reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.8.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

19.8.2010 15:42 - Europoslanec, člen grémia a neformální mluvčí ODS pro zahraniční politiku Jan Zahradil se ostře ohradil proti šéfovi Sudetoněmeckého landsmanšaftu Berndtu Posseltovi, který vyzval vládu Petra Nečase, aby podpořila vyšetřování poválečných zločinů během odsouvání Němců.

„To jsme si zase vyrobili problém. Prosudetští aktivisté zase dobře rozehráli hnusnou hru s tím německým hrobem v Dobroníně. Je mi z toho českého ohýbání hřbetu a vlastního kydání na hlavu zas na blití. Jsme to ale ošklivá svoloč. Němci nás okupovali pro naše vlastní dobro a my po válce takhle," řekl ParlamentnímListům.cz Jan Zahradil, který již začátkem roku podepsal petici proti pomníkům Němců v Novém Boru.

Posselt vyzval vládu k vyšetřování

Hlavní představitel odsunutých sudetských Němců Bernd Posselt ocenil snahu České republiky objasnit zločiny spáchané na Němcích po druhé světové válce. Vyjádřil se k vyšetřování vraždy 15 německých obyvatel, které měli v květnu 1945 údajně ubít a pohřbít Češi u Dobronína na Jihlavsku.

Posselt by také rád prosadil zrušení českých zákonů o beztrestnosti, které násilí na sudetoněmeckých civilistech de facto ex post omilostnily. Redakce se zeptala ředitele pražské Sudetoněmecké kanceláře Petera Bartone, co Posselt přesně mínil tím, když vyzval vládu Petra Nečase, aby podpořila vyšetření zločinů během odsunu.

Chceme dialog, říká šéf české kanceláře sudetských Němců

„Pan Posselt tím asi obecně mínil, aby se česká vláda se sudetskými Němci otevřeně bavila o problémech tohoto období a byla nakloněna dialogu. Ale zeptejte se ho sami," řekl Barton redakci s tím, že nám dal e-mailovou adresu na Posselta. Tomu jsme dotaz zaslali a čekáme na odpověď.

Ministra spravedlnosti Jiřího Pospíšila se redakce dotázala, zda souhlasí s Posseltovými požadavky a zdali je podpoří na vládě. Pospíšil ale nezvedal telefon, ani neodpověděl na SMS.

Historik podplukovník Eduard Stehlík z Vojenského historického ústavu redakci potvrdil, že předpisy zpětně omilostňující násilí na Němcích existovaly. Někdy se podle něho jednalo o to, že si odbojáři vyřizovali účty s esesáky a gestapáky a někdy šlo podle něho o sprosté vraždy. Někdy prý šlo o osobní msty a někteří čeští obyvatelé chtěli na konec války dokázat, jak jsou „velcí odbojáři".

Bez Mnichova a Protektorátu by nebyl odsun

„Já samozřejmě tyto vraždy odsuzuji, ale pokud říkáme A, je nutno říci i B. Tyto věci by se nikdy nestaly, kdyby sudetští Němci nerozbili první republiku a kdyby systematicky sedm let nevyvražďovali český národ. Je dokázáno, že asi polovina gestapáků působících v Protektorátu pocházela od sudetských Němců a že sudetští Němci byli dle hesla Poturčenec horší Turka těmi největšími katy českého národa a největšími nacisty, kteří měli největší percentuální zastoupení v NSDAP ze všech Němců," řekl redakci Stehlík.

Dějiny podle Stehlíka nezačínají v květnu 1945, ale v září 1938 a Mnichovem, kdy drtivá většina sudetských Němců podpořila připojení pohraničí k nacistické Třetí říši a kdy většina z nich před tím hlasovala pro nacistickou Sudetoněmeckou stranu Konráda Henleina. „Je sice odporné a hnusné, že se někteří naši spoluobčané zachovali stejně jako sudetští Němci. Na druhou stranu se sudetští Němci aktivně podíleli na plánovaném vyhlazení našeho národa a nemohou se divit, že tak někdo reagoval, jakkoli tyto násilné činy odsuzuji," dodal Stehlík.

