reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch

Autor: odjinud | Publikováno: 25.8.2010 | Rubrika: Rozhovory
Ilustrace

Roman Joch pro Lidové noviny


Zdravý rozum napovídá, že lidé, kteří vyznávají náš životní styl, se budou integrovat snáz. Průměrný občan Slovenska se integruje lépe než průměrný občan Somálska.

Ve středu demonstrovaly před úřadem vlády proti Romanu Jochovi desítky levicových aktivistů. Joch prý obhajuje otroctví a pravicové diktátory. Podle Petra Nečase je ovšem Joch „paleokonzervativec“.

* LN Dnes jste zdaleka nejproslulejší v utvářejícím se sboru poradců. Jak se cítíte?

Jsem tím překvapen, naprosto překvapen. A myslím, že mí drazí fanoušci na levici mi nemuseli až takovou popularitu dělat, protože je nezasloužená. Mé názory jsou vyhraněné, ale tvrdit, že jsem extremista, je tak absurdní, že to slovo nakonec poškozuje víc je než mě.

* LN Nevykoledoval jste si tu pověst sám? Demonstranti připomínali různé vaše výroky, třeba že gentleman může mít otroky.

Ten mám nejradši. Já jsem v eseji o pojetí gentlemana v dějinách napsal, že někteří z nejlepších gentlemanů, jako George Washington, vlastnili otroky. Ale hned další věta zněla, že aby byli skutečnými gentlemany, měli morální povinnost dát svým otrokům svobodu. Moje úvaha byla tedy přesně opačná, než oni říkají. Kdyby to nebylo tak smutné, bylo by to trapné.

* LN Co váš další názor, že homosexuálové jsou devianti?


Opět: jednalo se o pojednání z morální filozofie, ve kterém zazněly názory klasiků, jako je Tomáš Akvinský a další. A to slovo devianti... to jsem použil v latinském tvaru deviatio, tedy odklon, odchylka. Já vím, že v češtině slovo deviant zní strašně. Ale pokud to berete v tom původním významu, tedy odchylka od normy, tak je to neutrální pojem. A abych to řekl úplně přesně: preferuji heterosexuuální styk před homosexuálním stykem stejně, jako preferuji whisky před vodkou a Pilsner Urquell před Budvarem. Ale z téhle mojí osobní preference přece vůbec neplyne, že chci zakázat vodku nebo Budvar.

* LN Začněme zahraniční politikou. Z dřívějška si vás pamatuji jako stoupence hlubší evropské integrace. Změnil jste názor?


V principu jsem evropským federalistou pořád. Ale federace předpokládá oddělení pravomocí. Neštěstím stávající integrace je to totální a řekl bych až incestní propojení pravomocí. Centrální instituce unie mohou regulovat téměř všechny aspekty našich životů a v tom připomínají unitární stát.

* LN Není divné radit premiérovi, který má v tak důležité věci opačný názor?

Premiér má své názory. Obava, že by ho v jeho názorech mohl někdo dramaticky vychýlit, je lichá. Ale myšlenka federace dnes stejně není realistická.

* LN Hypoteticky: hlasoval byste pro Lisabonskou smlouvu?

Ano, a měl bych to v sobě těsně.

* LN Co prezidentem vybojovaná výjimka z evropské charty?

To je dobrá věc.

* LN Přijal byste do EU Turecko?

Ne. Ale některé velmi důležité země v EU už stejně de facto rozhodly, že Turecko přijato nebude.

* LN Kdyby bylo, bál byste se, že se v České republice časem začnou tvořit muslimské komunity?


Všichni občané Evropské unie bez ohledu na vyznání mají právo se u nás usadit. Druhá věc je, jakou budeme mít přistěhovaleckou politiku. Myslím, že by měla být uvážlivá a že by se demokratická levice s demokratickou pravicí měly dohodnout, kolik imigrantů chceme přijímat a případně z jakých zemí.

* LN Byl by pro vás původ v islámské zemi důležitým kritériem?

Byl by jedním z mnoha kritérií. Zdravý rozum napovídá, že lidé, kteří vyznávají náš životní styl, se budou integrovat snáz. Průměrný občan Slovenska se integruje lépe než průměrný občan Somálska. Ačkoliv konkrétní občan Somálska může být mnohem lepší český občan než nějaký nehodný Slovák.

