reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku

Autor: Jan Zahradil | Publikováno: 23.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

A už se to na nás zase valí, z ČT, i odjinud. Čtu články, koukám na reportáže o dnes již slavném místě kousek od Jihlavy. Vidím Berndta Posselta, jak potěšeně pochrochtává a vzkazuje českým politikům, aby podpořili vyšetřování ohavného zločinu z roku 1945, a ještě tam a ještě onde. A mám zase vztek nad celým tím humbukem.

Vztek je v politice špatná kategorie. Ten, kdo se vzteká, si zpravidla uškodí. Ale to je mi ted´ jedno. Napadá mě jediná věc : ještěže se už začal natáčet film Lidice. Jeho předpokládaná premiéra a mediální kampaň příští rok v červnu by totiž mohla alespoň trochu - ale raději hodně - pootočit atmosféru, ve které se zde v posledních letech diskutuje o 2. světové válce, jejích příčinách a následcích. Někdy se mi totiž zdá, že hlavním problémem nebyl německý teror, vyhlazování české inteligence, plánovaná likvidace celého českého národa, ale poválečné vraždy Němců, spáchané Čechy, zdivočelými šesti lety nacistické okupace. Neomlouvám je. Ale také nesoudím. Nevím, co by kdo z nás, včetně mě dělal a jak by se choval k Němcům po válce, kdyby mu rodinu zlikvidovali v koncentráku nebo sekyrárně. Nasazovat na tu dobu dnešní měřítka je zpozdilost. Když se začne příští rok více mluvit a uvažovat o takovém symbolu, jakým byly Lidice, bude se také snad více mluvit a uvažovat o tom, že to nebyli především Češi, kteří po válce vraždili Němce, ale především a hlavně Němci, kteří za války vraždili Čechy, po statisících.

Ano, to co tady ted´ píšu, je politicky nekorektní a emotivní. Určitě se zase sejde hromada příspěvků od nejrůznějších chytráků, kteří mi vynadají a vysvětlí mi, jak to vidím špatně, že mluvím jako nějaký komunista či nacionalista, který nechápe evropské smíření. Ale je mi to celkem jedno. Mám totiž už plné zuby tohoto způsobu vyrovnávání s poválečnou minulostí a všech generálů po bitvě, kteří neprožili válku a okupaci, zato dnes bez bázně "nastavují zrcadlo". Komu? A proč? Jde podle mého názoru hlavně o jakýsi "anti-komplex" či intelektuální módu části našich "elit". Má to několik fází. Za prvé si pěkně kolektivně nakydejme špínu na hlavu za své domnělé hříchy, abychom celé Evropě dokázali, jak jsme už demokraticky vyzráli a vyspěli. Za druhé se zbavme tzv. "jiráskovsko-nejedlovského" pojetí dějin (jeho stoupencem je v zásadě každý, kdo chová kritická stanoviska k evropským koncepcím německé politiky). A za třetí přepišme učebnice dějepisu, zbavme se balastu minulosti a vezměme to pěkně zgruntu, od husitů, přes Bílou horu až po vznik Československa - co bylo dřív černé, bude dnes bílé a naopak (někde jsme to stihli od roku 1989 otočit už dvakrát, třeba u E. Beneše - za komunistů exponent buržoazie, po listopadu byl krátce významným demokratickým politikem, aby se pak změnil v zaprodance Rusů). Celá historie poválečného odsunu Němců včetně všech excesů se k těmto flagelantským cvičením výborně hodí.

Přitom celá tahle vlna objevování, odsuzování a tzv. vyšetřování českých poválečných zločinů na Němcích vede ve svém důsledku k jedinému - k nivelizaci příčin a následků války, ke stírání rozdílů mezi agresorem a obětí, ke konstatování, že vlastně hnusné věci páchaly obě strany a tak si nemají co vyčítat. Ale tak to přece není. Při vší úctě k obětem : excesy během divoké fáze odsunu prostě nejsou, nemohou být na stejné úrovni jako násilné zničení demokratického státu a následná mašinérie koncentračních táborů, popravišt´a mučíren, celého toho státně teroristického systému, kterým byl německý fašismus. A jestli se to různým našim krasoduchům, kteří se tak rádi vyrovnávají s různými stránkami naší nevábné minulosti, nelíbí, tak at´ si uvědomí, že kdyby to tenkrát Němcům vyšlo, oni sami o tom dnes mohli přemýšlet třeba v Patagonii (pokud by patřili k těm štástnějším).

