reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.7.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

15.7.2010 6:03 - V úterý 22. června uzavřela Česká televize smlouvu se společností Buc-Film producenta Jaroslava Boučka a vstoupila tak do koprodukce filmové verze hry Václava Havla Odcházení. To, že se státní televize finančně podílí na soukromém projektu, je podle prezidentova vicekancléře a kritika médií Petra Hájka skandál.

„Tohle je ovšem opravdový skandál. Nejenže Václav Havel má spoustu vlastních peněz na to, aby mohl ze svého riskovat svůj mladický režijní debutantský propadák. Nejenže je nemravné, aby ČT, z miliard, které nám ukradne z peněženek v podobě zákonem přikázaných televizních daní financovala soukromé projekty filmových producentů - navíc obvykle svých kamarádů a přátel. Nejenže celý tento systém pokřivuje a ničí konkurenční prostředí na mediálním a filmovém trhu. Především je ale neuvěřitelné, že do okruhu tohoto mafiánského způsobu "financování" vstoupí i bývalý prezident," řekl ParlamentnímListům.cz Petr Hájek.

Sovětské vzory a kult osobnosti

Hájek kritizuje i časté dokumenty České televize o bývalém prezidentovi. „Jako by nestačily roky takzvaných dokumentárních ČT cyklů o jeho hrdinských činech. V šedesátých letech by se tomu podle sovětského, stalinského, respektive chruščovovského vzoru říkalo i mezi komunisty s odporem vytváření kultu osobnosti," míní Hájek.

Vzor Husák

Později se podle Hájka podobným oslavným dokumentům lid již jen smál. „Anekdoty o tom, jak už se člověk bojí otevřít i olejovky, aby na něj nevykoukl Husák. Také mu z našich daní nakonec financovali filmovou verzi jeho veledíla o Slovenském národním povstání. Velké vzory holt přitahují. Člověka z těch podobností až mrazí. Což má zase v těchhle vedrech také svou hodnotu. Ale je to hodně drahá a nemravná klimatizace. Něco jako bursíkovské sluneční elektrárny České televize," dodal Hájek.

Odcházení za 44 milionů

Drama s rozpočtem 44 milionů korun se má natáčet do konce srpna, premiéra je plánována na březen příštího roku. Hlavní postavy filmu ztvární Josef Abrhám a exprezidentova druhá manželka Dagmar Havlová.

„Odcházení, svou zatím poslední divadelní hru, napsal Václav Havel po dvacetileté odmlce. Příběh o odchodu jednoho a příchodu druhého politika k moci nepostrádá originalitu ani humor. Odcházení je sebeironickým bilancováním odcházející politické garnitury a sžíravým pohledem na nástup nové dravější generace," uvedl mluvčí České televize Ladislav Šticha.

Havel to nemá zapotřebí, míní Zdeněk Troška

ParlamentníListy.cz se zeptaly režiséra Zdeňka Trošky, zda-li je vhodné, aby bývalý politik- prezident dostal na svůj projekt příspěvek z veřejnoprávních zdrojů. „Od mnoha lidí jsem slyšel, že pan Havel to nemá zapotřebí a já s tím souhlasím. Svých peněz má dost," řekl ParlamentnímListům.cz režisér.

Podle Trošky měl film původně točit někdo jiný, ale Havel nebyl spokojen, tak se rozhodl točit film sám. „Režisérské zkušenosti on nemá, ale doufejme, že se mu to povede. Ale klidně mohli udělat záznam divadelního představení a bylo by to možná daleko působivější a zajímavější než filmové zpracování," řekl Troška.

Lidé budou zvědaví

Podle Trošky by Havlův film mohl být komerčně úspěšný. Mnoho lidí podle něj bude jen ze zvědavosti zajímat, jak dramatik Havel převedl své dílo jako režisér do filmu. Filmová práva podle něj koupí i mnoho zahraničních zájemců. „Bude to určitým testem, do jaké míry je český divák ochoten chodit do kina na hlubokomyslnou intelektuální filozofickou hru, protože to není hra pro široké vrstvy," dodal Troška.

