reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 6.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

UVNITŘ FOTOGALERIE Na chalupě prezidentova vicekancléře Petra Hájka redakce serveru ParlamentníListy.cz vyfotila vztyčenou vlajku jižanské Konfederace i další politicky nekorektní symboly namířené především proti Evropské unii.

„Jižanská vlajka není symbolem rasismu ani otroctví, ale symbolem boje za národní suverenitu a za svá práva. Je symbolem boje proti uměle a násilím vytvářené politické unii," řekl ParlamentnímListům.cz euroskeptik Petr Hájek. Občané jižanských států totiž necítili svou primární loajalitu k americké Unii, nýbrž ke svému domovskému státu jako například Virginie, Texas, Arkansas či Jižní Karolína. Hájek podobně necítí loajalitu k Evrospké unii, nýbrž ke svému českému státu.

Prohledněte si FOTOGALERII 

„Navzdory veškeré své oddanosti Unii a pocitu loajality a povinnosti jako amerického občana jsem nebyl schopen přitakat k tomu, že bych pozvedl ruku proti svým příbuzným, dětem a domovu," řekl o své rodné Virginii známý generál konfederční armády a odpůrce otroctví Robert E. Lee.

Robert E. Lee bojoval za svou vlast - Virginii

Válku Severu proti Jihu nepovažuje primárně za boj o zachování otroctví rovněž Petr Nečas, který ve svém článku z roku 2003 „Proč nejsem eurofederalistou" napsal, že když po zvolení Abrahama Lincolna prezidentem USA nabízeli představitelé americké Unie s vidinou nevyhnutelnosti použití armády její vrchní velení Robertu Lee, odmítl budoucí vrchní velitel vojsk Jihu tuto nabídku s tím, že chce zůstat věrný své vlasti.

„Neměl však na mysli Unii, tedy USA, ale svůj domovský stát - Virginii. Nikomu to tehdy nepřipadalo divné. Naopak, i více než osmdesát let od vyhlášení nezávislosti amerických kolonií a po více než sedmdesáti letech od přijetí federální ústavy se rodilí Američané stále považovali především za občany Jižní Karolíny, New Yorku, Rhode Islandu či Virginie, než za občany Unie - tedy Spojených států," dodal Nečas.

Spojené státy evropské?

Nečas to dává do souvislosti s Evropskou unií, kde je vznik federace podle něho nemožný. „Robert Lee, jehož otec patřil mezi zakladatele USA, nepovažoval Unii za svou vlast... Jak diametrálně rozdílná situace od Evropy. Evropské národy jsou založeny na své jazykové, kulturní, historické, ale i právní, sociální a ekonomické rozdílnosti. To, co někdo považuje za největší prokletí Evropy, a často za příčinu válek, je však jejím největším bohatstvím. Evropané, a to i ti po desetiletí žijící v Unii, se stále tvrdohlavě v drtivé většině považují především za Brity, Francouze, Dány či Holanďany a až pak také za Evropany."

Paralelu mezi Unií a Konfederací vidí v Evropě i euroskeptik Hájek. „Zlatomodré vlajky ´Unie´ se jednoho dne budou muset tak jako tak střetnout s národními vlajkami ´Konfederace´. Chtějí-li federalisté vytvořit Spojené státy evropské, neměli by zapomenout, jakou procedurou se na světě objevili Američané - a to nešlo o národní státy s tisíciletou tradicí. Politický lid v uměle vytvořeném státě se teoreticky může stát ´démosem´ jen prostřednictvím bezohledné občanské války. Na ´společně prolité krvi´ může evropský politický lid nalézt svou identitu. Teprve tehdy budeme primárně Evropany, a teprve sekundárně Čechy, Holanďany či Francouzi, jako je analogicky každý Kaliforňan či Texasan především nejprve loajálním Američanem," napsal ve své knize Smrt ve středu.

Jižané ani Seveřané nebojovali primárně kvůli otroctví

Hájek ParlamentnímListům.cz připomněl, že v americké ústavě nikde není zakázáno vystoupení států z Unie. Prezidentovi Unie Abrahamu Lincolnovi šlo především o udržení Unie, i za cenu, že by otroctví zůstalo zachováno.

