reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 23.7.2010 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

10.7.2010 20:22 - ParlamentníListy.cz se zajímaly o názor politologů, komentátorů a expertů na zahraniční politiku, zdali je česká zahraniční politika spíše proizraelská, či naopak protizraelská.

Odborník na transatlantické vztahy a politiku na Blízkém východě a ředitel Občanského institutu Roman Joch míní, že česká zahraniční politika je ve srovnání s politikou EU a evropských států proizraelská.

Je to podle něj díky tomu, že řada občanů židovského státu Izraele byla původně československými občany a existuje tu tedy kulturní vazba. Druhým faktorem prý je, že arabské státy byly spojenci sovětského bloku, a proto není mezi českými politiky k nim velká vstřícnost.

Zeman proizralský, Paroubek propalestinský

Výrazné rozdíly mezi stranami Joch nevidí. „Nejvíce propalestinští jsou komunisté. ČSSD nemá na věc jednotný názor, protože například Miloš Zeman byl výrazně proizraelský, zatímco Jiří Paroubek více propalestinský a je otázkou, jaký postoj bude zastávat budoucí předseda ČSSD," řekl ParlamentnímListům.cz Joch.

Pravicové strany jako ODS a TOP 09 jsou proizrealské. Proizraelští byli i lidovci, zatímco křesťanští demokraté na západě nejsou. „Věci veřejné jsou pro mě velkou neznámou," dodal Joch.

Politolog a politický myslitel Alexandr Tomský si rovněž myslí, že česká zahraniční politika je zvláště v kontextu EU proizraelská. Protiizraelské tendence spatřuje v českém tisku, který přebírá své vzorce v tisku západním.

Komunisté, marxisté a EU společně proti Izraeli

Jediní komunisté jsou podle něj výrazně propalestinčtí. Ti považují dle marxistické a neomarxistické teorie Izrael za západní vykořisťovatelský imperialistický stát a Palestince společně s celým třetím světem za vykořisťovaný „proletariát".

„Politika Evropské unie je protiizraelská. Tam je špatné vše. Komisi a Brusel ovládají ty různé feministky a neomarxisté. To je úplná katastrofa. Levice v unii je od dob šestidenní války silně protiizraelská," řekl ParlamentnímListům.cz Tomský.

Dlouhá tradice dobrých vztahů

Tradice dobrých česko-židovských vztahů je zde podle Tomského patrná již od dob Tomáše Masaryka, který podporoval sionismus a židovské sionistické školy na Podkarpatské Rusi. „Sám Masaryk měl prý židovský původ," řekl redakci Tomský. Dále zde vznikla silná vazba, kdy v době vzniku Izraele Československo podpořilo nově vzniklý stát dodávkou zbraní. Rovněž český antisemitus nebyl podle Tomského nikdy výrazně silný.

Spisovatel a komentátor Benjamin Kuras, který se sám hlásí k židovství, se také domnívá, že česká politika je víceméně proizraelská. „Na rozdíl od Evropské unie a západoevropských států," zmínil Kuras.

Související:
Ať muslimové podají stovky trestních oznámení, vyzývá Zeman

Autor: Lukáš Petřík

reklama
1739 čtenářů | 50 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Pepan, 23.7.2010 4:14:03)
Odpovědět
"Židovský" původ měl prý i Masaryk. Stejně na tom byl i Hitler, prý měl také židovský původ. Také by židy podporoval, kdyby obecně nebyli tak bohatí a vlivní a nebál se vydírání od německých židovských bank a konkurence sionismu.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 23.7.2010 9:24:52)
Odpovědět
Německých židovských bank jo :))

asi nevíš kde skončili za říše němečtí židovští bankéři, většině se podačilo utéct přez švycarsko do Kanady a USA, ale všichni neutekli..

Jinak jako bankéř tě upozornuju že nejvíce židovských bankéřů je dneka v Londýně a USA+Kanada, nejméně v Evropě a speciálně v německu.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Pepan, 23.7.2010 12:54:17)
Odpovědět
Jo, ale někde jsem četl že před nástupem Hitlera patřilo v Berlíně z 90 bankovních úřadů 80 židům. No nyní to tak pochopitelně není.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 23.7.2010 18:14:51)
Odpovědět
židé jsou sionisté a jako takoví nefakčenci, oni drželi lichvu a obchod hl. zastavárny, v naprosto vyjímečných případech pak nějaký ten zlatník či hodinář, popř. konstrukér ve fabrice.

