reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Holocaust je pouhý mýtus!

Autor: František Matějka | Publikováno: 16.8.2010 | Rubrika: Blízký východ
Ilustrace

A je to tu zas. Holocaust nikdy nebyl, je to jen pohádka. Mýtus. Svět karikovat Mohameda nesmí, ale když oni karikují masově a programově vražděné Židy za druhé světové války, politicky korektní svět mlčí.

iran.PNG

Předně se domnívám, že oficiální název „republika“ nemá v případě Íránu jakékoli opodstatnění. Ten termín, tak jak jej známe a vnímáme, nemá se stavem, který v Íránu panuje, nic společného. Je to pouhá karikatura republiky. Skutečnou moc tam mají islámští duchovní v čele s  „rahbarem“. On sám pak jmenuje nejvyšší soudce, je vrchním velitelem ozbrojených sil, jmenuje Radu dohlížitelů, což je obdoba ústavního soudu, a má právo odvolat lidmi zvoleného prezidenta. Do ústavy přitom po islámské revoluci v roce 1979 vložili náboženské prvky, takže fakticky této republice vládnou duchovní. Současný prezident Mahmúd Ahmadínedžád, společně s duchovními, je pak podle mého osobního názoru větším problémem pro svět, než například současné vedení Severní Koreje.

Politika této „republiky“ obsahuje takové prvky, jako je minimum soukromého vlastnictví v oblasti podnikání (drtivá část firem je státních), vytváří mimo jiné velkou nezaměstnanost, která se podle některých zdrojů dotýká v důsledcích až poloviny práceschopného obyvatelstva. Oproti tomu je tento stát bohatý na strategické suroviny. Co se ovšem stane se sedmdesátimilionovým národem, který se dlouhodobě potýká s nízkou úrovní vzdělání, a co provede (a komu za to dá vinu) po vyčerpání zásob, se pomalu zdráhám předpovídat.

Včera mi přistál dlouhý mail od člověka, který přišel do Izraele v roce 1949 jako 16letý kluk. Přežil Terezín. Vyprávěl mi v něm mimo jiné, jak stavěli tento stát od nuly, jak museli chránit svá obdělávaná pole před Araby, kteří jim tam v noci chodili krást přes hranice, jak svůj nový kus země museli bránit v menších či větších válkách po napadení, nebo hájit své zájmy po únosech jejich lidí. Ale také o tom, jak se na stavbě státu od nuly podíleli ze všech zbylých sil ti, co holocaust přežili. Zejména v Evropě po tom, co islámský svět zjistil, že obyvatelé Izraele svou novou zem prostě nedají, mají islamisté zastání u současných levicových politiků. Izraelce totiž nelze ohýbat a to se do dnešním politikům prostě nehodí. Oficiálně se pak prostřednictvím médií a ovlivňováním veřejného mínění snaží navodit dojem nelegitimity existence Izraele a označovat jej za agresora.

Nový web v Íránu opět popírá holocaust, označuje jej za mýtus a dělá si ze zavražděných prostřednictvím karikatur legraci (holocartoons.com). Prezident Ahmadínedžád již dříve řekl na adresu holocaustu: „je pohádkou, je zneužíván jako zástěrka pro zločiny proti lidstvu“. Na mítincích pak mává k těm, kteří hromadně vykřikují hesla „smrt Americe“, „smrt Izraeli“, nebo „smrt pokrytci Músávímu“, který je v této „republice“ třetího tisíciletí opozičním politikem. Na tomto místě považuji za vhodné zmínit, že porovnávat například všeobecnou úroveň vzdělanosti a pracovitosti v Íránu a v Izraeli, je jako porovnávat stovky let od sebe vzdálené kultury.

holocaust.PNG

Dnes se v Íránu vymývají mozky tím, že holocaust nikdy nebyl, a že je to jen mýtus. Jednou se tak může nakrásně stát, že za pouhý mýtus bude označen v té době již neexistující Írán, až se stane pro zbytek světa větší hrozbou, než je díky slovům jejich představitelů dnes. Nebo alespoň napraveným historickým omylem. Jenže to by dnešní korektní politici se staženými půlkami nesměli koukat jen na své volební období a jen na svůj čas na tomto světě. Víte jak to nakonec dopadne s íránským nekontrolovatelným jaderným programem v rukou „duchovních"? Ne západní Evropa, ne USA. Tu špinavou práci, ke které by nikdy nemuselo dojít, kdyby opravdu chtěli světoví politici vůči Íránu uplatnit své rezoluce a sankce, a nechtěli ve skutečnosti opět jen suroviny, budou muset udělat Izraelci. Těm ovšem nepůjde o suroviny, ale znovu o přežití. Ostatní státy totiž nechají podle mě situaci právě tak daleko dojít, aby si nemusely špinit ruce.

To je podle mě dnešní politika vůči Íránu. Takový je současný svět plný politikaření a falše. Stojím za Izraelci. Málokdo musel v lidské historii prožít to, co oni. Podle mě si zaslouží úctu a respekt. A ještě jednoho si na nich cením. Udělají, co řeknou. A říkají to předem, jasně a nahlas. A narovinu, to mi jako obecný postoj představitelů států v současné politicky korektní Evropě (ale dnes už i v USA), kde se nám kupí problém za problémem, velmi chybí. Inu, ne nadarmo předchází velkému poznání o skutečných hodnotách většinou velká tragadie. Jak u jednotlivců v životě, tak u národů v jejich historii.

reklama
4365 čtenářů | 87 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 16.8.2010 1:10:59)
Odpovědět
No a Vy plánujete pro muslimy to samé, anebo pro Křesťany, pokud jste jen zakuklení muslimové.
A vzhledem k nadávání _Joany j je to spíš ten muslimskej.

Video:
ttp://www.youtube.com/watch?v=NJKcJ7G7IL8&feature=related
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(mojan, 16.8.2010 7:08:55)
Odpovědět
Bravo!! moc děkuji za skvělý komentář!
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Abatyše Šoustalová, 16.8.2010 7:19:48)
Odpovědět
Jedna teta Matějkovi povídala a Matějka naslintal Matějkovinu, ve kterí chybí už jen jeho milovaný Paumer a Mašíni, kterak bojovně zapalovali členům JZD 18 stohů slámy. Matějka vzorně plní zadání a plive v naznačenéh směru větru. Jen už mu málokdo věří. matějko - na holocaust vyšel u nás dokonce zákon, tak jsi zaspal a tlučeš prázdnou slámu. Ale čárku ti chlebodárce udělá.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Mukl, 16.8.2010 14:53:04)
Odpovědět
NO Abatyše, ty to máš už z toho anáního a orálního sexu pořádně v lebedě vyšoustané. Ty komunistická špíno ! Chcípní !
SMRT VŠEM KOMUNISTICKÝM ZRŮDÁM !
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(MYSAK, 16.8.2010 15:20:27)
Odpovědět
TY DEBILE,JDI SE PORADNE VYSETRIT,TY HYENO.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(fila, 16.8.2010 8:15:15)
Odpovědět
Na politiku Izrale můžeme mít různé názory, ale karikovat lidi, kteří tragicky zahynuli v koncentrácích je hnusné - byli to především lidi a pak židé.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Znám své, 16.8.2010 15:00:13)
Odpovědět
Máte pravdu. Ale další kus pravdy je v tom, že spousta českých lidí slovně převelice ten Holocaust odsuzuje, protože jej prováděl Němečtí naci, ale mnete si při tom blaženě ruce, přece zabíjeli nenáviděné Židáky, kteří dokonce rachtali německý, takže to byli především němčopuři, jak Židé. Nevěřím že nějak upřimně ty Židy litujete. Ti nešťstnící vám slouží jen jako omluva vašho germanožroutství.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Kalous, 17.8.2010 14:24:30)
Odpovědět
Jo, ve starých českých a moravských kronikách je také často uváděn termín židovskoněmecký "živel" - při většině hlasování hlasovali Němci a Židé proti Čechům, zámožnější Židé mluvili německy ...
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 16.8.2010 8:28:05)
Odpovědět
Irán je HROZBA?! Jedinou hrozbou je agresivita Izraela, ktorý pod zámienkou "obrany" (proti takzvaným "Palestíncom", ktorí nemajú ani desatinu z vojenskej sily Izraela?) vedie útočné vojny. A jeho poslušného služobníka, Spojených štátov.
Okrem toho, samotný Izrael vznikol po etnických čistkách páchaných židmi (na teroristické skupiny, ako Irgun a Hagana sa zabudlo?).
To, či sa holokaust naozaj udial, je diskutabilné... teda, pardon, nechcem spochybňovať náboženstvo šoah, veď je chránené zákonom. Koniec koncov, aj zakladateľovi sekty Vesmírní lidé sa zjavil Aštar Šeran, nie?