„Mým prvořadým cílem je boj o záchranu Unie. Nejde mi o obranu ani o likvidaci otroctví. Kdybych mohl zachránit Unii, aniž bych zachránil jediného otroka, udělal bych to. Kdybych ji mohl spasit osvobozením všech otroků, udělal bych to. A kdybych ji mohl zachránit jedině tak, že bych nějaké otroky osvobodil a jiné ponechal v otroctví, také bych to udělal," pronesl Lincoln.

Historik Miloš Řezník, který napsal knihu „Formování moderního národa", míní, že válka nevznikla kvůli otroctví. „Americká válka nebyla pro Jižany válkou občanskou. Válka Severu a Jihu byla vyvrcholením konfliktu mezi severským konceptem jednoho amerického národa a jižanským konceptem národů dvou. Spatřovat v této válce pouhý boj o otroctví je opravdu velkou vulgarizací konfliktu. Poválečné období a celá tzv. Rekonstrukce byly mj. úsilím o americký národ v rozsahu celé předválečné Unie a oslabení role regionálních loajalit," napsal Řezník ve své práci.

Black Confederates

Drtivá většina obyvatel Jihu otroky nevlastnila. Žili zde i svobodní černoši a někteří z nich také vlastnili černé otroky. Svobodní černoši dokonce bojovali ve válce pod praporem Konfederace. Kongres „Confederate States of America" na sklonku války schválil, že černoši, kteří budou bojovat za svou vlast, získají svobodu. Dodnes na Jihu existují tzv. „Black Confederates", kteří hájí kauzu Konfederace a jižanskou vlajku. Patří mezi ně kupříkladu H. K. Edgerton či libertarián Walter Williams.

Historik Jiří Hutečka ve své knize o válce Severu proti Jihu „Zěmě krví zbrocená" napsal, že válka 1861-1865 nevratně zvýšila moc federální vlády na úkor jednotlivých států. Zatímco před válkou znal průměrný občan vládu ve Washingtonu jen prostřednictvím tisku a pravidelného rituálu voleb, válka přinesla federální zákony, které přímo zasahovaly do jeho života (odvody, různá omezení), nové daně placené přímo do federální pokladny či centrální bankovní a měnový systém.

Jižanka není symbol rasismu

Odborník na extremismus Miroslav Mareš ve své publikaci o extremistické symbolice napsal, že „jižanská vlajka rozhodně neslouží pouze jako symbol rasismu. Dodnes je v různých souvislostech používána na jihu USA. S odkazem na étos americké občanské války ji používají různé skupiny a subkultury (napodobovatelé původních vojů, trampové, motorkáři apod.). Může být použita jako módní doplněk bez dalšího významu".

Jižanskou vlajku používá například rocková kapela Lynyrd Skynyrd či metalová Pantera. Ke svému jižanství a vlajce Konfederace se hrdě hlásili i rodák z Arkansasu a známý country zpěvák Johnny Cash či Hank Williams i jeho syn a vnuk. Donedávna měl bojovou zástavu Konfederace ve své vlajce například stát Georgia, stále ji má Mississippi a je jí inspirována i vlajka Arkansasu.

Hájek: Možná nás čeká bratrská pomoc vojsk Evropského svazu

Klaus exkluzivně: Co je vůbec Bruselu do našich prázdnin?

Foto: Zbyněk Pecák

Autor: Lukáš Petřík

 

 

 

 

 


http://www.scvcamp1574.org/images/black_confederates.jpg

http://www.scv108.com/BlackConfederates.jpg

 
http://budswebs.homeip.net/Confederate/African_Confederates_1.jpg
 
http://farm4.static.flickr.com/3591/3563555245_5c213aa9ef.jpg

reklama
3212 čtenářů | 51 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Ano, tato vlajka není jenom symbolem rasismu, jenom ne, ale já osobně neznám nácka který by ji doma neměl, nadruhou stranu neznám žádného nenácka který by ji doma věšel na zahradu, tak nevím kam patří pan Hájek..

??
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(ravnogorec, 6.9.2010 9:58:47)
Odpovědět
náckové rádi pochodují pod vlajkou vilémovského Německa. Znamená to snad, že Kaiser byl nacista ?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Durman, 6.9.2010 10:33:15)
Odpovědět
Kteří náckové ??

