reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletEuserver.cz
Vše z českých a slovenských eurorealistických webů na jednom místě
www.euserver.cz

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletFreeglobe.cz

Omlouváme se, data jsou dočasně nedostupná
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé

Autor: Petr Paulczynski | Publikováno: 7.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tak jsem se koukal na Hyde park, kde exceloval pronásledovaný Roman Joch. V porovnání s vystoupením jedné z jeho "pronásledovatelek" nevím odkud se vynořivší (pouze jediný odkaz nějak k zeleným poděsům v Googlu) Terezy Stoeckelové bylo jeho vystoupení hotový balzám na moji duši. Však také 69% hlasujících diváků v jeho prospěch o něčem vypovídá. A tak si dovolím malinkou úvahu na téma politické korektnosti.

Romská otázka, gay-lesbická orientace,  militantní islám, palestinští teroristé. Cokoliv řeknete nebo napíšete mimo mainstreamový proud levicově-salonních pseudointelektuálů na toto téma z vás ihned udělá xenofoba, homofoba, rasistu. Dnes je moderní pohybovat se výhradně v mezích politické korektnosti, což je prostý eufemizmus pro pozitivní diskriminaci.

Bohužel, této módní vlně podléhají politici, novináři i pedagogové. To, že se jedná o umělý problém, který majorita nepřijímá svědčí desítky zrušených diskuzí pod články na daná témata. A do toho mumraje přichází jako zjevení "sui generis" Roman Joch, odmítající projevy a činy pozitivní diskriminace. Konzervativec odmítající průlom do standardizovaného politického myšlení, do konzervativního jazykového výraziva, do ustálených společenských úzů. A ihned se ozývá onen výše zmíněný ryk, v němž zaniká to podstatné.

Pozitivní diskriminace je pseudohumanistická infekce, projevující se například vyhýbání se „rasistickým či sexistickým“ výrazům, podporou multikulturalismu, pokusy o zavádění kvót do přirozeného výběrového cyklu.

"Jejím cílem je vytvoření „jediného přípustného a správného“ stanoviska. Je to myšlenková tyranie vůči normální většině, fungující tak, že předstírá ohleduplnost a soucitnou laskavost vůči všem možným nenormálním menšinám, které vnímá jako tak či onak znevýhodněné, a musí je proto zvýhodnit,“ píše například známý publicista Benjamin Kuras. „Těch si dokáže navymýšlet tolik, až z nich udělá privilegovanou většinu a z normální většiny znevýhodněnou menšinu".

Politická korektnost dnešních našich dnů, již nerozlučně spjatá s pozitivní diskriminací zachvátila prostřednictvím mnoha nelogických nařízení Evropské unie celou kontinentální Evropu a došla svého vrcholu například úředně zaprotokolovaným popíráním spojení mezi islámskými teroristy, islámem a islamismem. Jsme svědky extrémního prosazovaní těchto levicových fenoménů omezujících osobní svobody napříč celou společností a deformujících skutečnost.

Tato infekce postihuje každého v jeho každodenním životě. Současní propagátoři pozitivní diskriminace, mluvčí politické korektnosti, různí samozvaní levicoví pseudointelektuální bojovníci za jakási nadstandardní práva menšin všeho druhu, feministky, sexuální devianti, ti všichni usilují o cenzuru, omezení svobody projevu a myšlení, o úplné vytlačení „nekorektních“ pojmů ze slovníků a mluvy, o odstranění tradičních označení, o cílené popírání přirozených typických rozdílů mezi rasami a etniky, mezi mužem a ženou, zdravým a postiženým, mladým a starým… atd., což nastoluje atmosféru strachu se těmito typovými charakteristikami vůbec zabývat.

Mnoho z těchto názorů lze označit za agresivní, demagogické a mnohdy hraničící s militantismem – například hnutí zvýhodňující homosexuální menšinu oproti většině heterosexuální, feministická (gender) hnutí a propagátoři multikulturalismu a nebezpečného míšení ras, zastánci neuvěřitelných práv zvířat… atd. Pozitivní diskriminace a politická korektnost doprovází jako přívěšek i další ultralevicové „ideály“ a stala se zbraní militantních ekologistů, aktivistů NGO-ismu, humanrightismu a trvale udržitelného rozvoje.

A tak zaplať pánbůh za zjevení naší politické scény pana Romana Jocha.

reklama
3228 čtenářů | 76 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


TAK TO ŘEKNU JÁ.
(Nermuť Jan, 7.9.2010 15:57:34)
Odpovědět
Homosexualita je dobrovolná úchylka. Homosexuálové se dobrovolně úchylní. Dobrovolně se rozhodli rouhat Bohu a žít hnusně.
Stejně je to s muslimy. Oni se dobrovolně rozhodli vyznávat zvrácené zákeřné náboženství zvrhle napodobující Křesťanství.
Je to svobodné rozhodnutí lidí, být homosexuálem, muslimem, zlodějem nebo vrahem. Stejně jako být multi-kulti.
Re: TAK TO ŘEKNU JÁ.
(Petr Tomeš, 8.9.2010 8:38:50)
Odpovědět
Homosexualitu si člověk nevybírá a ovlivnit nemůže, ultrakonzervativní debilitismus jako vy však ano.
Sexuální orientace se ve své podstatě jeví jako biologická, předurčená komplexní souhrou genetických faktorů a raného děložního prostředí, a proto není osobní volbou.[3][4] Neexistuje žádný přesvědčivý důkaz na podporu tvrzení, že rané dětské zkušenosti, výchova, sexuální zneužití, trauma nebo jiné závažné životní události ovlivňují sexuální orientaci Takové domněnky v současnosti pramení z nesprávných informací a předsudků. Neexistují žádné vědecké studie, které by prokazovaly nebo vyvracely úspěšnost konverzních metod usilujících o změnu sexuální orientace. Některé studie dokládají rizikovost těchto metod.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita
Re: TAK TO ŘEKNU JÁ.
(Za Nermuťovic rodinu bratr Jozef, 9.9.2010 11:15:29)
Odpovědět
Ze všeho nejdříve bych vás upozornil ,aby jste se nenávážel A TO JAKÝMKOLIV ZPŮSOBEM do našeho bratra Jana.
To že jest Jeník debilem víme všichni docela dobře,takže přípomínat mu jeho postižení není vůbec korektní.Vy sám coby sice trochu jinak ale též postižený by jste o tom měl k čertu také něco vědět.
Takhle si léčit mindráky.
Chce se mi zvracet!
Re: TAK TO ŘEKNU JÁ.
(HrabeX, 8.9.2010 11:37:52)
Odpovědět
Ano, samozrejme, vsichni homosexualove jsou masochiste, a tak se logicky sve orientace drzi co to jde, jen aby si uzili ponizovani od ruznych neukojenych deviantu... logika nad logiku!!
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiri hromada, 7.9.2010 11:50:12)
Odpovědět
Žádám autora, aby vyjmenoval, v čem byla za 20 let gay a lesbická minorita ZVÝHODNĚNA vůči ostatním. Pokud jsme něčeho dosáhli, pak jen toho, co svobodně užívají ostatní... Ze stavu -1 se dorovnáváme s ostatními občany ke stavu nula. Jakými výhodami nás tento stát zahrnul? Po čem se vám stýská? Po tom, že na nás chcete zase beztrestně řvát buzeranti do plynu? Jiří Hromada
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(ferda, 7.9.2010 14:48:35)
Odpovědět
Hromado, Hromado, nejste nic víc, než obyčejný posunovač h.o.v.e.n a lhář a k tomu ještě hysterický :-)))