Ruční práce jim smrdí jako arabům uplně stejně.. podívej se na Klause, Železného nebo třeba Kurase... dokážeš si je představit v práci ? :-))
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(alfa27, 23.7.2010 23:39:15)
Odpovědět
hm a kdo ty zastavárny v Česku provizuje dnes?
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Jirka, 23.7.2010 6:48:09)
Odpovědět
John se přece bude chovat jak mu velitel nařídí.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Alberto Kvěch, 23.7.2010 8:54:34)
Odpovědět
John není a nemusí být poslušný nikomu.Nikomu není zavázán.Chce dělat poctivou politiku a všichni ostatní si budou muset na Johna zvyknout.Tečka.
Re: Chce dělat poctivou politiku
(jýká, 23.7.2010 9:34:32)
Odpovědět
:D
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Malandrin, 24.7.2010 13:07:16)
Odpovědět
To je dobrý vtip! Ten jsem ještě neslyšel.
Jinak mezi "chtít dělat politiku" a "umět dělat politiku" je velký rozdíl. Pana Johna, pokud se tam udrží celé 4 roky a bude mít skutečně dobrou vůli, čeká hodně učení. Jen - co se bude dít po dobu, než se to naučí?
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(PetrW, 26.7.2010 19:16:47)
Odpovědět
Jaká je realita VV se po masové infiltraci Bártových kumpánů na všechna možná ministerstva ukazuje ve vší nahotě. A že John se svým televizním xichtem v lepším případě jen sehrál roli užitečného idiota je nabíledni.
Na druhou stranu nechápu co přesně má marginální figurka John co dělat se směřováním české zahr. politiky vůči Izraeli, navíc toto téma není v článku ani zmíněno natož šířeji rozpracováno. Ale nesmyslnost a zbytečně vulgarita titulků je na tomto serveru běžná.
Re: proarabští socani
(jýká, 23.7.2010 9:32:49)
Odpovědět
není náhodou na čase, aby se někdo zeptal, co domlouvali soudruzi Paroubek a Zaorálek tehdá v Sýrii?
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 23.7.2010 10:06:52)
Odpovědět
Budte rádi, že máme takovou vládu, po dlouhé době lze napravit škody způsobené Klausovými fatálními kroky a neschopností, socialistickou devastací ze strany čssd a impotencí Topolánka, který musel bojovat na 2 frontách, proti Klausovi a socialistům, takže nic významného nevybudoval.

Tato země má konečně středopravou vládu, konečně se mladí lidé postavili za pravici a konečně se podnikatelé a boháči, čili společenská elita dostala k moci, čili schopní lidé.
Ve volbách prohráli marxisté a novodobí nácci jako hitler v Ssukni Bobošíková či teplý klausův Klouček.

Lépe to za dané situace dopadnout nemohlo.
Jak vydno, síla ODS napravivi i nadále klesá ve prospěch TOP09, já jsem zatím velmi spokojený a doufám že příští volby dopadnou podobně, jenom s menším výsledkem ODS.

Až odtáhne z hradu kremelský had, bude proces očisty od kryptokomunistů polistopadové ery dokonán.
Když byl Havel prezidentem mnohokrát mě sklamal a n.asral, ale když vidím co přišlo poněm za zrůdu ruskobolševickou, říkám si často doufám že příští prezident nebude ještě horší, no musíme být optimisté.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(pavjan, 23.7.2010 13:27:26)
Odpovědět
Tato vláda se prezentuje jako středopravicová ale podle skutků je to střed. Bojí se uskutečnit sanaci veřejných financí. Je fakt ale, že to je to nejpravicovější na co se voličská základna mohla zmoct. V příštích volbách voliči odevzdají hlasy neomarxistům, protože neunesou reformy, které přinese tato vláda.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 23.7.2010 15:15:16)
Odpovědět
Nevím proč by se měla bát uskutečnit sanaci vedřejných financí, počkejte s hodnocením až za rok, zatím ještě ani nazačali fungovat.

