reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety

30.6.2010 6:01 - ParlamentníListy.cz se zeptaly senátora ODS Jiřího Oberfalzera, který do České republiky před časem zval euroskeptického antiislamistického a pravicově liberálního nizozemského politika Geerta Wilderse, na to, co si myslí o jeho úspěchu v nizozemských parlamentních volbách.

„Jeho úspěch vypovídá o tom, o čem jsem již dříve mluvil. Občané hlásící se ke kulturním a náboženským tradicím Evropy začínají mít strach z přílivu málo přizpůsobivých etnik, která přicházejí do Evropy za materiálním blahobytem, ale chovají se často jako pan domácí spíše než jako host," řekl ParlamentnímListům.cz senátor ODS Jiří Oberfalzer.

Wilders není extrémista

Oberfalzer se nedomnívá, že by byl Wilders extrémistou, jak o něm píšou některá média. „Některé jeho výroky jsou tak provokativní, že se pohybují na samém okraji přípustnosti korektní demokratické debaty, ale to co prakticky navrhuje, není zas tak daleko od některých záměrů, které prosakují ve veřejné debatě třeba ve Francii. Požadavek na rozumnou regulaci imigrace není sám o sobě extrémní. Žádat, aby přistěhovalci prokázali určitou míru znalosti našeho kulturního prostředí a respektu k našemu stylu života a našim hodnotám, to také není nic extrémního," míní Oberfalzer.

Lisabon představuje riziko

Redakce se rovněž otázala velkého odpůrce Lisabonské smlouvy a unijní centralizace Oberfalzera, zdali ohledně společné imigrační politiky a řízení imigračních toků obsažené v Lisabonu neexistuje pro Českou republiku riziko imigračního přílivu a přerozdělování přistěhovalců pod záminkou celoevropské solidarity.

„Ano, obávám se, že se bude západní Evropa chtít dělit s tou východní o svoje problémy s menšinami. Dobře však víme, že koloniální minulost se východu netýká. V nových členských státech nemáme vůči třetímu světu co kompenzovat. Řešení problému není v jeho šíření, ale tlumení," odpověděl Oberfalzer.

Politická korektnost vyvolává reakci

Výsledek referenda o zákazu stavby dalších minaretů ve Švýcarsku podle Oberfalzera ukazuje, že si většina Švýcarů myslí, že už je v jejich zemi již minaretů dost.

„Jak výsledky voleb v Holandsku, tak referendum ve Švýcarsku ukazují, že politika tady něco zásadního nestíhá. Strach z obvinění z nekorektnosti a také zcela nepokrytý kalkul na nezanedbatelný počet hlasů těchto minorit ve volbách vede politiky k vyhýbání se tomuto problému. Když to trvá dlouho, zákonitě musí přijít Wilders, anebo třeba Haider. Jakmile tito politici vyhrávají volby, znamená to, že mluví lidem z duše. Je vinou těch ostatních politiků, že toto téma nechávají ležet ladem," myslí si senátor ODS.

Zachovejme si vlastní tradice

Co si myslí politicky nekorektní senátor o mešitách v Česku? „Určitě bych nežádal jejich zákaz. Ale také bych si nepřál, aby se charakter české krajiny proměnil tak, že by na kopečcích byly kostelíky a kapličky zastíněny minarety. Nikomu nechci upírat svobodu jeho víry, ale trvám na tom, že nikdo nesmí upírat nám naše tradice a víru našich otců," odvětil Jiří Oberfalzer.

Multikulturalismus by podle Oberfalzera nemusel být špatný, pokud by spolužijící kultury měly absolutní respekt jedna k druhé.

„V Evropě začíná být problém, že minorita má tendenci domáhat se větších nároků, než má majorita, jako by menšina pomalu potlačovala většinu. V Evropě je každému k dispozici tolerance a svoboda jak v projevu, tak ve víře. Měla by být podmíněna stejnou tolerancí z druhé strany. Nikdo nesmí usilovat o svá práva na úkor druhých. Pokud to někomu nevyhovuje, má naprostou svobodu vrátit se do své domoviny," dodal Oberfalzer.

