reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou

Autor: Michal Semín | Publikováno: 13.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Přední osobnosti volbami rozkolísané KDU-ČSL, jmenovitě Michaela Šojdrová a Marián Hošek, vyzývají Cyrila Svobodu k vystoupení ze strany. Důvodem je Svobodovo podání stížnosti k Ústavnímu soudu ve věci sporu o závěť Marie Kaprálkové.  Neutuchající úsilí C. Svobody o získání činžovního domu v Praze 6, který v případě jeho neúspěchu připadne Domovu svaté rodiny, prý značnou měrou přispělo k volebnímu debaklu strany a nyní zpochybňuje její věrohodnost před dalším volebním kláním.

Z veřejně dostupných informací se mi Svobodovo počínání také jeví jako nemravné. Ale rovněž chovám pochybnost, že je v tomto majetkovém sporu padouchem jen bývalý lidovecký předák. Dům, o který C. Svoboda původně usiloval (vila ve Fetrovské ulici) nakonec díky pozměněné závěti připadl rodině, se kterou zesnulá M. Kaprálková svá jednání s advokátem Svobodou konzultovala.

Lidovecký tribunál nad Cyrilem Svobodou však vyznívá ještě trapněji než Svobodova soudní pře samotná. Měl bych pro Hoškovo a Šojdrové stanovisko více pochopení v případě, kdyby se stejnou vehemencí kritizovali svého ještě donedávna předsedu ve věcech, v nichž pověsti i politické budoucnosti KDU-ČSL uškodil ještě více, než jak to svým jednáním činí dnes.

Cyril Svoboda ve straně reprezentoval soudobý europeistický liberální proud. Tzv. křesťanskou politiku vyznával jen verbálně, v praxi podpořil zákon ještě více liberalizující stávající potratovou praxi či se vezl na vlně genderové korektnosti svým požadavkem na zavedení kvo-kvo-kvót pro ženy. Nepamatuji se, že by mu M. Hošek s M. Šojdrovou v těchto otázkách veřejně oponovali. Byla to M. Šojdrová, kdo plně stál za rozhodnutím spojit „klidnou sílu“ s propotratovou a prohomosexuální Janou Hybáškovou. Společnou vinu nesou lidovečtí předáci i za svou bezvýhradnou podporu omezování české státní suverenity a procesu europeizace české politiky, zahrnující protipřirozenou antidiskriminační agendu a systematický rozvrat tradičního modelu rodinného soužití.

Stávající přechodné vedení strany se podle všech známek domnívá, že ideové rozkročení KDU-ČSL směrem k liberálnímu „středu“ bylo nedostatečné. Proto si dokáže představit i bližší spolupráci se Stranou zelených, představující tu ideologicky nejvíce protikřesťanskou platformu dnešní české politické scény.

Netvrdím, že lidovci se měli či mají výlučně zaměřit na boj s potraty a homosexualismem. Po pravdě řečeno, politikou se národ obrodit nedá, neboť mravní povznesení člověka může nastat toliko obrácením se k Bohu a pravému náboženství a k tomu může politická strana přispět jen nepřímo a nedokonale. Navzdory tomu platí, že křesťanským postojům musí strana, jež má křesťanství ve svém názvu, zůstávat věrná. Lidovce nebudou hodnotoví liberálové volit nikdy, těm sebevětší rozkročení stačit nebude. Problém je přeci někde zcela jinde. V nedávných volbách přišli lidovci o hlasy konzervativně smýšlejících, kteří buď k volbám vůbec nešli, nebo kroužkovali přijatelné kandidáty jiných stran. Tím přišli o voliče, kteří se v boji proti potratům možná tolik neangažují, ale z důvodu obrany konzervativních hodnot odmítají podřízení českého státu liberálně-neomarxistickému establishmentu EU, ideologii ekologismu, volnou imigraci, řízenou erozi občanských svobod či neblahé souručenství státního aparátu s nadnárodním průmyslem a financemi, jemuž je politika ke škodě nás všech až příliš často podřízena. Tedy jevy, ke kterým je lidovecké vedení trestuhodně netečné.

Toto jsou příčiny pádu KDU-ČSL, nikoli údajná Svobodova hamižnost.

reklama
1365 čtenářů | 10 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(Ctenar123, 13.8.2010 6:47:16)
Odpovědět
Vnitrni hastereni teto pidistrany niomu neskodi, horsi jsou defraudace oranzovych zlocincu prevlecenych za hejtmany. Posledni "hit" je Rathuv tunel na 1,5 milionu Kc, o nez byl predrazeny pohar mladych fotbalistu kraje. Tunel samozrejme ustil do firem Rathovych kumpanu z Hostivic a od nich nejspis do jeho kapes...
Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(sameťák, 13.8.2010 8:58:22)
Odpovědět
Nenažraný Cyril je ostudou lidovců a všichni tleskáme, že ho mezi sebou lidovci mají a on (s Čunkem) jim prohrál nenažraností volby. --- Kdo by volil stranu, jejíž předseda se proslavil sporem s postiženými a káže o lásce k bližnímu. Děkujeme za Svobodu - všichni jsme prokoukli co jsou lidovci za vyžírky. --- Přečtěte si dopis, kterým starý Svoboda Kaprálkovou oslovil - mají to v rodině !!!
Re: co jsou lidovci zač
(roman ká, 13.8.2010 15:21:58)
Odpovědět
to bylo už před sto lety stejné, stačí třeba namátkou přečíst, co o nich napsal Hitler na prvních sedmdesáti stránkách jeho boje (i o sociálních demokratech), chovali se stejně tenkrát jako dneska
Re: co jsou lidovci zač
(Kol., 13.8.2010 17:20:33)
Odpovědět
roman k ten výplod je z tvé hlavy ,nebo z kolene?Nenech se vysmát.jak jsi na to přišel?
tak si to najdi, co ti brání, Kol. :)

