reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita

Autor: Václav Klaus | Publikováno: 8.9.2010 | Rubrika: Citáty
Ilustrace

Prvním okruhem varovných signálů, který z mého pohledu stojí za to, abychom jimi zabývali, je nikoli globalizace (jako zdola, spontánně se šířící internacionalizace lidských aktivit všeho druhu na základě nových informačních a dopravních technologií), ale vědomě konstruované rušení národního státu – jako osvědčené a ničím nenahraditelné pojistky demokracie – ve prospěch subkontinentálního, kontinetálního či dokonce globálního vládnutí. Prototypem tohoto kvaziglobalizačního, ale za globalizační považovaného procesu je evropské integrování v podobě současné Evropské unie i rychle rostoucí moc OSN a podobných „světových“ organizací. Sloganem dneška stále více začíná být „global governance“. Zítra to bude skutečností. Přehlédnutelná, dohlédnutelná, „dotknutelná“, a proto elementárně kontrolovatelná parlamentní demokracie začíná být – a já se smutkem říkám, že více a více bude – vystřídávána úplně jiným rozhodováním, které s demokracií nebude mít nic společného ... Globální vládnutí (rodící se světová vláda) začala na první pohled nevinnou a jen málo lidi tehdy i dnes zlobící přesmyčkou (která samozřejmě byla záměrem), kdy se po II. světové válce do dokumentů OSN dostal termín lidská práva (místo do té doby s demokratickou společností spojenými právy občanskými). Z toho už byl jen krůček k univerzálnímu kategorickému humanrigtismu, který se v průběhu posledního půlstoletí stal jedním z nebezpečných „ismů“ současnosti. Vypadá to, že ovládne zítřek. Bude znamenat potlačování států (jako je tomu dnes v EU), bude znamenat oslabování občanských práv a vůbec principu občanství. Bude znamenat postdemokracii, která je – a já se to nebojím říci – nedemokracií ... Bude se tím posilovat i dosavadní tendence podřídit každý lidský čin legislativní kontrole (anglicky se hezky říká to „legislate us“), na každou maličkost vytvořit zákon, nepřetržitě nás monitorovat a regulovat. Tím se dále bude zmenšovat prostor naší svobody, což bude znamenat i dramatické snížení pocitu osobní zodpovědnosti a tím i lidského spoléhání se na sebe sama. Bude se tím rozvíjet „pečovatelský“ charakter státu a bude zesilováno i sociální inženýrství .... Ze všech těchto důvodů vidím pro zítřek jako klíčovou tendenci vývoje v politické scéně další oslabování parlamentního systému zastupitelské, nepřímé demokracie, kterou už dneska navíc skoro nikdo – s výjimkou osamocených skupinek klasických liberálů – nehájí (a mám strach, že hájit nebude). Nečekám sice změnu skokovou, ale ony drobné, malé, nepřetržitě probíhající změny budou ve svém součtu ke kvalitativní změně stačit. Jinak řečeno, nečekám někým zorganizovanou revoluci, ale předpokládám pokračování dnešních, podle mého vidění věcí evidentně jednoznačných a jednosměrných, tendencí pohybu o demokracie k nějaké nové formě nedemokracie, ne-li totality.

 

Václav Klaus, Kde začíná zítřek, Knižní klub Praha 2009

reklama
15158 čtenářů | 130 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(v.n., 8.9.2010 1:05:47)
Odpovědět
Klaus a demokracie, to je dvojice.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(richard, 8.9.2010 23:03:08)
Odpovědět
ODS v Evropském parlamentu nepodpořila další regulaci potravinového trhu
07.09. 2010




Štrasburk, 7. září 2010 -- Europoslanci ODS nepodpořili zprávu José Bového, známého a usvědčeného ničitele provozoven McDonald´s, požadujicí větší regulaci potravinoveho trhu v Evropské unii.

"Nové regulace, které Bového zpráva Evropské komisi doporučuje, by evropským zemědělcům nic dobrého nepřinesly. Naopak je zcela jisté, že by vedly k vyšším cenám potravin pro spotřebitele. Doufáme, že se Evropská komise těmito radami nenechá inspirovat," řekl po hlasování mluvčí europoslaneckého klubu ODS pro oblast zemědělství Hynek Fajmon.

José Bové (Zelení) ve zprávě, kterou dnes Evropský parlament schválil, požaduje mimo jiné, aby velcí dodavatelé potravin museli zveřejňovat své marže, aby supermarkety nesměly prodávat výrobky pod svou vlastní značkou nebo v rámci akcí a slev pod nákupní cenou nebo vznik několika nových úřadů - například potravinového ombudsmana. Známý francouzský revolucionář argumentoval spravedlivými podmínkami pro farmáře. Podle skupiny Evropských konzervativců a reformistů, ve které pracují i europoslanci za ODS, by ovšem podobně drastické státní zásahy do tržní ekonomiky situaci zemědělců i spotřebitelů jen zhoršily.

Bového text je "zprávou z vlastní iniciativy" a nemá žádný legislativní dopad. Evropská komise ji jen vezme na vědomí.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 23:49:43)
Odpovědět
Prodávání jídla pod cenou v makru s tím, že na čínském texxtilu se průměrná marže dožene není tržní ekonomika záash do tohopto deformování trhu je důležitý, chdání poctivé podnikatele před korporátními scoialisty.


ODFS se shluboce zmýlila a já jsem rád, že jsem ji nevolil !! :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(HF, 23.9.2010 22:46:39)
Odpovědět
Neřekl bych že v makru prodávají potraviny pod cenou, možná s vyjímkou těch které jsou už skoro prošlé nebo nějak poničené. Každá další regulace znamená jen výce úředníků které budeme muset platit.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 24.9.2010 9:16:27)
Odpovědět
To je vidět že víš kulový.. švagr je tam dodává a oni je prodávají za nižší cenu než jim je prodává a ostatní prodejci kterým je dodává pak makru jaksi nemůžou konkurovat.

Ta kontrola nad socialistickými korporátními kolosy je naprosto nutná, tam už se jedná o totální deformaci trhu, a když sjem se ptak jak to tak můžou dělat, odpověděl mi, že to doženou na čínských hračkách.

takže co bys řekl ty není podstatné.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(em, 14.7.2011 11:53:33)
Odpovědět
tak preco to tim sviniam velkokapitalistickym neregulovanym dodava? platia mu hajzli za to? keby bol zasadovy tak im to neda ale kedze je na peniaze tak mu je to jedno, to je ale moralka.....
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(CQ.Lafayette, 14.7.2011 17:05:56)
Odpovědět
Palec nahoru :-)))
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 14.7.2011 21:01:39)
Odpovědět
Palec nahoru s šup s ním do Klauovi teplé p.rdele, tam ti bude dobře :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 14.7.2011 21:00:04)
Odpovědět
Onje dodává za tržní cenu, ničeho se nedopouští, ale oni dál je prodávají pod nákupem, což porušuje podnikání za učelem zisku a narušuje to tzv. volnou souitěž a od toho tu máme antimonopolní úřad.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(pivko1111, 19.6.2011 17:20:56)
Odpovědět
Svatá pravda-čím víc zákonů a předpisů-tím víc ouřadů,korupce a méně peněz v naší kapse!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ferguson: Fiskální situace USA je horší než v Řecku, 9.9.2010 15:18:09)
Odpovědět
Podíváme-li se na sedmdesátá léta a v té době probíhající inflační krizi, je patrné, že situaci změnil návrat důvěry v podnikatelském sektoru. I dnes by měla být vládní politika zaměřená na to, aby se zvýšila podnikatelská důvěra a následně investice a počet nových pracovních míst. V rozhovoru pro Bloomberg to uvedl Niall Ferguson, profesor historie na Harvard University.