 

reklama
2468 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 8:46:18)
Odpovědět
A dost.Už ani slovo o sudeťácích.ČEŠI VÁLKU NEZAČALI.Spolupracujme,obchodujme, buďme dobrými sousedy,važme si jeden druhého ale dost.Nenechme se tlačit tam kde to sudeťákům vyhovuje.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Karlos, 20.8.2010 9:05:03)
Odpovědět
Souhlas s článkem. Tady tu nesmyslnou sudeto-nacistickou propagandu vždycky dokonale zemsměšní Václav Vlk na serveru Neviditelný pes. http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-podivny-kriz-u-dobronina-dvr-/p_spolecnost.asp?c=A100818_214011_p_spolecnost_wag
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěcha, 20.8.2010 9:27:43)
Odpovědět
Žádám vyhoštění Posselta a doživotní zákaz vstupu za rozvracení dobrých sousedských vztahů s Německem.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 10:34:41)
Odpovědět
Posselt je imbecil, který nahrává rusofilnim buzerantům jako je Petřík na podobné články, měl by opravdu být vyhoštěn nebo i zavřen, nemám s tím problém.

Kdokoliv kkdo nabádá k vzájemné česko německé nenávisti, rozdmíchávaa ji, at už je to poslt nebo národní socan Petřík, turbobuzna, bych odstřelil do lochu.

Vzájemná slušnost a úcta mezi evropskými národy je základ dobrého soužití a lidé jako Poslt nebo i Petřík se snaží vyvolat další konflikty.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(PetrW, 20.8.2010 12:08:42)
Odpovědět
Rozdíl mezi Posseltem a Petříkem? Cca. 20 kg sádla. Jinak duševním rozpoložením to jsou stejní fanatici.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 12:13:11)
Odpovědět
Přesně tak,jsou stejní.Kdo je nezná ,řekl by bratři.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(TřiKřížky, 20.8.2010 9:28:19)
Odpovědět
Dík za ten odkaz, článek je super.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Mukl, 21.8.2010 15:07:15)
Odpovědět
Šovinista Zahradil by měl bléjt sám na sebou. Vražděním nacistu v Protektorátě nebylo vino jen Gestapo, ale nesčetná stáda českých udavaču, kteří měli stejný podíl na těch Gestapáckých mordech. Zrovna tak koncem čtyřícátých, v padesátých létech až do pádu komunistické moci, se ne komunistických zločinech podíleli deseti tisíce udavaču a provokatéru. Nejen nebylo a není vino jen STB. I mnozí gestapáci zrovna tak estebácí si mnohdy museli dávat porzor i před svými českými udavači, kteří mnohdy ohrožoali svou horlvosti i je samotné. Udavaču se v Čechách rodí mnohonásobě více lidi jak lidi statečných. Sám mám s českýmni "hrdiny" udavač, křivými svědky a takovou svoloči zkušenosti. Na Ústecký fizlogvali celé rodiny a nejen tam. Od dědka až po vnučku! V udávání křivé obviňování a křivé svědčeni jsou češi nepřekonatelní. Nezaslosloužili by si tedy všichni češi stejný trest jak ti Sudeťáci?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 9:49:58)
Odpovědět
Nelži fašoune.
ODS byla po přebminulých volbách do Eu-parlamentu ve stejné frakci, co sudečtí němci CDU/CSU, tak z nás nedělej bejky.
Každý, kdo je členem vlády i KDU-ČSL i Moravanů či je volil se dopustil Velezrady.
Klaus sám je sudeťák.

Problém je, že v ČR není ani jedna poctivá strana. Komoušové, to jsou gauneři. Myšlenka dobrá.
No a ODS to samé, myšlenka dobrá (ta samá s KSČM) a lidi lumpové.

Ono je s podivem toto 80% nesouhlasí s Kosovem a 80% nesouhlasí s Lisabonskou smlouvou a tady není ani jedna strana, krterá by byla pro ně.
SSO neberu- to jsou zednáři.

Vždyť, kdyby tu někdo takový byl, tak vyhraje se ziskem 70%.

Tuto stranu mohou založit pouze staří Komunisté Jakeš a další. Protože nikdo jiný nemá právo na to založit tuto stranu.

