reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Imigranti zabírají místa Britům

Autor: Redakce | Publikováno: 11.7.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

A už je to i oficiálně venku. Imigranté zabírají pracovní místa rodilým Britům. Krize tento fakt obnažila v křiklavém kontrastu. Začátkem týdne proto ministr pro imigraci vyhlásil nutnost omezit vydávání pracovních povolení imigrantům. Britští pracující musí mít v první řadě přístup na trh práce a možnost požívat jeho výhod, vyhlásil. Ministryně vnitra šla ještě dále. Británie musí v příštím roce absolutně podvázat imigraci z neunijních zemí.

V mnohých městech ve Spojeném království drží imigranti více pracovních míst než rodilí Britové. A to je nepřijatelné jak pro britské občany, tak pro novou vládu. Která města to jsou, můžete shlédnout v grafice jednoho ze zdrojových článků.

Přesto, že labouristé vyhlašovali „Britská místa britským pracujícím“, polovina z jednoho milionu nově vytvořených míst byla za jejich vlády obsazována imigranty.

zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj, zdroj

-bj-

www.eurabia.cz

reklama
1383 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Pepan, 11.7.2010 5:48:30)
Odpovědět
Za vlády slavného Blaira, vzoru ČSSD, se imigrace do V. Británie zvedla o 90% a sami rodilí Britové začali domovinu kvůli vysoké zločinnosti opouštět. Británie je na 1. místě v registrovaném počtu zločinů na 1 tis. obyvatel (jen ve vraždách ale vede Jihoafr. rep). Druhé nejčastěji dávané mužské jméno narozeným chlapcům je tam Mohamed. Mohamedáni zde již chtějí, aby nepodléhali britským zákonům, ale zákonu šaría, nelíbí se jim křesťanské tradice na veřejnosti ap. ... To teda dopadli ti největší kolonizátoři světa.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Beroun, 11.7.2010 6:15:30)
Odpovědět
Zakladem kazde levicove politiky je tupost a naivita. Je jen otazkou casu, kdy se objevi jeji jedovate ovoce.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 9:48:12)
Odpovědět
Já s Vámi částečně souhlasím.

LEvice opravdová Levice je základem státu. Ovšem máme tu opravdovou Levici?

Právěže ne. Ve studené válce byla strašlivě zkorumpována. Jediná Levicová strana (velká) je dnes jen Jednotné Rusko, zbytek je v podstatě Klerofašistická pravice. Nebo malé strany typu die linke.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Cizinec, 11.7.2010 14:49:18)
Odpovědět
Ctný Jane Nermuť, znáte něco dobře o tom Jednotném Rusku? Co může být v Rusku po tak dlouhé vládě bolševiku? Takže bych dával pozor i na to Jednotné Rusko. Mordovalo se tam přes dlouhých sedmdesát let. S Ruským lidem je to těžké. Pro ně je nejdůležítější stále zvětšovat Rusko bez ohledu na počty zamordovaných. Za Stalina bolševici zamordovali desítky milionu lidí z národu SSSR i Ruského a přesto Rusové by vycedili krev za Stááálina uráááá. Mordování svých spoluobčanu se ochotně zůčastňovali i ti, komu předchůdci, nebo a bolševičtí současnici zamordovali nejbližší. Rodina mého otce byla bezezbytku vyvražděna. Rodiny tchána se včas dostala z Ruska. Takže o Rusku vím dost. Životnost dustojníku NKVD v třicátých létech byla půl roku a přesto na tá místa byla převeliká tlačenice. Podívejte na to, co zůstalo z Českého národa po pouhých čtyřiceti létech. Za tu doby se vystřídaly dvě generace. V Rusku generace čtyři. Tak s Ruskem opatrně.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 17:25:24)
Odpovědět
Svatý Stalin.

Největšího světce všech dob. Tedy od vzniku Křesťanství tady pomlouváš.

Nevíš o Demokracii a a svobodě nic. Nic o Křesťanství.
Ne to rozhodně není Tvá vina. V Americe je bordel, V Rusku byl bordel taky a u nás v ČSR (rozdělení neuznávám) je doposud.

Slyšel jsi někdy o Směrš. O Čece.

Možná bys měl vědět, že jeden hlavní úkol byl vyhledávání Ďábla a Ďáblem posedlých. STB také.

