reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?

Autor: Karel Orlík | Publikováno: 19.9.2010 | Rubrika: ShortNews
Ilustrace

"Jsem ochoten souhlasit s třetí stranou jako dohled nad dohodami, např.jednotkami NATO. Nesmí být v nich ovšem Židé a na naší palestinské půdě nesmí žít jediný Izraelec."

Takhle si představuje předseda arabské samosprávy Abbás soužití Arabů a Židů. Studovat a pracovat "u Židů" ano, natěsnat minimálně milion arabských uprchlíků mezi Židy v Izraeli ano, ale mezi Araby n e s m í žít jediný Žid! Ale to už tady bylo: "Židům vstup zakázán", nařizovali nacisté. Na Arabský poloostrov také nesmí vstoupit žádný Žid. A pak se Arabové diví, že je mnozí srovnávají s nacisty.

Navíc Abbás prohlásil, že neučiní Izraeli žádný ústupek. Nepřistoupí-li Izrael na všechny jeho požadavky, včetně návratu na hranice před červnem 1967 a ukončení budování osad, opustí mírová jednání. Podobně si počínal Hitler, který vnutil své požadavky evropským politikům v Mnichově.


(9.9,10, ko)

reklama
1964 čtenářů | 86 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 0:14:38)
Odpovědět
Prečo je každý, kto odporuje židom, prirovnaný k nacistom (t. j. národným socialistom - spoločensky najdémonizovanejšie politické zoskupenie v moderných dejinách)?

Odkiaľ je tvrdenie, že Židia nesmú vstúpiť na Arabský polostrov, ked tam už žijú - napr. v Jemene (a sú to praví Židia, nie konvertovaní Chazari)? Ak si dobre pamätám, naposledy som Jemen videl na Arabskom polostrove.

Prečo zase to strkanie nosa do konfliktov medzi palestínskymi Arabmi a Izraelcami? Prečo sa tu napr. nerieši kosovský konflikt, ktorý je pre Európu dôležitejší? Prečo nie rovno srbsko-chorvátske dišputy, hm?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Stano, 19.9.2010 22:17:49)
Odpovědět
"Prečo je každý, kto odporuje židom, prirovnaný k nacistom" ??? Nie kazdy, iba ten, kto sa chova rovnako ako oni.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 20.9.2010 9:46:16)
Odpovědět
Koho myslíš "oni"?
Židov, či "nacistov"?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 0:16:22)
Odpovědět
Predčasne odoslaný komentár.
Toľko: Odpovede mám. Len by som rád spoznal perspektívu iných, pokiaľ možno aj autorovu.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(neopice Hájek, 19.9.2010 19:31:11)
Odpovědět
Nevidím důvod proč se vciťovat do mentality nějhakých arabů...
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Peter, 19.9.2010 7:19:38)
Odpovědět
Ah, jó, zase problematická a neprispôsobivá menšina židákov má problém, tento raz v Palestíne. Na Slovensku sme tento problém s judaistami už vyriešili, takže by som p. Abbásovi odporúčil, aby využil naše (posledné) riešenie a židov a Židov sa navždy zbavil.

Nech žije svätý Dr. Jozef Tiso, ktorý Slovákov zbavil židovských parazitov!!!!!

A už musím ísť, omša svätá sa už za chvíľu začína.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(frantisek zajicek, 19.9.2010 8:34:01)
Odpovědět
No jo,nasi bratia se hrde hlasi ke sve 5lete historii,ten zbytek utvarela prevazne madarska aristokracie.Se Zidy jste diky hajlovani mozna zatocili,ale na hnedoslovaky jste nejak kratci.Studie predpovida,ze do 50 let bude na Slovensku prevaha techto pracovitych,desaterem se ridicich slusnych spoluobcanu.A kydy o tom,jak budou vasi Romove emigrovat do CZ uz neobstoji.Staci nastavit soc.davky spravnym smerem.Mozna jich par odejde nekam,ale zbyli svou populaci lechce dozenou tento handicap.Takze Zidy jste dokazali zdecimovat,ale vystavnich slovenskych ghet se uz nezbavite.Ne,ze bych vam to pral,to je smutna realita,FZ
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(vizír, 19.9.2010 8:59:14)
Odpovědět
Na slovenské cikány Hitler s Tisem nejspíš ve víru událostí zapoměli (nebo chtěl Tiso ušetřit protože za jednoho "evakuovaného" se platilo Hitlerovi 5 RM) ...ať si každý sám posoudí jestli je to dobře nebo špatně
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Peter, 19.9.2010 9:08:34)
Odpovědět
Hnedoslováci odíjdu kvôly "dyškrminácii a rasýzmu" do ČR, kde ich rôzne Džamily a Kocábovia uvítajú.
Prvý pozitívny príklad: v roku 2004 emigrovalo do ČR vyše 10 000 Rómov po tom, ako im boli na Slovensku znížené dávky. Každý rok sa do ČR vysťahuje okolo 1 000 Rómov zo Slovenska.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Peter, 19.9.2010 9:17:14)
Odpovědět
Reportáž cigánoch - http://www.ct24.cz/svet/99806-vyplata-davek-platebnimi-kartami-se-slovenskym-romum-nelibi/
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(frantisek zajicek, 19.9.2010 9:28:48)
Odpovědět
Ja to vidim trochu jinak,podle statistiky nejvetsi pocet Slovaku pracujicich v cizine je v CZ.Nekde se uvadi az 300k.A znam jich spoustu,kteri se v CZ chteji usadit natrvalo.Nebudeme si nic namlouvat,v CZ je,co se tyce zivota,pracovnich prilezitosti...pro spoustu Slovaku proste lip,nez na Slovensku.Hnedoslovak naproti tomu do CZ nejezdi z duvodu prace(ale i tady nektere znam),staci snizit ruzne soc.davky.A Kalousek uz ten danovy sroub utahuje a utahuje,kdovi kdy a kde se zastavi...FZ
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(ThujaGarden, 19.9.2010 9:43:50)
Odpovědět
Peter, toho vašeho "svatýho Tisu" po válce pověsili na klandr, protože to byl válečný zločinec, protože nadmíru iniciativně lezl Hitlerovi do zadku, např. neustále nabízel Hitlerovi slovenské jednotky proti SSSR, až úplně na konci války se začal cukat a dokonce chtěl zastavil deportace židů, protože začal tušit obrat ve válce, ale bylo pozdě, stejně ho po válce pověsili.
Peter, jestli vy slovenští katolíci máte takovéto "svaté", tak se nediv, že od vás věřící odcházejí.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Peter, 19.9.2010 10:36:11)
Odpovědět
Tiso by mal byť beatifikovaný a potom i svätorečený. Urobil pre záchranu katolicizmu a slovenského národa veľmi veľa.
P.S. Slováci z katolíckej Cirkvi neodchdzajú, práve naopak - v roku 1991 sa ku Katolíckej Cirkvi oboch rítov hlásilo 65 % obyvateľov, vroku 2001 to už bolo 74 %. Slovensko sa tak stalo jedinou krajinou, kde sa počet katolíkov (a aj veriacich zvýšil a nie ako v ČR, kde sa v uvedenom období znížil z 40 % na 30 %.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(ThujaGarden, 19.9.2010 18:50:16)
Odpovědět
Tiso nebude pravděpodobně svatořečený, protože má "máslo na hlavě", to křesťanovi a navíc knězovo nepřísluší. Tož, obdivuj jej, já ti to přeji, ale pro většinu i Slováků, to bude nestravitelné, i pro Vatikán.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hunter, 19.9.2010 15:05:39)
Odpovědět
Zato že Tiso nabízel Hiterovi své vojáký proti SSSR, za to si zaslouží jedině pomník a pojemnování škol, nemocnic, rynku a ulic jeho jménem, jako je v čechách pojmnováno tolik těch věcí po Masarykovui.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(ThujaGarden, 19.9.2010 18:57:48)
Odpovědět
Tož jestli miluješ víc nacisty než bolševiky, pak máš pravdu. Ale oba tyto směry, asi levičáků, jsou výhledově odepsaný. Lidi chtějí levici, ale ne takhle blbou. U mladých voličů by komunisti se nedostali do parlamentu a nacisti, nebo nějaci neonaci, jsou sice zakázaní,takže nevíme, ale asi taky.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 21:48:16)
Odpovědět
Ech och, nejak to máš pomiešané.
Tiso práveže zastavil deportácie a tisícom udelil prezidentské výnimky (tí sa mu odvďačili zorganizovaním povstania a zneužitím na propagandu, neskôr obesením).
Nemci nariadili ďalšie deportácie po tom, čo zasiahli proti povstaniu.
Taktiež je dosť blbé dávať chlapíkovi, čo sa snažil niečo spraviť pre krajinu, za vinu všetku tú neplechu napáchanú jeho "spolupracovníkmi", podporovanými Hitlerom - najmä Vojtecha Tuku, predsedu vlády. Práve on liezol Hitlerovi skoro až do toho zadku (ale ľahšie si je kopnúť do Tisa, veď o ňom už počul každý a okrem toho je mŕtvy, tak čo).