 

http://www.thefamouspeople.com/profiles/images/adolf-hitler-1.jpghttp://bigbloger.lidovky.cz/blog/2472/24918/clanok_foto.jpg

reklama
3681 čtenářů | 61 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(PetrW, 23.8.2010 7:13:45)
Odpovědět
Až se zase budou v ODS divit a ptát se sami sebe proč prohráli volby a proč jejich dříve tradiční voliči (včetně mne) dali přednost jiným partajím, tak pěstování kultu ruského agenta Klause (a Beneše) spolu s dáváním volitelná místa takové klauny jako je pan Zahradil, Jančík nebo Langer, kdy ten prvně jmenovaný zřejmě nemá na práci za peníze daňových poplatníků nic užitečnějšího než sepisovat podobné slátaniny je jedním z těch důvodů proč se pro mne ODS stala nevolitelnou.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dan, 23.8.2010 8:27:57)
Odpovědět
Naprosto souhlasím ze stejných důvodů jsem dal přednost TOP09 i já a k ODS už se nevrátím, je zde lepší strana.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(MYSAK, 23.8.2010 9:22:34)
Odpovědět
TY SES ALE VUL.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(J.Veverka, 23.8.2010 23:27:43)
Odpovědět
Voni sou hlava, pane wachmaistr.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Alberto Kvěch, 23.8.2010 11:15:39)
Odpovědět
Žádám o okamžité vyhoštění Posselta ze země s doživotním zákazem vstupu !!! Posselt ven, za rozdmychávání nenávisti mezi Německem a Českem.Nenechme si od té obtloustlé škodné už nic líbit.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(PetrW, 23.8.2010 11:35:05)
Odpovědět
Jenže v tomoto případě je klausův milec Zahradil tím kdo bojuje dávno vyhrané bitvy a sepisuje žlučovité hanopisy jak z Rudého práva let sedmdesátých.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dan, 23.8.2010 12:08:20)
Odpovědět
Tenhle hnus má jediné řešení, ve volbách si vzpomente i na tento článek, všichni by si měli uvědomit jak moc společného má dnešní rétorika hradu s tou komunistickou, jak moc je proruská a antyzápadní a podle toho i volit, kde chce do ruska, rozdmíchávat nacionální vášně a nenávisti, může volit Bobo nebo socany z SSO, kdo chce věčnté trable s Klausem a jakési přešlapování mezi jeho památkou a realitou dnešního světa volte ODS, kdo chce ale pravici bez klausova kremelského pachu, volte TOP09 - to je strana která má napravo budoucnost, ODS je minulost, nedokázala se odprostit od Klause.


je komické kolik lidí z ODS se hlásí do TOP09 jenom tady v Brně :-)
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dominik, 23.8.2010 13:28:49)
Odpovědět
"antyzápadní" :D :D :D Jestliže někdo dokáže napsat "antyzápadní", tak je nutno jej nejenom nebrat vážně, ale pokud navíc mentoruje, naflusat mu do ksichtu. To není překlep a navíc by to nebylo poprvé, to je znak nevzdělanosti, katastrofálně nízkého iq a především sračkoidní povahy...

Straš si Ruskem, straš si islámem, piš si litanie, vyhrožuj, ale nejsi NIC, jen velké hov.no !!!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jann, 23.8.2010 13:49:00)
Odpovědět
Na tomto webu je ďábel velice mocný. Zklidni se.