Byla to NKVD, která hledala Hitlerovu tajnou zbraň. Tou zbraní mělo být otevření Pekelné brány. Proto ty koncentráky.

NKVD našla tuto bránu až v ČSR a dokázala ji uzavřít. Už byla otevřena.

SS mani pronikli až do samého podsvětí a uvolnili Lucipera z pout na kterých byl uvázán. Ale Směrš zavřela Bránu a Luciper neprošel do tohoto světa.

Toto dokázal Komunismus.

Jo a SSSR je zpátky. Vznikl 6.7. 2010. Sice jako Bělorusko-Rusko-Kazažská celní unie.

Jak bylo předpovězeno.

Aproroci Enoch a Eliáš budou poprveni a jejich nepřátelé po nich budou plivat.

A JÁ ZPŮSOBÍM, ŽE VSTANOU A BUDOU ŽÍT A MLUVIT.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 18:03:00)
Odpovědět
http://en.wikipedia.org/wiki/Union_State

podívej se na vlajku. No jsou tam 3 hvězdy, vlajka starší, ale.
http://www.mediafax.cz/ekonomika/3065068-Podepsano-Rusko-Belorusko-a-Kazachstan-vytvorily-celni-unii
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(neopice Hájek, 11.7.2010 21:16:38)
Odpovědět
tak to je mazec... jstli to je parodie tak bravo vaší invenciu, jestli tyhle bláboly myslíte vážně tak je to síla
Gratuluji.
(Nermuť Jan, 11.7.2010 22:42:09)
Odpovědět
K blažené nevědomosti.

Ale přehnal jsem to. Todle vědět nemusíte.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 17:41:04)
Odpovědět
A víte, já s Váma souhlasím i s těmi Bolševiky.

Oni to byli jen převlečení Menševici nalezlí do strany.

Jak jsem psal výše, předtím.

Od nástupu tsara Petra Velikého (šíleného, zlého) to šlo s Ruskem od desíti k pěti.
Lóže Svobodných zednářů jakož i další podobné Satanistické oraganizace vyžadují posednutí Démony.
(Vstup do Lóže: Položit ruku na lebku a hnáty a zapřít Krista- jak to má každá lóže jinak. To vede vždy k posednutí Démonem-Běsem).
V Rusku bylo mnoho zlých lidí.

Jenže Komunismus právě s tím zlem bojoval. O to jde.

Jinak nejznámější Menševik-zrádce byl Chruščov. Který poškodil nejvíc SSSR (Krym dal Ukrajině a tím způsobil většinu problému dnešního Ruska a Ukrajiny.)
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(xXx, 11.7.2010 15:50:27)
Odpovědět
"LEvice opravdová Levice je základem státu." Mate-li na mysli stat, ktery nefunguje a jakmile vycerpa nakradene zdroje, se samovolne zhrouti, pak mate 100% pravdu. :)
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 17:29:21)
Odpovědět
Aha.
Komunismus podporuje.

Římsko-katolickou církev a její odpustky, desátky a inkvizici.

Podporuje šlechtu, která jde vybije původní a utiskuje prostý lid.

Podporuje velké podniky, které ničí malé podniky.

No podle Pravice je to co pipusuji normální stav.

Pro mne je to jen kráděž. Legalizovaná krádež.

Ano toto Levice zakazuje a majetek buržoustů, kulaků a církve zabavuje.

Jenže poznat, co je správné může jen věřící Křesťan.

Proto nemůže být komunismus bez Pravoslavné církve.

Takže urá ať žije Stalin, Lenin.

Pryč se zloději.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(xXx, 11.7.2010 19:34:40)
Odpovědět
Clovece, vy sje dusevne nemocny!
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 20:09:21)
Odpovědět
A Vy jste masový vrah a zloděj.

Pravice- Kosovo. To je dílo Pravice.

Pravice. Likvidace všeho, co udělala Levice od roku 1948. Další důkaz.

Pravice lže v jednom kuse spolu s papisty.

Fuj. Co takhle, přestat lhát.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Nermuť Jan, 11.7.2010 20:19:21)
Odpovědět
Jo a podívejte se na wikipedii Rusko.
Dole je odkaz na unii Bělorusko a Rusko a na vlajku.

Blázen nejsem, mám jen bláznivou radost.

