reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Erohujeři? Ne, kolaboranti

Autor: Martin Kavka | Publikováno: 17.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Evropská unie má problém, tedy ne, že by jej nikdy neměla, ale v současné době prochází krizí identity. Sny a ideje se rozplynuly a podle vrcholných politiků je třeba tyto ideje a sny znovu vrátit na scénu. Řecká krize se stala krizí eura a potažmo celé unie a postupně vychází na světlo další skutečnosti o ostatních státech EU.

Podle mnohých komentátorů a výroků politiků je současnou krizi možné zastavit pomocí zavádění totalitních mechanismu do struktur Evropské unie, což vlastně znamená konec suverenity národních parlamentů a přenesení pravomocí do rukou nikým nevolených úředníků, v jejichž čele stojí belgický Garganel , což je de facto nová forma osvíceného absolutismu.

Politické špičky EU zřejmě dospěly k názoru, že když něco nefunguje, tak to není proto, že by to nebylo správné, ale proto, že je málo regulace, málo politických a ekonomických omezení.  Mnozí z českých politiků a komentátorů pak nadšeně kvitují kdejakou snahu o novodobé ujařmení národních států, ne nepodobného moskevské kuratele, protože nic jiného než snaha o nastolení ekonomické a de facto politické bruselské nadvlády to není.

Bruselskou mašinerii nezajímají národní odlišnosti a dokonce eurokomisaři vysílaní do Bruselu skládají slib loajality k bruselskému politbyru a jen málo schází, aby byla zakotvena vedoucí úloha eurokomise a armády flákačů v bruselských kancelářích, když už Brusel vydávána sebepochvalné brožury ne nepodobné komunistickým ročenkám, „Co jsme zase zmatlali“.

Bruselské představy o novém, nepohlavním evropském občanovi jsou dost podobné snahám různých diktátorů a totalitních režimů o novém člověku, který ponese prapor ke světlým zítřkům, v našem případě prapor se žlutými hvězdičkami, které začínají rudnout, možná by do středu kruhu z hvězdiček chtělo doplnit kladívečko se srpíčkem, aby to nebylo tak nudné.

Václav Klaus byl proti Lisabonské smlouvě a chtěli jej prohlásit za blázna, je vidět, že komunistická vymoženost zavírat lidi na psychiatrická oddělení pro jejich nesouhlas s komunismem je stále živá. Ostatně jen blázen může být proti něčemu tak úžasnému jako je současná EU. Prostě Evropskou unii se rozvracet nedáme.

Při snahách představitelů EU o záchranu jejich snu, záchranu politické měny, kterou z občanů států Evropské unie chtěl málokdo, stejně jako násilně prosazenou Lisabonskou smlouvu, která by v referendech nikdy neprošla, mám pocit, že nejsme daleko od doby, kdy se bruselská klika nebude nikoho ptát, protože národní parlamenty se pomalu, ale jistě stávají jen odkývajícími institucemi, jejichž souhlas je čistě jen formální.

Na druhou stranu je to možná i dobře, když se hodně tlačí na pilu, tak ta jednou praskne a kroky současných politických špiček EU mi připomínají hasiče, kteří se snaží hasit požár budovy benzínem, že ta budova ještě dříve lehne popelem?

Na tom nezáleží, hlavně, že je čím hasit.

http://www.christianitas.cz/

reklama
1988 čtenářů | 21 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(pet, 17.9.2010 5:14:02)
Odpovědět
Ubohý článek rozbíječe EU. Co chcete vy? Další světovou válku? Když přijímali Němci Euro,šli do toho s heslem "Barbaři stojí před branami Říma". Zamyslete se nad tím. Když nebudeme bojovat za Euro,za další spolupráci a integraci v Evropě a ve světě, tak za chvíli budeme mezi sebou válčit. Vy můžete mít svůj názor, ale mrzí mě , že si to neuvědomují někteří naši představitelé, kteří jeden den podepíší vstup do EU,druhý den LS a třetí den se stávají českými švejky, za které se stydíme.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(XXX, 17.9.2010 6:43:50)
Odpovědět
Žádný normální občan nemůže být proti integraci Evropy. Ale každý musí být proti tomu co představuje způsob sjednocování vedený neomarxistickou pakáží! Osobně to, co přichází z Bruselu nazývám Bruselofašismus! Dokud bodou EK ovládat nepřátelé Západní civilizace, nemůžeme mít ze sjednocování radost! Pokud Evropa nebude konzervativní, a konzervativci její sjednocení započali, bude tady pouze nějaká "orwellovská oceánie". proto musíme, i u nás, omezit vliv socialistů!Jakýchkoliv socialistů!
Pavel Skeptik
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Dan, 17.9.2010 9:31:07)
Odpovědět
Dobrý názor, souhlasím ! :-)
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(pavjan, 17.9.2010 11:00:57)
Odpovědět
Je to tak.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Ivo, 17.9.2010 10:57:44)
Odpovědět
Kde berete tu jistotu, že současná EU je pojistkou proti válce? Podle mě současná "socializace" Evropy postupně vytváří napětí, které se snaží zmírnit regulacemi, které vytváří další napětí, které se mírní dalšími regulacemi... etc. Tím nemyslím, že by EU stála na prahu války, tak daleko ještě není. Navíc současná EU je velmi odlišná od té do které jsme se hlásili v 90. letech.
Pokud si chce Brusel vyzkoušet vlastní variantu socialismu v praxi, proč u toho jako pokusní králíci musíme být znovu my?
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(pavjan, 17.9.2010 11:40:07)
Odpovědět
První dvě věty Vašeho příspěvku mají cenu zlata, ale to málokdo pochopí. Zbytek je samozřejmě taky pravda.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Machl, 17.9.2010 18:26:08)
Odpovědět
žeby mír v prostorách eu od jejího založení po dnešek, naprostý unikát v dějinách Evropy ????
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(hal4000, 18.9.2010 8:33:16)
Odpovědět
podstatou činnosti každého socialisty je vytvářet problémy aby mohl akumulovat moc a prostředky na jejich řešení, přičemž výsledkem každého řešení je jen zvětšení onoho problému aby ... socialismus prostě takové perpetum mobile na moc a peníze pro socialisty na úkor ostatních (a EU je z tohoto pohledu kompletně socialistcká instituce)
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Dan, 18.9.2010 13:12:03)
Odpovědět
to co naspals je pi.čovina.

