reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Matka Tereza o potratech

Autor: Redakce | Publikováno: 1.8.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Cítím, že potrat je dnes největším nebezpečím pro mír, protože to je válka vedená proti dítěti - přímá vražda nevinného vykonaná samotnou matkou. A když dopustíme, že matka může zabít dokonce své vlastní dítě, jak můžeme po jiných lidech chtít, aby se nezabíjeli navzájem?

(...) Země, která potraty povoluje, neučí lidi milovat, ale používat násilí k dosažení svých cílů. A proto je potrat úhlavním nepřítelem lásky a míru. Spousta lidí se zabývá problémy dětí v Indii, v Africe, kde některé umírají hladem. Jiní jsou zase znepokojeni násilím po celých Spojených státech. Je dobře, že se tím zabývají, ale často se ti stejní lidé nestarají o milióny těch, kteří jsou zabiti na základě záměrného rozhodnutí jejich vlastních matek. Potrat je největším nebezpečím míru na světě, protože lidi zaslepuje.

Matka Tereza

(Z projevu ve Washingtonu v r. 1994)

 

http://www.jillstanek.com/saline%203.jpg

http://www.100abortionpictures.com/Aborted_Baby_Pictures_Abortion_Photos/images/Malachi.jpg

http://spiritlessons.com/Documents/abortion/abortion_picture_38.jpg

reklama
4706 čtenářů | 60 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Karell, 1.8.2010 0:04:58)
Odpovědět
Matka Tereza měla pravdu o vraždění dětí. Kéž je jí země lehká.

Je odporné, že dnešní "západní" společnost vraždí ve velkém nevinné a páše genocidu. Možná si nakonec zaslouží, aby zanikla a ovládnul ji islám.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Jahoda, 1.8.2010 0:51:44)
Odpovědět
z kůže takto bestiálně zavražděných neviňátek se připravují kosmetické krémy pod.
Navíc v potratovém průmyslu se točí i velké peníze a to rozhoduje.
Bohužel se najdou i takové"ženy" které tvrdí,že jsou křesťanky,
mají děti
a ty posílají ministrovat do kostela
(i když to jsou děvčata),
mají plná ůsta humanity
a práv žen
a muž je u nich šovinistická svině
vidí se v páteru Halíkovi
jsou pro sundávání křížů ze stěn,¨
prý uráží muslimy
a veřejně a nepoktytě propagují tuto cílenou genocidu nenarozených dětí na internetu,
či někde jinde.
Je psáno!
Miluj svého bližního jako sám sebe.
Bohužel se právě že tímto neřídí a s vraždama dětí souhlasí.
Na jejich místě bych urychleně vyhledal svatou zpověd´!
Ale né u pátera Halíka,je to satanistický heretik a rouhá se Bohu.


!
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Petra, 1.8.2010 7:28:12)
Odpovědět
Ty jseš fanatoik, Jahodo! Něco jako Semínovsko-Petříkovské gestapo. Styď se!!
Potrat je právo ženy na její tělo, a proto by měl zůstat legální. Žena má právo manipulovat se svim tělem a o něm i svobodně rozhodovat.
Jó, jsem katolička a mé dcery chodí ministrovat, ale s některými bodmi katolické církve nesouhlasím. Myslím si, že je zde urgentný potřeba 3. vatikánskýho koncilu, který by změnil mnoho věcí - svěcení žen, právo na potrat, svatby homosexuálů nebo i eutanazie.
A pater Halík je jeden poctivý kněz, který se mnou zdílí mnohé názory. Na něm obdivuji jeho ekumenistický zápal, se kterým pracuje, pozýva si do kostela muslimské imámy a buddhistické mnichy, aby zde kázali a podělili se s katolikmi o náuky islamu a buddhismu. Významnými jsou i ekologické snahy patera Halíka - jednou do roka Monsignor Halík slávi mši ke cti Matky Země, t. j. ekologickou bohoslužbu, na které vyzýva k boji proti globánímu oteplení - proto velice protestoval proti svolení Klause za prezidenta. Na závěr by chtěla říct, že potrat je základní lidské právo a nesmí být omezené - nebo dopadneme jako na Slovensku, kde v Bratislavě s víc než 700 000 lidmi, kteří se tam denne pohybují je jen JEDNA nemocnice, kde se provádějí potraty. Více zde: http://hn.ihned.cz/c1-45257710-potrat-jdete-jinam-rikaji-slovenkam
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Jahoda, 1.8.2010 11:32:47)
Odpovědět
šmankote...právo na eutanazii.
A toto se cítí být křestanem!
Je psáno!
NEZABIJEŠ.
Tečka a už se o tom nediskutuje,ale ten, který podporuje vraždy dětí a sebevraždy dospělého člověka to asi vidí jinak.