P.S.: Za svá vulgární slova se omlouvám.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(optimista, 23.8.2010 8:08:32)
Odpovědět
Jisté asociace tu opravdu jsou. Při pohledu na tvář pana Bernda Posselta není třeba slov, jsem přesvědčen, že sloveso „pochrochtává“, které použil při této příležitosti pan Jan Zahradil ve svém blogu, je v tomto případě už asi pleonasmus.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 23.8.2010 8:24:44)
Odpovědět
Pan Zahradil mne dost zklamal, myslel jsem že je inteligentnější než aby míchal dohromady hrušky s jablky, zločince s hrdiny, partyzány s úchylnými vrahy, odbojáře s mstivými opilci, válku s terorem. Není se ale co divit, když hrdiny jsou pro "výkvět" našich politiků vrahové Mašíni a spol.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Mikeš, 23.8.2010 8:29:32)
Odpovědět
Ještě tam chybí fotka Petříka, třetího úchyláka a národního socíka, podobou tam zapadá, je tlouštkou mezi Adolfem a Bertem a vzhledem blíž k Possltovi.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Tereza Weinerova, 23.8.2010 8:53:14)
Odpovědět
Článek mohl být napsán diplomatičtěji, s jeho obsahem však naprosto souhlasím.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(LYSAK, 23.8.2010 9:23:56)
Odpovědět
POSSELT JE ZRUDA,HNUS.CLOVEK BY ZNEHO BLIL.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Jirka, 23.8.2010 9:42:33)
Odpovědět
NAPROSTÝ SOUHLAS!
Můj děda byl za váky "totálně nasazen" na otrockou práci ve 3. říši. Od té doby byl jeho názor na Němce jenoznačný - dobrý Němec je jen metr od zemí. Asi věděl proč.