Antiislamista a euroskeptik Mozart

Geert Wilders je vůdčí osobností v nizozemské Straně za svobodu, která je známá svými protislámskými a euroskeptickými postoji. V parlamentních volbách se umístila na třetím místě. „Mozart", jak je Wilders přezdívaný kvůli svým delším platinově blonďatým vlasům, se podobně jako český prezident Václav Klaus hlásí k odkazu Margaret Thatcherové, která odmítala vznik evropského superstátu a chtěla zachovat Evropu národních států.

Wilders je také odpůrcem antisemitismu a velkým přítelem Izraele. Bojovník proti islámskému terorismu Wilders musí žít už pět let pod nepřetržitou ochranou 24 hodin denně. Byla nad ním vyřčena fatwa, islámský trest smrti. Spolu se svou ženou žije jako ve vězení a bez ochranky nemůže udělat ani na krok.

„Islám netouží ovládnout jen životy jednotlivců, ale celou společnost, ve které není místo pro nemuslimy. Nepatří mezi náboženství, ale mezi totalitní systémy jako komunismus a nacismus. To není jen můj názor. V 50. letech napsal Winston Churchill knihu, za kterou dostal Nobelovou cenu. V ní srovnává Mein Kampf s Koránem, podobně jako Oriana Fallaciová nebo Charles de Gaulle," řekl o islámu Wilders.

Související:
Zemanovci jseou sami extremisté, opáčil ředitel islámského centra
Wilders do Prahy přijede, v Senátu ale nevystoupí

Autor: Lukáš Petřík

reklama
1309 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(jhony, 20.9.2010 0:59:54)
Odpovědět
Uz to sem pisu nekolikrat nasi zemy zadna islamizace nehrozy muslimu je tu velice malo a jejich pocet neroste rikaj to vsichni respektovani demografove.Jsme pro ne moc chudy.A tu pohadku o imigracni politice eu si nechte pro decka.Opravdu nic nam proste nehrozy.Je to umele vyvolana bublina.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Kalous, 20.9.2010 7:17:06)
Odpovědět
Johny lepší včasná prevence než marný boj a prohra. Vždyť se někde dají dohledat i práce našich vědátorů, kteří si dělají doktoráty na pracech jak nejvhodněji začlenit do naší společnosti statisíce Turků, o nichž se předpokládá že sem přijdou po vstupu Turecka do EU. A pro turecké vnitrozemí a jejich početné rodiny zase tak chudá země nebudeme.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 8:24:26)
Odpovědět
Turecko do EU nikdy nevstoupí a kdyby náhodou, to by musel splnit kvantum evropských nařízení což se mu vůbec nedaří protože mnohá jsou v rozporu s islámem, nebude v šengenu, takže to co ty píšeš je zase jenom blábol podělánka :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Kalous, 20.9.2010 10:58:21)
Odpovědět
Možná Dane máte pravdu. Ale dnešní unie je tam chce a část Turecka se snaží. Odpor Německa je dvojaký - nedůrazně tam Turecko nechce - ale např. Merkelová nedávno listu Frankfurter Algemeine prohlásila, "připravme se, že v Německu bude přibývat mešit, naše země se bude měnit" . .. léta jsme se v této problematice obelhávali. Např. mešity budou mnohem nápadnější součástí našich měst (už se udává že v Německu je ne 3 ale 4 miliony muslimů).
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 11:15:10)
Odpovědět
Podstané je, že EU stanovila Turecku nesplnitelné podmínky, nepřijatelné pro fundamenstální islamisty v Turecku.

Je to asi jako kdybych ti řekl, že si tě vemu, když se změníš na ženu :-)

Z vlka beránka neuděláš...

čili nehrozí to a jelikož se proti postavilo už i Německo a Francie, nejmocnější země EU i eurozony, jsem v klidu.

