reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně

Autor: Dušan Streit | Publikováno: 24.8.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Jsem sexista. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně. Kdo takový není, tak je buď neupřímný (byť nevědomky), nebo úchylný.

Celá tato šílená taškařice, která přirozené chování nazývá sexismem, je součástí moru, který si sám říká „politická korektnost“ a rozvrací přirozené a tradiční pořádky. Tato móda je nejen dekadentní, ale i nebezpečná. A má ambice se stát pod patronátem Evropské unie novodobým bolševismem, který nestrpí oponenturu.

Těch klasických věkovitých „genderových" stereotypů je přece plná Kámásútra. Poleze nám Špidla a jeho následovníci i do postele? Zatím chtějí po bolševicku ovládnout sdělovací prostředky a veřejný informační prostor. Vezměme si některé děsivé formulace z usnesení Evropského parlamentu „Vliv marketingu a reklamy na rovnost mužů a žen“:

// reklama šířící diskriminační nebo degradující názory, které vycházejí z předsudků o ženách a mužích a ze všech ostatních forem genderových stereotypů, je překážkou pro dosažení moderní a rovnoprávné společnosti;

// proti genderovým stereotypům je třeba bojovat na všech úrovních společnosti s cílem podpořit rovné postavení žen a mužů a jejich spolupráci v soukromé i veřejné sféře;

// v zájmu dosažení rovnoprávného postavení mužů a žen je nutné zpochybnit tradiční ženské a mužské role;

// pro pracovníky ve sdělovacích prostředcích je nutné organizovat soustavná školení a ve spolupráci s nimi vzdělávací akce pro veřejnost, které budou občany informovat o negativních důsledcích genderových stereotypů;

// sdělovací prostředky musí prostřednictvím publikací a pořadů určených různým věkovým skupinám šířit zásady rovnosti mužů a žen a popularizovat osvědčené postupy. (konec citátu)

 

Boj se stereotypy (tedy s prověřenou tradicí) a výchova nového člověka. Na těchto ambicích a těchto principech, i když s jiným zaměřením, fungovala socialistická výchova angažovaného občana. Jinými slovy – propaganda; samozřejmě, že vynucená a pro naše „dobro“.

A včera jsem se v MF Dnes v článku „Vídeň jde do boje proti sexistické reklamě“ dočetl, že občané na webových stránkách města mají formuláře pro udavačská hlášení o sexistických reklamách. Modelovým případem má být, když v nich žena nakupuje, vaří, pere, stará se o děti a o svou postavu.

Ten svět už se zbláznil. Ideálem ženy asi bude mužatka, co nenakupuje a nevaří, špindíra, co nevypere, krkavčí matka, co se nestará o děti, a cuchta, jíž je jedno, jak vypadá... A pozor, tohle není jen rakouská záležitost, u nás už Ministerstvo školství zaplatilo a zavedlo příručku „Kultura genderově vyváženého vyjadřování“ posedlé genderky Valdrové (viz zde).

Ale zpátky k reklamám. Ten nesmysl si uvědomíme, když si představíme, že firmy by byly ochotny zaplatit si reklamu, v níž Richard se může udivit nad tím, že Honza nemá novou košili, ale jen vypranou v zázračném pracím prášku. Ale Honza s prořídlými vlasy je zase chodící reklamou na nový šampón. A na jeho čtyřnásobný objem a šestinásobný lesk se ty ušmudlané a bezpohlavní feminy lepí jako na mucholapku. Když u něj neuspějí, dají si na balkóně aspoň ferneta nebo budou chlemtat pivo z plastu 1,5 l.

Je to absurdní. Chlap nepotřebuje vložky a třeba nikdy nebude kojit, i kdyby nám to chtěli registrovaní partneři vymluvit. Ale kojení je jen metafora, která symbolizuje přirozeně různé role matky a otce v rodině.

A posuďte sami. Ani politická korektnost neodstraní rozdíly mezi lidmi. A tak je normální, že k mediální propagaci budou firmy najímat spíše ty hezké lidi, zejména ženy. Život není spravedlivý, ale se vzhledem se aspoň částečně dá něco dělat. I podle feministek mají rozhodovat schopnosti, ne pohlaví. Ale stejně jako s pohlavím nelze třeba s inteligencí nic dělat. A to ještě méně než s krásou. Čili diskriminace jako diskriminace, nestranný svět neexistuje.

