reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku

Autor: Radomír Malý | Publikováno: 28.8.2010 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

V novověkých dějinách Církve není zvykem prohlašovat někoho blahoslaveným pouhých šest let po smrti. Matka Tereza, nazývaná „andělem z Kalkaty“, blahořečená 18. října 2006, je vzácnou výjimkou. Kdo sledoval její život, musel konstatovat, že všechna slova i skutky této skromné a nenápadné řeholnice byly obrovskou a mohutnou symfonií autentické svatosti, která snad ani nevyžadovala zázrak jako předpoklad beatifikace.

Vždyť už samotná existence Matky Terezy byla zázrakem! Cožpak je přirozené, aby někdo vyměnil čistou školní třídu za nejšpinavější kouty jednoho z nejšpinavějších měst světa a pěkně upravené dívky ze středních vrstev za nahé bezdomovce, z jejichž páchnoucích těl lezou červi – a vydržel v tom až k poslednímu vydechnutí a dokonce nalezl svoji radost?

To se přece nedá dělat bez nadpřirozené síly a milosti. Matka Tereza viděla v těchto ubožácích trpícího Krista, v tom spočívala její síla. Věděla, že on, Spasitel, se tajemně identifikuje s oněmi ztrápenými bytostmi.

Sama říkala, že svou práci chápe jako adoraci Božského Vykupitele, jenž se jí zjevuje právě v nemocných, opuštěných, na ulici pohozených a umírajících vyděděncích Kalkaty. Její angažovanost nebyla pouhým soucitem, jenž dnes vzplane a zítra vyprchá, znamenala mnohonásobně víc.

Není snadné správně pojmenovat práci Matky Terezy. Šlo o charitativní nebo misijní činnost? Říci, že o obojí současně, by bylo poněkud povrchní. První životopisec nové blahoslavené, britský novinář Malcolm Muggeridge, jenž r. 1969 o ní natočil dokumentární film, si sám s tím neví rady.

Musel konstatovat, že Matka Tereza svojí aktivitou a přístupem k člověku se nedá zařadit ani mezi hrdiny blíženecké lásky ani mezi misionáře. Obojí u ní tak harmonicky splývalo, že jedno bez druhého v jejím životě nebylo schopno vlastní existence.

Když Matka Tereza obdržela r. 1979 Nobelovu cenu míru, rozhořčoval se tenkrát oficiální sovětský deník Pravda, že norský parlament dal přednost „jakési neznámé jeptišce“ před údajně největším „bojovníkem za mír“ soudruhem Brežněvem. Tak ještě i dnes by mnozí chtěli vidět Matku Terezu jako „nějakou jeptišku“, jednu z mnohých, které se věnují charitě a ošetřování nemocných (cožpak to není jejich povinnost?). Je dobře, když se jí věnují, ale my, politikové, vědci, finančníci a průmyslníci máme mnohem důležitější starosti. Odpovídáme přece za celý svět, kdežto ony jenom za ty své klienty.

Kdyby Matka Tereza byla pouhou charitativní pracovnicí, nevzbudila by příliš pozornosti ve světě. Ona však spojila své samaritánství s misionářstvím, o němž se dnes v rámci falešného všenáboženského synkretismu nehovoří, ale právě tento aspekt jí vzbudil i četné nepřátele a mimo jiné též díky tomu učinil její postavu světoznámou.

Je velikou propagandistickou manipulací prezentovat Matku Terezu jako pouhou ošetřovatelku umírajících v kalkatských ulicích a neříci ani slovo o jejích misijních aktivitách, které nebyly po chuti mocným tohoto světa a hlasatelům pohanského či novopohanského barbarství.

Jak líčí Muggeridge, byla to právě Matka Tereza, kdo odvážně vystoupil r. 1948 proti lidským obětem, přinášeným v kalkatském hinduistickém chrámu bohyni Kálí, čímž si znepřátelila tamní duchovenstvo natolik, že ji chtělo dokonce zavraždit. V padesátých a šedesátých letech narážela na potíže s indickými úřady, protože se nebála svědčit svým klientům o Ježíši Kristu a Jeho lásce, aniž by přitom kohokoliv nutila ke konverzi. 

Nicméně už jen samotný fakt vyznání víry v Ježíše Krista byl hinduisty chápán jako „proselytismus“ a vyskytlo se mnoho vlivných osobností tehdejší Indie, usilujících o vypovězení Matky Terezy a jejich misionářek lásky ze země.

Nesmlouvavá zásadovost při obraně nenarozeného života ji přivedla i ke konfliktu v Bílém domě za vlády prezidenta Clintona, velkého příznivce potratů. Při slavnostní recepci řekla, že interrupce představují největší hrozbu světovému míru, na což prezidentský pár reagoval demonstrativním odchodem ze sálu, aniž uznal Matku Terezu za hodnou stisku ruky na rozloučenou.

Důsledná harmonie charitativní práce s postoji navenek byla tím, co Matku Terezu uvedlo do povědomí celého světa. Taková kompatibilita osobnosti se tak honem nevidí. Žena opouštějící svoji učitelskou profesi, aby založila řeholní řád, který sbírá na ulici ty „nejubožejší z nejubožejších“, k čemuž získává energii obětavé blíženecké lásky ve mši svaté a v modlitbě před svatostánkem, je zároveň bojovnicí proti lidským obětem ve jménu krvežíznivé pohanské bohyně Kálí a proti týmž lidským obětem pod srdcem matek ve jménu stejně krvavé novopohanské bohyně „Volnosti“. Netají se tím, že pramenem, z něhož čerpá, je Ježíš Kristus, kterého chce hlásat celému světu jako jediného Pána a Spasitele.

Matka Tereza nebyla ojedinělým jevem mezi katolickými řeholnicemi 20. století. Takových obětavých služebnic lásky se vyskytovaly a vyskytují tisíce, i když asi ne v tak extrémní formě. Žádná z nich ale na rozdíl od Matky Terezy nepronikla v takové míře do povědomí světové veřejnosti.

 

Matce Tereze se to podařilo díky tomu, že péči o kalkatské vyděděnce dokázala mistrovsky předložit jako produkt svého katolicismu, svého nekompromisního postoje pod zorným úhlem Písma a Tradice. To vyvolává úžas, sympatie, ale také zděšení a nenávist.