* LN Umožňuje islám svým stoupencům v Evropě, aby akceptovali odlišný životní styl ostatních?


Americký expert na islám Daniel Pipes uvádí, že jen 15 procent muslimů souhlasí s cíli Usámy bin Ládina, tedy zavedením šaríi. A z nich jedna třetina, tedy celkem pět procent všech muslimů, souhlasí kromě cílů i s Ládinovými prostředky, tedy zabíjením jinověrců. Je to hodně, nebo málo? Těžko říct.

* LN Daniel Pipes před časem Čechům radil neopakovat chyby západní Evropy a vytváření muslimských menšin nepřipustit.

Platí-li jeho statistika, bylo by ze sta muslimů pět ochotno vzít kinžál a uříznout vám hlavu. V tom případě by bylo dlouhodobě lepší islámské menšiny uměle nezvyšovat.

* LN To se někde v EU děje, že by uměle usnadňovali přistěhovalectví muslimů?

Španělský socialistický premiér Zapatero kdysi navrhoval, aby kdokoliv, kdo vstoupí na španělskou půdu, legálně i nelegálně, měl právo požádat o španělské občanství.

* LN Tím volně přecházíme k druhému oboru vašeho poradenství. Čí lidská práva chcete hájit?

Lidí. Práva nemáme jako členové skupin. Neexistují žádná homosexuální práva ani žádná heterosexuuální práva. Žádná ženská práva ani mužská práva, žádná práva bělochů ani černochů. Existují práva všech lidských bytostí, především na život, na osobní volnost a na legitimně nabytý majetek.

* LN Mají naši homosexuálové dost svobody
?

Ano. Tato společnost je nejtolerantnější v českých dějinách. Kdo říká, že česká společnost je netolerantní, neví, o čem mluví.

* LN Vadí vám něco na vystupování představitelů homosexuální komunity v České republice?

Máte homosexuály, kteří se svou orientací nemají žádný problém, žijí si podle svých představ v soukromí a nepovažují to za hlavní politickou agendu svého života. Tyhle lidi považuji za své spojence při obraně svobodné společnosti. Ano, někteří aktivisté se domnívají, že tento jeden atribut má být hlavní náplní jejich politických aktivit. To mi připadá přehnané.

* LN Jsou tu příslušníci nějaké menšiny diskrimováni?

Stát nikoho nediskriminuje. Ale nežijeme v ráji, žijeme v lidské společnosti nás nedokonalých lidí. My křesťané tomu říkáme, že jsme zatíženi dědičným hříchem. Osobní předsudky, fobie a nenávisti v této společnosti samozřejmě najdete, tak to bude až do posledních dnů lidstva. Měli bychom je v sobě potlačovat. Boj proti předsudkům je správný, ale má-li být úspěšný, neměl by ho vést stát se svou donucovací silou. Různými foby přece můžeme morálně opovrhovat.

* LN Byl Jiří Čunek xenofob?

Nevím. Do srdce mu nevidím, ale některé jeho výroky xenofobní byly.

* LN Takže si zaslouží morální opovržení?

Ne.

* LN Počkejte, pokud říkal, že stačí mít snědou kůži a rozdělávat na náměstích ohníčky...

... to byl velice nešťastný výrok, ale zase: kdo je horší? Ten, kdo něco takového řekne, nebo ten, kdo vezme pálku a mlátí člověka proto, že má tmavší kůži než on? Ten druhý je jednoznačně horší. Pokud nerozlišujeme závažnost prohřešku a oba hodíme do jednoho pytle, tak trivializujeme ohavnost toho bijce s pálkou.

* LN Není na vicepremiéra třeba uplatňovat přísnější měřítka?


Souhlasím. Ale jinak bych rozlišoval mezi násilníkem a někým, kdo se dopustí etnického vtipu. Je strašně nebezpečné začít nálepkovat. Vemte si Sarkozyho deportace ilegálních přistěhovalců. Když tomu dáte nálepku xenofobní, tak se předem snažíte omezit diskusi, co je legitimní a prozíravý nástroj státní politiky. A na to já jsem citlivý, to považuji za pokus zničit svobodnou diskusi ve svobodné zemi.

* LN Děje se to v České republice?