Tak si v tom sprav poriadok.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(neopice Hájek, 19.9.2010 19:33:41)
Odpovědět
Hlásit se "hrdě" k náckovi Tisovi, tak to chce opravdu silnou dávku otrlosti a ignorance. Není divu, že vám mohli vládnout tací jako ožralé howado Slota nebo Mečiar...
...a zaplaťpánbůh že jsme se vás zbavili!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 21:50:47)
Odpovědět
Tiso a národný socialista? Tak to už chce značnú dávku fantázie (alebo stačí byť zakomplexovaný vyznávač viery v Jahveho).

Školský dejepis nie sú dejiny.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 0:11:48)
Odpovědět
Slovenský štát je obecně označovaný za Klerofašistický, nic to však nemění na faktu, že postoj tehdejších církevních představitelů na slovensku k židům prostě jenom neskrytě vyjádřil jasnou válku s židem.

Nelze samozřejmě souhlasit s vyhlazováním židů, ani žádné jin. cizí kultury žijící na území evropských zemí, ale vygradovalo to napětí mezi oběma prostistojnými kulturami a zdaelka to nebylo jenom na slovensku, podstatně horší postoj zaujali křesťané proti židům v Rusku, Pobalstkých zemích a dokonce i po válce v Polsku.

vyvražďování židů nelze schvalovat, je to v rozporu s křesťanstvím a civiolizačními hodnotami Evropanů, jejich vysídlení do země původu však jest naprosto správné a dělo se tak v historii vždy když jejich mocenské loby začali přerůstat.
Židé mají šanci se domestikovat a opustit svoji kulturu barbarské malé asie, pokud to udělají a kult kristovraha vymění za evropský styl, klidně tu mohou stejně jako muslimové žít, čili opustit svoji víru, zvyky a náboženství.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 20.9.2010 9:53:50)
Odpovědět
Klérofašistický - podľa komunistov. Zlodej kričí: chyťte zlodeja!

Mnoho židov na Slovensku malo maďarské občianstvo, alebo sa k Maďarsku hlásilo. Myslím, že tí bratislavskí dokonca žiadali o pripojenie sa k Maďarsku - a to všetko v čase, kedy na hraniciach stáli Maďarské armády, ktoré nakoniec aj zaútočili - viď obsadenie Podkarpatskej Rusi a "Malá vojna".

Niet divu, že tento postoj a chovanie židov ešte prilial olej do ohňa. Už v časoch maďarizácie a útlaku za Rakúsko-Uhorska sa židia stavali do jedného radu s maďarskou šľachtou. Tak, ako v Česku a na Morave to boli "židovskonemecké živly", na Slovensku "židovsko-maďarské".

Ešte by som dodal, že vojnový Slovenský štát bol po zastavení deportácií pre mnohých židov prístavom relatívneho pokoja.

Obrázok o veci si urobte sami.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 21:40:42)
Odpovědět
To si snáď robíš srandu?
Ty si nejaký Lipšicov "agent provokatér 007", či čo?
Alebo ste proste len skúšali domácu slivovičku?