Jednou se budeš odpovídat u Krista a sama si budeš žalobcem a soudcem!
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Pepan, 1.8.2010 12:18:29)
Odpovědět
Jahodo, neblábol. Přikázání nezabiješ je prázdné gesto. Celý Starý zákon je plný vražd, víra se šířila a bránila ohněm a mečem, polní kuráti dodnes žehnají např. pilotům bombardérů, aby se dobře trefili ve jménu Krista a živí vrátili zpátky.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Jahoda, 1.8.2010 15:45:19)
Odpovědět
co má starý zákon společného s Novým Zákonem?
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Pepan, 1.8.2010 17:34:37)
Odpovědět
Jahodo, vy nejste křesťan ale ateista. Bible (soupis svatých spisů) má dvě části - Starý a Nový zákon!!!
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Jahoda, 2.8.2010 6:37:16)
Odpovědět
co má vraždění a smylstvo židovských potentátů a vládců ve starém zákoně společného s učením Ježíše Krista,Mesiáše a Živého Boha?
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Pepan, 2.8.2010 14:35:01)
Odpovědět
Mnoho století praxe.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Jahoda, 2.8.2010 21:09:29)
Odpovědět
Já miluji Krista. Mohu být nazýván buzerantem?
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Pepan, 2.8.2010 22:08:19)
Odpovědět
Buzerant nesmí milovat Krista?
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Nermuť Jan, 3.8.2010 10:33:47)
Odpovědět
To je otázka na mne.
Trtkoši-Jahodo.
Homosexualita je těžký hřích.
Nelze být homosexuál a Křesťan. (Protože je to v rozporu s Bohem.A božím stvořením)
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Kami, 3.3.2011 18:11:34)
Odpovědět
s prominutím IDIOTE přála bych ti, aby se ti narodil homosexuální syn či dcera. budeš ho milovat stejně a to není žádný HŘÍCH! to je jako by člověk mohl za to že se narodil jako muž nebo žena! Ta vaše přiblblá víra mě rozesmívá. To si přeci člověk nevybere jestli bude hetero nebo homosexuální, asexuální nebo blb.... fakt pardon
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Tereza, 8.12.2011 19:41:35)
Odpovědět
Jak můžete o sobě tvrdit,že jste křesťan a přitom zpochybňovat Bibli a přikázání. Když už člověk v něco věří, věří v to protože chce aby to tak bylo a proto, že to tak je a ne jen říci věřím v to, ale zpochybňuji to. Vždyť tohle jsou dva póly pohledu. Je mi sice jen 16 let, ale v Boha věřím a
mám za sebou již Biřmování a můj pohled na potrat je jasně záporný. Vím, že jsem hodně mladá na to abych mohla vědět o životě to co víte třeba vy, ale představa, že bych tu nebyla jen proto, že mě máma zabila je strašná. Vždyť láska není o zabití, ale o tom přijmout do svého života další lidi a mít je rád. I představa toho, že člověk třeba nikdy nenajde svoji životní lásku kvůli matce která neměla cit je hrozné.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Tereza, 8.12.2011 19:47:05)
Odpovědět
Jak můžete o sobě tvrdit,že jste křesťan a přitom zpochybňovat Bibli a přikázání. Když už člověk v něco věří, věří v to protože chce aby to tak bylo a proto, že to tak je a ne jen říci věřím v to, ale zpochybňuji to. Vždyť tohle jsou dva póly pohledu. Je mi sice jen 16 let, ale v Boha věřím a
