reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Smrt ve středu
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!

Autor: František Matějka | Publikováno: 10.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Korektní média o příslušnosti k etnické menšině mlčí. Jediné místo, kdo to naspali naplno, byl server idnes.cz. Ale to není to nejdůležitější. Daleko horší jsou české zákony a to, co se stalo potom.

Na oplocené skládce komunálního odpadu u Zdechovic na Pardubicku v úterý kolem půl čtvrté odpoledne zastřelil hlídač jednoho z mužů, kteří se opakovaně snažili krást cizí majetek na cizím pozemku. Starosta Zdechovic, pan Robert Chutic, prohlásil, že krádeže na skládce nejsou ničím neobvyklým. „Krade se tam často, kabely, kovy a podobné věci.“ Podle mluvčí policie Janovské došlo mezi skupinou zlodějů a hlídačem k potyčce, při které hlídač následně použil legálně drženou palnou zbraň, zasáhl jednoho ze zlodějů do břicha a ten na následky zranění na místě zemřel. Pro policii navíc členové skupiny zlodějů nejsou žádnou neznámou. Podobné krádeže s nimi řešili opakovaně. Hlídač ihned po incidentu volal na polici, aby skutek na místě oznámil.

Scénář je jasný. Skupina zlodějů opakovaně vnikne na soukromý oplocený pozemek s cílem krást cizí majetek. Při potyčce s ostrahou jeden z nich zemře. Ve skutečně svobodném státě, kde právo na ochranu života, zdraví a majetku, je právem skutečným, nikoli jen na papíře, je to zcela normální a legitimní postup. Dokonce bych řekl že nadmíru žádoucí. Ale u nás? Neuvěřitelné. Čtěte oficiální prohlášení policejní mluvčí Markéty Janovské: „Zadrželi jsme hlídače, ostatní muži jsou na policii dobrovolně a po výslechu půjdou domů.“

Co to znamená? No že hlídač, který použil legálně drženou palnou zbraň na ochranu svého života, zdraví a majetku proti skupině zlodějů na cizím pozemku, má teď problém. A zbylí zloději? Ti šli s policií dobrovolně a po výslechu půjdou domů!

Jestli takový model práce státu budu moci jednou ovlivnit, pak věta z úst každého mluvčího Policie České republiky bude znít takto: „Zadrželi jsme všechny zbylé členy skupiny zlodějů a čekají v zadržovací vazbě na další úkony. Hlídač je na policii dobrovolně a po výslechu půjde domů.“

Tento případ budu pečlivě sledovat a jsem připraven na osobní účinnou pomoc hlídači, který dělal svou práci. I kdybych mu měl poskytnout ty nejlepší právníky a zaplatit je.

reklama
5572 čtenářů | 71 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(jh, 10.9.2010 1:17:20)
Odpovědět
další kamínek do mozaiky zahnívajícího království...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(fajolo, 14.9.2010 20:35:08)
Odpovědět
Bordel na Slovensku aj Cesku.Mestka aj štatna policia je len pre poslancov a vladnych činitelov s imunitov.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(fajolo, 14.9.2010 20:35:11)
Odpovědět
Bordel na Slovensku aj Cesku.Mestka aj štatna policia je len pre poslancov a vladnych činitelov s imunitov.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(lyda, 10.9.2010 5:56:36)
Odpovědět
Jestliže je hlídač vyzbrojen nabitou pistoli, má ji legálně, dal mu jí zaměstnavatel, tak proč ji nesmí použít? Vyzbrojte ostrahy holema, když v sebeobraně a kvůli ochraně majetku nesmí střílet.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stilet, 10.9.2010 14:43:32)
Odpovědět
Pro "humanisty" má lump, zloděj, lupič i vrah daleko větší cenu, jak slušní lidé. Na těch ti "humanisté" nemůžou nic trhnou an i svou slávu a pověst o své nejhumanističtějším humanismu.
Neměli by v ČR být ozbrojení policisté jen špuntovkami aby náhodou nějakému lumpovi neuškodili?
Jenže to je probém v celém civilizovaném světě. Fakulty pseudohumanistích pavěd produkují rok co rok nesčetná stáda "humanistu" (trubcu) a ti přece také chtějí dobře žít jen ze žvanění a psaní.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Kalous, 10.9.2010 7:34:20)
Odpovědět
A zase znova a - pravda a láska nezvítězila - hlídač měl pozvat kikány na kávu a lup jim potom pomoci naložit. Pak by dostal i pochvalu od romských iniciativ a neměl by žádné problémy. Doufám že se on a jiní poučí. Ale vážně - zlodějský a mafiánský stát chrání zloděje a vrahy více než oběti, mají více práv než slušný člověk.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Dan, 10.9.2010 7:48:45)
Odpovědět
Nestěžuj si, máme dobrý, stále ještě dosti suveréní stát a z Prahee nám vládnou výborně národní plitici, před chvilkou jsme četl že neví kde vemou na důchody pro nové důchodce 2011 nastupší do důchodu...
někdo si 40 roků platí sociální a na jeho důchod si pak stát půjčuje