Všichni kecálisté na téma ubozí Němci a zlí Češi by si měli zjistit historcká fakta a nemlít hlouposti.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Malandrin, 23.8.2010 9:44:10)
Odpovědět
Čím víc se h...o rozmazává, tím víc smrdí. Ať nejdříve kriminalisté a další specialisté řeknou, čí ostatky byly vlastně nalezeny a pak ať k tomu oficiální místa zaujmou oficiální stanovisko.
Neustále jitřit rány mezi Čechy a Němci, podněcovat nenávist je hloupé. Ať ze strany Němců nebo Čechů.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 10:06:28)
Odpovědět
Je až zarážející, jak jsou někteří lidé schopni kroutit pohled na některé historické události… Německé obyvatelstvo byli nacističtí zločinci (všichni?), ale vraždící Češi, přestože demoralizovaní šesti lety nacistického útlaku, ne? Mašíny, bojující za svobodu všemi prostředky (mimochodem, chápu, že kategorizovali komunisty na stejnou úroveň, jako nacisty), označujete za vrahy a komunistické policisty za nevinné oběti. Jen si páni moralisté porovnejte, pokud by Mašínové na své cestě zabili pár německých vojáků a esesáků, kdo z Vás by to odsoudil? A přitom to také mohli být obyčejní poctiví chlapi, kteří měli jen tu smůlu, že z něčí vyšší vůle museli být na špatném místě ve špatném čase (a většinou to také tak bylo, oni většinou také do žádné války nechtěli). Mašíni byli sami, pokračovali v boji za dobrou věc, stejně jako jejich otec a navíc v podstatě proti všem.
A naopak, při odsunu sudetského obyvatelstva (a bohužel mnohdy také dlouho před ním), v době, kdy bylo Německo poraženo, se mnoho Čechů začalo chovat jako zvířata. Ne jako vítězové nebo alespoň osvobozený demokratický národ, ale jako zvířata. Ano, souhlasím, nebyl jsem tam, kdo ví, jak bych se zachoval já. Přesto nemohu souhlasit s tím, že někdo někomu vpálí kulku do týla bez toho, aniž by se alespoň pokusil přesvědčit se, že je vinen. Člověk by si měl zachovat velkorysost vítěze.
To, co tady píšu, ale nic nemění na tom, že Benešovy dekrety stále platí. Sudetoněmecké obyvatelstvo předválečného Československa otevřeně kolaborovalo s nacistickým „cizím“ státem, což je v podstatě velezrada. Zaplatili za to zabavením majetku a vystěhováním. Souhlas. Ale veřejné lynčování, či dokonce zabíjení z pouhé touhy po pomstě… Nezlobte se na mě, zabít někoho v boji za svobodu je jedna věc, zabít někoho jen proto, že na něj mám šestiletý vztek, to je něco docela jiného. To prostě „ČLOVĚK“ nedělá.
A úplně jiná věc je, že bychom si to měli vyřešit sami,pan Posselt (mimochodem, výše uvedené přirovnání docela sedí) a jím zastupovaná pseudoorganizace může chrochtat, jak chce.
Jediné, co mě uklidňuje je fakt, že takových případů naštěstí nebylo mnoho…
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 23.8.2010 11:08:07)
Odpovědět
Ti obyčejnířadoví policisté stále stejně jak učitelé a pod. sloužili jak za císaře pána, tak za Masaryka, za protektorátu, za komunistů, za Havla. Třeba jen šetřili dopravní nehody (jak např. ti dva, které Mašíni podle vylákali k fiktivním nehodám a zezadu je srazili kusem železa, svázali a podřízli). Mašíni jsou vrazi nejhrubšího zrna, žádná omluva pro ně neplatí, ač je lidé jak Stalkere, exkněz Herman,, Čunek, Nečas, Sobotka, John, Topolánek, Joch ... pokládají za hrdiny.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 13:48:01)
Odpovědět
Pane Kalousi, většinou mi Vaše názory příjdou jako velmi zajímavé, v tomto případě bych si ale dovolil oponovat. O Mašínech by to chtělo trochu více informací a pokud možno objektivních, oprostit se od komunistického, propagandistického pohledu na věc. Mně samotnému to trvalo docela dlouho.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 23.8.2010 21:05:21)
Odpovědět
Pane Stallkere, na těch základních věcích kolem Mašínů už nikdo nic nezmění, byli ne desetkrát ale stokrát již v tisku omýlány a u seriozního tisku se fakta shodují, takže není o čem přemýšlet. Ale klidně si je považujte za hrdiny, nejste sám. Nechápu co je v tomto případě komunistického v pohledu na věc - spíše Váš názor vypadá tendenční - pod vlivem antikomunismu.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Momo, 24.8.2010 16:58:09)
Odpovědět
Souhlasím,vrahové nejhrubšího zrna Mašíni
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Sumner, 23.8.2010 11:42:26)
Odpovědět
Nevíš nic, co se tam stalo, jen moralisticky plácáš. Nekritizuj něco, když to sám děláš.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 14:00:52)
Odpovědět
Nevím nic. Pravda. Ale jsou tací, kteří vědí. Kdysi, když byl ještě můj zájem o historii mnohem intenzivnější, než dnes, mi jeden pamětník na přímou otázku, jak to vlastně tehdy probíhalo, odpověděl ve dvou větách. „To máš těžký, to bylo poprvé, co jsem se styděl, že jsem Čech. A na sebe taky nejsem zrovna dvakrát hrdej.“ Nic víc jsem z něj nedostal. Byl to člověk, který celý život prožil v malé vesnici u Děčína. Přeberte si to jak chcete.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:23:17)
Odpovědět
A příště nezapomeň dodat:
Hail Hitler. Nebo Hail Klaus.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 14:59:56)
Odpovědět
Ten pan Nermuť, to je docela zvláštní pán...
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 15:10:08)
Odpovědět
To, od kolaboranta sedí.
Tento web propaguje fašismus, tak to je. (Viz třeba podpora Jobbiku.)
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 15:31:08)
Odpovědět
... a hlou..., ne , ne, já se na Vaši úroveň nesnížím.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 19:02:32)
Odpovědět
Gratuluji, to ale není má úroveň,to je působení Ďábla.
Typický ODSák.
(Nermuť Jan, 23.8.2010 10:08:46)
Odpovědět
Před rokem 1990 byl v KSČ, kde jen seděl a psolouchal, semtam si zažvatlal a chlastal minerálky. jinými slovy nic nedělal, jen byl ve straně.
V roce 1990 podepsal Chartu 77. To byl jen takovej ubohej škvár. (Mimochodem podobnej škvár se dnes šíří také- Vyznání víry proti ekumenismu.) Ten škvár splácal páté přes devaté, pravda Anticharta byl ještě větší škvár. Sama charta není nic než opsáni 15 dokumentů. (Předtím dodala CIA nebo ME5 českou kopii- překlda.)

Pak tento člověk zvětřil úpadek Komunismu a rychle přeběhl do OF.

V OF koketoval se vznikem nové sociálně-demokratické strany. To mu nevšlo, protože ta strana již existovala, vrátila se z Brítánie a USA.