mám za sebou již Biřmování a můj pohled na potrat je jasně záporný. Vím, že jsem hodně mladá na to abych mohla vědět o životě to co víte třeba vy, ale představa, že bych tu nebyla jen proto, že mě máma zabila je strašná. Vždyť láska není o zabití, ale o tom přijmout do svého života další lidi a mít je rád. I představa toho, že člověk třeba nikdy nenajde svoji životní lásku kvůli matce která neměla cit je hrozné.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Tereza, 8.12.2011 19:47:06)
Odpovědět
Jak můžete o sobě tvrdit,že jste křesťan a přitom zpochybňovat Bibli a přikázání. Když už člověk v něco věří, věří v to protože chce aby to tak bylo a proto, že to tak je a ne jen říci věřím v to, ale zpochybňuji to. Vždyť tohle jsou dva póly pohledu. Je mi sice jen 16 let, ale v Boha věřím a
mám za sebou již Biřmování a můj pohled na potrat je jasně záporný. Vím, že jsem hodně mladá na to abych mohla vědět o životě to co víte třeba vy, ale představa, že bych tu nebyla jen proto, že mě máma zabila je strašná. Vždyť láska není o zabití, ale o tom přijmout do svého života další lidi a mít je rád. I představa toho, že člověk třeba nikdy nenajde svoji životní lásku kvůli matce která neměla cit je hrozné.
Re: Matka Tereza o potratech měla pravdu
(Pepan, 1.8.2010 5:53:25)
Odpovědět
Kdo nechce jít na potrat, ať nejde. Nebo ať přesvědčí dceru nebo známou, ať si dítě nechá. Ale ať neotravuje jiné - může jít léčit také chudé a umírající do Indie, aby Indů ještě rychleji přibývalo. Ta chuděra neměla odvahu mít své děti až se z toho zbláznila.
Re: Matka Tereza o potratech
(jh, 1.8.2010 1:45:52)
Odpovědět
Není většího zla ve světě, než vražda nenarozených.
Po zásahu bleskem "znovuvzkříšená" dr. Glorie Polo dosvědčuje, že vraždou každého nenarozeného je na zem vypouštěn jeden zlý duch.
Matka Tereza má tedy naprostou pravdu s nemožností vybudovat na světě mír, pokud budou zabíjeny nenarozené děti...
Re: Matka Tereza o potratech
(PR, 1.8.2010 7:35:17)
Odpovědět
Gloria Polo je fake, to je jen smyšlený příběh kolumbijské doktorky, která se chtěla stát slavnou. Nevěřte ji.
Re: Matka Tereza o potratech
(JosefB, 1.8.2010 8:37:17)
Odpovědět
Tereza byla hamižná albánská babice, která vše dělala pro peníze. Říkalo se jí Albánský čert. Nikdy nikomu nepomohla, nedala léky, jen k ní lidi chodili umírat, často i hlady. Tahle mrcha byla uměle zpropagována ŘKC, když vlezla do řiti papežovi a on - starej senila ji pochválil. Brala dary, dotace a vše skončilo na jejím kontě. Hnusnej Albánskej čert.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 11:24:39)
Odpovědět
a toto jsou argumenty ateistů.
Tupé bez obsahové argumenrace postrádající logiku,sprosté urážky odpovídající nízkému intelektu přízemní opice a sexuálního frustráta.
Nutno ještě podotknout,že za časů normalizace ze za tyto žvásty přidalo několik vykřičníků a kdo nesouhlasil,ten šel pod gilotinu,přišel o práci,byl prohlášen nesvéprávným a všude pomlouván a osočován.
Leckdy i uvězněn a oběšen.
Nejvíce lidí povraždila ATEISTICKÁ ideologie!