viva naše národní samospráva jde jim to výborně !!
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 10.9.2010 12:09:46)
Odpovědět
EU na nás, viď Dane :-)))
Ta nás už naučí!
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Petr 2, 10.9.2010 8:17:17)
Odpovědět
Autorovi fandím,tak by měla vypadat legislativa!Ne(když mne přepadnou)abych se bál použít legálně drženou zbraň.Pak by ty zbraně nemuseli prodávat.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 8:31:56)
Odpovědět
Souhlasím pane Matějko, pokud by to bylo nutné a bylo by to v mých silách, velmi rád také pomohu…
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Milan Bürger, 10.9.2010 8:48:00)
Odpovědět
A čemu se divit? Ano je to naprosto neskutečný a doslova zbabělý postup státních orgánů který jako už o tisící opětně zcela zklamal. Nebylo by lepší policii a ochranky vůbec zrušit, aby tito bezúhonní lumpové měli pole působnosti pro své zlodějny zcela dokořán? Zrušme soudy jsou stejně k ničemu a právní stát a demokracie jsou jen pouhá slova. Pak bude opravdový ráj pro ty nejmenované opravdu na zemi. A ti dosud okrádaní, bezúhonní, začnou loupit a vraždit neb to bude jejich východisko z nouze pokud budou chtít vůbec přežít. Tak si to představujete?
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Jan Kaderabek, 10.9.2010 8:50:03)
Odpovědět
Pane Matejka,mela by se vyhlasit verejna sbirka na zaplaceni kvalitniho advokata,nejen kvuli obhajobe same,byla by to zaroven manifestace proti soucasne tzv. "pozitivni diskriminaci".
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(drah, 10.9.2010 9:18:18)
Odpovědět
Nápad se sbírkou je vynikající, ráda se přidám, protože nechci žít v tomto kocourkově
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 10.9.2010 12:10:23)
Odpovědět
Já též!
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(rentierka, 10.9.2010 18:07:30)
Odpovědět
Žiju jen ze svého důchodu,ovdověla jsem brzy, ale ráda přidám na dobrého advokáta, když nás neochrání stát, musíme si pomoct sami.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(JosefB, 10.9.2010 9:07:52)
Odpovědět
Matějko, dostáváš pomalu rozum. Jen ten Paumrd s Mašíny ti ji pokazili.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 9:50:05)
Odpovědět
Nepokazili, měl pravdu.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Kalous, 10.9.2010 15:08:37)
Odpovědět
Bodejť - když romové kradli opakovaně drze na skládce vytříděné barevné kovy, byl to zločin - když Mašíni s Paumerem zavraždili posla s penězi na výplaty zaměstnancům a peníze utratili na motorky - tak to byl hrdinský čin vhodný pro nejvyšší státní vyznamenání. Kdyby ti Romové byli šikovnější muhli toho hlídače také svázat a podříznout, Topolánek s Nečasem by je vyznamenali.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 16:16:05)
Odpovědět
V některých věcech spolu souhlasit asi nebudeme nikdy, ale nezlobte se, tohle přirovnání je opravdu naprosto mimo tunel...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Kalous, 11.9.2010 5:49:13)
Odpovědět
Ano to srovnání je úplně blbé (tak jako tolerovat zloděje nebo oslavovat vrahy a jejich pomocníky).
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(xxds07, 11.9.2010 20:19:08)
Odpovědět
tak si predstavte,ze tim hlidacem jste vy ,co na to ted
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 12.9.2010 12:32:09)
Odpovědět
Velmi pravděpodobně byste nyní psali o mě. já bych se asi snažil trefit koleno, ale... Těžko říci.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sunny, 10.9.2010 11:07:36)
Odpovědět
Články pana Matějky čtu už delší dobu a rozum je z nich patrný od začátku. Skutečnost bude spíš taková, že to vy začínáte procitat:-)
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 10.9.2010 12:10:52)
Odpovědět
Jojo :-))
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stilet, 10.9.2010 14:48:54)
Odpovědět
Josefe, ty jsi ale hromádka tchořího lejna. Mašínové měli chodit manifestačně volit a až by to komouši prohráli, kdyby je porazili jiní, tak by se teprve měli vyznamenat mordováním bezbraných komunistu. Tak to přece v Čechách chodí. Takové hromady tchořího trusu by si neměli Paumera a Mašíny brát do tvých tlam.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Kalous, 10.9.2010 15:11:25)
Odpovědět
Strilete ty máš to tchoří lejno asi v mozkovně.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stilet (Mukl), 10.9.2010 22:16:36)
Odpovědět
Soudruuhu Kryso alis Kalousi. Na rozdíl od tebe nejsem smrdutým tchořím trusem. Dlouhá léta jsem byl považován za šiřitele nezdravých názoru a dostalo se mě té cti, že jsem byl za svou činost v krimu. Ano i já bych na komunisty střílel. A na rozdíl od hromádek trusu jakou jsi ty bych neplival na ty, kteří nelezli komousšum, esenbákum i estebákum řitním otvorem až do slepého střeva. Jistě že vši tvého druhu se ještě dnes podělávají děsem, že by je za jejích krysařiny někdo mohl po zásluze zaříznout nebo zastřelit. Vy trusové, proč stejně neskučíte nad těmi povražděnými tisícovkami Němcu povražděných vašími táty? Ty desetitisícové mordy si naramně takový dobytek jakým ráčíš být i ty nramně pochvalujete. Nadávej jen své mámě a fotrovi, že přivedli na svět takovou hromadu lejna, jakou jsi ty.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Kalous, 11.9.2010 6:00:43)
Odpovědět
To je vidět Stilete že jsi prožil skoro celý život v kriminále. Přihlas se do armády (můžeš si zastřílet v Afganistánu), pokud nejsi už zase v base - nebo se pusť do politiky, máš kádrové výhody. Určitě jsi byl na pohřbu Paumera s Čunkem a Nečasem a spol. tak toho využij. Držím palce.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 14.9.2010 11:03:53)
