reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců

Autor: Ivo Strejček | Publikováno: 24.8.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Veřejné mínění, nejen na Jihlavsku ale oprávněně i v celé České republice, rozdmýchala zpráva o policejním vyšetřování údajné vraždy 15 sudetských Němců na konci války v květnu 1945.

Na místě vyrostl přes noc velký dřevěný kříž a pochvaly se jeho autorům dostalo od významného předáka sudetských Němců Berndta Posselta (poslance Evropského parlamentu za Evropskou lidovou stranu). Premiér Nečas musel na tiskové konferenci v Berlíně znovu připomenout, že tzv. Benešovy dekrety jsou pro současnou českou vládu nedotknutelné.

Popuzuje a uráží mě toto téma. Opakuje se v Čechách po celých posledních dvacet let více či méně okatě. Jeho nositeli jsou lidé používající stejnou argumentaci: 65 let po válce je čas na objektivní hodnocení a přiznání našich vin, neboť prý i „my jsme měli své koncentráky“.

To není tón nijak nový. V Evropském parlamentu je otevřené vystoupení na téma podílu Němců na rozpoutání II. světové války a nacistickou genocidu považováno za projev daleko za hranicí politické korektnosti.

Prostě už se to jaksi nehodí. Dějiny jsou úspěšně převyprávěny: nebylo agresorů, byli jenom utlačovaní. Byl výhradně Hitler a pár jeho přisluhovačů. Německý národ, stejně jako ostatní evropské národy, byl pouze obětí těchto několika šílenců. Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců. Nebylo nadřazenosti německé rasy. Bylo jenom utrpení, které si působili všichni navzájem.

To je hlavní proud soudobého výkladu německých dějin v evropském kontextu. A máme ho „konečně“ zase tady - díky dobronínským křížům a iracionálním argumentům pana Miroslava Mareše, že „každé násilí v době míru musí být objasněno a zdokumentováno“.

Sáhnul jsem do své knihovny a vytáhnul dva objemné svazky z díla presidenta Edvarda Beneše: „Mnichovské dny“ a „Šest let exilu a druhé světové války“. Znovu a znovu zajímavé čtení psané člověkem, který činil nelehká rozhodnutí v reálné době.

Jak poučné je připomenutí si obdivuhodné Benešovy odpovědi na písemné požadavky sudetských Němců z roku 1937 ohledně přednostního zaměstnávání německého obyvatelstva či zavádění německého školství v pohraničí nebo prozkoumání Benešovy reakce na agresivní projev proti všemu českému Konrada Henleina v Karlových Varech z roku 1938.

A co Němci rozpoutaná druhá světová válka? V Čechách začala Mnichovskou dohodou (ve prospěch sudetských Němců, kteří tolik chtěli do Říše) a vystěhováním českých obyvatel z pohraničí. Následovaly Protektorát Čechy a Morava, Heydrichova hrůzovláda, atentát a stanné právo, popravy českých vlastenců a odbojářů, Lidice a Ležáky, deportace do koncentráků, tisíce mrtvých českých vojáků ve spojeneckých armádách v Africe, na východní frontě, ve stíhačkách a bombardérech nad Anglií a Německem. Rozvrácené rodiny, kam se k rodinnému stolu někdo po válce už prostě nevrátil. A konec konců i nové poválečné uspořádání Evropy, přímý důsledek Němci rozpoutané války, které Československo zbavilo na dalších 40 let svobody a prosperity.

Nebo to tak nebylo? Proč ztrácíme smysl pro rozlišení toho, co bylo první a co až poté následovalo?

Ať si badatelé kladou otázky, co se to tehdy vlastně v Dobroníně (a třeba i jinde) stalo, ať si na tato témata pořádají historické semináře (ona už to nějaká ta německá nebo rakouská nadace ráda zaplatí), ale nedělejme z toho politický problém současnosti. Jednak proto, že se až příliš snadno vynášejí akademické soudy v příjemném teple kavárenského zátiší, jednak proto, že hodnotit minulost současnýma očima bez prožitku tehdejších hrůz je chybné.

Násilí plodí násilí. Ukrutnost plodí další ukrutnost. Nahlížejme na historii jako na běh příčin a následků. Nedovolme, aby nám jiní převyprávěli naši vlastní historii. Nenechejme si vnutit, že Češi byli nositeli stejného násilí jako Němci a tudíž jsou vlastně stejně vinni.

