reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 1.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Na mnoho lidí už jen nadpis bude působit jako červený hadr na býka. Přesto podíváme-li se zpět do historie Evropy, tak pouze v dobách Christianitas dokázaly katolické země mobilizovat sílu proti hrozbě islámu. Nejmohutnější vítězství však nebylo dosaženo během křížových výprav, které dokázaly eliminovat islámské bojovníky a zpomalit postup islámu do středu Evropy.

Největší vítězství bylo dosaženo při obraně Vídně, kdy spojenecká vojska zaštítěná vírou v Boha za udatné pomoci polských husarů dokázaly porazit turecká vojska a tak nedlouhou dobu zastavit výbojné choutky muslimů.  Je příznačné, že protestantské země ve svém počínajícím relativismu tyto události pouze sledovaly, aniž by nějak pomohly zachránit Evropu od islámského moru.

Turecký sultanát byl svým způsobem darem z nebes pro rostoucí protestantismus při pomoci zničit katolickou církev, z které se odloučil. Stejně jako byla katolická církev ve své katolicitě nepřítelem pro francouzský národní katolicismus a jeho pragmatismus a dobytí Vídně by znamenalo oslabení moci panovnického rodu Habsburků. Jak neuvážená a krátkozraká politika to byla, vidíme až v dnešní době, protože u Vídně se podařilo menšině křesťanských vojáků porazit silnější a dobře vyzbrojené mohamedánské vojsko.

V současné době není burcující síly, která by se postavila proti postupnému zaplevelování Evropy islámem. Ani Wilders, označovaný jako bojovník proti islámu, nemá zájem na christianizaci života, nemá zájem na morálních hodnotách vzešlých z křesťanské nauky. Wilders pouze požaduje, aby se muslimové sklonili před nizozemským liberalismem a přijali ničím neohraničenou toleranci ke všemu „lidskému“. (pozn. EUportal.cz: Nemusí to být tak úplně pravda. Wildersovým poradcem je katolický odpůrce potratů Paul Belien.)

Není náhoda, že zhruba od posledního velkého vítězství katolických zemí nad islámem začíná podpora filozofických směrů, které degradují člověka na živočicha, degradují jeho jedinečnost a snaží se jej vidět jako nepatrnou částečku ve vesmíru. Blaise Pascal napsal, že velikost člověka spočívá v uvědomění si vlastní nepatrnosti, přičemž srdcem si člověk uvědomuje Nejvyšší autoritu, srdcem dosahuje částečného poznání Mystéria.

Bojovníci u Vídně bojovali srdcem a boj proti islámským agresorům byl nejen bojem fyzickým, ale i spirituálním a jejich odhodlání, stejně jako odhodlání účastníků křížových výprav, bylo prodchnuto hlubokou spiritualitou, pro dnešního člověka už naprosto neznámou. Místo uvažování srdcem, nastoupila rozumová úvaha a absolutnost rozumového poznání, proti čemuž Blaise Pascal psal své spisy.

Boj proti islámu neměl jen existenční dosah, ale i duchovní, který se pomalu z Evropy začal vytrácet na základě vlivu materialistických a racionalistických filozofií, stavících na pragmatismu a schopnosti člověka vše rozumově posoudit, až k dnešnímu pojetí pseudofilozofie ateistů pod vedením militantního ateisty Dawkinse, který si ve svém boji proti náboženství vypomáhá tím, co sám popírá, totiž filozofickou a teologickou naukou, čím se sám usvědčuje ze lži, že jeho poznání je čistě vědecké.

Pragmatismus a údajná racionalita nakonec vedla nejen k degradaci člověka, ale i k jeho odosobnění. Důležitější než jedinec se stala beztvará, snadno ovladatelná masa, které je snadné vsugerovat jakoukoliv myšlenku a tuto beztvarou masu nemyslících individuí (jak v rozporu s rozumovým poznáním) snadno ovládat.  Jak se však ukázalo, tak filozofie absolutního rozumu vedla k největším masakrům člověka od francouzské revoluce, až po kulturní revoluci v Číně.

Bohužel, ani po těchto událostech se nikdo nepoučil a současná Evropa je vedena stejnou myšlenkou, jakou byli vedeni osvícenci, přestože tato myšlenka se několikrát převlekla do jiného, pro někoho líbivějšího, oblečku. Rádoby humanismus a všeobepínající relativismus zabraňují vidět skutečnou podstatu islámu a islámské nauky, nasazují klapky na oči i při otřesných masakrech bojovníku islámu a to nejen po jedenáctém září 2001.

