reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa

Autor: Adam B. Bartoš | Publikováno: 1.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Lídr Suverenity Jana Bobošíková se s politickými protivníky nemazlí. V jediném vystoupení zkritizovala celou politickou reprezentaci. 

Podle Bobošíkové pokračuje snaha o rozvrat České republiky, který započal po roce 1989 prezident Václav Havel, spolu se svým dřívějším kancléřem a dnes předsedou TOP 09 Karlem Schwarzenbergem.

"Nejprve propustil na svobodu vrahy a násilníky (prezidentská amnestie), čímž zásadním způsobem destabilizoval společnost, nahlodal víru v právo, spravedlnost a pořádek. Poté zlikvidoval náš zbrojní průmysl ve prospěch francouzských, amerických, německých a dalších zbrojařských firem, které okamžitě obsadily naše tradiční trhy. Tato aktivita velmi přispěla k první fázi demontáže státu – odtržení Slovenska," uvedla Bobošíková.

Následovaly přístupové dohody s EU, které vedly k likvidace českého zemědělství a zpracovatelského průmyslu, tvrdí politička a připomíná například kvóty na cukr a uzavření řady cukrovarů.

Import enviromentalismu a jiných ekonomiku podvazujících netržních mechanismů ze západní Evropy vedl podle ní k prodražování a nekonkurenceschopnost výroby a jejímu pomalému zániku. Přitom Česká republika potřebovala naopak co nejrychlejší a ničím nelimitovaný růst, aby po letech komunismu dohnala západoevropské státy.

"Přebíráním ekonomických limitů prostřednictvím bruselských direktiv jsme podvázali svůj ekonomický rozvoj a stali se vazaly Německa," zlobí se politička. "Z vývozců – od vepřového masa, cukru, mléka, pšenice, oceli, zbraní až po investiční celky – jsme se stali žebráky, kteří jen čekají na drobky, které odpadnou od bruselského, potažmo německého stolu. To byla druhá fáze demontáže republiky – demontáž ekonomická," dodala.

Třetí fázi vidí v přijetí Lisabonské smlouvy a v přenesení dalších pravomocí do Bruselu. To je podle ní třetí - politická - demontáž státu, kdy si Brusel nárokuje rozhodování v energetických, imigračních, zahraničních i fiskálních politikách.

"U toho všeho byli od počátku Schwarzenbergové, Kalouskové, Nečasové a další, kteří nyní dokončují své dílo. Dílo zkázy. Oni, kteří českou ekonomiku dostali na kolena, teď nabízejí jediné řešení. Šetřit," kritizuje Bobošíková své politické oponenty.

Varuje naopak před zavedením školného, rozpadem bezpečnostních složek státu kvůli jejich podfinancování či před zrušením ambasád v teritoriích, kde by jinak Česká republika mohla získat další mimoněmecké trhy.

Podle Bobošíkové Česku hrozí "plíživá přeměna v jednu z německých spolkových zemí".
 
"Osud Lužických Srbů budiž nám výstrahou. To je čtvrtá fáze demontáže samostatného státu, fáze konečná!" uvedla Bobošíková.