Takže nechápu, proč ty nevzhledné chtějí preferovat neženské předpoklady. Možná, že kdyby si mohly vybrat, rády by se polonahé na nějaké sexistické reklamě objevily. Jestli mají více inteligence, je to zase jejich komparativní výhoda. U feministek a genderek lze o tom však s úspěchem pochybovat.

A pak jsou tady normální ženy, některé hezké, některé chytré, některé obojí, které přece mají celé spektrum - tu lepší a tu zase horší - výbavy. A jsou spokojeny s rolí, jak ji nastavila příroda, protože ženskou roli chápou jako výsadu. Nebo znáte případ chlapa, který by se vychloubal, že ulovil sexy mozek?

http://streit.blog.idnes.cz/

reklama
2964 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(JosefB, 24.8.2010 6:19:09)
Odpovědět
Budiž nám vzorem sexuálně přitažlivé ženy hermafrodit, nazvaný VĚRA TYDLITÁTOVÁ – Golda Meirová dneška. Mít to doma, oběsím se. A je jich celá řada, jako třeba Tominová aj. Některé prý chčijí vstoje a toto se zásadně provádí na schůzích jejich jednokulčáckých spolků.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(von, 25.8.2010 11:38:40)
Odpovědět
Také jsem před časem četl přiznání genderchlapa. Měl obrovské pochopení pro gender rovnost mezi ženami a muži. Pracoval v ženském kolektivu a proto aby je sexistický neponížoval, tak když se šel vymočit, tak ženským způsobem. Stáhnul gatě i spodni prádlo posadil se a ulevil močovému měchýří. Ovšem nedočetl jsem zda tak demonstrativě čural před svými spolupracovnícemi, aby viděli, jaký je pokrokový gendermuž. Převelice se chlubil a chvalil se porozuměním pro žený. Tak s takovými idioty to budou mít mužatky a frigidní ženštiny velice snadné.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Petra, 24.8.2010 6:38:53)
Odpovědět
Tak za prvé: rozlišujte gender a sex. Gender je z lat. genus, generis a znamenalo i v angličtině původně rod, včetně gramatického rodu. Když se hledal protějšek k (biologickému) rozlišení pohlaví (angl. sex), dostalo slovo gender specifický význam kulturního odlišení mužů a žen a v tomto významu přešlo i do mnoha jiných jazyků.Gender je sociální konstrukt. Kultura a společnost působí rozdílně na muže a ženy, což vede k sociálně konstruovaným rozdílům v jejich chování, očekávání či postojích. Tyto rozdíly nejsou univerzální, v různých společnostech a v různých dobách se významně liší.

Komplementárním pojmem je termín pohlaví (anglicky sex), který se užívá pro rozdíly biologické. Pohlaví je na rozdíl od genderu univerzální kategorií, která je nezávislá na čase a místě.

Gender vzniká v průběhu socializace jedince. Někteří autoři uvádějí, že již v 18 měsících si je dítě vědomo svého genderu, který mu je připsán při narození nebo i dříve díky metodám, které dnes umožňují zjistit pohlaví dítěte dlouhou dobu před narozením. (Talandová, 1997) Gender je vyjádřením představy, že existují pouze dvě pohlaví (zpravidla se neberou v potaz hermafrodité a transsexuálové) – ženské a mužské – a jim biologicky dané charakteristiky. V této představě je mužské pohlaví a tedy i gender obvykle nadřazené pohlaví a genderu ženskému na všech rovinách. (Sandra Harding: Symbolické universum)

Abstraktní myšlení v mužských a ženských pojmech, tj. charakteristiky, které nemají s pohlavím nic společného, ale přesto jsou mu přiřazovány. Např. mužský – světlo, tvrdost, dynamika; ženský – tma, vlhkost, rigidita. Do této roviny se řadí i rovina jazyka, který je sexistický – je běžné používat termíny pouze v mužském rodu (tzv. generické maskulinum), pro druhé pohlaví často ani neexistují tvary (např. zdravotní sestra, lídr etc.).