P. S. Tiso v riešení problémov si židmi na Slovensku až tak prsty nemal.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(XXX, 19.9.2010 9:07:48)
Odpovědět
A co kdyby Izraelci chtěli návrat před rok 599 n.l., nebo lépe ještě dříve!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(XXX, 19.9.2010 9:08:42)
Odpovědět
Ještě podpis, Pavel Skeptik
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Daniel Makay, 19.9.2010 9:49:52)
Odpovědět
No hezky jim to tam paleštinští fašisté lajnují. Představa palestinských fašistických vůdců ohledně jakéhosi státu je následující: Vytvořit koncentrační tábor, kde budou kulturou smrti vychovány již malinké děti k nenávisti vůči Židům a Křes´tanům a k tomu, aby se nechali jménem psychopatického paranoidního Mohameda odpalovat bombami. Legálě zde bude provozována bigamie, pedofilie i s kojenci, znásliňování a kamenování, napichování homosexuálů na kůl cestou řitního otvoru. Tak tohle vše je povoleno jeménem h.o.v.n.a s názvem Islám. Tak tohle vymývání mozků za přispění fašistických organizací Fatáhu a Hamásu to je jejich představa demokratické společnosti. No nedivím se, že si s nimi soudruh Hitler tolik rozuměl. A nic si nenechme nalhat, oni vlastní stát nikdy na tomto území neměli na rozdíl od Izraelců. Palestina byl uměle vytvořený název římany. A navíc co si budeme vykládat, kde vstoupí noha palestince vznikne skládka a poušť a kde Žida prosperující ráj.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 19.9.2010 10:34:33)
Odpovědět
Mám známého,jehož přízeň byla v koncentráku.
Tam se jednalo o vykládání vlaků a koncentráčníci museli spát přímo na vlakovém nádraží v hale.
Samozřejmě se jednalo o těžkou práci při nedostatěčné travě a podmínkách,kdy nebylo ani ošacení a neléčilo se nemocí a v té hale se muselo spát i za mrazů v zimě.
Kdo nemohl,toho SS odvedlo stranou za halu a tam postřílelo z MP zbraní.Jednou si ten koncentráčník našel někde na zemi pár šlupek od brambor a ty si potají opékal na kamnech,aby si trochu vylepšil ,ale to jen do té doby,než mu na to přišel SS velitel a ten ho pak za to sešvihal bičem až do krve.Také popisuje zážitky ze spojeneckého bombardování toho nádraží,kdy po té co toto skončilo kolejnice stály rovně jak svíce a to 10 m. do vzduchu..ještě padla řeč na cigány ve Slovenském státě,kdy mě ten známý řekl,že byla vyhláška týkající se cigánů,kteří nechtějí pracovat,že pojedou do koncentráku.
Nikdo z cigánů se pak neodvážil nechodit do práce.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 19.9.2010 10:42:57)
Odpovědět
abych ale neodváděl od námětu článku a ten se táká lalestiských arabů,tak naprostý souhlas s Danielem v tom smyslu,že tam kde žije izraelec je kvetoucí zahrada a tak kde palestinec je smetiště.
Já v Izraeli byl a viděl jsem své,navíc izraelci jsou vyloženě příjemní lidé a to všichni bez vyjímky,nesetkal jsem se z jejich strany s žádnou agresí,spíše naopak.
Stejně tak egyptané,ty lidi mám já osobně rád a není nad arabskou pohostinnost,kterou jsem byl v Egyptě poctěn,proto proti Egyptu a egyptským arabům nenapíši nic proti,cítil bych se jako pokrytec.
Palestinci jsou agresivní pakáž a na egyptany nemají a nikdy při svém parazitivním způsobu života mít nebudou.
Pokud bude Evropa zislamizována a do Gaza přestane proudit bakšiš z USA a EU, požerou se tam jak krysy v sudu v občanské válce,tom palestinském národním sportu.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Frank, 19.9.2010 12:17:12)
Odpovědět
zajímavé je že ti palestinci jsou ti původní obyvatelé palestiny , tj.židé později konvertovaní k islámu takže se nedivím že je to pakáž, není vůbec nic špatného na tom kdyby se tihle židi a chazarští rádoby židi navzájem vybili , pak bude konečně mír na světě
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Stilet, 19.9.2010 15:11:06)
Odpovědět
Vždyť tu Palestinskou svoloč nechtějí ani ostatní Arabové. K prácí nejsou, jsou jen k mordování, ničení a braní podpor z celého světa. Ti Palestýňané jsou cikání Středníého Východu. Také se jen množí jak potkani.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 19.9.2010 20:13:00)
Odpovědět
Mezi židy a palestinci, ač jsou si příbuzní, Násir říkal, že jsou vlastně "bratranci", je velký rozdíl. Ti první prošli už jakousí "konverzí", přizpůsobení se naší civilizaci a jsou už usedlí evropané, ti druzí se teprve usazují a ještě dlouho "usazovat" budou a co nás to bude ještě stát? Nějaká muslimská gheta, nebo pařížská předměstí, kam evropan nevstoupí, protože by se zdravou kůží nevyváz, toho se snad tady nedočkáme. Doufejme.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 19.9.2010 20:39:28)
Odpovědět
Ty a Jenda Nermuť možná pokládáte území na východ od Košic za evropské. No proti gustu....
Já bych si "evropskou civilizaci " představoval přeci trochu jinak a jinde.
(doufám,že nebudu muset hledat statistiky dokládající složení izraelských sionistů podle zemí jejich původu?)
A co se týče těch muslimských ghett.
Nejsou v Evropě jejich vinou. Ale vinou naší a hlavně "našich" korektních politiků,kteří je sem natahali!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 19.9.2010 11:41:06)
Odpovědět
jednalo se o známého ze Slovenska,jehož otec v byl v koncentráku.
Byl to madar a nakonec si vzal slověnu,ještě k cigánům asi toliko..také s nima byla po válce potíž,ten madar ale co prošel koncentrákem byl ostrý jak břitva a na toho chlapa si nikdo z slovenských cigošů nedovolil.Ona vůbec celá ta generace,která si prošla válkou nebyla zmněkčilá a když byly problémy,vždy byl k nim zavolán ten madar a jeho kolegové a nejednoho cigoše,který dělal bordel ta parta koncentráčníků a exvojáků z 2WW zrubala jak koně.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(pavjan, 19.9.2010 10:46:46)
Odpovědět
Někteří naivní lidé si myslí, že s muslimama lze vést dialog. To je ale nesmysl, protože výsledkem dialogu je shoda, která vyplyne z debaty vzešlých ústupků. Muslim však žádný ústupek nemůže připustit - není svobodný - Korán a jeho vykladači mu to nedovolí.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Nermuť Jan, 19.9.2010 15:49:59)
Odpovědět
Francvouzské přísloví:
S Němcem lze vézt dialog jen přes hlaveň pušky.

Mám zde další výroky:
Winston Churchill:
Německo je třeba zlikvidovat, rozehnat po světě, v Afrických koloniích pro ne máme místa dost.

Rooswelt:
Souhlasím s Winstonem.

Stalin:
Ano, Němci jsou bestie. My se od nich lišíme v tom, že nejsme stejně krutí, jako oni. Proto jsem proti tomu.

J.K.Rowling
Češi jsou podlidé, podívejte se, co dělají s malými dětmi, jsem proto, aby byli vyhnáni z Evropy.

V.Putin
Ať se stalo mezi našimi národy cokoliv, především mám na mysli rok 1968 a také rok 1990, jsou naše národy přirozenými spojenci a jsme bratři.

K.Schwarzenberg
Vím, co naše země potřebuje. Víc než si myslíte.

K. Schwarzenberg
Říkám ano, zrušíme Benešovy dekrety.

Byzantské přísloví.
Existuje jedna jistota, že Vás katolíci vždycky zradí.