Náckové z celého světa vyznávají vlajku jihu a to je nezpochybnitelná věc, že je tato vlajka stejně jako nacismus symbolem boje proti unii vč té evropské je taktéž fakt, pokud s epodíváš na youtube a neonacistickou hudbní scénu, je tam silný odpor vůči eu a vlajka jihu prakticky všude vč. britských či ruských skinheads.

Ani hákový kříž není původně symbolikou nacismu, ale stak se jí, stejně jako vlasjka jihu se stala symbolikou nenonacimsu a pevně k němu patří, tím se pan Hájek přihlásil do stejné forntové linie s neonacity.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Stilet, 6.9.2010 14:31:14)
Odpovědět
Možná že tu vlajku mají dma náckové. Ale mají ji proto, že vůbec nic neví o Jižanské armádě a nevíte to ani vy antináckové. Ono v Jižanské Konfederační armádě bojovalo spousta črnochu. Jenže pokrokoví pisálci a výkvěti z té občaské války udělali válku za udržení otroctví na straně Konfederace a zrušení na straně Unie. Dovody k té občanské válce byly jiné, jak se už sto let traduje. Byla to válka za odtržení několika státu od Unie nikoliv za udržení či zrušení otroctví. To přišlo až v průbehu dokonce až ke konci té války. A NSDAP, tedy pro vás náckové nebyli fašisté. Byla to strana něco jako socdem byla to však strana konkurující bolševické partaje. Ve vraždění si obě ty strany rozuměli. Jenže proti bolševikum ti nacisté byli učedníky. A celý pokrokový svět to věděl ale předstíral, že o bolševickém masovém vraždění nic neví. Za fašistickou stranu se pojmenovali jen Musoliniho Italští straníci. V tom je ten rozdíl.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Nermuť Jan, 6.9.2010 15:37:08)
Odpovědět
Máš Pravdu- opravdový národní socialismus a komunismus je to samé, jen jde o to, že Hitlerismus není toto. To je sadismus.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 6.9.2010 10:36:27)
Odpovědět
Ale pánové :-)

Hrad je v rukou národních socanů a ta vlajka to jenom potvrdila, krásnějšího důkazu nacionálního socialismu nové doby než je vlajka konfederace bys těžko pohledal, mimo neonacistů z celého světa ji používají i např. motorkářské gengy, žijící z drog a hlásající rasismus silněji nežli skinheads, je to vlajka nedorzrálých lidí :-)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Stilet, 6.9.2010 14:36:43)
Odpovědět
Většina z vás je narodně socanského přesvědčení ač si to nepřipouštíte. To řvaní o "suverenitě" je řevem nacionálním. A pro socialismus je většina z vás ač si to nepřípoušíte ale o socialnosti řvete neustále,. Takže většina z vás je těmi "nácky". A vraždili by ste také a vraždění Němcu v 45 roce si většina z vás a to drtivá většina náramně pochvalujete.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Sam Opal, 6.9.2010 10:39:41)
Odpovědět
Nácek,nácek ,nácek....
A vy znáte nějakého nácka?
Já tedy osobně ne. Znám pouze nálepky "nácek" .
Ale žádného příslušníka NSDAP jsem opravdu nikdy nepotkal.
Zato komunistů jsou pořád všude fůry. Těch skutečných . Ne ponálepkovaných . Skutečných příslušníků KSČ či KSČM .Ale tito nikomu nevadí. Zajimavé,pro někoho i neuvěřitelné,ale je to tak!
A tak se ptám."Proč jedni ,fiktivní vadí všude a všem ,a jiní skuteční , daleko....daleko...horší a všude nalezlí - nevadí?"
Toť záhada.
Ale vysvětlení nasnadně. Jednoduché,pravdivé.
Bohu žel - však nekorektní. A to tak moc,že i pro tento webb nestravitelné.
A proto tato vlajka vlaje i nad mými pozemky.
Ne pro rasizmus.A ne ani pro jinou nálepku.
Vlaje na protest!
Proti LIDSKÉ BLBOSTI!
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 6.9.2010 10:49:06)
Odpovědět
Nácek není jenom člen NSDAP ale každý kdo vyznává jejich ideály, navíc neonacisté, novodobí národní socialisté se už nepřiklání mnohdy k Hitlerovi a původní NSDAP ale velice často jsou to obdivovatelé Rudolfa Hesseho a jeho stylu politiky a uvažování, ano znám jich mnoho a všichni jsou to tvrdí euroskeptici.