Dělba práce se dělí na ženské a mužské profese, na ty, které jsou vhodnější pro ženy či muže spíše než naopak. Toto dělení s sebou nese mnohé bariéry pro jedince, který nemá to „správné“ pohlaví pro výkon povolání, které si zvolil či diskriminace z hlediska pohlaví na rovině finanční, kariérní etc. Dělba práce se vztahuje nejen na povolání, ale i na ostatní činnosti – domácí práce se dělí na ty, které jsou vhodné pro dané pohlaví (nesluší se, aby muž vytíral či myl nádobí), stejně tak volnočasové aktivity se dělí na „mužské a ženské“ a neutrální, činnosti vykonávané při péči o dítě jsou genderované (tzn. odkazují na to, zda je tuto činnost vhodné přiřadit spíše ženě či muži) etc.

Individuální rovina, která je nejdynamičtější, neboť se vztahuje k individuálnímu prožívání genderu a genderových rolí.

Gender nemusí odpovídat pohlaví jedince. Pokud je gender a pohlaví ve shodě, je jedinec heterosexuální. Pokud ve shodě nejsou, je jedinec transsexuální, tzn. cítí se být opačným pohlavím.

Ačkoli je stejně jako u pohlaví předpokládáno, že existují pouze dva protilehlé gendery, mužský a ženský, není tomu tak. Bez ohledu na to, že v některých společnostech existují zcela odlišné gendery (např. gender berdaší), jejichž počet není jinak limitován, je esenciálně důležité vědomí, že všichni hrají všechny genderové role vzhledem k situaci bez ohledu na své pohlaví. Toho jsou jedinci schopni díky genderové socializaci, v níž se učí nápodobou, pozorováním etc. všem rolím, jež jsou poté schopni „přehrát“.

Genderová socializace

Socializace je proces, v němž se jedinec učí společenským normám a hodnotám. V genderové rovině to znamená, že se chlapci učí být chlapci a dívky se učí být dívkami. Učení se genderu probíhá zejména v dětství na základě genderově podmíněných očekávání rodičů a blízkého okolí. V důsledku strategie „pokus-omyl“ se dítě učí, co je pro něj jako pro chlapce či dívku „vhodné“ – které hračky, oblečení, aktivity, chování mu jsou na základě jeho pohlaví „přiděleny“. Tyto tlaky okolí jsou velice silné, což je patrné zejména u chlapců, kterým jsou např. zpravidla přidělovány striktně chlapecké hračky na rozdíl od dívek, jimž je dovoleno hrát si i s autíčky či vojáčky, tedy hračkami přidělenými chlapcům. V tomto procesu není dítě pouze pasivním subjektem, ale přímo se účastnící a učící se osobou Svému genderu se neučíme pouze v dětství, ale v celém průběhu života.

Genderové stereotypy

Genderové stereotypy jsou zjednodušující představy a popisy „femininní ženy“ a „maskulinního muže“, tzn. jak má správná žena či muž vypadat, jak se má chovat, co má cítit, jak má „myslet“ etc. Tyto představy jsou založeny na předpokladu, že osoba nemá žádné charakteristiky opačného pohlaví, tzn. je „ryze mužský/ženský. Ačkoli se dnes již neprosazuje naprosté dodržování těchto stereotypů, jak tomu bylo v minulosti, stále jsou osoby, které nejsou považovány za konformní s touto představou, stigmatizovány a často považovány za deviantní.