Matka Tereza demonstruje skutečnou sílu katolicismu více než tisíce náboženských průvodů a manifestací. Proto se jí nepřátelé víry tolik bojí a – když už nemohou o ní nemluvit – prezentují ji jen jako „nějakou“ charitativní pracovnici. Jenže její jméno už nesmazatelně proniklo do veřejného mínění a nepůjde tak snadno odstranit.

 

Blahoslavená Matko Terezo, oroduj za nás a vypros vítězství Kristova evangelia nad tímto liberálně-hedonistickým světem!

Amen.

 

Radomír Malý

Immaculata 6/2003

 

Jsme stvořeni k větším věcem než

jen k tomu, abychom byli pouhým

číslem na světě. Nejsme tu pro

diplomy a tituly, pro tu či onu práci.

Byli jsme stvořeni, abychom

milovali a byli milováni.

* * *

Dnes, více než kdy jindy,

se musíme modlit

za světlo,

abychom poznali Boží vůli,

za lásku,

abychom přijali Boží vůli,

a za cestu,

po níž máme podle Boží vůle jít.

* * *

Není nám vždy dáno dosáhnout

úspěchu, ale vždy můžeme

dosáhnout víry.

* * *

Aby víra byla opravdová, musí se

stát štědrou láskou.

* * *

Raději bych dala život než svou

víru.

 

Matka Tereza

reklama
2567 čtenářů | 89 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 1:27:04)
Odpovědět
ved co by bolo s jej nobelovou cenou a co by bolo by bolo s jej sebarealizaciou, keby nebolo viacej syrotincov, viacej biedy,utrpenia ? O koho by potom pecovala, tak preto proti potratom, preto proti kontrole pocatia, cim viacej etiopie tym viacej treba matky Terezi, ale o tom, ze kolko ludi moze zit na Zemi a ako jedneho dna rast populacie zastavime uz nikto nerad uvazuje....ved nech zije pudovost...
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Fanda.LH, 28.8.2010 10:53:24)
Odpovědět
Přesně tak, matka Tereza znemožňovala potraty v Etiopii, Indii apod. Jen blázen by si pomyslel, že kritizovala lidi ve vyspělé části světa, které si pro své pohodlí nepořídili ani jedno dítě(Samozřejmě to oni byli velmi moudří a blahoslavení, neboť bojovali proti přemnožení)...

PS: Má naprostou pravdu, díky potratům a antikoncepci, nás tady jednou ti primitivové skutečně převálcují a pak skutečně skončí mír...
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Refre, 28.8.2010 18:03:37)
Odpovědět
Tak jsem asi blázen...protože přesně to si myslím. Matka Tereza kritizovala potraty především na západě.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 18:28:45)
Odpovědět
ona kritizovala potraty globalne, ved nemozes povedat, ze na vychode podporujem potraty, antikoncepciu a kontrolu pocatia a na zapade nie :)))...a jej hlavne pole posobnosti bol treti svet.