Irán je len ďalší obetný baránok. Na ktorý pravdepodobne zaútočia. Konflikt medzi predstaviteľmi Nového svetového poriadku a extrémneho Islamu.

Človek, ktorý napísal tento článok, je chorobný judeofil a magor.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 16.8.2010 8:32:25)
Odpovědět
P. S. Tá stránka, na ktorú link je uvedený v článku, je vcelku trefná...
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Oannes, 16.8.2010 8:51:06)
Odpovědět
Nelze nic jineho nez s vami souhlasit.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Malandrin, 16.8.2010 9:30:32)
Odpovědět
A ty jsi vcelku obyčejný primitiv
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Alberto Kvěch, 16.8.2010 21:49:14)
Odpovědět
Tolik argumentů jsem od Vás nečekal.Trochu váženosti druhých by nebylo.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Malandrin, 17.8.2010 9:00:37)
Odpovědět
Předkládat argumenty člověku, který schvaluje zesměšňování genocidy a smrt milionů lidí považuji za ztrátu času. Takové individuum by je stejně nebylo schopno pochopit.

A je roztomilé, že o argumentech píšete právě vy. Od vás jsem totiž ještě žádné neviděl, jen agitační řeči.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Drak Gorilič, 16.8.2010 9:02:49)
Odpovědět
Vy zřejmě budete těžký antisemita, co? Člověče, přečtěte si něco o vzniku Izraele, že to byl hlavně důsledek politiky SSSR po WWII.jako protiváha v tehdy dosud britské Palestině. O úloze Československa při vyzbrojování a cvičení izraeleské armády. O tom, že v poušti Židé vybudovali kvetoucí osady a fungující stát, proč o to tehdy arabáči neměli zájem. O tom, že od samého vzniku byl tento stát terčem útoků všech okolních arabských států. Vy hlásáte rasovou nenávist, přikláníte se ke zpochybňování holokaustu. Nevím jak na Slovensku, ale v Česku je to trestné.
NENÍ TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 9:39:04)
Odpovědět
JDE O TO PROTI KOMU SE NENÁVIST HLÁSÁ.
ŽIDI JSOU SPRÁVNÍ. TO NEJSOU LIDÉ.
Re: NENÍ TO TRESTNÉ.
(Malandrin, 16.8.2010 9:50:44)
Odpovědět
Je mi vás líto ...
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Jahoda, 16.8.2010 10:08:31)
Odpovědět
Každý kdo zlehčuje a popírá holokaust by si měl především uvědomit,že v koncentrácích nekončila pouze židovská populace Evropy ale i
cigáni,
buzeranti,
svědkové jehova,
komunisti,
političtí oponenti,
nebo zkrátka prostě někdo,kdo byl někomu z nějakých důvodů nepohodlný a tak na něj přišlo udání na gestapo a bylo .
Tudíž ůtok na holokaust a jeho zlehčování se týká předevších i nežidů a to si každý z těch ,kteří toto dělají a holokaust zlehčují musí uvědomit,že žít oni v té době a nebýt vyloženě namočení do nacistického hnutí jako byla kolaborace,udavačství,pokud to byl árijec a germán tak člen strany,nebo SS...
tak by v tom koncentráku a následně v plynu mohl lehce skončit také.
Re: NENÍ TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 10:17:14)
Odpovědět
Jistě, to také není můj názor, ale je to názor vládnoucí kasty fašounů.
Ovšem ty jseš taky fašoun, stejně jako _Jahoda, joan a další.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(JAHODA, 16.8.2010 10:52:36)
Odpovědět
no a ty jsi NemruTi školený provokatér,který má za ůkol rozvracet dizkuze..proč zase napadáš,osočuješ a odvádíš od námětu článku?
A ten je o popírání holokaustu.
Tak já ti něco řeknu..holokaust popírá ten,kdo ho chce opět vyvolat.
A Iranský prezident se právě že tímto netají a otevřeně volá po vymazání Izraele z mapy světa a po novém židovském holokaustu.
A to nemůže popřít,otevřeně tak vystupoval a ví o tom celý svět.
PS:
S každým komentářem sem,nebo na Eurabie prohráváš...jseš rád?
))
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 11:30:24)
Odpovědět
Víš nevzdělaný pablbe Jane Horáku.
Proč popisuješ mne jako sebe?

Ty jsi v podstatě retardované hovado. Hovado, které neumí ani myslet. Kdybys nebyl mnohokrát posedlej, tak bys ses neuměl ani nažrat.

Moje přízpěvky pochopitleně mají úspěch, oni totiž lidé přemýšlejí nad nimi docházejí k vlastním závěrům. Protože lidé mají vlastní rozum, to je to, co Ty nemáš.

Proč na mne odpovídáš jen Ty a Tvoje degenerovaná banda?
Protože ostatní se mnou souhlasí.

Takže,když na mne 2-3 lidé vyjedou a 200-300 lidí se zamyslí, tak je to moje malé vítězství.

Věšina lidí si přečte komentář o Jevgeniji vojákovi a také se zamyslí, ono to tady není.
A proč?
Protože jste Vy v redakci muslimové. Jediná správná odpověď.

Takže, to jseš Ty, kdo to prohráva Debile.
Dál, když mne tvůj kamarádíček buzeroval,. spadl ze stromu, teď mi vyhrožujete smrtí. Co se s Váma stane?
Předčasně zemřete.

Tak pozdravuj v Pekle.
Re: Je to dílo satana.
(Luciper,Belzebub,Satanáš,Lucifer,Drákula,Iblís,Pop,Dábel a Jan NemruŤ...Páni prochlastaného Ruska., 16.8.2010 11:56:02)
Odpovědět
Nepěj písní labutí,
nikdo tě psát nenutí.
Holokaust je moje zvěrstvo,
co seslal jsem na hříšné lidstvo.

V plynu skončil cigán,komouš,buzerant
a pravoslavní,
stejně jako retardovaný debil
a také pejzatý to žid,
já v lásce nemám jej a byl od něj nadobro klid.

