reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad

Autor: Jiří Rybář | Publikováno: 16.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Je až smutné, kolik bloggerů se opět na základě mediálního spamu opírá do prezidenta a jeho poradců, kancléřů a celkově lidí, kterými se obklopuje. Že jsou odborníky na vše - klima, evoluci, kouření, ropné uniky, sexuální výchovu a ještě si dovolí být eurodisidenti. Rád vám vysvětlím, jak se věci skutečně mají. Cituji pro ilustraci text příspěvku tydlitatova. idnes.cz zamýšlejícího se nad tím, že by Jiří Paroubek byl skvělým prezidentem: "Ta sbírka Cimrmanů, kteří si hrají na umělecké kritiky, klimatology, disidenty proti EU, popírají evoluci, brojí proti sexuální výchově dětí a píší o namaštěném ptákovi, zatímco ostatní lidé řeší úplně jiné a mnohem bolestnější problémy, (...) Už jen čekám, kdy z Hradu zazní „alternativní teorie“ o placatosti Země."

To byl asi největší impuls, společně s některými članky, které média prezentovala, abych se pokusil komentovaná témata uvést na pravou míru.

Klima

Václav Klaus je v politickém spektru zaměřen velmi jasně napravo - vyznává svobodu jedince, liberální trh a konzervativní hodnoty. Netvrdil, že člověk nemá na změny klimatu vliv, netvrdil, že se planeta neotepluje. V tom jsem například já radikálnější - Země se od roku 1998 neoteplila, člověk na klima prokazatelně nemá vliv. Vliv má aktivita Slunce. Teplota nekopíruje množství CO2 v atmosféře, množství CO2 kopíruje teplotu. Co je však podstatnější, CO2 (neplést s CO) není znečišťující plyn, je životodárný rostlinám a celé přírodě, o kterou všem zeleným skupinkám jde. Oteplení je navíc přirozený cyklus.

Prezident ale připouští vliv člověka, načež velmi průkazně dokáže jeho zanedbatelnost. Mírné oteplení také připouští. Základem jeho argumentace je ale to, čemu rozumí nejlépe, a to je ekonomika. Jde mu o poměr nákladů vůči dopadům. Jde mu o princip předběžné opatrnosti a využívání klimatu k omezování svobody. Nikdy netvrdil, že je klimatolog, a že tomu rozumí.

Po úniku emalů a důkazů o manipulacích s daty je snad i největším zastáncům jasné, že globální oteplování, tak jak je prezentováno, je vyloučeno. Jediná možnost, kdy nastane, bude právě přirozený cyklus.

Evoluce

Vicekancléř prezidenta Petr Hájek si dovolil strašlivou věc. Dovolil si připomenout (některým vlastně teprve oznámit), že vedle darwinismu existuje i kreacionismus, který vnímá člověka jako stvoření Boží. Doplňuje, že sám Darwin byl přesvědčen o tom, že člověk je Boží kreací, a teprve dále se uplatňují jeho evoluční myšlenky. Petr Hájek tvrdí, že evoluce platí všude a pro vše, co ale je nejdřívě stvořeno.

Samozřejmě, že jde o velmi obtížně uplatnitelný názor. V Boha se u nás v dnešní době prostě nevěří a debata o jeho (ne)existenci je v moderní racionalistické společnosti vyloučena. Petr Hájek netvrdí, že je odborníkem na evoluci - primárně tvrdí, že je tu ještě jeden směr, který nebyl inventován z řad levičáků, jmenuje se kreacionismus a na škole se o něm neučí. Navíc užitečně vytahuje téma, o kterém se nemluví a přitom, nevím jak vás, ale napřílad mě by opravdu o něm debata zajímala.

Islámský terorismus

Petr Hájek je údajně odborníkem na islámský terorismus. Kolem jeho knihy Smrt ve středu se konalo neuvěřitelné mediální divadlo. V této vynikající knížce Petr Hájek netvrdí a nerozvádí konspirační teorie. Kniha je o médiích a mediokracii, o tom, že nás média ovládají. Autor zmiňuje, že jsou pochybnosti, že konspirační teorie staví na velmi pádných argumentech, ale jde mu primárně o jedno. Tak, jak nám média prezentovala 11. září, v přímém přenosu a se závěry, které nám byly oznámeny, se nemohlo odehrát.