Další Byzantské přísloví:
Katolíci nejsou Schismatici, ale Heretici.

České přísloví:
Mít hranici s Německem znamená, že nás Německo přepadne.

V. Lavrov
Spojenectví s Českým národem je nezrušitelné. Jinak je to s jednotlivými vládami, ale ty se mění.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jan Koubek, 19.9.2010 15:31:22)
Odpovědět
Dovolil bych si pouze upozornit, že v době, kdy vznikl Izrael, tak na tomto území zhruba 2000 let už někdo bydlel. Kdo asi?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(XXX, 19.9.2010 17:22:29)
Odpovědět
Chválně? Židé mají rok 5700!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 19.9.2010 18:37:28)
Odpovědět
:-)

Ten židovský kalendář krásně dokresluje naprostou vzdáloenost a jinakosta naší a jejich civilizace :-)


Přez 2000 let to bylo území Palestina a nebýt Britů kočovní židé, kteří už přez 5000 let žijí kde je zrovna někdo nechal vybalit stan, neměli žádný domov.
Britové jim protektorát Palestina předali v roce 1946, odtud tedy historie státu Izrael, nic podobného s pevnými hranicemi coby stát neexistovalo, nikdy.

židé dřív žili zejména v Judsku, Samaře, Sýrii, Mezopotámii, ale i v Egyptě, Makedonii, Na Kypru, atd.

Alexand makedonský je chránil a nechal je žít v Alexandrii a přilehlých územích, odtud putovali severní Afrikou vyhnáni arabskými nájezdy atd. atd.
V době říše římské nebo říše Alexnadra Makedonského, když evropa už dávno měli vyspělou a vzdělanoucivilizaci se svojí typickou kulturou, mocnými armádamia asilnou politikou, žid měl osla a sbalený bágl aby dle potřeby utekl aschoval se i s rodinou.

Už sv. Pavel pochopil, že primitivní a nevzdělaní židé njenom že odkas Kristův nepochopili a nechtěli přijmout, ale díky nevzdělanosti se i chybně ústně šířil dál, proto vsadil na Evropu, na řeky a římany, kde mnoho lidí ovládalo písmo i jazyky, a kde křestanství se ujalo a rozvinulo do světových rozměrů.

Obrovské miliardové injekce z Evropy /kterou tížilo po holokaustu svědomí/ a US kde mohutné židovské organizace provedli sbírky, pomohlo vybudovat kolem Jeruzaléma stát Izrael, vyzbrojit ho, pomoci s organizací a vtisknout mu některé prvky západního euroamerického státu.

Jedině tomu vděčí žid za svůj domov, který si za 5000 let nedokázal sám vybudovat a uhájit.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 19.9.2010 22:09:36)
Odpovědět
Ale veď to ani nie sú Židia. Len konvertovaní Chazari. Poprípade sem tam nejaký konvertovaný černoch.

Skutoční Židia dodnes žijú roztrúsení po celom Blízkom Východe, a taktiež v Iráne a v Arménii (starej).

Čiže títo chazarskí edomiti nemajú "dedičné právo" na Izrael.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 11:09:05)
Odpovědět
Fakticky ne, ale pro mě je žid každý, kdo se k tomu barbarskému asijskému náboženství přihlásá, ať už z jakých koliv důvodů.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 20.9.2010 13:25:23)
Odpovědět
To je pravda - ja som však mal na mysli zámenu náboženskej (židia) a etnickej (Židia) skupiny.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 19.9.2010 16:02:55)
Odpovědět
Pro všechny apologety rasistického, sionistického režimu ,kteří si říkají "křesťané" ,jeden článek z pera autora více ,než povolaného.
K zamyšlení.

http://www.cdk.cz/ts/clanky/109/palestinsti-krestane/
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(ThujaGarden, 19.9.2010 18:44:25)
Odpovědět
Jestli jsou Izraelci a Sionisti fašisty, co jsou pak Palestinci? To jsou utlačovaní demokraté?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 19.9.2010 19:07:11)
Odpovědět
Utlačované LIDSKÉ BYTOSTI!!!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 19.9.2010 20:00:52)
Odpovědět
nejlepší škola je kudla pod krkem.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 19.9.2010 20:23:53)
Odpovědět
Lidsky palestince lituji, viděl jsem je dokonce v Izraeli makat, na stavbách a všude možně, řekl bych, že dělají tam dobře. Ale bude to ještě velmi dlouho trvat, než se dostanou na běžnou evropskou úroveň, chvílemi mají silně "romskou" povahu. Taky je skoro nikde po arábii nechtějí.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 19.9.2010 20:42:21)
Odpovědět
Až na jednu maličkost.
ONI JSOU TAM DOMA!!!
Na rozdíl od těch druhých.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Petrik, 19.9.2010 22:33:51)
Odpovědět
Nejsou. Svoji pudu davno rozprodali svym, nepratelum, ale podle sve ideologie veri, ze jim stale patri! ;)))))
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 4:28:28)
Odpovědět
Budeš mi nutit vyhledat přesné statistiky KOLIK PROCENT té půdy rozprodali?
Tři,tři a půl % ?
To znamená,odprodejí +- tři % tvojí zahrady,mi dává právo tě z té zahrady i domu vyhnát, někde do kouta mezi kopřivy, pod stan, zabít ti děti sebrat vodu ,vytrhat stromy ....?
Hmmm asi bys mě hnal.Všemi prostředky ,které by jsi měl k dispozici...
Nebo ne?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 5:14:26)
Odpovědět
To už je asi pasé. Myslíš si, že i kosovští albánci si kosovo od srbů koupili? Těžko, a bylo to kdysi čistě srbské území. Nebo, že si američané od idiánů nakoupili za nějaké cetky a staré pušky USA? A co sudety, málem taktak se staly německé, nám je vrátili díky porážce nacistů a jejich odsunu.
Dneska Izrael a Palestina patří oběma národům a proto je rozdělená.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 20.9.2010 6:39:23)
Odpovědět
ale izraelští tam jsou déle .
At´ žije Izrael.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 8:12:10)
Odpovědět
Otázka zní proč podporovat Izrael či Palestinu ??
Nechme je ať si to arabové židé vyřeší sami a zakázal bych i USA podporu Izraeli a další války v regionu, ať si vybere jstli chce mít jako spojence křesťanskou Evropu nebo sionisty.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 9:04:42)
Odpovědět
Ale proč? Izrael finančně nepodporujeme, evropa, a i USA, s Izraelem se čím dál víc obchoduje, protože má zajímavé technologie. americká pomoc Izraeli je hlavně vojenská, je to vlastně obchodní pobídka k nákupu amer. zbraní. Ale to funguje i se Saudy i Egypťany a dalšími spřátelenými araby. Palestince si Evropa vydržuje, protože jim platíme skoro všechno, platíme jim mnohem víc, než jim platí samotní arabové a další muslimové. Spousta prostředků se zneužije na terorizmus a luxusní život šéfů radikálních organizací. Např. Hanija si buduje takové skromné sídlo asi za 15 mil. dolarů v chudé Gaze.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 9:16:57)
Odpovědět
Ale to není vůbec pravda, 2. největším mesiášem Izraele je finančně i technologicky Německo, které mu sere hubou prde.lou prachy, půjčuje inženýry viz. ta Merkava kterou udělali Němci, ponorky - Dolphin, atd.