Vzpomínejme na své mrtvé a mějme na paměti, že údajné bezpráví a sadismus v Dobroníně na sudetských Němcích byly předcházeny statisíci bezprávími a sadismy na českých občanech v průběhu války.

Z těchto důvodů odmítám přistoupit na „filosofii dobronínského kříže“. Prostřednictvím nevinné piety nám její obhájci podsouvají cizí výklad národních dějin.

Bylo by zlé, kdybychom si nechali rozostřit pohled na naši historii. Snadno by se mohlo stát, že by nám mohla být vnucena i naše budoucnost, která by nás odsoudila k opakování neblahé historie.

reklama
2475 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(mojan, 24.8.2010 6:34:08)
Odpovědět
Naprosto výstižné a přesné,děkuji.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Takto bylo, 24.8.2010 12:13:55)
Odpovědět
No ono to nebylo jiné v Čechách ve druhé polovině let čtyřicátých až do let osmdesátcých. Stejné dávové šilenství postihlo český lid, za Beneše, za Gottwalda a dalších tatičku vlasti. Podívejte se také nejprve na sebe, nežli začnete soudit ty Němce. Za Hitlera zkončila několikaletá nezaměstnanost a bída, jak s tedy můžete soudit tehdejší Němce? Gottwald a komunisté vám slibovali Ráj, že budete moct okrádat ty bohatší a také Český národ řičel nadšením. Moc dobře si tá léta pamatují. A také se stejnou fanatickou zaslepenosti odsuzujete Němce za rozpoutání těch dvou válek ač by vás mělo napadnout, že ty války nebyly jen Německou zásluhou. Vítěz si pravdu vyrobí a Češi se mazaně přidali k vítězum aby také něco uzobli. Kdyby Čechu byolo padesát milionu, tak by Europa pravděpodobně z válek nevyšla. Není pravda že jste do průvodu a na manifestace chodit museli. Já nechodil a nikdy nikdo se mě neptal, zda jsem byl v průvodu. Na Národní směny jste také nemuseli ani na Akce Z a přesto většina z vás jste se div nepřetrhli a udavaču bylo vždy statisíce. Tak laskavě buďte ticho a trošku se zastyďte a nesuďte jíné. Němci chtěli prácí a tu jim Hitler dal. Vám komunisté slibovali koříst a přivedli vás ke krachu. Češi mají tu mizernou vlastnost, že všechny své ničemnosti zapírají a o to víc řvou o haebnostech jiných.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Jahoda, 24.8.2010 14:16:20)
Odpovědět
být čechů přes 50 milionů a o tom jsem přesvědčen,Česko by byla průmyslová a finanční evropská supervelmoc.
Zlaté české ručičky a to se nikde ve světě nezapře a neztratí.
Navíc v Česku je již několikátá generace strojařů,kteří dokáží za malý peníz dělat pro svět špičkové strojírenské práce na které jiné národy prostě nemají a hned tak mít nebudou.
Tato maximální manuální zručnost a schopnost se týká i Slovenska,jedná se chytré a manuálně zdatné lidi a dělníky a navíc nejsou žádní hlupáci,maturita je u mnoha těchto samozřejmostí.
A který podnikatel nevěří,může si přestěhovat špičkovou strojní výrobu do Rumunska,Senegalu nebo přímo na pobřeží slonoviny v rovníkové Africe a zkrachje dříve než se naděje.
Špičkovou strojní práci dokáže dělat samozřejmě i Němec nebo Francouz...jenže Čech je levnější a to v mnohém rozhoduje.
Tak to je Český národ.
Být v počtu 50 000 000 a o tom jsem přesvědčen,bylo by z něj druhé Švýcarsko a v EU by mělo hlavní slovo!