Pamatuji si na vaše dušování, že nebudete chtít nic víc, než registrované partnerství, málem jste v TV u Jílkové plakal a dušoval jste se, že to je to jediné, co ke svému plnohodnotnému životu, coby tito "posunovači" potřebujete./úřady, dědictví,nemocnice atp./

A PODÍVEJME SE, NEUPLYNULO MNOHO ČASU, A ZASE JSTE TADY, V PLNÉ "GEJPARÁDĚ" A POŽADUJETE PRO TYTO PÁRY MOŽNOST ADOPCE DĚTÍ :-)))
říká vám něco přísloví: "podejte malíček a vezmou vám celou ruku ? :-)))

ps. že je homosexualita nemoc a diagnoza je nam tisíc sluncí jasné,stejné jako pedofilie aj. a měla by se léčit.
jistě můžete namítnout, že je to dobrovolné a se souhlasem obou, ale co v případě, že to dítě bude již třeba v desiti letech natolik vyspělé a bude s pohlavním stykem souhlasit? také to bude v normě a budeme ty pedofily akceptovat????? :-)))
a jedena expresivní úvaha na závěr, proč je to hrozba a špatné?- jednoho dne ráno vstanem a všichni budeme gay či lesbi. co se stane s živočišným druhem homo sapiens ? prostě nebude :-))
A to jistě nikdo z nás nechceme,že?
proto by se to mělo začít léčit.....
a to neuvádím, že tato vaše skupina je daleko více nebezpečná v roznášení HIV a jiných nakažlivých nemocí!
/statistiky WHO/

A ještě něco ,uplným závěrem, každý by se měl podívat na vaše tzv."párty" v San Francisco, July 27, 2008 Up Your Alley Fair !!!

Pokud je vaše prezentace i v tom, když jeden na druhého močí, veřejně, chčije mu na záda, případně do kelímku a oni to pak pijí, jeden druhému kouří brko,vystavují vším možným ozdobené své penisy, tak tomu msí každý rozumný člověk říci DOST!!!
a tak se pttám, proč heterosexuálně orientovaní, nepořádají takovéto zvrácené akce?
Inu proti asi, že my jsme na rozdíl od vás normální a ke svému životu to nepotřebujeme!
a pod čarou: at si každý dělá v mezích zákona co uzná za vhodné, ale doma a v soukromí, ne jak vy, posunovači h.ov.e.n. na veřejnosti:-)))
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(frantisek zajicek, 7.9.2010 18:04:21)
Odpovědět
Ano,homosexualita,pedofilie,zoofilie,Klausofilie a jine neduhy by se mely lecit.Jedina ucelna lecba byla vynalezena ve Francii a to nam vsem dobre znamym doktorem Guillotinem.Jeho celkem proste a financne nenarocne nacinicko dokonale vyleci i,svete div se,rakovinu v pokrocilem stadiu,zakerny virus HIV,Kikinismus a jine normalnimi prostredky nelecitelne nemoci.Staci strcit hlavu do pripraveneho otvoru,spustit mechanicke zarizeni a vase neduhy jsou razem ty tam,heterosexual FZ
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Petr Tomeš, 8.9.2010 8:36:25)
Odpovědět
"ps. že je homosexualita nemoc a diagnoza je nam tisíc sluncí jasné,stejné jako pedofilie aj. a měla by se léčit."

Proč ze sebe děláte tak nevzdělaného omezeného debila?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Homosexualita#Medicinalizace_homosexuality
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(ferda, 8.9.2010 11:59:52)
Odpovědět
pro "Petr Tomeš"

Vy jste také "POSUNOVAČ"?,nebo pracujete jen na nádraží na dráze ??? :-))
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(em, 7.9.2010 15:36:24)
Odpovědět
mal som tu cest vas zopar krat vidiet na ct v diskusiach (dufam ze sa nemylim a boli ste to vy). byt normalny slusny homos tak vas nakopem do riti. vy totizto nie ste zastupca homosexualnej mensiny ale profesionalny buzerant ktory si z toho urobil zivnost a zaroven reprezentant deviantnej buzerantskej tele-celebritnej komunity ktora svoju orientaciu (a vobec vsetko) nutne potrebuje prezentovat v mediach a tie vam to samozrejme vo svojej vesobecnej uchylnosti zeru aj s navijakom.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Dan Kratochvíl, 7.9.2010 15:50:59)
Odpovědět
Zdravím Vás pane Hromada, mohl bych slyšet váš názor na homosexualitu Václava Klause ??

Děkuji Dan
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiří hromada, 9.9.2010 3:28:20)
Odpovědět
Milej příteli,
já jsem s ním nespal. Za všechno však podle mne hovoří Kikina od Evičky Holubové...
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 7.9.2010 12:42:35)
Odpovědět
Osobně proti homosexuálům nic nemám ale můj názor je ten, že homosexualita je zmetek přírody. Oni sami za to samozřejmě nemohou.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Stilet, 7.9.2010 15:08:47)
Odpovědět
Přesně a výstížně ! Nechápu jak ti nešťastní úchýlové můžou ze své úchylky dělat přednost. Prostě zrůdy a jiné zmetky se rodili a líhly vždy ve všech dobách.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Gurom, 7.9.2010 15:42:17)
Odpovědět
To je pravda, stačí se podívat na syna homosexuála Václava Klause mladšího...
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Heřman Vidlák, 7.9.2010 16:00:47)
Odpovědět
Tohle je vrchol demagogie. Navíc podaný způsobem, který je mnohým multikulturním a multipohlavním krasoduchům vlastní.
VK mladšímu nesaháte ani po kotníky, Vy ubožáku.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Gurom, 7.9.2010 17:52:24)
Odpovědět
Ano, mě nedává čez na podnikání miliony, to máte pravdu, protože nejsem z korupčnické rodiny Klausových, ale zase ta genetická degenerace, ten rozvod hm.. no co čekat od dítěte homosexuálu, zvrácence že.. vždyť o tom je celá tato debata a nebudto politicky korektní jenom protože ta zrůda je z rodiny prezidentů..
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(pavjan, 7.9.2010 13:01:10)
Odpovědět
Je to tak.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 7.9.2010 12:07:17)
Odpovědět
Vy jste, pane Hromado, vždycky velmi emotivní. Poněkud hysterický. A demagog. Manželství mohl vždy uzavřít kdokoli, a neměli jsme "Zákon o manželství," ale "Zákon o rodině." Manželství je státu lhostejné. Společenský zájem je na vzniku nových občanů. Proto je institucionalizován vztah muže a ženy. Při uzavírání manželství nikdo nezkoumal, jaké jsou manželé sexuální orientace. Od chvíle, kdy nebyl trestný homosexuální styk, měli jste plně rovnoprávnost. Ve chvíli, kdy se vám udělal zákon o registrovaném partnerství, máte zvýhodnění, protože vaše soukromé záležitosti dostali spešl zákon, byly institucionalizovány státem, čímž jste do svých soukromých věcí zatáhli občany, daňové poplatníky, kterým je do toho houby.