Dále zpochybňuje existenci Bin Ládina. Proč? Zde nezmiňuje konspirační teorie, přestože i ty o neexistenci Usámi jsou založeny na velmi relevantních argumentech. Jde mu o to, že od chvíle, kdy byla oznámena jeho existence, jej nikdo nikdy neviděl. Otrhaní islamisté nejdou dohonit, přestože jsou tu dvě atlantické a jejich společná Severoatlantická aliance.

Kouření

Zde se angažoval hlavně prezidentův osobní tajemník Ladislav Jakl. Jde samozřejmě o nesmiřitelný boj nekuřáků s kuřáky. Chtěli by diktovat majitelům restaurací, tedy domů či jejich částí, co se u nich (v jejich prostorech) smí a nesmí. A já souhlasím, že se má každý majitel restaurace rozhodnout, zda se u něj kouřit smí nebo nesmí.

Nedávno jsem byl například na Národní v Café Louvre na obědě. V této kavárně mají nekuřácké i kuřácké prostory. Jistá dáma vedle mě si s přítelkyní u skleničky vína dopřávala cigaretu. Když mi přinesli jídlo, podívala se a zaregistrovala to - bylo nám oběma jasné, o jakou situaci jde. Se vzájemným úsměvem cigaretu típla. V prostředí Café Louvre si ale zákaz kouření nedovedu (a nechci) představit.

Únik ropy

Ladislav Jakl blogoval na téma mediální hysterie. Byl okamžitě označen za odborníka na ekologii, na ropu a kde co. Polopaticky jsem to vysvětloval všem vysmívajícím se příspěvkům na sociálních sítích, takže nesdílím i zde:

On kritizuje v první řadě média, a to v tom, že se neustále snaží přinášet senzace, krize, nebezpeči, strašit lidi a vysílat dojemné apokalyptické zaběry. Zkraje píše o tom, že média záměrně manipulují s údaji (použivají najednou litry, namísto typických barelů nebo tun, aby měla vysoká čísla), aby šlo o ještě větší senzaci. Aby se nám všem zastavilo na minutu srdce a řekli jsme si, jaká je to hrůza. Porovnává, jak je to senzacně prezentováno, když to reálně mělo nesrovnatelně menší dopad na život než jiné aktivity (nemožnost pěstovat obilí, šikana Afriky, ...). Tam lide umírají. Zde nikdo nechytl ani rýmu (porovnává absolutní a fatalní s banalním, řikáme tomu kontrast; samozřejmě, že z ropy nelze chytit rýmu).

Píše o tom, jak nebylo možné senzaci pořádně dokreslit obrazem. Tohle nebylo jako 9/11, kdy jsme mohli vidět revoluci v přímém přenosu ze všech úhlů. Tohle bylo marné hledání nečeho, co by se dalo odprezentovat. A pak svět konečně oběhl obrázek jednoho ptáka. Proto na to naráží.

Souvisí to svým způsobem s povodněmi u nás. Vyvolá to pocit viny a strachu a hle - můžeme zvýšit daně. Čím více bude strachu, tím více budou lidi chtít, aby se o ně postaral stát. V návaznosti na povodně zvyšujeme daně. V návaznosti na únik ropy nejde ani tak o ekonomický pocit viny, jako spíš o ekologický. Mimochodem, cena benzínu se moc nehnula.

Na závěr, aby Jakl podložil svou myšlenku o mediální hysterii, píše o mexické prasečí chřipce, na jejíž prevenci se vynaložily neuvěritelné peníze. Média lidi vystrašila, ti očekávali krok od světovych vlád, ty učinily, ale byla to nafouknutá bublina. A kdykoli o tom Klaus nebo Jakl mluvili nebo psali, řekli jste jim to samé - nemáte všech pět pohromade, rozumíte všemu.

Mimochodem, Obama se tam už koupe. To je ale překvapení, co?