Pokud to neudělají, pak budeme muset počkat 10 let a založíme si ji my mladí.

Jen je tu otázka, jestli přežijeme těch 10 let, protože nemáme armádu a Němci si s náma mohou dělat, co chtěj.

P.S.: Já Kurase nemusím, ale má pravdu v jedné věci. Podle Němců jsme v pozici protektorátu a nic jiného neuznávají.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Plašmuška, 20.8.2010 9:52:38)
Odpovědět
No v čí režii byl tento nepřiměřený humbuk rozpoután? V čí rukách jsou naše media, kdo měl zájem z tohoto hrobu oběti války rozpoutat a PŘIPRAVIT hysteri!? Potažmo kdo tu mediální kazu finančně přiživoval_ VÁlka přináší mnoho mrtvých a to i na straně těch, kteří ji začali. Proti těmto snad nevinnýcm žalujícím mrtvým, stojí na druhé straně násobky tisíců mrtvých v koncentračních táborech. PŘÍČINA smrti těchto německých občanů je válka, (ČERSTVÉ KŘIVDY se nedají jen tak vymazat z mysli) války, kterou začali sami Němci! Tam by mělo směřovat žalování. VÁLKA je vždy Děs! NÁSLEDKY každé války NIKDY NEJDE SPRAVEDLIVÉ SOUDIT!! VINA padá na toho, kdo ji začal. Tak jako za oheń,který nakonec vše spálí je vinen ten kdo ho založil, je za válku a následky vinen a zodpovědný ten kdo válku rozpoutal, ze všemi následky. Mělo by to být mementem pro všechny budoucí. Hysterie okolo hrobu je zapalování malých ohníčku, který může rozhořet ve velký oheń. Nejen těchto obětech války je nám líto, slušní lidé by něměli rozdělovat neviné OBÉTI VÁLKY na TY a ONY!! JSOU TO OBĚTI VÁLKY!! HNUS je, že naše meiální "ELITA" je schpna za peníze prodat cokoliv.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 13:28:35)
Odpovědět
Akorát že bylo po válce. Stejně jak v případě Mašínů.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 10:31:35)
Odpovědět
Pomníky německým obětem českého násilí při odsunech jsou v pořádku, mají na ně právu tak jako naši na nacistické vraždění.


Majetkoprávní vztahy nelze již nyxní zpochybnit, třeba že odsun byl zločin na základě kolektivní viny, naprosto nepatřící do civilizované země, zosnovaný kremlem ovládanou loutkou slabochem Benešem, vzorem dnešního kremelského hurvínka Klause, bukvice z pražského hradu.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Libor, 20.8.2010 11:37:42)
Odpovědět
Pomníček ano pokud se jednalo o nevinné občany.
Ne ale pokud šlo o bývalé příslušníky SS či jiných podobných složek.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 21.8.2010 23:37:33)
Odpovědět
Příslušníci SS rychle koncem války utíkali pod ochranu Američanů nebo Vatikánu. Ti už v osvobozeném území dávno nebyli.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Drak, 20.8.2010 13:03:35)
Odpovědět
Naši měli právo na nacistické vraždění? Ty jsi upaď. Píšeš tu nesmysly.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:09:03)
Odpovědět
za nacistické vraždění, památku za oběti nacismu....

překlep.. pro méně chápavé
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 13:32:28)
Odpovědět
Dane, překvapujete mi jako euroznalec takovou neznalostí, že odsun Němců byl iniciován Brity dávno před koncem války (tak jak před tím Mnichovská dohoda Chamerlainem), Kreml s tím neměl nic společné - ten spíše pomohl Polákům k velkým územním ziskům a k vyhnání Němců, proto jsou za to Rusům vděčni dodnes.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:48:18)
Odpovědět
jasně poláci jsou rusům hodně vdční dodnes, hl. za katyni a asi proto mají soustředěné obrovské množství vojenské techniky na východních hranicích, si proto chtěli tolik antyrakety v Poslu, Poláci milují Rusko a jejich vděčnost k Rusku je příslovečná :)))


Mě se natomto portálu líbí, se jak se tu lže, lež je vůbec základem celé ideologie tohoto Petříkova webu.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 13:55:55)
Odpovědět
Přehoď slovo Rusko za slovo Litev.