Ferguson nevěří, že v současné situaci charakterizované vysokým zadlužením privátního sektoru by vládní výdaje financované deficity pomohly ekonomice k oživení. „Keynesiánská politika funguje jen ve specifických situacích. Pokud vláda začne stimulovat, bude velká část stimulu proudit do zahraničí, protože Spojené státy jsou otevřenou ekonomikou. Navíc je tu strukturální krize veřejných financí, kterou by stimulace jen zhoršila, uvedl profesor. Obamova administrativa přitom podle něho stále nemá „důvěryhodný plán na to, jak se během pěti či deseti let vrátit k fiskální rovnováze“. „Ekonomové z Morgan Stanley vydali analýzu, která potvrzuje to, co já říkám již roky: Fiskální situace v USA je horší než v Řecku,“ dodal Ferguson s tím, že strach z toho, že se Spojené státy stanou „Superřeckem“, může zahnat růst ekonomiky.

Podle profesora se ekonomika USA vyhnula Velké depresi, rally na trhu nyní nečeká, ekonomika bude stagnovat. Zajímavá je situace na dluhopisovém trhu: Argumenty, že sazby leží nízko a tudíž si lze půjčovat ještě více, je „naprosto mylný“. Ve skutečnosti dochází k finanční „represi“, kdy Fed udržuje sazby mnohem níže, než by za normálních okolností byly. Vedle toho nastává útěk k vládním dluhopisům USA vždy, když na trzích vzrostou obavy.

Noční můrou pro Evropu i USA je japonský scénář – příchod deflace, vysoký dluh a „permanentní pesimismus
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:05:16)
Odpovědět
Bez ni vlada tuneldedka. Ma strach, ze by jemu
a jemu podobnym nekdo videl na prsty.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Alberto Kvěch, 14.7.2011 12:09:46)
Odpovědět
Pane bože , to se nenajde nikdo kdo by ho konečně odvolal a z hradu vyhnal.Jak dlouho budeme ještě za jeho projevy trpět, jak dlouho si necháme od něj vše líbit.Páni podvodní politici,konečně se probuďte a učiňte alespoň jednu užitečnou věc a podejte návrh na odvolání.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Alberto Kvěch, 14.7.2011 12:36:35)
Odpovědět
Klausi,neděkujeme odejděte.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(vlasta borojevicova, 8.9.2010 2:54:58)
Odpovědět
nemyslim si, ze ma pan president pravdu.jedine co hrozi je vetsi kotrola demokracie u nas a ve vsech post komunistickych zemich a to se nasim vladcum pramalo libi.jeste stale hodne kradou,berou uplatky a rozkradaji stat a ted jsou pod vetsi kontrolou unie.Jen klid pane presidente mate to za par pak hezky na chalupu a nechte mlade at si vytvori novy demokraticky stat.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(padok, 8.9.2010 3:09:34)
Odpovědět
Vas Ta viera v EU prejde, ked vam za susedov posle sloboda a demokracia z Bruselu par desiatok tisic mohamedanov a bude vas presviedcat, ze Islam je mier a ked neveris, zasluzis smrt :))
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ordoš, 23.9.2010 22:45:12)
Odpovědět
Zatím Euro nemáme,ale aspoň,že jsme v EU ne RVHP
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jurek, 15.7.2011 7:31:01)
Odpovědět
RVHP bylo proti Eurosajuzu naprosto zlaté...
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 8.9.2010 5:14:06)
Odpovědět
No to je ale pěkná hloupost, vždyť ti pracovníci EU mohou být v korupci vzorem. Asi před 5 r se rozjely aféry, kdy komisaři zadávali tučné zakázky svým příbuzným za bezcenné elaboráty (styl našeho Wolfa), bylo konstatováno že asi 1/3 pracovníků pracuje korupčně - a nyní to mnohem lepší nebude. Kdo kontroluje EU? Vždyť EU ani demokratická instituce není, dělá si co chce.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(babka, 8.9.2010 5:41:54)
Odpovědět
Je mi z toho všeho smutno a je mi líto našich dětí. Klaus má pravdu a kdo jen trochu sleduje politiku a myslí mu to, je mu to jasné. Stálá nesmyslná nařízení - od syrečků po větší kontroly, pozvolna utahující opasek svobody. Cítím to v mnohém a s těmi emigranty - to je další hrůza. Přijímat spousty cizích lidí, jejichž kvalita není zaručena a hrozí větší kriminalita, nespokojenost, ale už bude pozdě. A to je jen začátek. Jen Ti v Bruselu si mnou ruce.Mají fleky zajištěné.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Alberto Kvěch, 14.7.2011 12:16:17)
Odpovědět
Paní Babko,těm co politiku sledují a trochu věcem rozumí to jasné rozhodně je.Bohužel Vy k té skupině lépechápajících nepatříte.Jestli o tom nevíte, tak ten bordel V Česku zavedl a zakořenil právě ten Vámi demagogicky a nesmyslně propagovaný pán.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jurek, 15.7.2011 7:32:26)
Odpovědět
To je možné, ale to ještě neznamená, že nemůže mít pravdu.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Klimeš, 8.9.2010 11:42:00)
Odpovědět
jestli 1/3 Bruselanů jsou korupčníci, tak mi odpovět co Toskánská vila ?
Kde je pan Gross ve své vile na floridě ?

Od koho že to bere náš prezident a ani se tím netají Lukoil ??

Mám pokračovat ???

Není to brusel kdo staví nejdražší dálnice nasvětě, nejdražší cyklostezky a podívej se za kolik koupil Brusel limuzíny, za půlku co Praha !!!

Stejné je to si s transportery, padáky, pistolemi, Ivekami, atd. atd.

Není větší ráj korupce než čr na západě rozhodně ne.

A co gripeny, podle britských vyšetřovatelů za ně čeští politici dostali až 5 miliard korun úplatků, víš to ???
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Wolfowitz, 8.9.2010 14:07:06)
Odpovědět
Dane?!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 17:50:38)
Odpovědět
No copak, nebo si jako myslíš že to jsem psal já ???

Proč bych to dělal ty vole, mě už není 18... ikdyž v zásadě až na ten otřesný projev s tím souhlasím s menšíma úpravama a více detailama..
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Wolfowitz, 10.9.2010 14:29:17)
Odpovědět
No právě, že to je jako bys to psal Ty (pokud jsi to teda fakt nepsal)...
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 10.9.2010 19:03:29)
Odpovědět
:-))
taky patříš mezi ty co si myslí, že jedinej klausův nemrdáč jsu já ?? a ostatní by ho kouřili až by se červenaly ??

:-)

Tos mohl poznat už na výsledcích voleb té jeho buzerantské party SSooo že lid ho už dávno nemiluje, je nás prostě víc.. blbý co ?

:))
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(majka, 19.6.2011 20:12:54)
Odpovědět
To ti není stydno, takhle hnusně psát?
Jsi odporná stoka, odporný tvor!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(sedlák, 20.6.2011 1:39:06)
Odpovědět
... nevšímejte si ho, Majko, je to typický Dan - Moravák.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(felix.julec, 14.7.2011 13:56:37)
Odpovědět
SEDLÁKU,ty jsi zase TYPICKÝ SEDLÁK.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 8.9.2010 15:13:26)
Odpovědět
Je to jedno, Praha nebo Brusel. Jen jedna ukázka drzosti Bruselu v plýtvání - jelikož se nedomluvili Francouzi s Bruselem, kde budou úřadovny - tak se úřaduje jeden měsíc v Bruselu a jeden ve Strassburku, vše /řední agenda) se vždy naloží na vlak a přestěhuje, za rok prý to stojí 160 milionů eur. To by si nikdo v Praze (např. stěhovat vládní úřady do Brna a za měsíc zpět) nedovolil. Nebo v celé Evropě se kvůli krizi a zadlužení snižují platy úředníků, Brusel svým navrhuje zvýšení!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 17:55:12)
Odpovědět
Nato ti řeknu jedinný.. Brusel vládne půl miliardě lidí a má tolik úředníků co 8 milionová Paříž nebo 15 milionový New York a jestli to nevíš, česká republika má podstatně větší množství ouřadů než celý evropský Brusel.