Sexuální výchova

Žádný konzervativní člověk nemůže akceptovat sexuální výchovu tak, jak jsem jí viděli v nedávném návrhu. Předčasné informace o sexuálních nemocích pro děti na prvních stupních (6 až 10 let), které probudí v dětech apriorní strach ze sexu jako takového. (Pro znalé: Má to snad sloužit populační kontrole, jak si to přejí Bill Gates či Ted Turner?)

Petr Hájek si však v dnešní modernisticky liberální společnosti, kdy jde přeci o maximální toleranci, pozitivní diskriminaci, přestože s tím lidé vnitřně nesouhlasí, dovolil říci, že sexuální výchova patři tradičně do rodiny. Není odborníkem na sexuální výchovu, jen má jasný názor na to, kde má taková výchova probíhat.

Jsem pro základní informace v pravý čas na základní škole. Vždyť téměř každoročně jsou děti a dospívající taháni na pořady a přednášky o drogách a sexu. Ale nechtějme dětem v osmi letech říkat o AIDS a podobně, vnímají to jinak a já nesouhlasím se strašením.

Umění

Zde jde o tu slavnou Muchovu epopej, o kterou se strhl boj v tom smyslu, kam se nakonec umístí. Zde vyjímečně nejde o komentář k nějaké mediální hysterii, ikdyž právě média dala Jaklovu příspěvku korunu, když jej paradoxně úplně převrátila. Lze to vysvětlit ve dvou větách a dál to není třeba komentovat.

První věta L. Jakla v jeho příspěvku: "Výtvarnému umění houby rozumím."
Média: "Jak je odborníkem na umění".

Disidentství

Zde narážíte hlavně na prezidenta Klause, ikdyž například Petr Hájek je v tomto radikálnější (údajně má na svém voze přeškrtnutou vlajku EU). Ano, Evropská unie chrlí nesmyslná socialistická nařízení a produkuje regulace (fakticky omezení), načež se snaží svým chovaním směřovat k jednomu evropskému státu, což je nesmysl. Dělali z nás Sověty, teď z nás dělají Evropany (spíše Europany).

K nesmyslným nařízením a omezování sledujte zajímavé weby, jako například Euroskeptik|Tumblr neboEuroseptik.cz.

Jenže...

Ono je to mediálně populární a společensky velmi akceptované. Plavat mírně po proudu, neriskovat, mít své jisté, nemít světonázor, papouškovat média a myslet si, že je to můj vlastní názor.

Téměř všechna výše popsaná témata, která pánové z Hradu vysvětlují, jsou kritikou médií. Využívají je pouze jako příklady pro důkazy mediální manipulace. Média však dávají prezidentovi a jeho lidem do úst obraz kritiků přímo těchto témat. Kdyby probíhala skutečná nemanipulovaná debata nad těmito tématy, divili byste se, v kolika z nich s lidmi z Hradu souhlasíte.

blog.idnes.cz, 15. srpna

převzato z www.fragmenty.cz

reklama
2647 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Tomas007, 16.8.2010 2:42:38)
Odpovědět
Klaus je Rusyka agent, z Evropy nikdy neprislo tolik spatneho jako z Vychodu. Bud EU nebo vychod. Klaus chce Vychod, uzijte si to, ale beze mne.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Brabec, 16.8.2010 4:52:01)
Odpovědět
Klaus není ničí agent! Hájí svobodu a suverenitu naší země. Ale o Vás nevím, zpod kterého kamene jste vylezl.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Dan, 18.8.2010 9:59:30)
Odpovědět
Tajná správa CIA pro americký kongres, přednesená v eře prezidenta Clintona, v níž mimo jin. je vysvětlená funkce prognostickýcgh ústavů, byla minulý týden zveřejněna na i netu, a lze si ji dohledat, už jsem její část četl.

Doslova se v ní uvádí, že Václav Klaus a Vladimír Dlouhý byly úzkými spolupracovníky ruských tajných služeb.

Tato správa jenom zakončila spekulace zda to tak je či není, prostě je a celá řada indicií které k tomu směřovali se potvrdila.

