reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže

Autor: František Matějka | Publikováno: 10.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Je u nás málo tak kontroverzně vnímaných lidí, jako je Klaus. A je málo lidí s vlivem, u kterých by lidé neměli podobné pocity. Nikdo nejsme bez chyb. Ani Václav Klaus ne. Zdaleka ne. Jenže čas ubíhá a podíváme-li se na dnešní politickou scénu okem dosavadních politicko-lidských zdrojů, začnou tuhnout rysy.Když tak pročítám různá vyjádření a články na téma Václav Klaus, dají se rozdělit na dvě skupiny. Ta první nejenže postrádá elementární úctu k prezidentskému úřadu, ale ještě z ní čiší lidské opovržení. Ta druhá mu vyslovuje podporu, ale spíše skrytou, aby je někdo nenachytal. Je málo těch, co jsou ochotni se za něj opravdu postavit, neboť na rozdíl od Klause, který zatím vystoupal za dvacet let na post nejvyšší, oni si s nikým nechtějí rozházet svou možnou cestu vzhůru, která by je ještě mohla čekat.

Jenže oběma skupinám pomalu zvoní hrana, neboť za nějaký čas prezident Václav Klaus ve svém úřadu skončí a bude třeba zvolit jeho nástupce.

Právě proto, že je prezident Klaus výraznou osobou, bude (ne, že ne) hledání nástupce velice složité. Máme v zásadě dvě možnosti. Buď najít znovu někoho skutečně výrazného, s vlastním postojem a náhledem na věc, nebo nevýrazného a nekonfliktního, ve stylu „asi ano, možná ne“, který by se jistě hodil jak těm ve sněmovně, tak v senátu. A stačí se podívat po dnešních politicích, abychom měli poměrně jasno o tom, že máme stále nepoměrně více politicky korektních kývačů, než výrazných politiků s vlastním názorem. Pro mě osobně v současné době nemá žádná z politických stran mezi sebou takového člověka, u kterého bych mohl s čistým svědomím, jako občan České republiky, říct „to je on/ona“. Zajímavé bude také sledovat, jak se postaví současní politici k samotné volbě. Pokud by totiž byl prezident skutečně volen přímo občany, čehož měli všichni vždy plnou pusu, ale nakonec našli nějaké důvody, proč to nešlo, pak by měl mít zcela logicky také větší pravomoci, než doposud. V opačném případě by přímá volba ztrácela smysl a stala by se pouhým politickým divadlem ve stylu „volit ho můžete, koneckonců bude jen na obrazu ve školách“.

Když se podívám na dnešní politickou scénu, přičemž předesílám, že pro mě byli skutečnými politiky naposledy lidé jako například Margaret Thatcherová, nebo Ronald Reagan (v současné době pak například Nigel Farage, jehož vliv bude v evropském měřítku podle mě stoupat v závislosti na rostoucích problémech snah o další integraci a multikulturalistickému otevírání se), vidím jen řadu „šedých a nevýrazných“. Jakoby to byl trend dnešního světa, který zapomněl na hodnoty jako je úcta k národu a vlasti, hrdost, cit pro selský rozum, přirozenost, ale také základy ekonomických principů.

Česká politika měla podle mě ve své historii jen málo takových osobností, jakou Klaus bezesporu je. Přes všechny jeho chyby, jistou míru namyšlenosti, ale i všech možných dalších neduhů, které s sebou nese každý vůdčí typ, a který jen stěží už z principu akceptuje nějakou autoritu jen proto, že se autoritou sama nazývá, považuji i zpětně jeho kroky za v čase oprávněné. Jeho kritici mu nadávají za transformaci bank a sanaci, ovšem dnes, s odstupem času, jsou naše banky v porovnání s těmi v Unii i ve světě zdravé. Je kritizován za vztahy s Ruskem. Jenže jediné, co dělá, je navýsost státnické vyvažování vztahů mezi západem a východem, v kontextu naší polohy v Evropě. Osobně považuji za nesmysl, abychom po desetiletí nadvlády SSSR najednou vlítli bezhlavě, jak se to nyní bohužel děje, do područí EU, kde se právo veta stalo nežádoucím a tak jej „demokraticky" zlikvidovali. Ostatně většina Unie je závislá na surovinách právě odtud a ať si hrají v Bruselu jakékoli divadlo, prim prostě hráli a hrají ve světě jen dva prezidenti. Ten americký s ruským. Jejich vliv nijak neoslábl ani jmenováním Hermana van Rompuye, jakkoli by si to sociální inženýři přáli.