Rejt rypákem do Bruselu se musí, ale daleko víc je to třeba u nás doma, tady to smrdí mnohem víc, my kritizujeme Brusel za něco, v čem jsme mnohem horší, česko je megabirokratická velmoc s 2. největší korupcí v EU po Rumunsku, zhruba na Úrovni Pobaltských zemí a Bulharska.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(padok, 9.9.2010 4:04:16)
Odpovědět
Dane, preco oddelujes Bruselskych uradnikov od Ceskych uradnikov, ked uz daavno podliehaju priamo, alebo nepriamo EU? doteraz sme sa bez tych uradnikov zaobisli a neboli potrebny, zrazu brusel vladne celej 500 milionovej europe, akurat mimo ceska a podivajte, kolko EU ma uradnikov a kolko cesko?! - mas zdravy rozum, alebo uz vam z tej travy uplne jebe?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 9.9.2010 4:53:35)
Odpovědět
Dane české úředníky potřebujeme ale bruselské úředníky nepotřebujeme, vytváří jen problémy a komplikace.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 9.9.2010 11:41:04)
Odpovědět
Já je teda nepotřebuju, mě stačí ouřadové v brně a Praha ať se jde bodnout !!
Darmožřáči co náš stát přivedli na buben.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Wolfowitz, 10.9.2010 14:30:17)
Odpovědět
A už je všechno jasnější! Dan je totiž z brna!!!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 10.9.2010 19:05:03)
Odpovědět
Původně nejsu přímo z brna ale asi cca 30 km od Brna, ale kus života jsem tam coby študák prožil.. :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(merr, 25.9.2010 9:29:54)
Odpovědět
A co máš ty náfuko proti brnu ??
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:10:08)
Odpovědět
Ja bych se tedy bez ceskych, a zejmena prazskych uredniku obesel. Uplne. A byl bych uplne spokojeny. Vetsi bordel, nez vytvari prazsti urednici neni mozny v celem svete!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:07:21)
Odpovědět
naprosta pravda!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Hans, 8.9.2010 6:29:35)
Odpovědět
Vlasto Borojevicová, to jste si ještě nevšimla jak od vstupu do EU upadáme? Ekonomika jde dolů,společnost se rozpadá, suverenita mizí. Sundejte si klapky z očí a přemýšlejte...
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:12:01)
Odpovědět
Vetsi upadek nez pod vladou tuneldedka je mytus!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Plašmuška, 8.9.2010 9:59:10)
Odpovědět
|Klaus měl VŽDY pravdu, na jeho slova VŽDY došlo....Kdo má uši k slyšení, kdo má oči k vidění...
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 12:05:41)
Odpovědět
ha ha ha :-)))
třeba že neexistují špinavé peníze, že peníze jsou jenom jedny nebo trh vyřeší vše, zapomínajíce na legislativu.. myslím, že Klasuova pravda se ukázala v roce 1996 při kolapsu našeho předluženého bankovního sektoru, zastavení růstu ekonomiky a 10% inflaci, na tento jeho debakls e zapomíná, potom přišla ztráta důvěry lidí a prohra ve volbách se socany, Klaus neměl pravdu nikdy.

Resp. vždy se mýlil.. zmýlil se v Doležalovi, sám to přiznal, V Rumlovi a spol. sám to přiznal..

bohužel se nehlásí k těm privatizačním debaklů, ke Koženéému jemuž tak fandil svého času, zmýlil se i ve své ODS jak sám přiznal..

Zmýlil se i když podpořil ve volbách SSO - propadla


Zajímalo by mě co se teda v životě Klasusovi povedlo, jeho vlastní strana ho vyšoupla, bez komunistů by nebyl ani poprvé prezidentem..

Už info v STB oněm říkali že trpí pocitem nedoceněnosti.. :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ivoš, 8.9.2010 20:27:02)
Odpovědět
Čo bolo, to bolo, terazky som prezidentom!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(koule, 23.9.2010 11:34:34)
Odpovědět
Větší ubohost jsem snad nečetl.Vždycky se potvrdilo,že měl prezident Klaus pravdu, viz nejnověji historicky největší podvod s globálním oteplováním
Jerzy Lec: Nejlíp umějí okopávat nohy trpaslíci,je to jejich zóna.
Ty jsi,Dane,ubožák první velikosti.Nechtělo by se mi žít s Tvým mozkovým potenciálem.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 23.9.2010 15:54:50)
Odpovědět
Jsem rád žes nato téma narazil tedy gtlobální oteplování protože tenti týden nám přinesl 2 podstatné message na toto téma :-)

1. dle expertů z NASA byl rok 2009 nejteplejším v dějinách měření přesnými přístroji tedy za 132 roků

2. právě se koná samit Dánska, Norka, Kanady, USA a Ruska o rozdělení nových neližť vzniklých právě v důsledku globálního oteplování v tzv. severní ledové zóně, což je vedle Klausolhaní o neexistenci tohoto jevu fakt pecka :-)))

Mimochodem, na sibiři naměřili letos 38-42 ve stínu dle oblastí a je to také největší teplota v dějinách měření Sibiře :)))