Genderové role

Role, které jsou předpokládány od osoby na základě jejího genderu. Ačkoli každý hraje dle situace roli nezávisle na genderu, je zde předpoklad, že existují mužské genderové role a ženské genderové role. Proto se od mužů a žen očekává jiné chování a jednání v každé situaci.
Zdroj: WIKIPEDIE
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Malandrin, 24.8.2010 9:47:51)
Odpovědět
To je vše hezké a nelze proti tomu prakticky nic namítnout.
Leda:
- současný trend v Evropě a USA je spíše tyto výše uvedená pravidla "znásilnit", upravit a používat všude, tj. i tam, kde nemají opodstatnění;
- v souvislosti s jejich prosazováním se vymýšlejí totální zhovadilosti, které komolí jazyk, ničí tradiční hodnoty a podkopávají normální vnímání světa, zejména u dětí;
- v dnešní době již téměř nenajdete ryze ženské či mužské profese, s rozvojem vědy, techniky a mechanizace ženy mohou vykonávat stejné práce jako muži a naopak, mnoho mužů vykonává práce považované dříve za ryze ženské;
- a jestli nám tímto nějaký aktivní blb chce vnutit, že ženy mají vzít krumpáče a jít kopat výkopy a chlapi mají rodit děti, pak mi někdo takový nestojí ani za komentář.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 24.8.2010 13:44:44)
Odpovědět
Petro, kopírovat z Wikipedie tedy umíte...Máte i vlastní názor?
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Petra, 24.8.2010 14:08:55)
Odpovědět
Jsem toho názoru, že genderové organizace a feminismus pomohly ženám nadobudnout stracenou svobodu. My ženy jsme se staly rovnocennými s váma, muži! Dnes mohu dělat vše, co chci a co má babička dělat nemohla. Nezapomeňte taky na reprodukční svobodu, která nám umožnila díky aktikoncepci a volně dostupné interrupci užívat si slasti života obdobně jako muži.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Malandrin, 24.8.2010 14:29:29)
Odpovědět
Feminismus jistě přispěl ke zrovnoprávnění postavení žen ve společnosti.
Ale genderismus je produktem poslední doby, pokud se nemýlím, ten už se jen veze na vlně a jeho cíle jsou dost pochybné.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Janek, 24.8.2010 22:45:35)
Odpovědět
A je ti teď lépé?
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Petra, 24.8.2010 22:54:22)
Odpovědět
To jsi piš, že je!!!
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Tak, 25.8.2010 11:49:54)
Odpovědět
Jenže gender ženštiny tvrdí, že jen muži jsou sexistická prasata. Ženy vůbec souložit nemusí a zhusta nechtějí, jen se podvolují mužským sexistickým prasatum. I tá husa princezna Diana tvrdila že ženy souložit nepotřebují. Ale nevysvětlila proč roztahuje kejty za zády Charlího pro jiné muže. To považují za veliké pokrytectví, když žeštiny tvrdí, že ony do postele s muži jdou jen pod nátlakem. Sexualita je mezi muži i ženami přirozená a zahýbají svým manželum ženy více jak činí muži. Je pokrytectví od žen, když tvrdí že se jen pro muže v sexualitě obětují. Ty hovadsé femionistky prostě nenuividí juže, protože jsou buď frigidní, nebo lesbičky.
Nechme přírodu co moudře zařídila a nevšimejme si těch frigidních a jiných feministek.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 25.8.2010 14:14:06)
Odpovědět
Já vás, Petro, asi zklamu, ale jsem žena. Naprosto rovnoprávná. Nezpochybňuji, že v určité době mělo feministické hnutí svůj význam. V dnešní době a v civilizovaném světě je považuji za zbytečné. Pokud byste však chtěla bránit práva například muslimských žen, neměla bych nic proti tomu. Jenže vy bůhvíproč bojujete jenom tam, kde už je vybojováno a kde vám nic nehrozí. A to je věc, která vás v mých očích malinko znevěrohodňuje. Je mi líto.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Dan, 24.8.2010 21:01:35)
Odpovědět
Kuunda Petra zkopírovala to, co si každý může přečíst. Jinak slepice bez názoru.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Petra, 24.8.2010 22:57:32)
Odpovědět
A co jsi ty, k.o.k.o.t.e? Zkopírovala jsem to jen pro Vás, aby jste dopředu neodsuzovali feminismus a gender studies. Jsou zde a jsou velice potřebné.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(ruda, 25.8.2010 17:54:40)
Odpovědět
Tak ty jsi to zkopírovala.No to bych se styděl je vidět že nemáš svůj názor.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(von, 25.8.2010 11:55:35)
Odpovědět
Petra není kunda. Je to rozený kapoun ač má mezi stehny puklinu. Ani neví nač všechno ji má. Ty feministky jsou jen jakobyženy, které jen nevyrostly rozumově z dětských šatiček. Pamatujete se na škorpení chlapečku a holčiček v obecných školách? Dětiček před pubertou? Nu a feministky nedorostly k pubertě. Prožitá puberta by je změnila.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Nemon, 24.8.2010 8:01:16)
Odpovědět
tzv. Gender studies (absolutně nesmyslné) mohly vzniknout jen v anglicky mluvících zemích, protože tento barbarský jazyk nerozlišuje mužský a ženský rod ani ve členu. A to co je tu kvalifikokváno jako výraz anglický, je latinský (gender, sex a pod). To je asi tak hloupé, jakok když se nám tvrdí, že Američané si tykají. Oni si vykají.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(whaler, 24.8.2010 8:11:11)
