reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)

Autor: Redakce | Publikováno: 7.9.2010 | Rubrika: Video
Ilustrace

Wikipedia: Westerplatte je malý poloostrov ležící u ústí přístavu města Gdaňsk. Útokem na Westerplatte začala 1. září 1939 německá invaze do Polska. Jedna strážní rota polské armády pod vedením majora Henryka Sucharského bránila lehké opevnění proti drtivé německé přesile sedm dní, až 7. září po naprostém vyčerpání kapitulovala. Westerplatte se proto stal důležitým symbolem polského protinacistického odporu. Bitvu zde dnes připomíná památník, ve filmové podobě ji v roce 1967 ztvárnil Stanisław Różewicz filmem Westerplatte.

 

http://www.sprdziostow.chelmiec.pl/user_files/Image/IMG_5260.JPG

 

TUŻ ZA HORYZONTEM SŁOŃCA BRZASK
BLADY ŚWIT JUŻ NIESIE ŚMIERĆ
WROGICH DZIAŁ JUŻ SŁYCHAĆ TRZASK
WRÓG DOWIE SIĘ KIM POLAK JEST
NIE ZŁOŻYŁEŚ BRONI SWEJ
PÓKI WALK NIE NASTAŁ KRES
BĘDZIESZ STAŁ TU JAK TEN GŁAZ
ZIEMIA ŚMIERCI WARTA JEST

SIEDEM DŁUGICH CIĘŻKICH DNI
JAK LEW WALCZYŁEŚ O NASZ BYT
DO TEJ PORY PAMIĘĆ
W SERCU MYM WCIĄŻ ŻYWA JEST
WIEDZ ŻE TWOJA WALKA CIĄGLE TRWA
TYŚ ROZPALIŁ OGIEŃ W NAS
W SERCU MOCNO TKWIĄCY KRZYK
BEZLITOSNY SILNY KRZYK

WIELU GINIE TAM GDZIE FRONTU GNIEW
GDZIE MOGIŁ LAS TAM PAMIĘĆ JEST
ZBYT WIELU NIE PAMIĘTA TYCH
DLA KTÓRYCH POMNIK STOI TU
WIELKIEJ ODWADZE KŁANIAM SIĘ
GDYŻ NIE MA WIELU JAK TY JUŻ
POLEGLI W IMIĘ SWOICH PRAW
I WŁASNĄ PIERSIĄ BRONIĄC KRAJ