Počíbaje "velkou francouzkou revolucí".kdy bylo za pokřiku-takto republika peče chléb -upalováno v pecích na chleba malých dětí i s jejich matkama!
Malé děti označila francouzká ateistická hyena za vlčata a zvěř a topila v řece,protože nechtěla plýtvat kulek,nebo rozdupával pod kopyty koní.
Z kůží statisíců povražděných si ateisté ve Fracii dělali boty a rukavičky pro ženy a lidského tuku bylo použito pro výrobu mýdla.
Můžu pokračovat stalinistickýma čistkama a záměrně vyvolaným hladomorem na Ukrajině,kterému padlo za oběť 10 000 000 lidí!
Hladomorem,při kterém byl kanibalizmus naprosto běžný a nezastavil se ani před dětma.
Ty jsou totiž také k jídlu.
Další ateistický zločin v hitlerovském Německu...to nebudu rozebírat...každý ví o čem je řeč a co jsou tito nacisté žač.
Mao ce tung a jeho průmyslová revoluce,která měla za následek další miliony a miliony obětí a rudí khmérové v Kambodži jsou také ateisté.
Jeden z největších zločinů ateistů je ale současný mix kultur v Evropě a zadělávání na občanskou válku v ní.
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 12:21:52)
Odpovědět
Jahodo, nenosíte náhodou na opasku heslo Gott mit uns?
Re: Matka Tereza o potratech
(Nermuť Jan, 1.8.2010 13:22:09)
Odpovědět
To víš, že nosí.
Re: Matka Tereza o potratech
(Ivan2, 2.8.2010 15:53:47)
Odpovědět
JosefB - ty jsi hňup.Jako obvykle jsi zase zasmradil. Bolševiku.
Re: Matka Tereza o potratech
(lyda, 1.8.2010 11:25:07)
Odpovědět
Proč asi děti a dospělí v Indii a nejenom tam, umírají. Je jich moc. Není dost jídla pro všechny.
Co pořád máte s potraty, máme antikoncepci, kdo na ty potraty asi chodí? Jenom ti, kteří nechtějí postižené dítě, nebo kvůli nemoci a ohrožení života matky, což je pochopitelné.
V dnešní společnosti není jednoduché zajistit průměrný životní standart zdravému dítěti, natož postiženému, které potřebuje zvýšenou péči, speciální pomůcky, nebo léky.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 11:39:47)
Odpovědět
tak je tedy zabijem a tím se všechno vyřeší?
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 12:25:39)
Odpovědět
Ne Jahodo, dáme je do státního zařízení ať se o chudáčka který se na světě jen trápí starají a platí Jahodové
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 16:35:37)
Odpovědět
ale zde je řeč především o milionech a milionech takto zavražděných,tudíž argument,že se právě že tímto řeší problém nějakých postižených (kolik jich z toho množství asi je??), je sporný.
Na jedné straně ateista propaguje cílenou genocidu a vraždy celé nenarozené populace v zájmu nějakých práv ženy na její tělo a na druhé straně tuto populační mezeru s radostí vyplňuje imigranty z jiných kultur.
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 17:38:02)
Odpovědět
Právo ženy na odůvodnitelný potrat nesouvisí zrovna s imigrací - ale spíše s plněním dětských domovů či ústavů pro zdravotně a tělesně postižené.
Re: Matka Tereza o potratech
(RAdo Skydancer, 1.8.2010 12:30:48)
Odpovědět
Víte přátelé: pozoruhodné je to, jak poznamenal americký president Ronald Reagan, že nejvíce jsou pro potraty TI, kteří se již NARODILI a dostali šanci svůj život prožít :).