Co sa tak bojite, ze svet sa trochu preriedi? ci chcete drzat krok z exploziou tretieho sveta? kolko ludi sa planuje na tejto planete 10,20, 100 miliard? a ako to planujete zastavit v buducnosti? cim viacej ludi, tym to bude tazsie kontrolovatelne, cize si pekne prihrievame polievocku na dalsie vojny o jedlo,vodu atd...
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:13:24)
Odpovědět
Hezky blabol. V rozvojovem svete se potraty neprovadeji. Tyto vrazdy jsou vysadou "vyspeleho" sveta.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Fanda.LH, 29.8.2010 12:04:06)
Odpovědět
Však ano, jenže v rozvojovém světě se téměř žádné neprovádí. Je to tedy zároveň kritika západního stylu života, který má potřebu nejen takovéto věci povolovat, rozšiřovat, ale také propagovat a vyučovat...
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 29.8.2010 13:58:25)
Odpovědět
to, ze sa potraty nerobia v tretom svete nic nemeni, ak by sa tam robili platilo by to aj pre nich, ale hlavne bola proti kontrole pocatia v tretom svete, cim to dotiahla do uplneho kruhu, co najviac mrzakov, tym viacej prace pre mna :))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Fanda.LH, 29.8.2010 20:46:12)
Odpovědět
Nesmysly... Jaké práce?? Ona měla práce až nad hlavu a neměla za to snad nic, potraty jsou problémem západní společnosti, jaký kdyby se dělali i tam?? Potraty jsou špatné všude na světě. V zemích třetího světa je to však neuvážené plození dětí, které nesouvisí s potraty(Těžko někdo půjde např. 20krát za život na potrat že... To spíš chudinka tady zbouchnatá radši ani neví kým), ale nízkou vzdělaností, chudobou atd. A nemějte strach, že by potraty v miliardové Indii vzali Matce Tereze práci, já o ní mám vysoké mínění, ale vy mě trumfujete na celé čáře... Ale kdo chce psa být že...
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 1:42:25)
Odpovědět
len co s tou bakteriou co v okamihu strati existenciu, caka ju nebo alebo peklo? zhresila, alebo nezhresila bakteria? no nema ziadny pevny zaklad lipnutie na zivote v krestanskej filozofii, akurat je to len tvrdy materializmus, predsa dusa nemoze trpiet kvoly hmote, nie?
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 1:43:33)
Odpovědět
lipnutie na zivote .
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Peter, 28.8.2010 7:21:53)
Odpovědět
Nauč sa gramatiku a nerob na tomto portály hanbu Slovákom, každá ľudská bytosť je hodná toho, aby sa narodila a prežila tento život. Matka Tereza bola príkladom obetavej ženy, ktorá dokázala skĺbiť starostlivosť o pacientov bez ohľadu na vierovyznanie s misionárskou činnosťou pre Krista. Preto je dnes v nebi.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Kalous, 28.8.2010 17:38:25)
Odpovědět
Baba se měla vdát, mít 2-3 děti, dobře je vychovat a měla by smysluplnější život než prodloužit o několik týdnů život nějakým chudákům v Indii, kteří za čas stejně hladem nebo nemocí zemřeli někde na ulici, ráno je posbírali a hodili do nějaké díry.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 18:34:44)
Odpovědět
vies, ale to by nebola v nebi, lebo zmyslom zivota je je zachranit co najviac bakterii potencialnych ludskych bytosti, alebo predlzit i ked velmi biedne ale predsa zivoty ludi co najdlhsie nech to boli, co to boli..
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:17:22)
Odpovědět
Z pohledu nekterych levicovych primitivu se to tak mozna jevit muze. :DD
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 18:25:15)
Odpovědět
kvoly takym ako ty, cakaju svet vojny o vodu a jedlo a Slovensko sa stane cigansky stat...potom gramatika nebude podstatna, lebo sa zacnes ucit po romsky :)) a tam makke a tvrde i nebude, ty kazdy zivot bakterie je hodny zachrany :)))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 28.8.2010 18:45:04)
Odpovědět
pozoruj svoju mysel a vzdy ked mas chut na sex a nepodielas na dalsom a dalsom pudovom tvoreni dalsich bytosti pachas hriech, lebo kazdy katolik musi vyuzit kazdu prilezitost, aby priviedol dalsie a dalsie bytosti na tuto planetu, lebo musi byt plna ako len ide..a kazdy si knaz,mniska a odlozil si akt tvorenia na cely zivot pachas vecny hriech :))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(blava, 29.8.2010 11:19:11)
Odpovědět
Iba cista loz.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 29.8.2010 14:00:33)
Odpovědět
ano ciste klamstvo, ta tvoja naucena zivotna filozofia a ja som len ironiou zobrazil tvoj pristup k zivotu, ze keby sa naplnila krestanska idea proti potratom, proti kontrole pocatia, tak potom uz by sa mala trestat aj psychologicky blok, proti plodeniu dalsich deti, lebo ked tvoja zena nebude krava ktora da aspon 30 deti, tak si zabil 30 potencionalne ludske zivoty :))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 29.8.2010 15:42:22)
Odpovědět
Bůh jednoduše nedá dítě zbytečně.
Existuje také mnišství, proč asi? Že by na kontrolu obyvatel. Bůh prostě dá určitému počtu lidí myšlenku jdi do kláštera a tak se reguluje populační "politika".
Todle nemůže vědět žádný ateista. O těch vložených touhách do lidských srdcí, kterými Bůh ovlivňuje lidi.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:15:02)
Odpovědět
Lidske embryo v tele matky enni zadna bakterie. ANi to nevis?
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(padok, 29.8.2010 14:05:33)
Odpovědět
aj ty si viac menej len jedna velka bakteria :)), ktorej zivotnym kredom mat dobre cisla, cim dlhsie na tejto planete, nech to boli co to boli, tym duchovnejsie :)) no ja radsej zorbas, menej a kvalita :))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 9:34:12)
Odpovědět
Babizna, nazývaná Albánský Čert. Vychcaná babice, která nikdy nikomu nepodala jakýkoliv lék a jen k ní chodili lidi umírat jako na běžícím pásu, což Albánský Čert osobně kontroloval. Brala různé dary a dotace, kdy si darující mysleli a dodnes někteří myslí, že Čert lidem pomáhal. Kdepak. Čert vykazoval jen počty zemřelých a žádná světice to nabyla, jen hamižná svinská babice, která si peníze ukládala na soukromé konto a když zhebla, divili se, o jakého boháče šlo. Polský agent CIA Jan Parkinson II. zjistil, že Čert má jakousi reklamu a využil ji pro ŘKC tím, že Čerta zpropagoval. Jak je známo - pedofilní nenažraná ŘKC se spojí i Belzebubem, když z toho něco má. Svinská babice zhebla a nápravu v myšlení lidí už nikdo neudělá. Je to podobné jako s Dianou, která se nadělala Anglii ostudy, kdekomu přidržela ať to byl hlídač nebo Arabák a také se jí udělala nesoudná gloriola. Lidi - nenechte se účelově manipulovat tiskem a pod, dělají z nás blbce.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Ivan2, 28.8.2010 10:27:49)
Odpovědět
JosefB - Toto může napsat jen stup-dní blb.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(marie dubanová, 28.8.2010 10:31:55)
Odpovědět
Tak to tak neprožívej, že jsi stupidní blb.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:22:00)
Odpovědět
Presneji "jen levicovy stupidni blb"... :DDD
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 9:43:54)
Odpovědět
Radomíre Malý, radši zde napiš, jak ŘKC vyhodila Daniela Hermana z kněžství, jelikož jste vysvětili věřícího žida jako kněze ŘKC, což je překrásný kýč. A nyní má funkci "čističe" jako ředitel nepotřebného úřadu "Dokumentace komunismu", kdy je na něm, co o kom zveřejní. Není to příprava na prezidentství Švejnara, kdy mu Herman dělat nedávno sekretáře? Ale to ty asi nevíš, tak si piš řadši o Albánském Čertovi, když to máš "od řádku".
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Jahoda, 28.8.2010 10:18:51)
Odpovědět
no že zrovna Clinton se urážel ,to byl tedy ten pravej.
Ten Clinton,který se kurvil s kdejakou čupkou a Monika mu kouřil péro v oválné pracovně WH zatímco telefonoval se senátorem.
Ten chlap by sexuální chaun a mastodont,šoustal kudy chodil v tv byl záběr,kdy se dokonce na veřejné akci vytratil za nějakou roztlečkávačkou za dveře a spekulovalo se co že to tam asi sami dělají...
A toto jsou američtí demokrati,jeden poblázněný Catrer který se líbá s Brežněvem,druhý Clinton,který nechal uloupit srbům Kosovo a kurvil se s kdejakou čupkou a nynější Obama,zakuklený muslim který nechá postavit megamešitu v blízkosti stržených dvojčat.
To by republikán nikdy nedopustil,republikáni naplno a otevřeně říkají to o čem je přesvědčena americká veřejnost a to se projeví během voleb.
K potratům.
Jen si špińte ateisté a plivejte síru , oheň a jed.
Však jednou přijde doba,kdy budete škodná na odstřel a lovná zvěř.
Islamisté vám tu hubu pěkně zčerstva zavřou a bude vám to patřit.
Jedna mešita v Praze,druhá v Brně a další bude v Hradci Králové a potom v Teplicích a tak dále..až přide znenadání,doba
kdy pro česká ateistická prasata,
obsahem bude malá každá mešita.
Aláha budou vzívat z plna hrdel,
vystrkovat k nebi prde1,
a poslouchat poránu
muezína
,kterak zpívá sůry z Koránu.
Pak rozsvítí se v ateistické palici
vy berani,za to že chováte se jak pohani,
budou z vás v brzku věřící.
))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 10:25:20)
Odpovědět
Jahoďáku, jaký je rozdíl poslouchat muezína a věřit tam těm pí-čovinám a poslouchat Hitlerovského kulometčíka s jeho pedofilní uslintanou partou a věřit ŘK pí-čovinám o homosexuálovi Ježíšovi a cca 3000 svatých - vesměs vrahů? Vždyť je to stejná pakáž a ta tvoje ŘK se bojí, že ji ta nová muezínská vyhodí ze sedla.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Ivan2, 28.8.2010 10:30:51)
Odpovědět
Přestaň tu slintat ty bolševickej zmetku.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(marie dubanová, 28.8.2010 10:34:57)
Odpovědět
Zítra budou dobře vypékané hostie? Ne že zase nabliješ do kropenky - Ivani se zchlastat dovedou.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Ivan2, 28.8.2010 10:41:29)
Odpovědět
Ty nejsi JosefB ani marie dubanová. Ty jsi zrůda vygenerovaná rudochy. Můžeš se pokaždé podepsat pod jiným jménem, ale jsi vždy stejnej parchant. Je vidět že ti chybí PŠM. Proto si hojíš komplexy na euportálu. Je mi tě líto.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Jahoda, 28.8.2010 10:57:20)
Odpovědět
Já PŠM na vojně absolvoval .
Bylo to vždy v pondělí dopolende a četl jsem si tam pod stolem Bibli.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 12:03:58)
Odpovědět
Běž do můůů I va ne, čeká tě teplej farář. Pokouříte, pomodlíte, pomluvíte, však to znáš. Proč je 30 - 40% farářů ŘKC úchyláků, prznících děti? Proč to jiné církve nedělají? Kdo s vlky vyje, sám je úchyl. Není ti nějak teplo?
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 28.8.2010 12:21:59)
Odpovědět
Děkuji, psal jste mi z duše. Až na pár drobností.
Jinak Jahoda (pod tím jménem píše 5-6 lidí) se upsal Ďáblu,jako to udělala matka Tereza.
A ještě pár zde propagovaných lidí- Wildík, Le Penn, Hitler, Esmeralda muslimácká.
Havel, Dalajláma, Ratzigar.