Co se týče Německa, ČR není ještě o islamizaci rozhodnuto, ale hrozí.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Queers´ Field, 11.7.2010 6:59:22)
Odpovědět
I hope they will kick out all the f.cking Poles, Czech a nd Slovaks because they don´t do anything but occupy the place that could be filled by some lazy Britons.... What an irony, you yourselves have a big immigrant community in Britain, but you insist on limitation of the immigration to the U.K.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Pepan, 11.7.2010 7:12:09)
Odpovědět
Po.sraný queers fielde, na českém servru se vyjadřuj česky. A kolik Čechů a jaké přijmete, je Vaše věc.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Cizinec, 11.7.2010 14:54:04)
Odpovědět
Pepane, tak v tomto stojím při vás ač jste zřejmě kovaný soudruh. Pán se chce chlubit že zná anglický a nemůže to vydržet aby se se svou vzdělanosti nechlubil na českém serveru.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(xXx, 11.7.2010 15:46:25)
Odpovědět
Panovu anglictinu lze spis oznacit za "Negro English". Spis to bude nejaky usmevny psychopat... :)
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Karlos, 11.7.2010 16:01:54)
Odpovědět
Na Pepana nereagujte, on je, přesně jak říkáte, "kovaný soudruh". Rovněž tak doporučuji nereagovat na eurobankéře Dana a podobné experty.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Vaclav Klaus, 11.7.2010 17:17:09)
Odpovědět
Karlosi,potreboval bych to zezadu,ty jses ten poradnej cu.ra.k,Kikina
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Biskup Dominik Duka, 11.7.2010 17:58:42)
Odpovědět
Ahoj Václave, dneska jsem na tebe myslel při mé pravidelní onanii. Chtěl bych se za tebou zastavit. Kdy můžu přijet?
P.S. Ja tibjá ljublju, Vjačesláv.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Sunny, 13.7.2010 13:28:58)
Odpovědět
Dovolím si nesouhlasit. Češi, Slováci nebo Poláci opravdu nejsou ti, se kterými by byly v Británii problémy. Navíc v tomto případě nejde o žádnou imigraci. Ti lidé tam obvykle pár let pracují (většinou na místech, o která se rodilí Britové nervou) a pak se vracejí domů. Myslím, že imigranti, o kterých byla řeč v článku, pocházejí z hlavně z Blízkého a Středního východu a ze severu Afriky.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(Janek, 11.7.2010 12:45:09)
Odpovědět
U nás také cizinci zabírají vzdělaným Čechům pracovní místa. V čele zahraničních společností, kterých je tady už pomalu 80% sedí cizinci, berou statisícové platy, ničemu nerozumí, někteří neumí ani pořádně anglicky, natož česky! Čechy nutí, aby kvákali v práci anglicky. Kde to jsme? To teda máme vládní garnituru! Pomalu, aby měl Čech strach mluvit česky.
Re: Imigranti zabírají místa Britům
(xXx, 11.7.2010 15:48:27)
Odpovědět
Jen opravdovy prostacek si muze myslet, ze vlada diktuje sourkomym spolecnostem, jak se maji ve svych vnitrnich zalezitostech chovat. :)
Kdo za to může ?
(Plk, 12.7.2010 10:36:18)
Odpovědět
Imigrace je dávána za vinu levici, ale u nás paradoxně ČSSD konala alespoň patetické pokusy omezit zelené karty podnikavců z ODS.
I v době krize to u nás vypadá jako někde mezi Kyjevem a Hanojí, ale Íčkovi je třeba dát malé nevýznamné plus, že šlápl na brzdu, když Vietkong zvedl přísun z tisíce ročně na tisíc měsíčně ...
Jinak rasový maglajz (nejen v přelidněné Británii) je v zájmu pouze jednoho vlivného etnika, jeho zástupce u nás, dovozce občanů VSR, se dokonce drze pasoval na "zachránce českého průmyslu", ve skutečnosti jeho pány zničeného.
http://blog.vdare.com/archives/2009/10/26/andrew-neather-and-the-1965-immigration-acti-get-it/
A proto se tu také mlží o něco více než obvykle, viz rádoby šílenec výše ...
Re: Kdo za to může ?
(Pepan, 12.7.2010 13:00:21)
Odpovědět
Jo levice se sice více imigrantů zastává, ale část pravice je potřebuje jako levnou pracovní sílu tlačící mzdy dolů. Takže skutečně pro výrazné omezení imigrace je jen "extremní" pravice a "extremní" levice, tedy něco co jsou vlastenci i neofašisté zároveň