Odpovědět
Projížděje obcí Kravaře, zastavil jsem se v tamní hospůdce na oběd a tam mě pobavil krásný nápis na zdi: Pere-li žena, je pradlena. Pere-li muž, je vůl.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 24.8.2010 13:15:04)
Odpovědět
:-)))
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(whaler, 24.8.2010 8:14:08)
Odpovědět
A protože musíme být korektní, tak nekorektně: Ideální figurou jako poradce pro lidská práva je nezaměstnaná invalidní cikánka, nejlépe lesba.
(Skutečně invalidní občané nechť prominou.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Milena, 24.8.2010 9:14:36)
Odpovědět
Děkuju všem Mužům, kteří se nás zastávají. Nás žen, co jsme spokojené doma s dětmi. Nás žen, které baví vařít, péct, žehlit, uklízet a rozmazlovat manžela, který je živitelem a hlavou rodiny.
V poslední době jsem dostala od okolí několik "napomenutí" ve stylu: "Cože?! Ty mu žehlíš košile?" "Cože?! Ty mu do práce nosíš oběd?" a podobně. ANO, žehlím mu košile, vařím teplé večeře, nosím jídlo do práce (i když tam má mikrovlnku a mohl by si to vzít ráno s sebou) pletu svetry, šály a ponožky, peču domácí chleba... A víte co? Já jsem v tom šťastná a miluju to. Jsem šťastná, že jsem žena (a manželka a matka)
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(nela tenka, 24.8.2010 10:36:51)
Odpovědět
Ahoj Mileno,souhlasím s tebou ve všem. I já jsem ráda, že jsem žena, manželka, máma. Nikdy jsem se necítila diskriminovaná ( je mi 50 let). Studovat a pracovat jsem mohla kde jsem chtěla. Jediné co mě omezovalo byly mé schopnosti. Nemohla bych pracovat ve zdravotnictví neb nemohu pečovat stylem vynášení mís apod. Nikdy bych nechtěla pracovat v dolech. Podnikám a ani tady nemám jiné podmínky než muži. Snad jen, že se mi lépe obchodovalo, neb jsem byla pěkná holka. Nevím jak by toto vyhodnotily feministky , využila jsem ženskosti abych si vydělala víc peněz ( obchodem nemyslím E 55). Jsem přesvědčená , že normální ženy u nás nemají pocit diskriminace. To, že některé blbky žasnou nad tím, že žehlíš košile je jejich lenost a menegerská neschopnost. Já taky žehlím, ale nemyji auto. Neopravuji věci.Umím to , ale manžel je na to šikovnější a při dělbě práce , o nic jiného nejde, protože jsme oba zaměstnaní si prostě vyhovíme a máme tak čas na jiné věci. Nevím co se zde pořád řeší. Nejdůležitější je aby se domluvili ti dva nezi s sebou, a ostatní jim do toho nemají co kecat. Ať jsou to rodiče či společnost. Toto je vážení použití zdravého rozumu. Příručky a učené kecy zahoďte, nikdy nebyly k ničemu dobré. Byly schopné tvrdit, že je země placatá.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 24.8.2010 13:19:03)
Odpovědět
Díky za přesné a vyčerpávající komentáře, dámy :-) Souhlasím jak s Milenou, tak s Nelou. Není co dodat.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Stallker, 24.8.2010 15:32:34)
Odpovědět
Dobré odpoledne dámy, také bych si dovolil poděkovat za Vaše příspěvky. Zcela určitě mají podstatně více úplně obyčejné lidské normálnosti, než lecjaká definice z Wikipedie. Přestože jsem muž a nemůžu asi tak úplně přesně vidět věci z Vašeho pohledu, dovolil bych si tvrdit, že žiju v domácnosti na velmi podobných základech. A myslím si, že jsme celá rodina docela spokojeni. Máme to docela rozumně rozděleno, a když náhodou někdo z nás nestíhá, ten druhý prostě rád pomůže. Nemluvě o činnostech, které velmi rádi děláme spolu :-). Ať si myslí kdo chce, co chce, základ je fungující rodina, tedy bohužel to, co v dnešní společnosti stále častěji chybí. Možná proto se stále častěji řeší otázky zakomplexovaných, sobeckých, doslova extremistických feministek (a nejen těch), které asi nikdy nezažijí pocit jako já, když příjdu z práce domů a pětiletá dcera se ke mně rozběhne s výkřikem „Tatíííí“ a skočí mi kolem krku…
Rázem je únava z celodenního kolotoče pryč…
A jdeme spolu třeba sekat trávník, jako včera…
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(TřiKřížky, 24.8.2010 16:24:22)
Odpovědět
Naprosto s vámi souhlasím.
Přijde mi, že do krajnosti hnaný feminismus a genderismus je dílem těch, kteří/které neměli to štěstí a nepoznali harmonický rodinný život.
Mají pak zkreslený pohled na svět a vnucují jej všem kolem.
Štěstím je, že je mezi námi snad ještě dost rozumných lidí.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Petra, 25.8.2010 21:14:09)
Odpovědět
Ach, jó hloupé ženy, jste služky. Více o vaší pozici inferiority se dočtete zde: http://www.feministky.cz/co-nebo-kdo-je-sluzka
nebo taky zde: http://www.feministky.cz/vsechny-clanky-17833
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(hanca, 25.8.2010 21:42:39)
Odpovědět
Petro, u tech odkazu na feministky na netu asi nekdo zneuzil vas nick, ze? jinak bych vas musela povazovat za chlapa provokatera, kt chce znemoznit feministky, protoze tak blbou zenskou feministku si snad ani neumim predstavit...