O ekonomiku v Česku a na Slovensku se nebojím,tato ekonomika má střední,vzdělanou a manuálně zdatnou střední třídu ..tak proto.
To se ale netýká USA.
Bohužel..jak já Americe fandím a držím palce,když ale vidím,jak tamnější školství degradovalo na produkt nevdělaných pologramotů a kvalita tamnější školní výuky šla do háje ,již se nedivím,že se jejich ekonomika totálně položila.
A kdože za to může?
Vinna je pozitivní diskriminace,kdy školu a to jakoukoli musí za každou cenu udělat i každý neschopný a blbý černoch a proto se kvalita školní výuky v USA snížila na ůroveň jakékoli rozvojové země třetího světa!
Pokud Amerika v tomto ohledu nezatáhne všas za záchrannou brzdu,během 50 let klekne hospodářsky na hubu a strojní výroba v tom rozsahu v jakém v ní byla během 2 sv války a 50 a 60 let se do ní v tomto rozsahu už nevrátí.
Já si na svá školní léta pamatuji,tam byl standart který musel dodržet každý a kdo na něj neměl ten byl se školy bez milosti vyhozen a mohl v ní být klidně i několik let.
Na nikoho se nebral ohled.
A strojní průmyslovku v strojírenském oboru podnikání jsem si udělal s vyznamenáním.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(jira22, 25.8.2010 7:57:40)
Odpovědět
No nevím kde jste to slyšel o těch ručičkách. Projeďte se třeba po nové silnici a kanály Vám zničí auto.O dálnici která je hrbolatá při dokončení ani nemluvě.Tyhle kecy se možná dobře poslouchaly za komunistů,ale dnes se tomu můžeme jen trpně pousmát.Zlaté ručičky totiž dřív i dnes dodělávají doma chyby výrobců.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Jahoda, 25.8.2010 13:38:08)
Odpovědět
no to se týká především cestářů,manipulantů,posunovačů či jiných "hejrupáků".
Já se ale pral o strojním průmyslu,kde třeba já a se mnou tisíce jiných dělníků dělají s tisícinama milimetru na plochách kolem 1 metru!
A ty tolerance se tam prostě musí doržet a hotovo.
Jako strojař ze své praxe vím,že takové nejnormálnější výkresy a tolerance na nich mají němci a američané.
U američanů to je vcelku v pohodě,ale dělat podle výkresů co mají francouzi je někdy masakr a to doslova.
Zatímco mají totiž němci tolerance +- několik setim mm,američané je mají v desetinách a francouz musí dělat v tisícinách!
Tak si představte milimetr a po tom míru tisíckrát menší,abyjste měl asi tak v kosce představu v čem se já a se mnou tisíce jiných dělníků ve strojírenství dennodenně pohybujem.
Takže na mě nechoďte s nějakýma cestářema.
Cestáře může dělat každý trouba,který má svaly .
Strojařinu se učíte celý život !
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Libor, 24.8.2010 14:51:44)
Odpovědět
a vy si myslíte, že jiný národ je o tolik lepší? že za pár stříbrných prodá vlastní mámu jenom čech? že jinde lidi nedrží hubu a krok?
Lidi jsou všude stejní, v závislosti na okolnostech převládnou ti ustrašenější nebo ti odvážnější, podle toho se daná země vyvíjí
tak to české sebemrskačství tak nepřehánějte
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(j25, 24.8.2010 7:31:23)
Odpovědět
