reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy

Autor: František Matějka | Publikováno: 2.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Zamyšlení nad tím, kam až to všechno může dojít a proč. Jedni považují střelce za šíleného, jiní říkají, že si za to mohou Romové sami. Já tvrdím, že obrovskou vinu nese stát a jeho aparát. Dost možná bude tento článek jedním z nejkontroverznějších, které jsem z těch 573 na blogu napsal. Nemohu ale jinak, neboť to, co se v Bratislavě stalo, je bohužel jen dalším dějstvím tragédie.

Z pohledu současného trestního práva bude pravděpodobně vše jasné. Střelec se samopalem zabil několik lidí a další zranil. Přeskočme pár týdnů vyšetřování a vyjděme z toho, že se dopustil vraždy. Odborníci se budou přít o to, zda jednal chladnokrevně a vědomě si akci připravil, nebo zda jednal v pominutí smyslů. S ohledem na skutečnost, že nakonec obrátil zbraň proti sobě, skončí vyšetřování velmi brzy. A já dodávám, že je to obrovská chyba, neboť to, co se stalo, má daleko hlubší kořeny a odložení tohoto případu je ani omylem nevyřeší. Současný extrémně humanistický svět, přeplněný údajně lidskými právy, multikulturalismem a integrací všeho se vším, nám prostě dává stále více zabrat. Případ z Bratislavy je jako z ukázkové čítanky. Každý, kdo zná film Volný pád, ví, o čem mluvím. Extrémně složitý systém, který předřadil umělá práva nad selským rozumem. Tisíce drobných kapek, plnících nádobu námi vnímané spravedlnosti světa, která jednou přeteče.

Zapomeňme nyní na to, že mrtví jsou Romové. Žádný rasismus, žádná xenofobie, žádná nesnášenlivost, jak se nám budou snažit vnutit. V Bratislavě šlo podle mě o něco zcela jiného, čemu jen budou chtít punc rasismu přiřknout. Šlo o mezilidské vztahy. Dlouhodobě špatné sousedské vztahy, o kterých ale stát a jeho aparát věděl a NIC pro jejich vyřešení neudělal. Vyjděme z doposud uveřejněných informací. V jednom bytě žije matka, její syn, její dcery a jejich druhové. Sousedé si opakovaně dlouhou dobu stěžují na jejich vnímání soužití s ostatními lidmi. Úřady opakovaně přijímají stížnosti a obyvatelé bytu si z toho nic nedělají. Konflikty s nimi v minulosti musely řešit výjezdy policie. V jednom případě dokonce zásahová jednotka. Obyvatelé bytu si z toho nic nedělají.

Lidé v okolí, včetně střelce, tedy využili svá práva a opakovaně požádali svůj stát, způsobem předepsaným psaným právem, o pomoc. Výsledek nula. Stát se nedokázal postarat o vyřešení jejich problémů. Jedni účastníci letitého sporu si z toho nic nedělají, zatímco druzí jsou v ještě větší depresi, ponížení a trpí odůvodněným pocitem, že jejich stát se jich nedokázal zastat.

U každého člověka existuje bod zlomu. Dodatečně si najednou všichni vzpomínají a říkají „nojo, s nima byly vždycky problémy“, „tady si s nima nikdo nevěděl rady“, „my jsme na to upozorňovali už dávno“, nebo „jejich soused byl bývalý voják a zbraně měl legálně“. Když si dáte tyto informace dohromady, a stát je, díky konfliktům z minulosti, které nevyřešil, měl k dispozici, vyjde Vám z toho jediné. Je jen otázkou času, kdy přijde nějaký ten bod zlomu.

Nic si nenalhávejme. To, co se stalo v Bratislavě, není nijak výjimečné. Děje se to po celé Evropě každý den (přestože konce nejsou třeba tak tragické) a důvodem není primárně nesnášenlivost k nějakému etniku, nebo čistý rasismus. V naprosté většině se jedná o prosté sousedské vztahy. Skutečnost, že na jedné jejich straně jsou účastníky příslušníci některých etnik, nemá s rasismem nic společného. Je to jen a výhradně otázka predispozice kultur. A to je přesně to, co mám na mysli, když tvrdím, že za tragédii v Bratislavě může z velké míry stát a jeho současná pseudohumanistická a multikulturalistická politika, kvůli které stát přestává mít přirozené páky na ochranu svých občanů před těmi, kteří se přistěhovali, nesdílí jejich hodnoty a dokonce po nich dlouhodobě šlapou.