Obchodovat s nimi ano, nakupovat jim zbraně a platit jejich vývoj NE.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 11:50:24)
Odpovědět
To je asi pravda, ale je to i na vůli jednotlivých zemí. Tebe osobně asi nikdo nenutí, abys jim kupoval zbraně nebo financoval vývoj.
Taky nejsem nadšený, že se i z mých daní financuje palestinská samospráva, ač jsou to chudáci, kteří potřebují pomoc, ale neváží si toho a je to chvílema jenom vyhazování peněz do nějaký bezedný středovýchodní "černý díry".
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 13:14:16)
Odpovědět
Mě vůbec nikdo k ničemu nenutí, jenom mi vadí že když si kupuju německý auto, tak tím nepřímo dotuju ponorky přizpůsobené jaderným zbraním, pro Izrael.

Ale ted v době krize Angela odmítla dotaci na další 2 ponorky Doplhin Izraeli, mysím že už jich 6 zadotovali a to značnými sumami.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Karnwield, 20.9.2010 13:30:30)
Odpovědět
Stačí, ak precitlivelým Európanom zamávajú pred nosom takzvaným holokaustom a už sa peniažky sypú. Vraj reparácie. Nehovoriac o "pomoci" USA (po výstražnom útoku izraelských "obranných" síl na USS Liberty).

Nezdá sa ti divné, že ten Izrael má nejak veľa peňazí na vedenie vojen, údržbu všetkej tej vojenskej techniky - nehovoriac o nukleárnom arzenále?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 13:51:18)
Odpovědět
Vtip je, že má technologie. Díky rusům a ruským míšencům a vůbec rusům i nežidům, mnozí se do Izraele přistěhovali, když pracně v rodokmenu vyhrabali nějakou žid. babičku. Ale o to nejde, s jejich příchodem tam přišlo množství velmi technicky kvalifikovaných odborníků. Jenom v posledním roce s izraelem dohodu o vojenské a technické spolupráci podepsalo několik dalších zemí, myslím Rusko, taky občas koupí izr. technologie a zbraně, myslím Japonsko a Čína. Válku a příp. konflikt vyhraje ten, kdo má technologie, proto dnes spolu začínají spolupracovat i mnohdy bývalí nepřátele.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 21.9.2010 9:24:07)
Odpovědět
na tenhle omyl dojel už Hitler, válku nevyhrávají technologie, ale vůle bojovat a organizační, logistické a taktické schopnosti.

Izrael má pramálo technologií, většinou se tam jedná o americké firmy, které tam schovávají svůj vývoj před světem, protože Izrael je nejlepe chráněný stát světa proti špionáži všeho druhu, v těchto laboratořích jako je např. Intel pak dělá většina nežidů-odborníci zejména z USA a Evropy.


jestli má Izrael technologie, tak kde jsou jeho automobily, ltadla, ponorky, ukaž mi je, proč nedokázal udělat tank bez německých, belgických, amerických a švýcarských patentů ?? :-)
Ten tank Merkva Izraelská chlouba je krásným příkladem jak je to s jejich technologiemi, pak čteš kanon německá licence, motor americký nemecká licence, palubní počítač americký, kulomety belgické, převodovka německá licence, pancíč britská licence atdc. a jsme doma :-)

Izrael je neschpný cokoliv vyrobit a tzv. jeho bezpilotní letouny vyvíjel tým profesora Bronsna - američana, stojícího za Predátorem :-)
Američané se také tvrdě postavili proti prodeji těchto svých licencí z Izraelele do ruska.

V devadesátých leetch Izraelci chtěli vyrobit "svůj trikáč" koupili licenci Mirage od Francouzů a 12 let se pokoušeli ji předělat na svoje letadlo, nikdo se to nepovedlo, projekt prodali číňanům.
Stejně to dopadlo např. s Izraelskou bojovou Helikopterou Projek Pterodakt, po 7 letech hozen k vodě a slavná Merkava?
Zastavena výroba pro přílišnounákladovost tohoto supertanku.

:-)
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 21.9.2010 10:07:38)
Odpovědět
To je všechno asi i trochu pravda, nemám tak podrobné informace jako ty.
Tank Merkava je hodně těžký, ale dobrý hlavně do pouští, proto ho izraelci ani neprodávali, protože podobných tanků není tolik a navíc izraelci se právě zaměřili na nákup kvalitních zbraní ze zahraničí, hlavně USA a jejich další vylepšování, a o tom už je spousta literatury, ač mnoho vylepšení je utajováno. Proto byla u tanku merkava zrušena výroba, ač patřil údajně svého času mezi 10 nejlepších tanků světa.
A to je celá dnešní taktika izraele, nakupovat ty nejlepší zbraně co jsou na trhu a ty ještě vylepšovat. Ty jejich technologie podceňuješ, ale jsi na omylu. Izrael, drobný stateček,disponuje 2-3% světových hi-tech technologiemi a rovněž větším % low-tech technologií. Izraelci se nezaměřují na běžné spotřební zboží, automobily, elektronika atd., to co dneska pomalu zabírá čína,indie a další východní "tygři", ale právě na technologie, je o tom spousta literatury na netu.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 21.9.2010 10:52:09)
Odpovědět
:-)
Já znám index NASDAQ a vím kolik je v něm izraelských technologických titulů, problém ale je, že když se podíváš do vlastnocké struktury zjistíž, že vlstníkem jsou z 90% američané a ty firmy jsou umístěny v Izraeli z důvodu perfektního utajení a bezpečnostního zabezpečení, tam se číňan japonec či rus jenom tak nedostane aby kopíroval, protože Izrael je vojenský a policejní stít, se super přísným střežením hranic, letišt i cizinců v zemi.