Odpovědět
Hlupáku, vůbec nevíte, o čem mluvíte...
To označení "tchoří trus" ve vašem případě odpovídá dost přesně...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 14.9.2010 11:09:50)
Odpovědět
Hlupáku, vůbec nevíte, o čem mluvíte...
To označení "tchoří trus" ve vašem případě odpovídá dost přesně...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(sameťák, 10.9.2010 9:12:10)
Odpovědět
Hanba Policii. Pokud by hlídaže zabili nebo zmrzačili - což by nebylo neobvyklé - pak by je také pustili s odůvodněním, že se nepodařilo zjistit,kdo z nich to udělal. Podobně jako když nedávno soudil K. soud ty cikány,jak střelili do břicha jednoho z nich za únos nevěsty.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stilet, 10.9.2010 14:54:38)
Odpovědět
To se stalo před několik roky v Pardubicích. cikán vystřělil z ona a zabil jednoho člověka. Vlastně nečlověka, neboť v cikáštině je jen cikán člověk. Nikdo z cikánu nebyl souzen, neboť se nezjistilo, kdo z ních střllel. Je to hnus co se už v Europě i USA nad zločinci děje. Za čas se lumpové budou dávat ve školách dětem za vzor a učit se toletenci k lupičum, zlodějum i vrahum.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(plk, 10.9.2010 9:41:37)
Odpovědět
V tomto Kocourkově už nemůže nic překvapit !!! A to se ještě divím, že zveřejnili, že kradli cikáni,protože i to je u nás tabu. Mohli by nás nazvat rasisty, že ??? Když to člověk čte, jak je to postavené na hlavu, tak už opravdu nevěří ve spravedlnost...
infikováno pozitivní diskriminací
(observer, 10.9.2010 9:56:55)
Odpovědět
Politici infikovali pozitivní diskriminací celý státní aparát. A ten teď svými postupy rozdírá a zjitřuje vědomí veřejnosti a stupňuje vnitrospolečenské pnutí. To se nemůže neobrátit proti skutečným viníkům..
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sunny, 10.9.2010 11:03:13)
Odpovědět
Hlídač se zachoval naprosto správně. Dělal svoji práci a dělal ji zodpovědně. Za to by měla následovat pochvala a odměna. Policajti se zachovali politicky korektně blbě. Dělali svoji práci mizerně. Měli zatknout tu bandu zlodějů a hlídače pozvat k podání svědectví. To, že to provedli přesně opačně, je výsledkem dlouhodobé multikulti-politickokorektní masáže, která tady probíhá už léta. Než takovou policii, tak snad radši žádnou. Myslím, že si pořídím další zbraň. A doporučuji to i ostatním, dokud to jde. I zde totiž platí, že nejlíp se o sebe člověk postará sám. Co se hlídače týče, věřím, že trestán nebude. Každý soudce s trochou zdravého rozumu ho musí osvobodit. Ikdyž přiznávám, že poplašné zprávy o tom, že hlídači hrozí až 16 let vězení, mě nadzvedly ze židle. Svědčí to o tom, že je cosi silně shnilého v naší zemi.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 11:10:30)
Odpovědět
Kdy si konečně naši politici uvědomí, že už to v lidech opravdu, ale opravdu vře. Až začnou lítat dlažební kostky do oken?
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sunny, 10.9.2010 11:14:23)
Odpovědět
Pane Matějko, jen komentář k posledním dvěma větám vašeho článku: ať se do toho zapojí i Svobodní. Je to šance, jak dát na konkrétním velmi viditelném příkladu najevo, že to s návratem spravedlnosti a zdravého rozumu do veřejného života myslíte opravdu vážně. Dlouhá léta vidíme, že se problémy neřeší, ale jen se politikaří. Tohle by mohla být osvěžující změna.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Štastný Jim, 10.9.2010 11:41:41)
Odpovědět
Asi,
vzbudím svým komentářem všeobecné pohoršení,ale-minimálně bych čekal výstřel do vzduchu pro výstrahu.Lidský život je neopakovatelný at je kakaový,bílý,žlutý nebo růžový.Mrtvý člověk za bezcenný odpad,který se stejně zaváží je příliš velká cena.Napřed mysli pak střílej by mělo být motem pro příliš horkokrevné tzv.ostré hochy.Vím naši hnědoobčané neměli na skládce co dělat,ale zabíjet za bezcenný odpad mi připadá příliš kruté.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Wolfowitz, 10.9.2010 12:13:26)
Odpovědět
Tak asi úplně bezcenný nebyl...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(j25, 10.9.2010 12:52:05)
Odpovědět
Je otázkaq,zda měl čas vystřelit do vzduchu,možná je chtěl ústně napomenout a proti 5 úneboli cikánské férovce to jinak nejde/. Byli na cizím pozemku s úmyslem páchat trestný čin, hlídač si jen chránil své zdraví a plnil pracovní povinnosti. Zaměstnavatel ,ale zejména odborové hnutí a jejich představitelé ,kteří mají plnou hubu toho jak se zastávají pracujících by si měli zjistit podrobnosti a vystoupit v TV. Jinak jsou všechny jejich kecy jak se zastávají pracujících lež. Páni odboráři,zastaňtete se skutečně pracujícího !!!!!!!!!!!!!Pokud se nezastanete vyzívám všechny obyčejné odboráře, aby přestali platit poplatky a založili skutečné odbory které budou chránit pracující občany před zlem všeho druhu. Osobně se domnívám,že výuka romů k nepráci a šikana pracujících většiny skupinou neziskových organizací,která saje peníze ze státního rozpočtu je nejhorší co může být.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Plašmuška, 10.9.2010 18:18:26)
Odpovědět
Až Vás napadnou 4 ci gání, tak Vás chci vidět jak budete ZAMĚŘOVAT, abyste se trefil vedle., Nejlépe do vzduchu??!! Fakt , děkujem za Váše stupdní rady. oN MOŽNÁ DOKONCE CHTĚL STŘÍLET DO VZDUCHU,ale jak do něj strkali, tak padla rána, šla do břicha. Ono těm cigánům vůbec nedošlo, že ostraha bude střílet? No co si to dovolil, že?...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(janan, 11.9.2010 6:12:09)
