reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“

Autor: Lukáš Krivošík | Publikováno: 17.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Či už ide o Francúzsko, Taliansko, Belgicko alebo Švédsko, zdá sa, že nikde nie sú neprispôsobivými Rómami nadšení. Čo tak začať uvažovať o vytvorení samostatného rómskeho štátu, kde by nebola diskriminácia, rasizmus, bieli vykorisťovatelia a nízke sociálne dávky?

Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“

Ešte pred pár rokmi nás Západoeurópania vytrvalo a z bezpečnej diaľky poučovali o tom ako humánne riešiť rómsky problém. Chybu videli hlavne v predsudkoch na strane majoritného obyvateľstva, ktoré bolo rasistické a svojich počernejších spoluobčanov diskriminovalo na každom kroku. Problém Rómov bol považovaný za problém chudoby. Ak im sociálny štát postaví dosť bytov, vybuduje infraštruktúru a dá dostatočne vysoké dávky, tak sa problém vyrieši. Čo na tom, že týmto spôsobom už chceli rómsku otázku riešiť komunisti a len ju tým prehĺbili?!

Dnes sa vietor spoločenských nálad obracia. Francúzsky prezident Sarkozy nariadil likvidáciu nelegálnych rómskych osád. Dokonca zaznievajú z vyšších miest v Paríži hlasy, že neprispôsobiví Rómovia sa v tomto prípade nemôžu odvolávať na ľudské práva a antidiskriminačné zákony. Tento vývoj je pozoruhodný aj preto, že v krajine galského kohúta je mimoriadne rozšírená politická korektnosť, antidiskriminačný ošiaľ, ideológia multikulturalizmu, falošný humanizmus a pod. Zdá sa však, že Francúzi sa po neblahých skúsenostiach vracajú k zdravému rozumu.     

Samozrejme, ľudsko-právni aktivisti Sakozyho kritizujú. Ich opakovaným argumentom je, že Rómovia páchajú kriminalitu, lebo sú chudobní. Len by mali odpovedať na otázku, prečo toľko chudobných ľudí nemá potrebu páchať trestnú činnosť?! A prečo sa aj medzi Rómami nájde dosť takých, ktorí žijú možno skromným, ale slušným a usporiadaným životom? Nie je tá kauzalita medzi príčinou a následkom pomenovaná nesprávne? Nie je neprispôsobivá časť Rómov chudobná preto, lebo si neváži vzdelanie, či prácu, neplní dohody, nerešpektuje vlastníctvo a chýba jej akákoľvek schopnosť zvážiť dlhodobé dôsledky svojich činov? Inými slovami, nie je ich chudoba a kriminalita viac dôsledkom ich kultúry, či životného štýlu, než nepriateľstva zo strany majority?

Keď sa Neróm bráni útoku neprispôsobivého Róma, okamžite u toho prvého médiá skúmajú možný rasistický motív. Útočiaci neprispôsobivý Róm je však považovaný za diskriminovanú obeť väčšinovej spoločnosti a sociálneho vylúčenia. Vraj práca pre nich nie je, ani keby chceli. Rómov je však už toľko, že v osadách by mohli vyrábať jednoduché tovary a poskytovať služby aj sebe navzájom. Takto to funguje napr. v slumoch afrických a indických veľkomiest, kde medzi škatuľami možno často nájsť malé dielničky alebo obchodíky.  

Čas na vytvorenie rómskej národnej domoviny?


Programové ciele novej slovenskej vlády vo vzťahu k neprispôsobivým Rómom, rovnako ako precitnutie v západnej Európe ukazujú, že s prístupom nalievania peňazí do tohto deravého džbánu by sa onedlho malo skoncovať. Dôsledné vynucovanie zákonov pre každého a uplatňovanie princípu cukru a biča u neprispôsobivých sú možno posledným pokusom ako riešiť rómsky problém s vyhliadkou na integráciu týchto ľudí do väčšinovej spoločnosti. Ak tieto pokusy zlyhajú, priestor dostanú po celej Európe radikálnejšie hnutia.