Méně než v některých jiných západních zemích. Ale vemte si zeď v Matiční ulici. Stoupenci zdi byli automaticky prohlášeni za rasisty, ale kdyby tam žila skupina blonďatých modrookých árijských Švédů, kteří dělají ten samý nepořádek, chtěli by tu zeď postavit? Samozřejmě že ano. A kdyby tam žila skupina nejčernějších kudrnatých lidí z rovníkové Afriky, kteří by nedělali nepořádek, chtěli by tu zeď postavit? Ani by je to nenapadlo. Stoupenci zdi byli nespravedlivě označeni za xenofoby.

* LN Existuje u nás lidskoprávní průmysl?


No, kdybych vám řekl, že neexistuje, tak bych vám lhal. Víte, můj názor je, že společnost má být pokud možno konzervativní, ale stát musí být liberální. Nám konzervativcům je vytýkáno, že v minulosti naše státy, feudální státy, monarchie a tak dále, vnucovaly jeden typ morálky všem lidem. Tato námitka je pravdivá. Ale posledních už asi čtyřicet padesát let hrozba politického moralismu a jeho vnucování nepřichází z pravice, ale z levice. Ta nám vnucuje jeden konkrétní morální názor, který má být ze zákona závazný pro všechny.

* LN Má stát pomáhat Romům?

Nejlepší pomoc státu je naprosto rovný přístup, nediskriminovat, ani neprivilegovat. Privilegovat příslušníky skupiny proto, že ta skupina v minulosti trpěla, je nešťastné. Vyvolává to nevoli mezi ostatními.

* LN Máte vy sám nějakou fobii, kterou v sobě musíte potlačovat?

Mám iracionální fobii z hadů. Jinak nejsem stoupencem kultu psychoanalýzy, na gauč doktora Freuda mě nikdy nedostanete. Pokud mám dojem, že ve mně roste nenávist ke konkrétnímu člověku za to, co o mně řekl nebo napsal, tak se ji v sobě snažím potlačit. Říkám si: Panebože, žijeme ve svobodné společnosti, o co jde? Nadávají ti do fašistů, ty víš, že fašista nejsi, třeba se ten člověk taky špatně vyspal.

* LN Když vyjdete na Karlovo náměstí, nemáte fobii z bezdomovců a narkomanů?

Fobii ne, lítost.

* LN Co říkáte plánu zřídit na kraji Prahy tábor pro bezdomovce?

Teď budu trochu střílet od boku. Člověk, který dlouhodobě nedodržuje základní hygienické návyky, představuje pro své okolí především v teplých letních dnech zátěž a nepříjemnost. Myslím, že by měl mít možnost dostat čisté oblečení a jít do koupelny. Pak by ale měl mít i povinnost se aspoň jednou týdně mýt. Ale žít na jednom konkrétním místě bych nikoho nenutil.

* LN Jste Slovák. Proč jste se v roce 1990 přestěhoval do Prahy?

Přišel jsem studovat medicínu.

* LN Jak hodnotíte rozdělení Československa?

Tehdy jsem byl silně proti, zpětně se mi to zdá prozíravé. Já se rozhodl pro české občanství hlavně kvůli zásadnímu nesouhlasu se slovenskými nacionalisty. Druhý důvod byla krása Prahy, kterou jsem byl okouzlen. Když jsem přišel do Prahy, tak jsem mimochodem byl liberál, v mých názorech nebyla ani špetka konzervatismu. Jeden z důvodů, který mě přivedl ke konzervatismu, je krása pražské architektury. Říkal jsem si, že lidé, kteří postavili Svatovítskou katedrálu, nemohli být primitivové. Takže mí drazí čeští spoluobčané, vy, kterým vadí mé názory, můžete si za to sami, že máte tak krásné hlavní město.

* LN Zažil jste tu někdy jako Slovák přezíravost?

V mírné podobě, když jsem ještě nemluvil dobře česky. Takové to: Slováku, vrať se domů. Ale je chyba trpět sebelítostí: patřím k nějaké menšině, lidé jsou na mě zlí, teď se musím vyplakat na vašem rameni, jsem oběť, oběť, oběť a všichni se mi omlouvejte. To přece není mužné ani ženské. Tohle dělají frackové a malé děti. Prostě jsem člověk a lidé na sebe mají být hrdi. Nechci se opakovat, ale my tady, včetně příslušníků různých menšin, se máme tak dobře, jako se měl málokdo v dějinách.

* LN Jste povahou suchar?

To je otázka pro druhé, ale myslím, že ne.