Co se týká komunistů, tam se stala fatální chyba, měli být souzeni, trestáni a někteří i věšeni, kdyby se toto důsledně stalo, neexistoval by dnes žádný svazák Klaus na hradě se svojí estébaáckou manželkou, lidé jako Steinové železní, Bobošíkové a další prospěcháři a sluhové režimu, vč. exkomunisty tlustého, mnoha socanů a většiny čssd by prostě nebyli v politice.

Jak je možné že dnes nikoho nezajímá, že Klaus třeba podával přihlášku do ksč ????

To je o.k. ?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(REL, 6.9.2010 10:56:49)
Odpovědět
zbývá vysvětlit ty černochy, co hrdě nosí jižanské vlajky, nebo svobodné černochy, co bojovali za konfederaci. to byli taky nacisti a rasisti ?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Maro Skřipský, 6.9.2010 11:05:11)
Odpovědět
Dan opět zjednodušuje a pak to celé dává pokřivený obraz -
podívejte se na tuto stránku, pojednávající o používání a významech jižanské vlajky.

U těch nácků je nošena zejména z nevědomosti - většina z nich jsou pitomci a primitivní lidé, kteří o historii CSA nic neví. Jejich vidění Jihu je asi takové : "Oni měli negry za otroky, to bylo super" Tím končí.
Nevím, jak by se náckové tvářili, kdyby věděli, že ministrem financí v konfederační vládě byl žid Judah Benjamin a že Atlanta a Georgia měly v době CSA židovské starosty. A že na Jihu žili i svobodní černoši, kteří bojovali v konfederační armádě, jak píše REL.

Kdysi jsem napsal o CSA článek, bude tu ještě někde v databázi.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Maro, 6.9.2010 11:05:46)
Odpovědět
http://budswebs.homeip.net/Confederate/misuse.htm

jo, ta stránka je tady, omlouvám se
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 10:37:02)
Odpovědět
Nic jsem nezjednodušil, to jenom vy to vidíte složitější než to je, typická vada intelektuála, není schopen rozpoznat jednoduchou realitu a hleá v ní neexistující složitosti.


Vlajka jihu coby otrokářského státu dnes symbolizuje pro drtivou většinu lidí rasismus tečka.

Pokud v ní nějaký trouba vidí další hluboce skryté smysly, je to falsum, lidé na ní pohlíží jako na symbol rasismu.

To že v zemi kde se mučili a prodávali černí lidé mělo několik málo jedinců vykoupenpou svobodu něčím, neznamená že to nebyl otrokářský stát, prostě byl a že v jeho čele stály i židé je pro Ameriku typické, nikoliv však podstatné pro tuo debatu.

Naučte se AMro vnímat svět jednoduše jako většinový člověk, možná potom budete chápat potřeby a pocity většiny lidí a ne úzké skupinky intelektuálů, o nich není svět a ani naše společnost.

P.S. Mnohem méně neviným symbolem je hákový kříž :-) že ano, tak šup s ním na Hájkovu chalupu :))
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(provo....., 6.9.2010 21:48:33)
Odpovědět
Za Nemecko v I.WW bojovali i zide. Pres to
je za II.WW poslali Nemci do plynu. Znamena to co?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Frank, 7.9.2010 4:08:20)
Odpovědět
podle dana jsou to taky náckové :-))
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 11:46:22)
Odpovědět
národní socialismus může klidně propagovat i žid, ale jedioně zatu cenu že se zaprodá ale může, v SS byli i méněcené rasy, zaprodanci i takové se bralo.