S článkem se dá souhlasit,ale stále jsem přesvědčen,že i spousta slušných Němců byla obětí doby,ne každý Němec byl fašista a vrah. Možná že zabité Němce dostihla spravedlnost, možná také ne a byla to skutečně vražda a vraždili Ceši,kteří likvidovali stopy svého udavačství.Socialismus také ničil životy mnoha slušných a pracovitých lidí,kteří byli na pár generací odstaveni. Nikomu neuškodí,když se na problém podívá z obou pohledů - pohledu od obyčehného občana Čecha a občana Němce.Nebýt stranické propagandy žili by spokojeně vedle sebe. Každá propaganda je špatná náboženská,politická/je jedno jestli pravicová nebo levicová/ i každá jiná. Vždy se k moci dostanou stejné typy osob které se hrají na bohy a při tom jsou to mnohdy lidé ,kteří by měli být zavřeni v blázinci. I naše politická scéna počínaje ČSSD,přes Zelené ,ODS ... a konče Lidovci jich má hodně.Stejně tak ve státní byrokracii i různých firmách opět bez rozdílu .... je tom o lidech.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Malandrin, 24.8.2010 10:17:53)
Odpovědět
Máte pravdu v tom, že byli za války slušní Němci, kteří nechtěli válku, nepodporovali NSDAP. Takové vraždili i jejich němečtí spoluobčané, vyznavači Hitlera a jeho kliky. No a někteří pak zahynuli i po válce, buď tragickým omylem, nebo jak píšete snahou kolaborujících jednotlivců zamést stopy.
Těžko dnes soudit s odstupem tolika let a omezenou znalostí tehdejší situace.
Lepší je nechat mrtvé odpočívat, podporovat spolupráci mezi našimi národy do budoucna.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Tak, 24.8.2010 12:21:45)
Odpovědět
Nu a čeští komunisté vraždili za souhlasu nebo souhlasného mlčení celého národa nikoliv své odpůrce, ale jen možné odpurce. Za hlubokého míru vraždili své spoluobčany opravdu Stachanovský. A většinu z vás nesmírně rozčiluje,když se mluví o zločinech poválečných až do dob pádu komunistu. A ty poválečné zločiny si dokonce pochvalujete. Tvrzení že ste o mordování za komunistu nebvěděli je obrlež! Hanba vám ! Kdo a za co se mstuil na těch Německých kemtechj, stařenách a dětech? To vykládejte holuibum, že jste se mstili za Lidice nčbo Lažáky. Vám je utrpení vaších občanu naprosto volné. Jste pokrytci a lháří !
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Malandrin, 24.8.2010 14:11:05)
Odpovědět
Co to tu žvaníš za bláboly?
Kde popíráme zločiny komunistů? O těch jsme ani jeden nemluvil. Kde velebíme poválečné vraždy? Kdo kde co tvrdí o pomstě za Lidice?
Přečti si článek a komentáře, ke kterým se vyjadřuješ. Pak teprve něco piš, ty kecale.
Navíc, našly se kostry několika lidí. Zatím není ani ofiko známo, komu patřily. Jenom ty víš, že to byli nevinní kmeti, stařeny a děti, vševěde.
Dej si obkládek a pohov na lůžku, to ti snad prospěje.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(PetrW, 24.8.2010 23:15:15)
Odpovědět
Ano, máte pravdu. Našlo se pár lidských ostatků o kterých se spekuluje že by mohlo jít o oběti poválečné msty.
Zatím se stále pohybujeme ve formě teorii a podezření, ale to zjevně nebrání nižším formám života jako Strejček a Zahradil aby hned sepsali hysterické články na téma "to oni si začali" (což kupodivu ani nikdo nezpochyňuje) jako ospravedlnění případů primitivní násilné msty.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Dan, 25.8.2010 9:24:51)
Odpovědět
Hitler vyhrál volby 27% v demokratických volbách, 3/4 němců ho nevolilo, pak se stal diktátorem.