www.prvnizpravy.cz

reklama
4156 čtenářů | 53 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Lojza z paseky, 1.9.2010 15:34:11)
Odpovědět
Docela by mne zajímalo, proč je ta paní Bobošíková neustále někde citována, nebo medializována či jak se tomu dnes říká. Vždyť je to paní „NIKDO“.
Do čeho se vrhla, tam vzápětí pohořela. Výjimku potvrzující pravidlo bylo její zvolení za júroposlankyni. To ale snad každý chápe z jakého důvodu byla ona a pan Železný zvoleni. Jakmile zmizeli z televizních obrazovek, jejich další setrvání ve vysoce výnosné živnosti europoslanecké bylo zmařeno.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Alberto Kvěch, 1.9.2010 20:53:18)
Odpovědět
Lojzo.To jsou jen hry euroskeptiků,hra na vzájemnou podporu.Bobo pomohla Klausovi na hrad,a teď Klaus podporuje euroskeptičku Bobo.Bobo se vždy lepila na prezidenty s očekáváním a nadějí, že oni zase pomohou jí.Přliš průhledné
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(pavjan, 1.9.2010 13:29:43)
Odpovědět
Bobo má pravdu. Těžké je, co teďka s tím. Vždyť už nám tu pomalu nic nepatří.Dnes rozhodují Němci o tom, jestli bude dost žrádla v samoobsluhách, či nikoliv. Tdy v diskusi koukám, že jako jsme se hrnuli do EU s vidinou zbohatnutí, tak už jsou tu další, kteří by se hrnuli do Německa s vidinou zbohatnutí. Na oba případy platí slova asijského mudrce: Kdo hluboce a vážně nerozjímá a nepřemýšlí, toho překvapí bída pod maskou blaha, odpornost pod maskou líbivosti a strast pod maskou štěstí. Ale klid, eurohujeři to jistí.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(PetrW, 1.9.2010 14:57:54)
Odpovědět
Jestli vám tenhle výlev soudružky Bobošíkové, kterému může aplaudovat asi jen ubožák jako Bartoš jako příklad "hlubokého a vážného rozjímání a přemýšlení" tak potež koště...
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Štastný Jim, 1.9.2010 13:00:12)
Odpovědět
Milá Bobo,
paličský,protiněmecký,předvolební pamflet.V řadě názorů máš pravdu,ale příčina předchází následek.A tak tomu bylo i před dvaceti lety,neexistence zákoného prostředí,idealismus některých lídrů a naprosté pohrdání morálkou,to byly hlavní příčiny pádu na hubu,a bude hůř.Šibalové všech zemí,ale hlavně ti naši se spojili a v jednom šiku,poslali naši zbídačenou ekonomiku.Po čtyřiceti letech tzv.plánovaného hospodářství jsme spadli ze sedmého místa na světě až na ekonomickou periferii.A naše polistopadové pseudoelity udělali z naší země montovnu Evropy.Díky pevnému svázání s německou ekonomikou jsme nepadli až na úplné dno.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Kalous, 1.9.2010 13:14:40)
Odpovědět
Myslím že je to trochu jinak - z nejlepšího místa v průmyslové produkci na obyvatele - možná 7. (za císařství Čechy a Morava kovárna císařství) a 1. republiky jsme byli za komunistů max. na 34. místě a nyní asi na 75. Takže za ten propad a nynější montovny zase tak komunisté nemohou.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Kyril, 1.9.2010 13:26:32)
Odpovědět
za 1. republiky byl HND na hlavu 7. nasvětě

v roce 1989 37. místo

nyní 27. místo nasvětě

Zničili nás komunisté, ale pod vedením Klause jsme rozhodně zašlé slávy neoprášily ani náhodou, v součsné době se nám německéá ekonomika už zase vzdaluje.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Nermuť Jan, 1.9.2010 13:57:34)
Odpovědět
To je blbost.
Všechno je přepočítáváno podle kurzu Amerického dolaru.

V roce 1989 byla ČSSR na prvním místě na světě v produkci HDP na jednoho obyvatele.

Tady je zfikslovaný měnový kurz a to je všechno.

Kdyby nebyl ten kurz zfisklován tak již dnes má Čína HDP 3-4 krát větší než USA.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(kingsfield, 1.9.2010 18:27:29)
Odpovědět
Kyril , byly 7.na svete, ale vcetne 3,3 mil. Sudety.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Štastný Jim, 1.9.2010 13:02:59)
Odpovědět
Sorry-udělaly,vracím se do obecné školy.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Guess, 1.9.2010 12:29:27)
Odpovědět
Bobošíková popsala velice přesně, co se u nás stalo. To je velmi hezké, ale většina z nás to ví.
Teď je třeba najít cestu, jak se z toho dostat.
Nejschůdnější řešení se zdá být převrat se znárodněním toho, co bylo ukradeno a toho, co bylo prodáno pod cenou.
Jako další vlasteneckou vládu odborníků.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(yar, 1.9.2010 23:42:45)
Odpovědět
nemělo se rozbíjet Rak-Uh!!!
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(meaculpa, 1.9.2010 23:53:55)
Odpovědět
"Tuto zemi si rozkradli češi sami pod odborným dohledem velkého otce privatizace Klause."
Privatizace až tak špatná nebyla, strašnou chybou bylo, že Klauz prodloužil termín a pak se tam nacpaly jím protěžované fondy a opěvovaný Kožený (a s ním by měl sedět, když protěžoval zloděje), které to rokradly. A pak jejich tvrzení, že právo nemá do ekonomiky co zasahovat! To je přece úúúžasná ptákovina. Ale je to věc lidu, jemuž prý patří podle jednoho papíru MOC a ten bohužel drží hubu. Takže čí vina??
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Lídl, 2.9.2010 21:45:59)
Odpovědět
Máš pravdu, ale právě proto je třeba přestat držet hubu a říct hodně nahlas, Klaus nese hlavní zodpovědnost za rozkradení naší země !!