Je to to nejlepší co za dané konstalace může být.

Je dost pravděpodobné že v příštích parlamentních volbách vyhrají marxisté, zřejmě okopírujeme vývoj slovesnka, se zpožděním, jsme již totiž pozadu za bratancami, ve všem..
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 23.7.2010 10:09:23)
Odpovědět
NATO chce vyhladit Izrael.

Jejich prezident pan Antikrist věří, že když vyvraždí Izrael, bude světovládcem.

Nakonec bude Izrael spolu s Arabskými národy bojovat s NATO.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Pepan, 23.7.2010 12:57:19)
Odpovědět
Jasně Jene - pod heslem " semité všech národů spojte se"
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 23.7.2010 15:11:36)
Odpovědět
Dobýt Izrael, jakkoliv je ta myšlenka zvrácená by NATO trvalo tak den, ráno by se začalo a večr v 8 končilo, ani by nebylokam parkovat tanky a kam kotvit křižníky a ponorky...

Izrael by dobyla v klidu i např. samotná Británie či Německo, ale jak říkám, ta myšlenka je zvrácená, ve skutečnosti NATO stojí za Izraelem, a tím mu umožnuje přežít...

Izrael coby naprosto nesoběstačný stát líných nadlidí bez mohutné podpory západu by ani neexistoval natož se uživil, jedná se o bezvýznamnou socialistickou ekonomičku, ale poměrně vojenský perfektně vyzbrojený gigant.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 23.7.2010 21:57:06)
Odpovědět
Ty Dane seš opravdu hloupej a závistivej podnikatel z nějakýho upocenýho motorestu. Podle obsahu tvýho mozku si umím představit úspěšnost tvýho podniku. Bude to docela bída.
K těm židům, také jsem kdysi vyrůstal v mírně antisemitském prostředí, vidíš, a dneska s tím židovským státem občas obchodujeme. Nechci tě vůbec přesvědčovat, někdy mi připadáš docela sečtělej, ale s těma židama si úplně mimo.
Tak například teď Volkswagen podepsal a rozšířil staré dohody ohledně izr,. technologií použitelných v aut. průmyslu. A Volkswagen je třetí největší automobilka světa. Židi jsou velmi dobří v novým progresivních technologiích /hi-tech/, v odsolování mořské vody, využití sl. energie, v robotizaci, v počítačových technologiích atd., pomíjím lékařský výzkum a vojenství.
Oni ti líní židé holt v bezmezné honbě po zisku vyrábějí kvalitní výrobky a technologie.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 24.7.2010 10:25:30)
Odpovědět
Motorest jsem vybudoval před lety a dávno ho pronájímám, mě živí svět financí, podnikání je koníček, mimochodem ted s přáteli stavíme hotel na Slovesnku, takže o moje podnikání se neboj, ty upocený motoreste :))

VW není 3., ale 2. automobilka nasvětě a ty technologie, které židé po vzoru USA vyvíjejí přesně dokazují to co píšu já, makat rukama nikdy nebudou, to dělají ti Němci.

Pro tvoji informaci, Izrae vyprodukuje asi toli HDP co Berlín, ty technologie tam vyvíjejí vědci z celého světa najatí za americké peníze, USA poskytují Izraeli na vývoj nových zejména vojenských technologií 12 miliard USD ročně, tzn. asi 238 miliard korun jenom na vývoj.

Obchodovat s židem toti vážně nezávidím, protože udělat s nimi dobrý obchod je těžké.