I mezi židy byla celá řada nacistických přisluhovačů, i žid se považuje za nadčlověka a tím nacistům jak konkuruje tak jsou si tím blízcí, vyvolení, rovnější mezi rovnými :-)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Sam Opal, 6.9.2010 11:12:32)
Odpovědět
Člen KSČ = komunista
Člen NSDAP = nacista.
Vše ostatní je nálepka.
Nebo si myslíš ,že dívenka,která si koupí tričko s Chevarou je komunistka?
Dáme tedy rovnítko mezi ní a třeba Hesse?
Nebo Trockého?
Opravdu?
Ano.
Nálepka je velice praktický vynález.
Dá se s ní zastrašit. I likvidovat.
Vše ,co se nehodí.
JO. Co že už jich na světě bylo.A funguje to dodnes.

Jinak samozřejmě , že nacisté (myslím ti z NSDAP - ne ti olepení) budovali Novou Evropu!A Nové pořádky.
Ale tato informace se nám jaxi nehodí.A proto se mlží......
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Šoumen, 7.9.2010 10:59:53)
Odpovědět
Milý Dane Rudolfa Hesse, né Rudolfa Hesseho. Vrať se do skoly.
Ale jedno povrdím. Kdo v roce 89 - 90 řekl budeme věšet komunisty a odstraníme je z funkci, tak dostal funkci sám. Třeba například pan advokát Sokol,ministr spravedlnosti, dříve bývalý prokurátor, který sloužil režimu do roztrhání těla, a slouží mu i dodnes jako soukromý advokát. Nebo třeba ten pán z ČKD Praha, nevím už jméno, co dostal MPSV neboť mu i vyrobili dokument, že má vysokou školu, a pak skončil ve firmě ČEZ, jako její poradce, atd. atd. Takže lidi už se konečně probuďte, snad 20 let okrádání už stačilo.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 11:43:19)
Odpovědět
Kdyby se komunisti postříleli a pozavírali nebylo by ani dnešní rozkrádání, včele našeho státu stál po letá opět komouš a estébák, ale překamuflovaný, nebo nevíš že Tlustý, Kočárník či Dlouhý jsou všechno bývalí komouši, že většina socanských ministrů vč. Miloše Zemana jsou bývalí komouši ??

A konečně to hovado svazácké z komunistické rodiny co máme na hradě by tam určitě nebylo, jeho přihlášku do ksč bych mu omlátil o tu teplou palíci až by se z ní kouřilo...


Jenomže s komouškama se nezatočilo a tak to dopadlo, chopili se privatizace, jenom když vemu tady moje okolí vše sprivatizovali bývalkí ředitelé a náměstci, bývalí komunisté.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(SamOpal, 7.9.2010 16:25:39)
Odpovědět
Snad poprvé souhlasím do posledního písmene.
Nicméně přesto si dovolím doplnění.
Dnes je snad pomalu každému jasné ,že Listopad 89 a pád tehdejšího režimu nebyla vůbec žádná Něžná,či jaká revoluce ,že režim nepadl proto,že policajti seřezali studenty a lidé zacinkali klíčky etc.
Prostě listopadový převrat byl dílem komunistů a proto se do vedení uplně každé sféry života a společnosti dostali zase jejich lidé.
Myslím,že je celkem zbytečno nadále se o tom rozepisovat.
Tak to prostě je a my ,byť žijeme v demokracii ,nebo "demokracii" s tím nic nenaděláme.
Jedno je ale jisté.Kvalita dnešního života přes všechny současné zápory ,kotrmelce a karamboly je uplně jiná,než tehdy . A to řádově. Samozřejmě ,že záleží pouze na každým z nás jakou cestu si DOBROVOLNĚ vybere.
Těžko ale o tom přesvědčíme někoho,kdo se DOBROVOLNĚ zavře do putyky,chlemtá točený a všichni kolem jsou pro něj jenom "ku.vy"! Protože to točený jej dnes stojí 25Kč za kus. A on jej chlemtal kdysi za kačku sedmdesát.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Kalous, 6.9.2010 11:09:04)
Odpovědět
Samopale, Vy jste určitě nejchytřejší člověk na světě. Ale mohl by jste si vyvěsit i vlajku s kosočtvercem se svislou čarou uprostřed.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Sam Opal, 6.9.2010 11:14:10)
Odpovědět
Nemohl Kalousi.
Ta už visí u tebe v kuchyni!
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Kalous, 6.9.2010 14:16:47)
Odpovědět
Nevisí, já žádné vlajky nevyvěsuji v kuchyni ani nad svými pozemky jak Vy. Sám se tím chlubíte. Vlajku proti lidské blbo.sti vyvěšuje jen b.lb.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Sam Opal, 6.9.2010 16:07:40)
Odpovědět
No,když myslíš Kalous.
Ovšem zrovna tobě asi ztěžka kdokoli vysvětlí ,co je to lidská blbost .
To je, jakoby to samé chtěl vysvětlit Nermuťojc Jeníkovi.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Kalous, 7.9.2010 7:52:26)
Odpovědět
Nápodobně samopale.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Stilet, 6.9.2010 14:46:11)
Odpovědět
Náckem je každý kdo nebučí se stádem. A především nácky jsou ti, kteří těm kdo nebučí se stádem spílají do nácku. Ti skini nejsou náckové, jen jsou mírně pomatení a zblblí. Ale zdaleka nejsou takovými škůdci, jak anarchisté, antifa, zelení a několik dalších skupin. Dokonce i komunisté. Kdyby v ČR byla nějaká spravedlnot a respoektovalo se právo, tak by nebylo ani těch skinu. Je to jen taková malá sekta.
Jaký je rozdíl mez demokratickými čížky tolik si pochvalující vraždění po válce a mezi strážnými v naci koncetračních lágrech?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(kingsfield, 6.9.2010 11:09:18)
Odpovědět
Nice pics from Hajek.Reminds me of a psychopath.
Always thought he is a moron but I must state he is a lunatic,too.
The mere fact that he is vice-chancellor of this Republic speaks for itself!
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Wolfowitz, 6.9.2010 14:37:34)
Odpovědět
Aby kašpárek kingsfield taky nezacinkal rolničkama... :-)))))
.
Bože, jak je to pitomoučké.... :-)))
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Josef, 6.9.2010 11:50:03)
Odpovědět
Momentalne v USA je nejpopularnejsi zluta vlajka s hadem, znazornujici osobni svobody:

http://www.foundingfathers.info/stories/gadsden.html

A bestseller kniha, ktera je na dracku :

Crimes Against Liberty: An Indictment of President Barack Obama

http://www.humanevents.com/article.php?id=38810
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Nermuť Jan, 6.9.2010 11:55:47)
Odpovědět
Několik příkladů.
Rušti Komunisté pochodují pod vlajkami Německa. Samo, Komunismus působící v SSSR byl německý a ne ruský- kulturně to bylo zlé v SSSR.
Ať táhnou.

Vlajka Konfederace je znakem mnoha rasistů.
To je ten problém. Nesmějí si to nechat vzít. Nesmějí dovolit, aby byl symbol zneužit.

Třeba Byzantský znak- Hitlerovci.

Chci se Vás zeptat- třeba Petříka. Považujte obyčejnou zemi, kde velké podniky vlastní stát za nedemokratickou?
Toto je totiž ten Marxismus- Leninismus, nic víc.
Doporučuji si dnes přečíst Haló noviny, tak nenávistná kampaň proti demokracii. Fuj- fašisti.

Váhal jsem mezi Zemanem, ČSNS a KSČM, dnes vím, že ty třetí volit nebudu ani náhodou. Ono je hezké mít v programu vlastnění velkých podniků státem, ale za cenu zničení národa, kultury a Krista ne.

P.S.: Kdyby Jih zrušil otroctví, tak by tu Válku vyhrál.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(ivoš, 6.9.2010 15:14:58)
Odpovědět
Co to je na střeše tý chalupy? Nejsou to náhodou SOLÁRNÍ PANELY?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(frantisek zajicek, 6.9.2010 18:06:46)
Odpovědět
Presny postreh,zitra tady vyjde clanek,jak jsou hradni roztleskavaci proti dotacim EU do tohoto typu energie.To jsou neskutecni farizejove,FZ
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(IDA, 6.9.2010 18:29:11)
Odpovědět
A solární panely snad před EU neexistovaly? Je snad každý, kdo je má farizej a pokrytec? Jsi Zajíčku opravdu takový zenit mongoloidního myšlení nebo jen ubuhý kydač hnoje na všechno a za každou cenu?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 10:39:54)
Odpovědět
ty panely co tam jsou jsou nový model, ty jsem kupoval před 2 lety, jsou velmi drahé jsou fotvoltaické a vsadím se že jsou zadotované EU, protože kdyby ne, nikdy se je nevyplatí kupovat nato jsou jin. mnohem levnější, toto je dánský model Kinarg, jeden z nejdražších typů na trhu.