Klaus je darebák a gauner první třídy !!


Zakřičme si to lidé konečně nahlas, budme politicky nekorektní, Klaus je darebák a gauner !! a měl by jít sedět spolu s Koženým !!
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Lídl, 2.9.2010 21:45:53)
Odpovědět
Máš pravdu, ale právě proto je třeba přestat držet hubu a říct hodně nahlas, Klaus nese hlavní zodpovědnost za rozkradení naší země !!


Klaus je darebák a gauner první třídy !!


Zakřičme si to lidé konečně nahlas, budme politicky nekorektní, Klaus je darebák a gauner !! a měl by jít sedět spolu s Koženým !!
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Lídl, 2.9.2010 21:45:54)
Odpovědět
Máš pravdu, ale právě proto je třeba přestat držet hubu a říct hodně nahlas, Klaus nese hlavní zodpovědnost za rozkradení naší země !!


Klaus je darebák a gauner první třídy !!


Zakřičme si to lidé konečně nahlas, budme politicky nekorektní, Klaus je darebák a gauner !! a měl by jít sedět spolu s Koženým !!
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(jarda2, 1.9.2010 12:07:48)
Odpovědět
když se kradlo za Klause, tak se zloději aspoň trochu báli. Volalo se dodatečně a farizejsky, že se měli lépe připravit zákony. Nu, jak by ty zákony vypadaly je nejlépe vidět na zákoně o dotacích do fotovoltaiky. Zde zloději udělali jedinou chybu, že tu "dotaci" - krádež uvidí jednotliví odběratelé na své faktuře.Ovšem krade se podle zákona ne proti zákonu, toť ten pokrok, když si na všechno dáme více času. Myslet si, že když se nyní krade na všech postech ministerstvech a jinde, že by jiný druh privatizace byl čistší je naivita, ale spíše farizejství.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Mihal, 1.9.2010 12:19:11)
Odpovědět
to je naprostýnesmysl, přeprivatizování z kuponovky do rukou západních firem již proběhlo za tržní cenu, bohužel zuboženou a potíženou první klausovou nepovedenou privatizací, mezi těmito 2 privatizacemi ještě docházelo k oddlužování firem, státem, aby je vůbec někdo koupil..

Kuponovka byla obrovské fiasko a neměl z ní ve finále nic ani stát ani malí dikové.

Problém už tehdy byl v Klausovi jeho všemocném trhu bez legislativy a hl. ve falešném vlasteneckém cítění toho pána, které ná přivedlo na pokraj bankrotu a z kterého nás dostal právě západní kapitál, bylo to těsně po jeho debklaech ve volbách kdy ho lidé prokoukli 1997/1998

inflace 10%, HDP 0,6% ale zato nezměstnanost 5, rizí socialismus se nepovedl.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 9:30:18)
Odpovědět
Pokud nehovoříš o Moravě, souhlasím pane.O Moravě raději nemluv, to tě degraduje.Jinak názorově ve slušném reálu.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(kingsfield, 1.9.2010 11:16:15)
Odpovědět
Bobo, before this is going to happen you need to ask the Germans and I doubt that they want Cecholand. They already control it economically and have no interest to burden themselves with any
occupation.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 9:24:08)
Odpovědět
Všichni víme,že dovedete cizí jazyk, tak se už přestaňte vychloubat a hezky česky pane.Nejste ojedinělý vyjímečný jedinec.Nebo chcete stále hladit po vláscích a slyšet jak jste dobrý.Někdo nedospěje nikdy.Hezky česky pane,jste na portálu v Česku, tak zde nezavádějte nevhodné.To také patří k základní slušnosti.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Nermuť Jan, 1.9.2010 10:43:37)
Odpovědět
http://www.czso.cz/csu/csu.nsf/informace/coby061410.doc

Zde jen odstavec.