Pro doplnění tvého vzdělání, Irsku, stát v Evropě žijí taktéž s technologií má téměř 2x vyšší HDP na hlavu nežli Izrael, obchodní bilance Izraele je katastrofální, protože vyvážet technologie a dovážet sboží např. auta znamená, že se propadáš to strašných dluhů a někdo je zatebe musí platit.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 24.7.2010 23:07:02)
Odpovědět
Re: Dan Hele, ty židovskej odborníku, my z té malé zemičky kupujeme občas víno a nějaké další drobnosti, ale to není podstatný.
Ještě k tvejm demagogickejm kecům, nedělal jsi náhodou dříve politruka, v minulým režimu, měl bys na to kvalifikaci. Ty když děláš "finančníka" tak nejseš parazit, i když se asi rukama neživíš, když to dělá někdo druhej tak by to moh bejt parazit, protože nepracuje rukama. To se říkavalo za komoušů.
VW je 2 - 3 automobilka, teď je krize, tak to není přesné, ještě loni byla třetí. VW i GM vyrábějí nebo vyráběly 6,2 - 6,5 mil aut a největší jap. automobilka cca 7,5 mil. aut.
Jako "finančník" bys moh vědět, že Izrael zakládá spoustu smíšených podniků, aby se mu lépe prodávaly\ výrobky a obešel se arabský bojkot. Židovské i izraelské známé výrobky dal přece nedávno iránský Ahmedinežád do klatby, Coca Colu a Intel, výrobce procesorů. Izraelci mají významné farmaceutické firmy a to bys měl, když prodáváš akcie, vědět. Hlavní fenomén u nich je vojenství a jsou velcí dodavatelé zbraní pro rozvojový svět, jsou např. jedni z největších dodavatelů pro Indii. Třeba špionážní satelit, který stojí v USA 1,5 mld dolarů se srovnatelný dá koupit v Izraeli za 0,6 mld. atd. V Izraeli činí 40% HDP hi-tech technologie a to až teprve v posledních letech, je to tam v současnosti velký boom, světově zaujímají 1,5 % hi-tech technologiích, což na tak malou zemičku není až tak špatné číslo. Ještě kdybys měl trochu zkušenosti se skutečným podnikáním a ne jen s prodejem akcií, tak bys moh vědět, že když chce např. někdo vyrábět počítače, tak si obejde v USA výrobce v Silikonovém údolí a další v azijském světě a sestaví počítač třeba od dvaceti dodavatelů z celého světa, i to je běžné, tak co tě u těchto praktik tak pobuřuje?
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 25.7.2010 10:56:12)
Odpovědět
VW je 2. nasvětě v produkci osobních automobilů, pojistil si to zakoupením Porsche a také o Vánocích 32% Suzuki

v nákladních automobilech je 1. nasvětě, překonal Daimler, protože prostřednictvím divize MAN ovládl švédskou Scania.



Nedozvěděl jsem se od tebe nic, než víno, to je ten jejich Hi tech produkt ???

na mě už se vykašly, já podnikám od roku 1996 a protože jsme v roce 1989 byl teprve na zš, těžko jsem mohl být politrukem, sš a vš jsem už studoval po komunismu a nikdy jsem nebyla ani pionýr, natož straník.

Ale zpět k té zemi vyvolené, Intel a Coca cola jsou americké firmy.
Já moc dobře vím, že se Izrael vrhl na technologie, povětšinou je za americké peníze vyvíjí pro americké firmy a pracují tam vědci a inženýři z celého světa, už jsem ti vysvětlil, že je to ekonomicky pohroma, protože technologiemi na auta nevyděláš, obzvláště v doě, kdy ti je kde kdo nakopíruje a neplatí ti zaně nic jako čína, rusko či indie.

Umění je technologie aplikovat do výroby a prodat je s vysokou přidanou hodnotou a to Izreal neumí.

Znovu tě žádám v rámci férovosti diskuze, jmenuj mě ty jejich špičkové Izraelské púrodukty, které běžně doma používáme jako např. auta, oblečení, motorky, elektropsotřebiče, atd. mě to fakt zajímá :-)
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 25.7.2010 11:11:05)
Odpovědět
Jestli má něco Izrael opravdu špičkového, pak to není západem dotovaná socialistická ekonomika, ale tajné služby a nejenom politicko vojesnká rozvědka ale i průmyslová špionáž.

Belgický MAG např. žaloval Izrael za zcizení celé řady patentů na kulomety a samopaly, pak se dohodl na vyrovnání s americkou vládou a nechal Izrael být :-)

Nejpoužívanější iizraelské pistole Jericho jsou okopírované čz75/85.

Po značných technických problémech motorů Merkava 2 a 3 nakonec svěřili Izraelci Merkavu 4 německým inženýrům a tento tank už má 80% evropských a amerických dílů.