Když ta moje hnědá cháska,táhla zemí,jejž ocelí plení a to není žádná láska,když hoří města,vesnice a a miliony v plynu hynou..
to vše moje dílo je a dělo se tak moji vinou.
I ty mě Nermuti budeš sloužit a v pekle ůčet za život svůj ten skládat,jak vedl jsi v mém zájmu lítý boj ,již čeká tam na tebe svatý Lenin a Stalin oni jsou mého díla svatý voj....
a nad Moskvou se táhnou čmoudu mraky,
vyser se..
-a táhni taky.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Fuj, 16.8.2010 15:07:58)
Odpovědět
Nermuť, nikdo memůže mít pochyb, že právě ty jsi hovado mimořádné velikosti a kvality.
Ty že jsi vzdělanec ? Kdyby jsi jím byl, tak by jsi si odpustil ty hovadské urážky ! Kdo s tebou nesouhlasí, tak je fačoun že? Ty primitive !
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 15:48:57)
Odpovědět
Každý může buď Komunista nebo fašista.
Ďábel už donutí člověka se postavit na tu nebo onu stranu.
Třeba USA a Velká Británie poslali do Německa hliník na výzbroj 150 divizí.
Tedy ekvivalent operace Barbarosy.

S tím souhlasit nemohu.
Nebo třeba vláda Ruska lže o Katyni. Vraždili tam fašisti a oni tvrdí, že to byli komunisti a pak se diví, proč přišel ten požár.

A pak se znovu zpaktujou s fašisty- USA a diví se, že to začíná zase hořet.

A já mám tolerovat nějakého šmejda a jeho urážky.

Tento zmetek ukradl přezdívku. A tenhle zloděj je vzor morálky. Jahoda- Trtkoš je jen ubohá sketa.

Celý problém Západního bloku je, že vládnou skety jako Trtkoš.

Já doufám, že jsem přijdou Rusové a udělaj pořádek. Protože jinak se dostanou k moci Trtkoš a další hovada.

Trtkoš je hovado a bude to táhnout s každým, stačí, když bude moc dělat brajgl.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Kalous, 16.8.2010 18:21:38)
Odpovědět
Nermuti, správně, nedej seurážet od hl.upáků.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(PetrW, 17.8.2010 1:45:27)
Odpovědět
Ano Nermuti ty rusácké hovado, tvoje příspěvky skutečně mají "úspěch", zejména proto protože si člověk není jistý jestli jsi vážně tak vyšinutý jak by se dalo dle tvého písemného projevu suzovat nebo je to jen nějaká bizarní parodie.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(hanca, 17.8.2010 12:54:05)
Odpovědět
Pane Nermuti, chci vas vyvest jen z jednoho vaseho omylu: lide na vase prispevky povetsinou nereaguji, protoze z nich celkem jasne vyzniva, ze nejste normalni, a tudiz s vami nikdy zadna diskuze byt vedena nemuze.
tot vse. nema naprosto cenu se k vam dale vyjadrovat.
Re: JE TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 17.8.2010 14:14:52)
Odpovědět
Myslím si to samé o Vás.
Já nakonec jsem zkutečně schopen se spíš bacit s tradicionalistickým Židem a Muslimem, než nějakým multikulťákem.
Připadám Vám, jako blázen. Ano a Vy mě také. Proč?
Protože stavím na pevných základech tradice.
Nějakej rpotestant. No a co, že nemáme poslopnoust máme jiné Destaero, to je jedno, na tom nezálěží.
Proto nemají žádní multi-kulti šanci. Fuj.
Re: NENÍ TO TRESTNÉ.
(Malandrin, 16.8.2010 15:26:32)
Odpovědět
Ty tady napíšeš, že židé nejsou lidi a mně budeš nadávat do fašounů?
Ty jsi fakt případ ...
Re: NENÍ TO TRESTNÉ.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 15:38:51)
Odpovědět
http://cs.wikipedia.org/wiki/Norimbersk%C3%BD_proces