Odpovědět
To se lehko povídá, ale kdoví, zda byl čas na výstražný výstřel.No pět na jednoho, to je dost síla, ne?A všichni víme, že v tlupě jsou agresivní.Já bych se asi strachy postolicovala.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 12.9.2010 12:35:51)
Odpovědět
:-)))... To poslední slovo, to je náádherný výraz...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Davidan, 10.9.2010 12:15:46)
Odpovědět
Bez náležitého vyšetření okolností střelby, nelze soudit, zda výstřel byl, či nebyl v souladu se zákonem. Pokud se nejednalo o sebeobranu, jednalo se pravděpodobně o zabití, případně poškození zdraví s následkem smrti.
Jinak člen ochranné agentury je normální člověk, nemá žádná zvláštní práva, než kdokoliv jiný.
Tím neříkám, že ti cikáni nejsou zloději.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sam Opal, 10.9.2010 12:41:47)
Odpovědět
Ano,je to tak.Je velice pravděpodobné,že pracovník ochranky ponese pro něj dost neblahé následky.
Bude se mimo jiné posuzovat ,zda použil přiměřenou obranu.Tedy,pokud cikáni neměli v ruce palnou zbraň,kterou jej ohrožovali ,ale pouze nůž,klacek a tak pod. ,hoch má smůlu.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sunny, 10.9.2010 12:56:23)
Odpovědět
Já nevím, jaká je vaše osobní zkušenost, ale vím, že tihle hoši mají velmi rychlé nožíky. Na vzdálenost tří čtyř metrů je použití zbraně adekvátní - představte si situaci: vy sám (třeba s CZ75 v ruce) a kolem vás 5 hochů z klanu létajících žabikuchů. Nebojím se, že by to soudce neposoudil jako sebeobranu:-)
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(TřiKřížky, 10.9.2010 13:01:53)
Odpovědět
a ještě bude rád pokud ho navíc neobviní z rasizmu, xenofobie, fašizmu, nacizmu a jiných -izmů
měl si přece všimnout, že tam lezou a kradou nepřizpůsobiví, který je to dovoleno a na které se vztahují zvláštní pravidla a právní ochrana, které nikdo nesmí stíhat
možná i Baroso na dalším projevu ztratí slovo o tom, jací jsou češi rasisti, mnohem horší než frantíci - ti cikány jen deportují, češi je rovnou střílejí ...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sunny, 10.9.2010 13:18:48)
Odpovědět
To je na celé té věci taky hodně smutný, že se z toho někdo nejspíš pokusí udělat rasovou záležitost. Pominu-li fakt, že cikáni i my jsme jedna rasa, jakkoliv se od sebe vizuálně i jinak lišíme, podstatné by mělo být jen jedno: hlídač zasáhl proti zlodějům. Tečka. Kdyby zloději byli třeba růžovofialoví s puntíkama, nesmí to hrát žádnou roli.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Sam Opal, 10.9.2010 16:14:12)
Odpovědět
No,"čézeta" je solidní ,spolehlivá volba.
K těm tvým rychlým nožíkům bych ještě dodal,že jejich majitelé jsou se zacházením s nimy více než dobře od malička vycvičeni školou ulice, o jaké by se běžnému a slušnému občanu ani nesnilo.
Bohužel tady bude opravdu záležet jaký a jak osobně statečný soudce dostane tento případ na stůl.A to se ví,že různé TLAKY na něj tady vyvíjeny budou.
Kdysi,před dvaceti lety jeden známý seřezal podobně se projevující "indočechy" u něj na dvoře - násadou od krumpáče.Ti tehdy následně ani nemukali. Stát se to dnes ,udělali by z toho Případ alespoň pro dva Kocáby
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(hadimuž, 10.9.2010 18:23:57)
Odpovědět
Fakt, měl jim ten ochranář,těm snědým hochům pistoli dát a rozumě s nimi pohovořit, třeba by ho nestřelili, lup by si odnesli, on by dostal vyznamenání, že se spreávně zachoval, zaměstnavatel by ho propustil.---
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(vojta, 10.9.2010 12:52:56)
Odpovědět
Jestli se nepletu,tak nebýt cikánů ,kteří nezákonně vnikli na cizí majetek za účelem krádeže,nebyla by žádná střelba a hlídač šel po směně domů.Ten ,kdo do nezákoně konal ,nebyl prosím hlídač.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Lojzo, 10.9.2010 13:00:20)
Odpovědět
Neměli tam co dělat. Měl je odprásknout všechny.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 14:59:25)
Odpovědět
:-)))...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Chytrakzhospody, 10.9.2010 15:59:56)
Odpovědět
Tak tohle napsal (trochu jinak - "měl použít všechny náboje v zásobníku") jeden v ýDĚSu (pro neznalé iDnes)a cenzor ho vymazal
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 16:20:44)
Odpovědět
Proto tamní diskuzi nečtu, není objektivní...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Ostravák, 10.9.2010 18:29:31)
Odpovědět
Že ochranář zastřelik zloděje, který kradl a ještě ochranáře napadl, a že byli 4?...A. ku va, to byli cigáni ? To je co jiného, to bude mazec, kdyby to byli bílí zloději, tak není problém? Jo chlapče, to ti nezávidím!
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Emil, 10.9.2010 17:41:31)
Odpovědět
Pokud nevíte podrobnosti, tak hlídač byl poté co přistihl oněch 5 zlodějů, obklíčen a sražen na zem. Stačil vystřelit vleže s tím, že mířil na bok jednoho útočníka, ten se ale pootočil a chytnul to do břicha... Takže nějaké úvahy o tom, že měl čas na varovný výstřel do vzduchu jsou zcela liché.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(hanca, 10.9.2010 18:54:00)
Odpovědět
Ostravaku, pobavils (>:
ten pripad mi pripomina jiny, kdy muz, kteremu ponekolikate vykradli chatu, nastrazil na zlodeje past a on byl do ni skutecne chycen. nanestesti pro majitele chaty tez zranen, a tak byla na svete zaloba. jak jinak nez na majitele chaty.
podobne na tom byla slecna, co se branila nasilnikovi na ulici dlazebni kostkou.