Podle dat Informačního systému evidence obyvatel MV ČR (ISEO) přibylo v České republice za uplynulé čtvrtletí registrovanou zahraniční migrací 725 osob. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2009 se počet přistěhovalých snížil o 8,6 tisíce na 6,7 tisíce, naopak počet vystěhovalých vzrostl na 5,9 tisíce, na čtyřnásobek počtu evidovaného v předcházejícím roce (1,5 tisíce). Zároveň došlo ke změně rozložení přírůstku osob zahraniční migrací podle státního občanství. V 1. čtvrtletí 2010 nejvíce přibylo státních příslušníků Ruska (saldo 731 osob) a Ukrajiny (726 osob), dále Spojených států (588 osob) a Vietnamu (411 osob). Byl však také zaznamenán podstatný úbytek občanů Slovenska (o 1,2 tisíce), Polska (o 958) a Německa (o 475).


Takže si dělat naděje na sloučení s Německem můžete, ale jsou to jen plané naděje.

ČR je jedinná země EU, kde chodí víc Pravoslavných Juliánského kalendáře než katolíků a muslimů dohromady v neděli do kostela nebo mešity.

Proto bude ČR jedinná země EU, kde nebude vládnout islám, ale Pravoslavná církev. ČR je totiž zemí kam imigrují Rusové, Srbové, kteří žili na Západ od Železné opony, je jim to zde bližší než v jejich rodných zemích.

ČR bude součástí Ruska.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Čtenář 1, 1.9.2010 16:53:48)
Odpovědět
Proč se někdo nezeptá Bobošíkové, když tak miluje tuto republiku, odtěhovali svoji firmu do Číny. Měla by se jmenovat Bubušíková, jak se neustále snaží strašit svými demagogickými žvásty. Za vším se skrývá jen pohodlné koryto, nic víc nic míň.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Zay, 1.9.2010 16:56:11)
Odpovědět
Tedy svazačka Bobošíková jede. Ta se nezastaví před ničím. Co jí ti Němci tak zlého udělali? Že se do nich pořád tak naváží? Navíc jsem nikdy neslyšel od žádného Němce, že by chtěl ten český zkorumpovaný stát připojit ke své zemi jako jednu ze spolkových zemí. To by si tedy Němci opravdu pomohli, když by museli řešit naše žabomyší války a přízemní spory o ničem :-)
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Alberto Kvěch, 1.9.2010 20:57:01)
Odpovědět
Němci neudělali Bobo nic.Ona tvrdí jen to, co chce slyšet euroskeptik Klaus.Ona se jen nestydí.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Drake, 1.9.2010 19:38:50)
Odpovědět
Z clanek pani Bobo. se plně ztotožnit nelze.

Co lze al vyčíst z diskuze je, že sebemrskačství je národní sport. Až se této vlastnosti zbavíme, a začneme si sami sebe vážit, bude nám o dostlíp.

Jak můžeme chtít, aby si nás někdo vážil, když si nevážíme sami sebe.