Sám Troška uvedl, že Českou televizi jeho projekty nezaujaly, tak s ní nespolupracoval a měl problém sehnat prostředky na klasickou pohádku. „Kdybych chtěl točit něco o feťákách a tak podobně, to by bylo in. Ale na českou pohádku podle Boženy Němcové jsem sháněl peníze tři roky," postěžoval si.

Kolja a Tvamodrý svět

Při výběru podpořených projektů jsou podle České televize posuzována programová, výrobní, obchodní a ekonomická hlediska. Podklady k posouzení jednotlivých projektů předkládají na vyžádání programového ředitele odpovědní šéfdramaturgové, šéfproducenti, ředitel výroby, obchodní ředitel a ředitelé TS.

Vybrané projekty jsou po schválení programovým ředitelem, ředitelem výroby a obchodním ředitelem předloženy generálnímu řediteli, který rozhodne o definitivním přijetí nabídky. Česká televize jako koproducent filmové tvorby podpořila filmy, z nichž nejznámějšími jsou například Saturnin, Kolja, Amerika, Bumerang, Knoflíkáři, Tmavomodrý svět a mnohé další.

Čtěte také:
Matějka (SSO): Havel si to měl zaplatit sám

Autor: Lukáš Petřík

reklama
1838 čtenářů | 47 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: socan Zdeněk Troška???
(PetrW, 20.7.2010 2:54:25)
Odpovědět
... tak tento sériový výrobce přitroublé novácké "zábavy" s skutečných "skvostů" české kinematografie je asi ten poslední kdo by měl činit jakékoli soudy o režisérských kvalitách jiných.
Pročpak si ale Petřík vybral zrovna jeho? Že by kvůli podobné fyziognomii a zájmům i v jiných oblastech?
Re: socan Zdeněk Troška???
(třebas jednou Havel přestane parazitovat na jiných, 20.7.2010 7:00:50)
Odpovědět
a Troška byl vybrán asi proto, že Havel je skutečný kretén
Re: socan Zdeněk Troška???
(PetrW, 20.7.2010 11:41:58)
Odpovědět
proti tomu proruskému kreténovi, kterému buduje kult osobnosti neopice Hájek, vepřík Petřík a jiní poskoci je Havel téměř génius.
Re: socan Zdeněk Troška???
(Dan, 20.7.2010 11:36:22)
Odpovědět
Joo na hradě tam je teploučko !
:-)