P.S.: Pro méně chápavé, Polsko chce schlamstnout část nebo raději celou Litvu. Bělorusko a Ukrajina mají stejný problém.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 16:02:39)
Odpovědět
Dane v případě Polska jste nepochopil jasnou nadsázku. O polské verzi Katyně (a převlečených bývalých komunistů a KGBáků Jelcina a Putina) silně pochybuji, zřejmě se to událo trochu jinak a možná (podtrhuji možná) to byl mistrný tah Goebelse (pro tuto verzi svědčí zavraždění z německých zbraní, spoutání rukou provázky které se v době "stalinova vraždění" ještě nepoužívali - až později za Němců, stupeň rozkladu který spíše odpovídal době Němců. Kdyby neplatila tato verze, pak by to byla teoreticky (s menším počtem obětí než uvádí Poláci, neboť v okolí byli popravy vězňů fašisty (stavěl se zde podzemní velký úkryt, nesměl být prozrazen vězni) i odplata za Poláky povražděných asi 35 000 ruských (sovětských) zajatců v r. 1921 za rusko-polské války.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 10:40:25)
Odpovědět
Jenom pro pořádek připomínám, že nácek Petřík prohlásil Moravský národ za neexistující, národ k němuž se přihlásilo přez 1,2 milionu lidí.

Mezi národními socialisty vždy bylo hodně homosexuálů, a je tomu tak i dnes, vždy inklinovaly k velkým bratřím z východu nebo ze západu a vždy provokovaly konflikty, nic podobného opravdový konzervativci nedělají a nedělali.

Petřík je stejně jako Klaus národní socka, prolhaná a falešná karikatura chlapa.

Je až komické jak je vzorem konzevatismu považována bukvice, bezvěrec, kurevník a rusofilní narcis Klaus.
Pravda je trochu jin. je to národní socialista, vzorový národní socialista.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 12:11:06)
Odpovědět
Dane. Co bys chtěl od euroskeptika Petříka.Dej si vedle sebe fata,Petřík -Posselt a porovnej. Každému to musí být jasné.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 12:24:14)
Odpovědět
Jsou to dvě stejné národně socialistické bukvice, tlustá prasata co nikdy nepracovalo a je to nanich vidět a dvě stejná náckovská hovada, co mluví za svoje národy, které na ně kašlou.

Každý národ by si měl svého novodobého Hitlera, Petříka či Poslta zpacifikovat sám.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(cook, 20.8.2010 11:35:30)
Odpovědět
Dnes souhlasím s panem Kvěchem.Oba jeho články vystihují podstatu věci.Dost bylo minulosti netřeba se sudeťaky zbytečně omezovat.Dane nesouhlasím odsun byl nutný.Po německých zvěrstev tady již společné soužití v jedné republice nebyl možný.VždyŤ samotní němci dodneška uznavají dezerci z wermachtu během II.světové vélky jako zločin.Vždy´t sudeťáci se dopustili vlastizrady a ta měla v době ohrožení republiky jediný možný trest.Takže odsun byl mimořádně spravedlivý.Jiná věc je řádění rudých gard a POZDNÍCH odbojářů(až po válce)při odsunu.To už je ale zas jiná kapitola.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 12:21:38)
Odpovědět
Není možné v demokratické společnosti soudit lidi na základě kolektivní viny, se nad tím zamyslete, to je samo osobě zločinem.

I mezi němci byla celá řada antifašistů, pokud jim bylo umožněno zůstat, což museli složitě dokazovat, byli přesídlování, měli kráceny důchody a jejich děti nesměli studovat.

K zabíjení a znásilňování při odsunech se nemá cenu vyjadřovat, to už byl vrchol české zvrácenosti stejná rovina s nacismem a vendetismus.