Nejen Slovensko, ale všechny státy Evropy by se měly chytit za nos. Můžete si vymyslet zákony jaké chcete. Soužití s těmi, kteří nerespektují pravidla společnosti, nefungovalo, nefunguje a nikdy fungovat nebude. Sláva a čest výjimkám, před kterými vždy smekám. Na nich ovšem společnost další kroky postavit nemůže. Nechci být zlým prorokem, ale pokud na takovém soužití budou pseudohumanisté a politici dál stavět, bude takových bodů zlomu jen přibývat.

Každý příběh má někde začátek a někde konec. Konec tohoto příběhu známe.  Sedm mrtvých a třináct zraněných. Začátek je ale daleko před okamžikem, kdy vrah vzal zbraně do rukou a vyrazil. U toho začátku stál stát, který nedokázal, přes veškeré opakované volání lidí v minulosti, pomoci svým občanům před šikanou. Svým laxním pseudohumanistickým přístupem, plným slov o lidských právech na adresu šikanujících, proto podle mě z velké části může za tuto tragedii.

 

DOPLNĚNÍ S poděkováním čtenářům, kteří mě upozornili na slovenský pořad z roku 2005, dle mého soudu dokazující oprávěnost mého názoru v článku, dodatečně vkládám video:

reklama
3090 čtenářů | 57 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(hal4000, 2.9.2010 0:12:14)
Odpovědět
Nutno dodat že multikulturní stát nezasahoval právě proto že ti sousedé-neplatiči-teroristé byli cikánského původu(kdyby to nebyli cikáni tak by zasáhl) - tj. nezásáhl z rasových důvodů, jinými slovy v multikulturním státě pro cikány neplatí zákony, neboli multikulturní stát je rasistický už z podstaty
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(huntsville, 2.9.2010 13:24:21)
Odpovědět
Slovenský štát může za tragédii stoprocentně, ne jenom částečně. Kdyby tam ti morgoši nebyli, kdyby je fenďáci bez milosti vystěhovali, jako to dělají u příslušníků majoritní většiny, kteří někde něco před deseti roky nezaplatili, tak je samozřejmě nemohl nikdo vystřílet!
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(JosefB, 2.9.2010 0:13:15)
Odpovědět
Matějko omluv se čtenářům za to člápnutí do hoowna s Paumrdem a vrahy Mašíny a vezmem tě na milost. ---- Cikáni parazitují a stát je platí za jejich rozmnožování a existenci - což je naprosto pravdivé. Nic pro stát neudělají, všude Čechy pomlouvají a jen ničí a nastavují pazoury na peníze. Jak jsou prospěšnÍ státu a společnosti ty tlupy vypasenců, co za život nemáknou a jen se veseleji? PIŠ PRAVDU A LIDI SI TĚ ZAČNOU VÁŽIT !!!
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stilet, 2.9.2010 14:47:33)
Odpovědět
A ty ubožáku si nech tá svá h-ovna na sobě. Mizero! Hnojáku ! A neber si už gratry Mašíny a Paumera do své smrduté mordy ! Bolí tě try doibytku i ti všichni zaražění komunisty? Bolí tě dobytku ty zavraždění Němci po válce, když válka už zkončila? Chcípní šovinistické hovado !
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Nermuť Jan, 2.9.2010 15:07:29)
Odpovědět
Nechť slyšíš svůj trest.
Dostaneš to, co si zaslouží Tví hrdinové Mašínové.
Tak rozhodl Bůh.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Brabec, 2.9.2010 0:50:07)
Odpovědět
Vzpomínáte jak zakázali Dělnickou stranu, která chtěla bránit lidi před cikány ? Právě proto, že DS chtěla jít proti nepřizpůsobivým. Jo, vzpomeňte si !
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(leda h*vno..., 2.9.2010 1:04:45)
Odpovědět
...Dělnická strana by lidi před cikány ani omylem nechránila, byla to populisticko-bolševická neschopná svoloč, která akorát využívala nálad ve společnosti. S článkem souhlasím.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Petra, 2.9.2010 6:18:05)
Odpovědět
To, co se stalo v Bratislavě, je hodně velká tragédie. Rasistický vrah, který trpěl předsudky a zjevným anticiganizmem zabil spořádanou romskou rodinu. Byla sem právě vtedy služebně v Bratislavě a tak se mě to dotklo o to víc. Takle událost mě přinutila zamyslet se víc nad příčinami bíleho rasizmu a xenofobie vůči Romům. Jejích diskriminace na Slovensku, ale taky v České republice je takřka očividná. Proto se i organizace, pro kterou pracuji, snaží zmirnit utrpení Romů v SR a ČR.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(jorkšír, 2.9.2010 6:30:14)
Odpovědět
A to si z nás děláš kozy,ne? Jsi cikánka? Nebo máš za manžela či druha cikána? Nikdy tě cikáni neokradli?