V Německu dle nového sčítání je 83,6 milionu lidí a z toho 3,7 milionu muslimů. Ano, je to víc než se čekalo.
že bude přibývat modliteben je přeci jasné, jsou to náženský lidi, potřebují se někde modlit, ale to vážně není problém česka, nadpis článku je pííč.ovina jako trám !!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Kalous, 20.9.2010 14:43:40)
Odpovědět
Dane - stanovené podmínky se nemusí dodržet nebo špatně vyhodnotit, zvláště když si to velmi přeje USA (Turecko USA dlouho věrně slouží, dříve základny proti SSSR, nyní strategická oblast pro tlak na Irák a Irán, význam pro Izrael, doprava ropy ap). Vstup Turecka do EU by EU ekonomicky pravděpodobně oslabil, což by v rámci konkurence USA také uvítaly. Mezinárodní dohody se běžně nedodržují, zvláště silnějšími. I Klaus, ODS a ČSSD chce Turecko v EU!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 19:58:59)
Odpovědět
EU nepodléhá přáním USA, naštěstí, obzvláště když jde o americké zájmy, to se tu nenosí...

Jinak s tím koncem souhlasím.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Petrraft, 20.9.2010 23:30:35)
Odpovědět
Zapomínáš - že bohužel nás ta globalizace ovládá. Jeden hlupák v USA vyhlásí, že spálí korán. Pro nás jen knihu. Druhý o tisíce km vedle to udělá ( nebo si s ní vytře . . ) a o dalších tisíce km vedle muslimové za to vypálí školu. V mešitě ( v ČR ) se mezi 1000 "normálnějšími" najde 10 frustrovaných radikálů (1%) Ty se setkají s podobnými domácími idioty - vidíš, kolik jich chodí na fotbal. A konlikt vesele eskaluje. Policajti jsou placení z našich daní - a budou marně řešit takové zbytečné spory.
1, Uveď jednu zemi, kd eto funguje vzájemně bez konfliktů.
2, Geniální K.Čapek napsal, jak si šíité asunité vybavují své spory ve střední Evropě.
Nejsem rasista - ale toto nechci !!!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 21.9.2010 10:14:08)
Odpovědět
před 10 lety se při sčítání lidu přihlásilo v čr 3700 muslimů a paktikujících 700.

Dnes se jejich počet odhadduje na necelých 5000 a praktikujích necelá tisícovka, z nich zhruba 1000 jich zde nemá trvalý pobyt, čili jsou zde na dočasný pracovní pobyt ve firmách+rodiny jejich.


V celé čr jsou 2 malé mešity a 0 minaretů, nyní se schyluje k výstavbě dalších 2 mešit i s minarety, do 5 roků tu tedy zřejmě budou 4 mešity a 2 minarety a populističtí lháři jako je Bobo si natom staví předvolební kamapaň, ohánějíce se Holandskem, kde žije milion muslimů, kde jsou s nimi velké krominální a sociální problém, kde počet mešit už přesáhl stovku.


Je toto fér hra ?? :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 21.9.2010 10:24:28)
Odpovědět
Za 10 roků se počet muslimů příchozích do česka zvýšil o 1270, z čehož 984 je jich zde legálně, dočasná pracovní víza.

Tolik muslimů co k nám za 10 roků přijde do Amsterodamu každý měsíc :-)))

Já už se tady z toho eHromu fakt potrhám smíchy a už se tu řeší zastavení islamizace česka :)))
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 1:02:44)
Odpovědět
Nevím jestli existuje v čr nějaká mešista s minaretem, dohledal jsem si na stránkách českých islamistů, že v čr jsou 2 mešity, jedna v Praze a druhá v Brně, lze tedy brát ten nadpis článku jinak nežli laciný době poplatný fooor ???

Asi z těží, pokud vše půjde dobře, předpokládají že by mohli mít do 5 roků v česku 1-2 minarety, je toto symbol nadvlády ????



Každý si odpovězte sám a nenchte se fanatiky vmanipulovat do problémů které v česku neexistují jako je např. islamizace :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(L.Pe, 20.9.2010 1:09:00)
Odpovědět
Takto možná někdo argumentoval ve Francii v šedesátých letech a jak to nakonec dopadlo... Ono se stačí někdy večer projít v centru Prahy.