Pak se v OF objevil Vašík Klausů a tento člověk si všiml jeho nesporného charysma, vysoké inteligence a velikých kontaktů na Západě. Vždyť to byl nevážnjší kandidát na Prezidenta ČSSR. Ovšem naorzdíl od Havla nebyl akceptovatelná pro Slováky.

Tak se odtrh z OF a spoluzakládal ODS- v podstatě se jedná o OF.

Pak se vrhl na projekt včlenění do ES, to jest včlenění do Německa. Podporoval NATO, ačkoli bylo již v té době známo, že EHS a NATO jsou přežité organizace.

Pak tento člověk byl členem frakce Evropského parlamentu právě se Sudeťáky.
Tento člověk, také vyšachoval Rusko z Evropy. Rusko- největší garant Postupimské dohody a poválečného světa.

Tento člověk se také podílel na sepsání Německo-České dohody, která začala nahlodávat Benešovy dekrety.

Tento člověk, také souhlasil s vysláním okupačních vojsk do Bosny a Hercegoviny, když tam získali Srbové převahu (OSN vlastně zabránila protiofenzívě Srbů.)

Tento člověk, také byl u vyslání Vojáků ČR do Osetie, kde byli zmasakrování vojáky Ruské armády.
Re: Typický ODSák.
(Nermuť Jan, 23.8.2010 10:12:31)
Odpovědět
Ten článek mi připomíná článek z eurabie o názoru muslimů na Ďábla na dresu Manchesteru united.
Neboli pravdu šíří lhář.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(pa, 23.8.2010 10:11:42)
Odpovědět
Zahradil nečas,langr a spol.celá ods a další dinosauři v čele s hradem, jsou naprosto nevolitelná strana.
Tyto názory nepatří do 21.století, patří na smetiště dějin. A to co nejdříve.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dan, 23.8.2010 12:03:52)
Odpovědět
Ano i zde velmi souhlasím, hrad je dynosauří hnízdo a někteří Klausovi patolízalové v ODS jsou dyno taktéž.

Naštěstí už jsou zde jin. strany jež lze volit mimo ODS, a pevně věřím že příští volby opět srazí ODS zase o kousek dolů is klausořiťlozecama, nebo li Kikinama.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(bublifuk, 23.8.2010 13:48:13)
Odpovědět
Koukám, že ani pravopis není vaše silná stránka.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(ladislav, 23.8.2010 10:41:53)
Odpovědět
Vážený pane Zahradile,
skláním se před Vámi v hluboké úctě, že se takto stručně a jednoznačně vyjadřujete v dnešní době, kdy každé ráno s obavou sleduji,zda už jsme či nejsme další spolkovou zemí.S úctou vzpomínám na pana prezidenta Klause, který se stejně jednoznačně postavil za prezidenta Beneše a hluboce pohrdám pisálky a análními horolezci,kteří za jidášské euro v českých německých novinách pomáhají vymazat český národ a stát z mapy Evropy.A to vše poté,co se po revoluci národy usmířily,stvrdily to podpisy a jasně definovaly úroveň a formy spolupráce.O řiťolezectví a plivání na vlastní dějiny tam nic není.Pane Zahradile, máte moji podporu a můj hlas!!!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Merlin, 23.8.2010 13:07:20)
Odpovědět
Vyborny clanek - diky!!!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(hal4000, 23.8.2010 13:59:57)
Odpovědět
Ono se zapomíná i na to ,že ono vraždění za nacistické okupace v letech 38-45 postupně gradovalo a kulminovalo přávě v dubnu květnu 45 kdy se zdejší sudetští Němci snažili na ještě poslední chvíli pozabíjet co nejvíce našich lidí.
Nelze se divit že se to některým z těmto "nevinných civilistů" ze vzorných vesnic SS vrátilo za pár dní jako bumerang.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:20:16)
Odpovědět
Já jsem snad v blázinci. Tady skoro všichni zešíleli.
Katolická církev tady dělá Germanizaci již od doby svého příchodu, to je fakt. Vždycky pronásledovala Česká, Moravský, Slezský a Slovenský národ. Po celou dobu sem přinášela cizí zvyky a níčila naši kulturu.
Jan Zahradil je fašista. ODS bere peníze právě od Sudetských Němců. To ODS nabourala Benešovi dekrety a podíleli se na tom Klaus a Zahradil plus další.