Izraelské bezpilotní letouny :-)
Licence US Pat. 144G TS odvozené od řady Predator a GL101 čili okopírované od američanů, lidově řečeno

V roce 1992 koupil Izrael licenci od francouzů na stíhací letoun 10 roků se snažil tento letoun modernizovat vlastní technikou, protože tento projekt nebyl schopný splňovat paramtery izaelské armády, jinak řečeno nebyli schopni ani na základu francouzských inženýrů sami postavil vlastní letadlo, byl doprodán číňanům /projekt DRAGON/ přez protesty americké vlády v roce 2004.

Celkem by mě zajímalo na základě čeho a proč se Izrael taolik glorifikuje.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 25.7.2010 13:45:04)
Odpovědět
Dane, ty máš na mysli asi letoun Lavi, asi tak nějak se ten projekt jmenoval. Slyšel jsem trochu jinou versi, Izrael to tehdy nebyl schopen ufinancovat a navíc američani jim slíbili dál prodávat téměř nejmodernější typy svých letadel. Osud tohoto stroje byl zajímavý i tím, že číňané jej využili pro svou armádu a část technologií prodali Iránu, který je použil do svých letadel. Tedy izraelci prodali přes odpor američanů plány letounu číňanům, ti z toho něco použili a přes slib, že to dál nebudou prodávat, prodali iráncům. zajímavé, co?
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 25.7.2010 14:07:21)
Odpovědět
Izrael není schopen sám ufinancovat vůbec nic.

Proto nakonec montuje svoje tanky a houfnice z německých a amerických součástek, proto jeho vývoj z 20 miliard USD ročně táhne 18miliardami západ.
Proto splácí německu ponorky Dolphin, američanům a britům fregaty a další zbraně.

Ano, to je projekt Lavi a ti bodří židé ho prodali číně a ještě navíc číňanům přez protest USA pomáhali do té izraelské miráže namontovat ruský motor a vybavili ho vlastní avionikou.

čína tak po 25 letech konečně má svůj "čínský bojovník tryskový" :))
Dragona

A protože čína nakupuje od Iránu plyna a ropu, pomáhá mu zase vojensky..

Takže v zásadě máš pravdu.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 24.7.2010 10:31:05)
Odpovědět
Které že jsou ty špičkové Izraelské výrobky, to by mě teda zajímalo, mimo zbraní vyvíjených v kooperaci s američany, němci a brity je to co ?


Kenvelo ??

Prosimtě pouč mě a jmenuj mě kvalitní Izraelské výrobky, které jsou schopny uspět např. na trhu EU v různých oborech...

Děkuji za odpověď
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Jahoda, 24.7.2010 11:07:17)
Odpovědět
Dane,Izraelští získali přes 50 NC za 60 let!
No pokud toto není velké pozitivum pro celé lidstvo,potom je to asi co?
Všichni těží z židovské inteligence ,houževnatosti a vzdělání.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 24.7.2010 11:27:31)
Odpovědět
NC neznamená nic, tu zísla i Graf za Plechový bubínek, máš pocit že tě ta kniha nějak obohatila popř. celé lidstvo ?? Nebo Obama za mír :-))

Já se bavím o skutečně užitných věcech..

Tank Merkava 4 - jeden z nejvýznamnějších Izraelských výrobků Hi Tech.

Pojďme se na něj podívat blíže.


1/ N vývoj tohoto tanku přispěla americká vláda Izraeli 4 miliardami USD
2/ Na tanku pracovalo mimo jin. 11 předních německých inženýrů a 6 amerických, pouze 4 Izraelci /přičumovali/
3/ Tank je vybaven americkým motorem General Dynamics GD886LifeHorn /Německá licence MTU883/
Německou převodovkou RENK RK 325
Kanonem americké výroby M256 /německá licenece Rheinmetal RH120/
Belgickým kulometem FN MAG
Optika a elektrooptikou KArl Zeiss - německo, Gescher švýcarsko
Palubní počítač /americká licence GURN NT 111/ je izarelaské výroby :-)



Toto je typický izraleský Hi Tech produkt.