Snáď treba zvážiť iný uhol pohľadu. Ak sa neprispôsobivá časť Rómov odmieta integrovať do spoločnosti, možno by stálo zato zvážiť vytvorenie ich vlastnej spoločnosti. Čo takto rómsky národný štát, kde by boli sami medzi sebou? Niekde ďaleko, kde by bieli nemali na nich dosah a nemohli by uplatňovať voči nim politiku rasizmu, diskriminácie a nízkych sociálnych dávok? Niekde, kde by Nerómovia nemohli Rómov brzdiť v rozlete...

Jednou z možností je Kanada. Táto krajina má druhú najväčšiu rozlohu na svete po Rusku, hoci ju obýva len asi 35 miliónov ľudí. Navyše, jej vláda vyznáva multi-kulti, politkorektúru a pod. Kanadské územie je pomerne riedko osídlené, preto sa nepochybne nájde dosť priestoru pre vytvorenie rómskeho národného štátu. Čo takto osídlenie Baffinovho ostrova? Je desať krát väčší ako Slovensko, no žije na ňom len 11 tisíc obyvateľov. Niekto by mohol namietnuť, že ostrov sa nachádza za polárnym kruhom a je tam zima. Lenže pozor! Tieto arktické ostrovy sú bohaté na nerastné suroviny. Rómovia, ak by tu boli usídlení, by mohli predávať koncesie ťažobným spoločnostiam a žiť si ako Saudi. Teoreticky by vôbec nemuseli meniť svoje návyky a kultúru. Samozrejme, možné sú aj iné destinácie pre vytvorenie rómskej národnej domoviny.

Baffinov ostrov je 23 krát rozľahlejší ako štát Izrael. Pokiaľ Židia dokázali za päťdesiat rokov premeniť blízkovýchodnú púšť na kvitnúcu záhradu, nepochybne nebudú mať Rómovia problém zušľachtiť podobným spôsobom arktickú pustatinu, keď už nebudú vystavení tlaku diskriminácie a rasizmu zo strany bielych. Práce tam bude pre nich habadej. A kto vie, možno raz, keď sa roztopia ľadovce, začneme emigrovať my do ich krajiny.

www.aktuality.sk

reklama
5190 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Drak, 17.8.2010 1:50:46)
Odpovědět
No a co kdyby odešli cikáni do Izraele. Problém obou entit by byl vyřešen jednou provždy.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(vizír, 17.8.2010 2:37:12)
Odpovědět
Přesně tak, když židi pořád tak básní o multikulturalismu tak by mohli sami prosadit aby všechny tyto miliony diskriminovaných byli přesunuti do Izraele kde by se jejich utlačovaný talent a intelekt mohl naplno projevit a židé by se konečně ocitli v multikulturním ráji o kterém v Evropě už 50 let tak sní.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Beroun, 17.8.2010 6:55:59)
Odpovědět
Velmi hloupe dva prispevky ve vlaknu vyse. ;))
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(sameťák, 17.8.2010 7:37:28)
Odpovědět
To nejsou hloupé názory. To jen ty jsi hloupý bez špetky nadhledu. A co koza? Dojí?
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(bublifuk, 17.8.2010 8:16:13)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 17.8.2010 9:21:21)
Odpovědět
Tak hloupé to není. Židé se vždy ci.kánů zastávají. Tak jim mohou pomoci konkrétně.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Médea, 17.8.2010 8:31:11)
Odpovědět
opravdu oduševnělý názor - nebo to mělo být vtipné? ha, ha, ha
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(dobrák, 17.8.2010 14:46:00)
Odpovědět
Vylešti si hvězdu a nemel.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Hardy, 18.8.2010 23:20:03)
Odpovědět
Drakové a Vizíři, nechte to na nich, asi se bez těch vašich "hraběcích rad" obejdou.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(PetrW, 25.8.2010 1:24:56)
Odpovědět
Rozdíl by byl asi v tom že zatímco židé dokázali za 50 let z Izraele udělat kvetoucí a prosperující zemi uprostřed arabského chlíva, cikáni by jim ze země udělali jeden velký Chánov za méně než 50 dní.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(bul, 17.8.2010 8:00:48)
Odpovědět
Pouze malé upřesnění-Židi v Izraeli dostávají z USA každoročně miliony dolarů na rozvoj,proto tam mohou přeměňovat poušť v kvetoucí místa.Židi byli vždy ti,co se Cikánů zastávají,menšina drží vždy při sobě,vůbec si nemyslím,že první dva příspěvky jsou špatné,na rozdíl od Berounaˇ
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Tass, 17.8.2010 14:07:27)
Odpovědět
Ne, Židi nedostávají peníze z USA. To jen antisemitská propaganda -jíž jste doufám jen pasivním konzumentem.