Je jistě primitivní na vás útočit a urážet vás jen proto, že máte smůlu a vyfásli jste homos. orientaci. Je primitivní žvanit tak, jak to před lety předvedl poslanec Tollner, nebo jak se jmenoval. Ale svou sebestředností, zaujetím jen problémy své komunity a stále přiživovaným sebelítostným žvaněním o sobě jako obětech diskriminace jen zvyšujete míru oprávněného odporu vůči homosexuálům jako takovým.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiří hromada, 8.9.2010 1:14:23)
Odpovědět
Nepíšete pravdu.Když byla v roce 1961 homosexualita u nás odtrestněna, zůstalo nerovné postavení minority v tom, že povolená věková hranice byla od 18 let. Pro heterosexuální dvojice 15 let. Tuto nerovnost jsme odstranili v roce 1990. Je naprosto lhostejné zda jde o zákon či jinou legislativní formu.Registrované partnerství odstranilo řadu praktických nerovností v běžném životě, Daňových poplatníků se dotýká stejně jako institut manželství. Ale to nejpodstatnější se odehrálo v myšlení českých občanů. V roce 1990 nás akceptovalo 10% občanů. Při posledním průzkumu veřejného mínění 75%. K oprávněné kritice minority (vyjma neoprávněné od nácků, dogmatických věřících, či lidí, kteří mají problém sami se sebou) tedy nedochází - jak si hystericky přejete...
Váš hysterik Jiří Hromada.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 8.9.2010 10:19:16)
Odpovědět
Ano, omlouvám se, na tu věkovou nerovnost jsem nepomyslel. Nicméně, stěžejní je to, že zákonem institucionalizované registrované partnerství je speciální zákon pro homosexuály, což je jejich zvýhodnění oproti všem jiným občanům.

Srovnání významu manželství a RP pro daňového poplatníka z Vaší strany je mimo. Manželství, jak jsem psal již výše, je institut, z kterého mají mít daňoví poplatníci prospěch v podobě vzniku nové generace členů dané společnosti (národa), nových plátců daní atd. Specifické právní záležitosti jste mohli řešit i bez RP, jednotlivými právními úkony (to mi potvrdila i právnička, která jednomu známému homosexuálovi pomáhala, a sama řekla, že se jí na lobbyingu za RP nelíbí důvody, které se uvádějí, protože ve skutečnosti všechny jsou řešitelné i bez RP). Vám šlo ovšem o institucionalizaci, o falešné "znormálnění" homosexuálních partnerství. Jenže černá je černá, i kdyby tisíc zákonů tvrdilo, že je bílá, pane Hromado.

Je typicky sebestředné a nesoudné, když vidíte nějaké "nerovnosti." Homosexuální vztah prostě není shodný s manželstvím, s tím nic nenaděláte. Já vidím nerovnosti v životě plešatých, brýlatých, tlustých, hubených, alergických....... To holt tak prostě je, že lidé mají různá zvýhodnění i znevýhodnění. Jenže ti ostatní z toho nedělají hysterický povyk, jako homosexuálové, kterým vždycky všichni křivdí, přestože oni jsou elitou společnosti...

Vývoje v názorech lidí jsem si vědom. Jedno specifické území, ve stejném období, a taková zásadní a masivní změna názoru. Spontánní vývoj? Zjevně asi ne, že... Propagaci, vymývání mozků, to máte na skvělé úrovni, to je fakt. Vývoj v této věci je bohužel smutnou ukázkou manipulovatelnosti lidí, kterou vy umě využíváte ve svůj prospěch.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiří hromada, 9.9.2010 3:07:49)
Odpovědět
Opět nepíšete pravdu.
1. Žádný zákon sám o sobě nemůže být zvýhodněním. Až to, co v praxi znamená, může někoho zvýhodňovat. Je snad zvýhodněním to, že tyto dvojice dědí ve stejné skupině jako manželé, když spolu žijí (a vytvářejí společný majetek) třeba čtyřicet let? Nebo možnost dostat informaci od lékaře? Nebo vyzvednout poštu nebo důchod na poště? Nebo odmítnout svědčit u soudu v neprospěch partnera, atd? NNavíc není nikterak speciální - jak vám skvěle odpověděl pan Tomeš.

2.Těch praktických, rovnoprávných možností, které zákon umožňuje je (podle prováděcího nařízení) na mnoho desítek. To máme kvůli každému problému konat (a platit!!!) nejrůznější úkony, když lze vše vyřešit jediným podpisem partnerů? Jistě, lze napsat např. závěť. Každý schopný právník ji zpochybní. Veškerý majetek obou získá příbuzný zemřelého, který oba nenáviděl...
Takových případů jsme před přijetím zákona řešili mnoho.

3.Jaképak falešné znormálnění? Naše partnerství JSOU normální. Milujeme se, hádáme, rozcházíme se a zase usmiřujeme, studujeme, chodíme do práce, platíme daně, vaříme, jíme, pijeme, vyměšujeme, čumíme na televizi, chodíme na pivo a hádáme se s hysterickými homofoby, kdo z nás je normálnější.

4. NIKDY jsme netvrdili, že registrované partnerství je shodné s manželstvím. Už jen podle názvu ne. Manželství si vymysleli křesťané pro muže a ženu. Bůh jim žehnej. Registrované partnerství je pro dvojice stejného pohlaví. To, co je spojuje, co je shodné je láska. Bůh nám rovněž žehná - ve jménu lásky.

5. To čemu říkáte hysterický povyk, je racionální vysvětlování v médiích, že 2000 let žijí na světě lidé, kteří jako skupina byli pronásledováni, upalováni, zavíráni do koncentračních táborů jenom proto, že se narodili jinak, než ostatní... A že mají stejná práva jako ostatní.
Kdyby disidenti a studenti před rokem 1989 neudělali hysterický povyk, byla by totalita u moci dodnes. Kdybychom my mlčeli v době demokracie, svět by nepoznal že není pouze černobílý, ale že je to nádherná, pestrobarevná louka různorodých rostlin.

6. Vymývání mozků? Tak to už je opravdu zoufalý argument. Možná vstupujeme lidem jako vy do svědomí. Ale Češi nejsou primitivní národ. Vyberou si, kdo si zaslouží akceptaci a kdo odsouzení. 75% vybralo nás.

Váš pestrobarevný hysterik Hromada.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 9.9.2010 10:36:19)
Odpovědět
Tak kde nepíši pravdu? Konkrétně, prosím.