"I’ve noticed that everybody that is for abortion has already been born." RONALD REAGAN, New York Times, Sep. 22, 1980
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 15:36:25)
Odpovědět
Vskutku zajímavější by bylo zeptat se těch nenarozených. Nebo těch kteří se narodili, svůj život ještě neprožili a nikdy se nenaučí ani mluvit, jen hekají.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 17:29:01)
Odpovědět
Vzal jsem si domů cikánskou rodinu na ubytování. Nic od nich nechci, naopak dávám jim kapesné. Eržika už má zase břicho, už rodila 6x. Mám je rád. Ztratila se mi platební karta a Fero říkal, že nějakej bílej lezl oknem a vzal ji. Minule mi zase bílý vzali všechny staré cenné obrazy a Fero je zase viděl. Když mi bílí ukradli sbírku zlatých mincí, zase je vidělaEržika. Mám to dobré, cikáni hlídají, chodím s nimi ke svaté zpovědi a jsou hodní. Pánbu požehnej, půjdu malému za kmotra. Chtějí, abych jim koupil nějaké auto. Věřím v Boha, mám rád Havla a cikány.
Re: Matka Tereza o potratech
(P, 1.8.2010 17:43:43)
Odpovědět
Jahodo, Vy lišáku - že těch 6 cikáňat je Vašich? Zadarmo (nebo protislužbu) ani kuře nehrabe, Ale lepší než 6 islámských imigrantů.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 17:59:25)
Odpovědět
neodváděj od tématu článku jahodo.
A ten zní -Matka Tereza o potratech-
Přesto vše bych ale chtěl reagovat a to ohledně těch cigánů...
Dle jednoho svědectví přeživších vězňů v koncentráku prý jednou v táboře z večera nastal řev.
Bylo vyklízeno několik baráků s cigány,jednalo se se mimo jiné i o cigáňata,která mesela nastoupit do připravených nákladních vozů.
To cigáně,které seskočilo a chtělo zpět do baráku kápa odchytila a zlámala jim dřevěnou holí nohu tak,aby nemohla už utíkat.
Tím to ale nekončilo...protože došel plyn cigáňata skončila v pecích jen tak....
Netřeba snad dodávat,že SS,které to provádělo bylo zpité a ožralé pod obraz,jinak by cikány do pecí nenaházela živé.
A v tomto se nacistický režim nijak nelišil od francouzké revoluce...tam se v pecích na chleba dětí také upalovalo...
Co se týče cigánské kriminality,tak k tomu jsem se snad už vyjádřil jasně,pro tebe jahodo ale klidně zopakuji,pokud ji nebude stát ůčinně a jasně řešit v Česku bude občanská válka.
A stejně je potrat vražda.
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 18:59:30)
Odpovědět
No Francouzi vraždili upalovali ve Velké francouzské revoluci (král a šlechta věznili a popravovali před tím ai potom), církev vraždila a upalovala také - i našeho Jana Husa a další stovky a tisíce kacířů (např. Šumpersko - Kladivo na čarodějnice) A netrp Jahodo samomluvou.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 20:41:44)
Odpovědět
pokud kradení mého nicku a jeho následné zneužívání někým,komu vadí cigáni a ve své tupé nenávisti k nim píše ty své ubohé pamflety je dle tebe samomluva ,můžeš si o tom mylslet klidně svoje.
Ostatně tupost a přízemní ubohá blbost toho plagiátora jsou nanejvýše patrny už jen tím,jak krade nicky a vzápětí na to parodicky píše a to za ůčelem někomu uškodit,pomluvit ho a má z toho škodolibou radost.
To svědčí o jeho ubohém psychotickém intelektu.
Pokud by pod svým nickem napsal,že spoustu cigánů jsou svou povahou neadaptovatelného ražení a pěkně si od plic na to zanadával...budiž.
Bohužel bych mu musel já a nejen já v tom dát za pravdu...ale tento jeho způsob jak krade můj nick a vzápětí na to na někoho ůtočí a je přesvědčen jak je u toho vtipný je poplatný svou povahou pubertálnímu adolescentu .
Bohužel někteří lidé nikdy nedospějí.