v tomhle ma Amerika naprosto spravny pristup: jakmile se ocitnes nezadoucne na mem pozemku, sahnes moje veci, musis pocitat s tim, ze ti muze priletet kulka. pokud se lide musi hajit u soudu za to, ze brani svuj majetek, zdravi ci dokonce zivot, neco tu opravdu nehraje.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Jahoda, 10.9.2010 20:18:10)
Odpovědět
to s tou Amerikou bych si nebyl zase až tak jistý viz. případ zavřeného zloděje v garáži po několik dnů a nocí ,který pak žaloval majitele domu za psyc. ůjmu a trauma z toho plynoucí.Soud vyhrál.
Ale to je jenom takový extrem,jiný soudní případ byl zase o lupičech,kteřé postřelil olupovaný z pistole.Na obhajobu nezůčastněného spolupachatele lupičů který neloupil ,ale pouze stál opodál a taky jednu koupil soudce nepřistoupil se slovy,že střelec,který je v ohrožení života důsledkem páchání trestného činu na své osobě ,nemůže ve stresu odpovídat za své chování.
A bylo.
K romům na cizím pozemku.
Pokud kradli
pokud vztoupili na cizí pozemek
pokud to byla z jejich strany recidiva
pokud o nich policie věděla a tuto recidivu neřešila
pokud byli přistiženi při činu krádeže
a hlídač ochranky byl z jejich strany napaden
slovně
zbraní
byl povalen na zem a stal se obětí agrese
a to v přesile
-potom škoda každé kulky,která padla vedle.
Možná by se ,pokud je podobná ochrana proti srsti policii dalo chránění majektu řešit i jinak jak střelnou zbraní.
Jenom tak jsem si vzpoměl na letiště Praha Ruzině asi před 11 lety,kdy se tam stavěly tuším-li dobře garáže.
Stála tam stavební technika , obytné buňky a ještě spoustu jiného stavebního materiálů .
Měl jsem ještě několik hodin do odletu letadla a tak jsem byl zvědavý,můj známý mě ale řekl,že tam nesmím postávat,protože je ta stavba hlídaná.
Ani ne za 5 minut tam byl stařík asi kolem 65 let a že to tam hlídá,procházel stavbou.
Ale vedle sebe měl statného pitbula,který ihned jak mě uviděl začal řvát vzteky a cenit zuby,načež mu stařík řekl,toho nech,to není syčák.
Co takhle nahradit střelné zbraně cvičeným psem zabijákem a toho následně na zloděje poštvat.
A nemusí to být ani pitbul z praxe na vojně,kde byla strážní rota vím,že není nad cvičeného německého ovčáka.Viděl jsem ho ůtočit...ale ne na figuranta s rukávem.
Na ostro.
Dotyčný chlápek neměl nejmenší šanci .
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Stallker, 10.9.2010 20:59:18)
Odpovědět
Se psem kategoricky souhlasím. Dobře vycvičit a není lepšího bodyguarda...
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Martin B., 10.9.2010 21:30:30)
Odpovědět
... není moc vhodnějších argumentů s lidmi takového kalibru jako Remington 870.
Apropo, chtěl bych pochválit redaktora z novinek. Dá se říct, že o incidentu informoval po dlouhé době korektně. Tedy ne politicky, ale fakticky.
Je ČR právním státem?
(len, 11.9.2010 0:17:09)
Odpovědět
Se značným znepokojením zjišťuji,a zřejmě nejsem sám,že v ČR mají zloději,flákači-zkrátka kriminální živlové daleko větší práva než řádný, spořádaný a zákonů dbalý občan.Modelová situace je následující:Do soukromí řádného občana vnikne cizí osoba(případně i banda)s jediným účelem-něco ukrást příp.řádnému občanovi způsobit i jinou než majetkovou újmu.Řádný občan se úspěšně ubrání a při obraně svého,podle platných zákonů nedotknutelného soukromí i majetku,způsobí vetřelcům zdravotní újmu možná i s následkem smrti(viz případ hlídače).Orgány činné v trestním řízení kupodivu nestíhají pachatele,ale preventivně zatknou řádného občana a obviní jej z trestných činů spáchaných na pachateli vloupání.A následné soudní řízení odsoudí nikoli skutečného zločince ale toho,který bránil svůj majetek,příp. i život.Občané,od čeho máme poslance a senátory?!Podle ústavy od toho,aby hájili zájmy řádného občana,daňového poplatníka a nakonec i voliče.Jak to,že skutečnost je jiná? Souhlasím s panem Matějkou a jsem připraven postavit se do řady obhájců toho hlídače,který konal jen svou povinnost-ochranu majetku svého zaměstnavatele,za což je ostatně nejen placen ale má tuto povinnost nepochybně určenou v pracovní smlouvě.Jsem toho názoru,že řádný občan se musí vzepřít policejní a soudcovské zvůli už třeba tím,že s nimi při vyšetřování takového případu zásadně odmítne spolupracovat.Předkládám toto nejen k vážnému zamyšlení ale především k realisaci konkrétního odporu proti současným praktikám tzv. právního státu - České republiky.
Re: Romové zlodeji, a hlidac, ktery je psychicky labilni!
(Petr Jano, 11.9.2010 9:32:49)
Odpovědět
Dobry den vazeni spoluobcane, kdyz jsem tak procital vsechny kratke i dlouhe komentare, i reakce vuci sobe na vzajem, tak vam musim uprimne rici, ze jste mnozi z vas neobjektivni.