1) Prvním dvěma větám asi nerozumím. Vidím je na úrovni tvrzení: „Facka sama o sobě nemůže bolet. Bolí až mozková reakce na vjem senzorů ve tváři fackovaného.“
Ano, Váš příklad je zvýhodněním. V manželství mohou žít i homosexuálové (třeba i homosexuál s lesbou), na to jsem poukazoval v prvním příspěvku, a jsou-li schopni přivést na svět dítě, přinášejí něco, na čem je celospolečenský zájem. Proto jim náleží některé majetkové výhody. Neregistrovaní homos mohou otázky dědění vyřešit závětí i bez RP, podobně další příklady. Odmítnutí svědčit v neprospěch partnera je u homos dokonalou demonstrací neodůvodněného zvýhodnění, neboť tento institut (nanejvýš diskutabilní), který ohrožuje společnost nižší šancí k ochraně před pachatelem, byl dle všeho zaveden právě pro soudržnost rodiny, jako celku, který zabezpečuje novou generaci členů dané společnosti. Zvýhodnění homo-párů v této věci je pro společnost výlučně mínusové, neboť ze soužití dvou osob bez dětí nemá společnost víceméně žádný prospěch, ale přesto je ohrožena neusvědčeným pachatelem, příp. zbytečnou prací státních orgánů k nalezení dodatečných usvědčujících materiálů.

2) No to je ale peněz, za ty nejrůznější úkony…! Nemocní zaplatí za léky více. A pořád, nejen jednorázově, jako v případě zápisu u notáře. Na ně se ovšem kašle, naopak, placení je řešením deficitů. „Každý schopný právník“ zpochybní závěť? Ha – takže neschopnost faktického provedení a aplikace právního institutu zpovědi se má řešit – dalším institutem? Ne, pane Hromado. Vydědění příbuzných zemřelého, kteří na něho kašlali, je možné i v případě manželství.

3) Vaše partnerství nejsou normální. Stejně, jako není normální pedofilie, zoofilie apod. Nechci vás tím urážet a samozřejmě nekladu na roveň homosexuální deviaci (deviation – odchylka, odchylka od normálu) s výše uvedenými deviacemi. Jenže zrovna tak jako není normální, když mi dobře nepracuje štítná žláza, není normální ani sexuální přítažlivost dvou osob stejného pohlaví. Nemyslím, že by to bylo i „vině“ homosexuálů. Věřím, že jde o vrozenou abnormalitu, stejně jako chronické choroby. Jenže zatímco jiní se svými zdravotními abnormalitami mohou být naštvaní na Boha, na osud, nebo prostě na život, vy přesvědčujete sami sebe i své okolí, že homosexualita normální je.

4) Manželství si nevymysleli až křesťané, ale o to nejde. Jistě, neříkáte, že jde o shodu s manželstvím, ale žádáte shodné principy – viz Vaše slova o právních úkonech, nahrazených RP, např. dědění ve stejné skupině, jako manželé. Že se to jinak jmenuje, vím také, o tom tato diskuse opravdu není.

5) Podle tohoto bodu si začínám být jist, že jde skutečně o Vás, Jiřího Hromadu, a že si na Vás nikdo nehraje. Pestrobarevné louky jsou Váš oblíbený příměr. K věci: celé dějiny lidstva jsou plné krutostí a křivd. Homosexuálové nejsou jedinou skupinou, jenom to tak vypadá, na základě vaší dokonalé PR práce. Samozřejmě, že útoky proti homos jsou nespravedlností, protože homos nemůžou za to, že se narodili s touto úchylkou (mimochodem, za to ovšem nemohou ani třeba ti pedofilové, kteří mají kříž o hodně těžší, než vy, protože jejich úchylka je extrémně nebezpečná. Přesto, že za to nemohou, musí společnost bránit průchodu jejich vášní). Jenže neútočení na homosexuály a jejich všeobecná propagace (viz filmy či seriály v TV. Jednou jsem zahlédl US seriál, snad pro mláděž, jedna osoba mi o jedné roli říkala, jaký je to strašný klaďák. „Tak to bude teplouš,“ odvětil jsem. Ta osoba se začala pochichtávat – samozřejmě, opravdu tam homosexuála hrál. Holt, svého času snad musel být téměř každý kladný charakter homosexuální v americké televizní produkci), navíc s neodůvodněnými privilegii, to jsou dvě rozdílné věci. Vskutku hnusná demonstace sebestřednosti je to, když se údajně nějací američtí homos radovali ze smrti R. Reagana. Jako že on bral AIDS jako trest boží za homosexualitu a nic s tím nedělal. Měl osobně chodit a nasazovat jim kondomy? Slyšel jsem, že postup byl tehdy dokonce takový, že v šoku z neznámé choroby se provedlo standardní opatření – karanténa, jenže homo-propaganda začala vyvádět, jaká je to diskriminace, no a tak se AIDS šířil svobodně dál. Mimochodem, Reagan byl myslím prvním US prezidentem, který nechal v Bílém domě přespat homo-pár, a to přesto, že sám měl samozřejmě na tyto věci konzervativní názor.
Další ukázkou hnusné sebestřednosti je rezoluce Evr. parlamentu, plná frází o diskriminaci a o tom, jak byli homos perzekuování za války. To byl perzekuován skoro každý, ale to neva, hlavně když se uzase ukáží homos jako strašné oběti, co?

6) Češi jsou velmi primitivní národ. Jaká je intelektuální úroveň lobyingu v poslanecké sněmovně, když tam na vaši podporu udělá tiskovku Monika Absolonová a přizve si nějakého neznámého exhibouše z Big Brother (nebo co to bylo za kravinu)? Mimochodem, nemyslím tím toho známého homouše z Vyvolených. Tohle byl neznámý vůl, podle všeho heterouš. Tohle, pane Hromado, je plytká propaganda, která bohužel zabírá. A je to vymývání mozků opakováním manter typu „tolerance k odlišnosti.“
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiří hromada, 10.9.2010 12:44:58)
Odpovědět
- V čem nepíšete pravdu jsem odpověděl v předchozím.

- Takzvané výhody požívají i bezdětní manželé. Pokud registrovaní partneři nemají děti, jsou ve shodném postavení. Proč by neměli mít tudíž shodná práva? Zvláště, když mnohé dvojice dítě mají a vychovávají???

- Nejde přeci jen o peníze, ale o velkou ztrátu času, vyřizovat po úřadech desítky situací (navíc často bez úspěchu), které mohu vyřešit úspěšně jediným podpisem!!!

- Samozřejmě, že vše platí pouze pro dvojice, které uzavřou partnerství. To vskutku není pro stát žádná ekonomická újma. Statisíce ostatních gayů a leseb platí vysoké daně. Vy směšujete jednotlivce v minoritě a dvojice stejného pohlaví.

- EU správně poukazuje na neřešenou diskriminaci těch, kteří byli po desetiletí pronásledováni. Neřeší už ty, kteří diskriminováni nejsou. V Evropě jsou státy, které zdaleka nejsou tak daleko jako my (Slovensko, Polsko, atd.).

- Vy jste zřejmě už alergický na cokoli, co se v souvislosti s námi objeví. Copak denně nevidíme v televizi propagaci majority? Všechny novinové stánky, naprostá většina Tv pořadů jsou o majoritním sexu a vztazích. Když se někde občas objeví prvek z našeho života, už řvete jak jste znechucen. Tak se na to nedívejte. Nebo že by vás to rajcovalo?

- Jsem rád, že jsem poznal jediného Čecha, který není primitivní (když všichni ostatní podle vás jsou). Škoda, že má primitivní argumenty.