To je celé, a tak se tě pám jako každého, které špičkové izraelské výrobky nejraději a často používáš ?? :-)
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Huckleberry, 20.9.2010 8:58:55)
Odpovědět
Asi bych vzal soudruha Abbáse za slovo, všechny Araby a jim příbuzné do arabských států a Židy z těchto území do Izraele. Byl by klid po celém světě a napořád. Preferoval bych ovšem první část stěhování, druhou na vlastním uvážení.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 9:19:32)
Odpovědět
souhlasím, s dovětkem, židy i araby z celého světa zpět domů !!

Obojí je parazitická chamrať, jedni touží po krvi a druzí po moci.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 9:48:02)
Odpovědět
Ano,i já bych to viděl podobně.
V samotné Palestině ,bych se bohužel přiklonil
k "jugoslávskému" řešení ,
poté všechny strany odzbrojit ,jednotkami OSN oddělit a uspořádat naprosto demokratické a svobodné volby.
Jakékoliv jiné řešení do této oblasti mír nepřinese.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 20.9.2010 10:38:30)
Odpovědět
Yugoslávie ale patří do Evropy,tudíž se jedná o ůzemí západní kultury.
Zde je možnost udržení míru a jeho nastolení,což by v případě zmíněných palesticů nebylo možné,viz. příklad Iráku a toho co se v něm po odchodu amereických vojsk děje.
Třeba zrovna včera zpráva o bombě a asi 31 obětí a tento chaos tam bude i nadále pokračovat.
Já bych to řešil asi takto-
1.Vnutit palestincům vyhlášení jejich státu.
2.Toto vnucení pojistit silama OSN v dané lokalitě.
3.Podpořit palestinský stát ze začátku celosvětovýma financema .
4.Vojenská přítomnost OSN by musela být proizraelská a nedopustit provokace a násilí ze strany islamistických radikálů.
5.Do to všeho by se ale ihned začal vměšovat Irán
Saudská Arábie
Al kajda
Obama
a jeho demokraté
zbrojařské lobby
a koncerny
Celý arabský svět,protože arabák válčil,válčí a válčit bude,je to jeho národní sport a jinačí už nebude,tudíž konečná výsledná by nebyl žádný palestinský stát ale totální chaos,zmatek,děs a běs a nepřestávající ůtoky teoristů jak na Izrael,tak na sily OSN a vše by se vrátilo opět na počátek,akorád by celá tato komendie stála miliardy dolarů.
Tudíž nejlepší řešení je asi to,jaké se dělá v současnosti tj tučný bakšiš palestincům,aby u nich nezískal vliv skutečný islámský teorizmus který ty peníze má taky a na druhou stranu otevřená podpora Izraele ze strany USA a Německa,potažmo ostatní Evropy.
Bohužel ta ostatní Evropa je vyloženě proti Izraelská a do budoucna se tento postoj nezmění.
Nakonec si každý bude hájit své zájmy i zde v Evropě a nejací palestinci budou každému ukradení a to až v Evropě vypuknou otevřené boje občanské války díky její islamizaci.
Ale to už odpočuji od palestinského problému..
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 20.9.2010 11:05:51)
Odpovědět
Evropa zřídila Izrael v Palestině je tedy odpovědná za vyřešní těch poměrů tam teoreticky, za předpokladu že oni tam budou mít zájem je klidně řešit, pokud ne, vy.srat se na ně a ať se tam pobijí.

Jugoslávksá cesta byla správná a dobře zafungovala myslím že by šla aplikovat i tam.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 20.9.2010 11:20:51)
Odpovědět
Yugoslávská cesta je možná pouze na ůzemí západní kultury a ne na tom islámském.
Západní kultura je náchylná jak k totalitě,tak k Americké demokracii a tuto demokracii je schopna přijmout ,což se o arabistánů říci nedá.
Viz současný Irák,viz Afganistan,viz celá arábie,tak tam všude nastolení západní demokracie není a nikdy nebude možné nastolit.
Tudíž žádná Yugoslávská cesta,tu si již vyzkoušela západní demokracie v Iráku ,kde byla jak americká,britská,slovenská,česká,špaňělská,italská armáda a výsledek je totální krach.
Nakonec přece jenom začínám věřit,že ten Saddám byla nejlepší volba.
Jeho režim měl přistřihlá křídla Amerikou ,což mu ale nebránilo v nastolení pořádku v tamnějším arabském chaosu .
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 12:07:23)
Odpovědět
Tak nějak nechápu ,co mají hordy do Palestiny přitáhnuvší z ruských stepí a ruských pásem osídlení, kde tito lidé žili po staletí, společného s evropskou civilizací?????!
Problém v diskuzi s Vámi je ten,že Vy obviňujete oběti,místo agresora . Také Vám nevadí ,že toto není konflikt sio-islámský ,ale sio-palestiský . Tedy že v tomto konfliktu je ze strany agresora nakládáno stejně jak s palestinskými mohamedány,tak s palestinskými křesťany. A další ,myslím vůbec největší problém je ten ,že nejen Vy, ale i ti ,kteří toto všechno vyvolali a koneckonců i jejich předkové v první polovině dvacátého století v Rusku, nejste schopeni - není vám to dáno ,rozlišit dva elementární pojmy:
Moje
Tvoje.
Tvůj dům.
Můj dům
Moje zem
Tvoje zem......

P.S. Řešení irácké a jugoslávské bylo naprosto každé o něčem jiném!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 15:40:09)
Odpovědět
Když to je těžký, ty zas neumíš rozlišit to elementární Můj dům a Tvůj dům, rozdělila a rozsoudila tehdejší OSN nebo Spojené národy, přeci si nemůžeš vybírat, které rozhodnutí OSN se ti líbí a které ne. Proto svět uznává právo na existenci Izraele, ač se to mnohým arabům a našim levičákům nelíbí.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 17:22:15)
Odpovědět
Je úsměvné ,když lidé kteří vyměnili rudé pěticípé hvězdy na buďonkách svých předků za hvězdy davidovy nálepkují svoje kritiky na levičáky.