ODDALI SWE ŻYCIE
POLEGLI STOJĄC TU
ODDALI SWE ŻYCIE
POLEGLI ŻYJĄC TU

reklama
1288 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jan Konecny, 8.9.2010 22:38:27)
Odpovědět
Opravdu nevim proc bych mel vzdavat poctu Polskym vojakum, kdyz nas rok pred tim polaci sproste a zakerne napadli spolecne s nemcema a jeste k tomu se chovali hur nez samotni nemci. To jak dostali prez hubu od nemcu jim patri a muzu rict ,ze v roce 1939 si to pral snad kazdy Cech!Tak z nich nedelejte beranky dostali to co jim patrilo a dobre jim tak.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jahoda, 9.9.2010 4:32:37)
Odpovědět
o tom jsem také něco slyšel a prý při tom náš stát ztratil na ůkor poláků i nějaké ůzemí.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(ostravak, 7.11.2010 18:31:27)
Odpovědět
češi byli na poláky naštvaní, ale i přes to šli a bránili polsko bok po boku....
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(ostravak, 7.11.2010 18:31:26)
Odpovědět
češi byli na poláky naštvaní, ale i přes to šli a bránili polsko bok po boku....
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Stilet, 7.9.2010 15:24:24)
Odpovědět
Autore "redakce" jak by se ti ty prase nečisté líbilo, kdyby se o Češích někdo vyjadřoval jako psech? Tak i Germáni, ty prase nečisté musí být pro tebe český řečeno jen Němci a né skopčácí. Ty prase nečisté.
Zádnému z vás se nelíbí, když se o Češích mluví jak o čechůnech, nebo čížcích a nebude se vám to líbit ani tehdy, kdyby se tím mysleli jen čeští komouši, vojácí Čsl. Lidové Armáda nebo armády ČSSR či LM. Ono mezi "čechůny" nejspou o nic lepší lidí jak jsou ti "skopčáci". Rozuměno !
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(PetrW, 7.9.2010 16:14:00)
Odpovědět
Co byste taky čekal než bulvární a vulgární titulek od všech těch ubožáků a duševních mrzáků v redakci.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jahoda, 7.9.2010 17:28:50)
Odpovědět
Pan autor myslel skopčákem zcela jistě vojáka Wermachtu,který věrolomně a bez důvodu napadl Polsko,ten suverenní a svrchovaný katolický stát.
Přesto bych si ale dával pozor i na toto označení,nýbrž průměrný voják Wermachtu byl z velké části a v drtivé většině odvedenec,který dostal povolávací rozkaz a bylo.
Tudíž ani v tomto případě se nejedná o skopčáka.
Skopčáci jsou v té době ale bezesporu ti,kteří mají tuto válku na svědomí a to Hitler a ta jeho nacistická grupa kolem něj.
Tam se jednalo s skočáky skopové ,kterých vinou byla rozpoutána světová válka,miliony židů,cigánů,politických oponentů,buzerantů,lezbiček,náboženských sektářů ,jakož i statisíce a miliony debilů,slepejch ,mrzáků a chromejch skončilo v lágrech ,plynu a následně proletělo komínem.
Navíc je třeba brát v potaz i to,že tenkrát byla taková politicky nekorektní doba a drtivá vetšina poláků byla na Německo a němce dosti nakrknuta a výraz skopčák bylo to nejmenší,co průměrného němce moho od poláka potkat,během okupace samozřejmě došlo i na pádnější argumenty výrazu odporu a nesouhlasu.
Viz třeba povstání ve Waršavě,ale to již odbočuji...
Pokud by se ale výraz skopčák použil v dnešní době a na dnešní němce a Německo,potom by to byl a v tomto naprostý souhlas se Stilet,výraz toto nejhrubšího hulváctví,neůcty a pohrdání kolerující s hruhou urážkou.
Němci a Německo jsou totiž v dnešní době náš největší spojenec,který nás Česko nenechá ekonomicky padnout a navíc nám dávají Němci i práci v době vrcholné hospodářské ekonomické krize,která vznikla v USA díky jejich debilnímu hospodaření s financema,čemuž dala vzniknout demokratická vláda za vedení demokrata Clintona,viz hypotékový zákon.
Republikán jako prezident by něco podobného nikdy neschválil,to pouze demokratická banda,kterou nyní zastupuje Obama,ten zakuklený polomuslim,kolaborant s islamisty a vlastizrádce,který napříč drtivému nesouhlasu Američanů nechá postavit na Grand Zero megamešitu a tím Ameriku poníží jako nikdo jiný před ním!
Abych ale neodbočoval,tak výraz skopčák by se dal chápat v tehdejší době a to na okupanty a uchvatitele.
V dnešní době je to urážka a to naprosto nevhodná a součaní němci si toto označení nezaslouží!
I když na druhou stranu,...jednou jsem byl v Norimberku na vánočních trzích a nikdo z němců se mnou nechtěl komunikovat v angličtině,když jsem jim řekl,že jsem čech,tak jsem zaslechl poznámku něco o neandrtálech a že v Německu se mluví jenom německy a na Novinky CZ je koliktát i psáno,že silniční policejní kontrola leckdy buzeruje české řidiče a při tom jim nadává do čechyš švajne , eine trottel a tak.
Já už německy neznám nic,ale můj děda byl němec a bába uměla německy lépe jak česky a naše vzdálené příbuzenstvo z Německa česky neznalo vůbec.
Zato ale umím dobře rusky,na vojně jsem sloužil se Sovětskou armádou a rusáci mě naučili gavarítˇ óčeň charašó,akorád když jsem se jim zmínil,že jsem po původu z 75 % říznut germánií ,bylo po mě z jejich strany moc nepěkně loupáno očima..))
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Nermuť Jan, 7.9.2010 18:40:10)
Odpovědět
Jo Horáku, narodil si se v roce 1984 a byl jsi na výcviku s Rudou armádou- plácáš kraviny.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jahoda, 7.9.2010 19:29:24)
Odpovědět
páté přes deváté plácáš ty Nermuti Jane.
Takže několik ůdajů o vojenském ůtvaru,kde jsem sloužil ve zbrani a to i s Rudou armádou.
VŮ 7333 Dětřichov nad Bystřicí
A nyní několik vojáků z povolání tam,
Major Pántlík
Kapitán Šohajda
Výkonný praporčík Dedek
Podpraporčík Klos
a potom jeden velitel řidičské rory,byl to slovák ,na jmého si momentálně nevzpomínám,ale určitě by se mu nezamlouvalo říci mu někdo čobole.
Ta sovětská posádka tam dislokována byla a měla tam v lesích ve skladech "materiál" ,který se pak v ozbrojených doprovodech vozil do SSSR.
Co tam bylo ale neřeknu.
Takže vidíš,nekecám já,ale ty,tudíž jsem se nemohl narodit v r. 1985 a už vůbec nejsem holka,protože holka povolávák v ČSSR dostat nemohla,přece jenom nejsme v Izraeli.)
Střílel jsem tam z kulometu,řídil nákladák,semtam i z SA 58 a házel granátem F1 .