Marné je volání těch, kdo říkají, že záchrana Evropy před islámem je možná jen návratem ke křesťanským myšlenkám a ideálům. Proti nim stojí hradba naivních pseudohumanistů, manipulujících s historií Evropy a zaštiťujících se plky o nutnosti dát muslimům čas, aby přijali naše hodnoty. Ovšem na otázku jaké hodnoty už neumí odpovědět, protože sami žádné nemají. Jen neurčité univerzální představy, bez jakéhokoliv mravního ukotvení.

Katolická církev je dnes na pranýři. Netýká se to jen současných skandálu, ale i historických lží o inkvizici, křížových výpravách, snaze katolické církve ovládnout svět. Omluvy katolických představitelů za historické události, vytržené z kontextu doby, jen přispívají ke všeobecným útokům na katolíky, jejich zesměšňování a hlavně znevažování mravní nauky, jejíž slabé záblesky můžeme vidět v právních řádech evropských zemí.

Tak, jako tak. Historie nám jasně ukazuje, že proti islámu a jeho pokroucené ideji lze bojovat jen vírou a byla to vždy jen katolická církev, která bojovníkům proti islámu dokázala dodat mravní sílu a duchovní hodnoty, které, jak se ukazuje, jsou mnohem silnější než cokoliv jiného, byť rozumově vysvětlitelného.

Vždy se snažím článek ukončit nějakým příkladem. Dnes mohu jen říci, že tento článek byl napsán v duchu Ad Maiorem Dei Gloriam a v naději, která umírá poslední.

reklama
1771 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Leo Bonhart, 1.9.2010 0:35:50)
Odpovědět
Autor tohto príspevku je sprostý demagóg, ktorý vie o dejinách vie asi toľko, ako šimpanz o kozmonautike. Alebo, čo je ešte horšie, úmyselne klame. V bitke pri Viedni 12.9.1683 bojovalo na strane kresťanskej koalície aj vojsko protestantského Saska a pravoslávni ukrajinskí kozáci. Naopak, Osmanskej ríši podporvalo štedrú a finančnú i vojenskú pomoc katolícke Francúzsko.

P.S.
Otázka pre redakciu. Myslíte, že je vhodné poskytovať priestor zaslepeným fanatikom, ktorí chcú rozdúchavať nenávisť medzi kresťanskými konfesiami?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 1.9.2010 0:40:47)
Odpovědět
Demagogie jako prase.
Přece EU je složena z katolických států. Většina států EU má katolíků přes 50%.
Takže je to blbost. To katolíci sem pustili muslimy. A co je horší. Na hranicích s muslimy jsou jen katolické země. (Ano částečně je tam pár pravoslavných zemí. Ale Evropa je chráněna pásem katolických zemí.)
To právě katolické země propouští islám.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 7:24:23)
Odpovědět
A papež má z muslimů strach, za každé přeřeknutí, které se muslimům nelíbí, se jim hned omluví . Neodsoudí rázně ani protikřesťanskou politiku EU.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Libor, 1.9.2010 10:03:52)
Odpovědět
Papež je dnes už jen figurkou.
Klaní se muslimům jako všeci mocipáni Evropy.
Ubožák jeden.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(padok, 1.9.2010 0:43:46)
Odpovědět
katolici vzdy ziskavali konvertity sposobom, ze tlacili na najnizsie pudy : pocit viny, strach zo smrti, hriech a teraz vyuzivaju strach z Islamu v svoj prospech.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(padok, 1.9.2010 0:47:24)
Odpovědět
treti svet sa neporiesi, ak nebudu prinuteny ku kontrole pocatia...inac sa budu mnozit a s tym sa bude mnozit chudoba, nevzdelanost a primitivnost ludi, ze nas necaka nic ine len rozne konflikty s pouzitim hrubej sily, ci obcianske vojny, alebo hladomory a pod. ..ako v minulosti, ze priroda si to ventilovala po svojom..
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(hal4000, 1.9.2010 0:48:46)
Odpovědět
katolická církev? to je ta co podporuje rumunské cikány ve Francii i muslimy v Evropě skrze tzv.mezináboženský dialog(a mimojiné i tím že jim poskytuje azyl v kostelech)?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(padok, 1.9.2010 0:57:30)
Odpovědět
:))) tak nanajvys od nich mozme ocakavat nejaky mix islam-cirkev spolocne, ale to uz by bol fakt velky humus...
Římský islám (nebo také Evropský islám).
(Nermuť Jan, 1.9.2010 1:19:58)
Odpovědět
Nová verze islámu.
Poutním místem Evropských muslimů je Řím, nebo také Třetí Mekka (druhá je dněšní N.Y.)
Používá se korán schválený Papežem.
Potomkové Mohameda již vymřeli, proto je přirozené, že vůdce muslimstva je Velký Muftí Římský- Papež, zástupce Alláhův na zemi.
Správný Džihádista je členem Benediktova bratrstva založeného Papežem Benediktem, který si uvědomil pomýlenost svého jednání a přijal islám.