A´T žije euroskeptická demagogie, ideový základ kikinismu i tohpot Petříkova webu.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Sunny, 7.9.2010 14:22:30)
Odpovědět
Ono je asi pro některé lidi neskutečně těžké pochopit, že tu blbou fotovoltaiku na barák si člověk může zaplatit sám. Taky ji máme, samozřejmě za svoje a jen pro svou potřebu:-)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 22:28:14)
Odpovědět
to je těžký pochopit, protože bez dotací se to absolutně nevyplatí, je to nejdražší elektrika :-)

A mimochodem ikdyby to nakrásno což je hrubá blbost Hájek měl bez dotací, tak mu tam leží na střeše něco co všude kritizuje, demagog a to je opravdu paráda co na něj Petřík vyklopil nevědomky :))
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Lojza z paseky, 6.9.2010 18:38:24)
Odpovědět
Inu jistě že jsou. Pouze Vám uniká, že je-li solárním tunelářem nějakej Hájek, tak je to v pořádku. Protože má rád Klauza.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(IDA, 6.9.2010 17:44:53)
Odpovědět
Moc se mi to líbí...Chaloupka, cedule i vlajka. V té vlajce je určitě symbol nezávislosti,vůbec nechápu komentáře o tom, kdo a jak vlajku zneužívá a znužil.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(REL, 6.9.2010 19:03:50)
Odpovědět
je to Hájkova chalupa, takže panu Zajíčkovi je celkem h.ovno po tom, co tam Hájek má nebo nemá.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(PetrW, 6.9.2010 19:13:04)
Odpovědět
Mně přijde kouzelná ta ironie, když tenhle Hradní kašpar si k baráku dá ceduli že jako tady končí ta EU a pak si k baráku pověsí prápor cizí entity...
Ale aspoň víme kam vepřík Petřík jezdí o víkendech....:)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(IDA, 6.9.2010 19:43:51)
Odpovědět
Chalupa je hra, ne? Tak nevím, proč by tam neměl mít p. Hájek svoji zonu bez EU zlotřilostí. Bez ironie.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(PetrW, 6.9.2010 23:04:11)
Odpovědět
Ať si tam dá ceduli jak stupidní uzná za vhodné... nechme stranou že když už je to takový weltman a má to dvojjazyčně tak by to měl mít aspoň správně a ne v klausovské czenglish (Welcome to THE Czech Republic a End of THE EU).
Poukazoval jsem na to že když je takový bijec za národní zájmy a brojí proti EU tak že zároveň onanuje nad vlajkou cizí entity, která je navíc k Čechám naprosto irelevantní. Infantilní a pokud by šlo o nějakého uhrovitého puberťáka, tak snad i pochopitelné. Ale u relativně vysokého státního úředníka, kterým tento pomatenec bohužel je, je to vrchol trapnosti.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Dan, 7.9.2010 10:31:40)
Odpovědět
Přesně, je to nedozrálý puberťák :-)

A když tam vidím ty soláry, proti nimž Klausosisté tak bojují, vsadím se že v chalupě má i výbojky a ne žárovky, protože celé kje to o šetření a vsadím se že minimálně na ohřev vody dotace pobral.

A to je přesně to co na té Klausově pakáži tak miluju, tu demagogii, uplně něco jin. hlásají a dělají a to celou Klausovu karieru :-)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Wolfowitz, 7.9.2010 14:27:43)
Odpovědět
Hezké, jak všichni ti Danové a PetrWové kvičí a hýkají... moc hezké :-))))
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Lída M., 7.9.2010 14:11:57)
Odpovědět
Odborník na extremismus Miroslav Mareš ve své publikaci o extremistické symbolice napsal, že „jižanská vlajka rozhodně neslouží pouze jako symbol rasismu.
To je vtipné ! Opravdu neslouží pouze, nýbrž hlavně jako symbol rasismu, tím je pověstná a pak jí má doma ještě pan Hájek :-) hi hi hi

Hitler nebyl jenom dikátor, nacista a megavrah, byl to i malíř a vegetarián a taky kynolog, asi si ho dám doma na zedˇ hi hi hi..
také zbožnuji květák a německé ovčáky ..
:-)

Hloupý konec článku, těžko pravdu překřičet :-)
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Lukáš Petřík, 7.9.2010 18:58:43)
Odpovědět
Ty "rasistické" černochy s jižanskými vlajkami v rukou byste měla poslat asi do nějakého koncentráku vytvořeného multikulturalisty, Lído!