Jedine co lze vycist z vasich komentaru je negativni zapredsudkovana tendence, vuci Romum. A neznalost zakona!
To jenom zatim na uvod.
Jiste souhlasim stim, ze krast se nema! Pokud ale mnozi z vas si osobe myslite, ze jste slusni a radni obcane tak vam musim rici, ze o tom pochybuji! Nebot z vasich nazoru je mozne z analyzovat, ze mnozi z vas jste psychopate a vulgarni lide.
To, ze chcete mermomoci tvrdit, ze pan hlidac konal spravne atd. tak to je pouze vase prani, a vas subjektivni pohled na velice zavazny pripad, kdy byl zabit clovek. Byl zmaren lidsky zivot, na pude, kde prakticky se neda zhodnocovat hlidany material, jako neco, co prevysovalo vetsi hodnotu, nez je lidsky zivot.Lidsky zivot je nejvetsi hodnota, i kdyz se jedna o Roma, vazeni rasiste!!!Je mi jasne, ze mnozi z vas si "vzpominate, ze vas nejaky romsky chlapec zbil, kdy jste byli malicti chlapci") tak od te doby nemate, radi Romy(cikany).:-)
Je to odpuste mi to "videt" skoro v kazde vasi vete, co jste k tomuto pripadu mnozi napsali.
Dale musite vazeni, vychazet z daneho trestniho zakona, kdy je tam presne uvedeno, ze kazdy takovy zavazny pripad,kdy je pouzita strelna sluzebni zbran, tak musi byt tato zbran pouzita v adekvatni situaci,kdy je jasne, ze osoba,ktera cini ostrahu nejakym spusobem, ohrozovana na svem zivote, nebo zivote svych kolegu a majetku atd. atd. Tak takova osoba, musi byt poucena, kdy opravdu doslo k takove situaci, ze pan strazny byl ohrozovan na svem zivote, a presne dle zakona pak jednal a pouzil sluzebni zbran....?!
Je mi to lito, ale jiz ted vam musim rici, ze vse ze strany hlidace nebylo v souladu se zakonem!!Nebo, ze by ti zlodeji ve spolupachtelstvi ucinili takovou hmotnou skodu, ktera by byla nesmirne vysoka...
Tady v techto mich uvahach, je mozne jiz dnes vedet, ze pan strazny postupoval neadekvatne a nepostupoval tak, jak mu uklada zakon.
Je to pro nej velice nezavideni hodna situce, nebot mu za jeho nezakonne jednani hrozi "trest odneti svobody za vrazdu"...
My vsichni co se k teto veci vyjadrujeme jsme pouze lide,kteri nemaji relevantni iformace v teto kauze,kde byl zabit clovek.
Verte mi, ze ti Romove budou mit take pravniky! Tak bych vas chtel poprosit, hlavne ty co maji velkou odvahu dehonestovat vsechny Romy pres PC, a uz je hazou do jednoho pytle, i ty slusne Romy, co s celou tou veci nemaji vubec nic co do cineni. Ale diky vasim predsudkum a vasemu znamemu klise, jsou nespravedlive obvinovani a ponizovani jenom poto, ze jsou Romove.To neni spravedlive, od vas, co jste zaslepeni nenavisti, a musite si uvedomit, ze ve vasih kritickych komentech lze take vycist vas zavistivy brekot, ktery mnohdy je jenom vas viron vaseho cynickeho srdicka.:-)Pan Matejka, psal tento jeho komentar velice tendencne, a je take videt, ze ma zaslepene predsudky a vuci zakonu je neobjektivni. At se jde lecit. Pak uvidi veci lepe nez nyni.
Re: Romové zlodeji,
(Jahoda, 11.9.2010 9:43:59)
Odpovědět
Já to hned říkal,že použití střelné zbraně bude mnoha lidem proti srsti a v tomto s váma souhlasím.
A proto bych to řešil asi takto,oplotit,dát před plot výstražné cedule vztup zakázán,hlídá pes a do ohrady dát he jednoho hafana,ale hned celou smečku,.
A kdo tam vleze bude sežrán .
Re: Romové zlodeji, a hlidac, ktery je psychicky labilni!
(TřiKřížky, 11.9.2010 21:04:15)
Odpovědět
Souhlasím s vámi v tom, že je smutné, že v této kauze přišel o život člověk.
Bohužel je to ale důsledek existujících zákonů a nastavení sazeb za trestnou činnost. Policie plno pachatelů ani neodhalí, nebo nechce aby nebyla nařčena z vámi zmíéněného "rasizmu". Další jsou puštěni neschopnými soudy nebo vládnoucími elitami v rámci amnestií.
A nejedná se v žádném případě o rasizmus - bílí obyvatelé ČR i cikáni patří do jedné rasy, je to jen rozdílné etnikum. Tak tu laskavě nikoho neobviňujte z rasizmu.
Neznám podrobnosti, stejně jako vy či další autoři zdejších příspěvků. Nikde jsem je nenašel. Ale soudím, že stop zlodějům platí, resp. by mělo platit, pro všechny bez rozdílu barvy pleti, státní či politické příslušnosti nebo náboženského vyznání. Nebo jsou skupiny, jichž se to netýká?
Zřejmě by bylo nejlepší zrušit policii, bezpečnostní a strážné služby a ke každému majetku dát ceduli "Račte vstoupit a poslužte si (platí jen pro Romy)".
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(hanca, 11.9.2010 13:33:34)
Odpovědět
Pane Jano, neodpustim si reakci na vas dlouhy prispevek. Chtela bych se zeptat, kolik o tom pripadu vite vy? Mate jine informace nez z tisku? Pokdu ano, dodejte je, jinak varite stejne jako ostatni z vody a podavate sve ryze subjektivni hodnoceni.