vím, že to tam je, protože dál než k 70. str. jsem se zatím nedostal :)

http://punkmp3.ic.cz/Mein_Kampf_CZ.pdf
Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(frantisek zajicek, 13.8.2010 18:10:56)
Odpovědět
Semine,nezlob se na me,ale opet pekna snuska nesmyslu.Pochazim z Moravskeho Slovacka,tradicni basty strany Lidove a vim,ze ti lide je tam proste budou volit bez ohledu na proevropsky, ci propotratovy program.Tva prislusnost ke Strane Socialistickych Oslu je zjevna.Jenomze volici KDU-CSL jednoduse vymiraji.Tato strana uz dlouho balancovala nad propasti volitelnosti at s Cunkem ci Svobodou,nebo bez nich.Zrovna tak je na tom KSCM,ale ztrata 2% tuto stranu zatim nepotopila.U KDU-CSL to bylo smrtelne.Podobny proces je vsude v Evrope,krestane proste neleti,preference jdou sice pomalu,ale jiste dolu.Minule tento portal dokonce napsal,ze za padem KDU-CSL stoji Vaclav Havel???!!!Mozna vam ty fantasmagorie sem tam nekdo sezere,ale 0,74% hlasu pro Stranu Socialistickych Oslu ve volbach je jasnym ukazem,ze s narodem to neni az tak spatne,s uctou,FZ
Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(Nermuť Jan, 13.8.2010 19:43:45)
Odpovědět
Ano a ne.
Jde o to, že ta strana je stranou tří velkých círví:
Římsko-katolické,Československé husitské a Českobratrské.
No a oni ztrácí, především proto, že jsou zde jiné církve s lepší nabídkou.
Pravoslavná církev v ČR, Jednota Bratrská a církev Bratrská. Ony také nejsou nic extra, ale je to lepší.
Ony všechny strany jsou napojeny duchovně na Ty tři církve a pár dalších malých.
Novou stranu založit na těch třech nových.

Podbný problém mají všechny Katolické a Prostestanské státy.

Všude se prosazují strany tipu Wilders. Ostatní lidi vyhnat a vyvraždit.
Důvodem je, že vymírají. Nebo spíš konvertují od nich lidi.

Ono lze Christianizovat muslimy, ale Pravoslavným křesťanstvím. Když někdo chce mermomocí toho dosáhnout katolíky, nakonec musí připravovat koncentráky.
Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(ann48, 13.8.2010 18:51:25)
Odpovědět
Já s panem Semínem souhlasím. Pakliže má některá strana v názvu křesťanská, tak se musí podle toho chovat. Také mi kdysi kdosi něco slíbil, ale posléze na to zapoměl, nebo si to rozmyslel. Nechala jsem to bez tak, ani jsem to nepřipoměla, natož abych se soudila.
Co se týká pana Čunka, jsem téměř přesvědčená, že je to uměle vyvolaná kauza. Za prvé proto, že ukázal řešení problémů s Romy, což se jistým lidem nelíbilo, protože žijí jen z toho, že mudrují o problémech, ale řešení nemají. Za druhé proto, že ani duševně chorý člověk by se nechlubil přijetím úplatku, což pan Čunek zjevně není a také proto, že si na to paní Urbanová vzpoměla po pěti letech. Pro mě důvěryhodnou osobou není, ale svůj účel její obvinění splnilo. Stejně si myslím, že nemůže být odsouzen, protože žádný přímý svědek není a proto nemůže být odsouzen. Ale křesťanská strana musí být věrohodná a každý její poslanec musí být čestný a spolehlivý, aby svědčil svým chováním o své víře, anebo si tato strana musí z názvu strany vypustit slovo křesťanská. Já sama jsem věřící, ale tuto stranu jsem nemohla volit ani za vedení pana Luxe, protože ani on se nechoval čestně. Na něčem se vláda usnesla a on ihned po jednání vlády tato dojednání zpochybňoval a vládu znevěrohodňoval a všichni víme, k jakým událostem vystoupením z vlády došlo. Toto je už všechno pryč, ale pokud se nepoučí, už se do parlamentu nedostanou. Také se říká, že na moravském slovácku je spousta věřících, ale výsledky voleb tomu nenasvědčují. Jak si vysvětlit, že zde vyhrává levice. Nerozumím tomu.
Re: Čunek...uměle vyvolaná kauza...
(Roman ká, 13.8.2010 20:42:07)
Odpovědět
souhlasím. ačkoli mi pan Čunek byl vždycky krajně nesympatický, přesto si myslím, že byl obviněn účelově a tak jak je u nás zvykem - s presumpcí viny

jo, právo a spravedlnost jsou dvě slova vedle sebe
Re: Falešný lidovecký pokrytecký tribunál nad Cyrilem Svobodou
(Jeeves, 13.8.2010 23:29:37)
Odpovědět
Dle mého mínění šli lidovci od válu z důvodu již ani nemaskované vyčůranosti. V předtuše, že Paroubek výrazně zvítězí, se k němu začali lísat a vykřikovat stejná hesla jako rudoši. A protože je voliči znají též jako zanícené pravičáky, (prostě dle potřeby), dostali červenou kartu, neboť volič měl oprávněný pocit, že jejich volbou by pomáhal tentokrát ČSSD. Měli by jasně říct, kam patří, kecy o potratech dnes téměř nikoho nezajímají. Ani ty věřící!