Ve správě se jako ruský spolupracovník mimo jin. uvádí i Lech Valesa, bohužel Havel tam není :-)
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Danan, 18.8.2010 16:56:12)
Odpovědět
Jaký máte pocit, Dane, po napsání takové lži? Uspokojení z dobré práce? Vy musíte být zvláštní člověk, když si tohle dokážete ospravedlnit.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Dan, 18.8.2010 18:33:29)
Odpovědět
Ona je to bohužel pravda, hledej šmudlo, už je to i na českém netu..
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(ks, 16.8.2010 7:12:17)
Odpovědět
Václav Klaus je jediný na politické scéně, který má vše promyšleno v souvislostech s dopadem na budoucnost. kdyby Václav Klaus neměl své rozhodnutí dobře připraveny dodnes by Čarnogurský s Pithartem jezdili po československých hradech a zámcích a ČSR by zkrachovala. Rovněž rozdělení měny bylo důkladně promyšlené, tisk nových českých peněz důkladně připravený a tak za měsíc po rozdělení státu jsme platili ČK. Dovede si někdo představit, že by to dělal Miloš Zeman? To jenom závistivý, líní a neschopní komunističtí pohrobci nemohou přijít VK na jméno. Mladí lidé, nezatížení komunistickým vymýváním mozků to budou hodnotit jinak. Václava Klause ocení historie jako nejschopnějšího politika novodobé historie ČR. Ve světě ho oceňují už dnes, to jenom evropští komunisté mu nemohou přijít na jméno, protože do nich vidí jako do zduté kozy.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(PetrW, 16.8.2010 13:34:31)
Odpovědět
Tohle možná platilo před 10 lety, od té doby spousta zejména těch mladých toho prokremelského kašpara a brouka Pytlíka prokouklo.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(revdu, 16.8.2010 15:25:32)
Odpovědět
Díky takovým zaslepeným blbečkům jsou z lumpů typu Havla a Klause idoly a málem národní hrdinové.Probůh,to že dnes Klaus bojuje za národní zájmy a identitu,je největší farizejství a výsměch soudným občanům.Nebyl to Klaus,který s "promýšlenou"privatizaci",nás za úplatky vyprodal,nechal rozkrást a ještě zadlužil? Co nám dnes kromě dluhů patří,o jaké výrobě a tím zaměstnanosti rozhodujeme,když vše je v rukou cizích vlastníků,získané za hubičku,daňově osvobozené a zisky jdou mimo náši kasu na jejich zahraniční konta?My jen čekáme co a kolik se bude výrábět v montovnách za mizerné platy.My můžeme jen škrtat a šetřit ,neboť o výrobě a oživení ekonomiky nerozhodujeme,již nevlastníme výrobní prostředky,hlavně díky pozdnímu vlastenci Klausovi a jeho geniálním ekonomickým reformám.Proto je zbytečné a drahé mít tolik ministerstev ze 6-7 náměstky a štáby úředníků,neboť těch pár korun vybraných na daních ,by lehce přerozdělilo pár úředníků s počítači.My si dnes nemůžeme hrát na hrdý a nezávislý stát,když jsme soběstačni pouze v mléce,obilninách a vejcích.Je to na skutečnou revoluci,po tom co za 20 let z nás Klaus a jiní grázli v politice a vedení udělali!
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Kalous, 16.8.2010 7:57:06)
Odpovědět
Ano Thomasi, z východu proudí špatná jedovatá nafta, nebezpečný zemní plyn. Přichází odsud dekadentní kultura klasického baletu, hudby, literatury - fuj! Děláte svému vzoru ma.go.rovi Agentu 007 J.B. čest.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(dejavu, 16.8.2010 21:31:29)
Odpovědět
O světě toho asi moc nevíte, někde jste si přečetl nebo vám řekli, že Václav Klaus je agent Moskvy a vás nenapadlo nic lepšího, než to dál papouškovat. Kdyby vám řekli, že je to agent Číny, Mexika či Honolulu, věřil byste tomu stejně bezelstně jako té Moskvě.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Plašmuška, 16.8.2010 10:02:05)
Odpovědět
Výchova jakokoliv , též sexuální patří na prvním místě rodičům,rodič přivedl dítě na svět, předevšín on je první, který má PRÁVO na své dítě! Stát, společnost se má výchově podílet svými společenskými morálními vzory, normami chování, které se vyvíjely a předávaly z generace na generace a zaručily životoschopnou, fungující společnost a stabilitu. Tyto normy jsou v civilizovaném světě zakotveny v židovsko- křesťanském hodnotovém žebříčku,které svobodnému jedinci ukazuji společensky doporučené formy chování i jednání a dávají mu výběr I VOLBU ! Tyto nás, Evropu a civilizovaný svět dovedly až do dnes. Totalitní společnosti si berou právo formovat děti s cílem vychovat s jedince stádo s vymytým mozkem, s absolutní jedinou ideologii, které je lehce manipulovatelné. Toho křiku těch vyvolených, samozvanců, co pod praporem jediné pravdy v sobotní IDNES,vykřikouji tu pravdu pravd! Copak novináři jsou TI co všemu rozumí! Kde jsou psychologové, odborníci, RODIĆE??? TO není DISKUSE, to je štanice na ty co mají jiný názor! TOLIk se to začíná poddopat článkům Rudého práva z padesátých let! JÁ PAMATUJI. Jen Ty děti s rudým šátkem , jen ty co milovaly Lemina, Stalina byly ty správně vychováné...Pak přišli na řadu hlídači pravd, Akční výbory,.. slídiči, co zapisovali, které děti jdou v neděli na mši, které chodí do náboženství, které byly na prvním příjímáním, kdo měl svatbu v kostele, kdo vyznává jinou ideologii, než marxistickou... KDO nejde s námi jde proti nám a cejch zpátečníka, pozděj revizionista. Co bude s rodiči, kteří budou chtít děti vychovávat podle svých křesťanských pravidel, v odpovědném přístupu k sexu a k praktikam plánovaného rodičovství jinak, než podle norem standardů, co je budou vychovávat rychlokvašní učitele jediné správné sexuální výchovy ve škole? Budem ty rodiče trestat, zavírat pokud budou odporovat ? Děti jsou našim největšám bohatstvím a štěstím, prostřednictvím následných genarací jim předáváme své geny, máme právo rozhodovt o tom, jaké bude pokračování rodu , nejen k vůli sobě, ale jsme zodpovědni těm, co byli před námi. O děti nejde ani náhodou, to jen nějaké samozvané soušky uč, a psycholožky vymyslešlejí pi .čo viny, aby jejích dobře placené židle na ministrstvu měly své opostatnění pro existenci , je to úplně stéjné, jako nesmysly od Kocába. V tuto chvíli , ale nejde jen o malichernost, jde o NAŠE DĚTI. Braňme naše děti! Odstavme prarodiče od svých vnuků, vždyď na vše máme normy, standardy, mozkový trust, veškeré absolutní EUmoudro mouder, které si nenechá mluvit do výchovy Vašich vnuků a zdělovat jim Vaše ZPÁTEĆNICKÉ, TMÁŘSKÉ MOUDRA, Všude přítomní prodavači sexu cítí svou přležitost, ví jak velký byznys je byl, je a bude sex.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(pavjan, 16.8.2010 10:23:33)
Odpovědět
Jedním z problémů této země je týpek, který se tu v posledních letech přemnožil. Já bych ho nazval "intelektuál z povolání". V novodobé historii jsme se vrhli na téma, že nejlepší investice je do vzdělání. Studovat obory, které naše hospodářství potřebuje se ale nikomu nechtělo. Většinou si lidi vybírali snadné obory, většinou humanitní. Ti lidé dneska nemají co na práci. Když ovšem potřebuješ prachy, musíš někoho zaujmout tak ,aby ti za tvou činnost zaplatil. A protože to nejsou žádní blbci, vědí si rady. A odtud už je jen krůček k tomu, aby se tu přemnožil typ, který se živí kecáním o ničem. Oni si vydělají, ale kdo to má vydržet.
Re: ...Studovat obory, které naše hospodářství potřebuje se ale nikomu nechtělo...
(jýká, 16.8.2010 13:19:15)
Odpovědět
nejsme tady od toho, abychom studovali obory, co chtějí vševědoucí soudruzi sociální inženýři