Jo a u katolíků je úchylnejch 90-95%, jen to je zatím ututláno.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Kádar, 28.8.2010 17:20:11)
Odpovědět
Tys tu chyběl ty kreténe. Dlouho jsi držel rypák. Tak zalez zase do houští.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 28.8.2010 17:33:04)
Odpovědět
Zdravím Al-Kaydu.
Ano pochopitelně poznám Vás od jiných.
Mám speciálně pro Vás jednu zprávu, až USA uzteče z Afghanistánu tak je v plánu Číny obsadit Afghanistán.
Ne ten plán nemají ani na papíře ani v hlavách, je to rozpoložení jejich myslí.
Mimochodem doufám, že se Vám mé fotky od Potůčka Tolara líbili.
P.S.: Ta část Bible, kterou jsem četl byl Izeiáš.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(zzzzz, 29.8.2010 11:33:57)
Odpovědět
Hahaha! Tu jsi Honzo blb, ale zabavnej. :)))))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Kalous, 28.8.2010 17:49:11)
Odpovědět
Prž zrovna zrůda vygenerovaná rudochy a ještě po 20 letech? Je to zrůda vygenerovaná dnešním mravním úpadkem. Kolik např. kostelů se vykradlo za komunistů - skoro žádný, dnes jsou to pomalu stovky, některý kostel je vykraden několikrát po sobě, vše musí být zamřížováno a zamykáno - dříve za komunistů byl skoro každý kostel volně přístupný, nebo alespoň jeho část.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(C, 28.8.2010 19:55:54)
Odpovědět
Za mravním úpadkem stojí hrdě levicové hnutí. Východoevropské bylo fašistické, západoevropské anarchistické - první hlásalo, že člověk nesmí nic to druhé že může cokoli. První člověka zbavilo sebeovládání, druhé poslušnosti k autoritě.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(aha, 29.8.2010 11:28:37)
Odpovědět
Souhlas. CO levicak, to gauner. :DD
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(aha, 29.8.2010 11:27:19)
Odpovědět
Josef Blb je rudy zmetek, ktery nema ani nejzakladnejsi znalosti o historii. Cekat od neho moralku by bylo naivni. Ruda mafie sve mafiany nenaucila nic jineho, nez lhat a krast.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Kalous, 28.8.2010 17:44:36)
Odpovědět
Jahoďáku nepřeháněj, např. v Brně je jen muslimská motlitebna a mešita byla zatím zakázána (zajímavé že její stavbu nejvíce podporovali komunisté a zelení).
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Guyver, 12.10.2011 14:47:21)
Odpovědět
To je tak pitomý, že jsem neodolal a citoval v klubu "Špatné básně".
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(ThujaGarden, 29.8.2010 7:40:14)
Odpovědět
Ty máš ale starosti, ty blbe.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Petra, 28.8.2010 11:29:11)
Odpovědět
matka Tereza byla vynikající žena - moderní katolička, která nikdy nevnucovala katolicismus lidem jiné víry, ať to byli hinduisté, buddhisté, muslimy nebo sikhové. Hinduistům pomáhala zajistit si dobrou karmu, aby se reinkarnovali do správního těla.
Hlavní je, že v Indii nešířila katolicismus a úplně rezignovala na konverze pohanů (hrozný termín!!). Tohle všechno dělala v duchu 2. vatikánského koncilu, který potvrdil, že všechna náboženství jsou správná a vedou ku spáse duše.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Jahoda, 28.8.2010 11:50:57)
Odpovědět
víra v reinkarnaci ke spáse duše nevede.
A tohoto bludu je plná Indie.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 11:57:35)
Odpovědět
Petro - tys tele ukázkové. Od kdy "moderní katolíci" provozují Domy smrti? --- Jo vlastně už Mengele s tím začal, zapoměl jsem. Tedy Mengele byl také moderní katolík.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 28.8.2010 12:26:26)
Odpovědět
Domy smrti jsou poprvé doložené na území Galie v letech po pádu Římské říše a ovládnutí Galie Franky.
Tehdy katolická církev začala svoji slavnou cestu světovými dějinami a milliardami povražděních lidí.
Mluvím o slavném vyvraždění původních křesťanů a násilnému zavedení latinského křesťanství a také začátku ničení Keltské kultury.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 28.8.2010 14:45:53)
Odpovědět
Je dobré starý příteli Tě vidět po výprasku ,který jsem Ti uštědřil v minulých dnech opět ve Tvé vrcholné formě.
Jen doufám ,že páni ošetřovatelé jsou na Tebe hodní a příliš neplýtvají vodou při léčebné aplikaci střiků zvaných skotské.
Též je příjemné,že Ti v rámci Tvé terapie opět povolili internet i ve Tvém lůžku,kterému zlé jazyky říkají klecové.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 28.8.2010 17:29:36)
Odpovědět
Proč mi něco takové neřekneš do očí? Protože se bojíš.
Když už jsi tak statečný, prosím nevštiv mne. Jenže to se bojíš srabe.
Evropa je plná zbabělců. Stačí dát muslimovi pěstí a dá pokoj. Jenže k tomu nebát se dát někomu pěstí se musím nebát dostat od něho pěstí.
Proto si tady kdekdo otevírá hubu. Říct něco takového z očí do očí. To si nikdo netroufne, protože by ho muslim hned zbil. A pravoslavnému taky ne.
Kolik z těch lidí, co tady uráží Rusy si to dovolí říct jen jednomu Rusovi do očí? Nikdo. Protože takový Rus by mu rozbil rypák.
Stejně si to nikdo nedovolí říct mě.