Souhlasim, ze tech nenavistnych reakci stran cikanskeho obyvatelstva je tu hodne. Ne vsechny. Tez mnozi nerozlisuji mezi bilym a tmavym zlodej. Zlodej je zlodej.
Samozrejme, ze i mezi cikany (nemysleno nijak hanlive) jsou slusni lide. Bohuzel dle jasnych statiskik je jich skutecne mnohem mene nez tech neslusnych. A problem, ktery se leta trva a neresi se, ci lepe receno, resi se pozitivni diskriminaci, vyvolava odezvu. Neni dobra, ale bohuzel logicka. Prave reci o rasismu, kdy se jen poukazuje na hola fakta, ho mnohdy vyvolavaji.

Vase vyroky o vyronech cynickeho srdicka ci zavistivem brekotu jsou stejne urazejici jako ty z druhe strany o romaskych kvalitach.

Jiste, mate pravdu, ze lidsky zivot ma vetsi hodnotu nez nejaky material. Jak ale muzete vedet, zda se onen hlidac necitil ohrozen na zivote, kdyz v noci v hlidanem arealu pobihaji 4 neznami zlodeji? A ne poprve. Co si na nich vezme, kdyz bude radeji postupovat mirneji a oni ho necim poradne prasti pres hlavu? No, treba bude in memoriam pochvalen za slusny postup.