Muslimská imigrace nám vskutku nehrozÝ, nýbrž hrozÍ!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(jhony, 20.9.2010 1:27:24)
Odpovědět
Opakuju ve francii je uplne jina situace,jsou mnohem bohatsi je tam prumernej plat okolo 3000euru a jsou tam stejne ceny jako u nas a k tomu jeste stredrej socialni system.Opravdu nechapu proc by sli do chudyho ceska kde je kupni sila oproti francii tretinova.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(L.Pe, 20.9.2010 1:42:46)
Odpovědět
Protože si ve Francii již dají větší pozor a EU začne řídit "imigrační toky".
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 8:06:49)
Odpovědět
Tak použít jako příklad středomořskou koloniální velmoc, která ve svých zámořských departmentech má muslimy coby původní obyvatelstvo, nejvíce tudíž islámem zaplevelený socialistický ráj a srovnávat ho s malinkým chudým státem ve středu Evropy, kde za 11 roků vyrostly 2 mešity pouze ve hl. městech je opravdu tipické pro Petřík a spol.

Já se ptám kde jsou v brně ty vraždy ze cti a problémy s muslimy ?? Nikdy jsem o nich neslyšel a to je tu mulsimská komunita už přez 15 let.

Ptal jsem se kamaráda, který dělával ve vězeňské službě v Brně, v kriminále říkal byl muslim naprostá rarira a to nějaký uzbek či kirgis z narkomafie většinou, ale dominovli tam cikáni, ukrjinci, vietnamci, balkánci a češi se slováky.
Muslimů tam bývalo asi tolik co němců a zasmál se !


Islamizace česka nehrozí a řešit nyní problémy která prý teoreticky mohou nastat za 50 let je p.ííčovina, když tu máme silný cikánský problém aktuálně např. a mnoho jin.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Kalous, 20.9.2010 11:03:44)
Odpovědět
Dane a co Lisabonská smlouva, vstřícnost muslimské imigraci, ve výhledu např.roční příjem 750 000 imigrantů převážně muslimských každý rok d zemí EU, EU může určit kvoty. P..čovina je řešit něco pozdě až je to neřešitelné
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 11:18:57)
Odpovědět
1. to bysem ti islamisti museli chtít a protože jim razantně zmenšují dávky, není pro ně práce a stoupá proti nim nálada, nepůjdou sem, to ti garantuju a ta situace proti nim na západě se hoodně vyostřuje.

2. ani podle lisabonské smlouvy je nemůžeš nutit žít tam kde nechtějí a kdyby tu chtěli žít, už tu jsou, vždyt jsou všude až po island kde je co urvat, u nás není co chápeš to ???

3. řešit neexistující problém v zemi kde jsou desítky tíživích neřešených aktuálních problémů je nejenom nesmysl, ale čistě populistické a demagogické mlácení prázdné slámy.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 11:26:10)
Odpovědět
za posledních 10 roků se přistěhovalo do čr /mají trvalý pobyt zde/ 235 muslimů


za stejnou dobu do švédska, zhruba stejně lidnaté země jak o jsme my 23 748

Holandsko 66 475

Belgie 63 211

a např. na maličkatý Island plný sopek a krutých zim 1714 /8x tolik co knám/

Vídeň má 20x tolik muslimů než česko, hádej proč ?????