Spousta věcí není ideálních, spousta jich je i na ho*no, ale pojdme se pokusit zlepšit, bojovat o to aby bylo lépe, a nejen kecat o tom jaký jsou češi pronárod. Tím si nepomůžem.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(boban, 1.9.2010 21:13:22)
Odpovědět
U pí Bobošíkové se mi nelíbí její přílišná snaha urvat kdekoliv a jakoukoliv dobře placenou a viditelnou funkci,ale pod tento její článek a každý uvedený názor se klidně p o d e p i š u.Jen tak dále, je potřeba připomínat těm nesoudným naivkům,kteří si Havla a Klause idealizují a kdo je v podstatě zodpovědný za začátek a vývoj dnešní mizérie.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Hurvínek z Pražského Hradu, 1.9.2010 22:56:20)
Odpovědět
Kéž by měla Bobo pravdu a ti němci nás chtěli, ´´Aach jo.. bohužel jenom lže a rozdmýchává národní nálady, těsně před svou další volební prohrou, tentokrát v práglu..
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(jaroš, 1.9.2010 23:55:12)
Odpovědět
no gastarbajtrem se mi nechce být
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Václav, 3.9.2010 14:17:05)
Odpovědět
Tento příspěvek je opět zavádějící. Kdo by mohl demokratický stát Evropy a světa (jako je ČR) donutit k tomu, aby zahraniční kapitál (včetně německého), nevstupoval do naší republiky. Byli jsme to dobrovolně sami, kteří jsme se stali hospodářsky závislými na Spolkové republice Německo. Tato závislost je pro nás prospěšná proto, že zahraniční firmy zcela obecně odevzdávají našemu státu patřičné daně (podle mne zbytečně nízké, o čemž rozhoduje naše suverénní vláda a parlament). Přispívají tak k zaměstnanosti našich občanů. Přesto však jsme politicky suverénním státem, který může kdykoliv, pokud si to většina obyvatelstva bude přát, vystoupit jak z EU, tak i NATO. Nikdo nás nenutí, abychom v těchto institucích setrvali! Proto má i politická strana, v čele které stojí pí. Bobošíková,. Stejně naprosto nesmyslný název má Strana svobodných občanů, neboť svobodu v našem státě máme, o čemž svědčí naše politické instituce, president, parlament, senát a nezávislé soudy.
Vite ze mi to vubec nevadi vy fanaticky euroskeptici, rad bych abychom jsme se stali novou spolkovou zemy SRN.Aspon by tu byl poradek a meli by jsme jsme aspon nejaky jistoty.Podivejte se na zivotni uroven byvale NDR.Jedte se tam podivad.I ty nejzaostaljsi regiony jsou na fincne lip nez treba praha.A to jen diky tomu ze se pripojili ke spolkove republice.Mimochodem za vsechno co se tady deje muze ten vas furer klaus.To on privedl tendle stat k zaniku tou svou skvelou trasformaci ktera byla mimochodem co se tice uspesnosti druha nejhorsi ze vsech postkomunistickejch statu.To diky nemu prakticky nexistuje ceskej prumysl.To diky nemu nejsme pravni stat.Kvuli nemu je tady silnej organizovanej zlocin.To diki nemu nejsme perspektivni zeme.Kdyby tady nevladl bily by jsme minimalne na ekonomicky na urovni spanelska nebo italie.Ne za nase problemy nemuze eu,ale Vaclav Klaus a jeho nezotpovedna politika v devadesatejch letech.Tendle clovek by jit za tidle ciny brucet.Aby nebyla mejlka nejsem zadnej levicak,ale to co se tady delo po revoluci proste nemuzu zkousnout, ikdyz se povazuju za silniho pravicaka tak proste musim konstaovat to co se tady delo nemelo z pravici nic spolecniho byla to cista mafianska poiitaka ktera v zadne jine zemy byvaliho vychodniho bloku snad krome ruska nemela obdoby a je za ni odpovedny prave nas soucasny prezident.
Opravdu by to bylo jen Českým zemím k prospěchu. Jak si Češi sami vládnou, tak okmažitě všechno popsují. Všechno co jde skurvit skurví. V zemích Českých bylo dobře jen za vlády cizí. Za I. republiky se kradlo-kradlo-kradlo. PO II. svět. válce se zase jen a jen kradlo-kradlo-kradlo. Po vymiškované pseudoreoluci se kradlo-kradlo-kradlo a krade se pořád.
Bylo by jen dobré, kdyby se České země zase stali součásti nové Říše Řimské a s vládou cizincu.
Co dodat?
(Nermuť Jan, 1.9.2010 14:33:22)
Odpovědět
Přes hubu a do rypáku.
Re: cha cha
(smepotomí, 1.9.2010 23:47:53)
Odpovědět
dyť Němci dáávno tomu říkali, že si neumíme vládnout, a naráží na to i Masaryk
Smutné tvrzení, ale je na něm mnoho pravdy. Když tu vládl cizinec (Lucemburkové, Habsburkové), byl tu pořádek a prosperita. Když našinec (Masaryk, Beneš, Havel), je z toho průšvih, podvod, úskok, rozkrádačka, podraz.
Re: cha cha
(TřiKřížky, 1.9.2010 9:41:03)
Odpovědět
V řadě věcí máte pravdu.
Češi si nechali zemi rozkrást pod rukama. Díky naší vlastní pasivitě a neschopnosti zde měli ráj různí podvodníci, vyžírkové a hochštapleři.
Bylo naší blbostí, všech obvyvatel ČR, že jsme si to nechali líbit, nezajímáme se o politiku, umíme jen žvanit u piva a stále volíme za své představitele stejné vejlupky.
Ono to není v zemi, ono je to v lidech.
Tuto zemi si rozkradli češi sami pod odborným dohledem velkého otce privatizace Klause.