Neptejte se mne, jak jsem se to dozvěděl. (Logika je mrcha.)
Re: Římský islám (nebo také Evropský islám).
(Kalous, 1.9.2010 7:29:00)
Odpovědět
Já myslím Nermuti, že jste byl včera v Římě na návštěvě ve stanu Kaddáfího spolu s 200 italskými kráskami, které Muamar přemlouval přestoupit na islám a věnoval Vám zdobený korán. Nepřidáte se k našemu Sáňkovi?
Re: Římský islám (nebo také Evropský islám).
(Nermuť Jan, 1.9.2010 11:08:26)
Odpovědět
Já v Římě nebyl.
Mne to řekl sám Ježíš Kristus.
Ostatně ona ta dohoda zas až tak tajná není. Lze ji domyslet si snadno.
JAK SI MŮŽETE MYSLET, ŽE JI UTAJÍTE PŘED SAMÝM BOHEM. ISLÁM JE JEN POKŘIVENÉ KŘESŤANSTVÍ. PRAVDA KATOLÍCI JSOU STEJNĚ DALEKO.
O KORÁN NESTOJÍM. MÁM DOMA PÁR KNIH MAGIE, DALŠÍ TAKOVOU KNIHU NEPOTŘEBUJU.
VÍTE JÁ BYL JAK V NEBI TAK PEKLE. A MYYSLÍM, ŽE V NEB JE TO LEPŠÍ.
Korán popisuje nebe jako peklo. Asi proto, že lidé jdou do pekla.

Zkrátka znám plány Papeže. Víte, nám konverze katolíku k islámu pomůže.

Ne k islámu se nepřidám.


Ale Vy byste se měli přidat ke Křesťanství. Je to lepší víra.
Re: Římský islám (nebo také Evropský islám).
(Kalous, 1.9.2010 13:26:52)
Odpovědět
A co ty krásné hurisky které Alláh slibuje v islámském nebi jako odměnu za smrt sebeobětováním islámskýmh teroristům? Vždyť to pekelně nevypadá.
Re: Římský islám (nebo také Evropský islám).
(Nermuť Jan, 1.9.2010 13:43:17)
Odpovědět
Je to jen chtíč.
Lépe je to popisováno v Indiánksých bájích:
Tam po smrti jsou indiáni a ti se neustále bijou s ostatními a nestule pojídají nejteplejší a nejchutnější kousky z bizonů a medvědů. (Sex tak nějak není zmíněn-ale to je verze Karla Maye- lechce cenzurovaná.
Jde o to, že je to bezduché a tupé.
Re: Římský islám (nebo také Evropský islám).
(hal4000, 1.9.2010 17:34:46)
Odpovědět
Přesně , je to vlastně taková představa pouštních primitivů o "ráji" .
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(seoh, 1.9.2010 6:57:15)
Odpovědět
Chraňte nás všichni bohové před katolickou totalitou. Nechci zpátky do středověku.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 7:32:52)
Odpovědět
Vidíte to špatně - prostě společnost se bez náboženství zatím neobejde (jestli vůbec), je součástí (dříve více) státní moci, kultury a mravnosti - pokud bude slábnout křesťanství (katolicismus), logicky ji nahradí něco jiného - tj. islám. Když už to vidět tak černě očima středověku - je lepší volit tradiční menší zlo, než zlo nové horší.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(seoh, 1.9.2010 9:54:23)
Odpovědět
Společnost se bez náboženství docela dobře obejde, bohužel někteří slabší jedinci ne. Rozhodně by tito ovšem neměli cokoli nařizovat nám ostatním. Křesťanství mi rozhodně nepřijde jako menší zlo a jakékoli povinné náboženství je prostě zlo samo.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 13:31:11)
Odpovědět
Seohu, ty Vaše názory jistě potěší duši každého muslima a zvýší jeho víru v Alláha a opovržení k slabošským evropským bezvěrcům. Víra může bojovat jen s vírou a ne s bezvěrstvím.
Muslimům na potěšení.
(Nermuť Jan, 1.9.2010 14:19:31)
Odpovědět
Údajný organizátor útoků v moskevském metru zabit na Kavkaze

vydáno: 21.08.2010, 17:43 | aktualizace: 21.08.2010 18:11
Moskva - Ruské bezpečnostní síly dnes v jihoruském Dagestánu zabili šéfa místních muslimských rebelů, podezřelého z toho, že zorganizoval útoky sebevražedných atentátnic v moskevském metru. Ty si letos 29. března vyžádaly 40 mrtvých a na 160 zraněných. Oznámily to místní a federální úřady. Magomedali Vagabov byl považován za muže číslo dvě mezi kavkazskými povstalci a pravou ruku jejich vůdce Doku Umarova.