Jenom do roku 1939 zatkla v německu přez 300 000 lidí v politických procesech, začal pronásledovat nejenom židy německé národnosti a komunisty, ale ale i mnoho dalších společenských a politických skupin.
Za jediný rok 1940 popravil v politických procesech v NĚMECKU 100 000 LIDÍ !!

Němci na něj připravili kolem 90 atentátů.

Odsoudit ten národ jako cele, a tvrdit že celý národ hajloval a miloval svého Rakouského vůdce, to je zase lež a štváčská propaganda euroskeptických nacistů.

dělají to stejné co hitler, štvou jeden národ proti druhému, za takovéto mediálně prezentované lži cílené na nacionální nenávist bych zavíral.

Euroskeptičtí nácků už dost tvoření si vlastní historie !!!

Podepsánobyvatel prvního národa kterýho chce nacista Petřík zlikvidovat Moravan Dan Kratochvíl od Brna
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(děd, 24.8.2010 14:52:03)
Odpovědět
Jsi negramotný HLUPÁK !!!!
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(iskat, 24.8.2010 9:13:55)
Odpovědět
Třeba je to dobrý kšeft, půjdu hledat...
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Fiter, 24.8.2010 10:54:54)
Odpovědět
Pamětníci vymírají a my se můžeme za nějaký čas dozvědět,že němci v podstatě druhou světovou vůbec nezačali.Dneska se taky začíná ozývat,že žádný golokaust nebyl ze strany iránců,palestinců a dalších pošahanců co budou za chvíli ohrožovat celý svět.Kdo dneska řídí Evropu?Vždyť to jsou samý marxisti,maoisti,komunisti a další pakáž.A tito samozvanci sem tahají ve velkém ten muslimský smrad.Nebude to dlouho trvat a muslimové budou uplatňovat v Evropě to drastické právo šária potom uvidíme jak se na to budou ti bolševičtí rypáci dívat.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(whaler, 24.8.2010 12:17:49)
Odpovědět
Je čas obnovit křížové výpravy, to myslím bez ironie, nebo nás ten muslimskej smrad otráví na duchu i na těle.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(vizír, 24.8.2010 21:51:06)
Odpovědět
je potřeba deislamizovat to území které bylo křesťanské a které bylo násilím islamizováno - tj.celou severní afriku , střední východ a malou asii, deislamizace může znamenat jedině to že budou tamější ženy osvobozeny od islámu .. osvobozeny od muslimů .... tj.vyhnat z onoho území cca 150 milionů muslimů někam zpátky do střední asie a na arabský poloostrov
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Dan, 25.8.2010 9:33:18)
Odpovědět
1. Irák, 2. Irák i Avgánistán jsou všechno křížové výpravy, pokus zavést demokracii v islámském světě znamená deislamizaci alespon té fanatické formy islámu.

Ale nevím nevím jestli je Islám pro Evropu až takovým poroblémem jak se prezentuje, podle letošních szatistik začalo ubývat muslimských přistěhovalců do británie a němeecka, nahrazují je východoevropané, zejméína poláci a dokonce v německo 30% mladých Turků uvedlo, že se vrátí zpet do turecka do své vlasti.

Jako mnohem větší nebezpečí zde vidím jadernou supervelmoc s diktátorem včele, zakoplexovaný výbojný stát barbarů na východu, jehož dny jsou sečteny stejně jako arabské blížícím se nástupem elektromobilů a elektrovytápěním.

Mimochodem americký Tesla s Toyotou začnou od 2011 plnou seriovou výrobu plně elektrických aut, 3 typů, v Evropě se začnou prodávat 2012.

EON a Veolia už tahají sítě pro dobíjecí stanice na elektromobily, tento projekt zahrnuje v 1. etapě 12 států západní EU a dokonen bude příští rok na podzim.

Náš čez oznámil že stejnou dobíjící síc stanic začne budovat v česku, slovensku, plsku, rakousku, madarsku a slovinsku od příštího roku termín dokončení 2013.

Z čeho pak bude žít Rus ???

Už ted se na venkově topí dřevem a do nových domků dávají elektrokotle, plyn nikdo nechce.
To nemluvím o masivním rozšíření solárních bojlerů a dalších spotřebičů..
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Hardy, 26.8.2010 22:16:38)
Odpovědět
Nedělej si iluzi, elektromobily se budou rozšiřovat v Evropě pomalu, problémy dobíjecí síť, problémy s bateriemi v zimě a i malá ochota obyvatelstva zakoupit drahý elektromobil, i malý dojezd.
Lepší vyhlídky na reychlou instalaci elektromobilů má Izrael, Dánsko, snad Kalifornie, snad Austrálie, možná Tahity. Vždy se jedná o spíše menší země a spíše teplejšího klimatu. Uvidíme, mělo by se s tím snad v příštím roce začít, možná.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Dan, 27.8.2010 9:34:30)
Odpovědět
Ale, a já ti říkám že já jsem v bance spolufinancoval už dávno započatý projektu EONU a Veolie, a ty tu plácáš hovadiny a prokládáš slovíčky možná...

Izrael ta rujny v poušti zbudovaná brity v roce 1946, který nedokáže ani vyrobit auto bude čekat kdo co vymyslí a kdo mu to zadotuje a zavede.

Mimochodem, eletrosmarty a Mini jezdí v Kanadských velkoměstech už 2 roky.