Nemůžu pochopit, jak někdo může tvrdit, že Klaus je rusofil, když cíleně likviduje tudle republiku.
ODS tuto republiku rozvrátila. Odprodala průmysl Němcům, zrušila armádu a udělala z ČR německou kolonii.

Většina členů ODS jsou bývalí Komunisté.

Vláda ODS zničila všechno vybudované od roku 1918.
Vláda ODS dosadila na ministra zahraničí Rakušana, nepřítele státu.
Tento ministr bude příští Prezident- král.
ODS svými restitucemi dala Němcům právo žádat majetek na Českých občanech.

To pan Zahradil celých 20 let usilovně pracuje na návratu majetku Němcům, šlěchtě a katolické církvi.

Takhle nestydatě lhát, no fuj.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:29:19)
Odpovědět
Vážený pane Zahradile.
Mám pro Vás, jakožto loajálního fašouna jedno přání.
Abyste byl na Staromětském náměstí, až se tato písnička bude zpívat na den 9. května- obnovený státní svátek, který jste Vy sám zrušil.

http://www.youtube.com/watch?v=nabYYdQkS58

Jan Nermuť
P.S.: Přeji Vám též spravedlivý tribunál.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Heřman Vidlák, 23.8.2010 14:47:02)
Odpovědět
Brrr... Raději Zahradila, než nebezpečné šílence Vašeho typu. Tribunál??? A na kolik popraviček byste to tak viděl?
Pikantní je, že dnešní, takzvaní "antifašisté" by vůbec neměli problém zakládat nové koncentráky a oprášit gilotinu.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 14:59:08)
Odpovědět
Já to čekal.
Už se objevil první.

Když totiž řeknete slovo komunismus tak hned fašisti zařvou strachy.

Tito zbabělci jsou nejlepší. Když za nimi je vláda, tak dělaj brajgl. A spravedlnosti se bojí.

Doporučuji Vám seriál Likvidace. Operaci Maškaráda.

Vy, fašisti, byste měli vědět, že moc máte jen dočasně, a pak příjde soud.

Já to plně chápu, chlápek, který v Osetii vraždil, pomáhal UCK, se komunistů a Rusáků bojí.

V každém případě, TO JÁ BUDU VÍTĚZEM.

Dám Vám fašistům jednu větu ze seriálu likvidaci:
Co hysterčíš, vysloužil sis nejvyšší trest, tak to navěs na proletářskou notu, aby Ti bylo odpuštěno.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Heřman Vidlák, 23.8.2010 15:03:53)
Odpovědět
Já nejsem fašista!!!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Heřman Vidlák, 23.8.2010 15:06:14)
Odpovědět
Nesouhlas s Vámi snad ze mne ještě nedělá fašistu..? Nebo kdo není komunista je automaticky fašista? Pak to nemáte v hlavě úplně v pořádku (bez urážky).
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 15:17:20)
Odpovědět
A volil jste stranu z této nabídky:
ODS, KDU-ČSL, VV, SZ A TOP-09?

To jsou totiž fašistické strany.

ĎÁBEL SE SNAŽÍ VYHLADIT LIDSTVO- VŠECHNO, CO JE ĎÁBLOVO, JE FAŠISMUS.

KOSOVO- ĎÁBEL.
VRAŽDĚNÍ V OSETII, BOMBARDOVÁNÍ SRBSKA, SUDETY, HITLER, OBAMA, MUSOLINI, ISLÁM.

To je všechno jedno a totéž. Je úplně jedno, co z toho jsem. Stačí jedno.

NATO CHCE VYVRAŽDIT RUSKO. JE TO JEDNA VERBEŽ.

A Rusko je náš spojenec a bratr. To si jen Fašisti převlečou kabát.
Kdo tu furt nadává Rusům.