Navíc jsem si jako výsadkář zaskákal i z helikoptéry,ale to bylo už po r 89 a bylo to v Chrudimě na letišti.
Co z toho jsi dělal ty?
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Nermuť Jan, 7.9.2010 21:06:03)
Odpovědět
Víš Horáku, lžeš. A blbě.
Nebo si snad myslíš, že si lidé nepamatujou, jak to bylo?
Nejdřív psala holka-Jahoda, pak jsi se obejvil Ty- Trtkoš. Pak si ani nepsal v ženském rodě.
A pak jsi vytvořil dvojí existenci. Falešnou Jahodu a a Pravou Jahodu sebe.

A také kecáš, nemohl jsi být v armádě, když jsi už byl sprostěn.

Mimochodem tvoje oblíbená písnička ze star wars je jen ukradený pochod pro žukova.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jahoda, 8.9.2010 4:28:42)
Odpovědět
já říkal,že každá dizkuze s tebou je bezpředmnětná protože s tebou není možná jakákoli shoda.
Ty jseš Nermuti blbej jak tágo a nesnaž se zde nabourat dizkuzi,její námět se pokud je mě známo týká hrdinný polských vojáků bránících svou vlast před nacistickým agresorem.
Nakonec to byl také tvůj svatý Stalin,který se na této lumpárně podílel a ta část polské armády která padla do jeho rukou byla deportována na Sibiř do gulagů.
Do těchto gulagů se zajatí polští vojáci dostali po svejch a to pochodem smrti napříč ruskou pustinou ne Sibiři.
Jednalo se o pochody smrti,kde tam ,kde končily koleje muselo desetitisíce zajatých poláků v zimě a bez přístřeší pochodovat za mrazů několik týdnů a kdo už nemohl,zmrzl a byl opuštěn ostatníma.
Jednomu vojáku se pak ale podařilo ještě s několika uprchnout a pěšky se dostal přes ruskou Asii,Mongolsko a poušť Gobi do Himalájí.
Ty přešel a v Indii se spojil s britskou armádou.
Mezitím ale Hitler napadl Rusko a začala světová válka.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Nermuť Jan, 7.9.2010 18:35:40)
Odpovědět
To bylo tehdá tak, Churchill chtěl Skopčáky vyhnat z Evropy a i Amíci byli pro, ale Stalin se zachoval jako člověk a zabránil vyhnání.
Taktéž Stalin nechal Polsko bez potrestán na níčení Československa.

Stalin se zachoval lidsky. Můžeme dnes dodat a blbě.

Skopčáci nejsou civilizovaný národ, je to národ barbarů.
Skopčák ve své historii nebyl nikdy nikomu spojencem, on měl jen dvojí tvář.
A, lezl okupantu do pr-dele.
B, přepadal a okupoval všechny okolo sebe.

Pokud Skopčáci zradí i tentokrát- spaktují se s muslimy, tak jim nepomůže ani pánbůh. Nikdo jiný totiž muslimy v Evropě nechce.
Francie, Británie, Benelux- tam je to jen přirozená migrace uvnitř státu.
Německo, Švédsko, Dánsko, Rakousko a Švýcarsko- Skopčácko si je skutečně zve
Zbytek Evropy je nechce a ani neimigrujou.

A když muslimové zlikvidují Skopčáky, je to jejich věc.

