reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele

Autor: František Matějka | Publikováno: 15.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Eurokomisařka Redingová se rozčílila na tiskové konferenci Evropské komise a prohlásila: „Čeho je moc, toho je příliš!“ Udělala však chybu. Spletla si stranu. Měla to říct těm, co dělají bordel ve Francii. A nejen tam.

„V naší Evropské unii by se žádný občan neměl stát terčem útoků jen proto, že patří k menšině nebo má určitou státní příslušnost,“ vzkázala pak ještě prostřednictvím svého mluvčího. Souhlasím. Jestliže se nějaký občan stane terčem útoků jen proto, že patří k menšině, nebo má určitou státní příslušnost, je to vždy špatně. Jenže ve Francii se nic z toho neděje. Francie se jen snaží uklidit současný bordel a zamezit tvorbě nového.

Státy v Evropě se snaží o integraci těch, kteří nesdílí její hodnoty, už dlouhé desítky let. Každý rok vznikají další a další organizace, plány, výzvy, programy, audity, návrhy… a to vše stojí každý rok daňové poplatníky stále více a více peněz. Bývaly doby, kdy informace k lidem nedosáhly buď vůbec, nebo s velkým zpožděním. Politici měli také daleko snazší podmínky pro možnost mlžit a optimisticky zkreslovat výsledky své práce. Dnes se něco stane ve Francii a celá Evropa to ví během několika minut. Jaký je tedy dosavadní výsledek sociální politiky plošné integrace? Máme více lidí, kteří se za státní peníze „snaží“. Máme více institucí. Vznikají nové zákony. Máme vyšší náklady každý rok na to všechno. Zcela oprávěně je tedy na místě ptát se, co jsme za to všechno získali a čeho dosáhli. Je to tristní. Vyšší podíl na počtu spáchaných trestných činů, než je podíl na populaci. Vyšší podíl na počtu dětí v dětských domovech a ústavech, než je podíl na populaci. Vyšší podíl na počtu závislých na sociálním systému, než je podíl na populaci. Opakující se potřebu opravovat již několikrát opravené, abychom snad nebyli kritizováni za to, že jim nedopřáváme základních lidských práv, které v Unii zahrnují už i právo na bydlení a právo na práci. Nedivme se proto, že se to lidem nelíbí a dávají to stále hlasitěji najevo.

Francie dělá jednoznačně dobře, když vyhazuje ze svého území ty, kteří tam dělají bordel. Skutečnost, že převážná většina z nich je příslušníkem konkrétní etnické menšiny, to není chybou Francie. Hrozná na tom všem navíc není ta skutečnost, že k takovým krokům Francie přistoupila. Takto se má podle mě chovat každý stát, chce-li opravdu účinně chránit své dosavadní hodnoty a občany, kteří tyto hodnoty respektují a sdílí. Hrozné na tom je, že aby je mohla vyhodit, musí jim dát ještě nějaké peníze, aby obešla bohužel platnou špatnou unijní legislativu. Ostudný není postup Francie. Ostudné je vyjádření na adresu Francie od Evropské komise.

Nakonec to vypadá, že Francie přeci jen jednu chybu udělala. Ty letenky neměla kupovat do Rumunska nebo Bulharska. Měla využít „práva na volný pohyb osob“, jehož údajné porušení Evropská komise nyní kritizuje, a poslat je do Bruselu. Komise by nám pak mohla názorně ukázat, jak to řešit v souladu s unijní vizí. Možná by nakonec paní Redingová našla zbytky odvahy a stanula nikoli v bezpečné a hlídaně budově Evropské komise před televizními štáby, ale s početnou ochrankou před budovou. Zatím je život této dámy zjevně až příliš barevný a veselý, soudě podle fotografie z akce otevřených dveří Evropské komise. Mimochodem, to se to otevírá dveře, když ti, co dělají bordel, jsou tak daleko. Jsem přesvědčen, že by ani nehledala žádná nová slova, až by pronášela roztřeseným hlasem k tomu davu (tentokrát jistě bez novinářů) své „Čeho je moc, toho je příliš!“.