Přečti si jak je definovaný socialismus, víš h.ovno a žvaníš tu z hladu, a a svoje přiblblé téze beze smyslu si Lhale nech pro sebe.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Ka, 17.9.2010 16:15:03)
Odpovědět
Pete - ubohý článek - a proč má v hodnocení 5 hvězdiček, plný počet jako výborný? Nejste nějak skoro sám?
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(p, 17.9.2010 11:29:44)
Odpovědět
Do EU jsme vstoupili sami, protože to chtěla většina voličů. Hlavním motorem byla chamtivost a strach. Tyto dvě vlastnosti nikdy nikoho ke svobodě a prosperitě nepřivedly.Chamtivost nasycena nebyla a strach se ukázal jako iracionální. Za současného stavu už toho moc dělat nemůžem - prostě spadla klec. Krom toho, tento trend spoustě lidí vyhovuje - tak co chcete dělat? Je to věc vývoje: čím víc lidí se bude dostávat do závislosti na státu, tím víc jich tento stát bude podporovat. Je to taková socialistická symbioza. I když po přijetí LS tu podporu už tolik nepotřebují.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(cook, 17.9.2010 12:42:51)
Odpovědět
Dobrý nazor od Pavla Skeptika,pod to se dá jenom podepsat.Dane jsem rád že jsme se konečně shodli.Postupná integrace je prospěšná všem ,jenom ten dnešní způsob apřemíra regulací a byrokracie ne.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(hanca, 17.9.2010 12:44:59)
Odpovědět
Pavel Skeptik i Ivo to rekli presne. to, co dnes Brusel predvadi, neni zadne prirozene sjednocovani Evropy a neni pro nikoho ani zadnou bezpecnostni ci ekonomickou zarukou. kdyz potece do bot, nakonec budou stejne vsichni v 1.rade hajit svoje narodni zajmy. nebo jen osobni...?
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Dan, 17.9.2010 13:17:21)
Odpovědět
Řízení EU jak ji předvádí bruselská administrativa v podání již možná 45 000 úředníků je katastrofální a nefunkční. Zabývá a vyžívá se ve vydávání zákazů a směrnic pro nepodstatné záležitostí,jen pro zdání funkčnosti a pracovitosti tohoto byrokratického molocha.Proto chce Brusel logicky utužovat centralismus,neboť vidí již nespokojenost nových členských států a proto přichází skrytě na pořad ověřené dřívější heslo SSSR platné pro sdružené soc.státy v RVHP,držet hubu a krok.Myslím,že ani tuhý centralismus a euro, roustoucí problémy unie nevyřeší.Německo bude chtít hrát čím dál větší vůdči roli,což Francie a Anglie nebude chtít akceptovat.Na obranu bych také moc nespoléhal po tom co bylo předvedeno v Jugoslávii.Jak dlouhá doba uplynula než došlo k zahájení voj.operací a pak hrdinské přihlížení nizozemských vojáků s mezinárodním mandátem,vraždění muslimů v Srebrenici.Po skončení čerpání dotací,části odvedených financi,dnes 34 miliard ročně,bude klesat ochota jednostranného toku financí a tím zvýšování státních dluhů.Unijní model měl být jednodušší,levnější,méně direktivní a svazující pro zůčastněné země.Současný model je neperspektivní, dlouhodobě neudržitelný a další direktivy vzájemné vztahy rozhodně neupevní.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Stallker, 17.9.2010 13:31:59)
Odpovědět
Lépe se to napsat nedalo.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(cook, 17.9.2010 13:43:58)
Odpovědět
Dane nevěřil bych že se to stane tomu,ale tentokrát se plně shodneme.Taky to tak vidím.
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(Dan, 17.9.2010 18:27:54)
Odpovědět
Takovou pitomost jsem já nepsal to nějaký pitmoec co mi tu krade poslední půl rok nick, který já tu používám už přez 6 roků ! :-)

Dan Kratochvíl
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(frantisek zajicek, 17.9.2010 18:37:07)
Odpovědět
Bylo mi to hned jasne,tady se ukaze,kdo se pohybuje pouze v teorii.Ja jsem mel hodne tezky zivot a spolehal jsem pouze na sebe,ve vecech praktickych se malokdy mylim,pouzyvam obyc selsky rozum,FZ
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(frantisek zajicek, 17.9.2010 18:32:55)
Odpovědět
Mam dojem,ze se nejedna o Dana Kratochvila.Ten jednak dela pravopisne chyby a zadruhe disponuje dos presnymi udaji.Pokud by napsal,ze letosni vydaje smerem Brusel jsou 38mld,dodal by,ze za prvni pololeti uz bylo cerpano 41mld.Pristi rok pravdepodobne cerpani 117mld,co je obrovsky prinos pro nasi ekonomiku.Nebudu to dal rozebirat,tento"Dan"se mi nejak neztotoznuje s "nasim"Danem,FZ
Re: Erohujeři? Ne, kolaboranti
(frantisek zajicek, 17.9.2010 18:39:40)
Odpovědět
To jsem zrovna smolil,kdyz se "nas"Dan vyjadril,FZ