* LN Kdy jste se naposledy opil?

Opil jsem se mnohokrát. Naposledy asi před týdnem.

* LN Kouřil jste někdy marihuanu?

Nikdy. Nabízeli mi to a já jsem si řekl: tohle bude ta jedna věc, kterou nezkusíš. Cigarety jsem zkoušel, to mě moc nezaujalo, potom dýmku, ta mě zaujala víc, ale tam zase byl problém času. K té marihuaně: odhaduji, že na koleji, kde jsem bydlel, tak polovina mediků minimálně jednou během studia kouřila marihuanu. Jinými slovy: pokud polovina praktikujících lékařů v České republice aspoň jednou za život kouřila marihuanu, není už prostě možné říkat, že kouření marihuany je něco strašného. Myslím, že se z ní stala součást této kultury.

* LN Váš konzervativní Občanský institut přijal kdysi peníze od lobbisty Martina Ulčáka, který v roce 1989 vedl SSM...


To bylo tak. Předseda naší správní rady Pavel Bratinka se s ním zná. Tehdy nám vyprávěl, že pan Ulčák při autonehodě málem přišel o život a prodělal potom jakousi snad až konverzi. Ptal se pak Pavla, že má špatnou minulost a co že má dělat. A Pavel mu odpověděl: nehořekujte, čiňte dobré skutky. Dejte peníze Občanskému institutu, ten žádné nemá. V institutu na to byly různé názory, my jsme s Martinem Ulčákem šli na večeři a tam jsem získal dojem, že svou komunistickou minulost považuje za omyl.

***

KDO JE... Roman Joch Banskobystrický rodák (1971) vychodil gymnázium v Bratislavě. V letech 1990–96 vystudoval na 1. lékařské fakultě pražské Univerzity Karlovy všeobecné lékařství. Místo medicíny se ale věnoval politice. Byl zahraničním tajemníkem ODA, od roku 2003 řídí konzervativní think-tank Občanský institut. Píše o americké zahraniční politice, přednáší na CEVRO Institutu a na VŠE. S manželkou Janou má tři děti.

www.obcinst.cz

 

/titulek EUportal.cz/
 

reklama
1593 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Drak, 25.8.2010 8:27:25)
Odpovědět
Jochu, jsi fašista a zrůda. Nechápu, proč tě neléčí v psychiatrické léčebně, protože jsi nebezpečný svému okolí, ostatně jako celá Nečasova vláda.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 11:19:16)
Odpovědět
A ty jsi mimořádně veliky kus dobytka.
To je otřesné co se nachází okamžitě cikánomilu,fandu zloděju a jiného kriminálnického ksindlu, jak rozumné názory pronese pravičák. Nevidím nic hanbeného ve slovech P. Jocha. To samé hlásá většina lidi, dokonce i z vaších řad, ale jak totež prohlásí člen ODS,či člověk pravicového smýšlení, okamžitě se i z cikánofobu stanou cikánomilci. Co kdyby ste vy špínové šly hlásat své hovadské názory na Haló Noviny? Tam budete mezi svými.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 12:07:34)
Odpovědět
Další fašistický dobytek.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 12:13:35)
Odpovědět
A ty Nermuťi jsi bolševický dobytek ! Co dobytek- hromada hnoje! Mrvo, fašisté i nacisté byli levičácí a konkurenti komunistu a to tedy já nejsem. Idiote!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 13:02:45)
Odpovědět
NO POČKEJ.
TAK HELE TY JEDEN ŠMEJDE. AŽ TĚ CHYTNOU MUSLIMOVÉ A BUDOU TĚ VĚŠET, (JAK VÍM, ŽE HO POVĚSEJ? ASI DUCH SVATÝ.), JO TAK BUDEŠ BREČET JAKO MALÉ DĚCKO A ŠKEMRAT.
BÉÉ BÉÉ JÁ NIC NEUDĚLAL A NIKOMU NEUBLÍŽIL. TAK PAK TI JEŠTĚ ROZKOPOU HUBU DOBYTKU.