Až budou volby nového českého prezidenta, bude se hrát, mimo jiné, také o naše postavení v Evropské unii. Už tak jsme díky Lisabonské smlouvě přehlasovatelní ve věcech, které dle mého měly zůstat výhradně v naší pravomoci. Pro mě osobně je postoj k Unii hlavním při výběru kandidátů, neboť představa, že by novým prezidentem byl kdokoli, kdo jásá při oznámení termínu dalšího nového integračního summitu, mě nenechává chladným. A vzhledem k tomu, že neznám vyhraněnějšího politika vůči integraci, který by měl realistický pohled, než je právě Václav Klaus, byla by pro mě osobně každá nová volba z těch, co jsou doposud k dispozici, pravděpodobně jen k horšímu.

Nezbývá, než si přát, aby se do té doby třeba ještě někdo objevil. Ačkoli každý, kdo měl v posledních letech realistický postoj k Unii, regulacím, skutečně tržnímu prostředí, nebo globálnímu oteplování a ekologismu obecně (tedy v oblastech s nějvětším dopadem na životy lidí a hospodářství), byl zatím vždy současnými politiky zašlapán pod zem a médii nepuštěn ke slovu. Takoví jsou totiž těm, co chtějí přerozdělovat peníze cizích a regulovat životy všech, jen na obtíž.

reklama
1958 čtenářů | 30 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(PetrW, 10.8.2010 2:03:33)
Odpovědět
To co Klausovi apologeti a roztleskávači prezentují jako údajně "navýsost státnické vyvažování vztahů mezi západem a východem, v kontextu naší polohy v Evropě" a což ostatně už s katastrofálními důsledky praktikoval i Klausův tragický předobraz Beneš (*) je ve skutečnosti role trojského koně Kremlu. Skutečně chcete tvrdit že mezi "vyvažování vztahů" patří sabotáž bezpečnostních zájmů ČR ať už v podobě Klausova hlasování proti stavbě ingolstadtského plynovodu nebo prosazování Atomstroj jako dodavatele dostavby Temelína, aby závislost ČR na Rusku byla co největší?. A to zcela pomíjím trapnost Klausových exhibicionistických protokolárních faux pas, kdy při oficiálních setkáních servilně mluví rusky, aby pak snaživý Vašík byl pochválen jak hezky gavarí pa rusky a dostal za odměnu od svého řídícího důstojníka plíšek za šíření ruské "kultury"... O jeho omlouvání ruské imperiální politiky a stavění se bezvýhradně na stranu Rusácka kdykoli je nějakáý koflikt Západ vs. Rusko by se daly psát knihy.
To by se Reagan s Thatcherovou asi divili co za hajzla se taky hlásí k jejich odkazu.

(*) http://www.svedomi.cz/aktuality/a2003/npol_nam_0303_benes.htm

Podobnost Klause s Benešem jen čistě náhodná?
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 9:16:21)
Odpovědět
Nelze čekat do voleb,je nutné Klause odvolat a definitivně jako prezidenta,politika a ekonoma ho zavrhnout.Jinak se z průserů nevyhrabeme.To máme tak neschopné politikáře ,že to nevidí a nečiní.Topolánku tys nám s těmi komunisty zavařil.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(La Vey, 10.8.2010 10:53:06)
Odpovědět
Žádný konflikt Východ x Západ neexistuje, to je kontrukce, kterou chcete primárně vidět vy. Kde jsou spory, jde o prachy, protože prachy jsou to, čím je moderní civilizace charakteristická, v tom je tzv. "Západ" a "Východ" zajedno.

Že Rusko trápí řada problémů, které jsou určitými kruhy na Západě vysvětlovány jako důsledek imperiálních ruských choutek a ne jako nedostatek, chyba ve fungování systému, která může být odstraněna, to všichni ví, jen menšina fanatiků vyvolává vlny, které mají dát zdání, že je zde nějaký latentní spor a pátá kolona Ruska, které usiluje o nadvládu nad "XY" (dosadte dle libosti).

Klaus je bezesporu "rusofil". Ovšem tento termín má ve skutečnosti zcela jiné konotace, než které bu dala banda neokonzervativních fanatiků a pravdoláskových trdel. Milovník ruské kultury.

Jak by jinak měl Klaus v Rusku mluvit, když ne rusky??? Anglicky se jistě domluvíte všude, ale jak vám řekne každý zkušený diplomat, "domorodci" na vás budou vždy vlídní, ale dveře se vám otevřou teprve ve chvíli, kdy začnete po jejich (to platí pro jižní Ameriku, Rusko, prostě pro všechny).