Většina z Vás tady jste jen slaboši a srabi.

Todle mi do očí nikdy neřekneš, protože to bych Ti přerazil čelist.

V teplém bezpečí doma za pecí u internetu sedím a nadávám a vyhrožuji všemu muslimstvu a ven pak jdu. On to nikdo neví, kdo jsem.

Řeknu Vám tajemství. Al-Kayda má seznam všech diskutujících zde, stejně jako všechny lepší rozvědky- Mossad, FSB, BIS, ME6, FBI a třeba Securité.

Vaše bezpečí není vůbec žádné. A na každého mají políčeno.

Třeba srab Sam Opal je vhodný kandidát na islamizaci. Stačí mu dát do huby a příjme islám.

Jan Nermuť Poteče krev. Navíc silné nebezpečí přestupu na Křesťanství- mohl by zblbnout naše najaté zabijáky.

Jahoda (pravá) pravděpodobná mučednická smrt- lépe odstranit bez násilí- stala by se příkladem.

Trtkoš. Zbabělce exemplárně popravit.

Myslím, že Al-Kayda je v zásdadě spokojena 99% možná 95% zde diskutujících lze dle ní snadno konvertovat.

Myslím, že většina těch neznámých darů je od nich.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 28.8.2010 17:41:46)
Odpovědět
Ale,ale,milý příteli,nač takováto slova zlá.
Radujme se z toho ,že jeden druhého můžeme obohatit myšlením i názory svými ,radujme se ,že je nám dopřáno svobodně hlásati názory své, jakožto pořád ještě dýchati i vzduch ne moc zkažený ,vždyť i ty,Kalous,či Pepan jste také tvorové boží!
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 28.8.2010 17:43:34)
Odpovědět
A také ještě Josef B.
I on je tvor .Boží!
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Kádar, 28.8.2010 17:44:03)
Odpovědět
Ještě jsi zapoměl dodat že tě sleduje také Chocholoušek. Používáš bolševické praktiky. Nevyhrožuj. Když jsi tak silný, napiš pravé jméno , adresu a uvidíš kolik nás dojde Ti to říct do tvých sk-----ých očí. Budeš se divit.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 28.8.2010 18:12:57)
Odpovědět
Pan Nermuť Jan je psychicky narušený jedinec ,občas léčící své postižení v jistém sanatoriu ,kam je odvážen vždycky,když jeho nemoc propuká ve svoji agresivní formu. Mezi tím však mívá stavy úlevy ,při kterých je pouštěn dokonce i mezi běžné občany ,kterým v tomto období nebývá skoro vůbec nebezpečný.
Vzhledem k těmto skutečnostem ,reflektujíce problémy pana Jana bych zde navrhoval ,aby jsme na něj nekladli příliš veliké nároky ohledně diskuzí s ním a spíše než nekompromisním odpůrcem mu byli přítelem ,rádcem ,kamarádem ,a někdy,bude-li to potřeba i hromosvodem a tím mu pomáhali ulehčit jeho nelehký úděl.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Luciper,Belzebub,Satanáš,Belzebul,Král všeho Pekla!,démoni a Satanáši,Anděl Smrti,Jan Nermutˇ a Jan NemruŤ,pekení démoni z prochlastaného Ruska., 29.8.2010 11:33:04)
Odpovědět
My a My jsme a Jan Nermutˇnás velký sluha,co má nás za svého boha a věrně slouží našim cílům a plní naše příkazy,když postavená jeho třetí noha tyčí se až do nebes a kolkoem ní má svatozář,jejž ozářila pravoslavný pod svícnem v chrámu oltář..
Je to nás posel a věrný pekla Rek,když pro nás píše a nesvatou církev pravoslavnou haní,nám A nám se dennodenně klaní a připraven je hned,
vypustit slinou ten svůj jed.
Rusko je již pod naší ochranou a jedinou to záchranou je sloužit peklu a činit Mé to příkazy čile a tato jeho píle bude po zásluze odměnou.
My A My děkujem ti Nermuti,náš blahoslavený a pravoslavně pozlacený do ruda vymrskaný čuráku a vystříklé semeno,ty jseš naše rudé vemeno a svatý Stalin i svatý Lenin již připravují pro tebe,až dostaneš se k nám do nebe ,plný kotel a v něm síru,
žij v pravoslavném míru a to náš záměr je,že nenašel jsi v klině díru odepřen ti frustráte byl ženský klín a tak honěním a masturbací léčíš si ten svůj žalný splín.
My a My ti odměnou však budem a nezoufej ,již čekáme tě v nebi a rajská hudba hraje ti,pak budeš na věčnosti Belzebubům v pekle se klaněti.
Klaněti.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 29.8.2010 15:46:48)
Odpovědět
Trkoši, já Tě varuju.
To je těžký hřích. Myslíš si, že je to sranda, ale tak to není.
Ty půjdeš po smrti rouvnou do Pekel.

Říká se: Kdo chce kam, pomozte mu tam. Ale do Pekla Ti pomáhat nebudu.