Městská doprava v Německu na vodík už minimálně 5 let.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Hardy, 27.8.2010 21:49:38)
Odpovědět
Teď tu pro změnu plácáš hovadiny Ty. To že někde jezdí už pár aut na vodík, nebo pár elektromobilů, je nepodstatné. V drobném je to pořád sakra drahé. Proto to možná. Zatím to nikdo pořádně nerozjel, přečti si nějaké lepší informace na netu. I když by mnozí to rozjet zřejmě chtěli.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Tak, 24.8.2010 12:35:35)
Odpovědět
Fitere, tak na tu války se nezačínají tak jak si naivkové myslí. Na válku se připravuje dlouho. A Jak tu I. tak II. svět. válku odstartovali Rusové. To ovšem nechcete vědět. Tu II. současně spolu s Německém. A Němci napadli SSSR pouhých 11 dní před Sovětským útokem na Europu. Ti kteří v Norimberku soudili Německou generalitu, měli sedět mezi obviněnýámi a né v talárech. Tomu vepři Churchillovi vůbec nešlo o nějaké morální principy, ale třásl se o ty kolonie které si GB přivlastnila po I. válce. Myslel že Stalin jím kolonie pomůže uchránít a vůbec mu nevadilo Sovětské vraždění a Siovětská rozpínavost a válčení. Stalin se dokonce s milionovými vraždami Churchilolvi netajil a ten všivák měl pro ty mnoha milionové vraždy obrovské pochopení. Ono nezaléží ani tak na těch zavražděných, ale na tom kdo vraždí a tak jednomu se řvé bravó a druhému fuj !
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Libor, 24.8.2010 14:47:13)
Odpovědět
teď jste nám to tu vysvětlil. O vrcholné ruské generalitě nemám valné mínění, ale že by 11 dní před napadením celé Evropy byli tak blbě připravení, to je vskutku vrcholný šlendrián.
Že Británi získala své kolonie jako výsledek 1. světové, to byl vtip, že?
Jinak četl jste něco o Churchillovi a jeho vztahu k SSSR? Asi ne, tož doporučuju. A vemte v úvahu panující situaci na mezinárodním poli.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 16:52:11)
Odpovědět
Vy jste skutečně hlupák.
Řeknu Vám jeden příběh z Doby Druhé světové války.

Matka: Synu, vlast Tě volá. Je Tvojí povinností bojovat za Velké Německo, protitěm sovětským zvířatům. A hlavně neměj s nimi žádné slitování, protože oni všichni jsou Tvými nepřáteli. Je jedno, zda-li je to dospělý muž, žena, stařec či dítě. Oni všichni žijí na zemi, která je Tvá. Nerospakuj se je všechny zabít, je to Tvá povinnost.

Syn: Nebudu s nimi mít slitování. Proto jsem se příhlásil do SS. Přísahám při mám vůdci a při německém národy, že se sověty nebudu mít žádné slitovaní.

Matka: Tak, jsi správný Němec a doržuj svou přísahu.

Syn dopis z Ukrajiny:
Milá mami,
máme mnoho práce. Na Ukrajině žije mnoho podlidí a je zde mnoho vesnic, zatím se nám podařilo vyčistit jen 3 vesnice.
A já Ti slibuji, že svou práci dokončím, neboť my Němci jsme důkladní.
Tvůj syn.

Partyzán: A odsuzuje se tento muž za vraždu sovětských lidí k trestu smrti popravou. Co chceš říct před svou smrtí.

Syn: My jsme dnes neuspěli, ale v příští válce uspějeme. poprava syna.

Matka: Rusové jsou zrůdy. Zabili mi syna. A on byl přitom tak hodný. Nikdy neublížil žádnému člověku. A oni říkají, že je vrah. On není vrah. Nikdy nikoho nazavraždil. A ti podlí Rusové jsou jen odporní vrazi. To oni rozpoutali válku. A pán Bůh je za to potrestá.

Sousedka: Ba ba, Rusové jsou zlí, krutí, nelítostní lidé, však i na ně dojde a budou pozásluze potrestáni.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Libor, 24.8.2010 21:06:32)
Odpovědět
Hlupák jste vy, když v textu nepoznáte ironii.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 21:31:56)
Odpovědět
Já jsem malý mysliveček.

Pánové úplně stačí, abyste byli proti Rusku! Nemusíte být přímo Hitlerovci.

Hail Hitler.

Toto totiž Němcům úplně postačuje. Kdo nadává Rusům, ten je fašoun.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 21:36:24)
Odpovědět
Já nacista nejsem, jen Vám dávám nahlédnout do jejich myslí.

V EU nás nikdy neviděli jako lidi, ale jako zvěř a zloděje země.