Podle Národního protiteroristického výboru byl Magomedali Vagabov spolu s dalšími čtyřmi islamisty dnes ráno během protiteroristické operace obklíčen v jednom domě v dagestánské obci Gunib ruskými policisty a zastřelen.
"Na výzvu vzdát se bandité odpověděli ozbrojeným odporem a zahájili palbu na pořádkové síly. V domě vypukl požár. V důsledku krátké přestřelky byli všichni členové bandy zneškodněni," uvedl výbor. Boj si nevyžádal oběti v řadách agentů ruské tajné služby a policistů, ani mezi civilisty.
Po uhašení požáru byla jedna z mrtvol identifikována jako Vagabov, "proslulý svými opovážlivými zločiny" v Dagestánu a i za jeho hranicemi.
Vagabov byl podle výboru organizátorem sebevražedných útoků v moskevském metru, byl aktivně zapojen do verbování mladých lidí pro islámské kavkazské podsvětí a také se podílel na výcviku sebevražedných atentátníků.
Komuniké také tvrdí, že povstalec absolvoval diverzní výcvik v Pákistánu a udržoval styky s mezinárodními teroristickými organizacemi, od nichž dostával finanční pomoc. Údajně velel bandě čítající na 40 mužů.
Video: Zabit organizátor útoků v Moskvě

21.08.2010, 18:06, zdroj: ČTK-AFP
Likvidaci známého povstalce výbor označil za skvělý úspěch bezpečnostních sil a důkaz toho, že žádný bandita neunikne odpovědnosti za své zločiny.
Vagabov byl podle ruských médií manželem jedné ze sebevražedných atentátnic z moskevského metra, učitelky Mariam Šaripovové, která se 29. března vyhodila do povětří na stanici Lubjanka pod sídlem ruské tajné služby; druhá atentátnice následovala jejího příkladu o 40 minut později na stanici Park kultury. Podle jiné neoficiální verze byl Vagabov přítelem manžela Šaripovové, povstalce, kterého již dříve v Dagestánu zabili ruští policisté. Úřady však tyto informace nepotvrdily.
Ještě v květnu ředitel tajné služby FSB Alexandr Bortnikov oznámil, že ruské síly zlikvidovaly tři teroristy, kteří se podíleli na atentátech v metru. "Pokusili jsme se zatknout tři členy bandy, včetně osoby, která doprovázela sebevražedné atentátnice do Moskvy a jednu z nich na místo atentátu, ale bohužel jsme je k naší velké lítosti nemohli zajmout živé. Kladli tvrdý ozbrojený odpor a byli zastřeleni," řekl Bortnikov prezidentovi Dmitriji Medveděvovi.
Všichni členové skupiny, která měla útoky v podzemní dráze na svědomí, byli podle šéfa FSB mezitím identifikováni, a to "jak vykonavatelé, tak organizátoři".
Medveděv tehdy schválil nelítostnou likvidaci teroristů, kteří při zatýkání kladou odpor.
K atentátu v metru se jako inspirátor přihlásil vůdce severokavkazských povstalců Doku Umarov, který na Kavkaze vyhlásil islámský "emirát" podléhající právu šaría.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(seoh, 1.9.2010 20:01:18)
Odpovědět
"Víra může bojovat jen s vírou"
Nejlépe bojují magoři proti sobě navzájem.:-)
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(padok, 1.9.2010 20:41:46)
Odpovědět
rovnoceny boj, vira proti vire, magor proti magorovi :))
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 21:43:52)
Odpovědět
Jo je to vysvětlení od magorů - boj o víru nebo s jinou vírou nemusí být zbraněmi, ale duchem. Jsou naši představitelé armády magoři, že dávají do armády kaplany? Jsou magoři velitelé NATO, kteří zajišťují letcům před bomardováním polní mši (např. před nálety na Jugoslávii)? Jsou magoři věřící, kterých je na Zemi nesrovnatelně více - několikanásobně (křesťanství, islám, budhismus, hinduismus, animisté ..) než bezvěrců?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(seoh, 2.9.2010 10:15:43)
Odpovědět
ano, věřící jsou magoři.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(marie dubanová, 1.9.2010 8:28:12)
Odpovědět
Katolíci jsou pedofilní prolhaná zvěř.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(ferda, 1.9.2010 8:52:48)
Odpovědět
.....soudobá církev nás velmi vzdaluje od Boha ..., je dnes k smíchu a právem se bojí nástupu Islámu...:-))
začněte zase žít podle učení Ježíše, a my Vám snad zase začneme věřit....