fakt vesely poctenicko!

jinak genderova lingvistika je blbost, tem genderovym upravam v jazyce se musi kazdy vzdelany a normalni lingvista od srdce zasmat.

a tez zastavam nazor, ze feminismus v nasi spolecnosti uz svou ulohu davno splnil a mel by se zamerit na oblasti, kde je ho vskutku treba (treba blize k rovniku). feministky, praci zdar!
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Koraktor, 24.8.2010 13:40:00)
Odpovědět
Čím to je, že zadáte li do google jména našich předních feministek (Tydlitátová, Valdrová, Tominová atd.) a chcete vygooglit jejich fotky, dostante celkem slušné fotografie panoptika armády černého pána Mordoru ?
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Příroda, 25.8.2010 12:50:56)
Odpovědět
Lidská pravidla (myšlená sebepoctivěji)nemůžou změnit to co příroda nastavila. A postavení a předurčení mužů a žen je přírodou dáno, nejen v oblasti fyzické, citové, psychické, ale především ve vzájemném doplňování se pro hlavní smysl života člověka, pro zachování lidského rodu. Pokud má někdo víc hormonů toho druhého, měl by zvážit čím chce být (chirurgie je na dobré úrovni.
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Stallker, 25.8.2010 13:05:29)
Odpovědět
Souhlas. A dodal bych, kdyby příroda chtěla, aby byli muži i ženy stejní, lidé by byli jednopohlavní, jako šneci.

No fuj....
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 25.8.2010 14:18:18)
Odpovědět
:-) Na druhou stranu - na pracovištích a ve veřejných lázních by mohly být společné šatny :-)
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Stallker, 25.8.2010 14:31:34)
Odpovědět
:-)))… No to je ono!!! Za pár měsíců začne přibývat dětí a máme vyřešen problém, kdo bude vydělávat na důchody…
Pro vládu makají nejlepší odborníci, kapacity na ekonomiku, sociologii, gerontologii a nevímcoještě a přitom je důchodová reforma tak jednoduchá… :-)))…
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Sunny, 25.8.2010 14:50:41)
Odpovědět
:-) Tak tohle mě vůbec nenapadlo. Jste vizionář. Mně přišlo na mysl jen těch pár kaček ušetřených při výstavbě...
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Lucka, 25.8.2010 15:36:25)
Odpovědět
Tak tímhle jste mě vy dva pobavili snad nejvíc, úžasná ukázka, že celý gender je na nic, poněvadž to stejně každý vidí jinak :-))))
....společné šatny.....tak, tak
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(Stallker, 25.8.2010 15:57:07)
Odpovědět
Společné šatny O.K., toalety bych teda ale asi zatím...
Já fakt nevím…
Re: Být sexistou je přírodní zákon. Nejsem hermafrodit. Z genderek a feministek se mi dělá špatně
(hanca, 25.8.2010 21:49:13)
Odpovědět
pane jo, spolecne satny...napad zajimavy, ale nevim, jestli bych to rozdejchala. (muj muz teda dost tezko (>:) a hlavne, stahovat bricho i pri prevlekani.... radeji bych zustala u klasiky.