Jak dopadli Tví kamarádíčkové, zkončíš i Ty.
Re: NENÍ TO TRESTNÉ.
(Malandrin, 16.8.2010 21:14:11)
Odpovědět
Komunismus = fašismus = islám
Stejné cíle, stejné prostředky.
A jelikož ty jsi komunista s fašistickými názory a islámskou představou všehomíra, tak tě fakt nikdo nemůže překonat.
Pochopil.
(Nermuť Jan, 16.8.2010 22:59:33)
Odpovědět
Pán pochopil, že když nepřestane, zkončí jako výše uvedení.
Stačí nekrást.
Re: Pochopil.
(Malandrin, 17.8.2010 9:02:58)
Odpovědět
Bůh tě má taky rád.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 16.8.2010 20:36:55)
Odpovědět
http://wideeyecinema.com/?p=7208 Dobrý filmík o takzvanom "antisemitizme". Tento filmík robili židia, ak by si náhodou mal nejaké pripomienky.
Čo sa týka rasovej neznášanlivosti, tá je v ľuďoch zakorenená, čiže hlásať sa principiálne ani nedá. Mimochodom, kde som v tomto komentári písal niečo o rase?!
"Spochybňovanie holokaustu" a "popieranie holokaustu" sú len obyčajné frázy, ktoré mi pripomínajú to stredoveké "bosoráctvo!", či slávne "židoboľševizmus!" a taktiež "rasizmus! Zachráň sa kto môžeš!". Koniec koncov, ako sa dá spochybniť slovo, vymyslené niekedy v 70tych rokoch?
Nespochybňujem existenciu Izraela (keď raz niečo existuje, tak existuje a to je realita), ale nepáči sa mi, ak je stavaný do úlohy obete. Izrael vznikal pomaly, od začiatku 30. rokov, a to prisťahovalectvom židov (doktrína sionizmu) do Palestíny nimi páchanými etnickými čistkami, ktoré nastali po obojstranne vyvolaných nepokojoch. Po vyhlásení nezávislého Izraela nasledovala odpoveď okolitých arabských štátov. A odvtedy sa to len vlečie.
Nie je to čiernobiele, nie je tam zlá a dobrá strana. A vzhľadom na to, že Izrael používa značne neadekvátne prostriedky (biely fosfor) a chová sa nevyspytateľne (nedávne nevyprovokované útoky na Libanon) je namieste otázka, či je Izrael krajina, ktorá by mala disponovať takým nukleárnym arzenálom, aký má.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Fiter, 16.8.2010 20:22:21)
Odpovědět
Tak jestli holokaust byl nebo ne je podle vás diskutabilní? Nic ve zlém,ale jste úplný pitomec.
Ty tisíce lidí našich lidí kteří se z koncetráků nevrátili,tak prostě neexistovali.Nebyly ani pece na spalování mrtvol a nebyl ani Cyklon-B.Takovým jako vy bych s chutí takový půlroční rekreační pobyt dejme tomu v Osvětimi s chutí doporučil.Pokud byste tuto dobu přežil,tak vás ujišťuji,že byste takovou hovadinu už nikdy nenapsal.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 16.8.2010 21:45:43)
Odpovědět
To, že zomierali, nikto nepopiera... len to asi nebolo plynom, ktorý sa používal na zbavenie šatstva roztočov (ktoré vyvolávali týfus).
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Drak, 16.8.2010 10:48:31)
Odpovědět
"Jednou se tak může nakrásně stát, že za pouhý mýtus bude označen v té době již neexistující Írán, až se stane pro zbytek světa větší hrozbou, než je díky slovům jejich představitelů dnes".
Při velmi podobném výroku Ahmádínedžáda, se mohli židi strhat, jak je chce napadnout.
Pane Matějko, židi ve své agresivní, arogantní politice, způsobili to, že je nesnáší celý svět. Je to spolu s USA, největší zlo na světě. Všechny řeči kolem holokaustu, nevím, proč se tomu tak říká, slouží jen k omluvení jejich zhovadilostí. Jestli se připojujete k mediálnímu útoku proti Iránu a chcete lézt židům kamsi, nebo jste i žid, neotravujte s tím ostatní lidi.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 16.8.2010 16:21:07)
Odpovědět
Chtěl bych říct, že těm (víme kdo) odpouštím.
A přestaňte propagovat zlo, nebo špatně zkončíte.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(odaliska, 16.8.2010 16:22:13)
Odpovědět
Tyto náboženské fanatiky je zbytečné o něčem ,včetně holocaustu přesvědčovat.Izrael by měl vytvořit pro nevěřící muslimy,hlavně jejich učitelé v turbanech, cestovku a vozit je do Terezína,Osvětimi,Treblinky a vůbec okruh po těchto židovských lágrech.Prezidenta Ahmadi Neřáda tam na týden bezplatně ubytovat.Jestli ani potom nezmoudří,tak Irán vygumovat,neboť atomové zbraně v rukou šílenců,kteří se nechají trhat výbušninami ve jménu Alláha a nevnímají realitu,nemá jiné řešení.Tak bude mít svět na chvíli pokoj a oni se dostanou spěšnou poštou k Alláhovi,což nakonec chtějí.P.S.Nevíte jak je u muslimů řešeno,když má někdo skříplou,bloknutou ploténku a nemůže se 5X denně klanět? Dostane masáž bičováním, poklepy celého těla kamením,nebo omluvenku od ajatoláha?Salám gothaj.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Kalous, 16.8.2010 22:03:50)
Odpovědět
Odalisko, vy jste nějaká pomatená. Na co má vliv že Irán neuznává holocaust - vždyť považuje židy za své nepřátele ( a právem). Nechcete Iránu nařizovat, čemu se mají kalnět a čemu ne? Propagací útoku na Irán se stavíte do stejné pozice jako iránští fanatici. Jinak jsou židé i Arabové a Peršané semité, bratři, stejná pa.káž.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(černý drak, 16.8.2010 19:54:48)
Odpovědět
Íráncům vymývá mozky jejich web, nám zase Euportál. Prašť jako uhoď.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(frantisek zajicek, 16.8.2010 20:01:23)
Odpovědět
Kdyz jsem pracoval ve Velke Britanii dostala se mi do rukou kniha Komandmant of Osvietim psana jednim z velitelu tohoto vyhlazovaciho tabora Rudolfem Hoessem popravenem v Polsku asi r.1946.Byly tam mimo jine rozepsany zasilky zavrazdenych lidi a tento velitel odhadnul(presne zaznamy nejsou)toto cislo na zhruba 1000 000obeti.Jak znamo,neslo pouze o zidy.Ve skolnich ucebnicich za byvaleho rezimu se mluvilo o 3 000 000(muzu se mylit,kdo zna presne cislo z komunistickych ucebnic,at me ,prosim,opravi).Celkove zidovske obeti pak asi 6 000 000.Je dokazano,ze Osvietim-Brzezinka nemohl technicky 3mil.lidi zvladnout,protoze hlavne krematoria nebyla dostavena.Takze Holokaust zrejme existoval,ale sam se priklanim k verzi,ze cisla obeti jsou znacne nadsazena.Kym a proc uz necham na kazdem z nas,FZ
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(frantisek zajicek, 16.8.2010 20:07:32)
Odpovědět
Dodatek:Taky jsem nekde cetl,ze to byl celkem vynosny obchod,nebot za kazdeho Zida poslaneho do vyhlazovaciho tabora se pry muselo platit 5 Risskych Marek.Nikde se ale nemuzu dopidit toho,kolik to predstavovalo v te dobe na kupni silu,pokud by znal nekdo odpoved,rad se necham poucit,FZ
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Josef, 16.8.2010 20:28:41)
Odpovědět
Nejakou kupni silu ty penize musely mit, protoze se Cechoslovaci udavali i mezi sebou! Tim padem na udani zahynulo vice obcanu (kolem 40 000), nez na dvou frontach se zbrani v ruce 25 000. Zidu pochazejicich z uzemi republiky zahynulo 277 000.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(vuvuzela, 16.8.2010 21:34:31)
Odpovědět
"Vr.1938 ceny uvedené v Kčs byly přepočítávány v kurzu 1 Kčs=12 říšsských pfeniků!?!V průměru se kurs pohyboval 1 ŘM=8-11 Kčs.Namátkou:1 lt rumu-20 Kčs,1 husa-30 Kčs,1 pár polobotek Bata-49 kčs...,počítat snad umíte?
Škoda,že se neozve nějaký pamětník Slovenského samostatného štátu,ti na tu dobu vzpomínají s nostalgií,jak nás jezdili "vyžírat".Tak dobře se pak už nikdy neměli...
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Peter, 16.8.2010 20:04:12)
Odpovědět
My, slovenskí katolíci máme na Slovensku také príslovie: Dobrý žid, mŕtvy žid.
Blahoslavený Monignor Jozef Tiso nás tejto juadistickej pliagy zbavil, teraz sa tento pseudoľudský odpad zase rozlieza v našom štáte, treba ho zlikvidovať.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(vuvuzela, 16.8.2010 21:45:13)
Odpovědět
Co byste také za 5 ŘM za jednoho žida poslaného do vyhlazovacího tábora neudělali,že?
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(ThujaGarden, 18.8.2010 23:59:02)
Odpovědět
Peter, ty si katolický hova-o, toho vašeho slavnýho Tisu po válce pověsili, přiliš aktivně a servilně lezl Hitlerovi do zadku a začal se cukat až koncem války, a to už mu nepomohlo. Dokonce se pokoušel deportace zastavit, když už tušil, že Hitler válku projede. Pozdě, a to byl kněz, taky jsme měli v Čechách kněze Plojhara, který zase lezl komoušům do zadku. Katolická špína. Pak se divíte, že vás věřící opouštějí.
Židovský satanista na čele Ústavu pre štúdium totalitných režimov
(Peter, 16.8.2010 20:21:19)
Odpovědět
Židovský satanista (praktizuje židovskú poveru zvanú kabala) a modernistický odpadlík od sv. Matky Cirkvi- exkňaz Daniel Herman, blízky "havlistickému bratstvu pravdy a lásky" bude šéfovať Ústavu pre štúdium totalitných režimov.
Viac: http://www.freeglobe.cz/Articles/120-nad-minulosti-bude-bdit-odpadly-knez-a-svejnarovec-herman.aspx

A to mi chce niekto tvrdiť, že židia sú naši "starší bratia vo viere" - božský Spasiteľ ich pomenoval už pred 2000 rokmi: hadie plemäno a vybielené hroby.
Re: Židovský satanista na čele Ústavu pre štúdium totalitných režimov
(sameťák, 17.8.2010 8:16:08)
Odpovědět
Herman je ukázka lidské trosky, která za peníze bude hlásat cokoliv. Černoprdeláři (Bublan, Herman) si oblíbili trh s informacemi v archivech. NENÍ TO PODIVNÉ?
Re: Židovský satanista na čele Ústavu pre štúdium totalitných režimov
(PetrW, 17.8.2010 8:22:30)
Odpovědět
V téhle druhé větě je shrnuta podstata problému: -"Herman byl sice dříve sekretářem kardinála Miloslava Vlka a poté mluvčím biskupské konference, byl vysvěcen na kněze, ale poté od víry "odpadl". Od katolicismu se vrátil k víře svých předků, judaismu, a požádal o zproštění kněžského slibu."
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Dan, 16.8.2010 20:49:38)
Odpovědět
Holokaust nelze zpochynit ale je třeba ho odsoudit, důrazně.

