reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt

Autor: František Matějka | Publikováno: 26.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Kdyby měl Joseph Goebbels nástroje Evropského parlamentu…

… byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt. Naštěstí neměl. Jenže Evropský parlament pro svou propagandu má a útočí už i na poli síťových her. Zavřel bych je za defraudaci našich peněz.

Sociální inženýři roubují dohromady v Evropě takové věci, že zůstává rozum stát. Důsledky tohoto umělého propojování, slučování a promíchávání dopadají na státy v Unii každý den a Evropská unie neví, co dříve hasit. Jednou jsou to rozpočty, jindy etnické násilí a jejich zbrklá a nekoncepční řešení. Produkuje další a další závazné mantinely chování pro státy, firmy i občany. Nařizuje věci, které odporují přirozenému právu (selskému rozumu) a stojí, jako právo pozitivní (psané zákony), mnohdy na zcela opačném konci. Jedni to kritizují a pokazují na ztráty občanských svobod, které považují za nejvyšší hodnotu, druzí jsou šťastní a tvrdí, že Unie konečně udělá pořádek v chování států, firem a občanů – to vše v bláhovém a naprosto chybném přesvědčení, že mohou uzákonit morálku. Nicméně oba postoje jsou legitimní a jen čas ukáže, kdo z nás měl pravdu.

Oba dva tábory se ale snad shodnou na tom, že vynakládat naše peníze na blbosti, je chybou v obou případech. O státních dluzích, luxusním životě evropských byrokratů, nákladnosti Unie jako administrativního celku, převážení celé agendy z místa na místo v desítkách kamionů kvůli egu těch, u nichž stojí budovy nejvyšších unijních úřadů, o zneužívání našich peněz, které má Unie jen ve správě, na projekty, jejichž výsledky nejdou měřit, a které mají jen politicky motivovaný základ, už bylo napsáno mnoho. Chtějí po nás „solidaritu“ na placení dluhů těch členských států, které svou budoucnost prožraly už před desítkami let a vesele v tom pokračovaly až do doby, kdy vše prasklo. Člověk by řekl, že by v takovém případě mělo jít vedení Evropské unie příkladem, neboť je to právě ono, které špatnou a laxní kontrolou a nepřijímáním nepopulárních opatření ihned a v reálném čase, může z velké části za současný stav. Jenže ouha, lidé jsou si v Unii rovni, ale někteří jsou si stále více rovnější. Rozdílné vnímání reality mezi občany členských států „tam dole“ a mezi unijními politiky „tam daleko a nahoře“, se zvětšuje každým dalším dnem.

Když už realita kulhá na obě nohy a míjí se s plány sociálních inženýrů, je nutné zřejmě vymyslet Unii virtuální, kde bude vše fungovat tak, jak si bláhově vysnili. Vězte tedy, že Evropský parlament v době hospodářské krize utratil dalších 7 milionů (a kolik takových akcí se ani nedostane na veřejnost?!) za jeden takový virtuální svět. Když už nemohou ukázat pozitivní výsledky své práce v reálném životě, budu se jimi pyšnit na sociální síti.

Nový projekt (virtuální hra Evropského parlamentu) se jmenuje Citzalia. Podle poslanců má přiblížit fungování Evropské unie mladým lidem. Lidé si budou moci vybrat, zda chtějí hrát za poslance, studenta či novináře. Lobbyisté v nabídce nejsou, řadoví občané Unie, tedy ti, co to všechno platí, také ne. Měli by mít k dispozici věrnou kopii parlamentních unijních prostor ve Štrasburku, Bruselu a v Lucemburku. „Citzalia je demokracie v akci. Je to hra a zároveň sociální síť zabalená v hávu 3D, který zachycuje podstatu Evropského parlamentu," uvádí oficiální internetové stránky projektu. Jak bude tato propagandistická hra za našich 7 milionů vypadat, nabízím zde:

 

 

reklama
1729 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Kalous, 26.8.2010 7:36:44)
Odpovědět
Celá Evropa se snaží více šetřit, v EU se snaží více rozhazovat - mají to lehké, rozhazují cizí peníze. To by byl řev, kdyby dostali platy snížené o 10% - dle toho co se dělo dříve spíše předpokládám že je budou mít o 10% vyšší.
...zase demagogie... 014
(Dan, 26.8.2010 8:35:14)
Odpovědět
Jak xcizí peníze, co to kecáš, narozdíl od drtivé většiny národních států mají instituce EU dlouhodobě přebytkové rozpočty a rezervní fond úspor, slavné národní česko zaplatí za svoje dluhy jenom za letošek 62 miliard korun jenom na úrocích !! Dalších 140 miliard dluhu, to už jsme na 200 miliardách.

