reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy

Autor: Redakce | Publikováno: 29.8.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

Nový institut EU založený Lisabonskou smlouvou – Evropská zahraniční služba, tj. ministerstvo zahraničí EU pod vedením komisařky Ashtonové - prakticky nepočítá s účastí východounijních diplomatů. Podle polského Institutu mezinárodních studií přísně tajný dokument, který má být vytažen na světlo světa až těsně před svým schvalováním v září, rozděluje drtivou většinu diplomatických postů pouze mezi západní státy EU.

Nové unijní země platí v EU jen za pouhého Podržtašku. Zvláště, když jejich zástupci tomu úslužně poklonkují.

zdroj

-bj-

reklama
2713 čtenářů | 18 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Fiter, 29.8.2010 7:38:37)
Odpovědět
Oni nás potřebovali spoutat těmi svými nesmysly.Kdybychom a nejen my tam nebyli,tak bychom ten jejich socialismus mohli nabourávat a lidé ze západu (tomu by jeden nevěřil)by viděli,že máme mnohem více svobody než oni i když jsme tady měli 40let stejné ptáčky co měli patent na rozum a dělali si co chtěli.Dále jsme finančními přispěvovateli a budeme cálovat ty jejich nesmyslné programy.(zítra mnohem více než dnes).Práva mít žádná nebudem.Do všeho nám budou žvanit a tady je dost hamižných oslů kteří jim půjdou na ruku.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Dan, 29.8.2010 12:10:13)
Odpovědět
zásadní problém lidí jako seš ty je, že si neuvědomujete bezvýznamnost naší země..

závislosti naší země na západních investorech - klíčový zaměstnavatelé /56% všech českých lidí pracuje budto jako zaměstnanci nebo dodavatelé zboží a služeb na západ/

zranitelnost naší země, neschopnost se ubránit komukoliv.. /bez NATO a eurokorps -rychlá reakce EU ve strukturách NATO/

nesoběstačnost naší země v oblasti technologií a surovin

nedostatečnosti našeho maličého trhu, narozdíl např. od Polska a jeho závislosti na exportu na západ

atd. atd.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Drake, 30.8.2010 9:19:31)
Odpovědět
jsme byzvýznamní a proto nemáme právo rozhodovat. Hm...demokracie EU v praxi.

Ty seš straršnej sebemrskač. Kdyby si žil za protektorátu, tak píšeš ty slabomyslený pro-nacistický básničky o malosti čechů a velikosti 3 říše.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Dan, 30.8.2010 10:45:41)
Odpovědět
Co mě to podsouváš, seš typický euroskeptický manipulátor s realitou, samozřejmě že máme právo se podílet na rozhodování, ale v rámci svého významu a velikosti, Rusové nám nedovolili vůbec do ničeho mluvit, západ nás alepsoň vyslechne a máme tam pár lidí ve vedení a správě, myslet si že někdy můžeme mít stejný vliv jako Němci, Francouzi nebo Britové je hloupé, naivní, nerealistické a utopistické.

největší utopií není EU - ta je realitou dneška, ale představa nezávislého česka ve střední Evropě ha ha ha svatá prostoto, toto ve skutečnosti nikdy neexistovalo, Masaryk udržel tuto republiky za cenu mnoha válek a mrtvých pár let a pak zase back to the big brother, budto seš realiat nebo utopista, euroskeptici jsou utopisté.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Drake, 30.8.2010 15:36:58)
Odpovědět
Ano. Máme právo se podílet na moci. Ale ten podíl je jak sám píšeš velice malý. Takže když se velké staty EU dohodnou, že zavezou Brno hnojem, tak to taky udělají. A nikdo nám nepomůže, protože je to demokratické.

Ale toto se může stát stejně i bez EU.

Jen mi to nedalo nereagovat, protože přímo nesnáším sebemrskače.