ČR patří Němcům, protože oni jsou lidé a Slovani nejsou lidé. TAK AŤ TITO NELIDÉ TÁHNOU PORYČ Z PĚKNÉ A HEZKÉ EVROPY.

Mimochodem Itálie a Francie začíná jako Adolf Hitler, proto fandím muslimům. Protože jsem s nima na jedné lodi.

Oni mne prohlásili za nepřítele.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Kalous, 24.8.2010 21:43:13)
Odpovědět
Taku Vy jste se pomátl. Ruský car začal 1. světovou válku? - vždyť jeho carství byla samá stávka, hlad a problém. Ten byl rád že žije. Asi nevíte co byl Sarajevský atentát. A SSSR chtěl zaútočit v r. 1941 na Evropu? Když nebyl ani ještě pořádně připravený k odražení Hitlera - střet s ním diplomaticky všemožně odkládal. Spíše po 2.svět. válce chtěli mag,oři typu Churchila či Pattona zaútočit na SSSR.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(hal4000, 24.8.2010 22:05:01)
Odpovědět
v červnu 1941 měli komunisté 25 000 tanků , to je celkem dost myslím
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Dan, 25.8.2010 9:35:34)
Odpovědět
Ano to je pravda, problém byl že Ruská armáda měla silně útočný a invazivní charakter, proto nebyla připravena na obranu s níž nepočítala, když Hitler napadl Německo, rudá armáda měla 3x více tanků než Wehrmacht a 5x více letounů.
Tradičně slabá byla jenom na moři.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 12:46:02)
Odpovědět
Němci Druhou světovou válku přece nezačali.
Němci přece jen chtěli svá lidská Práva. kdo by mohl mít něco proti sjednocení celého národa v jeden stát.
A prý na tom území žili i další lidé. To přece není Pravda. Slované přece nejsou lidé jsou to podlidé. A podlidé nemají žádná Práva.

Je také naprosto spravedlivé sjednotit Maďarský národ do jednoho státu. To je přeci jejich Právo. Na tom se schodnou všechny civilizované národy světa.

Vemte si prosím na vědomí, že jen národy civilizované mají svá Práva, barbaři, kteří nepřijali naši kulturu, naši řeč a víru, nemohou mít Práva.

Barbar se musí vždy sklonit před civilizovaným člověkem. Barbar musí žít v otroctví pod civilizovaným člověkem. Je to jeho přirozený úděl.
Oni to nejsou lidé. Množej se jak myši. Proto je nutné provádět čas od času vyčištění jejich zemí od obyvatel. Toto je přirozený řád světa. Především je nutné likvidovat podlé Komunisty a Křesťany, kteří je sjednocují a vedou proti nám lidem vzpoury.

Je nutné opět udělat vyčištění Evropy od podlidí. A ti kreténi se vzdali svých armád. Proto bude provedeno čisštění EU od podřadných ras, které jen špiní naši milovanou Evropu.

Hail Hitler.