Mimochodem i Zdeněk Troška je troška homouš a co se týká Svěráků, ti se ostře vymezili proti Klausovi už dávno, s těmi bych se neoháněl :-))
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(sameťák, 20.7.2010 8:49:47)
Odpovědět
Dost bylo Havla ! Dost bylo pravdoláskačství, kamarádíčkovství z chlastu. Vždyť tem ma-gor prosazoval Landovského na prezidenta. Asi proto, že toho "kandidát" více vychlastal. ČT je dojná kráva pro partu vyvolených, kterým dává mléko a hodně. ZPRIVATIZUJTE ČT !!!!
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(konsesionář, 20.7.2010 8:53:30)
Odpovědět
A co kdybychom se domluvili a 50% nás platících konsesinářů vyhlasilo neposlušnost ("stávku") a v měsící, kdy ČT uvede Havlův film, NEZAPLATILI konsesionářské poplatky. Co by s námi udělali, poslali by na nás exekutory, soudili by se s námi? Předem bychom podpisy upozornili ČT, aby byla informována. Když mohou stávkovat odboráři, proč bychom nemohli my.. Ale domluvit se, že. Když mohl Havel projevit svou občanskou neposlušnost, proč by ne My! JSOU TO NAŠE PENÍZE. A Co rada pro rozhlas a televizi, nač si ji platíme, proč už nestojíme před televizi, BOBO, pojďme spolu do toho!Založí už konečně Občanské sdružení na ochranů nás konsesionářů, BOBO pojď s námi do toho! není to námět pro podzimní volby? Někteří vytáhli blob, kdo zvedne tuto hřivnu? Dost bylo Havla, odejděte!_
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Kladivo, 20.7.2010 9:05:51)
Odpovědět
A když mohla STÁVKOVAT ČT,v době stávky nevysílala a my PLATILI_ Proč by to nemohlo být naopak? ANO BOBO pojdme spolu do toho! Konečně by se rozčeřila voda, a vláda a stát by musel něco udělat s tou černou dírou za naše peníze. ZPRIVATIZOVAT. VŠICHI SI MÁME utahovat opasky na úkor takových Havlů, kteří jen chtěji ukojit své exibionistické ego! HAvel ať si točí co chce, za své!! U nás nás se neříká blít, ale GRCÁT, se nám chce z takových Havlů!
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(svobodná, 20.7.2010 9:15:48)
Odpovědět
Machu, Bobo, dejte se do nich, spojte se, senát je třeba obměnit, přece to nenecháte jen TOp , VV a ČSSD, dá se na tom vyhrát volby do senátu i získat vliv na pražské radnici. Téma máte, dodeje lídry. Je ještě čas postavit kandidátku. DOST Bylo Havlů, dost bylo Janečků, končíme pánové,zavíráme...Televizní stávka rozložila vládu, občanská stávka může položit ČT,BOBO vrať jim to !
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(JOB, 20.7.2010 9:38:42)
Odpovědět
Proč volit suchopárného nic neříkajícího Tůmu, když můžem volit plnokrevnou BOBO, Praho! jedem.. Bobo, teď přišla Tvoje chvíle, vrať jim to všem, co po tobě plivali, polévali ti auto hnojůvkou, těm co spali ve spacáku, co okupovali kafky.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(neopice Hájek, 20.7.2010 11:49:13)
Odpovědět
Teď jen aby si soudružka kandidátka na prezidentku Bobošíková konečně vybrala za kterou partaj se bude názorovně prostituovat tentokrát.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(marie dubanová, 20.7.2010 9:08:41)
Odpovědět
Bojkot Havlových chujovin. Bojkot poplatků ČT. -----Jak chtějí šetřit, když miliardářovi dává Janeček 40 milionů a ten "spravedlivý pravdoláskač" si je vezme a ještě aby mu více zbylo, tak si dělá sám režiséra - ten starý ješitný zazobaný senila. To je přímo skandál. Dášence je každá koruna dobrá, už pomalu počítá dědictví, ale tohle je odporný výmrd s veřejností. Fujtajl s Veškrňáky. Janečku odstup od koryta.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 20.7.2010 9:12:05)
Odpovědět
Je třeba se smířit a vyrovnat s tím, že Havel je na západě někdo, má tam veliký kredit a Klaus zase nikdo, ten má slušný kredit v diktátorském Rusku a podporu u některých nacionálních extremistů napříč evropou.

Z tohoto úhlu pohledu Evropy, ale i světa je třeba vycházet a ani tisíc Petříků s tím nepohnou byť jen o píď.

To že Havel Klause zcela zastínil a to ještě za doby Klausova aktivního prezidentování je další z mnoha Klausových životních debaklů, ale je třeba si uvědomit že za svoje životní neúspěchy si kremelská loutka může sama.

Za 10 roků nikdo nevspomene Klause, mladí jim pohradjí už tedka, on vstoupil do dějin jako bojovník proti západu a EU a jako takový taky z dějin odejde.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Kristyna, 20.7.2010 9:18:01)
Odpovědět
A jak to souvisí s tím, že ČT dotuje miliardáře, pane gumo z pravdoláskačského údolí?
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Balalajka, 20.7.2010 9:24:09)
Odpovědět
Havla by měli soudit za genocidů, za to , že podpořil humanitární bombardování!! Historie mu to spočítá Dane. Oni tam na západě už vystřízlivěli s toho klauna a šaška. Havel byl na společenskou objednávku západu, kterou likviduje krize hodnot, oni už na to přišli Dane, že ten mesiáš není Havel!Dane nekal vody, jsou tu i takoví co jsou v obraze. Když tě to tak bere, založ sbírku na podporu Havlova filmu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 20.7.2010 9:31:43)
Odpovědět
Klausovu odinu dotuje státní podnik čez - konkrétně podnikání jeho syna, např. 10 milionu na jeho školu

když prezident vydá nějaký brak, o němž už dopředu ví, že si hho nikdo nekoupí hledá sponzora, v posledních letech se obrací přímo na tajemníka kremlu Vaschugova - jednoho z členů dozorčí rady Gazpromu, nebo na Likašenka a Gizimova z Lukooilu, ti zařizovali i peníze na Liviinu knihu.