Odpouštím Ti.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:41:16)
Odpovědět
Honzo, jen uplny pomatenec muze napsat "Stačí dát muslimovi pěstí a dá pokoj.". Nevis o tom absolutne nic a jeste si myslis, ze jsi expert. :))))))))
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Nermuť Jan, 29.8.2010 15:57:04)
Odpovědět
Máš Pravdu. Napsal jsem to špatně.
Stačí nebát se dát muslimovi pěstí.

Dál, možná, že by mne v Evropě muslimové skutečně podřízli, ale není to jedno? Stejně tu není Duchovní potrava. Kde je nejbližší Monastýr (zdroj duchovní potravy) poblíž Pardubic?
Hrubá Vrbka. To je Morava.

Takže já nemohu žít v Pardubicích z Křesťanstkých důvodů. Jsem si toho plně vědom a když mne zabijou nebo vyženou, je to moje vinna.
Já totiž dostanu možnost odejít někam, kde je Duchovní Potrava, a když odmítnu, jsem pro Ježíše odepsanej. Maximálně můžu být mučedníkem.

Muslimové to věděj až moc dobře. K Monastýrům se nepřibližují.
Oni také nechtěj být prokletí.

Existují jen dvě možnosti:
Buď bude ve Východních Čechách postaven Monastýr (samo s Juliánským kalendářem), nebo musím odejít. Nemám na výběr.
A to také souvisí s muslimským řáděním. Tam, kde je Duchovní Potrava, nebude ono řádění. A kde není, co tam mám pohledávat.

Kolem Hrubé Vrbky budou vysídleni nepravoslavní. Ve Východních Čechách všichni. To ovšem nesouvisí s islámem, to souvisí s vírou v Mesiáše.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 11:55:00)
Odpovědět
Přečtěte si o Ježibabě třeba zde:

http://archive.ceskamedia.cz/czech.search?cc=1&URL=http:%2F%2Farchive.ceskamedia.cz%2Farticle.html%3Fid=118298_ex_M&q=tereza&wm=wrd

Měla velkou úspěšnost a umřelo u ní 20.000 lidí. Nakradla spousty peněz, průmysl smrti jí vynášel. Stará chamtivá svinská katolická Ježibaba.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Jentak, 28.8.2010 15:18:24)
Odpovědět
Vidětumírat tolik lidí a přežít bez úhony a s vysokým kapitálem na kontě je hodno jó veličiny.Jenže nelze nahlas říci které.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Ivan2, 28.8.2010 17:28:22)
Odpovědět
Víš proč Tě matka neutopila když jsi se narodil ty parchante. Protože určitě chodila do kostela. Jinak by takového zmrda nemohla nechat žít. Tolik nenávisti co máš v sobě ty , nemá ani to největší hovado. Podobáš se katolíkům překvašeným na bolševiky. Ty jsou nejhorší. Takové je třeba zavřít do klece.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(aha, 29.8.2010 11:31:56)
Odpovědět
Kazdy levicak je lidsky odpad. A ti rudi jsou nejhorsi. :DDD
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Ivan2, 28.8.2010 17:31:02)
Odpovědět
JosefB - Víš proč Tě matka neutopila když jsi se narodil ty parchante. Protože určitě chodila do kostela. Jinak by takového zmrda nemohla nechat žít. Tolik nenávisti co máš v sobě ty , nemá ani to největší hovado. Podobáš se katolíkům překvašeným na bolševiky. Ty jsou nejhorší. Takové je třeba zavřít do klece.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 28.8.2010 19:40:39)
Odpovědět
Proč to píšeš 2x troubo? Už jseš zase zchlastanej po kopulaci kozla? Vy ŘK homosexuálové jdete trvdě ve stopách nejslavnějšáho homosexuála Ježíše, který ženy odvrhoval a z celého srdce miloval jen učedníka Jana. Chudák Jan, jak jen ho musela prrdel pálit. Myslím, že starej tesař Josef Ježíše vyhodil z baráku, vždyť to je ostuda i teď. Máma Marie ho měla ve 12ti letech - inu pěkná rodinka.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 28.8.2010 19:49:16)
Odpovědět
Hej,podle tvých výtvorů to opravdu vypadá,že po kopulaci soudruha Lenina s kozlem jsi se dostal na svět ty.
Nakonec bych se i vsadil ,že ti kromě jejich "rozumu" zůstala po nich i ta jejich bradka!
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(xx, 29.8.2010 11:45:13)
Odpovědět
JosefB je chudak. Je mi ho lito.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Hardy, 31.8.2010 16:39:57)
Odpovědět
JosefB = mimořádný hovado.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(ThujaGarden, 29.8.2010 7:45:46)
Odpovědět
JosefB, doufám, že ti brzo někdo rozšlape tvoji hnusnou dr-ku, debile.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(JosefB, 29.8.2010 14:00:51)
Odpovědět
Hola - chlopi, tak jaké dnes byly vypékané hostie? A co Prznič dětí - hovořil dnes hezky? Odpoledne se přežere, zchlastá a při pornu usne jako to praase. To je život - 4x schůze v měsíci a je to státní zaměstnanec na plný úvazek. Parazit.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(blbeczhospody, 29.8.2010 17:07:27)
Odpovědět
výborně,Josefe,už dlouho jsem se tak nezasmál. P.Nermuť také výborně..
DÍKY
A PĚKNĚ JSTE TADY PÁR PROMODRALÝCH VYTOČILI.
A JEDNU BLÁZNIVOU PETRU
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 29.8.2010 20:32:06)
Odpovědět
Jo,já bych se také pobavil výtvory křížence V.I.Lenina s kozlem - Pepíčka B ,či nebohého Ner-mutě .
Jenomže vždycky ,když už čekám ,že se začnu smát se lítostí rozpláču.
Nad postižením těchto nebožáků.
No ale třeba ty to všechno napravíš. Neboť pochybuju,že opilce,který zrudnul a zblbnul z chlastu asi nikomu líto nebude! Neboť za to své postižení si může sám!
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(blbeczhospody, 30.8.2010 8:52:12)
Odpovědět
tak,tak- sam-opale.A co u tebe,vše v pořádku ?
Já v té hospodě nechlastám,já ji vlastním,tak musím být střízlivý.Takových sam-opalů tady denně sedává pěkná sbírka,tak to znám.Z toho se vyspíš. A ten anti-článek o tereze si přečti- stojí za to.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal, 30.8.2010 15:14:37)
Odpovědět
No ,víš ty ožralo,já jsem abstinent a co se týče toho článku a jemu podobných,víš kolik jsem jich za svůj život už četl? Nepřicházíš s ničím novým.Tak jako nepřicházel s ničím novým i tvůj bolševický soudruh politruk na vojně ,soudruzi učitelé ve školach ,soudruzi sedmilháři v novinách ,televizi etc .... Jen to občas přebalíte do lesklejšího celofánu a hurá a blbečci to chlemtají ,tak jako ty tvoje slivky v hospodě!
No jenom si vyskakujte,však on vás ten muhamedán srovná do latě! Až se budeš pětkrát denně válet s hlavou otočenou na východ ,až tvoje dcera a manželka si budou navlíkat burky ,až ti náboženská policie bude prohrabávat byt i tu hospodu ,kde budeš tak akorát čajíčkovat,
Potom si ještě rád vzpomeneš na to,jaké to bylo beztrestně slintat a urážet k vůli víře svoje spoluobčany.
Neboj se nic. Dočkáš se!
Ale ani při tom necekneš!
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(blbeczhospody, 30.8.2010 17:42:55)
Odpovědět
co to meleš.Ty nejsi abstinent,ted zrovna jsi přebral. O jaké víře to mluvíš? Tady se probírá matka Tereza a ne nějaké muslimské modlitby a oblečení. A věř si,čemu chceš,to ti vůbec neberu
A co to má společného s komunistama?Nebyl jsem,o mně nestáli,ale také mi nikdo neublížil.Fandím levici a je mi fuk,komu ty.
Pivo mám dobré,starý pivní sklep,studený .
Zrovna sanitární den,čistíme trubky,žádné slivky.Pro ty si chodí soused pro prase. Žeby to byla od tebe závist. asi jo.
Re: Matka Tereza – odpůrkyně potratů, které Clinton nepodal ruku
(Sam Opal@tiscali.cz, 30.8.2010 20:30:25)
Odpovědět
A tvůj alkoholismus ti taky závidím?
Asi jo že.
Když něco chodí jako kachna a kafrá jako kachna,tak je to asi krokodýl,žejo,ty náš malej bolševíčku.)))lol)
Matka Tereza z obrátenej strany
(Romann, 29.8.2010 15:05:33)
Odpovědět
„Utrpenie chudobných, je niečo veľmi krásneho a svetu veľmi pomáha tento príklad biedy a utrpenia, ktorý je šľachetný".
Matka Tereza
Menej početné, ale neprepočuteľné hlasy tvrdia, že Matku Terezu viac než život biednych priťahovalo samo utrpenie. A jej listy dosvedčujú, že vieru v boha necítila. Viac na: www.voltaire.netkosice.sk, téma: Matka Tereza z obrátenej strany
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(J.F.K., 29.8.2010 20:29:48)
Odpovědět
ty šmejd slobodomurársky rádobyintelektuálsky,
ty tu chceš posudzovať M.T.
a sám akorát z anonymity kydáš špinu na okolie ?!