Navíc, "zahrady" židovští osadníci zbudovali dávno předtím než se jejich spojencem staly USA. Ještě v dobách, kdy reálně hrozilo, že jejich spojencem bude poněkud jiná země na východ od nás. Pochybuji, že by i ti nejzavilejší židomilové podporovali možný budoucí stát dělníků a rolníků.

A nakonec - z peněz nic neroste, jak dokazuje většina arabských ropných králů.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 17.8.2010 18:48:22)
Odpovědět
Izrael je velmi výrazným příjemcem americké zahraniční pomoci + vojenské pomoci. Tak jak je provoz "Palestinského státu" či Kosova hrazen z peněz EU (bez nich by jejich úředníci byly bez výplat).
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(PetrW, 25.8.2010 1:30:22)
Odpovědět
Zajímavé, že se soudruhu Kalousi staráte o Izrael a to že z našich daní se platí narkomafie v Kosovu a zejména palestinská teroristická špína vám zjevně nevadí...
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Médea, 17.8.2010 14:53:28)
Odpovědět
I kdyby dostávali peníze z USA - tak co je to za argument? Nebo je to snad naznačení, že kdyby chudáci cikáni také dostávali, vytvořili by kvetoucí zahradu? No to se musím zasmát. menšina z nich by se asi o něco snažila...
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Miluška, 17.8.2010 8:15:43)
Odpovědět
to by byla krása.
Kamkoli,jen by tam nesměl nikdo být ,prostě úplně pananská část země. Poskytnout technickou pomoc: krumpáče,lopaty atd..I to jídlo do začátku,jen aby si od píky vše vybudovali sami. Pak by se konečně naučili pracovat a hlavně si vážit práce.Pak by mohly státy i pomoci- ne finančně-jsou r§zné způsoby.Alespoń by se to mohlo zkusit.Je to sice jen utopie,sen,- ale krásný
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Miluška, 17.8.2010 8:18:02)
Odpovědět
..panenská... různé...
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(BB, 17.8.2010 9:39:27)
Odpovědět
Cikáni, momentálně se pohybující pod krycím jménem Romové a práce v jedný větě..., komiku!!!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(PetrW, 17.8.2010 8:27:52)
Odpovědět
Paraziti. A to musel až představitel velké země Francie - Maďar Šerkézy. U nás by za to byli schopni trestat - že 600.000 cikánů je placeno státem za svoji pouhopouhou existenci a rozmnožování. Nesmí se říkat, že kradou, lžou, parazitují, ničí domy a vše, jsou nevzdělatejní.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(lajla, 17.8.2010 10:22:46)
Odpovědět
A co tak Sibiř, země netušených možností...Přidám jim do začátku na kožich.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(okarína, 17.8.2010 12:41:29)
Odpovědět
Ty jsi ta co drží s Kocábem?M.j.Sibiř už kolonizují čínˇani,takže za chvíli tam možná bude těsno.Takže by tam mohli mít problémy s Romy jako doma s Ujgury.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(ball, 17.8.2010 14:47:49)
Odpovědět
To si Rusové nezaslouží.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Tak, 18.8.2010 12:21:28)
Odpovědět
Naložit je na papírovou loď a pustit na moře. To neustále opakoval jeden mladý cinán v Hradecké věznici, že to udělají s námí bílími, jen co příjde Chýná. Tak to vyslovoval Chýna nikoliv Čína.