Co tam máš dál z Pružinského geniálních předpovědí ? :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:18:43)
Odpovědět
A to i v Jakutsku, v Minusinsku, kde byla namerena nejnizsi teplota na zemi!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Copak, 19.6.2011 23:34:29)
Odpovědět
Na Zemi začne během deseti let malá doba ledová, zjistili vědci.
http://www.novinky.cz/veda-skoly/236497-na-zemi-zacne-behem-deseti-let-mala-doba-ledova-zjistili-vedci.html
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:16:29)
Odpovědět
Bez kterych komancu?
Rudych, nebo modrych/drive rudych/?
Bez zvoleni presidentem y dnes sedel na jinem hrade!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(majka, 19.6.2011 20:15:50)
Odpovědět
Kyselé hrozny, ubožáku.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ordoš, 23.9.2010 22:28:03)
Odpovědět
Jsem zhruba,tak stár,jako pan Klaus.Nevím,jak dlouho a kde v jaké demokracii žil,že takto poučuje a straší.Překvapuje mně,že vždy při různých úvahách a kritice zapomíná,nebo vynechává Rusko a to vždy za jakýkoliv situace,nebo dění.Ano je to výborný manipulátor,někdy i populista,nebudu a ani nechci nikoho přesvědčovat,jen nechápu,kde se tu demokracii naučil a poznal azažil .Já zatím moc ne,když se ,tak rozhlédnu a to raději jen v Česku.Jeho privatizace,glob.oteplování,nejnověji paní Vondráčková,opravdu,ale opravdu má široký a všeznalý záběr.Je jen otázkou proč bych mu měl věřit asi jsme žili,každý v jiné době.To jsem vynechal emigraci jeho sestry proč asi v té době?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jirka, 25.9.2010 9:52:41)
Odpovědět
TVRDIT,ŽE NA KLAUSOVA SLOVA VŽDY DOŠLO,TAK TO MŮŽE JEN POMATENEC!!!Naposledy prohlásil o krizi,že je jako chřipka a hned přejde,dnes obviňuje kdekoho,že za ní může.Nesliboval,za kolik let doženeme Rakousko a Německo?Nepředvídal,jak na tom budpou Slováci hrozně až se odtrhnou?Pokud přijmou EURO,tak to bude pomalu konec Slovenska?Kolik to budeme brát desítek tisíc platy,atd.atd.atd.Pan Klaus je výborný teoretik,ale v praxi je to horší,viz výsledek jeho premierování,nemluvím o rozkradené republice!!!No, socialistický prognostický ústav nebyl tím nejlepším,kde se mohl něco přiučit!!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:13:31)
Odpovědět
Proto se v r. 2010 topime. Napsal: Modra, ne zelena planeta!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(kuš, 9.9.2010 10:43:44)
Odpovědět
Lepší je totalita,než rozkrádání a korupce atd.Dnes je také totalita,jiná a horší !
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ordoš, 23.9.2010 22:41:57)
Odpovědět
Pamatuješ 50léta,kolektivizaci venkova,normalzaci předtím okupaci CCCP.Všechno začalo 48 r dlouhé povídání to vše pokračuje.Mám proto svoje pojmenování i když antagonistické.KOUNISTICKý kapitalismus.Privatizace bylo odstátnnění ,ale do čích rukou,jakých vlastníků.Různých,narychlo vytvořených fondů viz Kožený.Co z toho,tak asi mohlo vzniknout,kdo byli jeho kámoši.Takto by se dalo pokračovat.Sanace bank,které půjčovali nevěděli na co no na privatizaci.Ne krize,ale tohle jsou toho důsledky,tady není prostor všechno popisovat.Přesně podobně,ale hůř to vypadá v Rusku to se ve zprávách nedozvíš.Hovoř s někým objektivním,kdo tam delší dobu pobývá.Nemyslím tím zrovna Jágra.ČEST
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ordoš, 23.9.2010 22:49:03)
Odpovědět
Oprava banky půjčovaly atd,nechal jsem se unést a nekomtroloval.Děkuji
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Alberto Kvěch, 14.7.2011 12:22:19)
Odpovědět
Paní milá Vlasto.Jistě, ten pán pravdu rozhodně nemá.On je ten, kdo nám tady místo demokracie zavedl bordel,kocourkov a celospolečenský úpadek a dnes chce kázat o demokracii.Směšné, strašné, a státu škodící.V našem kocourkově se mohou stát i tací prezidentem,zde je možné vše, jen ne demokratické prvky.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Proletář, 8.9.2010 6:53:00)
Odpovědět
Za Husáka bylo líp!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 8.9.2010 15:17:58)
Odpovědět
Jo, už jsem položil na jeho hrob v Bratislavě - Dúbravce kytičku. Zlatý Gusta.
Ano, bylo líp - pro fízly, práskače, lampasáky, kádrováky, lemply, etc...
Pro 600 tisíc nezaměstnaných, pro ty stovky lidí kteří denně bankrotují, pro 60 tisíc bezdomovců, pro 1 milon lidí pod a na hranici chudoby, prakticky pro všechny jejichž měsíční plat nepřekračuje 15 tis. Kč a důchod 1O tisíc - a těch je několik milionů. Připočteme li k tomu sociální nejistoty, může být půl národa silně nas.ráno.
Jsem Starý muž,který to pamatuje.Ty si to také pamatuješ 50 léta lístky vyhánění lidí ze svých statků.které dnes ovládají zemědělská sro.,která toží po dotacích Jinak jinak jim ozemědělství ani nejde.Ještě vzak jednomu pisateli snad jsme už rozděleni soudruha Husáka si nechte na Slovensku to byl představitel normalizace a zvláštního postavení Slovenska v Československu,celých 08let.Vše zavinil komunismus apřimknutí po válce k Rusku,jednoduché počty..
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(em, 24.9.2010 8:15:00)
Odpovědět
tak niekomu aj hej, napr takemu bilakovi, jakesovi a ich rodinam isto. potom este fizlom, praskacom a pod. kurvam. zrejme ste patrili medzi nich. brani vam nieco odist napr do venezuely alebo na kubu? isto vam tam Genossen radi prijmu, mozno udelia statut politickeho utecenca a budete sa zas mat jak prasa v zite.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Alberto Kvěch, 14.7.2011 12:33:25)
Odpovědět
Proletáři.Pokud chcete propagovat období komunismu, pak musíte srovnávat vše.Všeobecně lépe nebylo,v určitém období komunismus kopíroval fašismus ve všech podobách,komunisté zlikvidovali desetitisíce lidí,to nejde okecat, ale nikdo nemohl předpokládat, že různí Klausové,Topolánkové,Nečasové a další tady zavedou nepřekonatelný bordel, a stát budou postupně likvidovat.Nezavedli demokracii.Lépe řečeno,od komunismu jsme utekli a do demokracie jsme díky těm politikářům nedošli a teď se plácáme z rohu do rohu bez cíle bez vize.Děkujeme Vám Klausi ,to jsme nechtěli
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Huckleberry, 8.9.2010 6:55:39)
Odpovědět
Od Bílé hory jsme 300 let byli pod Habsburky, a v posledních letech jejich nadvlády začalo sílit národní uvědomnění.Pak jsme byli 20let svobodní, následovala okupace a vpodstatě dalších 40 let jiného druhu nesvobody. EU je splněný sen německých vládců po ovládnutí světa a nastolení tisícileté říše. Prezident na rozdíl od mnoha politiků nemá na očích stranické klapky a k jejich nelibosti používá rozum. Svůj, nikoliv ten bruselský a to se tudíž nelíbí. A teď přátelé Unie zase začněte řvát o jeho nekompetentnosti a pošlte na něj pár psychiatrů.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:25:24)
Odpovědět
Az na to, ze k nadvlade Nemecka nad nami svym zpusobem privatizace prispel. Velice.
A k tomu, ze jeho kamosi z StB si republiku
rozkradli a rozprodali. Tomu, kdo jim!!! dal vic!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jůhele, 8.9.2010 7:17:15)
Odpovědět
Demokracie? Nepřímá demokracie? Zaplacená Bakalou a spolkem "sponzorů"? Proč Klaus - "demokrat" nehoruje pro přímou demokracii s referendem? Vždyť ta nejvíce akcentuje občanský princip (princip zdola) a nabourává nadvládu globálních elit.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jůhele, 8.9.2010 7:30:01)
Odpovědět
Klaus je národní elitář, který sice akceptuje ekonomickou koncentraci a globalizaci, v politické rovině ovšem preferuje nadvládu národních elit před nadvládou globálních elit, které hýbou nadnárodním kapitálem a politiku transformují k obrazu svému.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Sunny, 8.9.2010 8:53:44)
Odpovědět
Jakkoliv to nyní vypadá beznadějně, věřím ve šťastný konec. Myslím, že touha lidí po svobodě je jedna z nejmocnějších sil, jaké existují. Problém je v lidech, kteří si myslí, že nebezpečí nehrozí a dál žijí své pohodlné nevědomé životy. Bylo by pro nás všechny lepší, kdybychom se zlu postavili, dokud je relativně malé. Ale to neuděláme, protože v rámci pohodlí jsme zvyklí malé zlo bagatelizovat. Jenže popíráním skutečnosti se nic nezmění. Chceme-li být skutečně svobodní, nejspíš budeme muset obětovat mnohem víc než pouhé pohodlí. Věřím však v sílu svobodné lidské duše a věřím, že jsme dost silní na to, abychom si svou svobodu uhájili.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Wolfowitz, 8.9.2010 14:07:57)
Odpovědět
Kéž by, ale nevím, nevím...
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 8.9.2010 9:39:38)
Odpovědět
Jakkoliv nejsem fanda pana Klause, tak jeho projev v parlamentu bych hodnotil 1-, to minus je že nebyl neutrální, ale pravicový.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(pe, 18.9.2010 8:10:17)
Odpovědět
Jak může zastávat prez.úřad ,když jeden den podepíše přístupovou smlouvu k EU,druhý den LS a třetí den brojí proti EU? Co je to za jednání. Typicky švejkovské. A zase se za prez. stydíme.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 25.9.2010 11:55:37)
Odpovědět
Ted připomínám že se postavil proti Martě Kubišové za komunistickou k.urvu Vondráčkovou i proti vůli celé řady svých přátel a známých a ještě větší perla je, že tady jeden den kritizuje mešity a druhý den vyřvává at přijmou Turecko do EU :-))
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Kalous, 15.7.2011 6:13:04)
Odpovědět
Dane také patříš mezi bl.bce kteří si pletli Štrogalovu blonďatou dceru s blonďatou Vondráčkovou? A byl by jsi nadšený, kdyby tě na poslední chvíli někdo zbytečně pokazil dohodnutý kšeft a na rozjezd a propagaci jsi vynaložil několik set tisíc Kč jak Kubišová Vondráčkové? Buď soudný.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 10:35:39)
Odpovědět
Pravda je trochu někde jinde, to co vládcům z Prahy hl. vadí je zráta moci nad státem, ale tím nestrácíme my žádnou svobodu, mě osobně je jedno jestli mi vládnou z Prahy nebo z Bruselu, jde mi oto jak vládnou a jak hospodaří a jestli mi tu někdo po těch národních kolapsech Islandu, řecka, Maďarska, blížící se předlužené Irsko, Portugalsko, bankovní kolaps ve španělsku bude někdo žvanit něco o suverenitě tak ho prostě posílám do řiti !!