Váš primitivní Čech Jiří Hromada
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 13.9.2010 18:29:06)
Odpovědět
1) Jsou-li manželé programově bezdětní, nemají na privilegia nárok také. To už jsem psal dříve. Homo-dvojice mohou vychovávat děti, ty však zajisté nevznikly homo-dvojici bez přispění člověka opačného pohlaví, že?

2) Onou ztrátou času trpí každý, kdo stejné úkony potřebuje podstoupit. Nemůžete srovnávat homo-dvojici s manželstvím (na kterém je celospolečenský zájem), ale se svobodnými jednotlivci.

3) Když v GB přijali RP, uvedli i odhadované ztráty na daňovém výběru. To je pro stát ekonomická újma, pane Hromado. Svobodní homos platí stejně vysoké daně, jako heteros. A tak to má být.

4) Neexistence institucionalizace homosexuálních partnerství není diskriminací. O tom jsem tuším psal již výše.

5) „Propagace majority?“ Pane Hromado, hetero-dvojice jsou standardem, a ano, majoritou. Proto se samozřejmě v masmédiích vyskytují častěji. Propaganda začíná tehdy, když homos musí být klaďáci. V jednom bulvárním časopise odpovídal liberální sexuolog Uzel na dotaz, týkající se procenta homos ve společnosti, tazatelka měla pocit, že jich v médiích je docela dost. I Uzel odpověděl ve smyslu, že jich je menší procento, a že jejich častější zastoupení v TV programech je nutno vnímat jako jakési pokání za diskriminaci v minulosti. Na „prvky z vašeho života“ se moc nedívám, problém ovšem je, když se nacpou do seriálů či pořadů, které mi tematicky sedí, ale nejsem zvědavý na další školení nestranníků ohledně „osvěty“ k homos. Nerajcuje mě to, ta poznámka je zbytečně iracionální a zjevně emotivní, ale když už jsme se na to dostali, každý máme nějakou tu úchylku, jak praví klasik. Nevím, jestli všechno, co se mi líbí na heterosexu je normální, ale homosex mě neláká. Kdyby lákal, asi bych se spíš chtěl dívat na nějaké homo-sprosťárničky. To, o čem se ale bavím, není o sexu, ale o homos jako kladných hrdinech v normálních, ne-erotických pořadech.

6) Primitivnost svých argumentů nemohu objektivně posoudit. Nicméně, když už jsme u primitivismu a nepřímo tedy inteligence, Vaše dedukce je logicky chybná. Napsal jsem, že Češi jsou primitivní národ. Sebe jsem z toho nevyjmul, pane Hromado. Nicméně, vezmeme-li v potaz souvislost, pak jsem primitivismus dal do souvislosti s manipulovatelností Čechů ohl. Vašeho tématu. Kdybyste tedy chtěl toto brát jako dělící čáru pro ty, koho považuji za primitivní, nebyl bych jediným Čechem, který není primitivní, ale byli by jimi ti, kdo se zmanipulovat nedali. A těch je pořád ještě slušné procento. To nejsem jen já, pane Hromado. Jakkoli mohu mít dle Vašeho názoru primitivní argumenty, Vaše dedukce o mně jako jediném Čechovi, který není primitivní, je v rozporu s logikou.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(jiri hromada, 24.9.2010 1:35:05)
Odpovědět
Škoda, že jste tak křečovitě logický. Život, milý příteli je nádherný v tom, že logiku postrádá...
Zkuste někdy žít jen tak... pro Hekubu... možná, že se potkáte s láskou...

Váš -hrom
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Petr Tomeš, 8.9.2010 8:41:36)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že umožnění manželství homosexuálům nijak neomezí ani neohrozí vstup heterosexuálů do manželství, a vzhledem k tomu, že do něj mohou vstupovat heterosexuálové, kteří žádné děti mít nechtějí nebo nemohou, jste argumentačně v koncích a jediným skutečným důvodem je ve své plné nahotě vaše chuť diskriminovat menšinu.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 8.9.2010 10:29:08)
Odpovědět
Argumentačně v koncích? Nuže, co nadělám. Když to řekne homo-propagátor, bude to určitě nedotknutelná pravda. Nicméně, pln drzosti, typické pro nás, homofoby, kteří si svou fanatickou nenávistí vůči všemu odlišnému kompenzujeme vlastní mindráky, si dovolím poznamenat, že stát, financovaný z peněz všech daňových poplatníků, má řešit jen věci celospolečenského zájmu. Minimum zákonů je meta, kterou snad uznává, teoreticky, i levice. Kromě dopadů, které institucionalizace homopárů přináší (institucionalizací lze docílit zrovnoprávnění s manželstvím ve věcech ekonomických, jako jsou daňová zvýhodnění apod., což jsou finanční ztráty pro daňové poplatníky jako celek) se lze samozřejmě ptát, proč se zákonem nechrání spousta dalších partnerských kombinací, a to nejen sexuálních. Mohli bychom institucionalizovat vztah pejskařů k jejch pejskům. Že prý proč, že do toho státu nic není, že je to věci pejskaře a pejska? No právě! Přesně to samé lze říci o homosexuálních partnerech. Nositelem práv je občan - ať heteros, nebo homos. Vznik institutu jako nositele zvláštních práv (např. u manželství) musí být odůvodněno.

Naprosto souhlasím s tím, že na zákonem uznané manželství nemají morální právo ani heteros, kteří se programově chtějí vyhnout dětem. Můj vztah k jejich manželství je obdobný či shodný, jako můj vztah k RP.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(RUDA, 7.9.2010 10:00:08)
Odpovědět
Článek se mi líbi a pana Jocha uznávám,jde proti proudu a nesnáží se zálíbit většině.Nepotřebujeme umělé vytvářené místa jako je ministr pro lidská práva.Nikdy jsem to nepochopil před čím mají být chránění,když jsou tady zákony a platí pro všechny stejně.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Sunny, 7.9.2010 14:30:07)
Odpovědět
Pan Joch se řídí zdravým rozumem a to, že jde proti proudu znamená, že "proud" se nějak vrtl špatným směrem:-)
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jiří Zahrádka, 7.9.2010 9:51:48)
Odpovědět
Já jsem dost fascinovaný tím, jak i lidi, kteří jsou schopni kriticky mluvit o současné době, často říkají jako výhodu, že "máme tu svobodu." Fakt je, že všechna unijní "anti"diskriminační legislativa se v Česku ještě moc neusídlila, ale i tak mi to přijde jako poněkud zaslepené. Svoboda prostě opět není. Smí se říkat, co se nesmělo za komoušů, ale je čím dál tím více věcí, které se nesmí teď, a za komančů se mohly.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Stilet, 7.9.2010 15:05:10)
Odpovědět
Tá svoboda slova a demokarcie se škrtí ve všech zemích židovské-křesťanské kultůry. Škrtí se tak, že už sotva dýchá. Je to výsledkem snah nesčetných stád trubcu, které produkují Fakulty tak zv. "Humanitních věd" - pavěd! V zemích kde nemají desetitisícová stáda těch trubcu, se nic takového neděje. Těch trubcu je strašně moc a všichni chtějí dovře žít, jen ze žvanění a psaní a to na účet danových poplatníku.
Chtělo by to radikální snižení počtu těch trubcu.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kyril, 7.9.2010 15:40:09)
Odpovědět
běžte s židovskou kulturou do Asie a neplette ji semka do křesťanské evropy, Evropa není židovská a nikdy nebude !!