Národně socialistické hovado jako je Petřík velmi rád rozdmíchává antiněmecké nacionální vášně, ale to se mu nepovede.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Cukrik, 20.8.2010 13:09:24)
Odpovědět
Dane, ty jsi vážně na hlavu. Uniká ti, že byla válka. Válka, ve které se Němci chovali jako zvěř.Omlouvám se zvířatům, nejsou taková. A ty tady meleš o nějaké demokracii a podobné kecy. Dej si dohromady hlavu, pleteš si události a roubuješ si je jak Mičurin.
Mimochodem, moravský národ opravdu neexistuje. Stejně, jako chodský, nebo slezský.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:13:05)
Odpovědět
1,2 milionu lidí má v matrikách že jsou národnosti moravské...
popíráš tuto realitu chováš se jako Hitler..

odsuny byly po válce, seš dopletenej nácku, v poválečné době a nelze je nijak a ničím ospravedlnit, pokud to děláš seš na úrovni nacistů..
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(PetrW, 20.8.2010 13:32:21)
Odpovědět
Jenže to co se dělo během divokého odsunu byla primitivní vendetta na civilistech. Odkud se vzaly všechny ty Rudé gardy plné připodělaných čecháčků, kteří strávili okupaci v lepším případě makaním jak šrouby pro Třetí říši v tom horším udáváním? Škoda, že se stejně hrdinně jako znásilňovali, loupili a vraždili když už bylo po všem nepostavili okupační armádě nebo policii, zcela legitimním cílům? Jaká je pak morální vítězů, když se chovají úplně stejně?
Vzpomínám si jak děda vždycky říkal, že by dokázal vlastní rukou zabít K.H. Franka, protože mu nechal popravit bratra na konci dubna 45, jen pár hodin před tím než Američani osvobodili Veronu (druhý bratr zahynul při bombardování Normiberka, kde byl totálně nasazený) a že se nejvíc styděl za to že je Čech když viděl jak se Češi chovali během Brněnského pochodu smrti.
A přeci jenom ho považuji za větší formát než nějakého debílka a roztleskávače komunistického kolaboranta Klause (z toho se taky stal statečný bojovník proti totalitě už 18.11.89, pokud to tedy s ním nebylo úplně jinak)jako je Zahradil nebo Petřík.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 13:40:33)
Odpovědět
Cukriku, ty víš asi něco o Velkochodské říši do které patřili i české kmeny, o knížeti Kozinovi a jeho knížectví, znáš nějaký chodský státní útvar .. ap. Morava měla samosprávu skoro tisíc let až ji zrušili bl.bí komunisté a následně pravdoláskovci. O tom jaké je kdo národnosti nerozhodují takoví bl.bové jak ty ale každý sám.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Tak, 20.8.2010 14:57:17)
Odpovědět
Kalous, to co vy ráčíte vědět a to co tady hlásáte, tak je z časti vyčteno z hajzlvlasteneckých románu Lojzy Jiráska a z větší častí jste si to vycucal ze svých hemeroidu. Ještě vám z držky smrdí. Lojza Jirásek si to tak jako vy také vycucal od tamtud jako vy.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Kalous, 20.8.2010 16:12:25)
Odpovědět
Ty bl.bečku nemáš asi absolvovanou ani základní školu, když nevíš co to byla Velkomoravská říše, kníže Svatopluk, Cyril a Metoděj, Velehrad, Znojemská rotunda (starší než pražský Vyšehrad). I Komenský se pokládal za Moravana (národa moravského, jazyka českého). Vsadím se že jsi nečetl ani jednu Jiráskovu knížku, ani nevíš kdo Jirásek je (nebyl žádný historik a o Moravanech jako národu nikde nepsal).
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 20:46:36)
Odpovědět
Češi jsou hnusné hyeny a nenávidím je. Oni utlačují nevinný národ Moravský.

Fuj Fašisti.

Moraváci zkončej, jako Sedeťáci.

Ty Sudetský bestie jsme vyhnaly a Moraváky poženem též.

Tuhle verbež nesnáším. Když hunové nemaj Sudeťáky, tak vytáhli Moraváky.
A tato nacistická verbež je zase oslavovaná vládou a podporovaná zbraně ze Západu a má své teroristické skupiny.

Z téhle země jsme vyhnali Křižáky, Rakušáky, Mongoly, Hitlera a poženem i Sameťáky a Moraváky.

