reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob

Autor: František Matějka | Publikováno: 20.8.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

Dobré věci se chválí samy. Pro ty ostatní mám blog a proto je obsah většinou kritický. Dnes ale dělám výjimku. Tohle se totiž zdá být tečkou za Kocábem a ránou do vazu multikulturalistům a vůbec všem, co ohýbají lidskou přirozenost.

Jedním slovem: NEUVĚŘITELNÉ. S pomyslně otevřenými ústy jsem koukal na Českou televizi a poslouchal každé jeho slovo. „Při ochraně menšin by neměly být porušována práva většiny.“ Nebo: „Bylo by rovněž záhodno kontrolovat lidskoprávní agendu Bruselu, aby nebyla zneužita levicí k nárůstu vměšování byrokratů. “

roman_joch.PNG

O koho jde? O ředitele Občanského institutu, pana Romana Jocha. Pro dnešní den Vám doporučuji shlédnutí televizního záznamu v závěru článku. Dozvíte se, mimo jiné, že nové úřady se stále novými pravomocemi naše práva nerozšiřují, nýbrž ve svém důsledku omezují. Trochu expresivněji dodává, že obhajoba lidských práv znamená obranu občanů před buzerací ze strany státu. Tohle všechno je, z úst nového poradce premiéra pro oblast zahraniční politiky a lidských práv, jako z jiného světa. Považuje si za čest být přezdíván AntiKocáb. Nebudete věřit, že poradcem premiéra pro oblast lidských práv může být v dnešní politicky korektní době někdo, jako je on. Jeho protivníci ho nazývají xenofobem, rasistou a homofobem, protože argumentačně nestíhají oponovat.

Je odpůrcem antidiskriminačního zákona a dělení lidí na nějaké skupiny, které je nutné zvlášť ochraňovat. Je proti umělým kvótám těch či oněch v lidské činnosti. Považuje za naprostý nesmysl, aby byl někdo uměle kvótami preferován proto, že je například muž, nebo žena. Práva má mít člověk proto, že je člověk a ne příslušník nějaké skupiny. Stojí si za tím, že neexistují žádné důvody při ochraně lidských práv k tomu, abychom se věnovali zvlášť Romům, zvlášť homosexuálům, zvlášť jakýmkoli minoritám, natož abychom kvůli tomu zřizovali nějaké úřady a přijímali nějaká zvláštní opatření či privilegia, neboť v lidských právech (ale apeluje, že také v povinnostech) si musí všichni zcela rovni, nikoli někteří rovnější. O různých „Kocábových úřadech“ mimochodem tvrdí, že je nutné je zrušit. Je zastáncem přísného nekompromisního postupu proti těm, kteří omezují osobní svobodu jedince. Skoro, jako bych slyšel mluvit skutečného a nezkaženého amerického republikána.

Je to poprvé, co mohu s klidným svědomím říct, že to je podle mě poradce na svém místě. Už jsem ani nevěřil, že někomu takovému svěří podobnou pozici. Je to člověk, kterého si dokážu představit jako ministra vlády. Nebojím se, že by mu jeho životní přesvědčení v nové roli vyprchalo. Mám jen obavu, aby se ho politicky korektní politici nesnažili odstranit, protože jeho popularita u občanů bude dle mého soudu rapidně stoupat. Nesouhlasím s ním ve všem, ovšem podívám-li se na aktuální politickou scénu, považuji ho jednoznačně za svěží vítr v současné politice plné falešné korektnosti a multikulturalistických ideologií.

Záznam vysílání si můžete pustit zde. Je to pořad Interview ČT24 (23 min.). Opravdu doporučuji.

 