Stejněcjako nikdy nebude muslimská, se semity táhněte někam !!!
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(ThujaGarden, 7.9.2010 16:47:53)
Odpovědět
Kyryle, ty máš nick jako náš bývalý velký bratr z Východu. Jinak židovská a evropská kultura je samozřejmě smíchaná a věřím, že to většině z nás ani nepřijde. Židé jsou také evropský národ, minimálně v čechách byli žid. obchodnící ještě v dobách kdy nestála Praha. Tohle uměle zdůrazňované dělení na židy a nežidy je od věci. Kdyby takhle uvažovali v americe, odkud kdo pochází, tak by se všichni z toho zcvokli.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Lidl, 7.9.2010 17:49:55)
Odpovědět
Ale my Evropa nechce přeci být multi kulti jako amerika, to nemůže být náš vzor, američané kulturu přejímali, ale my jí zde máme !!

Žid nikdy nebude Evropanem a nevykládejte nám tu nic o prolínání, my doma jsme křestané a s židy se v ničem neprolínáme, to tak možná vaše rodina se "prolíná"

A to že tu židé stejně jako cikáni kočovali už od středověku nebo dokonce starověku vůbec neznamená že tohle je jejich domov, oni mají jediný domov a ten je Izrael a žádný jin. stát není jejich kulturním domovem.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Dan, 7.9.2010 17:55:54)
Odpovědět
Ano, přesně tak ty židovské poúdačky o žido-křestanské evropě si strčte do řiti, a nezávadějte nám tu žádné multi kulti spřežky, evropa je civilizací antycko-křestanskou a žid je tu trpěn coby cizák, pokud se už přizpůsobyl je tu doma, pokud nechce nemusí ale nikdy nebude doma v Evropě, stejně jako muslim.

Pokud nerozlišujete evropany od blízkovýchodních sionistů, vratte se na základku.

žid stejně jako humus je v evropě nadávka, narozdíl třeba od čecha a knedlo vepřo zela..
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Tookjoo, 7.9.2010 18:14:00)
Odpovědět
Velká většina židů se asimilovala a vvětšinou jsou z nich komunisté, nakonec židékomunismus založili.. ale ti co praktkují jako ortodoxní dála atěch je menšina, tak zde opravdu nelze hovořit o evropské kultuře ani omylem.

Pojem žido-křesťanská asi není správný, je zaádějící a nesmyslný, přidržme se raději té anticko-křesťanské civilizace, postkřesťanské období a žido nechme opravdu židů, judaismus je velmi specifický a většina evropanů o něm neví takřka nic, ani který mají židé rok, které období roku, vůbec nic ta spřežka je rizzí blábol.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 7.9.2010 21:53:42)
Odpovědět
Dane ty seš duchem v středověku, máš takový klapky na očích. Žid je nadávka i není, jsou to schopní a úspěšní lidi a ti mnohdy míň úspěšní, i tvůj případ ty majiteli "sítě motorestů" jim nemůžou přijít na jméno. No tak kuci nadávejte, na netu můžete, ono se stejně nic nestane, protože zas vás tolik není.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Dan, 7.9.2010 22:00:15)
Odpovědět
Jejich th na bránu za mocí a penězi je gigantický, udělají proto cokoliv, jsou velmi vzdělaní, chytří a štíétí se manuální práce, znám jich z branže hodně.

Poslední protižidovský pogrom pořádaný katolíky, v Polsku a Pobaltských zemích byl v letech 1946-1947 tedy po 2. světové válce, naopak první kdo židy vystěhovával a zbavoval je práv a majteků byl Karel IV. tak je to s tím tvým židokřesťankým evropským národem :-))

tady na netu vidíš u jejich oblibu a humus se říká hnusnému jídlu, v židovském světě největší pochoutka, žid je pak nadávka symblizující hamižnost..


Rozdál mezi Evropou a židovstvím lze nejlépe přirovnat k tomu humusu, stejný výraz poněkud jinak vnímaný význam, evropsky a židovsky :-)
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 9.9.2010 21:48:04)
Odpovědět
Zdravím tě Dane, opět tradičně kecáš a víš o tom kulový.
Karel IV, to byly náboženské důvody, Karel IV byl velmi zbožný a nechtěl v Praze jinověrce, myslím, že byly postiženy i jiné víry.
Pogromy v Polsku a Pobaltí, pokud se to dá nazvat pogromy,/o život přišlo několik desítek až stovek lidí/, byly hlavně proto, že navrátilci z koncentračních táborů požadovali zpět svůj majetek, což se občas některým novým majitelům hrubě nelíbilo.
Humus je velmi oblíbená nejen židovská, ale také arabská pochoutka ,pomazánka z cizrny, olivového oleje a sezamové tahini, lze to udělat i doma v Česku. A ty nevíš co je dobrýho, ty zapšklej prodavači akcií. Ale neber si to tak. Např. v Anglii je humus velmi rozšířen i mezi běžnými brity, že se prodává prakticky v každém marketě.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Radek, 7.9.2010 8:54:46)
Odpovědět
Jen krátce pro autora - v případe T. Stoeckelové se nejedná o "odněkud se vynořivší", nýbrž doktorku sociologie, pracující pro Akademii věd. Zbytek opravdu nemá cenu komentovat, neboť s vaším názorem se (naštěstí) neztotožňuji ani v nejmenším, stejně jako s projevy Romana Jocha.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Miroslav II., 7.9.2010 15:52:22)
Odpovědět
Jen jednou jsem byl s dotyčnou osobou T.S. na přednášce a ona dokázala z této přednášky napsat takový článek, že jsem po přečtení nabyl dojmu že jsem byl na jiné přednášce. Vařit (psát) z vody umí.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Jony, 7.9.2010 8:48:15)
Odpovědět
V tom výčtu politicky korektních a chráněných menšin jste jaksi zapomněl na ty nejvíce chráněné,na Židy.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Stilet, 7.9.2010 14:58:51)
Odpovědět
Vůbec sem nikde a nikdy nespatřil nějakou zvláštní chráněnost Židu. A spílá se jím zvláště v některými českými šovinisty.
Že Židé jsou jaksi chránění, to může tvrdit jen židožrout.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 8.9.2010 5:51:47)
Odpovědět
Židé (možná ti co lze nazvat sionisty nebo ti primitivnější) si především myslí že jsou něco vyjímečného, že svět patří jim. Negativně se podepisují tradičně v oblasti lichvy (nyní bankovnictví), což jim ubírá na sympatiích. I když byli v minulosti pronásledováni, z vyprávění předků kteří s nimi byli ve styku v židovské čtvrti - tak se ti bohatší chovali k Čechům většinou jak k podřadné rase a mluvili skoro jen německy. Staréčeské kroniky také používají termín německo židovský živel.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 8.9.2010 7:59:08)
Odpovědět
Víte Kalousi každý národ nebo třeba etnikum má něco příznačného a charakteristického. Židé mají kladný vztah k penězům, romové záporný vztah k práci a slušnosti, Rusové kladný vztah k podrazům a lhaní, Němci jsou národ militantní a tak bych mohl pokračovat dále. Přeji hezký den.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 8.9.2010 9:53:25)
Odpovědět
Souhlas Katsansone. Ale Češi a Moravané by mohli být hrdější a nelézt pořád někomu do za.dku.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 8.9.2010 10:03:12)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu ale on je ten komplex v nás historicky zakořeněný, stále jsme byli v nějakém područí. Naposledy nad námi práskala bičem RVHP a dnes EU. Bohužel se o suverenitě a nezávislosti našim národům může jen zdát.Přeji hezký den.
Pro Jonyho
(Katsanson, 7.9.2010 12:38:00)
Odpovědět
Moje odpověď se umístila nad Váš názor.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(J. Kolář, 7.9.2010 0:20:44)
Odpovědět
Přínos tohohle článku je nula , jen samé brečení, myšlenka žádná ,východisko žádné analýza žádná
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 7.9.2010 7:36:37)
Odpovědět
Ale jo, za všechny průšvihy s politickou korektností a multikulti může levice, kterou pravice v těchto případech vždy ochotně podpoří nebo sama něco iniciuje.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 7.9.2010 12:35:30)
Odpovědět
Je mi 65 let a dosud mě nikdo rozmně nevysvětlil v čem jsou židé špatní. Já sám žid nejsem ale jedno na nich obdivuji. Žid žida nenechá nikdy padnout. Že by právě tuto vlastnost jim ostatní záviděli?
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Stilet, 7.9.2010 14:55:28)
Odpovědět
Ale také nechá padnout. I Židé jsou jen lidi. Nejsem antisemita a mám dobré židovské přátele a věřím jím ve všem daleko víc, jak bych věřil českým "vlastencum". Židé i ostatní Europské národy mají daleko více smyslu pro čest, jak čeští "vlastenci".
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kyril, 7.9.2010 15:37:20)
Odpovědět
Židé nejsou evropský národ, ale semité pocházejíci z oblasti malé Asie - asijský národ, který postupně začal osidlovat Evropu do dob římského imperia, společně s arabskými vojsmy se pokoušelii o dobytí Hyspánie např.