Je to zvláštní, jak se vždycky najde skupina, kterou platěj Němci, aby dělala škody, a jak je pak bita, jako žito.

Moraváci se neudělaj tam pořádek, tak poženem je všechny. Ona kolektivní odpovědnost existuje.

Z Osetie a Abcházie také vyhnali Gruzínce, když tam dělali brajgl.

Srbové také vyženou Katolíky a Muslimy z Jugoslávie. Slováci Maďary.

Putin je chlapík, přijde nám pomoc.

A PAK SE BUDE ÚČTOVAT.

Je zajímavé, jak se vždycky, když jsou síly dobra v defenzívě, objevují svině a pak dostanou do rypáku.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(PetrW, 20.8.2010 20:56:37)
Odpovědět
Už jsem se skoro začínal bát, že se tady ten rusácký kretén Nermuť neobjeví a nezačne to tady spamovat těma svýma slátaninama...
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 21:12:24)
Odpovědět
Zbabělé krysy, co zde píší.
Jsem proněmecké nacistické hovado, neboť jsem servilní k vládě. Vlastní názory zásadně nemám.
Zbabělci.

Až my zvítězíme, tak Vám nedovolíme převlíknout kabát, rozbijem Vám rypáky.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(ash, 20.8.2010 15:30:29)
Odpovědět
Moravský národ neexistuje? Doplň si vzdělání!!
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(cook, 20.8.2010 12:59:04)
Odpovědět
Jaká kolektivní vina?Ty lidé se podíleli na rozbití republiky.Dle zákonů spojení se s cizí mocí na napadnutí země,změně hranic nebo zřízení je považováno za vlastizradu.Navíc spousta z nich se pod´ílela na ozbrojenem boju proti ozbrojeným silám a úředním osobám.Další se dobrovolně zřekli českého občanství a přijali říšské.Tak byli navráceni nástupnické zemi říše.Ti co nezradili,nebo aktivně nespolupracovali s okupační mocností mohli zažádat o československé občanství.Po prošetření jim bu´d bylo vydané nebo né.Na jakém základě bylo zpětně dáváno to už je věc druhá,ale vše mělo světově uznávanou rovinu.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:11:16)
Odpovědět
Kteří lidé, které konkrétní lidi z toho obviňuješ ???

Neobviňuješ doufám celou národnostní skupinu, protože to by se dala potom celá naše společnost označit za budovatele komunismu, vč. těch co komunisté popravili a mučili..

používej mozek a bud soudnej..
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:16:04)
Odpovědět
A co takhle odsunout euroskeptiky, na odsunu přeci nic není... podílejí se na rozvrcení společnosti, odsuy za tento čin schvalují, tak je odsunme mimo EU, do Ruska třeba, všechcen majetek vyvlastnit a po cestě dát jejich strejm nášup..

Zajímavá představa, nakonec celá řada těchto individují tu vykřikují že se odstěhují, tak jim helfnem.. oni milují odsuny tak je odsunme
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(cook, 20.8.2010 13:19:21)
Odpovědět
Já mozek právě používám.Vzdali se občanství ?Vzali.Přijali občanství říše ?Přijali.Potom je už na rozhodnutí státu zda je příjme zpět nebo ne.Spoustu se jich podílele na bojůvkách Fredkops(přibližně).Jsem z břeclavska takže znám spoustu pamětníků co si pamatují co se tu dělo před mnichovem i pak.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 13:44:21)
Odpovědět
To ještě nikoho neopravnuje zabavovat majetky lidí co tužili stovky let desítky generací, nabyli ho prací, násilně ho vystěhovávat a popř. zavraždit starce či znásilnit dospívající holku.