Je důležitá dokonalá asimilice židů v Evropě, jedině tak se předejde dalším pogromům, velká většina evropanů židy stále považuje za cizince stejně jako muslimy, židé zde kulturně, geograficky nejsou doma, patří do Asie, klidně tu mohou žít, ale jejich nezměrná touha po moci a pebězích přez mrtvoly je nebezpečná.

Oni nás v Izraeli nechtějí proč by to mělo být naopak jinak ??

A buďme k židům kritičtí a politicky nekorektní, jedině tak to nebude vyvolávat vůči nim nenávist.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Hardy, 18.8.2010 23:48:05)
Odpovědět
Židovská asimilace v praktické rovině probíhá, polovina židovstva je hlavně v západních zemích a v USA a jsou už značně asimilovaní, druhá polovina je v Izraeli a jsou ekonomicky i vojensky velmi zdatní. Izrael je 44 nejsilnější ekonomika světa a vojensky patří do pětice nejsilnějších armád světa. Navíc některé jeho vojenské inovace jsou tajné a jsou připraveny k použití v budoucím komfliktu, Iránu jaderný konflikt nelze doporučit, dopadne tristně, možná stejně jako Izrael a zbývající svět si užije radioaktivní prostředí. Jadernou válku si nemůžeme dovolit, následky budou příliš drahé, pro všechny.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Dan, 19.8.2010 10:02:14)
Odpovědět
Tak ať si svoje problémy Izrael řeší sám, i ten s Iránem zase čeká na pomoc ze západu jako vždy, z té kristem pomýlené Evropy, bez níž by ani nevzniknul coby stát.

Co je nám do Izraele ??
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Hardy, 19.8.2010 17:10:59)
Odpovědět
Irán je problém pro celý svět. Sunití jej nenávidí, protože to jsou jiní muslimové, šítové, a ty berou za odpadlíky. Jen Saudská Arabie buduje po celém svém území souseedícím s Iránem plot proti průniků různých radikálů. Atomové zbraně v rukou těchto fanatiků přibližují jaderný konflikt a to mnohým jedno není. Zasáhne to všechny, větší nebo menší měrou.
Svoboda Slova vs. Svobodní
(Matěj, 16.8.2010 23:11:48)
Odpovědět
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=svoboda-slova-vs-svobodni&cisloclanku=2010080005
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Dan, 17.8.2010 8:49:04)
Odpovědět
Dobrý článek o Matějkovi - hlásné to troubě z odkazu výše: "Svobodní jsou sice například pro úplnou ekonomickou svobodu (= nechť nás korporace a Asie roztrhají), ale svoboda slova jim tak úplně nevoní. I když svobodní občané prý sami vědí co je pro ně nejlepší, raději by se neměli vyjadřovat k tématům, které strana označí za zapovězená. (Pod minimálním trestem hodem botou od pana Matějky.)

Podezření ohledně Svobodných jsem pojal, už když se objevili na politické scéně. V předsednictvu strany totiž figuroval politik Jiří Payne. Něco mi to jméno říkalo, tak "jsem si ho vyhledal" a zjistil, mimo toho, že on požádal USA o protiraketovou obranu v Česku a tím začal celou kauzu "radar", že byl také navrhovatelem novely trestního zákona schválené jako Sb. 405/2000, která zavadí tresty odnětí svobody za Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod, Podpora a propagace hnutí směřujících k potlačení práv a svobod člověka, ale hlavně : Kdo veřejně popírá, zpochybňuje, schvaluje nebo se snaží ospravedlnit nacistické nebo komunistické genocidium nebo jiné zločiny nacistů nebo komunistů proti lidskosti, bude potrestán odnětím svobody na šest měsíců až tři léta.

Zřejmě bylo podle Payneho a těch co to schválili takové vylepšení potřeba, asi proto, aby se někdo veřejně nešťoural v určitých oblastech historie a něco nevyšťoural. Je otázkou proč někteří tak stojí o zákaz diskutování, polemizování a popírání zrovna této záležitosti. Kde nestačí důkazy má nastoupit všemocná ruka zákona?

No ale tato Paynova záležitost byla už zapomenuta a když ohledně ní před volbami vzešly otázky, členové svobodných uklidňovali, že Payne ve straně nemá prakticky vliv, a že v předsednictvu už brzy nebude. (I když ho tam pořád vidím). A protože se Payne nyní moc výrazně neprojevuje a mlčí jako beránek, roli berana z loga svobodných si vzal na svá bedra další místopředseda svobodných František Matějka.

Nyní, když tento známý blogger na idnes.cz slovně napadá Írán a prezidenta Ahmadínežáda za to, že někdo v Íránu udělal stranku o holokaustu, je to jasné. Svobodní nejsou pro svobodu slova, hlavně co se týká zapovězeného tématu. Když o něm v nějáké zemi vznikne stránka a nedejbože o něm mluví hlava státu jinak než je povoleno, hned nenápadně naznačuje, že nakonec nezbude nic jiného než nechat takovou zemi vybombardovat Izraelem.

Abyste pochopili, nezabývám se teď tím zdali se to tak v minulosti událo nebo ne, ale tím jestli je běžné označit toho, kdo říká to co se nám nelíbí nebo s čím nesouhlasíme, jako velký problém pro svět, který musíme umlčet. Samozřejmě, že se to umlčování děje s těmi obyčejnějšími lidmi v Evropě, kteří se odváží něco říci. Umlčíme je zavřením do vězení. A abychom to mohli udělat, zavedeme si na to zákony.

A jak sám pan Matějka píše v diskuzi: Smím ještě psát o čem chci, jak chci, kdy chci? Vy asi můžete, protože od vás popírání holokaustu nehrozí, ale ti co ho jen trošku zpochybní mají na krku trestní oznámení a soud. Stačí přeložit článek o čtyřmilionové variatně, zveřejnit ho a máte to na krku. Co by asi pan Matějka udělal kdyby vznikla zmiňovaná íránská stránka v Čechách? Běžel by sám podat trestní oznámení? Místopředseda Strany (údajně) svobodných občanů?