Zkus si takovou milou stačí tříčlenou rodinku k sobě nastěhovat,poznáš ty slasti normálního života.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(koc, 2.9.2010 7:44:39)
Odpovědět
Pěkně jste přiznala jak nás bvyžíráte, jak zu našich daní bojujete proti těm co něco tvoří.Včera ve zprávách bylo jasně řečeno, že vyvražděná rodina byla problémová a nikdo s ní nic nenadělal.Stejně tak jak cigi v Opavě si vymýšlel jak na něj měl být připravován rasistický útok.....bude řešen nekde na úřadě za přestupek,při tom vyloženě vyvolával nesnášenlivost proti většinové skupině obyvatel...Měl by zaplatit práci všech policistů,novinářů atd... a současně za to že vznikla státu vysoká škoda /při platech policistů .../by měl jít do basy...
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 9:26:11)
Odpovědět
Petro, nikterak mě to netěší, ale musím konstatovat, že opět zvracíte zcela mimo mísu. Začíná se z toho stávat nepěkná tradice, nemyslíte?
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jeeves, 2.9.2010 9:38:55)
Odpovědět
Petra je evidentně kategorie jako Nermuť. :-) Doporučuji tedy ignorovat.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 10:00:51)
Odpovědět
Vám se to řekne:-) U toho Nermutě jde zjevně o nějakou diagnózu, takže mu možná pomáhá, když tady dává k dobru ty svoje nesouvislé katastrofické vize, zatímco Petra je nejspíš dobře živena státem (tedy z našich daní), což mě docela štve. Ona mi tak trochu připomíná jmelí - parazituje a ještě je jedovatá:-)
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 2.9.2010 11:09:04)
Odpovědět
:-))).... Nutno zapamatovat...
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stilet, 2.9.2010 14:52:00)
Odpovědět
Zvrací si do výstřihu tá ženština. A z držky si dělá také řiť a kadí si také do výstřihu, až ji ten kokteil teče po pupku do gatí.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Ka, 2.9.2010 9:47:25)
Odpovědět
Proč by Petra nebojovala za práva a výhody Romů, když je za to placená. Asi ji platí i feministky, gender spolky a homouši. Přece si nebude řezat pod sebou větev. .
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(hal4000, 2.9.2010 13:56:29)
Odpovědět
milá petra má nejspíše nakakáno že vyschne penězovod pro tyhle parazitické multikulti spolky a milá petra se bude muset začít živit prací, což vzhledem k její ,v normálním životě nepoužitelné, multikulti kvalifikací znamená že někde skončí jako uklízečka .. takže milá petro , přeji ti na dalších 40 let pěkné a spokojené umývání veřejných záchodků
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jeeves, 2.9.2010 11:57:49)
Odpovědět
Snad dojde, v rámci úspor, i na tyto "neziskové" parazity". Vykopnutí Kocába se zdá být dobrým signálem.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Karlos, 2.9.2010 13:51:36)
Odpovědět
Ono, bohužel na ně nedojde. Média nám to samozřejmě důsledně tají, ale tady ta tzv. "lidsko-právní agenda" je řízena z Úřadu EU ve Vídni. Takže, i když konečně toho zeleného Kocába vykopli a dali místo něj rozumně uvažujícího Romana Jocha, nějaké zásadní změny se zřejmě nedočkáme. Bohužel.
S článkem pana Matějky souhlasím. Ještě důležitější je pokračování jeho článku. Zde http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/153487/Bratislavska-tragedie-Strach-z-pravdy-mlzeni-a-dalsi-vladni-chyby.html
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(petrraft, 2.9.2010 14:26:18)
Odpovědět
Spousta cest po krásných slovenských horách vede okolo, anebo přes osady. vydejte se tam s manželem, drahým autem s velkým čelním sklem.
RUĆÍM za to, že si za chvíli budete přát mít u sebe samopal a obranné granáty. To je realita.
S malými dětmi budete nešťastná !!!
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(jira22, 2.9.2010 12:20:40)
Odpovědět
Nechci být ironický Petro, jak Vaše organizace pomáhá cikánům, kteří terorizují své okolí aby byli mírní, pomáhali starším lidem, uklízeli po sobě, nekradli a dodržovali zákony. Co jste proto udělala Vy, aby k podobné tragedii nedošlo?
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Karnwield, 2.9.2010 10:34:45)
Odpovědět
Že máš tú drzosť vypisovať takéto bludy! Byť takýmto pokryteckým pseudohumanistom a bojovníkom proti "anticiganizmu" (dobrý newspeak, evidentne odvodené od "antisemitizmus"), tak sa skryjem od hanby a už viac nevyleziem!