Jih nepovstal kvůli otroctví, ale kvůli suverenitě. Ostatně Lincoln jižním státům sliboval, že bude chránit otroctví na území, kde již existuje.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Durman, 7.9.2010 22:35:23)
Odpovědět
Je uplně jedno proti čemu všemu tehdy povstal jih, podstatné na celé věci je že ona vlajka je vlajkou rasistického, otrokářského státu kde se obchodovalo s lidmi, a tohoto státu je ta vlajka symbolem, ničeho ji. není to symbol žádného boje, nýbrž státní vlajka rasistické konfederace, tak to zase nepřetáčejte.

Jediný důvod proč ji nacisté používají ve své symbolice je ten asismus a pro něj je i známa, zaco tehdy bojoval jich jak vidíte nikdy neví a ani to lidi moc nezajímá, co je nám do americké historie.. chuj s ní !!
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Nermuť Jan, 8.9.2010 8:01:29)
Odpovědět
Jistě vlajka SSSR je také symbolem pronásledování víry, ničení Pravoslavné kultury.
Ideály jsou ty samé. SSSR povstal za svobodu i za tu víru, za kultury a za život.
Mnoho Rusů dnes státní vlajku nikdy nezvedne a mává Sovětskou, nesnese hymnu Bože tsara chraň. A jsou to snad zločinci?

Prostě Rusko (dnešní) má blíž k USA a SSSR měl blíž ke Konfederaci.

Já také nedám na ČSR dopustit. Stejně jako na Národní socialismus.

Víta, jak vznikla NSDAP? Z Čech přišlo do Bavorska pár lidí unešených ideály sociální spravedlnosti s ochranou národa a kultury (soc. dem. kašle na národ a kulturu) a založili si vlastní stranu po vzoru České strany.

Pak ji Hitler ukradl.

S těmi vlajkami je to to samé. Zlo ji ukradlo.

Podobně je to s Patriarchátem Římským. Nikdo nám Pravoslavným neublížil víc než Římská církev. A znamená to, že nenávidíme Řím? Ne chceme obnovit Římský Patriarchát.

Zlo jen krade dobré věci, protože samo není schopno nic stvořit. Proto jsou ty věci pořád dobré, jak byli před krádeží.
To je totiž další z Ďáblových triků. Ukradne dobrou věc, zneužije ji a pak říká. JE to věc zla, nechtěj ji.
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Josef, 8.9.2010 20:14:33)
Odpovědět
Chalupa je krasna, vlajka je krasna!
V dnesni dobe vlat vlajku Konfederace vyzaduje hodne velkou osobni odvahu. Nevlaje ji ani 20 milionu prislusniku "Tea party USA", protoze okamzite jsou oznaceny za rasisty! Proto nyni prevladla zluta vlajka s chrestysem znazornujici nevoli obcanu ze zasahu byrokracie, politiku a prezidenta do soukromeho zivota!
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(PetrW, 9.9.2010 16:23:27)
Odpovědět
Teď nám ještě zkuste vysvětlit jaký má smysl, když jižanskou vlajku vyvěšuje na své chalupě v ČECHÁCH slouha profláknutého obdivovatele ruské totality?
Re: U prezidentova vicekancléře Petra Hájka hrdě vlaje vlajka jižanské Konfederace!
(Josef, 9.9.2010 20:59:51)
Odpovědět
To bych take rad vedel, ja ani nechapu, proc historicka americka vlajka nasla svetlo sveta v Evrope.
Ja jen napsal, proc momentalne nevlaje na shromazdenich "T party" v USA. Protoze prezident vse poklada za rasizmus a nejen to, kdokoliv s nim politicky nesouhlasi je take rasista.