Ano ,přísahají na rezoluce OSN.
Avšak jen na ty,které se jim hodí ...
Co,ale třeba tato? : OSN č. 194 z roku 1948 .
Nebo :OSN č. 242
Atd...
Ano sionisté chytří jsou. Možná až moc...
Ale moudrost,ta jim chybí.
A budoucnost ta odpoví PROČ.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 18:04:57)
Odpovědět
Podívej, ty ze mne děláš žida a já jím nejsem. Tvoje názory jsou spíš z tý krajní levice. Kdopak myslíš, že na český politický scéně je důsledně protiizraelský a propalestinský, no přeci naši komunisti a s těma já se neztotožňuji, protože jsem silně pravicově naladěn. A těší mě vzestup silně pravicových stran v Evropě. Svět se mění, doufám, že ti rozumní z nás zastaví nebo aspoň omezí imigraci a budou pevně "držet basu" s dobrými spojenci, nic jinýho nám totiž nezbývá, pokud Evropa má zůstat Evropou co ji známe.
Do parlamentu a europarlamentu se už dostaly radikální strany Holandska, Belgie, Dánska, Maďarska, Rakouska, Bulharska a Italie = vic než 10% ,Finska, Rumunska, Řecka, Francie, Britanie a Slovenska = mezi 5-10 %.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 20:43:26)
Odpovědět
Já si to hned myslel,že si děláš legraci!
Vždyť to byli právě komunisté,kteří tento sionistický režim podrželi ve chvílích pro něj nejtěžších,když se lámal chleba.A byli to dokonce čeští komunisté!
Jinak také doporučuji číst.Číst hodně a všechno.Nejen mainstream.Třeba pro začátek Solženicyna. (zajimavé ,jak v dojemné shodě se nehodí do krámu jak komunistům ,tak i sionistům )
No a co se týče politické "orientace" - pravice-levice,či dokonce krajní pravice-krajní levice,tak toto jde uplně mimo mě.
Jenom si nemyslím,že by mezi nimy byl zase až tak veliký rozdíl.
Já přikládám důraz na uplně jiné hodnoty,než jsou kdy schopni tito vyprodukovat
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 20.9.2010 21:57:13)
Odpovědět
Tedy dělám si srandu i nedělám. Trochu ti unikaj souvislosti. Komunisti a i čeští, Izrael v době vzniku podrželi,protože si tehdy Stalin myslel, že to bude bolševický stát uprostřed anglických kolonií a držav, prakticky samá království. Čeští komouši do toho neměli co kecat, protože udělali jen to, co si Stalin přál. Ale protože se židovskej bolševickej stát nevyvedl, tak komunisti během pár let otočili a od té doby vsadili na arabskou kartu a docela úspěšně. Království a kolonie postupně zmizely a sověti se stali a celý soc. tábor se stali velcí přáteli arabů, to víš, ropa. A západ ji potřeboval. Až postupně se bolševikům války s Izraelem prodražovaly, některé ruské zbraně dostaly docela na frak, se zhoršily vztahy s egyptem a ti ruské poradce vyhnali. Dneska se arabové snaží valčit sami, nanejvýš je sponzoruje Irán, a něco Sýrie, ale ta je chudá.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 21.9.2010 8:43:29)
Odpovědět
Páni...
protože si Stalin myslel...
Řekl bych ,že mě nezajíma,to ,co si Stalin myslel.A také to nevím,co si kdo myslí .Ty jo.
Odhlédneme-li však od této tvojí magie, důležité je,co Stalin udělal a ne ,co si podle tvých DOHADŮ myslel! A zde je to naprosto jednoznačné!(zločince také nesoudíme podle toho ,co si kdo myslí - no jejda,toby dopadlo)

A jednoznačné i je ,že S. nebyl žádný naivní hlupák ,jak se jej snažíš vykreslit. To by v čele té nejhorší sebrankou,co kdy tato Země nosila, tolik let nepřežil.

Zajímavé je ,jak vy sionisté ,jen vršíte jednu lež na druhou,jednou lží,tak,jako klín klínem vytloukáte druhou ,motáte se v nich ,vymlouváte se,slovíčkaříte ,jen ,aby jste obhájili neobhájitelné ,ale myslím že normálně uvažující člověk vás má už přečtené.
A tak ještě jednou.Mě nezajíma levice,pravice,střed.Moje priorita je žít tak,aby "Ten tam někde" ,až jednou řekne končíš chlapče ,abych se mohl s čistým svědomím podívat každému do očí.
Uznávám,je to někdy zatraceně těžké!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 21.9.2010 9:08:28)
Odpovědět
Chlapče, tobě chvílemi "hrabe".Za prvé nejsem žádný sionista, ač izraeli docela fandím, protože jsem zaprvé pravičák a za druhé mi je tento stát překvapivě pracovitých a schopných lidí mnohdy milejší, než různí profláklí přistěhovalci, kteří se civilizační a pracovní návyky teprve učí.
To co žvaníš o Stalinovi, sou naprostý kraviny, ty si ze všeho "vycucneš" co se ti jen hodí, ty budeš taky ten pravej demokrat z bolševickýho těsta, i když se nad bolševiky dneska ušklíbáš. Stalin šel jen po zisku pro své rudé imperium a ropa a velká arabie ho zajímala, proto se stal jejím spojencem, protože to zároveň poškozovalo Západ. To není slovíčkaření, něco si o tom fakt přečti.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 21.9.2010 9:28:26)
Odpovědět
Seš prosionisticky orientovaný člověk a vzhledem k zálodnosti žida můžeš být i infiltrátorem židem, to se dá poznat těžko, ale tvoje názory jsou celkem čitelné :-)
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 21.9.2010 9:51:02)
Odpovědět
To je možný, ale všichni na tomhle světě nejsme tolik protižidovský jako jsi ty. Někdy mi připadáš jako konvertita k islámu, možná zrovna od židů, protože máš původně žid. jméno nebo nick DAN. Zajímavé jsou i tvoje příspěvky konvertito, v článku češ. muslimové zautočili na v. klause je od tebe asi 20 příspěvků a všechny protižidovské a to byl článek o muslimech. Hájíš svoje muslimy. Mě vy muslimové i přestoupilci k islámu až tak nevadíte, akorát mě vadí, když vás je moc, tak začnete bejt agresivní a ohrožujete nás původní Evropany.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 21.9.2010 10:46:19)
Odpovědět
Bratře neuchyluj se v zoufalství ke lžím, já nehájím muslimy :-)