TADLE ZBABĚLÁ ZDEGENEROVANÁ ŠLECHTA. KRADOU LŽOU A JSOU TO ZBABĚLÍ UBOŽÁCI. NO FUJ!!!!!!!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 15:25:01)
Odpovědět
Lejno vepře Nermuťi, tak toho se nebojím. Jednak tak jako tak jednou umřít musím a potom co ty nevíš, mám spoustu zbraní a munice. Pušek a to semiautomatických mám deset, Každému synovi, mám tři a dceři jsem daroval po dvou puškách. Pistoli mám dvanáct, takže bych se nedal zadarmo. A střílel bych i na takové mrvy, jakým jsi ty. Prozadím ti i to, že jsem už střílel kdys v ČSSR z ilegální waltrovky PPK i když jsem nezabil. Spousta soudruhu se potom přede mnou podělávalo strachy už když jsem si jen kýchnul. Nepochybují, že by jsi se podělal i ty. Věřili tomu i soudruzi kteří o mé střelbě nutně věděli a ti volali na VB o ochranu, už jen když jsem zasyčel, věřili že je zastřelím, že jsem toho schopen. Tak dávej pozor na svou mordu co z ni vypouštíš. Ty sprosté hovado. Já jsem slušný jen k tomu, kdo je slušný ke mě. Kapištro ty smrdutý bolševický hovne!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Drak, 25.8.2010 17:06:28)
Odpovědět
Ubožáčku, vidím, že si můžete s Jochem podat ruce. Jenom nevím, jak zkousneš, až tě někdy, někdo bude mučit a zdůvodní to slovy Jocha, že se jedná jen o takové menší nepohodlí.
Jinak tvůj slovník, to je opravdu vybraný slovní k von.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Princ Bajaja, 25.8.2010 19:28:39)
Odpovědět
Dvouhlave tupe komunisticke pako,zase tu smrdis?
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(pavjan, 25.8.2010 13:12:41)
Odpovědět
Draku, zrůda jsi ty a k tomu pako vylízaný.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Drak, 25.8.2010 17:08:10)
Odpovědět
Ty mně také, pavjane. Něco si o Jochovi a od Jocha přečti, potom tady vykvikuj.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 8:37:15)
Odpovědět
Já nejsem Fa-šista,
to byste mne zle urazili, já jsem Němec. MY Němci jsme byli vždy jen Na-cisti.
A navíc, názor nás Němcům na etnické a rasové otázky je vždy stejný. My jsme nadlidé a ostatní jsou prasata. Prasata na vykmení a na podrážku.
Ne, já si nemyslím, že bych byl Na-cista. Já jsem správný Německý Teutonský rytíř.

To přece řekl již Papež Benedikt XVI. My a jen my máme univerzální Pravdu, neboť TO JÁ JSEM VYSLANEC BOHA NA ZEMI. Prot se musí celá Evropy (alespoň EU) vrátit ke katolické církvi. A třeba krví, když to podobrém nejde.
Jak jsem se já a mí přátelé snažili. Říkali jsme Pravosalvným, nebuďte heretici, my jsme lidé a vy jste zvěř, nebuďte tou zvěří, buďte lidmi.

A oni jsou zvěří furt.
No tak je pobijeme. Nedali nám na vybranou.

Já rozhodně nejsem zlý člověk, já dělám Boží dílo.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 8:39:12)
Odpovědět
Obávám se, že většině z Vás se to líbí.
No podle mne je toto hnus.

No, ALE VĚTŠINĚ LIDÍ SE TO LÍBÍ A POVAŽUJÍ TO ZA SPRÁVNOU VĚC. Bohužel.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 12:18:07)
Odpovědět
Bolševické hovado, ale bolševické vraždění se ti moc líbí, že? Na to aby jsi ty byl členem bolševického vrahounského komanda, na to jsi byl ještě mládý. Možná že tě táta ještě nosil ve svém pytlíku když se mordovalo, ale také by jsi rád mezi ně patřil.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 12:57:50)
Odpovědět
Ty SSáckej dobytku.
Kradeš a loupíš. Bereš lidem domovy.

Takové svině by měli být vystřílený.

V roce 1990 přelezli hranici takové hyeny jako ty, místo, aby jo pohraničníci střílely, jako bestie. (Což, ty také jseš.) Tak za nimi chodili a říkali: Prosím šlechtici, zmlať nás, prosíme Tě o to.

Samozřejmě toto je ten arcidobytek. A když ta šlechtická lůza na ně volala, nebojte i Vás pobijeme, tak se ty dobytkové jen blbě tlemili a brali od Vás peníze, které jste ukradli jejich rodičům.

Samozřejmě první zhebne ten dobytek, co poslouchal Vás. Ale nebojte ono dojde i na Vás.