Hitler začínal stejně.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Stallker, 23.8.2010 15:32:49)
Odpovědět
Ano, uzavřel se Stalinem smlouvu...
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(PetrW, 23.8.2010 19:22:39)
Odpovědět
A toho jste si všimnul až teď že Nermuť je případ pro psychiatra?
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(borovec, 23.8.2010 16:37:42)
Odpovědět
Dobrý den,
pan Zahradil jen nezval věci tak jak jsou. Kdo vyháněl ze Sudet Čechy a to již přd válkou ,kdo vraždil i české policisty,Kdo se choval jak zvířata? Kdo byl nejvíc v SS ? Kdo při přesídlení dostal zaplacený svůj mejetek v Německu z repatriací pro CR ?

Vražda zústane vraždou , ale měřme stejným metrem na obě strany .
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dan, 23.8.2010 18:40:10)
Odpovědět
do roku 1945 sloužilo v SS přez 250 tisíc rusů, ukrajinců a bělorusů, v samotném roce 1945 už bylo ve waffen ss více občanů sovětského svazu nežli německé národnosti, to jenom tak pro zajímavost.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(frantisek zajicek, 23.8.2010 19:04:48)
Odpovědět
To bylo proto,ze SS waffen nesmely rekrutovat Risske Nemce.Hledaly proto Nemce,kteri pochazeli mimo Risi,na tento"genialni"tah prisel nekdo z Himlerova okoli,FZ
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Dan, 23.8.2010 22:13:32)
Odpovědět
To je pitomost,

SS LSAD - samý říští Němci /hitlerova os, garda/
SS Das Reich - samý říští němci

SS Totenkopf - většina říšských němců

atd. horská divize R. Heidrich atd. atd. těch bylo až po poslední SS Niebelung - zase samý říští dědci :-) a kluci

do roku 1943 tvořili říští němci většinu, pak ji ztratili ve prospěch zejména sovětských občanů, po nich byli nejpočetnější holadané, seveřané a pobaltané..

v roce 1945 tvořil 55% waffen ss rusové bělorusové a ukrajinci, pouze 13% z nich byli volkdeutsche z jin. zemí...


A mimochodem dnes je Rusko č. 2 v Evropě v púočtu neonacistů po Británii a č. 3 na světě po británii a USA.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 23.8.2010 21:13:11)
Odpovědět
To se mi nějak nezdá. Znám divize SS francouzské (Karla Velikého), albánské (Handžár), byly pobaltské (dávají si nyní pamětní srazy) - ale o ruské divizi SS jsem ještě neslyšel. Jen o podivných Vlasovcích. Nebo o Polácích ve Wehrmachtu (i dědeček nynějšího polského premiera).
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 24.8.2010 22:03:34)
Odpovědět
Omlouvám se Danovi, měl pravdu - nyní jsem se dočet o vojenských uskupeních SS tvořených z ruských donských kozáků.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Hardy, 23.8.2010 21:30:35)
Odpovědět
Re: Dan, zase blábol, zjisti si kolik procent těch růsů, ukrajinců atd mělo neruský nebo německý původ, budeš překvapenej.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 19:01:29)
Odpovědět
Každý člověk je buď Komunista nebo Fašoun.
Každý člověk buď věří v Ježíše Krista nebo nevěří.
Každý člověk je buď dobrý nebo zlý.
Každý člověk je buď Evropan nebo není.
Každý člověk je buď Asiat nebo není.

Je to jednoduché.
Ďáběl leckdy blufuje. Evropa je jen Asijský poloostrov. Je snadné říct: Já jsem Evropan, ale nejsem Asiat. Jenže pak nejste Evropan. Geniální, jako všechno jednoduché.

Víte ono stačí nebýt dobrý a už jste zlý.

Tady se vykládá, já nejsem Komunista a jsem dobrý člověk. Věřte mi, že ,kdo není Komunista, ten dobrý člověk není.

Kdysi řekl Churchill jednu větu."Jsem Komunista nebo Fašista? Tak otázka nezní? Jsem monarchysta nebo republikán? Jsem monarchysta. ALE POKUD SI MÁM VYBRAT MEZI KOMUNISMEM A FAŠISMEM, PAK JSEM KOMUNISTA. Jsem komunistický monarchysta."

Ono nelže být uprostřed. Je to starý trik lucipera: Buď mezi Dobrem a Zlem uprostřed. TO TOTIŽ STAČÍ, JSI ZLÝ. PROTOŽE AŽ SE BUDEŠ MUSET ROZHODNOUT MEZI DOBREM A ZLEM, ROZHODNEŠ SE PRO ZLO.