nadávat můžeme jenom sami sobě, své hlouposti a děkovat zato oběma Václavům a jejich lokajům, přeprivatizování na západ nebylo už žádné kradení, západ to zaplatil a nebýt ho, jsme k.o.

Kdyby nás Německo chtělo jako další spolkovou zemi rozhodně bych v případném referndu hlasoval pro !!
Jsi kretén, jinak se takovému výlevu nedá říct. Necítíš-li se Čechem, vypadni, zmetku.
1. cítím se Moravanem a žiji na Moravě, takže ty mě nebudeš z mé země vyhánět

2. cajzl je hajzl to platilo vždycky už když sem byl na vojně, drželi sme se slovákama proti cajzlům

3. Jsem pro odtržení Moravy a připojení např. k Rakousku nebo k nějaké jin. necajzlovské zemi bez Klause

:-)
Jako Moravan mohu říci jen jedno: Vypadni zmetku.
Nermuťi Honzo, ty jsi tady nevětší a nejblbější idiot. Už chystej radějí žrádlo pro prasata a nechej svého blbého žvaněí. Věnuj se radějí svým pracovním povinostem. Imbecile !
Re: cha cha
(Nermuť Jan, 1.9.2010 14:01:39)
Odpovědět
Omlouvám se.
Bohužel jsem zatím potkal jen fašistickou Moravskou lůzu.
Re: cha cha
(Nermuť Jan, 1.9.2010 13:54:08)
Odpovědět
Jsem hrdý Moraván.
Sieg Haijl. Sieg Haijl. Sieg Haijl.

My máme krásnou Německou vlajku, jsme věrní Německu a jeho tradicím.

Češi jsou jen divá zvěř. Musíme je vyhnat z naší země.
Morava je nejstarší zemí Evropy ČEŠI JSOU ZLODĚJI ZEMĚ.

Sieg Haijl, Sieg Haijl, Sieg Haijl.

Toto je Morava.

P.S.: Na to se dá říct jen todle: postřílet a vyhnat, jako další Němce.

Vyhnali jsme sudetské Němce a Moravské Němce vyženeme taky.
No, vždyť píšu, že jsi kretén.
Re: cha cha
(Alberto Kvěch, 1.9.2010 20:13:12)
Odpovědět
Co to sem zavádíš za nacionalistické zhovadilosti.
Morava má právo na samostatný stát, nechci žít v područí Prahy a Klausovského cajzla-hajzla, jsem pro odtržení jsem radikální moravský nacionalista a jsem nato hrdý !!


http://www.facebook.com/Nasa.Morava?v=photos#!/?ref=home

Připomínám jenom moravským bratrům, že se blíží doba sčítání a že se přihlášením k naší národnosti a k našemu moravskému národu velmi důrazně vymezíme proti genocidením řečem nacisty Petříka, který tvrdí že neexistuje moravský národ !!!