Abych ale neodbočil od námětu a ten je o potratech...jen tak pro tvou informaci, metody masového průmyslového vraždění milionů tak,jak to provozují ateistí Pepane(!) se od francouzké revoluce nikterak nemění a pořád zůstávají naprosto stejné.
To ateističtí barbaři za francouzké revoluce jsou u mě troškaři,když za 10 let své krutovladády povraždí pouze 1000000 lidí.
A jak jde doba a věda dopředu už mají na svém kontě desítky milionů a vzápětí na hitler 50 000 000 a Mao ce tung díky své kulturní revoluci 5 000 000 ,rudí khmérové v Kambodži 3 000 000 .
Že toto ateistické vraždění skončilo?
Ale kdeže.
A já bych chtěl znát přesnou statistiku zavražděných dětí před porodem po celém ateistickém světě.
Ta cifra půjde do miliard!
Takže na mě nechod´ s nějakýma čarodějnicema...ha,ha,ha...dosti chabý pokus.
Čarodějnické prosesy byla pouze zástěrka tehdejší feudální třády jak zotročit poddané a ono to co?
Ono to fungovalo,protože tam,kde se popravuje,mučí a tyranizuje a zastrašuje je vždy poslušnost a nereptá se.
Jo a jen tak pro tvou informaci,používání kůže lidských plodů do kosmetických krému je naprosto stejná metoda jako dělní si mýdla z lidského tuku,bot a rukaviček z lidské kůže ,zužitkování lidských vlasů k výrobě lan a provazů lidských kostí jako noh k židlím a stolům.
To vše se totiž skutečně dělo a tato bestiální ateistická satanistická zvěrstva pokračují zužitkováním lidské kůže nenarozených plodů do kosmetických krému,které tyto krémy zvláční a zjemní.
Nehce se ti zvracet:??
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 2.8.2010 0:53:38)
Odpovědět
To jsou pěkné vo.loviny. Jak se mohou dělat z lidských plodů kosmetické krémy, když je u nás nějaký zákon, který přísně určuje co se takovým materiálem má dělat. Určitě ne pmlí do nějakého krému. Čarodejnické procesy nebyl delikt feudální třídy - ale katolické církve, např. na Šumpersku musel proti fanatickému faráři zakročit po stížnostech i světský pán, mám dojem že dokonce císař. Všeobecně nějaká velká podpora nárustu lidské populace (neberu to pro naše původní obyvatelstvo) je absolutní kravina - lidí přibývá ve světě jak myší, první miliarda lidí se tvořila 5 milionů let, nyní na to stačí již jen 12 let.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 2.8.2010 6:34:07)
Odpovědět
Pepane,já to s tou kůží nenarozených dětí v kosmetických přípravcích vyčetl tuším-li dobře zde na euportalu.
Někde a někdy se o tom psalo a není to tak dlouho.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 20:56:30)
Odpovědět
Jo a nesouhlasím ani s umělým oplodňováním krav. Bejk je bejk a je to proti Ježíši Kristusovi. Ten byl 1. gay - vždyť miloval svého učedníka Jana a žen se štítil. Mao ce Tung se také štítil své ženy, protože se nechtěla holit.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 21:02:46)
Odpovědět
primitivní ubožáku!
A takhle je to vždy,když nejsou argumenty .
Ihned nastoupí ůtoky ze zálohy a očernování oponentů.
Proč?
Protože na vyvrácení jejich názorů schází intelekt.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 21:06:26)
Odpovědět
Abych ale neodbočil od námětu a ten je o potratech...jen tak pro informaci: Svatá Marie měla Ježíše ve 12 ti letech. Potrat si nenechala udělat, anž její matka měla málo peněz. Radši našli místního troubu Josefa a nakukali mu, že Máňa měla prc s Bohem a budou mít malého boha.
To řeckořímští barbaři za éru své krutovladády povraždí pouze 100 000 000 lidí.
A jak jde doba a věda dopředu už mají na svém kontě desítky tisíc zprzněných dětí a zvolili si Hitlerova kulometčíka ze šéfa.
Že toto ŘK vraždění skončilo?
Ale kdeže.
A já bych chtěl znát přesnou statistiku zprzněných dětí knězi po celém světě.
Ta cifra půjde do milionů!