Kam nás přivedli s tou suverenitou ??
A nesrovnávejte zemi jako je čeko, kterou hodnotí T.I nejhůře v korupci v celé EU po rumunsku, která má úroven korupce Indie či Portorika s evropskou korupcí, přestante si už lhát !!!

Kam vás ten slepý nacionalismus alá Klaus vede, podívejte se kde je 1200 miliard korun z privatizací, nato bych se pana Klause zeptal kam je dal, víte kam, ucpal s nimi díry v rozpočtech, jenomže v roce 1996 už nebylo nic, spotřeboval i 60 miliard v důchodovém fondu na uplně jin. účely, to je hospodaření, nádhera.

Vy všichni jste asi spokojení s výsledky našich národních politiků, když tu tleskáte Klausovi, já tey rozhodně ne, tvrdá kontrola Bruselu nad Prahou je to co chci a nekecejte tu peciválové něco o svobodě, já si podnikám s bratrem na slovensku, jezdím po celé eu na dovolené, moje dítko už studuje v Německu, na nákupy jezdím do rakous nebo dle potřeby.. vstámvám kdy chci atd. toto je svoboda, tento web kde kydáte všichni tunu špíny na kde jakého mocného, toto je svoboda.

A fakt, že když kupuju rum, tak to není líh s trestí ten se jmenuje tuzemák, fakt že olomoucké tvarůžky už nemůžou dělat poláci za 3,- náhražku za tento pořádek vděčíme unii, vy jste banda chudáků která jenom kritizuje, zneuívá svobody kopne si do kde čeho, ale tu svobodu které je tu tolik, více nežli v USA neumíte vůbec využít.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 8.9.2010 15:23:09)
Odpovědět
Jo Dane, EU nás bude kontrolovat asi tak jako Řeky - co se děje v Řecku dávno EU věděla, i to že Řecko podvádí a vůbec to tam nikomu nevadilo - asi se vtěch průserech máchají také a něco jim z toho káplo tak jak poradcům z americké Goldman Sachs který pro ně podvodné triky hlavně vymýšlel (např. krytí současných dluhů výnosy z hazardu kdesi v budoucnu).
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 17:48:57)
Odpovědět
Jasně to všichni věděli a nedělali nic, aby to za ně mohli pak zaplatit a ohrožovali tím stabilitu sami sebe, s takovým báchorkama pro blbečky běž jinam, a neodvracej pozornost od neschopnosti národních vlád řídit země.

My máme tedka 62 miliard roční úrok, jenom úrok viva česká národní vláda, ta to teda umí !!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(padok, 9.9.2010 4:14:52)
Odpovědět
dane- rozmenme si to na drobne... GLobalizovana ekonomika v kapitalizme s volnym trhom sa da definovat, ako konkurencny boj. A tam, kde je konkurencny boj samozrejme, ze vznikaju vitazi a porazeny, proste niekoho niekto musi prevalcovat a vytlacit, ved vsetci pozname tu definiciu postkomunistickych podnikov, ze padom zeleznej opony sa zrazu stali v novom ekonomickom priestore nekonkurencieschopny, cize vyrabat zacal niekto iny, ale spotrebitel samozrejme ostal - hovori sa tomu obsadenie postkomunistickych trhov, ved nie nahodou pre padom, zeleznej opony, boli u Gorbachova najpodstatnejsie podpisat kontrakty na coca colu, pizzu a pod. akoby sme sa bez toho fakt nevedeli zaobist a natom stal a padal komunizmus :)). Cize takouto nerovnovahou sa cely postkomunisticky svet dostal do negativnej bilancie, to neplati len pre postkomunisticky svet, ale v niektorych krajin EU to prebohlo daleko skor, tie korene zla (pigs). No, ale kedze existuje moznost poziciat po urcitu hranicu, tak predsa to vyuzijem a zadlzime staty za mastny urok a cim krajiny su zadlzenejsie tym sa stavaju menej nezavisle a viacej ovladatelne a na tento proces, ked treba si nasadime babkove vlady, ale sa tam najdu iniciativny diletanti, ktorych je vzdycky dost - grecko :)). No a ked bude v krajinach ohen na streche, tak sa to zvali na vlady a obzvlast tzv. socialistov, pretoze od socializmu ku komunizmu co je pre kapitalizmus katastrofa je dalej, ako od kapitalizmu-pravice ku komunizmu, aby kapitalizmus mohol pokracovat dalej.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 9.9.2010 5:01:43)
Odpovědět
Dane, EU a euro nezachraňují představitelé EU ale Merkelová a Šarkozy. Kdyby se na to Merkelová vybodla, může se jít celé EU klouzat. A kdyby v EU o machinacích v Řecku nic nevěděli - to by tam museli sedět Danové. Každý stát nyní (možná kromě Číny) hospodaří na dluh a to jsme na tom ještě mezi ostatními poměrně mezi těmi co jsou na tom nejlépe.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 9.9.2010 11:45:32)
Odpovědět
žvaníš úplný nesmysly, neználku existuje celá řada států nasvětě hospodářících bez dluhů a dokonce i Eu jsou to skandinávské země, které mají vyrovnané rozpočty už léta a přesto mejí kvalitu život nejvyšší na planetě, je to proto že tam nekradou národní ouřadové jako třeba u nás.


Ano, Angela to zorganozovala, ale zpaltí to jako celek eurozona.