Co je ale podstatné, tak i většina američany vyráběných součástek, jsou originál německé technologie, američany v licenci vyráběné.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 24.7.2010 23:36:34)
Odpovědět
Re: Dan Přečti si někdy od Tolstého Petr Veliký, je to nádherné čtení a je to poučné. Petr Veliký nejprve sám pracoval v Holandsku, Anglii a i krátce v Česku a pak sezval postupně a přeplatil holandské, německé a anglické mistry a odborníky na železnice, loděnice a výrobce zbraní, skoro samé cizince, přes odpor domácích bojarů. Jak se vojensky Rusko zmátořilo, vyhnalo švédského Karla, omezili a porazili Ezery-Turky, Mongoly a na Volze postavil velké loděnice. Volha je místy pro hluboké lodi mělká a Turci se smáli, že Petr Veliký staví lodě na suchu, ale při záplavách vplula celá flotila do Černého moře, které bylo do té doby jen turecké. A Turci se skřípěním zubů podepsali mírovou smlouvu.
Ani tehdy nešlo uspět ve vojenství jen vlastními silami.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 25.7.2010 8:58:58)
Odpovědět
Tolstoj.

Exkomunikoali ho z církve. A udělali moc dobře.
O mrtvých jen dobré. Takže o něm neřeknu dobrého nic. (Nic není.)
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 25.7.2010 13:36:24)
Odpovědět
Nermuti, Petra Velikého nenapsal Lev Nikoleavič, ale Alexej Tolstoj, buď syn nebo synovec, nevím přesně.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 25.7.2010 16:52:13)
Odpovědět
No tož je jiná.
Jinak L:N:Tolstoj byl Antikrist.
My pravoslavní věříme, že Antikrist je každý falešný křesťan (Jahoda zde- falešná Jahoda příklad.)
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 25.7.2010 10:45:57)
Odpovědět
Já s tebou naprosto souhlasím, je to nákladné a náročné, ale tak nazývejme věci pravími jmény a neglorifikujme tu v rámci pozitivní diskriminace židy, když je to jinak.

jejich projekty financují američanů a jejich hit-ech v Izraeli jsou západní licence, přejaté věci /vč. bezpilotních letounů, ručních palních zbraní atd./ nebo je vyvíjejí západní vědci, za západní peníze.


Nalejme si čitého vína a přiznejme, že židé byli tak neschopní, že si bez pomoci křesťanů nedokázali za několik tisíc roků ani založit vlastní stát, že se bez pomoci křesťanů neufinancují ani neuživí.

Jsou naprosto stejně líní a neschopní jako arabové, těch je ale víc a někteří mají ropu, to je jediný rozdíl, obřezaný jako obřazny.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 25.7.2010 11:13:45)
Odpovědět
Židy bych neglorifikoval vůbec, vím, že mají také špatné vlastnosti, ale kdo je nemá. Já jen obdivuji, že přišli do nějaké polopouštní země, prakticky bez surovin, žid. přistěhovalci a během několika desítek let, cca 60 let, vytvořili vlastně z ničeho relativně prosperující ekonomiku. V Izraeli jsem byl několikrát a vím, že to je dnes relativně fungující stát tak trochu západního střihu. Vzpomínám na zelené trávníky okolo našeho hotelu, zavlažované podzemními závlahovými hadicemi a spoustu kvetoucích kytek, ke každé vedla jedna závlahová trubička a přes počítač a přes čidla tam nakapalo přesné potřebné množství vody. Tam je voda tak vzácná a drahá, že se i odpadní vody všechny čistí a používají podle míry znečistění na různé typy závlah.
Ještě zajímavost, ti hamižní židé navrhli palestincům a sousedícím jordáncům prokopat kanál ze Středozermního moře jako přítok do Mrtvého moře a cestou vytvořit spoustu odsolovacích a i zároveň i rekreačních zařízení. Pracovní příležitosti pro několik set tisíc palestinců a peníze by na projekt byly, přesto to z politických důvodů neprošlo.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Dan, 25.7.2010 11:21:43)
Odpovědět
židé v té oblasti žijí přez 2500 roků..

nikdy ale nebyli schopni založit svůj stát, ten po ww2 založili západní země na britské provincii Palestina II. v roce 1946.

evropské a americké země se složily, poskytli výzbroje, vybudovali infrastrukturu, poskytli obrovské splátky atd.