Závěrem snad jen to, že pouze opakujete otřepané floskule bez vztahu k realitě a uniká vám probíhající vývoj. Máte zaveden obraz agresivního, zupáckého, imperiálního Ruska a jako správný manicheista nedokážete vidět nic jiného. Ale politika se neustále mění a jestli bylo možné Putina obviňovat z návratu k imp. ambicím., expanzi Ruska a nastolování diktatury, současný prezident provádí řadu reforem. Je sice brzo předjímat nějaké výsledky, ale stejně tak je vykreslování Ruska jako neměnného nepřátelského monolitu znakem hlupáka.

A ohledně Klause=Beneše a mostu "Východ-Západ" - žádný nepotřebujeme. Zdá se, že Evropa jde cestou sbližování a úzké kooperace s Moskvou. Klidně nějaké Čechy, nesmyslně blábolící o nové studené válce obejde...
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 11:11:53)
Odpovědět
Když mluví rusky je OK ,že v Rusku jazyk uplatňuje.To je správné.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(PetrW, 10.8.2010 14:54:06)
Odpovědět
Jenže tohle se dělo na Hradě v Praze.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(PetrW, 11.8.2010 14:05:44)
Odpovědět
Jestli máte pocit, že žádný konflikt Západ x Rusácko neexistuje, tak jste stejně naivní jako ten negr v Bílem domě. Ten má na to ale svým způsobem nárok vzhledem k prostředí ve kterém vyrostl a díky jeho v rozkroku vstřícné matce má asi větší pochopení pro keňské kmenové války nebo islám v Indonézii spíš než pro zapeklitosti střední a východní Evropy

"obraz agresivního, zupáckého, imperiálního Ruska"

Zkuste mi dát příklad, který tenhle obraz narušuje nebo zpochybňuje.

Že by snad invaze do Gruzie, nebo vydírání půlky Evropy pomocí trubek s plynem a ropou? Nebo že by snad vyhrožování nukleárním armageddonem Polsku a Česku, které se chtějí bezpečnostně zajistit právě díky historické zkušenosti s rozpínavým Rusáckem?

Co se týče Klausova údajného "kulturního" rusofilství, použiju citaci odjinud, která to uvádí na pravou míru:

"Neboť, opravdu nejde o kulturní rusofilství. Jde o Klausovu odedávnou sympatii pro „tvrdé vládce“, neskrupulózní co do metod získávání a udržování moci. Vzpomeňme na jeho souznění s Mečiarem i na jeho obhajobu Miloševiče a jeho nacionalistického režimu v Srbsku. Klaus má bytostně rád tento typ politiků. S nimi se totiž cítí na jedné lodi. Politikové ve svobodném světě ho totiž neberou vážně."

Co se týče mluvení rusky v Rusku a nebo jinde místním jazykem máte bezesporu pravdu. Jenže Klaus je (bohužel) hlava suverenního státu a ne nějaký dealer, který chce udělat kšeft. Takže tím, že mluví rusky akorát dává najevo svou obvyklou vlezdopdelnost a staví sebe z protokolárního hlediska do znevýhodňující role. Možná by mu to měl Forejt Gump vysvětlit.