http://www.akce-dost.cz/img/fotogalerie/protiantidiskriminaci/22.jpg

reklama
1924 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(jh, 20.8.2010 3:20:58)
Odpovědět
Zraje jak dobré víno, bude to mít však hodně těžké...
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(hal4000, 20.8.2010 3:57:56)
Odpovědět
Zajímavé je že ti kdo obviňují Jocha z fašismu jsou sami fašisté z definice protože tzv.skupinová práva která prosazují nejsou nic jiného než fašistický koncept jak z učebnice.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Wolfowitz, 20.8.2010 9:51:01)
Odpovědět
Naprosto přesně! Skvělé, že si toho někdo všiml!
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Milos, 20.8.2010 7:35:33)
Odpovědět
Pokud nebude jen mluvit a přejde hlavně k činům,tak mu držím palce a aby vydržel.Napravit škody po pomatené Džamile a hloupém Kocábovi nebude jednoduché,protože říkat pravdu je dnes nežádoucí a politicky nekorektní.Hlavně by měl rozpášit všelijaké organizace a různé poradce,kteří se přiživují na problémech s cikány.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Evropan Jirka, 20.8.2010 8:22:56)
Odpovědět
Viděl bych určitý smysl v pokusu protlačit p.Jocha k Václavu Emanuelu Moravcovi. Ale ne, nesmysl. Tohle už si mafie ohlídá.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Jahoda, 20.8.2010 10:40:19)
Odpovědět
co je ale důležité je to,že pan Joch naplno říká přesně to co si myslí česká veřejnost.
Tedy důležité je na tom především to,že jeho názory snižují napětí v České veřejnosti a ůčinně tak přispívají k tomu,aby v ní nezačala občanská válka .
A to je dobře.Je také dobře ,že si její nebezpečí stát uvědomuje a ůčinně tento problém řeší,což je jasným důkazem toho,že nám v Praze nevládnou žádní hlupáci.
Pokud by totiž ano,byla jen otázka času,kdy by došlo na molotovy a opět by hořely domy i s cigány .
Ůtoky ze zálohy nepočítám,protože ty nejsou přesně známy a pokud vím,tak v ČR bylo evidováno přes 50 rasistických vražd cigánu extremní pravicí a tady už vážně končí sranda.
Takže činnosti a upřímnosti pana Jocha držím palce,je to politik na správném místě.
Občanskou válku si tady přece nikdo normální nepřeje.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(frantisek zajicek, 20.8.2010 18:21:01)
Odpovědět
Jahodo,co si predstavujes pod pojmem extremni pravice?Pokud myslis DSSS,tak ty ja vidim jako extremni levici,FZ
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Jahoda, 20.8.2010 19:32:04)
Odpovědět
hm....na tom něco bude FZ.
Přesto bych se ale neovážil napsat,že naše levice rasisticky vraždí naše cigány.
Jednak by to bylo osočení a potom by to nebyla ani pravda.)
Pod pojmem extremní pravice si ale každý ihned uvědomí,že se jedná o neonácky kterým jasně formulovaný postoj p. Jocha bere vítr do plachet a tím i podporu veřejnosti,která je politicky nekorektně a prostě řečeno přesvědčena o svém a právě tento postoj našich vrcholných politiků jim vezme podporu veřejnosti,která u nich nebude hledat ochranu.
Je to dobrá cesta jak zmírnit napětí ve společnosti na jedné straně a na té druhé zase ůčinná cesta toho,jak potírat "pravicový" extremizmus.
Já na to vždy upozornoval,že pokud stát nebude řešit cigánskou kriminalitu a podporovat pozitivní dikriminaci, bude občanská válka.
A ejhle...je zde řešení v postojích p .Jocha,který a o tom jsem přesvědčen, získá ODS podporu veřejnosti a volební hlasy o které přišel ministr Kocám Michael a jeho strana zelených.
¨Tato strana totálně prohrála volby a tu vyvstává otázka proč?
A pokud ji veřejnost nevolila ,potom je také třeba pátrat po příčinách toho,proč česká veřejnost tuto stranu v parlamentu nechtěla.
No je v tom rozčarování a vztek a protože nechci urážet inteligenti kohokoli,jistě každému dojde na koho je ten vztek a proč?
Tak právě díky podpoře pozitivní diskriminace strana zelených totálně ty volby prohrála...navíc jsem přesvědčen,že česká veřejnost je v tomto ohledu podobna přetlakovanému tlakovému hrnci a jasný postoj p. Jocha tomuto papińáku vypouští páru.
A to je dobře..pokud ve svém postoji vytrvá, ODS zůstane díky politicky nekorektním náladám veřejnosti ve vrcholné politice.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Jahoda, 20.8.2010 19:34:15)
Odpovědět
Kocáb Michael.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Felix, 20.8.2010 13:20:29)
Odpovědět
Pane Matějko, ve všem zde máte pravdu. Je to něco velmi skvělého, neslýchaného. Roman Joch je dnešní mediální i morální jedničkou. Obrovský krok zpět od revoluce. Přece jen dvě poznámky:
1. Úřad pro lidksá práva bych nerušil, jak jsem napsal jinde: "Zmocněnce je třeba zrušit, ale úřad zachovat - dát jej např. pod ministerstvo spravedlnosti. V České republice je po katastrofálních záplavách vyvolaných stehlíkisty, bursíkovci a kocábisty v oblasti lidských práv strašlivá situace. Především je úplný zmatek v tom, co to je lidské právo. Z toho vyplývá masivní porušování lidských práv statisíců osob. Především lidé dosud nenarození nemají právo na život (dodávám: jsou beztrestně zabíjeni). Dále homosexuálům jsou přiznávána práva, která lidé nesmějí mít - např. na tzv. registrované partnerství. Jsou tu zhoubné pokusy upírat rodičům právo na výchovu dětí - viz excesy zelených s tzv. sexuální školní výchovou. Za čtvrté - a ne za poslední - přirozená práva jsou ve velmi mnoha oblastech válcována právy positivními - např. různé orgány a organizace, na prvním místě parlament, si osobují positivní právo rozhodovat o tom, k čemu nemají pravomoc. Proto je třeba Uřad pro lidská práva zachovat, ale jeho zaměstnanci a zvl. jeho vedení musejí být znalí v oboru pravdivé filosofie člověka, nikoliv aby to bylo jako dosud, znalí kdejakého svobodně a nechutně provozovaného svinstva."
2. Jsou některé - i významné - názory Romana Jocha, s kterými nelze sohlasit, a které v tom TV rozhovoru nepadly. Padly však jinde: http://obcinst.cz/cs/Roman-Joch-smich-a-vysmech-privadi-levicaky-k-zurivosti-c1632/
K tomu jsem napsal: "Perfektní coming-out Romana Jocha je tu nyní k disposici. Je tam hodně rozumného, ale taky hodně pomýleného až i demagogckého. Mělo by se každé pochybné tvrzení rozebrat. Neodpovídat nějakým memorandem, ale vzít ta mnohá tvrzení pečlivě jedno po druhém. Otázka je, zda názory jedince za to stojí. Ale myslím si, že v tomto případě jo, protože tady nezáleží na tom, že jde o osobu, ale jde o jakýsi komplexní pohled. Není to - ani v ČR - poprvé, kdy pravda a nepravda jsou v jednom. V minulosti vždy taková směsice vedla ke zkáze, pokud se prosdila jako doktrína. Takových antihvězdných hodiny mají České země plno. Snad by bylo dobře napřed pochybná tvrzení vypsat a rozdělit je zájemcům o nápravu. Naopak k tomu množství kladů myslím není třeba nic dodávat. Dobře zboží se chválí samo." Jsou tedy mnohé důležité otázky u tohoto asi nejlepšího člověka, který je dnes výš v politce, kterým budeme muset rázně oponvat. A není to ani waterboarding, ani rozhánění běsnící lůzy, která ničí a zabíjí koho potká, i střelbou, ale jsou to otázky jiné: Kosovo, Eurosojuz atd. atd.
V každém případě tyto poslední věci kocábistům nevadí, takže kvůli nim poženaná posice Romana Jocha ohrožena není.
„Při ochraně menšin by neměly být porušována práva většiny.“
(BB, 20.8.2010 18:17:56)
Odpovědět
Co je na téhle větě špatného, že vás tak pobuřuje?
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Člověk ČR, 20.8.2010 19:55:16)
Odpovědět
Pane Nečasi, pane Jochu - zcela správně! Stejně jako na každého, tak i na cikány je nutno důsledně užívat metodu cukru a biče. V tomto případě však již cukr došel. Mohu to snadno posoudit, jsem již dostatečně stár. Nejde o žádný rasismus, ale o spravedlnost.
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Jan Daniel, 20.8.2010 20:47:06)
Odpovědět
Nálepkování termíny rasista, fašista, xenofob, homofob se stalo spolehlivým průvodním znakem argumentační impotence levicových potrhlíků. Tyhle trdla nejsou schopny vést s Jochovými názory rozumnou diskusi, protože vést při s common sense je dost obtížné. Jejich protiargumenty by neobstály před veřejností, proto se dá čekat, že jej budou napadat typickou postranní mediální dehonestací - hanlivé nálepky, výroky vytržené z kontextu či přímo zfalšované, politologické "analýzy" od expertů Pehe či Vlaďky Dvořákové. Přes všechnu jejich myšlenkovou ubohost bych je nepodceňoval, politicko-korektní mainstream má kapacitu přimět Nečase, aby se před ním podělal. Koneckonců, je to jen politik.
Konečně normální člověk
(Brabec, 20.8.2010 21:24:15)
Odpovědět
Jeho nzor mi připomínají Kluse ! Bravo
Re: AntiKocáb Joch. Tak toto jsem na české politické scéně už dlouho nezažil. Xenofob, rasista a homofob
(Felix, 20.8.2010 22:37:12)
Odpovědět
Aktualita:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-vlady/joch-vladnim-zmocnencem-pro-lidska-prava-nebudu/
I po dnešku jsem s Romanem Jochem spokojen. Stará se o lidská práva doma, do zahraniční politiky se nes..e. Zatím má u mě jednčku.
***
To odpovídá i tomu, co mu vytýkám ohledně Američanů: Každý národ si má udělat pořádek především doma. A teprve potom doma (!) Bombardovat Německo bychom mohli tak za 500 let, až to bude u nás stopro.