Veď ty nemáš mozog! Podaj si ruku so západnými pseudohumanistami, v blbosti si im zdatným súperom!
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Huckleberry, 2.9.2010 6:21:52)
Odpovědět
Ráno jsem ve zprávách slyšel, že motiv tohoto činu není ještě známý. Co vlastně chceme od rozhlasu, který nám mlží pravdu, která byla jasná obyčejnému člověku po složení několika známých zjištěních a shlédnutí záznamu 5 let starého. Jako by kikáni nebydleli někde poblíž, že. Kapička ke kapičce.....
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Rabi, 2.9.2010 7:46:09)
Odpovědět
Děkuji za váš názor. Škoda, že jej nesdílí někteří politici a na úkor obyvatel podporují tuto skupinu potencionálních voličů.
Rasistický ubožák Matějka.
(Nermuť Jan, 2.9.2010 8:33:56)
Odpovědět
Já jsem psal v jiném článku, co mi diktoval Bůh. V podstatě mi řekl, můžete si to přečíst.
Vy si myslíte, že jste moji lidé, ale já Váma pohrdám jste zlí krutí lidé. Nelidské stvůry. Stvůry, které si myslí, že když chodí do kostela, tak jim to projde.

Tak poslouchejte vy dobytvi. Mezi zastřeleným byli i Slováci a Češi. To je stejně jen ten podřadný dobytek.
Na You Tube jsem slyšel jeden názor, který je perfektní.
Němci nejdřív dobývali celý svět a teď budou sami dobyti.
Jak výstižené.

Co dává někomu, jako je pan Matějka právo rozhodovat, kdo je člověk kdo není?
Nikdo a nic. Jsme všichni lidé, ovšem někdo je lidskou troskou a zrůdou.
Takovými zrůdami a troskami ovšem nejsou Cigáni, ale zmetci, jako je pan Matějka. Já jsem člově a druhý není.

Vy mne obviníte, to vím jistě, že tvrdím, že Rusko vyžene muslimy a Cigány. Ano, ono to udělá. A je to stejné, jako s Němci v ČSSR. Oni překročili hranu. Byli agresivní a zlí. Roztahovali se a Právem náboženství nebo Cigánství se roztahovali.
Ti, kdo se začal chovat jako dobytek byli muslimové.

Ten rozdíl mezi Ruskem a EU je jasný.
V Rusku se začal jako dobytek chovat muslimský svět a proto je vypráskaj.
V EU se začal jako dobytek chovat tzv. Křesťanstký svět a proto to muslimové vyhrajou.

Víte Vy, že mezi Cigány je velké množství lidí, kteří pohrdají těmi dobytky, co dělaj bordel? a je jich většina. Ovšem když se budete ke všem chovat jako k dobytkům, budou držet při sobě. A pak to vyhrajou.

Jakou máte Vy jistotu, že po nástupu nácků nebudete i Vy střílení na potkání?
Já si dokonce myslím, že máte jistotu 100%. Ano budete také střílení.

Dám příklad. Polsko je plné nenávisti vůči Rusku. Za všechno může Rusko. To je pěknej život.

Všichni tidle Matějkové a další ptáci jsou:
flustrovaní lidé
zbabělci
lidé bojící se všech okolo sebe
papouškové cizích názorů- třeba Klaus a Bobo- lžou a to hodně blbě, ale oni je poslouchají na slovo

Všem těmdle lidem se v minulosti stalo příkoří. No a co. Musíme se znovu postavit na nohy a jít. JE OVŠEM TAK SNADNÉ VÁLET SE PO ZEMI A HLEDAT VINÍKY A LÍZAT BOTY TĚM, KDO STOJÍ. A POMLOUVAT JINÉ.

To, co tito hadi nenávidí u Cigánů, je to, že Cigoši stojí a mají lidskou důstojnost.
Neboli oni napadají Cigány, protože jim závidí, co oni sami nejsou.

Na tom byl založen Hitlerismus. Němci byli na kolenou a bylo tak snadné jím dát viníka. A do toho si pak kopnout.
Za pád Německa mohou Židi.
Za pád EU mohou muslimové.

Co je to za blbost. Za pád EU může jen a jen ubohost Evropanů, kteří žijí jako prasata.


Muslim si nikdy nic netroufne na hrdého Křesťana, to by pak dostal pořádně přes hubu. A když si troufne, tak pak bude bit.
Jako islámští separatisté v Rusku (SSSR=50 000 000). Tak je tedy vypráskaj z Ruska(SSSR).

Já se bojím Cigána, Muslima, Rusa. Proč? Protože mám strach. Bojím se všeho, i dýchat a pít se bojím.

Strach, vlastní ubohost. To jsou základní zdroje rasismu a islámu (i katolíků).