Jistý jsem si jednou věcí. A to, že by Svobodní zákon omezující svobodu slova či projevu neměnili. Spíš bych se bál, aby do něj nepřidali například trestnost pomlouvání Izraele."
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 17.8.2010 9:45:40)
Odpovědět
Súhlas.
Kde pokrivkávajú dôkazy, nastupuje dupnutie nohou a mávanie paragrafmi.
Zem je plochá! A každého, kto toto spochybní, alebo to bude kriticky skúmať, pošleme do basy.
Koľko ľudí bolo zabitých, či väznených kvôli rúhaniu sa voči "jedinej a nespochybniteľnej pravde". Napríklad plochej zemi...
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(MUDr. Chocholoušek, 17.8.2010 11:52:41)
Odpovědět
Za vniknutie tohto nasho chovanca do ordinacie osetrujuceho lekara a jeho PC sa ospravedlnujeme. Pacient trpi tazkou schizofreniou, pretoze ho Kotlebovci vyhnali s tym, ze krpatych dementov s velkym nosom a malym vtakom uz tam maju dost.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 17.8.2010 12:34:41)
Odpovědět
Máš poruke aj niečo iné, ako osobné urážky?
Argumenty žiadne, len chabé urážky. Filosemitská klasika.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 17.8.2010 12:57:20)
Odpovědět
Souhlasím s tím, že obecně vydáním zákona se nic neřeší. Je to jen snaha umlčet odpůrce a lidi s jiným názorem.

pokud jde o důkazy - nestačí záznamy pečlivých němců o transportech a počtech vězňů? Nestačí např. ty haldy bot a botiček v Osvětimi, nebo si myslíš, že je tam majitelé nechali protože byli prošoupaný a dostali jiné ? Nestačí dokumenty pořízené spojenci při osvobozování Evropy? Nestačí odkryté masové hroby? Nestačí svědectví lidí, kteří tím peklem prošli? Nestačí záznamy z norimberských procesů?

Týkalo se to samozřejmě nejen židů. Ale ti měli při likvidaci u němců jaksi "přednost", to asi nikdo zpochybňovat nebude.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 17.8.2010 23:54:38)
Odpovědět
Bolo veľa mŕtvych, to ale nikto nespochybňuje. NIKTO nespochybňuje existenciu masových hrobov ani pravosť fotografií (i keď hladomor a epidémie v táboroch malo často na svedomí práve spojenecké bombardovanie, taktiež tisíce a tisíce židov umreli po tom, čo boli tábory obsadené spojencami), avšak našiel sa čo i len gram popola obetí? Mnohé vedecké výskumy, hovoriace o tom, že v tzv. plynových komorách sa plynom jednoducho vraždiť nedalo (neboli tak vybavené, ani neostali stopy) sa stratili a vedci skončili v base. Divné? Hej. Aj "svedectvá" dosť hraničia so svedectvami malých detí, ktorým sa zjavila Panna Mária, či Aštar Šeran.
Výpovede nemeckých hodnostárov mučených tak, že ledva chodili, sa nedajú brať vážne. Vlastne celý Norimberg bola jedna fraška.

To mám na mysli. Prekrúcanie histórie na rozprávky a legendy a umlčiavanie tých, čo nad tým začnú rozmýšľať.
Pretože nie emocionálne výlevy o "desoch a besoch", ale kritická a racionálna diskusia nás posunú ďalej.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 18.8.2010 10:22:09)
Odpovědět
Také nesnáším překrucování historie podle panujícího světonázoru či za účelem propagace / obhajoby toho či onoho.
Jde mi o to, že v koncentrácích, a nejen tam, zahynuly statisíce lidí, bez ohledu na národnost či rasu.
Víte, rád bych věděl, kde jste se dočetl o mučení nacistických pohlavárů před Norimberským tribunálem. Z čeho jste čerpal tyto informace? Zatím jsem nic podobného nečetl, tak by mě to zajímalo.
To, že se nenašel ani gram popela, je divné. Ale němci jsou dost na pořádek, tudíž nepředpokládám, že by popel nechávali na místě. Navíc v těch pecích asi nepekli chleba, a zbytečně je jistě také nestavěli.
Pokud jde o svědectví tisíců lidí, kteří koncentrák přežili a jeho srovnání s náboženskými zjeveními - sorry, ale v tom s vámi opravdu nemohu souhlasit.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 18.8.2010 10:24:06)
Odpovědět
Proč mi to tak připomíná Jahodu?
Asi proto, že to píše Trtkoš. I když spíš Trkoš.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 18.8.2010 15:28:06)
Odpovědět
Trkoš zdraví Trtkoše! Jak se máš, ty stará Jahodo?
Zase jsi vše prokouknul, tobě nic neuteče :)))
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 18.8.2010 10:42:42)
Odpovědět
Mám na mysli veci ako "prežil som plynovú komoru" a podobné "zázraky".
V peciach sa spaľovali mŕtvoly - avšak najmä obete chorôb. Neskôr, keď dochádzali zdroje, už sa nestíhalo. Je to smutné, ale je to skôr dôsledkom spojeneckého bombardovania zásobovacích ciest. Typickým príkladom je Bergen-Belsen. Pokiaľ si dobre pamätám, po príchode Britov ešte zahynulo 14 000 ľudí.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 18.8.2010 15:26:10)
Odpovědět
Aha, to jsme si nerozuměli. Takováto svědectví ("přežil jsem plynovou komoru") mě neberou, tu by mohl člověk přežít se štěstím leda v plynové masce. Já měl na mysli ty, kteří pracovali v lágru a nebyli odsouzeni k popravě, ti kteří se dočkali svobody sice zubožení, ale živí.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 18.8.2010 16:26:18)
Odpovědět
Práve to nikto nepopiera. Spochybňované sú len takzvané plynové komory, ktoré nebol problém postaviť po vojne ako "múzeum".
V takých plynových komorách by sa plyn neudržal (nemali tesniaci systém zárubní a dverí) a ak aj áno tak by trvalo celé hodiny, kým by sa vyvetrali.
Keď chcem niekoho zabiť, tak ho zastrelím (ako napr. židov v Kyjeve, ak si dobre pamätám), a nerobím okolo toho experimenty s plynom, či elektrikou.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 17.8.2010 12:27:21)
Odpovědět
Zajímavé pojednání z vaší strany.

Je ale jeden bod, kde mám určité obavy:
Hitler také neustále něco hlásal, začal celkem nevinně, své nároky ve svých projevech a činech neustále stupňoval.
A většina tzv. demokratů říkala "on má právo sdělit svůj názor, má mít svobodu slova, je fuk co říká".
Jak to dopadlo asi většina lidí ví.
Je íránský prezident a režim, který navenek reprezentuje, jiný než nacistické Německo?
Nebo má podobné cíle?
Pak se musím zeptat - kdy to poznáme? Až nám tu budou bouchat rakety?
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Kalous, 17.8.2010 14:36:40)
Odpovědět
Já mám zase velké obavy, že na nás dopadnou rakety z Burkiny Fasso nebo z Bangladéše. Také mne znepokojují somálští piráti - co když jejich lodě proniknou do Labe a Vltavy? Nikdo proti nim nezakročuje a sílí (vyjímka ruská válečná loď která je omylem postřílela).
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(TřiKřížky, 17.8.2010 16:18:17)
Odpovědět
Předpokládám, že při vaší inteligenci jste pochopil, že s těmi raketami šlo o příměr. Pro jistotu - Pasivní přihlížení křiklounům většinou nepřineslo nic dobrého.