Vono je to úchylné. Banditi lezli přes hranice a volalo se. Hurá přichází svoboda. Hurá zakroutíme krkem komunistům.

Von pak vytáhl nějakej fašoun klíče a zazvonil, zvoníme hranu národu primitivních kreténů.

Vlastně máte pravdu, takovej dobytek, jako jsou Slované v EU nemaj právo naživot. Oslavovat své vrahy a pomáhat jim.

Todle dělali ti troubové Židi a pak, když vymřel ten dobytek, tak vstali.

Pro budoucnost národa není důležitej ten kolaborantskej dobytek, jako je Joch, důležití jsou ti slušní lidé.

Vtip je ten, že existují slušní Čechoslováci. Ovšem šlechta, to jsou všichni dobytek.

Tentokrát už Německu zlikvidujem a Itálii taky.

Ono je stejně nejlepší pořádat odstřel, takovejch bejků, jako jsi Ty.
To udělaj muslimové. Protože jsou mstivý.

Ovšem první půjde na porážku ten kolaborantskej dobytek. A ONA HO STEJNĚ NENÍ ŠKODA. OD ROKU 1990 STEJNĚ NEMĚL ŠANCI, STEJNĚ BY VYCHCÍPAL.

KOMUNISTÉ SE ZACHOVALI LIDKSY, A TOM JSI SE SMÁL, CO ŠMEJDE.

MĚ SE FAKT LÍBÍ TEN SERIÁL LIKVIDACE KDE TEN NEJVĚTŠÍ HAJZL TO PŘEŽIJE.

FAŠISTICKEJ DOBYTEK JE TŘEBA BÍT. JENŽE TI IDIOTI V USA A GB HO NECHALI BEJT.

JSEŠ JEN FAŠISTICKEJ DOBYTEK, LUMP A VRAH.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(pavjan, 25.8.2010 13:23:23)
Odpovědět
Nermuti, uspořádej trochu své myšlenky. Tvé projevy působí dojem, že jsou od pomatence.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 13:32:45)
Odpovědět
Je mimochodem jedna věc, kterou mají Amerikánci a Rusáci společného.
Je to víra, že v životě musí existovat jistá idea, jistá myšlenka, za kterou může člověk jít.
Touto myšlenkou je učení Ježíše Krista. Na světě nebyla a ni nemůže být větší myšlenka.

USA a SSSR vyměnili tuto myšlenku za Lidská Práva. To bylo tak hloupé, vždyť to je přece součást učení Ježíše Krista.

Všechno dobro světa je v učení Mesiáše. A tady se někdo snaží lidi neustále svézt z cesty.

Todle je jak u muslimů tak u katolíků. Není v tom žádný rozdíl.
Všechno dobro světa.

A já se budu bránit všem lidem, kteří ubližují všem jiným lidem. Lump jako lump.

Rozdíl mezi islámem a katolicismem je ten, že katolicismus je vědomé zlo. Zatímco islám je náhražka za křesťanství. Proto islám má podobu těch Křesťanů, kterých není dost na rozšíření učení Ježíše Krista.

V Evropě jsou muslimové stejná obět, jako podlidé katolíků. (Oni sami jsou podlidé dle katolíků.)

Musíme se bránit anebo zemřít.

Katolíci chytře ukazují. Hle muslim je Váš nepřítel a přitom připravují naši vraždu.

Je sice PRavda, že se v některých drobnostech mýlím. To je přirozené. ale myšlenka je jasná.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 15:29:55)
Odpovědět
Bolševický dobytku a lejno vepře, oni češi dokázali krást daleko víc jak jiní. A kradou neustále. Nekradou a nepodvádí jen odesácí ale i svině Nermuťové. Podivej se na sebe do zrcadla ty hromado prasečí kejdy, nežli začneš jiným spílat!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Míra, 25.8.2010 12:46:46)
Odpovědět
...oni mají v blázincích internet??
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 12:59:17)
Odpovědět
DALŠÍ KOLABORANT.
DOMA ŘEZALI JE MÁLO.