Jinak teze Klausových roztleskávačů i jeho údajné "nenahraditelnosti"... opět se přímo vnucuje paralela s dojmem "nenahraditelností" senilního a po několika mrtvicích handicapovaného Beneše a jeho trestuhodná stafáž v parodii na demokracii po roce 1945.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(jhony, 12.8.2010 21:28:06)
Odpovědět
Vazne a co rikate na to ze nas rusky ministr zahranici oznacil za sferu ruskeho vlivu.Nevim jak vam, ale me to docela videsilo.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Drak, 10.8.2010 23:42:32)
Odpovědět
Jakou ruskou imperiální politiku máš na mysli?
Mám takový neblahý dojem, že si tu cintáš na tričko a nevíš o čem!
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(j25, 10.8.2010 9:26:03)
Odpovědět
Je vidět,že někteří diskutující jsou stejné pijavice jako pijavice bruselské , sát,sát a sát. Chtějí Evropskou daň aby si mohli žgryndat ty svoje nesmysly o tom jak jsou potřební,důležití a jak je potřeba dovážet do EÚ co nejvíce přistěhovalců,jak jim dát co nejvíce financí,vždyť jsou tak pracovití a jednou budou dělat na důchody původní generace,která je již tak lná a rozežraná,že již ani nesouloží a raději se jde nechat oplodnit do porodnice.Však ono Vám panáčci přistěhovalci a menšiny utnou tipec a nakopou vás do zadků tak rychle,že se budete divit jak ty uměle vytvořené koryta opustíte. Klaus vám vadí,jelikož má pravdu.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 9:45:12)
Odpovědět
Jestli nevidíte zápory působnosti Klause, jste k politování a není Vám pomoci.Snad jednou také pochopíte, kdo byl zárodkem současného katastrofálního stavu Česka.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(J25, 10.8.2010 10:55:45)
Odpovědět
Kdo byl zárodkem špatného stavu Česka je jasné Havel,Ruml,Dlouhý,Kočárník,Gross,Špidla,Paroubek,bossové ČT,všichni ostatní politici,kteří mlčeli když se stát prožíral,když se strany pakovaly na účet státu a tyto strany si platily budovy plné stranických vyžírek a parazitů.Mohou za to novináři,kteří neměli odvahu označit strany za zloděje jelikož,každému muselo být jasné že život stran a jejich papalášů vč.jejich volebních kampaní neodpovídá příjmům stran dle volebních výsledků a tudíž musí fungovat ve stranách zcizování prostředků státu formou předražování zakázek,kterými se splachovaly dluhy firem,které pro strany pracovaly pod cenu a pak si rozdíl zinkasovaly ze státního při realizaci zakázky,kterou díky stranám dostaly.Mohou za to všichni pseudoochránci cizích kultur a společně s výše jmenovanými pak zejména vedoucí pracovníci jednotlivých státních podniků/bez rozdílu stran/,kteří si je přivlastnili a mnohdy doposud dělají šéfy státních podniků s nepřiměřenými příjmy/zejména mimořádnými odměnami/,dále pak všichni státní zaměstnanci ,kteří ať vědomě či nevědomě dělají úplně zbytečnou práci chtějí statistiku ze statistiky a soustavně z 60% zbytečně obtěžují daňové poplatníky zbytečnostmi,které jsou požadovány jen aby mohly být zachovány jejich pracovní místa. Mohou za to všichni,kteří se denně vyhýbají práci při čemž mají vysokou mzdu. Evropa bude zničena tím že je vedena k nepráci, že je svazována hloupostí jejích byrokratu,kteří vymýšlí ptákoviny místo toho aby řešily životně důležité záležitosti. Současná EÚ má všechny znaky chcípající mocnosti,kdy jsou její původní obyvatelé tak líní,že už ani nesouloží aby náhodou neměli děti ,o které by se museli starat ,původní obyvatelé vymírají a tím se vystavují tomu,že je převálcují jiné agresivní kultury/které jsou doposud v menšině/. Ovšem to nechtějí byrokratické pijavice slyšet.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 11:08:20)
Odpovědět
Souhlasím pane.Jen jste zapomněl plus Klaus.Havel neměl žádné pravomoce.Klaus byl ten, který udávál směr,byl povýšený, přesvědčený, že on sám je jediný možný vyvolený až jsme se všichni mohli přesvědčit,že neumí vůbe nic.Jednu dominantní vlastnost však má-je bezpochyby dobrým manipulátorem s hloupostí lidí.Také podtrhuji,že kocourkov nám nezavedl Brusel a naši politici.Jinak souhlasím se vším pane a podporuji.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 11:14:44)
Odpovědět
Opravuji.Ale naši politici.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(kingsfield, 10.8.2010 10:49:57)
Odpovědět
Oh yeah, Godfather Klaus is irreplaceable.I doubt we find another jerk of his kind throughout Cecholand.He and his adepts of evil have created a paradise in hell.The World is laughing at him and he seems to be the only one not noticing it!!!
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 10.8.2010 11:17:28)
Odpovědět