To že tak Europa svět se čílili nad utiskováním Romu v ČR, tak to je zásluha křiváku kalibru Uhlu, Mlynářu, Kocábu a dalších. Co tehdy Uhl a Mlynář se navyváděli nad zdi stavěné v Neštěmicích. Kdyby tak příšerně neřvali o rasismu Českých lidí vůči cikáum, tak by bylo ticho. Možná že jinde ve světě nevědí že ti čeští "Romové" jsou jen jejích cikání.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pepik, 18.8.2010 21:29:11)
Odpovědět
vy asi panem mate rad jenom sam sebe ja jsem rom jsem stredoskolak moje dcera je stredoskolacka ja jsem vyslouzilej vojak dalsi moje dve deti maji vyucne listy co mate vy asi holou vygumovanou hlavu a pokud vas pujde po ulici 6 a proti vam bilej duchodce zbijete ho proto ze si potrebujete ukazat jak jste silni
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pepik, 18.8.2010 21:29:13)
Odpovědět
vy asi panem mate rad jenom sam sebe ja jsem rom jsem stredoskolak moje dcera je stredoskolacka ja jsem vyslouzilej vojak dalsi moje dve deti maji vyucne listy co mate vy asi holou vygumovanou hlavu a pokud vas pujde po ulici 6 a proti vam bilej duchodce zbijete ho proto ze si potrebujete ukazat jak jste silni
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 17.8.2010 9:26:53)
Odpovědět
Je to rozumné, zbavit se notorických kriminálníků a příživníků - tak to udělali kdysi Britové, když zločince (lidi trvale nerespektující zákony) naložili na lodě a odvezli do Austrálie. A nemusí to být na Baffinův ostrov, ale třeba zpátky na Slovensko, Rumunsko nebo do Indie.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Malandrin, 17.8.2010 9:29:52)
Odpovědět
Hezká myšlenka ohledně romského státu.
Romové by měli svoji autonomii a svobodu, po kterých tak volají, žádnou diskriminaci.
Přestali by etnické rozbroje, ubylo násilí a kriminality páchaných z etnických pohnutek.
OSN by si nad tím mohla vzít patronát - konečně by tato instituce k něčemu byla a vykázala by činnost.
Jistě vhodnější řešení než marné pokusy o integraci a multi-kulti soužití.
A nějaké to vhodné místo na matičce Zemi by se jistě našlo.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Fialka, 17.8.2010 10:45:20)
Odpovědět
Neschopný národ, nedovede sobě vládnout, nikdy nebyl schopen uspořádat vlastní řád, natož pak stát. .. Ale byli moc šikovní, jejich existence stojí a padá na parazitním spůsobu životam, jinak všechny takové etnika neschopné vlastní existence zanikla.Dobře nám tak, dali jsme jim všechny podmínky k tomu, aby slušně nejen přežili, ale aby se expandovali, množili, očkování, hygienické podmínky, teplo, jídlo, peníze, právo na zdraví,zdravotní péči na na úrovní. VŠE ZADARA!! a ještě bonus za každého narozeného róma ?! Prosím Vás kam by šli!! Kde by se tak měli, Cigáni nam na svobodu se r.ou a z vysoka,__ Nikdy nebyl a nebude žádný rómský národ ani stát. Etnikum není národ! Kdybychom jim nepostrojovali, kdybychom je nechali žít jejich životním stylem, zdaleka by jich tolik v v těch vozech co kočovali nepřežilo, rómské děti, které se narodily dříve v zimě nepřežily. No a co se děje, dali jsme jim návod jak se množit, děti jako zdroj peněz. Pane Bože, čím jsme vzdělanější, tím jsme blší. Ubohé naše děti a vnuci !! Co tak říct dost, dostali příežitost žít v Raji, nevyužili jste ji, vyhnat, tak jako Bůh neposlušné!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Malandrin, 17.8.2010 11:09:42)