Krádež a násilí na civilstech je ta největší ubohost kterou může člověk udělat, Beneš byl ubožák, to se o něm ví, pod tlakem Ruska, Klaus je taky ubožák stejně jako Beneš figurka pod tlakem.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(cook, 20.8.2010 13:57:59)
Odpovědět
Již sem psal že zločiny při odsunu neomlouvám.Já hájim jenom akkt samotného odsunu.Máš jiný názor v pořádku.Jenom by mě zajímalo jak bys to v 45 řešíl ty?Ale ber na vědomí tu dobu.Je čerstvě po válce kde zemřelo360000 čechoslováků 6 let jsme žily pod německou nadvládou v lidech je spousty zloby sudetští němci celých těch šest let sami říkali že nechtějí s čechy žít.Že jsou pro ně češi lidi druhé kategorie.Zem je díky Německu rozbitá.
Tak a nyní jsem zvědav na tvoje řešení?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Dan, 20.8.2010 14:12:43)
Odpovědět
soudy s konkrétními jedinci, rodinami či organizacemi a jejich trest...

Neexistuje odsoudit celý národ, v ten moment seš na úrovni Hitlera.

Byli tam i tací, ikdy jich nebylo moc, kteří trpěli od nacistů a pak skunčili ještě v gulagu, protože i z těch co se nezbavili národnosti české, byli mnozí zlikvidováni v 2. kole Rusi a komunisty.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(lisabraun, 20.8.2010 20:26:41)
Odpovědět
Ještě v květnu/červnu 45,tedy po kapitulaci, se vraceli přeživší Češi z "ozdravných pobytů" v Dachau a pod..Řada z nich doma na následky dobrého německého zacházení před očima rodiny umírala a není tedy až tak nepochopitelné, že jejich synové vzali klacky na ty, jejichž děti /bratři/sloužily ve Wehrmachtu. My pak bychom nikdy neměli zapomenout na to, že přímým následkem německého řádění je skutečnost, že se z nás stal sovětský satelit s důsledky setrvalé devastace země . Omlouvat se? Za co? Stavět pomníky těm, pro které jsme byli Untermensch?
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 20:37:26)
Odpovědět
Tyhle Vlastizrádné kecy miluju.
Rádio Svobodná (Okupovaná) Evropa jen šířila tu nenávist.
Nenávidíš Rusy, tak jsi fašoun.

Jediná budoucnost ČR je být členem Ruska ne nějaká podivná unie.

EU nás Germanizuje, protože je to Germánsko-Keltský projekt na spojení všech Keltů a Germánů.

Nenávidím Rusy- chci se poněmčit. O tom byl neúspěšný fašistický puč roku 1968 a úspěšný puč 1989.

V ČR vládnou fašisti.

Fuj.

Buď jsen na straně Husitů, Komunistů, Rusů.
Nebo jsem na straně Křižáků, Nacistů, Fritzků.

Hnus,, další Fritz.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Frigo, 21.8.2010 13:02:29)
Odpovědět
Vymlátit ti zuby, vymrdat ti p.rdel, ošukat před tebou tvoji malou dcerku a zastřelit starého dědu, abys mělo o čem ty čubko přemýšlet, pak bys možná pochopila co je to pomsta a proč existují ve vyspělém světě zákony a soudy.

Hnědáá Líízo
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(lisabraun, 22.8.2010 18:27:14)
Odpovědět
Stalo se, fricové mého starého dědu v lágru zavraždili.A ne jenom jeho, takže v naší rodině víme, zač je loket.A naše ČESKÁ rodina z Jablonecka nikdy nedostala nazpět majetek, který jim byl říšskými příslušníky ukraden. Takže si blitky, které sem házíte, nechte pro svého chlebodárce Posselta nebo pro ty, kteří vám je baští ./malé v je úmyslné, kreatur, jako jste vy, si nevážím/
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Stilet, 20.8.2010 15:08:29)
Odpovědět
Nemáte čisté svědomí a navíc strach z nejsié budoucnosti.
Proboha, snad si nemyslíte, že by ti vámi tak nenávidění Sudeťáci toužili se vracet do těch zaniklých vesnic a polovičních rozvalin které češi nadělali z jejích měst a vesnic. Do toho bordelu aby desítky let to dávali zase do pořádku. Jím by stačilo, kdyby vláda ČR prohlásila, že ty Benešovy Dektrety byly nemravné. Nebylo by to nic jiného, jak Český požadavek aby Německo uznalo, že Mnichovská dohoda je neplatná od samého začátku. Pochopte konečně, že do budoucna nevidíte a ty Dekrety se vám můžou v budoucnu pořádně vymstít. Vždyť těm českým lidem které čeští komunisté okradli o všechno a nadělali si z ních ještě otroky, také se s tou zlodějinou nechtějí smířít. Tak nechte Sudeťáky na pokoji a nevšimejte si jejích řeči. Nejsou horší jak jst eb vy.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Nermuť Jan, 20.8.2010 16:18:06)
Odpovědět
Obyvatelé dříve Německa, dnes Nového Turecka, chtějí vyhnat Slovany ze střední Evropy.