Pro mě je hodně znepokující, když prezident jedné země je financován vlásou země jin. navíc Ruska, to vadí mnohem více nežli doatce nějakého havlova filmu.

Položili jste si někdy otázku co zato Kreml chce ??

Jste takoví hlupáci, že si myslíte, že Lukoil a Gazprom investují do rodiny Klausů jenom tak, z charity ? :-))
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(sameťák, 20.7.2010 9:53:51)
Odpovědět
Běž do hajzluuuu, teploušku.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 20.7.2010 10:15:15)
Odpovědět
Když herečka Eva Holubová promluvila poprvé veřejně o Klausově řekněme bisexulaitě a jeho přezdívce v pražských gay klubech KIKINA, mnohým z této politické nekorektnosti zamrazilo, ale překvapen tím asi nikdo nebyl, tušili jsme to ze zšenětilého chování i pohybů Václava Klause všichni, jenom se to někdo poprvé odvážil říct nahlas, měly jsem prezidenta osvoboditele, dělnického prezidenta a te´d máme homosexuálního prezidenta, nebo bisexuálního, kdo ví...

Livie si ve své Lukoilem sponzorované knize stěžuje na Klausovu nevěru /kurevnictví/, dnes už ale málokdo věří těmto veřejným klamným manévrům, které mají odvést pozornost od Klausova KIKINISMU.

Chtěl bych také připomenout, že Petr Cibulka poprvé veřejně v televizi vyslovil podezření že Klaus je kremelský agent, což je další přednost tohoto euroskeptika, o které si cvrdliká celý národ.

Vážně je náš prezident teplý ruský agent ?
:-)
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Pepan, 20.7.2010 20:09:21)
Odpovědět
Notorička Holubová asi byla ožralá veřejně jak dělo.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(sameťák, 20.7.2010 21:17:31)
Odpovědět
Buzíku, nepropaguj vožralkyni Holubpochvu. Ty Havlův vlezdoprdeli.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 22.7.2010 9:16:17)
Odpovědět
Ano, Holubová je až nepříjemě upřímná a někdy lahce arogantní baba, ale za tuto upřímnost, by jí měl národ poděkovat !

Politická korektnost dostala v jejím podání tvrdý direkt a otevřela se tak cesta k tomu po čem euroskeptici volají po svobodnější občanské společnosti.


Dále bych chtěl poděkovat Petru Cibulkovi, který zase poprvé naveřejnosti přednesl obvinění z Klausovi práce pro Kreml, kterou stejně jako jeho pokřivené mužství všichni vidí, ale většina lidí je politicky korektní, vč. novinářů.. psssst, je to pan prezident,
je to sice úchylák a ruský agent, ale u prezidenta se otom nesmí mluvit :-)

Tak s tím je přátelé konec a to přesně v duchu tohoto servru, který dokonce ustál výpovědi amerických agentů na penzi, které vyšly v americkém tisku o Klausově rovědčíkovské činosti pro KGB, mlčky to přešel.

Je až komické, jak pokrytci a lháři jako tlustý Petřík zavřeli oči před celou řadou Klausových podrazů, ať už vůči západním spojemcům, naší vlasti či proti euroskeptikům podpisem Lisabonu.

Havlovi je tu vyčítáno každé uprdnutí, leze se mu do soukromí, prý zlá žena, liposunkce, ale pozor druhý pan prezident, úchylák, kurevníček s ženou ošklivou jako opice a ohyzdným synkem co bere úplatky od čezu ten je svatý.