tak radši drž hubu a věnuj se problémům u nás, protože ty tu opravdu jsou.
Jaké vlastní peníze má EU ?!
Všechny peníze vymačkají z jednotlivých států a potom je promrhají! Pardon, část z nich vrátí formou "evropských fondů" zpátky do zemí původu, ale zato musí být na každém rohu reklama "... s použitím fondů EU".
Goebbels by se musel stydět, že takhle tu propagandu neuměl!
Re: ...zase demagogie... 014
(Chytrakzhospody, 26.8.2010 10:51:08)
Odpovědět
Dane, kdysi si o sobě napsal, že jsi podnikatel. Tak by mi zajímalo, kde bereš čas na brouzdání po internetu, já to odhaduji tak na 80% pracovní doby. To podnikání asi půjde pod kytky. Jinak rozpočty orgánú EU jsou jako kostelní pokladnička. Ta je taky furt plná, maximálně může být prázdná, ale to se velebný pán (orgány EU) na věřící (členské zmemě) zlobí. Začni už konečně používat hlavu, tedy pokud ji máš.
Re: ...zase demagogie... 014
(Dan, 26.8.2010 11:08:13)
Odpovědět
Ha ha ha

děkuji za starost o moji osobu, hezká to česká vlastnost, já podnikám z kanclu, ve svém domě a narozdíl od celé řady zaměstannců, kteří tu píšou v prac. době za prachy svých živitelů, já na nikom neparatizuju.

A o moje firmy se neboj, dařím se jim slušně.
Re: ...zase demagogie... 014
(Alberto Kvěch, 26.8.2010 11:14:24)
Odpovědět
Nemáš synku ani setinu znalostí Dana.Tím se ale netrap.Stále jeho příspěvky čti,čti a čti.Opakování je matka moudrosti.Určitě se časem něčemu přiučíš a tvé příspěvky se stanou čtenými.Méně chytráctví z hospody,tě prospěje.I hospodu si musíš umět vybrat, v každé se něčemu nepřiučíš.Méně hospody,více příspěvků Dana,to tě zušlechtí.
Re: ...zase demagogie... 014
(Kalous, 26.8.2010 12:59:28)
Odpovědět
To je dobré - přebytky peněz EU. EU si peníze vydělává nějakou výrobní činností - nebo si jen peníze tiskne jak se jí to hodí? Za národní dluhy spíše ještě zodpovídá - o řeckém (a jiných) dluhu věděla dávno, že Řecko podvádí a roky nic nedělala.
Re: ...zase demagogie... 014
(Dan, 26.8.2010 16:24:59)
Odpovědět
Ale kdepak chlapče, EU bere peníze z daní uplně stejně jako ty předlužené národní státy, za řecký dluh a lhaní nese zodpovědnost jenom a pouze národní vláda řecka, EU tak tyto národní bankrotáře tahá z problémů.

Prokazuje se tak neschopnost mnohých národních vlád vládnout, s dostatkem peněz nejsou schopny vůbec hospodařit, sekají dluhy vč. naší země.

Pokud si zde euroskeptici pokládají otázku, kde bereš jistotu že z Bruselu to bude lepší vláda než např. z AThén, události v řecku a např. madarsku jim sami dali velký důkaz.

Maastrichtská kriteria, stanovená EU je třeba dodržovat nejenom kvuli euru, ale hl. kvuli dalšímu vývoji národních států.
Re: ...zase demagogie... 014
(Drake, 26.8.2010 17:51:00)
Odpovědět
Sám si napsal, že EU bere peníze z daní. Kdo jiný platí daně než občané členských států? Kde jinde by orgány EU brali peníze?