...ha,ha,ha...kněží už kozu šoustat nechtějí.
Re: Matka Tereza o potratech
(Adolf, 1.8.2010 21:25:31)
Odpovědět
Před dávnými časy se na naší Zemi objevili rozumní tvorové. Kdo ví, co se s nimi stalo?
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 1.8.2010 21:36:46)
Odpovědět
Vstoupili do ODS.
Re: Matka Tereza o potratech
(Pepan, 1.8.2010 22:06:38)
Odpovědět
Ale rozum jim také umdlívá, zbavili šéfovství toho nejrozumnějšího, pana Topola.
Re: Matka Tereza o potratech
(Joe, 1.8.2010 22:31:11)
Odpovědět
Proč se tu cituje cosi z roku 1996?
Z takových keců v Habeši chcípají děti hladem, protože tam o antikoncepci ani potratech nic nevědí, takže každá -náctiletá má tolik dětí, kolik stačí průběžné rodit a nechat umírat...
Re: Matka Tereza o potratech
(marie dubanová, 2.8.2010 7:29:39)
Odpovědět
Jasně. Jahoda je troubovitá katolická hlásná trouba. Takový množitel králíků.
Re: Matka Tereza o potratech
(Merlin, 2.8.2010 7:44:10)
Odpovědět
Mili bigotni katolici z redakce EUpostalu, zvazte, zda-li by nebylo prece jen lepsi podobne clanky zverejnovat na nejakem katolickem webu, pripadne vytvorit na EUportalu jasne definovane "katolicke okenko", kde budete zverejnovat podobne sracky, abyste zbytecne neprichazeli o euroskepticke ctenare, ktere vase pedofilne-nekrofilni vylevy opravdu nemusi. Navic euroskepticismus se s bigotnim katolictvim opravdu nekryje, to mi verte.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 2.8.2010 7:51:02)
Odpovědět
Potrat je vražda!
A používání kůží zavražděných nenarozených dětí do kosmetických krému je doopravdy nekrofilní s.račka,mili Merlin.
Tato sračk.a ale původu ATEISTICKÉHO.
Tak a nyní se jděte dle libosti brouzat s.račkama.
Re: Matka Tereza o potratech
(fryda52, 2.8.2010 9:12:26)
Odpovědět
Co to sem umístili za fotky novorozeňat? Takto nevypadá embryo ve věku do 12 týdnů do kterého jsou potraty povoleny. To embryo je velké 9 cm a nemá vyvinuté ani prsty ani vlasy natož celé tělo!!! Jeho tvar připomíná pulce.
Re: Matka Tereza o potratech
(HB, 2.8.2010 10:35:31)
Odpovědět
V okamžiku oplodnění nelze plod(zárodek) nazvat lidskou bytostí.
Lidská bytost nese nejen znaky lidského těla, ale i duševní funkce. Kdy započnou mohou kvalifikovaně určit lékařské kapacity (např. dle EEG aktivity mozku). Z toho vyplývá, že zabití lidské bytosti není odstranění zárodku který podstatné klíčové znaky lidské bytosti ještě nemá.
Proto se neztotožňuji s poněkud demagogickým nazorem, že okanžikem oplodnění vzniká liská bytost. Oplodněním se nastartuje vývoj lidské bytosti. Tento názor mají i některé lékařské kapacity.
Dodatek:
Nejsem toho názoru že interupce je normální řešení pro post antikoncepci, jen bych ji nekriminalizoval do určité racionálně stanovené doby od oplodnění. Pokud je matka svéprávná a poučena o rizicích které to obnáší, měla by do té stanovené doby mít právo se rozhodnout.
Re: Matka Tereza o potratech
(Nermuť Jan, 2.8.2010 15:21:59)
Odpovědět
Je to známá taktika Ďábla.
1, Nejdřív rozvrátit církev
2, Pak zasít neúctu k lidem (propagace potratů nesmí chybět.)
3, likvidace národa.