Tak tomuhle tady pánové říkají seriozní debata a politika, to je k smíchu :-))
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(marie dubanová, 20.7.2010 9:56:13)
Odpovědět
Kolik máš tříd Dane? Tři nebo dokonce pět? Jó pravopis. Radši jdi podojit kozu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(PetrW, 20.7.2010 11:45:49)
Odpovědět
Že by vám došly protiargumenty na ostudný fakt, že ten "velký vlastenec a bijec za svobodu" Klaus je na výplatní pásce mocenských struktur totalitního Rusácka a aktivně a systematicky pracuje proti bezpečnostním zájmům ČR?
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Evropan Jirka, 20.7.2010 19:02:33)
Odpovědět
Stále marně čekám, že se tu objeví nějaká fotokopie té výplatní pásky. Jistě ji (nebo jiný přesvědčivý důkaz) máte a můžete zveřejnit. Vlastně ne můžete, musíte. Tedy pokud nechcete být vyřazen ze společnosti slušných lidí.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Karel Martel, 20.7.2010 20:39:01)
Odpovědět
Já bych počkal až rusákofil Klaus na Hradě skončí (už se nemůžu dočkat)a kam potom zamíří, tipnul bych si že půjde ve šlépějích Schrodera, jemu tak podobného proruského "užitečného idiota" a skončí někde v Lukoilu nebo Rosněftu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Šoumen, 20.7.2010 20:15:04)
Odpovědět
A že ten "velký vlastenec", co se domluvil s komunisty, pan slavný blekota, bijec za svobodu, nebyl na výplatní pásce mocenských struktur západu min. od roku 1977. Na popojíždění Mercedes, nemakal, v base kouřil Malbora a psal dopisy Olze, zatímco jiní vězni museli makat?
A vy víte co jsou to bezpečnostní zájmy ČR?
Nebo si jen od Rusů přestaneme odebírat ropu a plyn. Jasně oni nám je z USA budou posílat. Já opravdu Klause nemusím, ale Blekota-Havel nemakačenko a opilec, je snad ještě horší.
Třeba je to tím, že ho po václaváku vodili na procházku důstojníci SS.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Kušdane, 22.7.2010 14:47:41)
Odpovědět
Veleblbost Dane. Havel je odbytá velčina. Tu velčinu z toho tajtrlíka dělali trubci a prostituti. Poté co konečně odešel z Hradčan, nikoho ve světě nezajímá. Pokud byl presidentem, tak se mu dostvávalo jen formálních zdvořilosti. Ty jeho "dramata" jsou k zblití a proto je jeho říťkolezci nazývají dramaty absurdními ač by je měli správně nazývat pseudodramaty nejblbějšími. Nechápu proč s toho trapného šaška dělali světového dramatika a presidenta. Za nejvhodnějšího presidenta toho šaška poprvé prohásil Tigrid už v polovině sedmdesátých let a tím z něho udělal "státníka". Za svého jej vzalo i STB a dělalo mu reklamu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(barbarara, 20.7.2010 9:16:17)
Odpovědět
B O B O Š Í K O V Á --- ty tuhle sviňárnu vidíš a nic neříkáš? ---- To jsi šeredně zaváhala, to je politické střelivo, že i prezidentské kanceláři je z toho na blití. Běžte s tím "nenažraným dramatikem" do spodních zad. Hanba mu, hanba ČT a Janečkovi. Jen tak na okraj - kolik asi byla provize z té částky a komu byla vyplacena? Vždyť zdarma by nikdo takovou extrazhovadilost (dotování miliardáře) neprosazoval. A PRAVDOLÁSKAČ se všem směje.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Kladivo, 20.7.2010 9:27:41)
Odpovědět
Sopuhlas, ale GRCAT zní lépe než blít.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 20.7.2010 9:52:50)
Odpovědět
Už sem psát nebudu, je to tady samý heterosexuál a to není společnost pro mě.

Včera jsem kouřil Janise Prdelise a dal mi volňáska na promítání velkofilmu našeho nejlepšího pana prezidenta skvělého dramatika Václava Havla. Už se těším.