Když Cigáni nemaj rádi barák, tak jim dám nějakej vůz- dřeba maringotku a najmu je na práci, při které se může jejich záliba v cestování uplatnit.
Třeba se můžou starat o silnice. Čím víc najdou děr v silnicích, tím víc dostanou peněz. A hned je vyřešen problém v tom domě, se zbytečným placením Cigánu a Cigáni jsou spokojení a většinová společnost je také. Cigáni mají pak také méně dětí a zastaví se vzestup jejich populace.

Jenže, když mám strach a bojím se s tím Cigánem mluvit, tak je pa řešením vzít flintu a začít střílet.
Re: Rasistický ubožák Matějka.
(koc, 2.9.2010 9:06:52)
Odpovědět
Doporučuji blázinec v Kroměříži,popř. v Brně. Magory léčí v obou.Nástup neprodleně...postel reservována Vaše jméno,
Re: Rasistický ubožák Matějka.
(Chytrakzhospody, 2.9.2010 17:16:48)
Odpovědět
Ten spíš patří do Dobřan, tam prej maj obzvláště zuřivé
Re: Rasistický ubožák Matějka.
(kafka, 3.9.2010 5:52:00)
Odpovědět
Obávám se, že tady nepomůže ani doktor Chocholoušek
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(kytka, 2.9.2010 9:01:55)
Odpovědět
Souhlasím s p.Matějkou.Ale vše je hodně složité.Já rozhodně rasista nejsem,ale upřednostnování jedné komunity rasismus jen zvyšuje.Měli by být bráni jako každý jiný.Zničí byt,vystěhovat do holobytu.Tak jako se stát nemazlí s ostatníma.Jenže jejich reakcí se bojí všichni.Přitom znám dost Romů a slušných,kteří se za své lidi stydí.Naučili se zneužívat všeho co jim je poskytnuto a chtějí stále víc.Jsou-li přistiženy při krádeži oháneji se rasismem.Musí se zkrátka skoncovat s rozdělením na bílí a cikány a stíhat je za přečiny jako každé jiné.Neposílají děti do školy,sebrat dávky.Slušní lidé,at jsou jakékoli národnosti,na tyhle vyžírky jen doplácí.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jahoda, 2.9.2010 9:14:34)
Odpovědět
stejně už brzo na tuhle pozitivní diskriminaci brzo nebudou peníze,vláda propouští ůředníky a jiné státní zaměstnance po desetitisících,všude jsou škrty a nejsou peníze.
Co je ale pokrytectví největší je snaha znepříjemnit slovenské střelecké veřejnosti držení zbraní a získání ZP slovenskou vládou za její totální a kolososální neschopnost řídit policii tak,aby skutečně pomáhala a chránila.
A proto se ptám:pomáhala a chránila slovenská policie v případě před bratislavkým masakrem?
V prvém případě by měl proto odstoupit ten policejní velitel,pod jehož pravomoc ta oblast spadá,slovenský policejní prezident by se měl kát a ministr vnitra si sypat popel na hlavu ,postavit se čelem k masám a sebektiticky si přiznat vinu.
Nic z toho se ale nestane a na místo toho bude slovenská střelecká veřejnost šikanována,buzerována a pronásledována.
Komedie .
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 9:53:38)
Odpovědět
Ačkoliv to možná bude znít drsně, zatraceně se to vládě hodilo do krámu, protože teď může začít ukazovat prstem na držitele zbrojních průkazů, majitele legálně držených zbraní a sportovní střelce. Další pokusy o omezení našich svobod budou následovat. Nemuselo k něčemu takovému dojít, kdyby stát striktně trval na dodržování zákonů všemi bez rozdílů a bez výjimek. Nikdy nerozlišuji lidi podle barvy kůže, protože to není podstatné. Podstatné je, jací lidé jsme, jeden každý z nás. Jsme si rovni před zákonem a toto by mělo za každých okolností platit.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jahoda, 2.9.2010 10:53:44)
Odpovědět
,aby to pak nedopadlo jak v UK,kdy lejberistická stranazakázala drženízbraní veřejností a následně jim tam stoupla kriminalita o několikset procent.
Pokud mají na Slovensku nějaká združení hájící zájmy střelců jako u nás LEX měla by se střelecká veřejnost bránit a vinit z masakru stát a policii.
Není přece její vinou co se stalo.
Já,co jsem zaslechl ze svého okolí o tomto incidentu tak v kostce asi toliko...jednalo se o náhodné okolojdoucí,
střelec byl duševně vyšinutý
a samotář,
a pod. nikde ani slůvko o tom,že se jednalo o problemovou rodinu cigánů,která terorizovala okolí což se řešilo i pomocí policie a jednou dokonce i výjezdovky.

Tak tohle jsou naše masmédia,která neinformují po pravdě,ale namísto toho po polopravdách,nebo záměrně mlží a cenzurují skutečnou pravdu.
Viz třeba "mladík přepadl stařenu,ůtočník znásilnil dceru před očima jejích rodičů" a pod.
Proč se jasně a zřetelně nepíše,že se jedná o romské pachatele?