to už tady bylo, a jak to tak vypadá, zase bude
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Huckleberry, 16.8.2010 11:13:02)
Odpovědět
Velmi výstižně napsaný článek, který nastavuje zrcadlo novinářům, kteří byť zřejmě mladí , píšících stylem normalizačních borců. Tito pisálci si však neuvědomili,že EU nahradila socialistický blok a RVHP, která navíc plodí víc nesmyslů než užitečných věcí. I když mám výhrady k některým hradním krokům, máme rozumně,konzervativně-pravicovou uvažující hlavu státu.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Karlos, 16.8.2010 11:31:46)
Odpovědět
Výborný článek. Nesouhlasím úplně se vším, ale je to napsáno velice dobře.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Čtenář 1, 16.8.2010 12:39:39)
Odpovědět
Jen blbec komentuje a posuzuje něco, čemu, jak sám říká, nerozumí.......kdo nechce vidět, nevidí, ale o to usilovněji chválí.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(Felix, 16.8.2010 13:35:53)
Odpovědět
Znáte tuto knihu o Havlovi v listopadu 89?
Sametová historie
Eva Štolbová
Obálka: Sametová historie
Doporučená cena: 240 Kč
Sametová historie - anotace
Autentický příběh autorky v období kolem Listopadu 1989 i v prvních letech po revoluci. Líčí osobní naděje, protesty i rodinné odchody a návraty. Čtenář se dovídá mnoho zajímavého a dosud nezveřejněného o slavných protagonistech té doby. Historicky cenné a zároveň nadčasové čtení, je charakteristické kultivovaným jazykem i působivým líčením atmosféry.
Sametová historie
Nakladatel: Nakladatelství VEGA-L
ISBN: 978-80-87275-02-3, EAN: 9788087275023
Formát: 152 stran, 22x15cm, česky, vázaná vazba
Rok vydání: 2009 (1. vydání)
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(pipina, 16.8.2010 17:27:12)
Odpovědět
Felixi!!!!!!!!!
Znáš tú knihu o pipine kterou napsal život.
Koukni se na ní a znovu jí proštuduj.
Určitě tam objevíš něco co ještě neznáš.
Re: Další epizoda mediálního fakáče směrem na Hrad
(frantisek zajicek, 16.8.2010 19:39:18)
Odpovědět
Jirko Rybari,mam dotaz,jste homosexual?To by mnohe objasnilo,FZ
Pravda o evoluci, kreacionismu a Darwinovi
(MartinJ, 1.9.2010 21:17:10)
Odpovědět
A já tady mám teorii o tom, že nás stvořili ufouni. Nebo taky mluvící banán!