Odpovědět
V tom vám neodporuji.
Vám by se nelíbilo, kdyby se přemístili do své nové domoviny, kde by se starali sami o sebe? Mně ano. A bylo by mi celkem jedno, jak se budou či nebudou rozvíjet a jak si ve svém teritoriu povedou.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(okarína, 17.8.2010 12:58:20)
Odpovědět
Fialka neboj,Kalousek jim zatne típec!Porodné jen na první dítě,ale možná tím pádem to odskáče bílá majorita.Horší je možná to co se dřív tradovalo"co cikán to invalidní důchodce"-a je jich určitě hodně.Ještě se tím chválí a vysmívají se"gádžům",že jsou blbí.Potom chybí na důchody pro lidi,kteří celý život normálně pracovali.Co k tomu dodat?
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Tak, 18.8.2010 12:28:03)
Odpovědět
No no, kdepak na světě se rodičum vyplácí porodné? Nevím zda ještě v jiných zemích kromě Česka, se vyplácí značná finanční odměna za nepozornost v souloženi. Tak Jaké řeči o odskákání. Nechtěoli by ste také finanční odměnu za soulož, či dokonce za vykonání tělesné lidské pootřeby?
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pavdu, 17.8.2010 17:15:54)
Odpovědět
Souhlas s autorem článku.Jakou logiku má hýčkání parazitů,kteří se odměňují nekontrolovaným množením,plněním dětských domovů,devastací bytů,krádežemi a vykřikováním do světa jak jsou diskriminování.Zaslouží si takovou nesoudnou péči a nezasloužené privilegia lidé,kteří při stejných a lepších podmínkách než ostatní,se nedokázali za více než 60 let přizpůsobit životu spoluobčanů získat minimálně základní vzdělání a výuční list?Bezdomovce budeme stěhovat do táborů k haldám odpadků a tito lidé se dostali do potíží po mnoha odpracovaných létech a zachází se s nimi jako z odpadky.Proč není ani jeden rom bezdomovcem,když přes tučné podpory neplatí nájmy a devastují byty.Obratem však dostávají náhradní,zatím co exekutoří bílé spoluobčany nemilosrdně stěhují na ulici,bez náhrad.Není čas přestat se ohlížet na Kocáby,Uhly,kteří žvaní,ale do Chánova bydlet a vychovávat romy nejdou a sestěhovat je do táborů ve vybraných lokalitách?Tam můžou žít přírodním způsobem u ohňů za minimální soc.dávky do dvou dětí pod svým králem a zákony.Za 65 let jsme se mohli dostatečně poučit a přesvědčit,že jsou nereformovatelní a doplácet na ně stále více není z čeho.Jak to asi dopadne,když pracujícím občanům se budou snižovat platy a šetřit na invalidech,aby mohli romi chlastat kouřit,žrát,fetovat a množit se.Bude podpora extrémistických stran,které nebudou stačit soudně zakazovat a pak pogromy.Nejsem rasista,ale občané nebudou vidět jiné východisko,když se tento problém desítky let neřeší,uplácení a odsouvání problémů je ten nejhorší způsob realizace romské otázky.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 18.8.2010 15:01:01)
Odpovědět
Dle expertizy EU bylo konstatováno, že ČR vydává ročně na přímou podporu Romů 5 mld Kč (jen na obrovské množství odložených dětí v ústavech je to 1 mld) a nepřímo další 4 mld (sociální dávky, vysoká nezaměstnanost přes 80%). Tedy 9 mld Kč. To by se mohlo šetřit! Ale oni k nám přijdou ze Slovenska, Rumunska další chytráci - poslat je dom šupem jak to nyní dělají Francouzi.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pavalastakaras, 18.8.2010 14:08:01)