Já nejsem nacista. A píši toto proto, aby bylo naprosto zjevné, co si myslí naše milovaná EU.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(děd, 24.8.2010 14:56:25)
Odpovědět
1*, netřeba slov.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Felix, 24.8.2010 16:52:07)
Odpovědět
Pane Strejčku, já si Vás velice vážím, ale Váš článek je metodicky vadný, ba hloupý. Pokud se takto bude u nás psát, budou mít chrochtající Posseltovci stále dostatek munice a ti, kdo by chtěli hájit český národní zájem, budou pořád bezmocně prskat, jako Vy. Protože neúplné pojetí dějin, neúplná pravda nemůže vést k ničemu jinému, než k protrahovaným sporům - neříkám nekonečným, protože nakonec je sprostý Germán zase vyhraje. Je potřeba poctivosti. Ve velmi mnohém máte pravdu, lavně v tom, že hajloval skro celý německý národ. Máte pravdu, že naprostá většina z nich se chovala jako agresivní, bezuzdně útočící prasata. Ale abyste, abychom svou při vyhráli, je potřeba pravdy plné. Henleina zplodil mravně chorý Masaryka a Beneš diskriminací našich Němců. Teprve až byl Henlein zplozen, teprve pak se přidal k německému Hajz..vi, tak jako plně vinní Němci v Německu. Dále Vám chybí reflexe nad Mnichovem. Budete zase kafrat, že jsme byli zrazeni Západem? Co víte o tom, jak mnichov vznikl a kdo ho dotáhl i do realizace? A vůbec, víte vy, milý hlupáčku, byť na vysokých postech, kdo řekl: "Radši Hitler, než Habsburk?" Jmenujete jednoho z největších lotrů 20. století, který však byl inteligentnější, než Hitler, jako autoritu. Jste směšný. Ten podčlověk celý život nedělal nic jiného, než budoval svou image. A ukázalo se to v Moskvě, a pak konečně na Pražském hradě v únoru 48. Přestaňte prosím kecat, škodíte pak i Vy české národní věci. Bohužel je Vás takových mnoho, podlamujete obranu České republiky proti dnešní nové Velkoněmecké říci a de facto přispíváte k naší další hrozné porobě. Prosím, vše si promyslete, nastudujte a pak mluvte. Český národní zájem může být obhájet toliko pravdou!!! PLNOU PRAVDOU. Bohužel takto v tom často bruslí i náš pan president, kterého já sám považuji za nejlepšího obránce České republiky, kterého nám právě v těchto zlých letech Pán poslal.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 16:56:40)
Odpovědět
Rozbít hubu málo.
Tohle přede mnou říct, tak nebudeš už nikdy mluvit.
Bít tudle fašistickou lůzu až zhebne.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(j25, 24.8.2010 17:59:51)
Odpovědět
Nechci do nikoho vrtat,ale připadá mě,že stejným způsobem jakým bylo zabaveno pohraničí Čechům, bylo zabaveno Kosovo Srbům. Současné vedení EÚ mě rovněž někdy připadá,že díky svým vyhláškám a neschopnostipod rouškou demokracie chtějí vydat Evropu a křesťanství islámu,který nebude mít s tradiční Evropou slitování,jelikož žijeme v podstatě jako budoucí podlidé na jejich území. Při tom je to jednoduché je jeden Bůh , jen lidé jsou zlí.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Felix, 24.8.2010 18:15:14)
Odpovědět
To Vám skutečně jen připadá. České pohraničí nebylo zabaveno, ale bylo vydáno tak, aby to vypadalo, že bylo zabaveno. Kdežto Kosovo bylo zabaveno tak, aby to vypadalo, že bylo vydáno. Velký rozdíl, pane.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Nermuť Jan, 24.8.2010 19:00:39)
Odpovědět
Tradiční Evropa prakticky neexistuje.

Galie- původní jazyk nahrazen poloněmeckou hnusnou slátaninou, místní církev zničena Papežským šílenstvím
Británie- to samé
Řecko- přechod na katolickou pavíru
Bulharsko, Rumunsko, Kypr- to samé

Skandinávie- odporná napodobenina církve (Luteráni), cizí vnucené písmo
Československo- to samé, jen katolíci

Portugalsko- úchylná nadvláda Lisabonu nad Portem
Ukrajina- vnucená unie s Římem na Západě země.

Tradiční Evropa není, protože ji za 1500 let katolíci a protestanti rozjebali.
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Jahoda, 25.8.2010 6:50:37)
Odpovědět
Nermuti máš hřích!
To tě v té tvé pravoslavné neučí,že bráti jména Božího nadarmo,klít,rouhat se a sprostě nadávat je hřích?
Viz to tvoje rozjebali.
Kaj se ty pokrytče a čin pokání!
Re: Nebylo nacistických srazů, na kterých v davovém šílenství hajlovaly statisíce zfanatizovaných Němců
(Antek, 28.8.2010 16:57:29)
Odpovědět
Nechci provokovat,ale v podstatě s článkem souhlasím.Myslím si,že nebýt příčiny nebudou důsledky.Tím nebudu omlouvat lumpárny .Nasilí ,zabití člověka,mučení s tím nemůže souhlasit žádný slušný člověkAť je to kdekoli a kdykoli).Naopak to musí odsoudit.Ale je pravda,že sudeťáci to přehání.Mám přátele v Německu.Při návštěvě se mi dostaly do rukou śudeťácké listy.Hrůza co z nich létalo.Ještě dnes kdyby jsme se jim dostali do rukou by s námi zacházeli jako za války.Pak nechápu proč proti nám Němci tak útočí.Poláci zabrali jejich obrovské území(posun hranic)a proti nim ani nehlesnou.