reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit

Autor: František Matějka | Publikováno: 2.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Michael Kocáb je pro mě synonymem bezúčelného čerpání ze státního rozpočtu, nepochopení reality světa, zasévání stále větší nesnášenlivosti mezi lidi a prohlubování problémů, přetrvávajících desetiletí. Jeho činnost v oblasti „lidských práv“ považuji za naprosto kontraproduktivní. Úřad, který vedl (doposud vede) neměl nikdy vzniknout.

Nabídku z úst premiéra Petra Nečase, aby podal rezignaci a vybral si datum svého odchodu, považuji za politicky korektní gesto, kterých bývá, bohužel, naše současná politika plná. Je to pro mě osobně stejné, jako když zaměstnavatel v soukromém sektoru napíše odcházejícímu zaměstnanci, kterého se chce v klidu zbavit z důvodu jeho špatné práce, dobrý posudek nakonec. Michael Kocáb ovšem opět nic nepochopil. Tak jako již mnohokrát za dobu svého politického angažmá ukázal, že nerozumí jasné řeči tvrdé reality a jeho odhady situace jsou chybné.

Česká vláda se chystá na reorganizaci „lidskoprávní agendy“, jak ji nazývá pan Kocáb. Neměla by tedy zapomenout, že veškerá práva občanů České republiky, bez rozdílu barvy pleti, etnické příslušnosti, náboženského přesvědčení, nebo jiného vyznání, sexuální orientace, případně jakéhokoli pohledu na svět obecně, jsou chráněna Ústavou České republiky. Na takové úrovni ochrany práv jsou si ještě všichni rovni. Jakmile k této úrovni přidáte jediné zvláštní ministerstvo, úřad, nebo specifické zacházení s kýmkoli zvlášť, jste na „dobré“ cestě k diskriminaci všech ostatních. Z uvedeného důvodu jsem přesvědčen, že jediná rozumná reorganizace je zrušení úřadu.

Musím přiznat, že mě premiér Petr Nečas, v krátké době již podruhé, pozitivně překvapil. Poprvé to byl jeho postoj k vládním krokům Francie při odsunu lidí, nerespektujících pravidla hry společnosti, která jim dala příležitost. Podruhé to bylo dnes, když jsem zaznamenal jeho jednoznačný postoj (a těch je v současné politice tak žalostně málo) k posledním dnům Michaela Kocába, který nevyužil diplomatické nabídky k rezignaci, ve vládní politice. „Nejsem ochoten podstupovat podobné martyrium, jak když pan Kocáb několik týdnů odcházel a neodcházel z pozice ministra a navrhnu vládě jeho odvolání.“ Naprostý a bezvýhradný souhlas.

Návrh premiéra prý ovšem nepodpoří předseda TOP09 Karel Schwarzenberg. Podle koaliční smlouvy by to znamenalo, že Michael Kocáb odvolán nebude. S ohledem na to, že oba svého času nominovala Strana zelených a oba pocházejí z politické líhně Václava Havla, mají oba jistě také velmi podobný pohled na „lidskoprávní agendu“. Dost možná se tedy může stát, že Michael Kocáb nakonec skončí na ministerstvu zahraničí a bude mít na starost, místo „lidskoprávní agendy“ České republiky, zastupování našeho státu v „lidskoprávní agendě“ na úrovni Evropské unie. Tuším, že tam by z něj měli obrovskou radost, nicméně podle mě má starý kontinent už dost problémů sám se sebou, když místo ochrany svých zájmů se otevřel novým problémům s přistěhovalci.

Jako občan České republiky se cítím být de facto spoluzaměstnavatelem poslanců, členů vlády, ale i všech ostatních státních úředníků. A jako takový tímto sděluji svým zaměstnancům ve vládě, aby navrhli odvolání Michaela Kocába, aby takový návrh přijali, za špatnou práci propustili pana Kocába bez odstupného, a aby následně zrušili jeho úřad bez náhrady. Zároveň si jako spoluzaměstnavatel nepřeji, aby byl Michael Kocáb zaměstnán na jakémkoli ministerstvu České republiky. Nikdy už nechci, aby z moci úřední ovlivňoval „lidskoprávní agendu“ v České republice. Děkuji.