Odpovědět
Ja rom s rodinou,davky mam,dite nemocne?,davky mam,nedelam,ja ani zena,davky mame,i ubytovnu na zeleticky,zaplacenou mame,a delat nebudeme,nacerno delam a jsem vysmaty v litomericich,tu nam dobre!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Bret, 17.8.2010 10:27:31)
Odpovědět
Lajlo , nebuť tak krutá,ale možná by se v Tajze nějaký prostor našel, Pa, Šťasnou cestu a šáteček.. Konečně by byli svobodní, nikdo je nediskriminoval, mohli křičet, být hluční celý den celou noc, jak srdce ráčí.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Štastný Jim, 17.8.2010 11:14:23)
Odpovědět
Pokud se autorovi podaří,
dotáhnout myšlenku do zdárného konce navrhuji Nobelovu cenu míru,dále vztyčit jeho sochy v nadživotní velikosti a to ve všech městech a vesnicích.Samozřejmě nad 20 stálých obyvatel.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Sunny, 17.8.2010 11:42:16)
Odpovědět
:-) Souhlas.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Katsanson, 17.8.2010 12:12:40)
Odpovědět
Nejkrásnější myšlenka kterou jsem kdy slyšel.Možná, že její splnění není až tak utopistické pokud by se k Francii přidaly i jiné státy včetně našeho. Umím si představit jak by se po odstranění těchto parazitů zvedla životní úroveň všech států které by se jich zbavily. Má to ale háček.Jeden z propagátorů přísnějších pravidel p. Joch je již kritizován. Samozřejmě těmi kteří bydlí od Romů dost daleko a nemají ponětí o tom co to obnáší.Ač ateista chtěl bych se modlit za naplnění této krásné myšlenky.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pepa gas, 17.8.2010 14:48:45)
Odpovědět
O jaké diskriminaci v Česku mluvíte?Říkáte,že by cikáni pracovali kdyby byla práce.Od r.1948 do r.1990 jste měli možnost chodit do školy a pracovat,nedělali jedno ani druhé.Co je prokazatelné,plodili děti,ničili byty,kradli a zneužívali majoritní společnost.Před válkou u nás žilo tři a půl tisíce cikánů a míšenců dnes je to více než stonásobek a stéle stejná píseń "dejte nám".Cikán sám dělat nebude,dobré slovo nepomáhá tak zbývá jenom hůl,jako poslední pokus.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Fiter, 17.8.2010 15:22:15)
Odpovědět
Vždy když vidím neskutečně až ohyzdně vypasenou cikánskou rodinu tak si vzpomenu jak se najdou lidé kteří tvrdí jak jsou diskriminováni.Tito cikánští vypasenci si tak od dětství zadělávají na vysoký tlak a cukrovku.Takže makat nebudou protože jsou nemocní.Že se nedožijí žádného vysokého věku jim nevadí,tak oni neuvažují,co je ale podstatné nemusejí pracovat a berou dávky do svých 50-60 let.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(okarína, 17.8.2010 15:53:40)
Odpovědět
Na starých fotkách jsem nikdy neviděl tlustého cikána!Asi to bylo tím,že když kočovali tak měli dostatek pohybu a zdravého vzduchu.Dneska je k tomu pohybu nikdo nenutí.Rozmazlil si jich minulý režim,ten dnešní si s nima neví rady.Vždytˇříkám"co cikán to invalidní důchodce"!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 17.8.2010 18:54:41)
Odpovědět