Ale nebezpečí somálských pirátů na Vltavě by se BIS věnovat měla. Nedávno jsem tam viděl několik černých na raftu.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Josef, 17.8.2010 19:23:17)
Odpovědět
Izrael to ma spocitane!
K vyroci okupace nasi republiky 21.8.1968* zacina Rusko instalovat zuslechteny uran do reaktoru v Iranu a spousti reaktor. Navic prodalo Iranu nejmodernejsi protiletecke rakety, aby znemoznilo utok Izraele na nuklearni projekty. Je to vysmech Putina nejen USA ale i EU, ktere udrzuji embargo na export strategickych materialu a zarizeni do Iranu, kdy dovoz vyplnilo Rusko a Cina. Takze sen Ahmadinejada zlikvidovat Izrael a vratit uzemi islamu se stava vice a vice realizovatelnejsi, i za cenu toho, ze uzemi bude radioaktivni! Politice RF nerozumim, protoze sami maji s islamofasistama sve problemy, ale zrejme nenavist k zapadu je vetsi.
* s tim datumem 21.8. 1968 a tou potupou jsem se do dnes nevyrovnal!
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 17.8.2010 19:30:41)
Odpovědět
Přidej do svých úvah dva body.
1, Nás přišli Rusové osvobodit od toho, co se stalo roku 1989, bombardovaní Srbska a podobných věcí.
2, Irán a Izrael jen na sebe štěkaj a chechtaj se pod vousy, protože v podstatě to jsou spojenci.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Káťa, 17.8.2010 23:38:19)
Odpovědět
Holokaust je především obrovská tragedie lidstva.Je však třeba že němci nevraždili jen židy a všechny kdo jim bezmezně neposluhovali.Bohužel dnes se holokaust vykládá jako by to byla záležitost jen židů.A co je ještě odpornější,že je jeho výklad zkreslován a zneužíván k odvádění pozornosti od nových zvěrstev,která dnes ve světě páchají spojené státy a Izrael ve jménu "boje proti terorizmu".Kolik povraždili civilních obyvatel v cizích zemích pod vylhanýma záminkama.Jaderné zbraně v Iraku a pod.Žáci Hitlera.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 17.8.2010 23:58:00)
Odpovědět
Uvažuješ dobre.
Aspoň niekto.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Jahoda, 18.8.2010 11:50:07)
Odpovědět
no vida..pacifisté,kteří kritizují Ameriku a Izrael za boj proti světovému terorizmu.
A co potom rusáci?
Ti se snad s islamisty mažou?
Pomučej to,postřílej a následně zahrabou a nějaké Gantanámo nepotřebují.
Protože pokud někdo řeže někomu hlavu a vyvolává u toho svého pouštního boha,
pokud někdo v zájmu svého přesvědčení vraždí lidi v autobudech,(Londýn)
vlacích (Španělsko)
pálí auta po statisících a střílí po policistech (Francie)
vyrábí a exportuje drogy jako je hašiš a heroin (Afganistan)
a veřejně volá po světové válce a novému armagedonu...
potom to není člověk,ale méněcenná,podřadná životnímu prostředí nebezpečná lidská podrasa a zaslouží pstřílet a vyhladit z povrchu zemského a to tak,že se vší důsledností!
Taková svinská pakáž!
Však počkejte vy pacifisté,až jich bude v Česku ,potažmo na Slovensku více-uvidíte co se bude dít!
Zlatí naši gigáni,,,ještě na ně rádi vzpomenem.
Amerika to dělá následně...teoristu,který je v podezření z napojení na islámský světový terorizmus vytipuje ,pošle na tu svini své honící psy a unese ji do nějaké kozí tramtarie v islámské spřátelené zemi a tam pomučí a informačně vytěží.
Rusáci je odprásknou klidně na letišti,nebo u nich doma,nebo na cestě do práce..prostě kdekoli.
Viz případ jednoho islámského aktivisty,který na internetu loboval za odtržení islámského ůzemí od Ruska a v pořadu pro TV pak řekl,že má strach o svůj život,protože po něm jde ruská tajná služba.
Bál se oprávněně.Na letišti byl odveden stranou a střelen do hlavy.
A to bylo dobře.
Zajímavé ještě je,že naši pacifisté vždy kritizují Izrael,USA ale Rusko nikdy.
Proč asi?
Nu...proč?
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Karnwield, 18.8.2010 12:19:51)
Odpovědět
Od pacifistu mám ďaleko.
A "globálny terorizmus" je problémom asi tak ako "globálne otepľovanie" a "globálna hrozba epidémií".
Problémy vytvorené na to, aby nahnali ľuďom strach. Globálne problémy potrebujú globálnu vládu, Nový svetový poriadok.
Ide o to, donútiť ľudí, aby akceptovali planetárnu vládu. Totalitu, otroctvo v mene "globálnej bezpečnosti".

Proti tomuto sa treba postaviť, pretože toto je jediná reálna hrozba.
Re: Holocaust není pouhý mýtus!
(Jahoda, 18.8.2010 14:38:50)
Odpovědět
Zatímco my si zde v klidu žijeme v pohodlí a bezpečí,američtí chlapci v zeleném za toto naše bezpečí bojují,polykají krev,pot a slzy a umírají daleko od svého domova.
A to každý uvědomí až v okamžiku,kdy toto bezpečí a klid ztratí.
Že internetově žvaním a kecám?
Stačí se podívat třeba na Francii,kde již na plno zuří občanská válka a nebude trvat ani 15 let a rozjede se to tam jako v Yugoslávii.
A to bude pouze začátek toho,co se bude jednou dít v celé multikulturně namixované Evropě.
Co budou protiameričtí pacifisté říkat pak?
Re: Holocaust není pouhý mýtus!
(Karnwield, 18.8.2010 16:36:31)
Odpovědět
Ty blázon, vážne veríš tomu, že zaostalý Afganistan a Irak sú hrozbou pre európsku bezpečnosť?
Vieš, čo je to "možnosť Samson" (Samson option)?
V prípade, ak bude Izrael zničený, zasadí "posledný úder" a termonuklárnymi zbraňami vyvolá nukleárnu zimu, medzi iným aj údermi proti EURÓPE!
(Toto povedal žid)
Myslíš, že Izrael nie je hrozba?
Re: Holocaust není pouhý mýtus!
(Jahoda, 18.8.2010 18:46:59)
Odpovědět
ale já se o Izraeli nezmínil ani slovem.
Já zde vedu řeč o boji proti světovému terorizmu a ten v doučasnoti plnohodnotně vede pouze Amerika.
A tento boj,říkejme mu civilizační válka je otázkou ne jedné bitvy v Afganistanu,potažmo Iráku.
To je teprve začátek toho,co bude následovat celé 21 století a to pernamentní a nekončící válka civilizací tak,jak ji Evropa znala po středověk a tam se jednalo o celá staletí.
Pokud jsi si všiml,tak všude ve světě tam,kde jsou hranice civilizací a kulltur je pernamentní a nekončící válka a tyto civilizace a kultury někdo u nás v Evropě záměrně a ůčelně mixuje.
Ve světě jsou civilizace západní
islámská
konfucionální
ta v Africe
a latinskoamerická.
Otázka zní,kde jsou v dnešním světě napjaté vztahy?
Tak třeba Indie-Pakistan
Iran-Irák
Rusko-Čečna
Čína-Indie
Čína -ujgurové
Thaisko-její muslimský jih
Izrael-okolní arabský svět
a celý Yugoslávský konflikt.
Položil jsi si někdy otázku co vede lidi v těchto lokalitách k tomu,aby mezi sebou válčili,potažmo proč se nenávidí ?
Já ti to řeknu,tato místa jsou hranicema střetu kultur a civilizací..tak proto.
A tyto všechny kultury a civilizace dnes někdo záměrmě multikulturně mixuje v Evropě!
Co si asi myslíš,že z toho jednou vzejde?
Hádej,můžeš klidně jednou.
Současná Francie je toho příkladem,kam až vede multikulturalizmus a je jen otázkou času než si tamnější muslimové nevyhlásí samostatnou autonomii na způsob srbského Kosova a toto se bude ůměrně jejich počtu a množství dít po celé Evropě.
Bude pak taková Evropa schopna uživit svou přemnoženou populaci?
Bude taková Evropa poté schopna humanitární pomocí do zemí třetího světa?
Abych ale neodbočil od toho Izraele,když jsi už tedy o něm psal.
Píšeš o možnosti že by Izrael měl na kahánku a přestal existovat.
Potom ale vyvstává otázka kdo by z toho těžil?
Dle mého názoru asi ten,komu Izrael brání v jeho vojenské expanzi do Evropy.
To ty jseš jako přesvědčen,že nebýt Izrele svět by byl mimo nebezpečí a byl by v něm natrvalo mír...nebo by této mezery někdo prostě využil v plnění mocenských plánů a cílů a zůtočil na Evropu vojenskou silou?
No to by ale znamenalo světovou válku,co ty na to?
Takže v podstatě žádně řešení,akorád cesta z bláta do louže.)
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 18.8.2010 15:07:16)
Odpovědět
Proč?
Morálka chlapče, morálka.
Je totiž obrovský rozdíl mezi tím vytipovat si muslima unést ho a zabít.
Anebo prokázanému zločinci- odsouzenému válečným tribunálem dopřát popravy.