PS: A jak to vidíte Vy, milí čtenáři? Jste totiž také spoluzaměstnavatelé...

reklama
2281 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Viktor Kaplan, 2.9.2010 21:02:56)
Odpovědět
Naprostý souhlas, asi není co dodat.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Tak, 3.9.2010 14:20:08)
Odpovědět
Ten úřad zřídil tuším někdejší primeministr Zeman pro zvláště obtížné trockistické hovado jakéhos Uhla a další primeministři nedokázali ten naprosto zbytečný úřad zrušit i když se zbavili toho obtížného trockistického tchoře. Nechápu proč ČR musí mít Ministerstvo Spravedlnosti, Ombudsmana a další vládní úřad či Ministerstvo pro lidská práva. Havlovský Kašpar Kocáb byl do vlády strčen za stranu Zelených odpadku a kde je tá někdejší vládní strana? Co ten zelený Havkovský šašek ještě v politice dělá?
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(JosefB, 2.9.2010 21:08:05)
Odpovědět
Lepšíš se Matějko. Ještě se zamysli nad Tažnou Kobylou Neumanovou a její parazitování za 60.000 na Ministerstvu obrany, kam jí dotáhl Jindra - kamarád Kopřivy.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Brabec, 2.9.2010 22:28:16)
Odpovědět
Souhlasím s autorem: Kocába pro neschopnost vyhodit, žádné odstupné. Navrhuji, aby Nečas propustil Kocába na hodinu - důvodem je ztráta důvěry. Ať jde ten Kocáb šoustat svoji mluvčí a svojí přtomností ať neuráží,
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Jahoda, 2.9.2010 23:25:17)
Odpovědět
no...pane Matějko,pokud jako spoluzaměstnavatel mohu vyjádřit touto formou svůj názor ,tak ten zní asi v tom smyslu,že časy se mění a nyní již ta doba kdy k tomu došlo nastala.
Tedy nastala asi v tom smyslu,že volby u nás vyhrála pravice,která nás nutí utahovat opasky,šetří kde se dá a plánuje finanční škrty.
Nevím proč,ale něco mě říká,že toto se bude týkat i každého ,ale opravdu každého občana ČR a protože se časy mění,tato zmněna nastala i v tomto,jinak řečeno skončila doba darmožroutů a darmošlapů a kdo nebude makat a nebude to schopen reálně a důvěryhodně zdůvodnit,nebude mít ani podporu a nebude mít co jíst,bude mít hlad a nouze navštíví jeho dům.
A pokud se toto týká i našich romů (samozřejmě nejen jich !),potom tak vzroste sociální a vnitro společenské napětí,které bude muset někdo taknějak žehlit a rovnat do latě.
Potom ale zákonitě vyvstává otázka ke komu mají romové ,či jiné menšiny důvěru a koho budou poslouchat a dají na něj..?
Na ty politiky, jejichž dílo bude toto utakování opasků,nebo na ty politiky,kteří se jich v minulosti zastávali a ke komu cítí náklonnost?
A zde se dostávám k osobě ministra Kocába.
Dle mého názoru je totální paradox,že tím,že volby u nás vyhrála pravice ,která nikomu nebude nadržovat a na každého bude mít stejný metr se stala osoba ministra Kocába vším možným,jen ne zbytečnou a pokud jeho činnost bude pomáhat mírnit vnitrospolečenské napětí ,potom bude ale setsakra potřebná a prospěšná.
Jinak řečeno,ještě se může hodit .
Já si jako spoluzaměstnavatel( i když leckdy držkatý) třeba občanskou válku nepřeji a pokud ůčel světí prostředky,potom je každý prostředek dobrý a proto já osobně jsem proti odchodu p. Kocába z politiky.
Ale to už je starost jiných,jak mírnit sociální napětí ve společnosti a jak předcházet jejímu růstu.
Dle mého názoru by bylo ale od věci vzít v ůvahu i tuto možnost..a o nikom vhodnějším jak o p. Kocábovi nevím.
K tomu je ale třeba především a hlavně toho,aby bylo ke všem lidem v České společnosti bez rozdílu přistupováno naprosto stejně a aby nebylo pozitivní diskriminace,jinak to bude zase o ničem stejně jako před volbama.
A pokud Kocáb stejně odejde,taky dobře,bude dělat hudbu a tu jeho si já vždy rád poslechnu.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Jeeves, 3.9.2010 0:20:18)
Odpovědět
Jahodo, máte poněkud nevšední pohled na Kocába a jeho působení. Nejen podle mého názoru působí Kocáb jako rasistický štváč, který odpor k Romům probouzí a akceleruje. Vypadá to, že je u Vandase na výplatní listině...
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Jahoda, 3.9.2010 0:31:48)
Odpovědět
zde jde o metodu cukru a biče.
O tlumení odporu vůči cigánům se postarají Jochové a o tlumení vnitrospolečenského hnutí díky Jochům se postarají Kocábové.
Před volbama nebylo Jochů, pouze Kocábové a proto jejich existence postrádala smysl.
Časy se ale mění a proto s nástupem Jocha musí být jako protipól i ten Kocáb.
Jinak budou vášně,nevraživost a nenávist a k jejich tlumení bude Kocáb potřebný.
Jak jsem ale již napsal,je třeba skoncovat s pozitivní diskriminací a to tak,aby to veřejnost věděla a protiromské nálady vzaly za své..a od toho jsou zde zase ti Jochové v naší současné vládě...díky Bohu za ně,už bylo vážně na čase.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Jahoda, 3.9.2010 0:38:07)
Odpovědět
vnitrospolečenského pnutí
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(jh, 3.9.2010 0:38:45)
Odpovědět
Jahodo,
pokud jste si nevšiml, tak za Kocábova působení silně vzrostly antipatie vůči preferovaným menšinám.
Dělám s nimi, vím o čem mluvím...