ale pokud budete žít a mnohdy i vypadat vypaseně jako prasata, a žít nejednou i ve hříchu , obklopeni blahobytem, nepatríte nikde jinde, než na ten prasečí,soudobý, katolický hnůj...
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(ferda, 1.9.2010 9:12:35)
Odpovědět
a jen něco málo o tom, jaká je ta naše dnešní církev.....

"když soud pro Prahu 1 přiklepl Chrám Sv.Víta církvi, tak na druhý den se tam začalo vybírat vstupné, no není to k smíchu ta jejich "břichatá" hamižnost?"

Proč papež, když kázal své " Urbi et Orbi" nepoukázal na nutnost potrestat a zamezit fenoménu zneužívání mladých hošíků těma hříšníkma ve svatém rouchu??!! už jako kardinál, zametal pod koberec tyto stížnosti,
takže , když nebudu o problému mluvit, tak neexistuje, co? a pak se diví, že na ně mladí lidé s.e.r.o.u.je to obyčejný fašista-v mládí člen HITLERJUGEND !!! DOPRDE.L.E, TO TAM NEBYL NIKDO POVOLANĚJŠÍ,NEŽ TENTO FAŠOUN?
To podobné se dělo i za komančů, když nebudu o problému mluvit, tak vlastně žádný problém není....:-)))

....někdo se ptal, proč vůbec existuje celibát, není jednodušší odpovědi: vůbec ne proto, aby ten kdo chce šířit Boží slovo byl plně soustředěn na toto zaměstnání, ale proto, že církev je ku.rva lakomá a dobře si spočítala, co by ji ty krky navíc stálo ! :-))

ne , není to komunistická propaganda, stačí se podívat, když je kdejaký slet těchto tlučhubů,jenžto pro své schůze nosí zbytky lidských ostatků,brrrr,jsem přesvědčen, že mnozí zemřelí, by jim za tohle s chutí nakopali do jejich tlustých pr.d.e.l.í.:-)
je mi z toho na nic,/chtěl bych slyšet ty odsudky, kdyby komunisti si na své schůze nosili třeba palec od Lenina, jak vy by jste na ně plívali, tady je vše OK! :-))
....jeden fráter je vypasenější toho druhého, ten kdo není má buď to chycenou slinivku nebo játra, , to je bohužel současnost, i Duka je také pěkně vypasené prasátko :-))hmm, to má asi z toho, jak často a intenzivně rozmlouvá s Bohem…..
Oni,katolici, jsou vůbec povedená parta, kolik svátků ukradli Pohanům a dnes se tváří, že to jsou svátky jejich, jak mistrně znásilňují "Boží jméno" a v jeho duchu jsou schopni dopouštět se zvěrstvech nevídaných, kolik hlav setnuli ve jménu Boha, kolik dnes už víme, že nevinných lidí bylo mučeno a pak zavražděno obzvláště zavržením hodného způsobu…….., myslím si, že pokud existuje peklo, tak to jsou oni, představitelé církve, kdo toto peklo řídíl a bohužel řídí i dnes :-)))

a tak se člověče div, proč Církév dnes netáhne a Islám začíná klepat na dveře Evropy....
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 9:46:15)
Odpovědět
No vono se v tom Svatovítském chrámu zase vstupné vybírá i bez církve.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(ferda, 1.9.2010 10:19:49)
Odpovědět
kalous, nebudte za ignoranta:-))

Vstup do chrám Sv. Víta je zdarma, jen jeho některé části jsou zpoplatněné, církev to srovmala jak vítr pastoušku a začala vybíratjiž jen za vstup 1OO kč za osobu, jste schopen mentálně vstřebat tuhle diskrepanci ?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 13:36:03)
Odpovědět
Vstup do chrámu je zdarma pro ty, kteří prohlásí že tam jdou jen za liturgickým účelem. Ale to je fuk - vybírá se všude a nejobvyklejší vstupné za několik tras na nějakou zříceninu je i dvojnásobné.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 1.9.2010 14:09:28)
Odpovědět
Já mám jednu otázku na muslimy.
Velmi mne zajímá, jak bude se jmenovat dnešní chrám svatého Víta, až v něm budou muslimové?