Skutečná pravda nakonec stejně vyjde najevo a kdo má internet a ví kdy hledat se jí dozví.
Doporučuji slovenské stránky Beo .sk a stránky DSSS,kde se jeden ale dozví věcí o neschopnosti policie chránit a pomáhat ....
Tenhle problém se už prostě musí začít řešit ,mezi lidma je mnoho nenávisti a ta narůstá pod tlakem jen a jen to bouchnout.
Pokud stát a policie do budoucna selžou podobné masakry jako v Bratislavě se budou opakovat a bude jich čím dál tím více a policie jim nedokáže zabránit.
Policie a BIS mají zmnapována akorád tak extremní hnutí a její členy a ty si pohlídá.
Dokáže ale pohlídat podobná zkratková jednání,když se prostě zatmí před očima a člověk ztratí naprosto soudnost a totálně vybouchne naprosto stejně jak bratislavský střelec?
Asi ztěží.
Proto je třeba hledat především způsoby,jak podobným zkratům předcházet a jak jim zabránit a to nějaké odebrání ZP nevyřeší.
Tento krok slovenské vlády by byl jasným krokem zpět k totalitě a nesvobodě a společnost by neochránil,právě že naopak .
Navíc by ani nic nevyřešil,protože člověk,který jedná v afektu stejně jako bratislavský střelec bude zabíjet čímkoli co bude mít po ruce a střelnou zbraň k tomu nebude potřebovat,
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Karnwield, 2.9.2010 10:45:42)
Odpovědět
Tak presne.
Kto má zbraň, má aj určitú moc, a to je pre štát čosi ako konkurencia.
Kto zbraň nemá, je bezbranný a štát si s ním bude robiť čo chce.
Tak, ako s nami všetkými.