Přebytky EU jsou tedy i z našich daní.
Re: ...zase demagogie... 014
(Dan, 27.8.2010 9:04:31)
Odpovědět
samozřejmě, nebo co sis myslel, že si je tisknou dle potřeby jako američané :))

Svatá prostoto, podstata je v tom, že oni s těmi rozpočty vyjdou a my nee, jsme špatní hospodáři, mnozí dokonce bankrotáři, tady je třeba vyzdvihnout současnou vládu, která odproštěna od ideologicých euroskeptických fanatiků a levičáckých bolšánů zatím odvádí solidní práci.
Re: ...zase demagogie... 014
(TřiKřížky, 27.8.2010 15:38:16)
Odpovědět
V otázce chválení současné české vlády bych byl zdrženlivější. Zatím nepředvedli nic s konkrétními pozitivními výsledky. Zdá se, že jim chybí koncepčnější přístup. Zatím to vypadá na heslo "šetřit ať to stojí co to stojí". Dejme jim čas - na hodnocení je příliš brzy.
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Huckleberry, 26.8.2010 8:38:59)
Odpovědět
Nemusíme chodit daleko, stačí se podívat na naše "elitní" poslance, kteří vyždímali každou korunu na kterou si udělali nárok. A nějaké šetření? Já jsem pán a JÁ rozhoduji. Šetřit může plebs.
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Alberto Kvěch, 26.8.2010 10:07:34)
Odpovědět
Matějko,dejte si dovču.Vaše články jsou trapné.Jste euroskeptický manipulátor.Pokud chcete přispět,řešte náš bordel.To Vás zaměstná a uznáte ,že EU je skvělá.Současný stav nám nezavedl Brusel, tak neoblbujte..
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Chytrakzhospody, 26.8.2010 10:59:05)
Odpovědět
Jestlije někodo trapnej, tak to jsi ty Kvěchu
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Alberto Kvěch, 26.8.2010 11:07:00)
Odpovědět
To, až budu Chytrák z hospody,to teprve budeš zírat co dokážu.Myslím ale,že nepřekonám.Nejsem euroskeptik !!!
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(děd, 26.8.2010 12:04:46)
Odpovědět
Máte pravdu, že Brusel nám současný stav nezavedl, ale také nám od něj nepomáhá a svými nesmyslnými nařízeními ani nepomůže. Myslím, že má Brusel stejné starosti jako ti co nám náš stav zavedli, a to hlavně starosti o sebe. Vím, že své problémy si musíme řěšit sami, ale EU jsem si také představoval jinak.
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(Alberto Kvěch, 26.8.2010 15:54:03)
Odpovědět
Sohlasím, s vědomím ,že EU ovládli soialisté.To je zádrhel číslo 1.Některým novým předpisům, nařízením,zákonům se členské státy nevyhnout.Vše je třeba sladit a postupně stanovit stejná pravidla pro všechny státy připravované federace.Bez toho by to nemohlo fungovat.To je přirozené, logické.Otázka,jaká pravidla se stanoví-proto máme v EU své zástupce ,více než 20 parlamentářů, je třeba se tedy ohledně přijímaných předpisů obracet především na ně.Jejich platy nejsou málé,tak musí také hoši pracovat a ne jen využívat výhod plynoucích z poslanectví EU.Myslím, že bude třeba zapracovat na odvolatelnosti parlamentářů EU a systému jak se budou naší vládě zodpovídat.To je ale nemožné, když náš stát nemá jednoznačný cíl, směr,desatero, které se musí dodržovat ,ať je u moci jakákoliv strana.Bohužel náš stát se díky politikům plácá a neví kam.Pravidla žádná neexistují,proto ten nepřekonatelný bordel,nefungování státu i v těch nejzákladnějších záležitostech.Parlamentáři EU jsou naši zástupci a ne odloučené pracoviště, které vlastně nikoho u nás nezajímá.Pokud tam jen dřepí a nepřispějí svými návrhy k tvorbě usnesení-co s nimi.Bohužel.Dovolte malou prostořekost.O věcech se nesmí jen kecat, ale řešit.
Re: Kdyby měl Goebbels nástroje europarlamentu byla by druhá světová válka hodnocena jako skvělý projekt
(TřiKřížky, 27.8.2010 15:46:15)
Odpovědět
V tomto s vámi naprosto souhlasím. Ikdyž zcela nesdílím vaše na jiných místech proklamované bujaré nadšení pro EU, v tomto příspěvku vidíte věc velmi reálně. Také si myslím, že EU má smysl, ale je třeba ohlídat, aby zástupci zemí zvolení do vrcholných orgánů EU pracovali ve prospěch společenství i svých zemí (soulad zájmů) a nevymýšleli blbosti, které obyvatele EU akorát nas.erou. Myšlenku odvolatelnosti v případě špatné práce apod. by bylo záhodno realizovat. Jenže lidi se většinou nezajímají ani o komunální či vnitrostátní politiku, natož o mezinárodní dění. Nedokáží tak využít práva, která mají a nedokážou si je prosazovat. Pouhé hádání se u piva či tady na portálu je k ničemu.