Ano ČR bude Křesťanstká a bude součástí Ruska, ovšem tudle odpornost katolíků Pravoslavná církev nechce. (Straší tam pedofilní zemřelí flanďáci.)
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Blbobijce, 1.9.2010 15:32:41)
Odpovědět
Počuvaj,pferdous keď už som v tom chrame, ,tak dam i tych 100kč a pozriem si cely kostol a nie len par sóch.No nie?
Veď kedy sa do Prahy na buduce dostaniem?
Panimaješ?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Libor, 1.9.2010 10:02:29)
Odpovědět
A ty jsi pitomá lesbická slepice.
Tohle debilní plošné škatulkování je fakt vrcholem ubohosti.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Ondra, 1.9.2010 9:56:00)
Odpovědět
Jasně:

http://zpravy.idnes.cz/proti-zakazu-minaretu-ve-svycarsku-protestoval-i-vatikan-pnr-/zahranicni.asp?c=A091130_180105_zahranicni_ash
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(TřiKřížky, 1.9.2010 9:59:39)
Odpovědět
Dnešní katolická církev už není schopna s islámem soupeřit.
Problém Evropy je v nejednotnosti. Hádáme se tu mezi sebou, kdo je katolík, kdo ateista, kdo protestant či pravoslavný. K čemu to je? K pláči.
Proč jako Evropané nejsme schopni pochopit, že nám všem jde o kejhák, že muslim nevybírá krky k podříznutí podle toho, zda patří katolíkovi či ateistovi nebo vyznavači Satana. On ví, že to není muslimáckej krk a to mu k jeho dílu a štěstí plně postačuje.
Tak se tady přestaňme hašteřit o blbostech, které ničemu nepomůžou, a pojďme se sjednotit proti společnému nepříteli - a tím je islám.
Až se s ním vypořádáme, pak si můžeme dovolit ten luxus a zase se kočkovat navzájem.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Dan, 1.9.2010 10:37:28)
Odpovědět
Naprosto souhlasím, není jin. cesty a kdo tvrdí že můžeme být samostatní chci zkázu celé Evropy.
Tak to není.
(Nermuť Jan, 1.9.2010 11:33:01)
Odpovědět
Jediná naše šance je Boží ochrna.
A tuto ochranu můžeme mít jen, když je naše víra čistá.
Pokud mám víru Pravou bude mne chránit Bůh.

Dám příklad z roku 2010.
Celá EU bude islamizovaná až na ČR. Jak je možné, že přežije jen tato republika?
Protože v ní je víra Pravá- Pravoslavná.
Jediná země, kde je hlavní církví čistě Pravoslavná církev je ČR. Proto bude jen ČR chráněna Bohem.
Podívejte se na Polsko. To je země, kde spolu Křesťané tak krásně drží. A je tem 99,99% lidí věřících. A tato země padne.

Řecko přežije ale jen díky brutálnímu komunismu, který vyčistí církev a vyžene všechny heretiky-bludaře.

Vy se mýlíte. Vy věříte sobě. Věřte Bohu.

Bůh říká: "Jen a jen já jsem naděje a Váš ochránce. Já Vás budu chránit.Jak jsem chránil tento lid za Husitství, tak ho ochráním i dnes. A nikdo Vám nezkřiví ani vlas, neboť já jsem tak rozhodl.
Vás jsem si vyvolil, protože se upřímně kajete ze svých Hříchů. A také proto, že maté svoji největší církev, svou naději čistou, tak jak to jde.
Vy máte nejvíc hříchu v Evropě ba i na světě, ale Vaši kajícnost přijímám.
Hle tam Polsko. Mocné a pyšné. Říká, jak já mám málo hříchů. Jak mne má Bůh rád. A já jeho zavrhnu a Vás pozvednu.
ČR nemá nic, jen mne. A já jsem víc než všechny armády světa, za Vás se budou bít armády nebes.
Váš národ jsem zkoušel a Vy jste v té zkoušce obstáli.
Toto pravím já Bůh jediný pravý. Neděje se nic, co bych nepovolil. Týrám a zkouším národy. Národy padají a vstávají.
Já jsem si Vás již v minulosti oblíbil. Stíhal jsem Vás víc než jiné. Vy pronásledováni a opovrhování byli. Protože jste hájili mé jméno před pokrytci.
Kdo šel do nebe? Vaši předci tam šli a pokrytci se tam nedostali. Mnoho svatých živoří v Pekle a mnozí tam i sami chtěli.
Vašimi předkami, jako i Vámi dnes je pohrdáno.
Já jsem si Vás oblíbil, kdo ve mne nevěří, ten to říká a hrdě to hlásí a kdo věří, věří.
Já pozvednu Vás znovu a pokrytce srazím. Národy chodí denně do kostela, na každou nedělní mši chodí. A je zavrhnu. Jedna Vaše modlitba upřímná má pro mne větší cenu než ty dny a roky modliteb bez lásky bez srdce.
Vás ochráním.
To říkám já. Já milostivý a mstící. Vám dám šanci a podvodníky srazím."

