen používat taháky. Bez podvádění to nejde. To je ostatně princip.

Jo a poslední otázka. Definuj mi lidskou bytost.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(frantisek zajicek, 9.7.2010 17:46:06)
Odpovědět
A proc se stydis za to,ze jsi zenska?FZ
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(kingsfield, 9.7.2010 18:13:30)
Odpovědět
Go google, click on CIA , click on World fact book
a uz to vali.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(cook, 9.7.2010 20:30:50)
Odpovědět
pane Zajíčku to byl jen překlep-dle relamy-jsem muž.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Mirek, 9.7.2010 22:10:18)
Odpovědět
Nevím jestli slovo psychopat je pro Klause to nejvystižnější označení,neboť spousta lidí jej považuje především za ekonomického zločince,který s koktavým alkoholikem,potomkem předválečné buržoazie kolaborující s Němci,Havlem,stali u zrodu vedoucího k dnešní bezvýchodné ekonomické situaci a morální žumpě.Proč dnes neradí děd vševěd jak ve vyprodané,vykradené a zadlužené zemi, hlavně jeho zásluhou,s rostoucí nezaměstnanosti jde úspěšně oživovat ekonomiku bez ožebračování milionů občanů,kteří jsou dvacet let pokusnými králiky,přihližející lumpárnám vládnoucích stran a nesoucích jejich přímé důsledky v plné výši formou utahování opasků,balíčků,batohů a bůhví čeho.On se však dnes tváři, já nic já prezident a velký vlastenec,který bojuje za národní zájmy,není to farizejský,pozérstvím zakrývající a hlavně pozdní postoj? Jak dlouho se ještě nechá obelhávat mlčící většina,prezidentem i novou koaliční vládou?
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(Ina, 8.3.2011 1:25:35)
Odpovědět
Klause za ekonomického i ekoolog. zločince mohou považovat jen státní zaměstnanci a blbci.
Re: Je Klaus psychopat, nebo psychiatři impíčeři hovada?
(krmic, 29.7.2011 12:07:13)
Odpovědět
Hele Paulczynski,

ty teda budeš pěkná píča! Nebo spíš čurák, co leze do zmrdKlausovi p.r.d.e.l.e.