Co na tomhle obdivuješ to teda nevím..

Já jim ten stát přeju, jsem i pro jim ho pomáhat hájit, ale bez nás všech v evropě a amewrice by už ani neexistovali.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Jahoda, 25.7.2010 21:28:09)
Odpovědět
a četl jste knihu -Tajná válka proti židům?-
Doporučuji Dane.
Já nebudu rozebírat a zasvěcení moc dobře vědí o čem je řeč,jak špinavě se celý svět stavěl proti Izraeli a házel mu klacky pod nohy,nejdříve zcela otevřeně a nepokrytě a po té vedl skrytou a pokryteckou ,špinavou a podlou válku ,která byla nejednou vinna i tím,že Izrael neměl daleko k totálnímu zániku a vymazání svého jména z mapy světa.
Tato podlá a špinavá tajná válka byla vedena i západu z USA.(Viz válka Jom Kippur,kdy měl Izrael vyloženě na kahánku).
..
Tu knihu doporučuji sehnat a přečíst,jedním z autorů je i nějaký Aaron,jedná se v ní mimo jiné i o reálně ověřená fakta odtajněných materiálů tajných služeb z Ameriky a Izraele.
Je to moc zajímavé a hlavně pro někoho krajně nepříjemné čtení.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Hardy, 17.8.2010 22:18:55)
Odpovědět
Poučím tě, sám poučen. SMS, hlasová schránka, program ICQ, první antiviráč, fotoaparát do mobilu, ale i špičkové technologie v letectví, komunikaci, počítačích, lékařství,TEVA, optických vlákem atd., to vše polovina izr. exportu.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 24.7.2010 10:42:36)
Odpovědět
Trtkoš.

Já napsal.
Izrael se spojí s Araby na obranu před NATO. (Mimochodem má se SSSR vojenskou smlouvu.)

A hned se přiřítí Trtkoš a začne spamovat. Píše blbosti, ayb rozvrátil diskuzi.

Protože čím je víc komentářů, tím víc ten jeden komentář není vidět.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Jahoda, 24.7.2010 11:03:14)
Odpovědět
tak...a všichni jsme trtkošové.))
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Malandrin, 24.7.2010 14:48:51)
Odpovědět
Jen Nermuť je Gogo ... :))
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 24.7.2010 18:33:42)
Odpovědět
To je strach.
Jak je to s Danem?
(J/R, 25.7.2010 4:23:16)
Odpovědět
Všiml jsem si, že do diskusí sem často přispívá nějaký Dan, který si libuje v nenávistných výpadech proti Židům. Nejde jen o tento článek, je to tu imrvére...
Zároveň jsem zaregistroval, že je tu nějaký Dan, který se naváží do tzv. klausovců a euroskeptiků a podporuje TOP 09...
Je to jeden a ten samý Dan? Pokud ano, tak toho si Kalousek a knížepán rozhodně nedají za rámeček...
Re: Jak je to s Danem?
(ThujaGarden, 25.7.2010 8:11:58)
Odpovědět
To je ten samý, vždy se najde v populaci nějaký xenofob.
Re: Jak je to s Danem?
(Jahoda, 25.7.2010 10:11:23)
Odpovědět
navrhuji ,pokud by někdo byl ochoten a měl k tomu možnost-zveřeujnit seznam židů,kteří mají Nobelovu Cenu a za co?.
Ten seznam,jak jsem psal bude hodně před 60 jmen a nevěřím,že jsou to nobelovky jenom za "mír "a literaturu.
Potom by nebylo na škodu zveřejnit seznam jmen arabů,kteří mají Nobelovu Cenu a za co?

(Jásir Arafat za mír.)



A po té zveřejnit seznam černochů z Afriky,kteří mají nějakou Nobelovu cenu.
)))))
....
Re: Jak je to s Danem?
(Dan, 25.7.2010 11:17:28)
Odpovědět
Mě by zase zajímal seznam izraelských výrobků, které jsou konkurenceschopné na západních trzích.

Když vemu třeba švédko zhruba stejně velká země jako Izrael 8mil ob.