Podle Turků je toto stará Turecká země a Slované jim ji ukradli.

Píši Turci, protože to už není Německo, ale Nové Turecko. (Staré Turecko zase ztrácejí- přichází tam Slované, Řekové a také se vrací ke svým kořenům.)
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(Alberto Kvěch, 20.8.2010 20:43:19)
Odpovědět
Stilete.Nemám proti sudeťákům vůbec nic a věřte,že mám v Německu mnoho dobrých přátel.Jsem pro maximální spolupráci a přátelství s občany Německa.Chceme být dobrými sousedy.Polívečku si na konto sudeťáků přihřívají různí trapní politici a přiznejme si ,že i Klaus,Bobošíková před podpisem LS,komunisté, ale i socani téma zneužili k propagaci svého ega a svých zájmů.Dost nečestné.Politici straší občany s požadavky sudeťáků na majetky a ta laciná ubohost padne vždy na živnou půdu malýcherných občanů.Těm obtloustlým Posseltům, jde ale o daleko závažnější věci než o majetky.Snaží se o očištění období fašismu, o očištění němců a hození Čechů do pozice vrahů neslušného národa,barbarů, kteří němce bezdůvodně vraždili,snaží se nás před světem jako národ znevěrohodnit a tady musíme být opatrní.Posselta bych ze státu hnal svinským krokem jako škodnou vztahů s Německem.Náš občan není dost opatrný,málo obhajuje národní zájmy před darebáky a jde jim ve své hlouposti na ruku.Je to bezmála nevědomá zrada.Němec by sám o sobě nikdy neřekl ,že je špatný a my na sebe necháme od Posselta házet špínu celé roky,politici se s ním schází a vyhovují mu.Říkám Posselta vyhnat z Čech s doživotním zákazem vstupu.Každý další podivný Posselt si dá pro příště pozor a uvědomí si, že je v Česku a ne v Německu.Tady musí platit naše zájmy a ne zájem Posselta.Vítejme toho, kdo propaguje přátelství a spolupráci.Posseltovi jednoznačně, důrazně stop a tečka.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(cook, 20.8.2010 16:50:12)
Odpovědět
Dobře Dane soudit jednotlivě a při prokázané vině z vlastizrady soudit dle platných zákonů.No vyhnání bylo milosrdné dle vašeho postupu by to byla pěkně krvavá odplata.Pane stile my máme svědomí čisté,až na par jedinců.Promě je historie již uzavřená jednou provždy.Jenom vy sudeťáci si musíte stále dokola hrát na ubohé oběti.Jinak by ste si museli přiznat i vaše zločiny a podivat se pravdě do očí.Na své krvavé ruce.Znáte to pořekadlo Kdo seje vítr slidí bouři.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(PetrW, 20.8.2010 21:21:14)
Odpovědět
Jestli bylo vyhnání Němců dějinná nezbytnost nebo jen Benešova primitivní vendetta bude asi zdroj nekonečných diskusí.
Na druhou stranu když se podívate co za svoloč a verbež po Němcích do Sudet přišlo a jak dnes vypadají kdysi malebná města jako Cheb nebo Ústí, pokud nebyla zlikvidována úplně tak vyhnání bylo jednoznačně chyba.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(ryba443, 20.8.2010 23:23:25)
Odpovědět
Naprostý souhlas s panem Stehlíkem. To byl vždycky člověk na svém místě, jsem rád že se jeho názory opět shodují s mými.
Re: Zahradil: Ohýbáme hřbet před sudeťáky. Je mi na blití
(ma, 21.8.2010 4:49:35)
Odpovědět
Jedině hodit síť na toho dinosaura !!!