TY IDIOTE, ONI TĚ CHTĚJ ODBOUCHNOUT.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Stallker, 25.8.2010 13:01:06)
Odpovědět
Bojím se, bojím, že TO chodí mezi námi.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 13:09:20)
Odpovědět
HELE TY ZBABĚLÁ HROMADO ŠLECHTICKÉHO TRUSU.
Já rozhodně mezi Vámi nechodím, protože to bych měl v ruce Kalašnikov a střílel bych Vás.
Tendle fašistickej dobytek je stejně na odstřel. Je úplně jedno, jestli ten odstřel budou pořádat Rusové nebo muslimové.

A nejlepší je, že v těch odstřelovačích budou i šlechtičtí synkové.


Jak říkám, přeji všem spravedlivý soudní tribunál. A to přeji opravdu hodně, protože si toho stejně nezasloužíte.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Stallker, 25.8.2010 13:24:26)
Odpovědět
Zlatý ferda....
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Sunny, 25.8.2010 14:42:00)
Odpovědět
:-) Tak to je dnes zase síla...
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Stallker, 25.8.2010 15:38:54)
Odpovědět
:-)... Jo, jo, marijánka někdy dokáže divy. Nedávno jsem jednoho slyšel jak říká, že viděl průhledného tygra se šesti nohama...
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 15:35:33)
Odpovědět
Ty posero, vždyť by jsi se podělal děsem, že by jsi mohl přijít o svůj prasečí rypák,kdyby jsi měl střílet. Ta a kalašnikou. K smíchu! Já to dokázal a dokážu. Kdo mě znal tak to dobře ví. I bachaři měli přede mnou respekt. Ty jsi tady na EUportalu to nejhnusnější a nejsprostější hovado ! Cvakáš tady zubama ale nepochybují, že by jsi zalezl do myší díry, kdyby přišlo k věci.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 16:28:44)
Odpovědět
Tak teď poslouchej ty fašistickej dobytku.
Řekni si místo a čas. A já si Tě tam dojdu zabít.
A můžeš si vzít i svoje kamarády. Já sice nemám žádnou zbraň, ale myslím, že mi nějací kamarádi- třeba muslimové nějakou zbraň opatří.

Anebo lép. Pojď si za mnou Adresa:
Pardubice Trnová, Jožky Jabůrkové 271. Pokud to čte nějaký muslim nebo komunista doufám, že mi přinese nějakou zbraň (PPŠ nebo Kalašnikov by bodl). Máme tady poblíž pomník Jiřího Potůčka Tolara.
Tak pokud chceš, můžu tu na Tebe počkat.

Víš ty jeden dobytku oni existují dva druhy lidí.
Když seskoči komandos poblíž zákopu, tak se tam buď krčí a umřou anebo vylezou a komandos pobijí.

Takže jestli chceš umřít, můžeš.

Ale Ty nepříjdeš, protože jsi zbabělej ubožák. Všichni fašisti jsou zbabělí ubožáci. Protože fašismus je zbabělost. Příkladem jsou ti grázlové Mašínové.

Byli příliš zbabělí dodržovat zákon, tak ho porušili.

Tak já teda jdu na to slavné místečko.

Jo, jen bych potřeboval ještě dřevěný kůl. A kladivo- bude se hodit.
P.S.: počkám do šesti hodin. Pak holt půjdu pryč.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Stallker, 25.8.2010 18:15:26)
Odpovědět
A nechcete se vy dva sejít na ten duel třeba v Bohnicích? Tam prej mají pro takové, jako jste vy, pochopení...
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 18:38:32)
Odpovědět
Prdlajs.
Je to jeden chytrolín, který si dělá z lidí srandu.

Já vůl to pochopil až teď. Vona je to pro ně sranda. A já se tu 3/4 roku snažím diskutovat.

Hlavně si udělat z někoho prd-el. Jenže Bůh si to spočetl a je připraven je ztrestat. Jako by to bylo myšleno vážně.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Nermuť Jan, 25.8.2010 18:17:57)
Odpovědět
Tak, co bavíme se dobře?
Ano ono anonymně vyhrožovat smrtí je paráda. Chechtáte se až se za břicho popadáte.
Ono stačí vyhrožovat a pánbůh Vám to spočítá.

Doporučuji se omluvit.