Takže Pane xXx. Nezálež na nějaké jednotě. Bůh che čistotu a kajícnost. Toto my máme. My budeme žít.
A jiní žít nebudou.
V ČR nemá islám šanci. Tato zem je svatá a B"h ji nevydá, ne v těchto dnech a to stačí. Víc není náš úkol, další doba připadá našim dětem a jejich víře a jejich kajícnosti.
MY jsme neselhali. Bože díky za Tvé odpuštění našich hříchů.
Praha asvaté město Tábor budou pozdviženy nad mocná města Istanbul, Athény, Řím a Alexandrii. Zde Budou zpívány zpěvy a v jejich zdech budou plavat ryby a korýši, zalijou je lávou sopky.
Bůh je spravedlivý a milosrdný. A má nás rád.
Amen.
Re: Tak to není.
(Nermuť Jan, 1.9.2010 11:46:59)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=uGhr-dG7LxI&feature=related

Naše budoucí hymna.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(cook, 1.9.2010 12:56:06)
Odpovědět
Tento článek je nesmysl stačilo by dodržovat vlastní zákony a nedělat žádné antidiskriminační výjimky a islam by se v evropě musel přispůsobyt a nebo by jeho propagace trestná stejně jako nacismus.Problem je v levičáckém sebemrskačství a v jeho pohrdáním vším co funguje a glorifikací cizorodých podřadných zvyků.Mimochodem k tomu katolicismu -byly to především protestantské země a Francie kdo po dři století určovaly směr vývoje na blýzkem východě a rozvýjely tam civilizaci.Až v důsledku konce II.světové vélky v rámci vyčerpanosti se začal rozvýjet tento levičácký přístup a v rámci překotné dekolonizace se dopustil návrat radikálního islámu.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Jana, 1.9.2010 14:03:54)
Odpovědět
Tento clanek je opravdu tak trochu mimo.Tak priklad.Jih Italie,tam pracuje v zemedelstvi hodne muslimu z Afriky,nejen,ze pracuji za smesne castky,bydli v polorozpadlych domech,tak cirkev tam udelala "dobry skutek" vozi ji tam vodu v cisternach.Katolicky stat nedokaze zastavit islamizaci,protoze se sama na tom podili.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(pavjan, 1.9.2010 14:08:55)
Odpovědět
Pro zastavení islamizace Evropy nepotřebujem katolíky. Stačí abychom nebyli blbci - to je ovšem ideál, který se zatím vznáší vysoko nad našimi hlavami.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Blbobijce, 1.9.2010 14:59:45)
Odpovědět
Ale protože blci jste a kat.církev jste odepsali ,nezbejvá vám než naučit svoje haranty koránu.....
Nu budete mít to co jste chtěli....(((LoL(((
Nejmuhamedovatějším muhamedem tipuju ptáka. To bude basmač jako Alibabadurbanová a čtyrycet loupežníků z KSČ. Jenik Nermuťovic ,ale basmač nebude.Toho nechaj dál dožít na léčení.Samozřejmě ,pokud nebude kafrat ty svý rudý moudra nadále. Oni tí muhamedí rudý moc nemusej. To mu potom useknou prsty a vyříznou jazyk a budou mít od něj klid.Bába Durbánka vyfasuje burku a starej Durban zelenej turban .A taky karabáč ,kterým durbance občas ,tak 5x denně zmaluje hřbet.A za dva dny bába ani necekne.Natož aby krákala po netu.
S basmačem ptákem kalousem to už budou tři o který "diskuze" budou ochuzeny,neboť pták vyhodí svůj počítač,coby šejtánovo děěělo přímo do škarpy.4.o koho budeme ochuzeni bude s.Josef B.,někdy zvaný Pepan. Jako přírodnímu eunuchovi mu na nic jinýho,než na hlídání harému nezbude čas...
Jo,to budou časy,těšíte se?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 1.9.2010 15:11:30)
Odpovědět
Zdravím vizíre.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Blbobijce, 1.9.2010 15:22:27)
Odpovědět
Ja,je vidět,že těšíte!
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 1.9.2010 16:32:13)
Odpovědět
Jo, Vy krysy budete v té náboženské válce první, koho pomordujem.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(vizír, 1.9.2010 17:37:55)
Odpovědět
náboženství je jen pro slabomyslné a duševně choré ,pevně doufám že se všechen ten náboženský odpad lidstva vyhladí navzájem
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Blbobijce, 1.9.2010 17:46:33)
Odpovědět
Ták,pomodlit,vyčůrat,zavřít dvířka klecovýho lůžka a spinkat.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Kalous, 1.9.2010 21:57:16)
Odpovědět
Při hlasování o výstavbě minaretu v Brně (motlitebna již stojí a měla by stačit) hlasovaly v zastupitelstvu pro minaret všechny strany - zejména KSČM, ČSSD, zelení - ODS se většinou zdržela hlasování a jednoznačně proti byli jen katoličtí lidovci. Tak co? Stejně tak to je s podporou vstupu islámského 60milionového většinou chudého a rozhádaného Turecka (permanentní genocida Kurdú) do EU - všechny strany jsou pro vstup včetně ODS - proti jsou jen katoličtí lidovci. Tak co?
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(JosefB, 1.9.2010 21:35:21)
Odpovědět
Je Ratzinger také úchylnej pedofil jako všíchni ti klauni kolem něj? Jistě v mládí byl - jak jinak. A už se zasráává jako Jan Parkinson II? Za chvíli půjde za Hitlerem do kotle v Pekle a může tam šooustat zkurveenou babici Matku Terezu, zvanou Albánský čert. Ta tam teď kouří čertům voba vocasy najednou a ještě kopyta a Mengele s ní jezdí rodeo. Prej katolickej stát - ha ha ha. Ten autor je imbecil.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 1.9.2010 22:20:06)
Odpovědět
Mám pro Tebe bonbónek.
Ratzingar nemá kříž. Nosí u pasu pokroucený kříž- znak Antikrista-
P.S.: Ratzingar=666