Na co já nadávám je systém fungování EU.Nesmyslené multikulturní projekty, muslimský gheta (doufám, že budemem mít dost sil, se tomu ubránit), ekologické nesmysly, peníze utracené za propagaci EU (dobrou věc není třeba propagovat, lidi si ji najdou sami), debility typu zákazu žarovek(spíš zlodějiny, lobby výrobců úsporek), ale co hlavně se mi nelíbí složení států a měnová unie. Mít společnou měnu (svázaý kurz) Německo a např. Portugalsko. To dle mého nemůže fungovat. Jeden potahne druhého ke dnu. Společnou měnu by měli mít jen státy podobné eko. úrovně.

Naopak bych si uměl představit spolupráci zemí v ne tak megalomanské urovni. Třeba je to konina ale...názor.

Např. Spol. hosp. prostor zemí navázaných na Německo. Tedy Německa, Dánska, Rakouska (třeba země beneluxu, nebo francie nevím, jesli by to bylo výhodné), Svédska a ČR (jsme dosti navázaní ekonomicky na německo). Klidně by se mohli vrátit kontroli na hranice (těch 5 min a ukázáni občanky mi nevadilo, v pohraničí by se snížila kriminalita), žádný ústupky muslimům, žádná či minimální imigrace z 3. tích zemí, žádné rádoby ekologické nesmysly.

S takovouto unii bych souhlasil.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(frantisek zajicek, 29.8.2010 8:14:46)
Odpovědět
Podle polskeho Istitutu mezinarodnich studii prisne tajny dokument,ktery ma byt vytazen na svetlo sveta az tesne pred svym schvalovanim v zari...Takze zatim nikdo takovy dokument jeste nevidel...Redakce,vy dokazete vestit z kristalove koule,ale ta vase je asi tak cista jako kristalovy Standa,FZ
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(joj9, 29.8.2010 13:56:14)
Odpovědět
Inteligence neni tvou nejsilnejsi strankou, vid, Frantisku? ;)))
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Králíček, 30.8.2010 8:44:07)
Odpovědět
Zajíčku zkus vyrobit básničku. Aspoň jednu nebo dvě sloky. Těšíme se, pa.
EU unie nepočítá s Východoevropskými státy?
A proč bychom mi měli počítat s EU?

My Východoevropané EU nepotřebujem. My se bez ní můžeme skvěle obejít. Máme Rusko a SNS a Šanghajský pakt.

My Východoevropané nepotřebujeme ani EU k potřebám ekonomiky a ani NATO na vojenskou ochranu.

Takže, pokud nás EU nechce, ať nám to řekne, půjdeme jinam, MY MÁME KAM.
A presne proto se s vychodnimi staty nepocita.Protoze jsou porad proti EU.Tak pro by tam mely byt.Souhlasim.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(xx, 29.8.2010 13:53:32)
Odpovědět
EU je pouze byrokraticky nastroj na uskutecneni Hitlerova expanzniho blouzneni. CR by mela z EU vystoupit, protoze pro jeji zajmy staci
- clenstvi v NATO pro zajisteni bezpecnosti
- volny pohyb zbozi pro ekonomiku
- volny pohyb osob pro pohodli obcanu.
Vsechno ostatni je ucelne ponechat v pravomoci CR. Na vychodni, ani zapadni spojence spolehat nelze, v minulosti se jiz projevili jako nepratele a okupanti.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Dan, 29.8.2010 18:47:39)
Odpovědět
volny pohyb zbozi pro ekonomiku
- volny pohyb osob pro pohodli obcanu

toto jsou 2 ze 3 pilířů EU cos popsal, zapoměls na kapitál, bez které bsme už dávno pochcípali bez práce hlady...