Pro evoluci svědčí spousta důkazů a je vědeckou komunitou přijímána jako fakt.

Ohledně Kreacionismu nebo dnes také inteligentního designu existuje široký vědecký konsensus, že to s vědou nemá nic společného. Nedá se to vědecky testovat, nejsou pro to důkazy. Tečka.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_scientific_societies_explicitly_rejecting_intelligent_design

Snad poslední soud v USA, kde chtějí protlačit inteligentní design do škol, do hodin VĚDY také kreacionisté prohráli...

http://en.wikipedia.org/wiki/Kitzmiller_v._Dover_Area_School_District

Darwin nevěřil v Boha. Ať už se to snaží věřící jakkoliv udělat, že věřil, není to pravda. Svou víru postupně ztrácel, až ji ztratil úplně. Maximálně se o něm dá říci, že byl agnostik.

Tohle všechno lze zjistit z jeho knihy, která byla vydána posmrtně a kde konečně může upřímně projevit své názory bez ohledu na následky...

Taky se říkalo, že se prý vzdal evoluce a na smrtelné posteli přijal Boha. Tvrdila to Lady Hope. Ovšem ostatní, včetně jeho rodiny to jasně vyvrátily s tím, že ženská prostě lže.

http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin%27s_religious_views

http://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_Hope#The_Lady_Hope_story

Takže proč autor píše takové jasně nepravidvé věci, když jsou lehce dohledatelné i na blbé wikipedii?