Jen bych chtěl ukázat příklad někoho, kdo byl uprostřed. Neville Chamberlain. To je odstrašující příklad toho, kdo je uprostřed. Nakonec podporoval Fašismus.

Tady se někteří vytahují, já fašoun nejsem, já jsem Demokrat. Ale Komunista také ne.

Vy všichni zradíte. Musím stát na straně Dobra plně, jinak tam nestojím.

Napíši ještě jeden příklad. 99% Bělogvardějců pomáhalo Komunismu, proti Fašismu. Možná si přejou návrat Monarchie v Rusku, ale volili Komunismus.

Nebo si lidé vyberou Rurikovce a ne Romanovce. Proč? Protože ve výběru Komunismus- Fašismus si vybrali Komunismus.

Já jsem nakonec ochoten příjmout i Monarchii, ale jen tu, co podporuje Komunisty a nikoliv Nacisty.

Být uprostřed znamená být na straně Zla.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Felix, 23.8.2010 20:33:24)
Odpovědět
Ještě tam chybí dvě fotky - ta čtveřice by pak byla úplná: Beneše a Stalina. Zdali pak se toho s Boží pomocí dožiju? A nedá se říct, že Beneš byl zaprodanec Rusů. On byl v této čtveřici zcela svůj. Ne, že by někomu nesloužil. Ale nikomu z této čtveřice. To, že se ve válce a po ní přidal k Rusům, byl jen důsledek jeho světonázoru. I to, že přivedl na trůn Gottwalda, nebylo z lásky k němu. Zase to byl nezávislý výsledek jeho světonázoru. Spíše byli Stalin a Gottwald pro Beneše užiteční idioti, kteří jeho vizi v té době naplňovali nejlépe.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Nermuť Jan, 23.8.2010 21:49:19)
Odpovědět
Ano Felix v propagaci lží nezklamal.
CT je opravdu děsná - jasná manipulace
(Brabec, 23.8.2010 21:19:50)
Odpovědět
Taky se tomu věnovali na CT24 v komentářích ! A to Žid Jakub Železný ! Je to hnus a manipulace - co dělá Rada pro vysílání ?!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(J. Veverka, 23.8.2010 23:14:23)
Odpovědět
Zahradile, z jakýho hnoje si se vyvinul, když zde byla vyhlazena česká inteligence. A pro úplnost: NEJVÍCE UDAVČŮ DODAL ČESKÝ NÁROD. Pak to takhle chtěli ututlat!
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Kalous, 24.8.2010 8:55:04)
Odpovědět
Veverko, něco na tom je pravdy - a ti udavači se najednou stali revolucionáři a často zavraždili včas ty, kteří znali jejich minulé hříchy aby to na ně neprozradili a mohli dělat karieru.
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(peppe77, 24.8.2010 9:34:33)
Odpovědět
Vážený pane Zahradil .Díky za takový článek.Pište často,protože jak je vidět,podle odpovědi na Váš článek těch německých patolízalů,kolaborantů a jim podobných je u nás hodně.Vysvětlujte jim to častěji-jsou to magoři ale snad to časem pochopí .Ještě jednou Díky.
prase Zahradil a vepři z místní redakce
(Kíťa, 24.8.2010 12:51:29)
Odpovědět
Mýho prastrejdu po obsazení Sudet střelili do hlavy, celá rodina se ukrývala v Čechách, jakožto sudetští Češi, ale NIKDY jsme nezapochybovali o tom, že nás s Němci nerozděluje národnost, ale fašistický prasata jako Zahradil ze zlodějské ODS nebo zdejší redakce. Jste špína stejná jako ti revanšisté..
Re: Sudeťáci, chrochtající Posselt a letní záchvat vzteku
(Olda, 24.8.2010 21:57:00)
Odpovědět
Pane Zahradil, máte můj souhlas.Situaci kolem ostatků od Jihlavy jste perfektně vyhodnotil. Je velmi smutné a až nebezpečné co lidí přehlíží zrůdnost fašistického režimu v období 1933 až 1945.Odsun sudetských Němců nařídily Vítězné mocnosti (stalo se tak v Holansku i Belgii)!