Ikea
Skanka
ABB
Scania
Volvo
SAAb
Ericsson
Sandvic
Elektrolux
Husqarna

a ted vy ty izraelské firmy...

ať je to férové :-)
Re: Jak je to s Danem?
(Hardy, 25.7.2010 12:20:11)
Odpovědět
Re: Dan V tomhle máš asi pravdu, izr. ekonom ika se někdy přirovnává k Česku, je podobná obratem a i počtem obyvatelstva. My i Izrael nemáme žádné větší zásoby surovin. Izr. výrobky prakticky nepotkám, něco zeleniny a ovoce v marketech, sem tam nějaká chalva nebo olivový olej, nějaké postřikovací zařízení na trávníky, nebo zem. folie, ale nemám zrovna v tomhle přehled.
Ale přiznejme si, co Česko, co naše kdysi "rodinné stříbro" bižuterie Jablonec dnes Azie, to samé broušené sklo, pivo patří cizincům většinou, škodovka je německá, ocel Poldi, ČKD atd atd, kde to je? I kdysi moravský Baťa, excelentní podnikatel, dnes následovníci dávno boty nevyrábějí, jen prodávají, z Bati se stala obchodní síť, fabriky jsou rozprodány a moravský Svit neexistuje. I sem dorazila Azie. Sem tam něčím překvapíme, ale to je všechno. Ale to neznamená, že nejsme jinak technicky docela dobří.
Re: Jak je to s Danem?
(Dan, 25.7.2010 13:53:17)
Odpovědět
Naši kdysi bohatou a vyswpělou zemi zdevastoval rus a komunisté, morální, ekonomicky, technologicky, kulturně, po všech stránkách.

Přesto všechno a s pomocí zahraničního kapitálu, je dneska např. nejrozšířenější taxík v Izraeli škoda, Izrael má ve výzbroji naše Tatry, nejpoužívanějším antivirem v Izraeli je slovesný NOD32 atd.

Ovšem nic podobného Izraelského nezažiješ u nás, naše vzájemná obchodní bilance je pro Izrael katastrofální, no oni ty dluhy ua něj zaplatíameričané, hl. Pentagon, co to je 20 miliard USD pro Izrael v jejich gigantickém rozpočtu.

My, jakkoliv jsme upadli, jsme v mnoha oborech soběstační nevyvážíme jenom víno a pivo, al i složité technologické celky jako jsou např. elektrárenské jednotky atd.
Mít lepší politiky, už jsem denska někde jinde.
Re: Jak je to s Danem?
(Jahoda, 25.7.2010 19:02:26)
Odpovědět
izraelští jsou odborníci v HI-TECH technologiích ...a navíc jejich ekonomika roste i v časech nynější světové hospodářské krize a tím v Izraeli klesá nezaměstnanost.
Jim netřeba nějakých firem se známýma značkama...jako třeba Volwo,které prý krachuje...a tak.
Čím to,že je na tom žid vždy tak dobře ohledně otázky inteligence,vzdělání a proč umí vždy a za každých okolností zacházet s penězi tak,aby prosperoval a tak se uměl o sebe vždy a za každých okolností postarat,?
Na izraelský národ v tomto nikdy nikdo neměl a asi ani mít nebude...oni jsou prostě po všech stránkách schopní a budou tací i v budoucosti.
Re: Jak je to s Danem?
(Jahoda, 25.7.2010 19:04:51)
Odpovědět
...Volvo.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Nermuť Jan, 25.7.2010 12:04:41)
Odpovědět
Vážené vedení Mossadu.
Vy nepochybně víte, kdo je onen Trtkoš zač. A víte, jaké má názory. ŠÍŘIT ZLO.

Jeho snaha zablokovat můj příspěvek je nepochybně vedená nějakým temným záměrem.

Lze tento záměr odhadnout.

Pravděpodobně CIA ztratila jeden plán. A získal jednu půlku Mossad a druhou Írán. (Jak se jmenuje jeho rozvědka nevím.)

Tak dejte hlavy dohromady a na něco příjdete.

Trtkoš se tak nesnaží bez důvodně.
Re: Odborníci: Zeman byl proizraelský, Paroubek ne. John? Nevíme
(Jahoda, 25.7.2010 21:38:56)
Odpovědět
píše se bezdůvodně ty ťunťo.