Rečičky o bezpečnosti sú len zástierka. Je nezmysel, že ak by každý mal zbraň, tak sa tu postrieľame. Takto sa bežní ľudia nechovajú - už len z princípu, ak viem, že aj ten druhý je ozbrojený. Ľudia by si viac dávali pozor na ohováranie a šírenie lží. A politikov ani náhodou nezaujíma nejaká bezpečnosť občanov. Im ide o monopol na moc.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 13:24:13)
Odpovědět
Souhlasím s vámi. Můj muž i já máme oba zbrojní průkazy a doma legálně pár zbraní. Považujeme to za součást své osobní svobody. Mezi střelci máme dost přátel a známých a můžu zodpovědně říct, že jsou to mimořádně srovnaní lidé a ne nějací šílenci toužící po krvi. Takže půjdou-li vlády po podobných událostech cestou zákazu zbraní, bude to veliká chyba. Zločinci k tomu, aby si opatřili kvér, zbroják opravdu nepotřebují. A my ostatní bychom se najednou ocitli bez možnosti se bránit. Osobně mám pro tuto situaci plán B (začala bych trénovat krav-maga), ale doufám, že to nebude potřeba:-)
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 2.9.2010 14:06:56)
Odpovědět
Zdravím Sunny :-)... Mně bylo doporučeno pořídit si psa. Posléze jsem viděl jistý dokument o psech a velmi jsem se divil, že třeba i smrtelně zraněný rotvajler, dokáže stále ještě velmi účinně bránit svého pána, případně smečku. Už ho mám. A navíc, je to skvělý společník.
Mimochodem, víte že naši méně přizpůsobiví občané se velkých psů docela vážně bojí. V minulosti proti nim byli běžně používaní a snad je to v nich prý nějak zakořeněno, či co…
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 14:42:07)
Odpovědět
:-) Toho rotvajlera vám schvaluji. On prý, kromě toho, že je to opravdový bojovník, umí být i velmi hodný k dětem. Ačkoliv tady, myslím, hodně záleží na povaze psa a na výchově. My zatím psa nemáme, ale když jsme se stěhovali na venkov, uvažovali jsme o něm. Jenže zatím jsme pořád dost vytížení a já bych nechtěla mít psa jen na řetězu u boudy uprostřed dvora. Chtěla bych se mu věnovat, vycvičit ho, dělat s ním dlouhé procházky...zkrátka aby měl dokonalý psí život. Tak s tím zatím ještě chvíli počkáme.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 2.9.2010 14:52:20)
Odpovědět
Pravda, pravda, času nás to zvíře stojí spoustu. A alespoň nás nutí k pravidelným zdraví velmi prospěšným procházkám.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 15:08:36)
Odpovědět
To je fakt:-) Ale i to střílení je docela zdravé. Představte si, že během tréninku se projdete třeba 100x k terči a zpět na palpost - a když máte terč na padesáti metrech, tak je to taky hezká procházka :-))) Samozřejmě, že tam člověk neběhá po každé ráně a taky ti sofistikovanější používají dalekohled, ale někdy je potřeba vyměnit papíry a taky se občas člověk rád pokochá zblízka, když se to povede:-) Zkrátka ten pohyb k tomu patří. A co teprve IPSC? Tam se běhá i u střílení, ale to už je na mě moc výživná disciplína:-)))
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 3.9.2010 8:43:23)
Odpovědět
:-)))... Tak k tomu fakt není co dodat...:-)))
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 9:28:34)
Odpovědět
Pane Matějko, skvěle jste to popsal. Mám na tu věc stejný názor.
politická vina státu
(fred, 2.9.2010 14:47:59)
Odpovědět
Ano, také v tom vnímám politické zavinění státem. Politika pozitivní diskriminace byla před právním řádem stále jen diskriminací a nespravedlností, a tato disproporce následně patologicky pokřivila charaktery morálně nepevných a nezakotvených ras , etnik a lidí.
To, co se stalo bylo zoufalým pokusem o nastolení sesazené a pošlapávané spravedlnosti a práva.
Budoucnost společnosti dlouhodobě není možné budovat s pošlapáváním pravdy a práva, nýbrž jejím nacházením a hájením. Jakékoli kompromisy v této věci budou dříve či později draze zaplaceny.
Re: politická vina státu
(Jiří Vintr, 2.9.2010 18:06:00)
Odpovědět
Matějka je primitiv a není se co divit, že má, dle svého onanistického webu, pouze základní vzdělání...moralizuje a soudí, aniž by znal fakta..jak se případ vzdaluje, vyplývá, že zavraždění nebyli (jen) Romové a ni "konfliktní občanéů...ale ubohým rasistům skutečnost nikdy nevoní...
Re: politická vina státu
(emil, 2.9.2010 18:50:15)
Odpovědět
Ale vždyť o to právě politickým loutkám a hlavně jejich loutkářům jde - stavět pomocí této vnucované politické korektnosti (pseudolidská práva v rozporu s lidským rozumem) většinu nízko a středně příjmových proti sobě. Pak se budeme - budete - vyčerpávat v těchto nic neřešících diskusích a elity, zaštítěné svou mocí, pramenící z koncentrace bohatství a ovládnutí médií si s námi čím dál, tím víc, budou dělat, co budou chtít. Mám obavu, že v dnešní době, na daném stupni vývoje a směřování společnosti i technologií už není cesty zpět.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 2.9.2010 11:27:22)
Odpovědět
Dovolil bych si také opět souhlasit, pane Matějko.
Slovy o rasizmu se nejvíce ohánějí ti, kteří s ním obvykle mají největší problémy. Je zvláštní, že ostatní minority v naší společnosti obvykle nikomu nevadí (např. Vietnamci), alespoň já nikoho takového neznám. Nebude to náhodou tím, že zdravá společnost, podobně jako zdravý organismus se přirozeně brání proti parazitům?
Po tom, co se pomalu dozvídáme z médií, začínám mít mírné obavy, že bratislavský střelec se možná pro nemalou část veřejnosti stane takovým malým mučedníkem. Navzdory tomu, že to všichni oficiálně odsoudí. Celá věc se totiž dá chápat také tak, že on jediný měl dostatek odvahy postavit se zlovůli a teroru nepřizpůsobivých individuí a rozhodl se v pomyslném vyšším zájmu vše jednou provždy vyřešit i za cenu vlastní oběti…
Nedá se s tím souhlasit, osobně to ale asi chápu… A Bratislava je tak blízko.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(vuvuzela, 2.9.2010 11:19:25)
Odpovědět
To co se stalo v Bratislavě,to se stalo na začátku 9O.let někde na Znojemsku,nebo Mikulovsku.Mlhavě si vzpomínám,že policajt,nevím jestli bývalí,postřílel brokovnicí 5 cikánů svých sousedů a nějak se tím nikdo moc nezaobíral.Ani vlastně nevím jak tento případ dopadl.Nevíte někdo?Ale, že je postřílel,to je určitě pravda.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Kalous, 2.9.2010 12:39:01)
Odpovědět
Na Slovensku tehdy už také byl masakr - několik Romů se sekyrami přepadlo souseda, ten popadl kulovnici a na svém dvoře do nich úspěšně vystřílel celý zásobník. Jednalo se ale o nutnou obranu (na výstražný výstřel nereagovali a se sekyrou a noži útočili dál) a zřejmě kupodivu nebyl potrestán, ale asi se musel odstěhovat.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jiří Zahrádka, 2.9.2010 10:28:43)
Odpovědět
Je to stejné, jako v Janově. Stát na slušné občany kašle, přestože je odrbe o daně na ochranu jejich bezpečí, majetku, a veřejného pořádku. V soukromé sféře by šlo o bezdůvodné obohacení, ale stát si může dělat, co chce.