Židovská kultura, náboženství, písmo, řeč ale i zvyky a tradice jsou bližší arabům nežli Evropanům, jedná se o semity.

podobně jako muslimové židé pocházejí z praotce Abraháma, mají stejný národní pokrm Humus a nesmí vepřové.


Napsat o nich že je to evropský národ je hodně velká lež a hodně to vypovída o vaší osobě, vážený pane.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 7.9.2010 15:40:40)
Odpovědět
Děkuji, stoprocentní souhlas.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(drmola, 7.9.2010 15:49:16)
Odpovědět
Víte židé čtou sprava doleva, nepíší vůbec evropskou latinkou ani azbukou, víte že např. mají úplně jin. a jinak rozdělený kalendářní rok, neslaví vánoce, nesmí vepřové atd.

Přijde vám to jako zvyky a tradice evropského národa ?

vy si z nás asi děláte srandu že :-)

Kterým evropským jazykem že to židé mluví a jaký má původ ten jazyk ?? :-))
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 8.9.2010 5:41:18)
Odpovědět
Katsansone - a co takový americký Žid Lauderer a český Žid Železný, prali se o Novu a americký Žid vyhrál a náš stát díky zradě státních úředníku tomu americkému vyplatil neoprávněnou náhradu 11 mld Kč (v podobných případech v Maďarsku a na Ukrajině nedostal L. nic). A pak L. věnoval pražské židovské obci velký peněžní dar. Nechal Žid Žida padnout nebo to byla bouda na b.bbé Čechy za 11 mld?
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Katsanson, 8.9.2010 7:52:45)
Odpovědět
Ale no tak Kalousi, máte pravdu ale chcete mě říci, že takové eskapády dělají jen židé? Podívejte se třeba na český showbyznys nebo p.Bakalu. To jsou podrazy! Přeji hezký den.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 8.9.2010 9:48:24)
Odpovědět
To zrovna ne, ale je- ajímavé že v pořadníku dalších finančních škůdníků naší země pokračuje rakouský žid Alana Baron - nevymáhaná škoda u myslím Komerční banky 8 mld (kontra Salzman), další eso Kožený žid po matce, tudíž žid). Něco podobného v Rusku (Berezovskij, Chodorkovskij ap). To vypadá skoro jako mafie. Přeji hezký a úspěšný den.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 9.9.2010 21:29:48)
Odpovědět
Kalousi, mne fascinuje jak vidítě jen jednu stránku problému. Ano Železný a Lauder, máte snad pravdu, ale co ČSSD, která tehdy víceméně ovládala Radu pro TV atd., proč to tedy povolila?
To tam chrápali, nebo byli tak hloupí, nebo dostali nějaký procenta?A nebo všechno dohromady. To že to Železný využil, je věc druhá, kdyby tam nebyl Železný, ale někdo jiný a měl šanci takhle uspět, tak to udělá taky.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Plašmuška, 7.9.2010 7:35:10)
Odpovědět
Vaše konstatování pane Koláři nemá nic jiného než negativní potenciál. Sounáležitost s problémem, který není vůbec malicherný a který je v článku uveden, je pro mmnohé lidí inspirující pro to, abychom si uvědomili kde jsme, kam jdeme, kdo jde s námi a to má společnost prioritní význam. Žádený problém nemůže mít nulovou hodnotu, nejedná se o žádnou srandu, jedná se o křesťansko- židovskou evropskou civilizaci, která je FEST ohrožena. Autor článku VŽDY VÍ o čem píše. Pro ty kteří mají rozlišovací schopnosti májí jeho články vždy význám.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 7.9.2010 7:39:38)
Odpovědět
Plašmuško, kde jste vzal tu blbost - termín křesťansko židovská evropská civilizace? Nezapomněl jste ještě k tomu křesťansko, židovsko, muslimská civilizace - pak by to bylo z Vašeho hlediska správné. Jinak jde o křesťanskou civilizaci postavenou na antických základech, židy tam nějak nevidím.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(drmola, 7.9.2010 17:57:37)
Odpovědět
konečně správný názor, kde se vzal ten zvrácený pojem žido-křestanská, uvědomujete si vůbec co je to židosvtví a jak moc se liší od křestanství, jak moc je jin. izrael než evropské země ??????????????????????
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Dan, 7.9.2010 18:03:09)
Odpovědět
tohle je klasika euroskeptická demagogie..

plná huba politické nekorektnosti, ale že král euroskeptiků je sám korupčník-Lukoil, homouš-kikina, kurevník - letušky, spolupracovník kgb - výpovědi amerických agentů
komunistický slouha - člen prognostáku
bývalý svazák co podával přihlášku do ksč..

to se taktně přechází :-)