Chápeš to ???
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Kalous, 20.9.2010 14:54:45)
Odpovědět
Jo chápu. Ale také jde nejen o současný stav - ale přístup k chápání věci. Přece nemůže zůstat bez kritiky takový přístup jaký měl kdysi např. zemřelý ministr kultury ČSSD Pavel Dostál, sám neznal ani rusky a chtěl mít naši zemi co nejvíce multietnickou, přijímat imigranty s otevřenou náručí - že nás to obohatí a povznese na světovou úroveˇn. Ano - leda tak hlavně v oblastí drogových a jiných mafiánů z Kosova, Čečenska ap. Jestli má P. Dostál další politické následovníky prosazující volnou neregulovanou ekonomickou a zločineckou migraci, pak proti tomu musí být asi nějaká kritika. Ať jde o muslimy i nemuslimy.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 19:57:50)
Odpovědět
No dobře, iluzorně jde podpořit naše bratry na západě prohlášením to beru, ale bát se o zastínění stovek a tisíců kostelů v česku jedním minaretem, který v dohledné době ani nebude, říkají 5 roků minimálně, nejsou prachy ani vůle k povolení ze strany Brna, to je silná kávička :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(pavjan, 20.9.2010 10:50:27)
Odpovědět
Některé lidi je zbytečné upozorňovat na ambice mohamedánů v Evropě. Usalašili se ve svém názoru, že to není problém. Je snadnější tomu čelit hned od začátku a to ještě nevíme co upeče EU. Protože uěšovat se tím, že je jich tu málo, nebo že naše vlast není pro ně dost atraktivní je zpozdilé. Cikáni jsou jistě problém, ale ten už se řeší několik set let a příliš to nepokročilo.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Drak, 20.9.2010 2:06:42)
Odpovědět
Pane senátore, jestliže jste prosazoval horlivě globalizaci, držte laskavě hubu, když globalizace přinesla problémy. Žvanili jste jako diví, horlili jste, že je třeba svět globalizovat, nedbali jste varování, nepřipustili jste jiné názory, než ty, které globalizaci podporovaly.
Takže nemáte sebemenší právo dneska žvanit opačně, když jste pod problémem podepsán. Jste farizej, pane senátore, ostatně, jako každý politik.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(L.Pe, 20.9.2010 2:38:06)
Odpovědět
Co to je globalizace?
Co je špatného na mezinárodní výměně zboží?

Něco jiného je však výměna obyvtel...
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 8:27:01)
Odpovědět
Ty si myslíš že globalizace je výměna zboží ?? :-)

To seš teda uplně mimo realitu, nastuduj si to...
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Josef, 20.9.2010 3:53:34)
Odpovědět
Je to kratkozrake si myslet, ze islamistum jde jen o podpory a ty jsou u nas nizke. Jedna se o islamizaci Evropy a postup bude stejny jako v zapadni EU, protoze Al-Qaeda cells spread across Europe. Oni zase co se tyce staveb minaretu a rozsirovani svych rad nejsou skrblici. Pripravovana stavba mesity v prostoru WTC bude stat 100 milionu a penize jsou k dispozici, ale nikdo nevi odkud. Proto ty demonstrace a odpor obcanu, pres sympatie politiku k islamofasistum!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 8:17:35)
Odpovědět
To se Josefe pleteš, 80% přistěhovalců z vchodu do čr uvedlo že čr je jenom přstupní zemí a cílem je západní Evropa a víš proč ??

Mzdy i dávky jsou tam 3-5x vyšší a o nic jin, muslimovi nejde, takže nám opravdu žádná islamizace nehrozí a nepředstavuje pro česko žádnou hrozbu.

A velmi naivní Petřík si myslí, že tu případně přesídlené muslimy někdo udrží ha ha ha

Podle EK nikdo nesmí nutit přesídlení násilím, musí to být dobrovolné a to drtivá většina muslimů nikdy nepodepíše, dokud budeme chudí, nehrozí nám tečka !


Pojďme řešit aktuální problémy.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Stallker, 20.9.2010 8:41:09)
Odpovědět
A to jsou?
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 9:11:24)
Odpovědět
Zejména cikáni, kteří nás vysávají a škodí lidem a krize vnitřních hodnot čechů a moravanů, popř. obecně evropanů - odklon od křesťanství.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(p, 20.9.2010 10:32:25)
Odpovědět
Pokud nám křesťanství zprostředkovávají církve, tak jak to dělají, pak se nedivím, že čím dál víc lidí od křesťanství odpadá. Pokud člověk má zájem, měl by si opatřit původní podklady a začít to studovat. Potom má šanci, že objeví skutečné poklady, které mu jistě budou konvenovat. Ty však ztěží objeví v katolickém kostele. Chtělo by to trochu míň kadidla, talárů a obřadů a trocu víc původního Kristova slova.
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 10:56:20)
Odpovědět
Ano, tyto slova bych já osobně podepsal !