Při pohledu na ten strašný masakr na Slovensku by se měli stydět všichni multi-kulti zvrhlíci, propagující politickou korektnost a navzdory faktům nutícím k soužití lidi zcela odlišných mentalit. A samozřejmě, že stud a pocit viny by také slušel všem politikům, kteří za peníze daňových poplatníků na platící daňové poplatníky se.rou.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Jahoda, 2.9.2010 11:11:37)
Odpovědět
na Novinky cz je článek,který se jmenuje :
Slovenského masového vraha měl prý na mušce bývalý odstřelovač.
A v diskuzi s nejvíce souhlasnými hlasy zvítězil hlas p.Jana Hrušeckého který zní:
Hambím sa (stydím)za to že je dnes u nás štátný smútok za bandu darmožráčov.

A hned pod ním komentář s nejvíce nesouhlasnými hlasy který zní:
Střelba toho šílence je odporný a neodpustitelný čin a já doufám,že se ten člověk smaží v pekle(teda jestli nějaké existuje)


A ted do mě rasisti.
...Tak toliko asi v kostce jaká je nálada a názor obyvatelstva v této věci.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 13:11:34)
Odpovědět
Na lidovkách zase psali, že "lidé se na místě tragédie modlí..."
Já jen doufám, že se modlí za pana Harmana.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Nermuť Jan, 2.9.2010 15:11:39)
Odpovědět
Toto Vám vzkazuje Bůh.
Již tímto svým výrokem je rozhodnuto, kam po smrti zamíříte. Tedy do Pekla.

Předčasná smrt Vás zatím nečeká, abyste mohl(a) zpitovat své hříchy a kát se.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 2.9.2010 15:51:46)
Odpovědět
:-)Nemyslím, že by Bohu vadilo, kdyby se lidé pomodlili za nešťastnou zbloudilou duši.
P.S. Ví Bůh, že se tady vydáváte za Jeho tiskového mluvčího?
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Nermuť Jan, 2.9.2010 17:54:49)
Odpovědět
Kdo tady oslavuje vrahy?
Cigány vystřílet.

Samozřejmě, ďábel může mne zblbnout,jako kohokoliv jiného.

Pokud jste to myslil, tak, že ten vrah je špatný a mělo by se modlit za odpuštění jeho hříchů- pak se omlouvám.

Jenže ono to skutečně vyznělo jako oslava vraha. Pěkně se to podobá názorům mudžahedínů.

A navíc, pokud by skutečně nebyl ten výrok korigován, šel by jeho hlasatel přímo do Pekla.

Otázka pro Vás, považujete toho vraha za hrdinu? Pokud ano, pak nedosáhnete spasení. Doporučuji hluboce hloubat.

P.S.: Začínám psát knihu Vzestup Islámu a jak přežít a časem zvítězit.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(kafka, 3.9.2010 5:58:42)
Odpovědět
brain overflow error
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Stallker, 3.9.2010 8:44:58)
Odpovědět
:-)))... K tomu taky není co dodat...Dobrý
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Sunny, 3.9.2010 8:50:32)
Odpovědět
Považuji pana Harmana za nešťastného zoufalého člověka, kterému nikdo nepomohl, když o pomoc žádal. Jeho čin považuji za akt zoufalství a vyvrcholení dlouhodobého pocitu vlastní bezmocnosti. Toho dne, kdy střílel, zkrátka pohár přetekl. Takto to vidím na základě informací, které se postupně objevily v médiích (a některé pak zase zmizely nebo byly výrazně korigovány). Kdo ví? Možná bylo všechno jinak.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(Adéla, 2.9.2010 21:51:59)
Odpovědět
Pane Matějko naprostý souhlas s článkem,byla jen otázka času kdy nečinnost státních orgánu dožene občany,zatím občana, ke zkratovému jednáni.Házet to na na rasistickou notu a psychickou narušenost střelce může oblbnout pár jedinců jako jsou diskutéři nermuť,petra,vintr atd.Vyhlášením státního smutku, Slovensko nic neřeši,naopak může popudit další "psychicky"narušené občany,kteří mají za sousedy romy,nebo od kterých si romové něco "půjčili" na dobu neurčitou.
Re: Za tragédii v Bratislavě může také stát. Roky nechránil své občany před Romy
(filipgtk, 3.9.2010 15:24:45)
Odpovědět
Napriek všetkému čo sa píše o vyvraždení rómskej rodiny je pravda taká že iba jeden z 8 zavraždených bol Róm