reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Havel by měl natočit Kocábovo odcházení

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 2.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tak jsem myslel že končí vládní pověřenec pro pozitivní diskriminaci. Tak nějak to říkal premiér Nečas. Ale zdá se, že chybička se vloudila. Kocáb ještě než ho vyhodili dveřmi, klepe na Nečasovo okénko. Zachovejte můj úřad, lobbuje Kocáb u Nečase. Prý je nejpotřebnější. "Chci udržet agendu lidských práv, ať už ji budu řídit já, nebo někdo jiný," objasnil Kocáb, který zároveň dal najevo, že by funkci chtěl i nadále zastávat on sám.

"Ta práce mě baví," pochvaluje si současnou agendu Kocáb. To by mne asi bavilo taky. Práce nic moc, výsledky žádné, nikdo mne nehoní a ještě si užiju s tiskovou mluvčí. No neberte to.

Síla pravdy a lásky je zdá se mohutná. Panu Nečasovi by měl někdo připomenout, že na rozdíl od  aktivistické Džamily předvedl pan Kocáb výrazně lenivější výkon. Moc keců a skutek utek. Myslím, že jeho angažmá zcela prokázalo zbytečnost tohoto úřadu, jehož zrušení by mohlo ušetřit zatraceně mnoho milionů korun ročně.

Takže si shrňme co tento nezničitelný "politik" předvedl. Začal razantně. Oprášil bourání vepřína v Letech. V současné ekonomické situaci něco zcela mimo mísu. Nejenom že by mu těch nějakých 150 milionů nikdo nedal (už vidím ministra Kalouska), ale navíc likvidovat fungující podnik v době kdy roste nezaměstnanost může snad jen člověk, který je ekonomicky nepoznamenán, což u výstředního muzikanta s historií fondu Trend není zas až tak překvapivé. Legrace je, že mu to připomněli sami Romové. Tak přehodil veksl a vrhl se na jiné romské pietní místo. Výsledek byl úplně stejný. Nula, nula, nic (napadl mne jiný výraz, ale ztratil bych dukáty).

A tak si myslím, že panu Kocábovi by měl pan Nečas ukázat dveře. Však oni mu ve společenství pravdy a lásky brzo nějaký projekt vymyslí. Třeba by mohl kandidovat na ombudsmana. Jeho výhodou by bylo, že na rozdíl od paní Šabatové nelegalizoval identitu podivné Aničky z podivné sekty. Mimochodem, odcházení pana Kocába mi připomíná odcházení pana Rumla. Pořád odcházejí, ve skutečnosti se svých flíčků drží jak exkrement pohorky.

A Havel si klidně točí Odcházení vlastní. Možná, že v naší-vaší ČT najdou dalších 44 mega na odcházení pana Kocába. Jenom nevím, jestli by to byla tragedie nebo fraška.

reklama
2446 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Jahoda, 2.8.2010 8:03:52)
Odpovědět
Vyhodit Kocába a zrušit poplatky ČT !!! Vyhodit Janečka za to, že daroval miliardářovi Havlovi 44 milionů z rozpočtu ČT. Skandál.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Alberto Kvěch, 2.8.2010 9:18:37)
Odpovědět
Pane autore článku.Neříkám ,že nemáte pravdu, ale v každém případě jste se práve dopracoval úrovně Streita.Velmi nelichotivé pane euroskeptiku.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Nostradamus, 2.8.2010 10:16:26)
Odpovědět
Je třeba vzít v potaz skutečnost, že Kocáb nemá zdroje přímů, respektive je má, ale náročnost jeho milenky a stylu života potřebuje doplňovat měšec-pokud vyměšuje.Tento paňác se přilepil na disent a má z toho dvacet let tabáček-absolutní nula a tato nula má díky Havlově ochranné ruce pré.
Škoda času se k tomu vyjadřovat těch odcházečů a darmožroutů, kteří tam hnijí a parazitují je plno, Sobotka, Parkanová, Kalousek, Benda, Vondra, a další desítky nýmandských atrap. Tato banda včetně komančů Falmerů a podobných oblud řídí tuto republiku do ...... !
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(snufinaa, 2.8.2010 13:06:19)
Odpovědět
Vážený nostradame, 100% pravda, lépe bych to nenapsal!!!!!!
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(děd, 2.8.2010 10:33:31)
Odpovědět
Nechte ho pracovat. Ale kancelář a bydliště v Chánově, aby to množství své plodné práce lépe stihal, když ho tak baví. Snad to bude lacinější, než aby začal také točit svůj film, také za naše!
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Brabec, 2.8.2010 12:22:32)
Odpovědět
Kocáb je dobytek. Pamatuji si, jak odsuzoval svého bývalého švagra Kratochvíla (firma Bonton, Trend atd.), že se vykašlal na svoji rodinu. A dneska ? Honí si to se svojí mluvčí a tak se ptám : tohle mu taky platíme ze svých daní ? Rozkopnout mu koule a bude pokoj ! Je to na zvracení - Havel, Ruml, Kocáb,...
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Alberto Kvěch, 2.8.2010 15:15:11)
Odpovědět
EUROSKEPTIK Brabec jako vždy-sprosté bez názoru.Zapomněl jste zvolat ať žije Klaus.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(salonní frajer, 4.8.2010 17:28:46)
Odpovědět
když už tak ne zvrcet, ale grcát!
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(snufina, 2.8.2010 13:04:23)
Odpovědět
Prosím všechny, ať někdo zařídí, aby se už NIKDY nepsalo o Kocábovi, Havlovi (pravda a láska)??? Ano oba mají lásku k penězům. Kocáb přes TREND a Havel??? všichni víme. Nemusím slyšet o Rumlovi- JuDR z Plzně!!! Všichni disidenti si žili za komunistů z peněz ze západu a nyní??? Peníze zase mají. Bohužel Havlův film platíme z našich koncesionářských poplatků a Kocáb jeho Trend. CHudáci a mají pořád málo. Havel zařídil spolu s Kocábem bezdomovce, nezaměstnaný. Oni jsou ale za vodou.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Přesně, 2.8.2010 14:39:49)
Odpovědět
Ano, to by bylo nejsprávnější a nejspravedlivější. O Havlovi a jeho partě "disidentu" vůbec nepsat. Jenže oni to neunesou a v tisku i v TV mají pořás dosti svých říťkolezcu, kteří se usilovně snaží aby se na tá individua nezapomělo..
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(salonní frajer.., 4.8.2010 17:36:01)
Odpovědět
Proč nevstoupíme my konsesionáři do aktivní stávky odmíntnutím poplatků! Při televizní rebelii stávkovala ČT a my platili polplatky i když nevysílali..jen se domluvit.. kdyby nás bylo polovina, Čt by se položila, snad se ještě dožiji. My koncesionáři jsme nevolníky ČT! privatizace Čt, to už budou Janečci za vodou a budou nakupovat brilianty a my "obyčejní lidé" oškubání.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Fuj, 2.8.2010 14:46:19)
Odpovědět
Kéž by tu krauskou tlamu Kocába nikde v tiskz ani v TV neukazovali. Vím že za tiu svou neůměrně velkou krsavskou talmu nemůže, ale neměle by se na veřejnopsti toklik ukazovat.
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(Jahoda, 2.8.2010 21:04:17)
Odpovědět
Havlova parta dostala 44 milionů na svou propagaci. Není to skryté financování VYVOLENÝCH?
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(ferda, 2.9.2010 16:46:12)
Odpovědět
Pokud budeme tak naivní, ba až hranice s jistou idiocií,a budeme volit tyto zmetky, nebo ty jenž je protěžují, nezasloužíme si nic jiného než pytel blech, bídu, svrab a neštovice....