:-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Josef, 20.9.2010 5:11:28)
Odpovědět
Jeste dodatek:
I kdyz nemate strach z muslimu, stejne si budete muset zvykat na vrazdy ze cti, anebo vylepseni nizkych socialnich davek formou mnohozenstvi!
But honor killings in America are a chilling new trend. .... otcove zabiji dcery jakmile zacne mit znamost s nemuslimem!
A jak resi islam nizke socialni podpory? Priveze si ctyri manzelky a uz ma podporu pro pet lidi plus tucet deti! Na priklad v zapadni EU i kdyz je polygamy zakazano, v zajmu multikulturizmu rozhodli, jestlize si muz priveze ctyri manzelky jiz z Orientu, manzelky jsou mu tolerovany!

In theory, polygamy is prohibited in Italy and in Europe. But it increasingly happens, in the name of multiculturalism, that Muslim immigrants are registered as polygamists in the European continent: if a man is Muslim and married in his country of origin with 4 wives, we cannot but accept this as a given. All this goes against European laws and constitutions – which affirm monogamous families – but, in the name of a misplaced respect for cultures, any solution is deemed acceptable.

6. zari 2010
Prezident Sarkozy podepsal zakon,, ktery zbavuje obcanstvi kazdeho immigranta, ktery zautoci na policii, ale mnohozenstvi a zenska obrizka zustavaji beztrestne!

Via Reuters: Monday, September 06, 2010
President Nicolas Sarkozy vowed on Monday to press ahead with plans to strip French citizenship from immigrants who attack police, but ruled out that punishment for those who practice polygamy or promote female circumcision

http://www.indyposted.com/20575/europe-wrestles-with-polygamy-problem/
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 8:52:21)
Odpovědět
Chválím konečně Josefa, to co podepsal Sarkozy je dalším důkazem že Buchanan nemá pravdu, islám Evropu Pate neovládne, budete sklamný, protože rubikon byl překročen a situace muslimů v Evropě se podle nich samotných pro ně radikálně zhoršuje a to je myslím důležitá informace, jak to vnímají oni a né nějaký Buchanan, Oberfalzer nebo žid Kuras.

I z české republiky letos odstěhovalo rekordní množství cizinců, není práce a skončili jim nezam. dávky :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Josef, 20.9.2010 9:58:55)
Odpovědět
Dane!
Ja jsem si na tebe vzpomel! Ja letel do Denveru a chlapik vedle me se mi predstavil jako rabin. Ja si samozrejme predstavil, ze kdyby se to stalo tobe, tak vyskocis za letu bez padaku! Ale vytahal jsem z neho hodne zajimavych veci, jako proc je mezi nhimi tolik levicaku.
A ty primitivy na velbloudech bych k nam nepustil ani podivat! To neni kultura, ty jeste neumi vyrabet ani kola!
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Dan, 20.9.2010 10:59:07)
Odpovědět
To se Josefe mýlíš já jsem s židy dělal a s mnoha mimo jin. znám třeba osobně i Alana Grínspena, který je taktéž žid ! :-)

A mnohdy jsme jim nadával do vychcaných židáků a oni se jenom smáli.. :-)

Mám i pár židovských kamarádů, ale nikdy bych o nich neřekl že jsou jako my, jsou uplně jin. kulturně, mentálně po všech stránkách neevropští :-)
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Nermuť Jan, 20.9.2010 8:02:31)
Odpovědět
"Pane Oberfalzere, zde je moje pr-del, prosím vrazte mi do ní svého macka, chcete-li a za to mne prosím zahrňte svojí přízní."
Já vážně nevím, jak jinak popsat chování redakce českého portálu.
Ten pán páneček obík pěkně mluvil o Katyni. A co kdyby se k moci dostali znovu Komunisti? Pak za to dostane kulku. A redakce také.
Redakce ví velice přesně, že je to lež. Obík to ví taky, ale lže, protože je to v tomto režimu výhodné. Protože tento režim si na tom postavil svou existenci na lžích podvodech a zlodějnách.
Takový režim nemůže vydržet a proto padne.

Cit pro říťolezectví nemůže nahradit cit pro Pravdu, ale krátkodobě nese prospěch. V dnešních dnech je nejmocnější skupinka hradu Klaus a spol. Proto redakce správně pochopila komu má věnovat svou přízeň.
A co se stane, až ta skupinka padne?
Re: Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety
(Niky, 20.9.2010 12:17:57)
Odpovědět
Takových pitomců jako je johny,je plná Evropa!