Hájek co vyřívává o evropském diktátu má na střeše soláry a bere na ně evropské dotace, :-)) to mě pobavilo nejvíc

euroskptici bojují proti multi kulti ale z evropy děkají žido-křestanskou civilizaci, čili bastl vůbec nepatřící dohromady, který musí zákonitě miliony lidí urazit a poštavt proti židovství, nikdo v dějinách lidstav nezabil tolik židů jako evropané, tomu tedy říkám gool žido-křestanská civilizace :-)))
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Anna, 7.9.2010 18:08:41)
Odpovědět
Upřímě i já se podivuji nad tím termínem žido-křesťanská, a je pro mě jako katoličku naprosto nepřijatelný, vžyť i v té americe je rabín a židé něco naprosto jin. cizího a exotického, i vzájemné snatky jsou velmi problematické, kvůli naprosto odlišnému životnímu stylu židů a křesťanů, no nevím nevím...
Jak známo to s čím přišel Kristus židy nenadchlo a oni se k němu vůbec nehlásí, naopak to našlo živnou půdu v Evropě mimo Izrael a myslím že o tom to celé je.
Je to voda a oheň, tolerovat se vzájmě ano, ale skládat z toho civilizace to bych se tedy dost obávala o výsledek.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 7.9.2010 21:37:43)
Odpovědět
Nevím jak pro katolíky, ale naše civilizace je smíchaná. Křesťanství vzniklo ze židovství, celý Starý zákon je židovský, Nový zákon už je křestťanský, desatero a spousta společných věcí. Pak naše evropská civilizace převzala Římské právo a Řeckou demokracii a stala se nejúspěšnější civilizací v dějinách lidstva.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Ludvík, 7.9.2010 21:55:11)
Odpovědět
Ale křesťanství nezačíná starým zákonem, to je hebrejská bible, křesťanství začíná smrtí krista a jho vzkříšením, jedině nový zákon je platný křesťanům, neprolíná se to a nenavazuje to nasebe, dějiny křesťanství už jsou dějinami Evropy a ne Izraele, starý zákon je z blízkého východu a je určen židům.

Křesťanství nevzniklo z judaismu, to je nesmysl, mělo ho nahradit, ale nestalo se tak, stalo se evropským náboženstvím, naroubované právě na antiku, Judaismus pokračoval dál na blízkém východě.

Naše civilizace nemá s judaismem společného nic, několik přejatých jmen, jakožto i z jin. kultur hotovo.

Kdo judaismus aspoň trochu zná, ví že my nejsme judaisticko-křestanská civilizace, nýbrž anticko-křesťanská, ano jsme nejvyspělejší civilizací nasvětě, společně s USA, Kanadou a Austrálií - evropskými dcerami.

Je ale třeba zdůraznit, že Evropa zde existovala už před křesťanstvím a už tehdy byla mnohem vyspělejší a mocnější nežli židovský svět, Alexandr Makedonský, Cesar a mnoho dalších..

Naproti tomu křesťanství naroubované do Jižní Ameriky či Afriky nepřineslo podobný efekt jako v Evropě, nepřinslo pokrok, blahobyt ani vyspělost, tu totiž měla Evropa už před ním.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 8.9.2010 20:49:18)
Odpovědět
Ludvíku a co je u tebe Bible, sis nevšim, že je tam jak Starý zákon, tak Nový zákon a Bible je pro křesťany to co pro muslimy Korán, takže si doplň vzdělání.
Jinak pokud je jeden národ mezi jinými stovky let, je samozřejmě jeho součástí. V americe jsou dnes jak běloši z evropy, tak černoši z afriky, tak původní indiáni a všichni jsou dneska američané. Jistě i tam jsou nějací fanatici co se jim to nelíbí, ale je jim to houbec platný. Většinová populace smýšlí jinak.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kalous, 8.9.2010 5:35:22)
Odpovědět
Sice je pravda že křesťanství vychází z židovského Starého zákona, stejně tak i islám. A Starý zákon zase navazuje na Babylon, Chetity, egyptské bohy atd. Křesťanství se od židovství naprosto oddělilo, nemá s ním prakticky od počátku skoro nic společné. Ano tolerovat se můžeme ale je to naprosto jiná náboženská filosofie, na stejné úrovni jako islám - islám byl v Evropě také, muslimů je v Evropě nyní již více než židů (byly zde celé muslimské státy, žádný židovský) - a nikdo nemluví o křesťanskomuslimské Evropě. Nedělejte z lidí pi.tomce.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Kyril, 8.9.2010 11:20:14)
Odpovědět
Těm hlupákům co používají pojem žido-křesťanská civilizace, doporučuji nastudovat alepoň základy židovství, to takto můžou prezentovat jedině jedinci, kteří o židech neví nic, zejména o naprosté odlišnosti a nekompatibilitě židovské kultury, jazyka, písma, zvykůa tradic, náboženství jako takového, potravinových a higienicých předpisů atd.

Celkem by mězajímlo co žido-xx tito lidé dělají ??

A ty zmiňované USA, tam jsou židé přísně odděleni od křestanů, žijí vedle nich nikoliv s nimi a třebas smíšený sňatek je obrovský problém.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 8.9.2010 20:57:57)
Odpovědět
Nauč se česky, ty trdlo. V americe židé ubývají, nebo zůstávají na stejném počtu, protože se mladá generace běžně mísí s běžnými američany. Z míšenců jsou pak už prakticky jen američané.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hans, 8.9.2010 6:48:37)
Odpovědět
Pane Kolář, váš blábol je bezvýznamný a nulový, proč vlastně vůbec čtete, nic vám to nepřináší!
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(john, 8.9.2010 9:20:05)
Odpovědět
Pro Stilera:Vy jste nečetl o německém generálovi,který na veřejnosti řekl,že Židi mají krví zmáčené ruce ve Velké říjnové revoluci?Za tento fakt byl v tzv.demokratickém Německu ,před 5 lety suspendován.Slyšel nebo četl jste někdy v našich mediích,že by židovský rabín byl zapleten do různých sex.kauz?Snad nevěříte,ře by se jim tato úchylka vyhýbala,ne,ale pouze k vůli ochraně se o tom neduvíme.To je ta ochrana,kterou mám na mysli.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 9.9.2010 22:10:20)
Odpovědět
Ještě k zapletení rabínů do.sex. kauz. Žid. rabíni bývají ženatí a mívají početné rodiny, navíc u žid. spoluobbčanů mívají jisté morální renomé. Katoličtí duchovní žijí v celibátu, což myslím mužskou psychiku ovlivňuje, bohužel ne vždy pozitivně. Jiní křesťanští duchovní mohou rovněž zakládat rodiny.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Hardy, 9.9.2010 22:01:43)
Odpovědět
Toto je náhodou pravda. Ve VŘSR bylo velké množství židovský aktivistů na straně komunistů, je to tím spíš překvapivé, že židé jsou většinově pravicově orientovaní. Velké množství židů ve VŘSR bylo známo i Hitlerovi a proto nacisti začli razit termín "židobolševizmus", i když za Stalina začli být židé z vrcholných funkcí odstavováni. Pokud se tam mihnul 1 nebo 2 ministři žid. původu, to bylo asi všechno.
Re: Co se nesmí říkat nahlas aneb o politické korektnosti. Romská otázka, gay-lesbická orientace, militantní islám, palestinští teroristé
(Winkler, 8.9.2010 22:09:25)
Odpovědět
Někdy sezdá,že institut pana Kocába a spol. má za úkol podněcovat nesnášenlivost a přilévá benzinu do ohně stupidními požadavky na toleranci k nepřizpůsobivým a trvale nepracujícím.