Kkrivá špina si a aj ostaneš.

S neúctou



J.F.K.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(JosefB, 29.8.2010 23:12:42)
Odpovědět
Hele, kdo se dostal do spárů té hnusné albánské svinské babice, ten musel umřít. Nedivil bych se, kdyby i nějakému pomohla, vždyť 20.000 mrtvých v jejím domě o něčem vypovídá. Byl to Albánský čert a sestra Smrtky. Proč z té zkuurvené babice děláte všichni světici? Komu ta swině kdy pomohla? Pomohla tak leda umřít, tak si ty drátenické slovačisko protři oči, koho tady vyzdvihuješ. Zkurwená babice, která za Boha měla dolar. To je normální umořit lidi hlady, žízní, nepomocí? Mengele v sukních a bastard papež Jan Parkinson II. čerta použil jako reklamu na katolictví. V té době se ještě nezasrával a neměl slintavku, tak proč to udělal?
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(J.F.K., 30.8.2010 5:47:43)
Odpovědět
ty so svojím štýlom vyjadrovania mi nestojíš ani o námahu na odpoveď.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(JosefB, 30.8.2010 8:25:03)
Odpovědět
Dráteníku, podívej se, jak se vyjadřuješ ty výše. A z jaké zločinecké party jsi se koukni zde, kde zase chytli jednoho BISKUPA ŘKC se ZVÍŘECÍMI PUDY. --- Proč máte zálibu ve jménu Krista prznit malé děti vy shrbená howada?