něco tak odpudivého, jako je kocáb, muselo vzniknout jen snad ve vědeckém pokusu, jak zkřížit lidský genom s opicí, prasetem,ropuchou a organickým slizem.

Jeho pokřivená huba by se hodila jako antistresový terč, pokaždé když člověk ráno vstane a nemá dobrou náladu, tak mu dát petelici mezi ty jeho zdegenerované oči a hned je lepší nálada a méně agresivity mezi lidmi.

Možná bych instaloval, pro dobrý začátek dne, do každého záchodku na jeho dno obličej tohoto mutanta a kreténa ,a myslím si, že by na světě bylo o poznání veseleji :-)))


KOCÁB?= to jsou splašky, kejda, hnůj, mrva a páchnoucí multikultisliz :-))
ps. když jsem se vracel z chalupy, tak jsem na cestě viděl chcíplou, prašivou a zablešenou kočku, její výraz v tlamně mně překvapil, chvilku jsem přemýšlel, kde jsem ten odpudivý výraz již viděl..., po chvilce přemýšlení jsem si vzpomněl :-))ta křivá tlama,ten výraz! To je Kocáb :-))
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(frantisek zajicek, 2.9.2010 19:31:04)
Odpovědět
Ferdo,ale p.Kocab byval docela nekdo jiny.Nevim,co a kdy se v nem zlomilo.Muziku delal celkem slusnou.S p.Pavlickem i velmi slusne projekty.Dnes se od nej odvraceji i ti nejblizsi.Lada Misik o nem prohlasil,ze se docista zblaznil.Asi si cichnul ke kytce zvane politika?Nejhorsi na tom je,ze cestu zpatky k tem,co ho mivali radi,si uz asi zabetonoval,FZ
Re: Havel by měl natočitk Kocábovo odcházení
(ktk, 11.4.2011 9:00:28)
Odpovědět
Ferdo, tentokrát nejde jinak, než s tebou souhlasit. Pro tohoto vyžírku je škoda jakéhokoliv komentáře. Člověk žasne, co jsou lidi schopni pro prachy dělat...
Re: Havel by měl natočit Kocábovo odcházení
(Davidan, 2.9.2010 20:46:22)
Odpovědět
No, ono to, co by bylo účinné, by bylo jedno: Vyházet ze všech funkcí, všechny ODSáky a poslat je všechny do řiti, včetně vás, vážený.
Re: Havel by měl natočit Kocábovo odcházení
(Adéla, 2.9.2010 21:01:25)
Odpovědět
Naprostý souhlas s autorem i diskutéry,ke Kocábově nesoudnosti a nestoudnosti není co dodat.Kdo jej obhajuje? Havelpartička,Schwarzenb.,Vondra,jsem zvědavý jestli se připoji i Kalousek,překvapivý je postoj Johna,nevím čím si jej Kocáb a jeho činy získaly.Měl by se více starat o svůj rezort a ne hájit zbytečného darmožrouta Dežo Kocábky.Novináři by měli zjistit,kolik měl plat a kolik stálo celé jeho nepostradatelné oddělení při vládě.Kalousek by měl pečlivěji hledat úspory kolem sebe a ne jen dole.