My už víme,že dovedete cizí jazyk, tak se už neukazjte a hezky česky.Jste na portálu v ČESKU pane.Nebo se cítíte nedoceněný a chcete stále chválit.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(sameťák, 11.8.2010 13:31:41)
Odpovědět
Nech ho - debila, je to zkurveenej emigrant.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Sunny, 10.8.2010 11:27:46)
Odpovědět
Máte pravdu, pane Matějko, bude to problém. Ačkoliv je dost věcí, které u prezidenta Klause neobdivuji, musím uznat, že jako prezident si vede výborně. Nahradit jej bude těžké. Klaus má své chyby (ostatně jako každý z nás), ale je výraznou osobností s konzistentními názory a dalšího takového člověka na současné politické scéně nevidím. Myslím, že nasadil laťku hodně vysoko. Ovšem nezoufejme, jistě se najde dost takových, kteří ji budou umět podlézt:-)
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 11.8.2010 17:20:30)
Odpovědět
Sunny.Tu laťku podlezl právě Klaus s pomocí politických intrik s komunisty a díky neshopnému politikovi Topolánkovi. Klaus by se normální demokratickou cestou nikdy nestal prezidentem.Myslím ,že je nejhorším prezidentem od roku 1918.Jednou se sama přesvědčíte.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(jhony, 12.8.2010 21:37:32)
Odpovědět
Sorry ja klauze taky nesnasim,ale todle jste prehnal.Chcete snad rict ze je horsi nez treba Gottwald nebo husak to snad ne.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 16.8.2010 21:52:56)
Odpovědět
Očekával jsem ,že by mohl být lepší, ale rozhodně není.Je hodně špatným prezidentem.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(frantisek zajicek, 10.8.2010 19:36:37)
Odpovědět
Franto,opet jsi mne dokazal,ze dal nez do Chanova proste nedohlednes.Nejak mlcis o Klaunove temne minulosti behem totality i po ni.Na vsem soucasnem moralnim bahne ma tento podil nejvetsi.On byl v tech funkcich nejvyssich a klicovych a zustava tam dosud,Teto dobe,kdy si kazdy kradl,jak se mu zlibilo,vrazdy,uplatky,justicni mafie...se uz zacina mezi lidmi mluvit jako o Klausiade.Nemam cas rozebirat jeho bezmezne zapory(chodim do prace)ani tyden dovolene by na to asi nestacil.Ale uz ted jsi me presvedcil,ze tento myslenkove prazdny mocova roura batuska Klaun bude asi nejvice chybet Strane Socialistickych Oslu,jiz jsi tajemnikem.Jinak jsem nekde kdysi cetl,ze tech nenahraditelnych jsou pry plne hrbitovy.I vas rudy emisar se toho zajiste docka,FZ
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Princ Drsoň, 10.8.2010 20:36:48)
Odpovědět
Zčásti s nadpisem článku souhlasím. S Klausem skutečně jsou potíže už nyní. Bez něho by takové potíže nebyly.
PS. Zbytek článku jsem nečetl, předpokládaje že je to zase jen další Matějkův vlezdoprdelismus (dámy prominou).
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(marie dubanová, 10.8.2010 21:46:02)
Odpovědět
Matějka je vyznavač "hrdinství" Mašínů = BLB !!!
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Pepa von Depo, 10.8.2010 23:33:54)
Odpovědět
Jo byli to zbabělci, protože zbaběle odkráglovali hrdinné bolševiky a jejich pohůnky. Mě to taky vadí, dyk von bejvával teror, ale bylo líp.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(ann48, 11.8.2010 0:11:45)
Odpovědět
Pan Matějka má pravdu, nikdo není bez chyby, ale panu prezidentu Klausovi ještě jistí snaživci, /viz František Zajíček/, další chyby vymýšlejí. Pan prezident, na rozdíl od nich, nikdy nikoho nepomlouval,ani nebyl vulgární, ale otevřeně říkal svůj názor. Podle mého názoru jsme ještě lepšího prezidenta neměli. Dělá to, co každý dobrý prezident dělat má, a sice snaží se pro lidi své země prosadit to nejlepší, i když se to spoustě politiků u nás i v EU často nelíbí. Téměř vždy čas ukáže, že měl pravdu, ale o tom se už nemluví.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Abatyše Šoustalová, 11.8.2010 13:33:51)
Odpovědět
Matějka a pravdu? --------Vždyť je to hlásná trouba vzteklounství, podobně jako Štětina a pod.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Alberto Kvěch, 11.8.2010 17:16:23)
Odpovědět
Jako na kolovrátku, stále stejné, bez myšlenky s patřičnou dávkou slepoty.Po V.K. jen potopa.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(sameťák, 11.8.2010 13:30:04)
Odpovědět
Od Matějky jsou to samé choré výplody. Co chtít od člověka, jehož ideálem je polointeligentní pomocník vrahů a zloděj Paumer.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(v.n., 13.8.2010 2:14:36)
Odpovědět
Klaus je hadr který pár zoufalcům nakukal že je vlajka v jitřním vánku. Až vypadne nic se nepozná protože už stejně neexistuje.
Re: Všichni jsme nahraditelní. Jen s tím Klausem budou trochu potíže
(Honzapha, 14.8.2010 10:46:10)
Odpovědět
Slovenská podoba europortalu.
http://beo.sk/
Takže byste měli podpořit navrácení Moravy Slovensku.:P