Přidám teda odkaz na tento fašizující cajzloweb na hned 3 facebookvé moravské národní stránky a těš se nácku Petříku, ti eště vokážu jak neexistuejem ,smrade cajzlovské !!!
Re: cha cha
(Nermuť Jan, 2.9.2010 8:50:25)
Odpovědět
Ty nejseš žádnej Moravák, jseš jen obyčejnej dobytek.
Fašistická zrůda.

Tadle banda primitivů si léčí své komplexi na všech okolo.
Já jsem král a všichni okolo mne jsou dobytek.
Já mám právo vládnout celému světu.

Dobytku, o nějakou Moravu ti vůbec nejde. Už jen plán politické strany Moravané na Gemranizaci Moravy mluví za vše.

Rodiče Tě řezali málo. Tak to pak budem muset napravit. Zavřít do vězení až zčernáš.

Todle je jen divá zvěř. A tak se k ní také musíme chovat.

Ty bejku, vypadni z ČR a žij si na hranici ČR a SR v Rakousku a dej pokoj. To je totiž také Morava.

A nedělej ostudu slušným Moravákům, protože kvůli takovým dobytkům, jako jsi ty, se lidé budou hlásit k Čechům.
Re: cha cha
(Alberto Kvěch, 2.9.2010 9:16:00)
Odpovědět
Jako moravák musím souhlasit,že Klaus je naše tragedie,katasrofa Česka,ale jako moravák musím konstatovat ,že nejsi moravák, ale nacionalistický omezený tupec všech tupců.Kdo čte mé příspěvky může potvrdit,že se nikdy neuchyluji ke sprostému jednání, ale já v tvém případě jinak nemohu.Všem se omlouvám.Jsi hajzl nevědomá názorově omezená.
Johny!
Nejprve si zjisti, kolik to slouceni NSR s vychodnim Nemeckem stalo a pak vykladej o tom jak to v DDR je uzasne!

The costs of German reunification till today amounts to 1.5 trillion Euro(statement of Freie Universität Berlin)(1.5 trillion Euro = 1900 billion Dollar). There are additional special transfers from west to east of 100 billion Euro per year to rebuild the eastern part. So the costs of reunification exceeds the indebtedness of the German state
Re: cha cha
(austolycus, 1.9.2010 1:21:43)
Odpovědět
Nezáleží na tom, jestli jsi pravičák nebo levičák, jde o to, že jsi prostě debil.
Re: cha cha
(Alberto Kvěch, 1.9.2010 9:13:55)
Odpovědět
Austo.Pojmenoval jste věci příliš jednoduše.Příspěvek obsahuje mnoho pravdy.Souhlasím s Bobo ,že Havel byl hlavním iniciátorem likvidace našeho zbrojního průmyslu.Nevím, do jaké míry se na tak velkém podvodu podílel Klaus.Je to neodpustitelný zločin,protože celý svět obchoduje se zbraněmi,zápaďáci jen stáli za bukem a smáli se naší hlouposti.Okamžitě obsadili dříve naše trhy a rejžují.To byl ale jen začátek totálního rozkladu o který se postaral Klaus,včetně rozdělení státu.Ne Havel paní euroskeptičko Bobo,ale Klaus.Zajímavé,že v té době nevolal po referendum,to žádá jen když to vyhovuje jemu.Klaus opravdu byl a je největší škodnou státu. Právě za jeho působnosti došlo k naprostému zničení všeho ve všech oblastech.Pevně věřím ,že bude jednou za své činy odsouzen.Paní Bobo.Byl bych schopný fandit Vaší otevřenosti,ale zkušenosti s Vámi říkají jasně ne,Bobo se nedá věřit,Bobo politikaří.
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Nermuť Jan, 1.9.2010 0:42:51)
Odpovědět
A ještě jedna nevyslovená věta.
"Na tomto procesu se podílím i já a mám z něho penízky."
Re: Bobošíková: ČR se mění ve spolkovou zemi Německa
(Nermuť Jan, 1.9.2010 15:20:53)
Odpovědět
Ona to není zas až tak špatná strana, jen je tam jen jedna osobnost.
Podobně ODS,ČSSD. Strana dokáže žít bez osobností -KSČ. Nebo s mnoha osobnostmi (TOP-09). Ale s jednou- nemá nárok.