Neříkám, že Kocáb je hlavní viník, ale pozitivní diskriminací, kterou aktivně zastával, napětí vůči jisté menšině nejenže nesnížil, ale naopak prohloubil.

Bojíte-li se občanské války a zároveň chcete-li její nebezpečí eliminovat Kocábem, pak nevím, jak si tento logický rozpor vyřešíte?!

A tu muziku dělal opravdu zodpovědněji...
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Karkulka, 3.9.2010 21:23:16)
Odpovědět
Ale pánové, před zákonem jsme si všichni rovni. Co pan Kocáb pro Romy udělal kromě toho, že žvanil? Nějak mi to zůstalo utajeno. Dejte ty peníze radši lidem, kteří s nimi opravdu dělají a ne jenom tlachají. Výchovou dorostu se dá aspoň něco postupně změnit, ale chce to peníze a ne to dělat zadarmo, protože je to přece "poslání".
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Davidan, 3.9.2010 0:42:46)
Odpovědět
Pokud bych si měl vybrat mezi Nečasem a Kocábem, tak jak nemám Kocába v lásce, vyhodil bych Nečase. Takové hovado už ve vláde nebylo hodně dlouho a že jich tam bylo!
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(K.J., 3.9.2010 6:21:39)
Odpovědět
S prominutím, pan ráčí být osobně chazarského původu?
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Davidan, 3.9.2010 18:49:40)
Odpovědět
Kdybych byl, bylo by mé psaní silně modré, takže bohudík.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(jordán, 3.9.2010 8:42:53)
Odpovědět
Davidan, od tebe ty socanskej hňupe nelze nic jiného čekat..
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Davidan, 3.9.2010 18:51:29)
Odpovědět
Kdybys myslel hlavou a ne opačným koncem, možná došlo by ti došlo. Ale není kam, proto píše idiotsky.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Tak, 3.9.2010 14:24:46)
Odpovědět
A ještě by jsi místo Nečase dosadil Holomka a rodinu Giňi, že ?
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Davidan, 3.9.2010 18:53:19)
Odpovědět
to určitě ne, ale někoho, kdo má v hlavě rozum a ne jen "zodpovědnou" dutinu, poslušnou těch nejidiotštějších doporučení.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Ahab, 3.9.2010 8:21:39)
Odpovědět
Díky pane Matějka, vyjádřil jste se velmi přesně. Souhlasím s Vámi stopro.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(seal, 3.9.2010 8:45:21)
Odpovědět
Někde psali, že Kocáb rezignoval na svůj post. Ale jak je vidět, tak se ho drží jak h...o košile...
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(jura, 10.9.2010 10:41:22)
Odpovědět
Další parchant, kterému se nechce dělát a brát
hodně peněz
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(JosefB, 3.9.2010 8:52:25)
Odpovědět
Kocáb je jeden z pravdoláskačské vychcaané zprofanované menšiny národních škůdců.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(marie dubanová, 3.9.2010 9:15:39)
Odpovědět
Další parazit:-----------


"Kateřina Neumannová ví, jak se dostat na to správné místo. Jako poradkyně náměstka na ministerstvu obrany, kam jí pomohl její bývalý přítel lobbista Josef Jindra, si mohla vydělat až 50 tisíc měsíčně.
Olympijská vítězka po sobě nechala více než stomilionový dluh za mistrovství světa v Liberci, ale sama pobírá plat jako poradkyně náměstka pro sport Jaroslava Kopřivy.
Ten byl ale teď na hodinu odvolán kvůli podezření, že si právě společně s Jindrou domlouval provizi z miliardové armádní zakázky na dodávku minometů.
V bílé stopě byla nejlepší, ale manažerka je to na baterky. Loni tým Kateřiny…
A židle se tak houpe i pod Neumannovou. Podle Aktuálně.cz si s ní už Kopřivův nástupce dohodl na příští týden schůzku. Otázkou je, jak bude neúspěšná manažerka svůj post obhajovat.