Je to jeho stará a ozkoušená taktika.
Re: Matka Tereza o potratech
(HB, 2.8.2010 16:49:24)
Odpovědět
1. Vidíte zmíňku o církvi?
2. Diskuze může být jen racionální, nikoliv o nadpřirozených bytostech.
3. Pane Nermuti, stupeň Vašeho odklonu od racionáního uvažovaní je příliš s-KLÉRO-tický, tudíž nelze dosáhnout s Váma shody prakticky v ničem.
(pozoruji ale již nečtu vaše příspěvky již delší dobu, teď poslední výjimka - reagoval jste na mne)
Re: Matka Tereza o potratech
(Nermuť Jan, 2.8.2010 18:25:25)
Odpovědět
Řeknu to jinak.
Jsi masový vrah a terorista.

P.S.: Jako Ty, skončí každý primitiv, který nevěří v Ďábla.
Re: Matka Tereza o potratech
(Jahoda, 2.8.2010 20:19:42)
Odpovědět
ha,,ha,,tady si ale jeden počte.
))
Re: Matka Tereza o potratech
(sameťák, 2.8.2010 11:58:06)
Odpovědět
Matka Tereza = Albánský Čert = hamižná zlodějská babice = Bastard.
Re: Matka Tereza o potratech
(xx, 2.8.2010 18:04:12)
Odpovědět
Vse je omezene, jen blbost ne.
Re: Matka Tereza o potratech
(Eva, 3.8.2010 8:43:15)
Odpovědět
Kdyby muži za mateřství platili tak dobře, jako za prostituci, a kdyby prostituci naopak znevýhodňovali, jako znevýhodňují mateřství - to by byl na zemi ráj!
Re: Matka Tereza o potratech
(HB, 5.8.2010 13:17:26)
Odpovědět
Protože prostituce nabízí rychlou slast,
rodičovství dlouhodobé starosti a strast.
Není není skoro žádný chlap ušlechtilý tak, jako Dalajáma, ikdyž se jich najde mnoho charakterních.
Takto příroda chlapy udělala a k rodičovství mají od přírody blíže ženy.
Koukněte na divadelní představení "Caveman" tam je to mnohem vtipněji podáno.
Re: Matka Tereza o potratech
(ann48, 5.8.2010 2:36:10)
Odpovědět
Matka Tereza měla pochopitelně pravdu. Dnes má každý na všechno právo, jen ti bezbranní ne. Kdo vymyslel tu blbost s kondomy už i pro děti ve školách. Nedomníváte se, že mnohem důležitější je vést děti, ale i dospělé k odpovědnosti za své chování. Proč nevštěpujeme dětem doma i ve škole, že na sex nejsou zralí, že se sexem se má začít až v době, kdy za případné následky jsem schopen nést odpovědnost a hlavně, že sex není žádný koníček, ale měl by jít jen ruku v ruce s láskou k partnerovi. A také platí, že společnost, která odmítá své děti, je určená k záhubě. Jen se rozhlédněte kolem sebe, jaká je situace v Evropě. Díky nezodpovědné imigrační politice a pohodlnosti místních obyvatel, kteří buď děti nechtějí, nebo jen jedno, se stane to, že možná za dvě desetiletí už bude naše evropská civilizace převálcovaná tou přistěhovaleckou. Tohle jsme chtěli pro naše děti a vnoučata? Já tedy ne, ale jestli se nevzpamatujeme ještě teď, za pět minut dvanáct, tak se tak stane, a bolí mě z toho srdce.
Re: Matka Tereza o potratech
(ALKA, 1.12.2010 16:57:03)
Odpovědět
CHUDATKA DETI HNED BY SO SA O NE STARALA ! ! ! !