Přejete mi smrt a ona se stane Vám. Oni fašisti (Adolf Hitler) si také jen ze začátku dělali srandu (Mašíni též) a jak to skončilo víme všichni.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(helikaon, 25.8.2010 9:03:40)
Odpovědět
Konecne nekdo s normalnim 'selskym' rozumem. Zadna trapna figura jako byl Kocab.
Celym rozhovorem se vine jedna myslenka ktera to spojuje - 'vsem stejnym metrem' merit.
S tim naprosto souhlasim.
Konec s naprosto zhovadilymi napady jako je pozitivni rasizmus.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Stallker, 25.8.2010 9:32:57)
Odpovědět
Souhlas, konečně rozumný člověk s rozumnými názory.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Davidan, 25.8.2010 18:52:44)
Odpovědět
V tomto rozhovoru se Joch staví do jiného světla, než jaké už nabídl jinde.
Jochovo „mučení jako diskonfort“ je jasným projevem nebezpečnosti jeho uvažování. On dává ideovou a intelektuální možnost k ospravedlnění této formy řízení zahraniční politiky (další poradenská funkce). Míru diskonfortu si stanoví však každý, kdo operativně tohoto návodu mučení využije sám. Dosavadní praxe užití těchto metod není jenom problematická, je zavrženíhodná.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Míra, 25.8.2010 9:37:53)
Odpovědět
Pane Jochu držím Vám palce. Po vašich slovech je mi vždy trochu svobodněji u srdce. Jen tak dál. VYDRŽTE.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Felix, 25.8.2010 9:47:59)
Odpovědět
Na stránkách OI je perfektní přirovnání Romana Jocha k panu Giulianimu, když začal v Novém Jorku potlačovat zločin. Taky bylo třeba ho tehdy všemožně podporovat. Nyní je zcestné pana Giulianiho jakkoliv podpořit.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(dobrák, 25.8.2010 11:15:26)
Odpovědět
Od té doby, co je Izrael v Evropě, bych věřil i tomu, že fašista Joch, není fašista.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(von, 25.8.2010 11:24:09)
Odpovědět
Já nejen věřím, ale jsem o tom skálopevně přesvědčen, že ty "dobráku" jsi padouch a lidský odpadek. Bůůůů ty hovado!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Davidan, 25.8.2010 17:49:17)
Odpovědět
Že jsi hochu, nezdvořilý hulvát, který si uvědomil tím zbytkem rozumu, který mu ještě zbyl, že vlastně na internetu může beztrestně urážet koho chce, to jsme si všimli všichni. Napiš nám ještě, prosím tě, to vy všichni, kteří jste modří, jdete na internet se zadáním, chovat se jako utžení ze řetězu? Jste opravdu takoví primitivové?
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(hanca, 25.8.2010 12:31:15)
Odpovědět
z toho rozhovoru se pan Joch jevi jako normalni clovek s normalnimi nazory, ktere se neboji naprosto otevrene rict. a to je chvalihodne. doufejme, ze mu ten postoj vydrzi!
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(pavjan, 25.8.2010 13:16:57)
Odpovědět
Mě se tak jevil i před tímto rozhovorem.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Sunny, 25.8.2010 14:37:48)
Odpovědět
Na LS a toleranci vůči muslimům mám sice jiný názor, ale jinak se mi pan Joch docela líbí. Myslím, že máme mírný důvod k optimismu, když si premiér vybral takového poradce:-)
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Dan, 25.8.2010 16:03:07)
Odpovědět
mě se zase líbí výrok Petra nečase :-)

"Přestaňme se už tvářit že EU je něco vedle nás co se nás týká nebo netýká, my jsme součástí EU, tedy my jsme EU a veškeré dění tam je děním u nás doma..."


Velmi důležitý výrok předsedy vlády, já tu vidím sice malou hodně ukřičenou skupinku lidí,která tento fakt nechápe a o unii mluví jako o něčem nepřátelském vedle nás, přitom jsme to my :-)
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(Davidan, 25.8.2010 17:52:12)
Odpovědět
Máš pravdu. Nepochopil jsem v té souvislosti výrok paní Němcové, že by nám měla Unie vrátit některé pravomoce.
Re: Nejsem žádný fašista, hájí se premiérův poradce Roman Joch
(frantisek zajicek, 25.8.2010 19:44:10)
Odpovědět
Dane,to je pouze dany a pravdivy fakt,se kterym se ztotoznuje drtiva vetsina naroda.Jenom par nagelovanych prdeli na Hradu,Strana Socialistickych Oslu,kandidatka na presidenta za KSC Bobo,kryptozid Stein-Zelezny a jina prapodivna chatra se zoufale snazi nekomu namluvit opak,FZ