Prý měla na starosti novou koncepci armádního sportu, ale po výsledcích její činnosti byste ve vládních materiálech pátrali marně. Podle zdrojů Aktuálně.cz z ministerstva byla funkce Kateřiny Neumannové jen formální.
Podle armádního experta, který na ministerstvu léta působil, se ale plat náměstkovy poradkyně bude pohybovat mezi 40 až 50 tisíci měsíčně."
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Sunny, 3.9.2010 9:51:20)
Odpovědět
:-) Pane Matějko, opět souhlas!
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(kocour, 3.9.2010 10:38:36)
Odpovědět
Pane Mtějko, opětný souhlas s Vámi a k tomu dík. Nejhorší na tom lickoprávním kvasu je taková skutečnost, kterou si většina lidí ani neuvědomuje. Vše je to takovej big business, po česko-německy kšeft ja řemen. Ty desítky organizací, agentur, budovanejch památníků, center romské kultury, odborníků na lidská práva, poradců, metodiků, asistentů atd, atd. Těch projektů, akcí, dotací a já nevim čeho ještě, u kterých si nikdo nedovolí říci: prachy na to nedostanete, ať se etnikum složí, ať si na to skupinka vydělá. Ne, ne bílej bude držet hubu a platit, jinak ho budeme žalovat a platit bude stejně.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(děd, 3.9.2010 11:54:56)
Odpovědět
A diskriminace našich bílých důchodců Kocábovi, ani ministrům nevadí. Důchod se jim vypočítá z platu většinou pod 15 000,- a cikánům celoživotně nepracujícím z celostátního průměru.
No, z jejich kapsy to nejde a svůj k svému !
Re: Kocáb? Snaživec!
(Miloš, 3.9.2010 12:05:33)
Odpovědět
Koncem 80.let jsem si koupil desku Výběru (už bez přívlastku). Je tam mimojiné píseň s názvem Snaživec: "Však bohužel, na co šáh, tam sto let tráva nerostla. Ten si to krásně zavařil, nikdo ho neměl rád, kdyby se tolik nesnažil, akorát… A čím víc se snažil pomáhat, tím víc ten chudák škodil, a když mu to někdo naznačil, tak hrách jen na zeď hodil. A ještě jednu vlastnost měl, že byl splachovací, jedněmi dveřmi ho vykážou, už druhými se vrací…"
Re: Kocáb? Snaživec!
(Stallker, 3.9.2010 12:22:42)
Odpovědět
Dobrá trefa... :-)))...
Re: Kocáb? Snaživec!
(Sunny, 3.9.2010 12:48:56)
Odpovědět
:-) Celej Michael...
Re: Kocáb? Snaživec!
(děd, 3.9.2010 13:22:50)
Odpovědět
1*
Re: Kocáb? Snaživec!
(Sam Opal, 3.9.2010 17:06:24)
Odpovědět
Také
1*
Re: Kocáb? Snaživec!
(mm, 3.9.2010 19:18:13)
Odpovědět
Kdo by tehdy řekl, že ta písnička přesně popisuje Kocába.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(fred, 3.9.2010 19:07:01)
Odpovědět
Konečně to nahoře začínají chápat,že tato země není tak bohatá,aby živila v pochybných úřadech a dopřávala luxus lidem, kteří žijí mimo realitu a svými pseudoidejemi,které hlásají,této zemi a slušným lidem ubližují.Děkuji,že se mohu vyjádřit.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(Černohorská Alena, 3.9.2010 19:40:36)
Odpovědět
Samozřejmě vyhodit, tady není co řešit.
Re: Kocáb? Vyhodit bez odstupného, u státu už nezaměstnat a úřad zrušit
(hanca, 4.9.2010 13:47:06)
Odpovědět
pane Matejko, napsal jste to presne.

mam dojem, ze Kocab blbne, patrne zmenou hormonalni hladiny vyssiho veku. konecne, projevuje se to i v jeho osobnim zivote. nejhorsi je, ze on si opravdu asi mysli, ze je uzitecny...