Strelna sluzebni zbran musi byt pouzita v adekvatni situaci...no, to se urcite pekne posloucha na cvicnych kurzech. Co realita? Uvadela jsem tu pripad, o kt jsem cetla v tisku, kdy byla obvinena zena, kt hrozilo znasilneni, z neprimerene obrany. Vzala totiz utocnika po hlave dlazebni kostkou. No, kdyby ho nemajzla, tak ji asi prepral. Koho to pozdeji zajima…

mozna by nebylo od veci, aby existoval zcela jasny signal (zeby treba skoleni?) pro pachatele nasilne trestne cinnosti:

budte si laskave vedomi toho, ze jakmile se poustite na tento led, riskujete svuj zivot ci zdravi. evidentne jsou pouceni pouze o svych pravech!
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(mackiz, 11.9.2010 14:01:51)
Odpovědět
Šetření střeliva na nesprávném místě!Každý takový dacan si musí být vědom,že může takhle dopadnout!!!Jinak to lepší NEBUDE!!!!Kocábovými kecy se situace nevyřeší.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(ales Burek, 11.9.2010 15:29:14)
Odpovědět
Romove do Rumunska a Indie a to hned.Hlidač ma mit postavenou sochu
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Hana Pasiarová, 11.9.2010 20:22:51)
Odpovědět
Ke sbírce se ráda přidám.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(JosefB, 11.9.2010 21:18:45)
Odpovědět
Petr Jano je emigrantský hajzel, co tady kradl a měl manko a pak utekl. Teď nás ten hnůj chce poučovat.
Re: Romové kradli na cizím pozemku. Jeden mrtvý. A policie? Neskutečné!
(Nováková jana, 11.9.2010 22:21:42)
Odpovědět
Jasně hlídač dělal jen svou práci a dobře tak zaco trest?tím zase dáte cikánům klacek do ruky a budou krást o to více.Proč ne když za to nepotrestají je ale slušné lidi.