Je to ECB která konvergenčním kriterii už dávno nabádá národní socialistické vlády k rozpočtové disciplíne, ale mnoho zemí v EU si nedokáže samo vládnout třeba to řecko, ale i my

62 miliard roční úrok na státní dluhy už i na část toho úroku si půjčujeme

VIVA suverenita, viva český politik z prahy, ten to tu vede !! VIVA jemu
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Ka, 9.9.2010 14:03:11)
Odpovědět
Třeba Norsko že Dane. Protože má spoustu nafty a není v EU. Podobně Švýcarsko. Ostatní skandinávské zeměě mají také problémy a osekali svůj velmi bohaty sociální stát. Nalezou jim tam Arabové, černoši a Romové a budou mít po ptákách.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 10.9.2010 8:55:56)
Odpovědět
v první desítce jsou všechny skandinávské země nejenom Norsko a v nejkonkurenceschopnějších ekonomikách světa není Norkso, ale všechny ostatní skandinávské státy opět v první desítce, švédesko je 2. nasvětě po švýcarsku před USA i Japonskem.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:33:35)
Odpovědět
V podvadeni Reku neslo o Reky, ale slo o pripravu utoku na euro. Protoze hrozilo, ze euro
se muze stat druhou reservni menou a to se nekomu velmi nehodilo. A proto se hodil GS.
Jako ,duveryhodny, poradce recke pravicove!!! vlady Nea dimokratia! Bude i u nas- zastupuje ji
Vladimir Cara, nas kdysi nejoblibenejsi politik,
drive predseda ZIO KSC!
Nikdy bych nevril ze budu mit za prezidenta silence ktery veri kospiracnim bachorkam o NWO.Mymichodem je to docela dost levicova teorie dokonce az komunisticka,tak opravdu nechapu proc tomu udajny pravicak klaus veri.Bohuzel nas kral Vaclav VI se definitivne zblaznil.
taky mě to napadlo, schazuje se těmi projevy čím dál víc..
slyšeli jste vy dva někdy pojem "užiteční pitomci"?
určitě, Klaus je užitečný pitomec sloužící kremlu
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(EUbijec, 8.9.2010 15:58:54)
Odpovědět
"Nečekám sice změnu skokovou, ale ony drobné, malé, nepřetržitě probíhající změny budou ve svém součtu ke kvalitativní změně stačit," řekl Klaus a podepsal Lisabonskou smlouvu.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Václav, 8.9.2010 19:01:27)
Odpovědět
Co je to za další nesmysl. Podle mého názoru presidentu republiky a jeho nejbližším spolupracovníků (Hájek, Jakl, Weigl)nepřísluší neustále (skoro každý den)tasit (pseudo)argumenty proti EU. V podstatě kritisuje neustále representaty 26 členských států a je to skoro totéž, jako kdyby kritisoval jiné suverénní státy. Dostáváme se do větší opozice proti rozhodnutím EU než Spojené království (Anglie), které ve světovém měřítku, jako bývalá velmoc, má naprosto jiné postavení než ČR.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(klajeko, 8.9.2010 20:38:59)
Odpovědět
Co si nám Klaus stěžuje,bylo referendum o přistoupení k EU?Rozhodl on a další o nás bez nás,tak jako o privatizaci,výprodeji,tunelování a zadlužení země.Klaus by nejraději měl absolutní moc,proto snaha ořezat pravomoce ústavního soudu.Také by si občané mohli všimnout,že nepotřebují 200 poslanců,15 ministrů z náměstky a 80 senátorů,když nebudou o ničem rozhodovat.Já si myslím již teď,že máme zbytečně moc těch tzv.politiků,ministrů na rozdělování čím dál menší hromádky peněz a poslanců,kteří nevědí kolik placených funkcí sehnat a tak nedělat pořádně to,pro co byli zvoleni.A senát minulý a tento rok potvrdil svou zbytečnost,kdy mimo více než měsíčního volna na vánoce si nadělil další tři placené měsíce prázdnin od počátku tohoto roku.Zkrátka je těch příživníků moc,v tuzemsku i Bruselu.Geniální ekonom a vlastenec nám nejdřív pomůže téměř do hrobu a teď dělá buditele proti EU,ale velmi,velmi pozdě.Tím rozhodně neobhajují obrovského,zbytečného,nefunkčního,byrokratického,bruselského molocha.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(jh, 8.9.2010 22:22:53)
Odpovědět
to si tady někdo jako namlouvá, že globální ouřadové budou více mravní než ti národní?

Svatá prostoto!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 8.9.2010 23:51:57)
Odpovědět
To že kradou mín už je jasná věc, stačí porovnat za kolik nakupuje brusel a za kolik praha, je to 2 x tolik za stejné výrobky od stejných firem.

takže seš vedle.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Lojza z paseky, 9.9.2010 12:18:49)
Odpovědět
Dobře, řekněme, že uvěřím tomu, že v Bruseli se krade míň než v ČR. Pominu všechny důkazy, pominu všechna protiřečivá obvinění.
Ale kurník rybník, pořád to zvyšuje mé okrádání. Jestli mi český zloděj ukradne stovku a bruselský zloděj padíka, pořád jsem na tom hůř.
Re: v Bruseli se krade míň než v ČR
(18, 9.9.2010 13:18:23)
Odpovědět
jestli to není pouze tím, že Brusel žádné vlastní peníze nemá, užívá jen ty vynucené od členských států, tkaže ten rozpočet je relativně malý a je na to zatím trochu moc vidět. počkejte si pár let, až regiony (současné státy) nebudou o rozpočtu rozhodovat vůbec, to pak budou fofry, že to ani věhlasní moravští bankéři, že Dane, nebudou stíhat komentovat :)
Re: v Bruseli se krade míň než v ČR
(Dan, 9.9.2010 13:36:45)
Odpovědět
To je krásnej Klausožvást a které vlastní peníze má Praha ???

Ne náhodou ty, co vybere od našich občanů z daní a jin. poplatků ???

Má ty samé penize co Brusel jenom s nimi prokazatelně mnohem hůř hospodaří, eurobyrokrati nenadělají 150 miliard dluhu za rok jako ti pražstí paraziti.


Já mám lepčí řešení, kraje si stačí sami, pošleme dopr.dele pražácké pijavice, ušetříme tím, naco je potřebujeme když máme kraje a Brusel ??

Takto ušetříš stovku místo padesátky :-)
Jako "bankéři" by Vám měly být dostupné informace, kolik procent HDP vyprodukuje Praha a kolik zbytek republiky.
Tyhle protipražský kecy jsou už docela ubohý a nudný.

Už tam chyběla jen zmínka o moravských včelách, které jsou tak pilné, že ani nebodají.
Tento omyl ti jako ekonom snadno vysvětlím, v Praze jsou sídla většiny firem, hl. kvůli lobingu a snadnějšímu obchodování z centra, proto HDP firem je započítáváno v Praze ikdyž je produkováno po celé republice :-)
Touto prazvláštní metodikou pak docházíme k závěru, že Praha už je dnes stejně bohatá jako třeba Mnichov - dle HDP, ve skutečnosti je průměrná mzda v Mnichově 122 000 kč a v Praze něco kolem 43 000, čili třetina a stejné je to i s tím HDP, 2/3 ho vzniká jinde po republice.


Které znáš významné firmy působící v Praze, škoda auto, Plzenský prazdroj nebo třeba Mital ?? ha ha ha

Tržby telefoniky v praze dělají 1/3 celorepublikových, její zisk se však jako celek započítá do HDP Prahy, už to chápeš ???
Ačkoliv s Danem obecně příliš nesouhlasím, v tomto se ho musím zastat. Sám pracuji ve výrobní firmě, která má výrobní haly dost daleko od Prahy, ale účetní sídlo je vedené v Praze, nejspíš z důvodů uváděných Danem. Myslíte si, že se tam vyrobil jediný výrobek?
A rozhodně vím, že tato firma není vyjímkou.
dík

hodně firem si zřizuje sídlo v praze i kvůli kontrolám, v Praze nepřijdš když si nenecháš moc vracet na řadu nikdy, v Břeclavi ikdyž platíš daně 2x do roka.

Tak nám ta Praha na papíře zbohatla, veteš bez výroby, kde udržování pamatek stojí víc než kolik si praha sama vydělá, no ještě že má republiku co jí živí.