Jdu do Gay klubu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Frgál Moravský, 20.7.2010 11:40:40)
Odpovědět
Tady že je to samý heterák ?? Tady na stránkách věnovaných největšímu z českých gejů Václavu Lukojloviči Pružinskému ??

Tak to je vážně dobrý foor :)))


Jenom připomenu, že i euroskeptik Hajdr, předseda rakouských svobodných se zabil, když jel od svého milence, nepřeji nic podobného Klausovi, samozřejmě nebo dokonce machovi, až odsebe pojedou :))
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Hardy, 20.7.2010 22:35:49)
Odpovědět
Frgále dej bacha ať tě ti gayové nesežerou. Frgál je vynikající moravská pochoutka, nejlepší je hruškový.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Čtenář 1, 20.7.2010 12:31:05)
Odpovědět
Duševní ubožák zůstane duševním ubožákem do smrti, byť má v současnosti "hradní" funkci...množství servility vůči svému "nadřízenému" snad už není možné překonat.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Čtenář 1, 20.7.2010 12:37:55)
Odpovědět
Duševní mrzák zůstane duševním mrzákem do smrti, byť má v současnosti "hradní" funkci. Takové množství servility vůči svému "nadřízenému" snad ani nelze překonat, o léčení si komplexu nedocenitelnosti ani nemluvě...
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 20.7.2010 16:29:59)
Odpovědět
Docenil ho za jeho služby jeho kamarád Putin vyznamenáním za Šíření ruské kultury a jazyka v zahrničí, tuto cenu obdržel jako jediný zápdní politik v ruských dějinách.

Jenom připomenu, že Putin, Klausův kamarád vstoupil už při studiu do KGB v 17 letech !!

A dotáhl to až na šéfa této služby, účastnil se aktivně boje proti západním rozvědkám a to ho spojuje s kolegou a spolupracovníkem Pružinským, v českých zemí a na západě mnohem známějším pod pseudonymem KLAUS.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(marie dubanová, 20.7.2010 18:31:58)
Odpovědět
Ty howne Havlolezi, vy vohřátí jste mimo. Za chvíli ti Chrchla pojde a pak začnou mluvit ti, kteřá se bojeji fanatiků jako ty.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 22.7.2010 9:26:50)
Odpovědět
To jste si mě madam s někým spletla, já nemám přezdívku z gej bordelů KIKINA, tu má někdo jin.