Rozdíl je v tom, že se Rusko jen brání.
Rusko nezneužívá, neokrádá. USA v Afghanistánu to dělaj běžne.

TeĎ v Rusku chytli Rumůnského špiona (asi tam zapaloval lesy) a odvedli ho zatykačem.

A stejně dá Rusko Čečensku nezávislost, ale až bude vědět, že to ten lid opravud chce, a není to propagnada USA, jak rozbít Rusko.

P.S.: Proč čekáte až řeknu, co si myslíte Vy. Já si rád počtu.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Ahmad Hedar, 19.8.2010 11:42:18)
Odpovědět
Pan autor je obycejny hlupak, co neumi cist. Iran a Ahmadinejad nikdy nepopreli holocaust, viz video na youtube : http://www.youtube.com/watch?v=ykd-syzZ4ZY
Ta stranka nepopira holocaust, kdyby pan autor nekdy pouzil mozek a prestal hltat izraelskou propagandu, tak by zjistil, ze Iran kritizuje zneuzivani holocaustu pro ospravedlnovani politiky Israele a pro ziskavani cim dal vice a vice penez pro zidovske organizace. Je opravdu zajimave, ze jeden z nejmilitantnejsich a nejvyzbrojenejsich statu sveta s otresnou bilanci lidskych prav se stavi do role obeti a cely svet mu to zere. Autor by se mohl snazit byt trochu objektivni a prestat papouskovat izraelskou propagandu.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Hardy, 19.8.2010 17:28:31)
Odpovědět
Západu se podařilo prosadit na Irán úspěšné sankce. Irán prodává lacinou těžkou ropu a kupuje drahou lehkou rafinovanou ropu, kterou neumí sám rafinovat. S tím bohatstvím v ropě co má v zemi sice sankce částečně obejde, ale za cenou obrovských finančních ztrát. Ahmežídád takhleprošustruje desítky a stovky miliard dolarů. Ta je rebelantská politika je velice drahá. A co bude s 60ti milionovým Iránem, až se ropa spotřebuje? Ahmežídád by se měl starat o svoje vlastní lidi a povznést Irán mezi vyspělé země, místo toho se dostává do konfliktu s částí světa i muslimského.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Nermuť Jan, 19.8.2010 19:30:16)
Odpovědět
Zkuste si vzít mapu Asie,, nebo světa a vypočítat si vedle ní země, které jsou mu nepřítelem a které přítelem.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Hardy, 19.8.2010 20:27:08)
Odpovědět
Iránu se rozhodně velmi obávají sunitští muslimové a sunitské monarchie. S atomovou zbraní budou snadno vydíratelné a toho se obávají.
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(Hamid-Muslim z Čech, 10.10.2010 21:03:11)
Odpovědět
Salám Alejkum(Mír s vámi)!

1)Muslimové Holokaust nepopírají.

2)Pokud ano, tak jedině proto, že se Sionistický Stát Izrael chová jako Fašističtí-Nacisté v Palestině(Západní Břeh Jordánu a Gazza).

Podle smlouvy OSN měli vzniknout 2státy a to Izrael a Palestina, ale co se stalo už snad všichni víme.
Mnoho rodin v Palestině(Izraeli)je ze smýšených rodin Muslimsko(Arabsko)-Židovských.

Závěr:Já nepopírám Holokaust, protože Rómové aj Slované byli také v Holokaustu vražděni.

Evropské státy, USA a hlavně Německo(Adolf Hitler)aji OSN může za jednu z hlavných válečných oblastí na Blízkém(Středním)Východě-a to jsou Palestina(Izrael), Libanon, Sýrie a trochu Egypt při hranicích s Palestinou(Izraelem).
Re: Holocaust je pouhý mýtus!
(adolf, 26.11.2010 21:25:48)
Odpovědět
Autor tohoto debilneho,choromyselneho clanku potrbuje ihned dlhodobu liecbu na psychiatrii!!! Ty debil,zidaci,co zakladali protipravne tzv. Izrael na neskutocnom utrpeni,krvy,bolesti,niceni a odoberani majetku,mucenim,hromadnou genocidou a vrazdami,zrovnavanim ich vlastnej (Palestinskej) zeme,nikdy nemal najmensie pravo vobec vzniknut!!!!!!!!V okupovanych palestinskych uzemiach su horsie podmienky,nez v Terezine,ci inych koncentracnych taboroch!!!!
Bez milosti by som ta hodil tam na aspon 20 rokov,aby si si to tam uzil pod okupaciou zidakov,aby si nemal dostatok zakladnych potravin ani na 14 dni v mesiaci,aby si nemal viac,ako 0,8 litra vody na den,aby ti kedykolvek mohla vletet do baraku zidovska(ci skor americka) raketa a vyzabijat ti celu tvoju rodinu,aby tvoje SPZ na vozidle museli mat (uplne rasisticky a ponizujuco) iny tvar a farbu,nez na zidovskych autach,aby si mal zakaz volneho pohybu na vlastnych-palestinskych uzemiach,aby prisli do dediny,v ktorej zijes s tlampacom a zakvilili,ze ty i cela tvoja rodina mate 2hodiny na trvale opustenie svojho domu,lebo bude zrovnany zo zemou,aby cela tvoja krajina bola hermeticky (nacisticky) uzatvorena a nemohla obchodovat s inymi krajinami a z tohoto dovodu aby si zil v nepredstavitelnej chudobe,ty debilek antiarabsky,antisemitsky,Islamofobny,bodaj by si skapal cim skor!!!!!Pre istotu,aby si ma neobtazoval,som udal fingovanu,vymyslenu mailovu adresu,aby si ma nemohol obtazovat svojimi dementnymi,psychopatickymi nazormi a uz nikdy viac si tento zkurveny portal ani neotvorim a nebudem citat!!!!!!!Zdochni