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=675868
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 30.8.2010 11:12:04)
Odpovědět
no zato ateisté vraždí nenarozené děti po miliardách,dělají si z jejich kůže krém na plet´ a jestli toto není nekrofilie ,co to potom asi je?
Ispiraci si tak berou z nacistů,kteří pužívali lidských vlasů k výrobě provazů a lan,tuku k výrobě mýdla ,kostí jako noh ke stolům a židlím a nejedna atistická nacistická bestie i lebku jako těžítko na psací stůl.
Prvopočátky tohoto ateistického běsnění,kdy se ateista choval jak hovado a psychopatický dobytek počíná ve velké francouzké revoluci,kdy ateista za živa upaloval žen a dětí v pecích na chleba za pokřiku-takto peče republika chléb a řev obětí v plamenech z něj učinil zvěř,která po té brala co bylo po ruce a tak v peci na chleba skončila i nejedna obět,která měla prostě tu smůlu být v nesprávný čas na nesprávném místě..
Během 10 let ateistického běsnění ve Francii 18 století bylo takto zavražděno přes 1000000 lidí.
malé děti francouzký ateista označil za vlčata a topil v řece,nebo jejich hlavy rozdupával pod kopyty koní,napichoval na kopí a jejich matky a otce gilotinoval.
Mohu pokračovat ateistickou revolucí v Kamboždi,kdy rudí khmérové,taktéž ateisté povraždili přes 6000000 lidí,děti,které tento ateistický režim nemučil postřílel a zahrabal ,jejich rodiče to štěstí neměli bylo na nich použito mučení,trhání prstů na nohách kleštěma,
pálení rozžhaveným železem,
mučení elektrikou,
bití železnou tyčí,
obušky,
bičem,
trhání nehtů na prstech u ruk
a noh,
byl zmapován dokonce i kanibalizmus,kdy bylo pojídáno dětí ,dle výpovědi svědku prý dětská játra chutnají skvěle.
To ale není nic proti tomu,jak ateista Stalin nechal záměrně vyhladovět Ukrajinu a tak tam pomřelo na 6000000 lidí hladem.
Tam malé děti pekli v troubě a celé jedli.
Tak toto je ateizmus,nelidská a infaltilní zrůdná ideologie,která jde přes miliony mrtvol a nezastaví se před ničím.
Stydte se vy ateističtí pokrytci,kážete vodu a pijete víno,bestie.
Však on vám muslimský bojovník v brzku tu vaši nevymáchanou hubu zavře a bude vám to patřit!
Tak do 20 let a budete mít i zde v Česku dosti vážný problém.
Nutno dodat,že po zásluze,budiž vám to přáno,já vám to přeji.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(JosefB, 30.8.2010 19:07:21)
Odpovědět
Jahoďáku, omyj si gule studenou vodou a bouchni hlovou o zeď, třeba přestaneš být imbecil. Ty krákory si věď s úchylným bratrem v Kristu a nevnášej demagogii sem. Kdybys byl normální (a ne katolický úchylák), řekl bys: "Ten biskup je dobytek a potřebuje přibít pro výstrahu na vrata".---- Ale ty, Boží troouba tady meleš katolické blafy. Katolíci nemají s Bohem nic společného, jejich bohem je zlato, nemovitosti a peníze a jejich vyžraní šamani przní normálním lidem děti. Jste hajzloové a kryjete jestě větší haajzly.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 30.8.2010 22:46:06)
Odpovědět
jen tak pro tvou informaci je v západní Evropě na 50 000 000 muslimů a dalších 54 000 000 chce EU ještě dodat.
A to nepočítám ani to,jak se budou tito množit a díky absenci hranic cestovat a usazovat se i v Česku.
Já ti nadávat nebudu ,ale počkám,až ti za nějakých 20-30 let zavře hubu nějaký islamista a můžeš si být jistý,že ten ti druhou tvář nastavovat nebude.
Co si ateistický dobytek navařil,to si také v té Evropě sežere i s navijákem ,do ŘKC se navážíte a vyrábíte mediální bubliny a tak si sichrujete světskou moc.
Však zanedlouho o ni budete bojovat a půjde vám o život!'
A to nemusí trvat zase až tak dlouho.
Jseš rád?
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(JosefB, 31.8.2010 0:28:22)
Odpovědět
Strašení muslimy je agónie ŘKC, kdy těm darmožroutům je už odzvoněno. On je katolický extrémismus - např. patrný v Polsku a muslimský extrémismus, o kterém se vyrábějí hory propagandy, ale nikdo ho zblízka u nás nepoznal. --- Jestli budeš chtít vynadat, tak si řekni.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 31.8.2010 1:16:54)
Odpovědět
namísto bezduchého blekotání a skřehotání si udělej ihned jasno v makovici,ty ateisto.)
Tak do 30 let a mahmedánský jihadista ti pomůže,pokud máš dlouhé vedení a potíže s chápáním,klapky na očích máš a blbě žvaníš.
Strašení muslimem není žádná agónie ŘKC,ale realita,která levičákům tvého ražení nedošla a nikdy nedojde,nevadí,to se časem zpraví.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 31.8.2010 1:39:54)
Odpovědět
můžeš si klidně nadávat,já ti nechám poslední slovo a uchlácholím tak tvé nesmírně vysoké a zcela jistě i nesmírně choulostivé a načepýřené ateistcké ego,kterému je třeba uhladit pérka,aby ho neštrejchlo a nedostalo psotník .
Ateizmus je víra jako každá jiná a jen tak pro tvou informaci zvoní hrana právě že jí,protože v dnešní době už je tato víra brána jako OUT a věří v ní čím dál tím méně a méně lidí.
Narozdíl od Islámu,Křestanství a východním náboženstvím ovšemže a tak je ateizmus,ta pavíra po moci lačnících a světském mamonu vykořeněných ,bažících ateistických bloudů odsouzena k jistému zániku a její místo bude po právu na smetišti dějin a neštěkne po ní ani pes,což se nedá říci o monoteizmech.
O fanatizmu mluvíš?
Na své komentáře se podívej a přečti si,jak vypadá fanatické a fundamentální bránění si svého světonázoru,který je dle tebe,jako pro každého správného a nefalšovaného ateistického fundamentálního fanatika tou jedinou a správnou cestou a světonázorem,který musí každý uznat a kdo ne,toho počastuješ ihned přehršlem vulgarizmů , sprostáren a hulvátin.
Více lidí jako jseš ty a budete si tu svou víru bránit i pomocí zbraní a půjdete přes mrtvoly,ostatně v tomto má ateistická pavíra již zaběhlou tradici a neváhá si prosadit své i přes miliony a miliony zavražděných oponentů.
Největší fundamentalisté a fanatici jsou ateisté a jejich praktiky se nikterak neodlišují od praktik islámských ,či jiných teroristů.
Největší fanatici a fundamentalisti jsou ateističtí pabloudi,prázdní duchem .
HA!
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Hardy, 31.8.2010 16:47:39)
Odpovědět
JosefB = Ty šmejde, dopadneš blbě. Osud takovýhle rouhající se hovada časem si najde a až tě život kopne do držky, budeš se divit.
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 31.8.2010 22:46:46)
Odpovědět
upozornuje tě ty hajzle,že jsem ozbrojen,tak abys u toho kopání nenarazil!
Re: Matka Tereza z obrátenej strany
(Jahoda, 31.8.2010 22:58:49)
Odpovědět
sorry,měl jsem si lépe přečíst komentář.
Já jenom,že nesnáším vyhrožování,jednak se u toho necítím dobře a potom se cítím být i ohrožen a to nesnáším.
Takže bych tě chtěl Hardy požádat,abys nevyhrožoval JosefuB,jednak má právo na svůj názor a jednak žijeme v demokracii a nikdo nemá právo jej za něj omezovat a vyhrožovat mu.
Mě osobně,pokud by mě chtěl někdo kopnout do držky,nebo mou rodinu,nebo blízké,tak se budu bránit.
Ostatně na zbrojáku je to i napsáno-K ochraně zdraví,života a majetku.