Minulý režim cikány tím, že museli pod trestem vězení pracovat nbo mít jiný legální příjem. Je fakt, že si občas hráli na invalidy, nyní z nich úředníci díky přibl.blým ochráncům lidských práv mají strach a invaliditu mají dvojnásobnou.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(Kalous, 17.8.2010 18:56:15)
Odpovědět
vypadlo - režim rozmazloval
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(okarína, 17.8.2010 16:05:12)
Odpovědět
...Zhruba 6.500 osob se jich z konc.táborů a lágrů na konci války vrátilo asi 500...
...dnešní počet 200-250 tisíc?
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(j25, 17.8.2010 16:43:58)
Odpovědět
Lukáši Krivošíku, když se dívám na Vaši fotku v úvodu článku,tak nechápu,proč se tak moc trefujete do svých řad a nejste jako ony neziskové , ziskové / pro někoho/ neziskovky a proč nehájíte nepravdu jako ony.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(okarína, 17.8.2010 19:42:33)
Odpovědět
j25 Vy jste něco požil nebo si děláte pr.del.To není fotka L.Krivošíka,ale fotka nějakého cigoša z Chánova,poprvé když jsem ji viděl tak jsem se lekl,protože je velmi podobný na jednoho cikána od nás.Třeba je to bratr nebo dvojče,ale ptát se ho nebudu.Tu si zřejme vypučil od F.Matějky.Ten ji má skoro u každého druhého příspěvku.Podle ní hned líp poznáte kdo je autor článku.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(j25, 18.8.2010 7:37:36)
Odpovědět
Přiznám se , dělal jsem si pr....
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(tokares, 18.8.2010 10:43:47)
Odpovědět
AT VZNIKNE A PRYC S NIMA!,PRACOVAT NEBUDOU,NEUMI SE CHOVAT, SKODA SLOVO, NEJLEPSI BY BYLI PRO NE DE-ROM-LEITMERIZT, PRODAJI I PANA BOHA, LIDI MA TO CENU TADY PSAT ?????????????????????????
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(tokares, 18.8.2010 10:46:43)
Odpovědět
TAK KOUKATE NA TO FOTO I JMENO?SAMA LEZ I PODVODY!TADY TO MATE A JESTE DELAT Z BILYCH BLBCE, TO JE ON JA HO ZNAM!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(pavel tokar, 18.8.2010 14:28:16)
Odpovědět
JA ROM s rodinou,davky mam,dite nemocne?,davky mam,nedelam,ja ani zena,davky mame,i ubytovnu na zeleticky,zaplacenou mame,a delat nebudeme,nacerno delam a jsem vysmaty v litomericich,tu nam dobre!
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(čarodějnice, 18.8.2010 18:23:57)
Odpovědět
To je ten nejkrásnější článek,který jsem za svůj život četla.Vadí mi na tom jen jedno:nepatří to do reality ale do SCIFI.Kdyby se to stao realitou,tak jsem ochotna přispět i nějakou finanční částkou.Pane bože,prosím,zařiď to.
Re: Vznikne rómsky národný štát? Tak už aj Západoeurópania precitli do „rasizmu“
(roman ká, 18.8.2010 20:42:18)
Odpovědět
kdysi se promítal film "Cikáni jdou do nebe". Kdesi v Praze se objevil velký bílý nápis na zdi: " ať jdou třeba do pr.de.le, hlavně když jsou ze Žižkova"

No, a takhle nějak je to asi i s tím Baffinovým ostrovem :)
už aby to bylo
(bingo, 19.8.2010 9:27:17)
Odpovědět
už dáávno tomu co říkám, že by se jim mělo dát území a ať ukáží co umí. Ovšem bez možnosti zlodějských výjezdů. Nemyslíte, že vymřou?
Rómsky stát ?
(Never Dhimmi, 28.8.2010 13:22:13)
Odpovědět
Blechy bez psa nepřežijí. To je základní postulát, který je nutno si uvědomit. Romové jsou více než kočovníci parazité a to se nezmění ani za století, mají to v genech.