Jenom jsem zde otisknl kopie z Talmudu a dalších svatých knih židů, aby nevědoucí lidé viděli že není rozdíl mezi judaismem a machometánstvím, pouze tvrdím a pevně si zatím stojím, že islamizace česka je blud, falešné populistické předvolební téma euroskeptiků něco co česku nehrozí a je to k pousmání :-)
Ty ses přiznal že fandiš židovi já se přiznávám že žid i muslim je pro mě nedůvěryhodný cizák a stejná chamraď, já jsem křesťan, tudíž ten jehož židi nenávidí, přeto necítím k té chamradi nenávist jenom vyzývám k obozřetnosti i vůčilidem jako seš ty ! :-)
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 21.9.2010 13:18:32)
Odpovědět
No on náš přítelje trošku jednodušší a také má klapky nejen na očích .
Sionismus je pro něj synonymum dobra.A každý ,kdo se snaží tento problém vidět nezaujatě je zlo. Případně levičák,etc.
A vůbec si neklade otázky.
Např. kolik těch opravdu kultivovaných Židů pocházejících ze Západní Evropy dnes v tom Izraeli žije? A kolik procent jich tam přišlo z Haliče,Polska ,z bývalé Sovětské Židovské Socialistické Republiky ,či přímo ze samotného CCCP. Asi by se tento "pravičák" divil.
Když jsem jej vyzval ,aby více četl,neboť nemám žádného úmyslu mu zde dlousáhlými výklady suplovat vzdělání ,určitě jsem neměl na mysli četbu neosvazáckou IDnes,či TV Nova ,kteří zřejmě nejvíce ovlivnili jeho správné svazácko "pravičácké" postoje!
Klidně mu ale můžu doporučit četbu i židovských autorů,a jejich míšenců:
A.Solženicyna,Johna Sacka,Normana Finkelsteina,Clarie Hoye,Victora Ostrovskyeho,George Jonase,či dokonce i knihy sionistického fanatika Leona Urise.....a sposty jiných ,případně četbu i toho Talmudu.
Bohužel tento,kromě různých výběru určených nám ,podlidem - gójům v českém jazyce prostě nevychází!
Pročpak asi?
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 21.9.2010 14:10:43)
Odpovědět
Kuci, jrnom rychle, nemám moc času, musím taky dělat a to dělám i na netu. Dan a Samopal, panové není mou ctižádivostí vás přesvědčovat, jenom mám jiný názor.
Jinak jsem čech jak poleno, ale je fakt, že ve firmě je ž. míšenec, pokud to můžu takhle blbě říct a je to kolega a i dobrej kámoš. Když je prac. fofr, tak rád s vámi diskutuji. V izraeli jsem byl několikrát, byl jsem tam i pozvanej, vidím to trochu jinak. jinak kuci bojujte za "čistotu" naší rasy, bude hůř, nás bílých ubývá a bar. přibývá a budou nám možná kecat do života. Přečtěte si Střet civilizací, zajímavé.
Jinak čau, já du dělat, ale zkuste vynikající vínečko Cuvee du President, červ. 0,75L, alžírská lahůdka, vidíte, i arabové umějí vynikající víno.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 21.9.2010 14:21:02)
Odpovědět
Tak jo,ať se Ti v práci daří.Já už mám momentalně poděláno .Nebo vyděláno?
Jo a sorry ,pokud sem tam padne nějakej ostřejší výraz,do zubů si zrovna k vůli politice dávat nebudem.Nestojí to za to.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 21.9.2010 17:22:29)
Odpovědět
Pánové, nic se neděje, taky\ rád občas kecám na netu a nějaká slovní přestřelka mi nevadí. Zdravím a ať se daří.

Ještě kolega Dan. Hitler a technologie. Když začal válku měl předstih a měl nejsilnější armádu světa. Jen v ruském tažení v prvním měsíci zlikvidoval rusům tisíce tanků, prakticky letectvo, vypadalo to, že rusové to už projeli. Ale Stalin přesunul výrobu na východ, kam němci s mesršmity nedolítli a rozjeli i s amer. pomocí zbrojní výrobu. Časem přišel T34 a i přes humpolácké provedení byl vynikající a ač slabší kanon a dostřel, rusové jich vyrobili cca 80000ks němci panthery asi 25000, letectvo se půli války s amer. pomocí vyrovnalo, němci měli jen jistou převahu v pěchotních zbraní, ale často nedostatek a v hladinových plavidlech. Tedy jaké technologie? V1, V2, a nedodělaná V3 a bez jaderné nálože neměly téměř cenu, rusové měli vlastně jakési předchůdce raketometů "kaťuše nebo stalinovy varhany". Všechny ostatní plány na tryskáče, snad "neviditelný" předchůdce letadla, různá superděla a jaderné pumy vlastně padly, protože nacisti měli proti spojencům už nulové rezervy. Hitler neměl žádné převratné technologie, všechno měli už spojenci nebo rusové.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Dan, 22.9.2010 19:10:03)
Odpovědět
Kuloměty MG34/42 - požívají se dodnes, stejně jako P38 pistole, SG - vzorem pro AK47 a mnoho dalších zbraní příštích generací
Např. běžně používané tlumiče, ruční raketomety, nádstavce pro střelbu za roh ve městech
Uvedls pantery, trochu zapoměls na Tigry, královský tigr-nejlepší tank 2. světové války, dle samotných spojenců překonán jimi až v 60. letech, např. automatické nabíjení
první raketové stíhačky, koncem války i bombardery
ponorky-víš co způsobily do vynalezení vyhledávacích zařízení ??

V1/V2 - jediné dalekonosné bezpilotní rakety 2. svět. války-řízené :-)

víš který křižník byl nejlepčí ?? hádej :-) a jak dopadl
němci měli také rozestavěnou největší letadlovou loď té doby - potopena nedokončená


atd.

Problém byl v tom, že německé zbraně byly prakticky všechny technicky mnohem dokonalejší a tím pádem také mnohem dražší, náchylnější na poruchy a náročnější i časově na výrobu, takže jich nebyl dostatek

přečti si od prof. války Tajné zbraně 3. říše, Stealth nevymysleli američané :-)
Akustické dělo, obří moždíře, nízkoletící rakety nad hladinou, jedna z nich vystřelená z německého křižníku dopadla až v USA

Von Braun nevyvinul jenom rakety, ale i družicové systémy !!

Erich Genwald - německý vědec pracující na atomové bombě, unesen američany z Norska i s celým týmem do USA

Opravduje tohošíleně moc... podívej se na dnešní helmy NATO jak jsou podobné wehrmachtáckým a jak jsou jin. než byly ty spojenecké za 2. sv. války, Němci běžně používali maskáče, spojenecká výbava proti tomu působila katastrofálně..
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 22.9.2010 20:53:27)
Odpovědět
Pravda, něco vím a něco z doslechu, němci to už nestihli, jinak o jejich technice nelze pochybovat, rozhodně nebyla horší.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Hardy, 22.9.2010 20:59:31)
Odpovědět
Ještě von Braunovi nabídli američané buď proces a vězení jako válečný zločinec, nebo spolupráce a hlídaná svoboda v USA, Braun pochopitelně zvolil druhou variantu.
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Jahoda, 21.9.2010 12:08:44)
Odpovědět
Atˇžije Izrael!
Re: Palestinci – rasismus, nebo náboženská nenávist?
(Sam Opal, 20.9.2010 11:34:09)
Odpovědět
No,vidím,že jste to pojal víceméně emotivně a protože nemám zájem s Vámi tuto diskuzi vyhrocovat,odpovím pouze velice stručně.
Nemáte pravdu!