P.S.: Ale snad Norsko a NDR se nedají na obvyklou cestu zla. Snad ne.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Stilet, 8.9.2010 14:59:36)
Odpovědět
Imbecile Nermuťi, nebyl jsi také náhodou vojákem ČSSR armády? Pokud ano, tak jsi čechočubaj. Ti Němci nikdy nevolili Nacipartaj na 99.5 % jako češi komunisty. A to čeští hrdinové nemuseli volit. A i do Německé armády musel každý Němec ať chtěl nebo ne. Takže se jednalo o obyčejné Německé muže, tak jako o české když museli narukovat na vojnu. A že Němci chtěli vyhubit báječné české slovany, to je jen propagandisticko-vlatenecko-idiotský žvást. I pro Heydricha byli češi jen odpadem Germanie a není žádných rozdílu rasových mezi Němci a Čechy. Kdyby Němci chtěli báječné české lidi vyhubit, měli na to tisíc let a kdyby chtěli, tak by to snadno dokázali. Pokud to nevíš imbecile, tak i v SS divisích bojovali čeští dobrovolníci a možná jích bylo více, jak v té zahraniční armádě. Jneže to se starostlivě a přepečlivě zamlčuje. Ale statisíce statečních Čechu stachanovský udavalo své spoluobčany Gestapu a to tak stachanovský, že Gestapo ani nestačilo všechna udání vyřídit. Dokonce čeští udavači svou horlivosti ohrožovali samotné gestapáky, zrovna tak jako po 48 roce české estebáky.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Jahoda, 8.9.2010 19:18:23)
Odpovědět
jo,jo.....čím to asi bude ,že naposledy kdy jsem se cítil jako voják armády,která má respekt i u takové supervelmoci jako je USA byla doba,kdy jsem složil jako čechočubaj v ČSLA.
To byla ale panečmu armáda!
I ten slavný Bundeswehr by nakopala do zadnice.
A z Waršavského paktu měl západní svět respekt,to nebylo jako dnes,kdy je česká armáda v troskách a to co z ní zbylo je akorád tak směšné torzo.
Jinak souhlas s váma Stilet,rasová neodlišnost mezi němci a čechy není žádná,jsme si všichni v tomto naprosto stejní,akorád ta politika,...tak tu vem leckdy čert.
Co se týče gestapa,služby v SS ,udávání jakož i jiných válečných radovánek poplatných té době,tak v tomto hrála prim a první housle jedna menšina,která byla po válce ale svinským krokem vyhnána z ČSR.
Jednalo se jak jinak o sudetské němce a drtivá většina agentů gestapa tvořila právě že sudetoněmecká pospolitost,proč?
Protože uměla česky,tak proto.
Však s nima pak bylo po válce zatočeno a nikdo se jich nezastal.
Že se při tom páchaly zločiny proti lidskosti?
Bohužel i to je součást české historie,stejně jako ten Heidrich,ta nacistická svině,která dostala po právu co jí náleželo.
A bylo také její vinou,že to u nás po válce vyhrál bolševik,protože ten teror který byl následně okupanty rozpoután vyvolal nepředstavitelnou nenávist českého národa,která nakonec vyůstila v podporu všeho ruského,bolševizmu a to vše nakonec vyůstilo v poválečné zločiny čechů proti vyhnaným němcům..co bychom si namlouvali.
I v tomto případě se vraždilo a pochod smrti z Brna je všeobecně znám,kdy spousta stovek němců skončilo zavražděných někde ve škarpě podél silnice a vrahy do dneška nikdo nepotrestal.
Když se to ale vezme kolakolem,za všechno toto může Hitler a ta jeho nacistická soldateska.
U nás v Čechách je totiž jedno přísloví.
Na hrubý pytel,hrubá záplata.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(L.Pe, 7.9.2010 17:22:33)
Odpovědět
Jsou to skopčáci, frickové a náckové, kteří nás chtěli vyhubit. Za to je mám milovat?
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(PetrW, 8.9.2010 0:54:19)
Odpovědět
Do toho koho máte nebo nemáte milovat a jak vám přiteplený vepříku Petříku asi skutečně nikdo mluvit nebude...:)
Tady jde o kreativní impotenci, kterou si kompenzujete lacinou vulgaritou, viz. titulky celé řady vašich ostatních článků.
Napiště radši zase nějakou reportáž z víkendového dýchánku s nějakým Hradním podržtaškou, to vám jde skvěle.
Re: Tormentia - Zolnierz Westerplatte (pocta polským vojákům bránícím se přesile Skopčáků)
(Karnwield, 7.9.2010 22:41:58)
Odpovědět
A ty tomu veríš?
Primitív.