a na koho chceš spolíhat, víš vůbec že NATO má sídlo v Bruselu, jeho šéf je Dán, ve vedení jsou Poláci, Němci, Britové a další a 3/4 sil aliance jsou členové EU, tušíš to aspoň ??
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(ru, 29.8.2010 13:56:27)
Odpovědět
Jste štváči,kteří už neví jak na sebe upozornit.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(uropes, 29.8.2010 23:09:38)
Odpovědět
Hodně lidí,kteří prožili válku,po spojení NDR s NSR tvrdili,že Německo začne mít po čase velmocenské choutky.Rozšiřování EU a poměrové zastoupení v evropském parlamentu dalo a dává Německu příležitost ziskávat postupně pozici hegemona Evropy. Počtem obyvatel i ekonomikou se EU stává velmoci a Německo jí dobývá bez boje.Co dnes můžeme dělat,když jsme ekonomicky závisli z více než 80% na exportu a ještě především Německu po výprodeji průmyslových podniků.Hlavní dík za tuto závislost patří Klausovi,který dnes farizejský broji proti unii,do které nás pomohl a ne malou měrou dostat.Dnes jsme my a další malé,nové přistoupivší státy v pozici jako v RVHP,držet hubu a krok.A půjde to s diktátem ještě podstatně dál než pod Ruskou kuratelou.Navíc platíme 35 miliard ročně do Bruselu a jen polovinu můžeme čerpat na rozvojové programy,které ani neumí úředníci připravit.Musíme teď doufat,že byrokratický moloch se přežere a chcípne.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Jahoda, 30.8.2010 10:40:31)
Odpovědět
zrovna jsem dojedl kuře,knedlik a zelí,dal si pivko a jdu to trávit na kanape.
Na internetu si pustím Country radio a nějaká EU i s Bruselem mě může být momentálně ukradená.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(Dan, 30.8.2010 10:42:08)
Odpovědět
Uf... tak s tím Klausem máte pravdu, je to tipický člověk kázající vodu a chlastající rum, celý život dělá něco jin. než hlásá..
ale dál už jste pod tlakem jeho propagandy, ten byrokatický moloch, který řídí půlmiliardový blok má stejný počet úředníků jako magistrát 15 milionového New Yorku, jestli západní Evropa aNěmecko obzvlášt něco umí a my ne, je to hl. vysoce výkoná administrativa a vysoce produktivní, takže těžko může nastat to co popisujete, to se děje právě na národních státech a hl. v čeku, my jsme superbyrokratická velmoc, nám nesahá Brusel ani po kolena.


S těm doatcema, to jsou Machokeci, já nejsem přítel dotací, ale my pořád ještě více dostáváme nežli dáváme a nepotvrdilo se ani to, že nezvládneme vyčerpúat, běžně se čerpá přez 90%.

Ten Klaus kterého jste správně zkritizoval vám stejně motá hlavu bludama, používejte svoji a hledejte si sám informace, na hradě sedí proruští lháři, jejich úkolem je nedovolit nadvládu západu nad českem.
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(hanca, 30.8.2010 18:57:01)
Odpovědět
samozrejme, ze v dnesni dobe nemuzeme existovat nezavisle.. to snad nikdo. to ale jeste neznamena, ze budeme jako tupci prikyvovat na vsechno, co vymysli elitni bruselske jednotky s odkazem na fakt, ze jsme mali, bezvyznamni, zavisli...

jeden fakt je, ze nas, postkomunisticke staty, byvale tzv. zapadni zeme vubec neberou jako rovnocenne partnery, a nezalezi na velikosti.
druhy fakt je, ze se unie se naprosto vzdaluje lidem, nejen u nas. mimochodem k tomu Danovi ve vedeni EU: snad si nemyslite, ze tam Dansko vysila sve nejlepsi lidi? to byste me pobavil! jak rika muj muz: kdo toho moc neumi, toho poslali do Bruselu. ostatne, kdyz se podivam na byvale postkomunisticke staty a jejich komunisticke predaky v Bruselu, je mi nevolno. to je ta elita, ktera bude rozhodovat o nasi budoucnosti, soudruh Fule a jemu podobni?
Re: Skandál: V zahraniční politice EU nepočítá s východoevropskými státy
(kingsfield, 30.8.2010 19:02:08)
Odpovědět
Who wants to see the European Foreign Ministry full of political night-watchman. Enough if we keep our garbage at home and let the real guys do their job.