A dle vaší mluvy a úrovně soudím, že budete asi z hradu, toho buzernatského hnízda plného alkoholiků a křupanů, z KIKINObergu.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(kingsfield, 20.7.2010 18:34:20)
Odpovědět
What an interview!
Bulky nimrod Petrik and chief jerk Hajek having a gossip. One beer short a sixpack!!!
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(marie dubanová, 20.7.2010 21:15:07)
Odpovědět
Když už neumíš česky zmrrde emigrantskej, tak sem nelez.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Šulin, 20.7.2010 19:48:11)
Odpovědět
Tento článek je velmi pravdivý , nynější čt24 je horší než sovětské týdenníky z 50 let, asi eurosoudruzi zjistili že z havla je každému buď na zvracení nebo je všem k smíchu tak se snaží zachránit co se dá a jedou na 150 procent - havel ráno, odpoledne i v noci - jen je škoda že nepustí jeho nejzajímavější projevy o tom jak nebude restituovat, jak bude presidentem jedno volební období atd
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(roman z kamene, 20.7.2010 21:09:17)
Odpovědět
Nic než souhlas.Hlavně na tu ct24-a ráno,odpoledne,večer-"první rok demokracie"Havel v USA,jeho vystoupení v kongresu a jiné žgryndy...Proboha koho to dnes po 20 letech zajímá!Tedˇtam spustili lepší perly"Retro-Debaty"...Včera se na ct24 pochválili,že se jim zvedla sledovanost o 1/3a co nevidět rozjedou 5 kanál CT.Asi si bývalí soudruzi,potřebují dokazovat,že oni jsou ti nejlepší.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(PetrW, 20.7.2010 23:33:44)
Odpovědět
"retro debaty" jsou docela zajímavé, mj. je na nich k vidění zdejší modla Klaus v době kdy ještě minimálně velmi úspěšně budil dojem, že má ke sdělení cosi pozitivního a snad i jakousi vizi kam zemi vést - přesný opak dnešního Klause, obklopeného obskurními kašpary jako Hájek nebo Jakl, trapného fangličkáře, huránárodovce a provokatéra za každou cenu... o jeho sabotérství bezpečnostních zájmů ČR a roli ruského trojského koně ani nemluvě
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(v.n., 21.7.2010 0:26:32)
Odpovědět
Jestli se má něco udělat s korupcí, musí se jako první vyhodit Klaus. Jednat s ním jakoby vážně musí být pro větší formát trapné, pro menší formát ponižující.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(ann48, 21.7.2010 1:31:36)
Odpovědět
pro Petra W - jestli je někdo obklopen obskurními kašpary, jak píšete, tak to není prezident Klaus, ale váš miláček Havel. Všimněte si, že téměř všichni jeho pochlebovači jsou herci a prý umělci, kteří jsou nějak spjati s ČT, která jim poskytuje obživu. Historie ukáže, kdo udělal více pro tuto zemi, zda tlachal Havel, který o ekonomice nemá páru, ale do všeho mluví, nebo ekonom Klaus, který se musel se svým týmem postarat o ekonomickou reformu, protože plané řeči ještě nikdy žádný stát nepostavily na nohy. To, že veřejnoprávní televize nám podstrkuje jen moudra p. Havla, ale nedává prostor, nebo jen málo na vysvětlování reforem, nám ukazuje, kdo má ČT v rukách a že Janeček tam už dávno /nebo nikdy/, neměl být. Pro Dana a mu podobné, už byste mohli těch řečí o homosexualitě pana prezidenta nechat. Kdo se za každou cenu snaží pana prezidenta poškodit? Nejdříve se šířilo medií, jak je na letušky a mladá děvčata, ale to nějak zapadlo, tak se musel zase vytáhnout větší kalibr, že? Už toho nechte, je to trapné. A musím říci, že jeho knihy mají myšlenky a jsou zajímavé, na rozdíl od knih p. Havla, které jen plní regály v knihovnách.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(roman z kamene, 21.7.2010 15:06:21)
Odpovědět
Tak už víme na co by se měla stavět Kaplického Knihovna!Ne?Ne?Ne?Nebo Ano!
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(PetrW, 21.7.2010 16:58:13)
Odpovědět
Z čeho soudíte, že když nemůžu vystát toho ruského agenta který a jeho obskurní kašpary kterými se obklopuje jak Hájek nebo Jakl, tak že Havel je mým "miláčkem"?
Na druhou stranu bez okolků přiznám, že když nedávno dávali na ČT2 dokument o Ivanu Medkovi a když to srovnám s tím co za maškaru na jeho místě sedí dnes, tak je to dost k pláči.
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(Dan, 22.7.2010 9:22:49)
Odpovědět
Pokud se tu pánové chtějí pouštět do takto nízkých debat, není nic snadnějšího než podrobit podobné kritice jako Havla i soudruha Klause, jeho šerednou ženu-dceru plukovníka STB, jeho ohyzdného synka-právě se rozvádějícího, dotovaného čezem z našich peněz, morálku této rodiny, to kým se Klaus na hradě obklopil, hulváty, alkoholiky a asociály..

Pojďme na tyto debaty, já se jich nebojím a buďme stejně politicky nekorektní jako Petřík a spol. nebo je to homouš hromada, vždeyť jsou jako dvojčata ??
Re: Česká televize buduje husákovský kult osobnosti Havla, říká Klausův vicekancléř Hájek
(marie dubanová, 22.7.2010 23:39:13)
Odpovědět
Soudruhu, tys howado pravdoláskačské. Vy teploušii jste hodní, ale svou podstatou iídioti.