A co těch úřadů co tam máme, v tom je tedy nejlepčí, tolik úředníků co sedí v Praze nesedí ani v tom Bruselu !!
S některými názory souhlasím,ale v Paze na ,kterou ,tak hartusíš je hodně ouřadů z Moravy.V Brně se budoval za velké peníze,některé se nedohledaly justiční palac.Brát tyto argumenty Praha-Brno mě připadá trapné.Jako včera v Litoměřicích na zah.výstavě vykřikovali poctivé moravské pivo.Poctivost,morálka,upřímnost je dle tvého k jakému etniku patříš?Prosím odpověz.Nebo se tyto vlastnost,dělí dle pohlaví a národa?
Praha je díra lumpů, ouřadů a pijavic a moje zkušenost je taková, že moraváci kteří tam jdou za větší mzdou se stanou záhy a rychel také pijavicí a parazitem bleskově se přizpůsobí, Praha je humus ! :-)
Re: pražácké pijavice
(18, 10.9.2010 0:15:59)
Odpovědět
Jo, ještě by nebylo špatné, kdybyste zveřejnil, kolik těch "pražáckých pijavic" je opravdu z Prahy, a kolik jich přijelo z Moravy. Zkuste vládu, jednotlivé poslance a další úředníky.
Re: pražácké pijavice
(Dan, 10.9.2010 8:54:09)
Odpovědět
To je mi uplně jedno, stejně tak jsou i češi v Bruselu, jde oto proč mít 2 centra, já preferuji Bruselocentrismus vs 25 byrokatických sídel navíc v EU, tím se hodně ušetří :-)

Už aby byla federace a morava v ní coby samostatný stát, praha at si vyžírá čechy.
Re: v Bruseli se krade míň než v ČR
(xxx, 25.9.2010 10:39:56)
Odpovědět
Rozpocet EU je 1 procento!!! rozpoctu clenskych statu. A vynaklada je 100 x uspesneji nez CR.
A Praha zejmena!
Re: v Bruseli se krade míň než v ČR
(xxx, 25.9.2010 10:50:04)
Odpovědět
Protoze podle nastaveni vyberu dani se tyto v CR plati tam, kde ma sidlo firma. A protoze i podle priznani FU v Praze prijdou na kontrolu 1x za 150 let, maji sidlo v Praze i firmy z Horni Dolni. Pokud by se platily dane jako v Estonsku
/podle provozovny firmy/,a v ucelovem sdileni dani Praha nedostavala 7x vice nez zbytek CR
/3x vice, nez je obvykle ve vyspelem svete, stejne jako nekde v cerne Africe/ byla by Praha hezky v p....i!
Kdo v ni vytvari HDP? Ti jeji urednici? Nebo taxikari? Proto je varovani pred nimi a prazskymi uredniky ve vsech statech EU i USA?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 10:38:08)
Odpovědět
stovka je vic nez padik.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(ru, 9.9.2010 22:14:29)
Odpovědět
Dovolte připomenout,že 77% voličů ČR v referendu bylo pro vstup do EU a tím i pro přijetí Eura v daných termínech. Směšná hrozba totality z Bruselu a ještě směšnéjší názory o zániku demokracie. Komu chcete mydlit mozky ?
Kam chcete tento stát zavést? K finančnímu krachu už se to skoro podařilo.K bídě obyvatel také, vám nevadí 75 %ní zdanění obyvatel ?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jorge, 23.9.2010 12:43:53)
Odpovědět
Máte pravdu, 77 procent bylo pro Unii. Bylo však těsně po revoluci, strach z Ruska, atd. Nikdo však nevěděl o tom, že bude Lisabonská smlouva. Unie v době přistoupení byla jiná než je dnes a než bude za pár let. Znám ty, kteří hlasovali pro a kdyby měli znovu možnost, byli by proti. Já jsem byl proti a nelituji toho.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(prokešová, 19.6.2011 20:48:02)
Odpovědět
Máme světového politika, nejdříve výprodej textilního průmyslu, sklářů, obuvnictví, ,což vedlo ke snížení pracovních příležitostí pro lidí, kteří tyto věci vyráběli a teď si budeme hrát na nacionalisty.Náš slovutný ekonom si při svých úvahách o globálním oteplování a boji proti EU jaksi neuvědomil, že boty a kalhoty potřebuje každý.Výsledek se dostavil, naši lidé kupují hadry a boty nízké kvality u Vietnamců nebo v seconhandech.Tak dopadl národ, který měl Baťu.A zvony na katedrále zvoní k narozeninám a čestí králové se musí v hrobce obracet.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(jirkoš, 14.7.2011 15:42:21)
Odpovědět
jak řikáte!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(em, 9.9.2010 22:29:11)
Odpovědět
Zastupičská demokracie u nás je vrcholem zkorumpovanosti představitelů státu a politických stran. Zejména,když se strany až následně dohodnou na kandidátech a pořadí na kandidátkách a neví se koho navrhnou za prezidenta nebo hejtmana nebo starosty a dalších funkcí. A když se podle zákona nesmí škrtat ale pouze upředňostňovat tak to je demokracie jak vystřižená z učebnicc. Tak na takovou demokracii,co jste tady zavedli, vám kašleme. To je elitářská totalita politických dinosaurů,kteří patří dávno do politického důchodu (a bez renty).
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Stallker, 10.9.2010 9:48:32)
Odpovědět
Když si tak čtu tady těch padesát příspěvků, tak je mi docela bídně od žaludku. Ten zkur.vený komunismus v lidech zanechal mnohem víc, než jsem si myslel. Vážení, dovolil bych si prosím zopakovat něco málo o slově „svoboda“. Je to možnost volby, právo každého jedince rozhodovat o sobě, svých činech, o věcech, které přímo ovlivňují sebe sama. To vše v rámci pravidel a zákonů, stanovených vyšší mocí, dejme tomu státem a to především k ochraně svobody a práv ostatních. Nezlobte se na mě, budu se opakovat, ale současná EU je všechno, jen NE svobodná a demokratická. Většině z Vás to možná vyhovuje, vždyť za komunistů to vlastně bylo také tak, mně ale ne. A přestože s naším panem prezidentem v mnoha věcech a názorech nesouhlasím, musím uznat, že v názorech na EU má pravdu a hlavně předvídavost téměř absolutní. Ano, je pravda, že pokud budu chtít, mohu sednout do auta, zastavit se u Atlantiku a nikdo mi neřekne ani ahoj. Ale taky je pravda, že bych si chtěl koupit obyčejnou žárovku a nejde to. Ano, je pravda, že když budu chtít, najdu si práci třeba v Irsku, ale je taky pravda, že už si nikdy nekoupím takové ty úplně mrňavé nakládané okurčičky, které přímo zbožňuju, protože evropská norma na nakládané okurky je 5–7 cm. Chtěl jsem tady těch pro a proti napsat víc, ale mně už žádné „pro“ tak nějak nenapadá. Takže, když to shrnu, oni nám z Bruselu všem zacpali držťky volným pohybem a volnějším pracovním trhem a na druhou stranu systematicky drtí naše práva z druhé strany. Platíte elektřinu? Fajn, od příštího roku budete platit víc, jedno komu, jenom proto, že nějaký trottl z Bruselu poslal do Prahy befel, zajistěte podporu výstavby obnovitelných zdrojů energie. A u nás tomu dali korunu…
Já to platit nechci, ale bohužel, nemám svobodu volby…
Škoda psát, bylo by toho spousta. Vám to možná nevadí, ale já mám o svobodě jinou představu.
A to nejsem euroskeptik, myšlenka silné, společné Evropy je docela fajn, poslední dobou mi ale přijde, že je to jen utopie. Stačí si občas poslechnout myšlenky některých europoslanců, jaké nesmysly jsou schopni vymyslet, jen aby se zviditelnili, to je skutečně až donebevolající. Má to pak nějaký smysl? Nechat se bezmyšlenkovitě svazovat stále dalšími pravidly, předpisy, normami, regulacemi a nevímčímještě. Hezky česky, držet hubu a krok…
On má náš pan prezident tak trochu pravdu, ať se Vám to líbí nebo ne. A nemá to lautr nic společného s Kremlem…
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Sunny, 10.9.2010 11:21:46)
Odpovědět
Zdravím Stallkere, naprosto výstižně napsáno. Souhlasím s každým slovem:-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 10.9.2010 13:48:16)
Odpovědět
To se hluboce mýlíš, ano onmá občas pravdu jak když třeba napsal, že euro přežije krizi, to jsou ale deep moudra jenom co je pravda, ale s Kremlem to má hodně co dočinění.