Pokud seřadíte písmena germánské abecedy a násobíte 6.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(ann, 1.9.2010 23:45:07)
Odpovědět
Josefe B., Nermuti, Ferdo a podobní - litujte sami sebe a svou ubohost. Bývalý režim se na vás nesmazatelně podepsal, hrajete si tady na osvícené a s vírou vypořádané jedince, přitom se chováte naprosto pod úrovní slušného člověka. Do církve a věřících si kopete, protože ti nejsou mstiví, ale pokud šéfové EU se nepostaví čelem problémům s islamizací, sami poznáte "blaho" islámů. Potom se vás nikdo nebude ptát na vaše názory, ale násilím se k nim buď přidáte, nebo to bude krátký proces. Přemýšlejte.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(JosefB, 2.9.2010 0:04:38)
Odpovědět
Hoši, tady jsou vaše ideály ve správném světle: Marie šoustala na pastvě koz s vojákem Pándirou a ve 12 letech měla buben. Pándira odešel bojovat a Mařenku podstrčili přiblblému tesaři Pepíkovi. Narodil se homosexuál Ježíš, tvoříci zamilované duo s mládencem Janem. Oni vlastně ti úchylní ŘK kněží jdou svojí úchylností ve stopách Ježíše - homosexuálové. Ježíš je know how ŘKC, zlatá slepice, tak se musí s ní neustále strašit a slibovat - však se najde dost zaostalých, věřících na pohádky. Strčte si vaše hostie doprdeele a nelžete lidem, wagabundi.
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Blbobijce, 2.9.2010 7:55:47)
Odpovědět
Aha!
Tak s Panděrou říkáš?
Nóóó, to tedy konečně víme,která bije !
Jenom by mě zajimalo,s kým to udělala tvoje matka na tý vaší podkarpatský pastvě,že se ji narodilo takový hovado,jako Josef B.Ta kur.va musela obšťastnit i karpatskýho medvěda,pokříženýho s haličským prasetem ,neb podle tvých "inteligentních" příspěvků soudím ,na nic lepšího se ona cour.a asi nezmohla!
Re: Pouze katolický stát dokáže zastavit islamizaci
(Nermuť Jan, 2.9.2010 8:59:06)
Odpovědět
Pane, na hodině náboženské výchovy byste dostal za jedna s hvězdičkou.
Správně jste pochopil dogma o neposkvrněném početí Panny Marie u katolíků.

Ovšem Pravoslavná církev má jiná dogmata.

Jo ke mně. Také se navážím do římsko-pedofilní církve, ale nejsme ateista. Oni si pokroutili víru, proto.