Znáš heslo čí peníze bereš toho píseň zpívej ??


Můžeš mi odpovědět jak se díváš na fakt, kdy si Klaus letí stěžovat na demokratický deficit EU do Kremlu Putinovi a Medveděvovi, proimtě aspoň na toto nám odpověz, jak ti toto chování přijde ??


Díky za odpověď
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Stallker, 10.9.2010 15:40:08)
Odpovědět
Velice rád bych odpověděl, ale nevím na co. Nemáte náhodou v rukávu nějaký odkaz na uvedený výrok? Nebo je to jen další informace z agentury "Jedna paní povídala". A jen tak mimochodem, co se týče názorů pana prezidenta Klause směrem na východ, obvykle s nimi souhlasím mnohem méně, než s názory orientovanými na západ. Neřaďte mně prosím do kategorie slepě obdivujících oveček…
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(PetrW, 10.9.2010 14:26:01)
Odpovědět
S Kremlem má společného to, že když se na vrchního kritika zlořádů a demokratických deficitů EU pasoval někdo, kdo je zároveň profláknutý obdivovatel balkánských řezníků a ruských totalitních vládců tak dělá konstruktivním a legitimním kritikům EU akorát medvědí službu.
Jak kdosi někde trefně poznamenal: Klaus píše o demokracii které nerozumí a o svobodě kterou nezažil.

Bohužel čas od času má Klaus v něčem pravdu jako například soudci, kteří ve své povýšené omezenosti byli schopni 4% snížení platů hnát před Ústavní soud a ten jim vyhověl, přestože rozhodují vlastně sami o sobě jestli se nepletu. Samozřejmě, že Klausovi nejde ani tak o péči o demokracii jako o to, že ho sere že ÚS není jeho prodlouženou rukou navzdory tomu že značnou část soudců nominoval on a o některých nominacích lze s úspěchem pochybovat co za ni ve skutečnosti bylo, protože profesní věhlas to rozhodně nebyl (viz. Michaela Židlocká)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(xxx, 25.9.2010 11:02:15)
Odpovědět
Mirne, ale opravdu mirne cancate. Vetsina absurdnich!!! predpisu nejde z Bruselu ale z Prahy. Kdo prijede do Rakouska,Francie nebo kamkoliv na zapad a porovna si predpisy napr.
zemedelske a jejich aplikaci ve state to vidi.
Primo to bije do oci! Odpoved prazskeho namestka, na argument, jak rozlivova uzemi resi v Rakousku a NL: yde jsme v CR, my si je urcime podle sveho rozumu! U fotovoltaiky, odpoved na to, proc ji neresime jako BRD nebo GB: moc ctete!
V Rakousku si postavi sedlak sil. jamu bez zachytne jimky, CR predpis 8 procent kapacity.
Naposled jste videl u mlec. automatu. V Rakousku i Svycarsku bezne, nase vet. i hyg. by je nejradeji zakazali- vsimne?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(zdeněk, 10.9.2010 13:51:14)
Odpovědět
To pro mne není novina.Já to už vím dávno o SVĚTOVÉ VLÁDĚ.Co pro to udělal?Vůbec nic nenadělá.Je to nevratný krok .
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(jakubvo, 16.9.2010 11:13:59)
Odpovědět
Je mi hrozně ,když tady čtu ty komentáře a vidím ty názory lidí.Myslím že vůbec nikdo netuší k čemu se tady schyluje a co nás čeká.Jestli se dovede prosadit Nový světový řád tak poťež pánbůh,protože komunisti byli slabý odvar toho co nás čeká to by jsi měl každý uvědomit.Fandím lidem,kteří jdou po pravdě z 11.9 2001,a pořádají pochody,protože ti chápou co tento den odstartoval a o co americké vládě tedy pár vyčůraným bankéřům jde a nejhorší je že se to plánovalo ně01se jim to kvůli lidské hlouposti a důvěřivosti daří.Procházejí jim vraždy tolikati lidí a nikdo se tomu za tolik let nedokázal postavit.Mě osobně děsí když si představím že nám bude vládnoutjedna světová vláda,že se budou snažit zredukovat tolik lidské populace a že si nás označkují jako dobytek.Proto doufám že 21.12.2012 nepříjde konec světa,ale že lidi pochopí co se kim zde podsouvá a chýstá a vše povede k lepšímu ,nezkorumpovanému světu,kde lidé zase začnou myslet na dobro a lásku a né na peníze a moc a jsem vděčná že se alespoň náš prezident touto hrůzou co se má stát zabývá a vidí jaké to může mít dopady.Proto říkám a modlím se za to že nenastane žádný Nový světový řád !!!!!!!
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Jura Lamač, 24.9.2010 17:35:25)
Odpovědět
Pan president se podle mého názoru mýlí.Už také proto,že se nechce demokraticky zamýšlet nad současnou dobou.Jeho demokracie zamrzla po Masarikovi,který,jak mnozí víme,uměl filosoficky a také lidsky hospodařit s touto kategorií.Ustrnutí a vnucování svého názoru z pozice hlavy státu,má svou váhu mezi mnoha občany.To pan president ví a předpokládá,žetomu bude i nadále do vypršení jeho mandátu.To však přináší i zbytečně zlou krev na úrovni EEU.Mnoho ostrých slov bylo již řečeno na adresu EU,ale velmi málo těch kladných-především z naší strany a hlavně z úst p.presidenta.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dan, 25.9.2010 12:00:11)
Odpovědět
"Klaus píše o demokracii které nerozumí a o svobodě kterou nezažil..."


toto je perfektní výrok, jenom ho ještě doplním

".. a zve sám sebe ekonomem, kterým nikdy nebyl !"

:-)

Muž jež neměl ve svých idejích nikdy pravdu, Václav Klaus :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(majka, 19.6.2011 20:28:51)
Odpovědět
Ty, Dane, už radši zmlkni. Ty seš vůl, jak anděl.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(modřín, 14.7.2011 12:52:28)
Odpovědět
A jak je to s jeho profesůrou - profesory jmenuje president. Zajímavá samoobsluha. Ještě by měl obdržet čestný doktorát z Plzně.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Princ Drson, 26.9.2010 9:35:46)
Odpovědět
To je ukazka z nejake neknihy od naseho nemyslitele?
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Otto, 19.6.2011 17:57:35)
Odpovědět
Tak se to dělá. Do čela těch co jsou proti světové vládě se postaví "osobnost", která veškerý boj proti světové vládě ve vhodné době torpéduje.
Tak jak Havel stál včele boje proti komunismu, jak dopadlo všichni víme.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Voz, 14.7.2011 12:26:16)
Odpovědět
CO VEDE ZDEJŠÍ REDAKCI K TOMU, ŽE SEM DALI ČLÁNEK ZE ZÁŘÍ 2010 ?
světová vláda nám hrozí od sponzorů tzv."pravice", která hájí zájmy diskrétní elity za peníze
(jirkoš, 14.7.2011 15:41:07)
Odpovědět
tedy i od toho, co tu Klaus, otec tunelingu, zaváděl. jaký paradox :-)
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Dělo, 14.7.2011 20:31:48)
Odpovědět
Takové blbé výmysly mu mohou pouze bolševici zbaštit. On je prezident? Není to náhodou poplašná zpráva? To může otisknout jen jeho pravá ruka s. Mach.
Re: Klaus: Hrozí nám světová vláda, zánik demokracie a nová totalita
(Krištov, 15.7.2011 9:17:27)
Odpovědět
Kde začíná zítřek, není pravda pane vrchní veliteli, vše vyřeší neviditelná ruka špinavých peněz