reklama
2518 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Peťa, 15.9.2010 13:26:22)
Odpovědět
Pane Matějko, s článkem mohu souhlasit pouze částečně. Mám dvě důležité výtky:
1) Odsun Rumunských romů není projevem odvahy, ale zbabělosti. Přiznejme si to, romové dělají nepořádek a drobné krádeže, ale Francie má nesrovnatelně palčivější problém a tím jsou bandy muslimských "mladíků" zapalujících auta, provádějících znásilnění, krádeže a střílejících po policii. Sarkozy slíbil udělat ve Francii pořádek a výsledkem byla jedna velká nula. Neudělal nic, policie se muslimů bojí a všichni politici se neodváží po nich jen křivě podívat. Nicméně se blíží volby a on naprosto nezbytně potřebuje vykázat nějakou činnost. A tu mu zázračně spadnou z nebe romové. Trochu kradou, s hygienou si hlavu nelámou... ale halvně: po zatčení jednoho nevznikne bouře blížící se občanské válce, po policii nikdo nestřílí a ta je schopna takovýto náhradní "problém" vyřešit. Volič to vidí a udělá si čárku. No není to zázračné řešení? Vlk se nažral a koza zůstala celá.
2) Obávám se, že přítomnost romů by v Bruselu téměř nepocítili. Jednak tam mají podobné problémy jako ve Francii a jednak, jak jste správně napsal, jsou za plotem v bezpečném koridoru a může jim to být jedno.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Stallker, 15.9.2010 13:28:26)
Odpovědět
Pozor, pozor Frantíci! 500,- EUR a letenka do Rumunska, šikovnější jedinci by mohli zjistit, že se to dá stihnout otočit i třikrát do měsíce. :-)))…
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Stilet, 15.9.2010 14:48:26)
Odpovědět
Přiletěli snad do Francie letadlem? Určitě né. Tedy je stejným způsobem poslat zpět odkud přišli a dát jím jako doprovod ozbrojenou eskortu. S ostrými. Jedině tá by budila u cikánu resepekt.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(JosefB, 15.9.2010 15:18:43)
Odpovědět
A co naší cikáni??? Takový kšeft -500 euro na hlavu a oni se radši válejí tady. 3x by se otočili,ale proč!!! Stát ČR jim dává více do žlabu, tak z lenosti ani nikam nepůjdou.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 15.9.2010 16:33:34)
Odpovědět
Asi se ci.k.áni mají u nás lépe než ti ve Francii, jinak by tam už dávno byli (zatím směřovali do Kanady a V. Británie)
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(mm, 15.9.2010 19:37:54)
Odpovědět
To nejsou naši cikáni . České cikány Hitler nahnal do koncentráků a vrátilo se jich málo a jsou civilizovaní. Kočovné cikány dovezli do pohraničí komunisté a nastěhovali je do domů po odsunutém německém obyvatelstvu. Tito lidé nikdy nebydleli po střechou a proto zdemolovali lázeňské město Teplice a mnohé jiné města. Díky komunistům tady máme 300 tisícovou menšinu nepřízpůsobivých občanů a jejich ochránce Kocáb. Ani cikánům se Kocáb nelíbil coby jejich ochránce.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 15.9.2010 20:41:38)
Odpovědět
Ale, ale neplkejte mf. Polovina "našich" Romů, většinou ti slušnější a pracovitější (zažili dobu že pokud neuměli dobře hrát invaliditu, tak mueli pracovat - nepracovat byl trestný čin a ne výhoda pro Romy jak dnes) a další polovina těch spíše horších ze slovenských ci.kánských slumů sem přišla v období pravdoláskařském. A putují sem dále - už 1/3 Slovenských Rom se přessunula k nám. Romy zde máme hlavně kvůli blbcům a ne komunistům (každý pi.tomec háže vše jen na ně - a co se udělalo v romské problematice po sametu ? Kulové, vše se zhoršilo.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 15.9.2010 20:44:51)
Odpovědět
doplněk, oprava: polovina našich Romů sem skutečně přišla díky komunistům v rámci celorepublikové integrace, většinou ti slušnější ...
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Frank, 16.9.2010 21:29:16)
Odpovědět
On sem ty cigány za komunismu cpal hlavně Husák(on byl sice socialista ale takový spíše slovenský národní socialista) takže on stěhoval cigány ze slovenska do česka aby slovensku pomohl a ulehčil ,což je sice nepříjemné ale pochopitelné - zatímco havel a jeho obřezaná banda sem tahali cigány a podobnou verbež čistě z nenávisti k naší zemi a našemu národu (oni tihle havloidi tak jako každý parazit nenávidí svého hostitele - nás)
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(kalous, 15.9.2010 20:53:07)
Odpovědět
Ještě jeden dodatek - bydlím v menším městě, kde naopak díky komunistům Romové skoro nejsou. Mělo sem být za Husáka přiděleno 500 Slovenských Romů a místní organizace KSČ se zapřela, že tento úkol nesplní a nejel vlak. Předseda sice asi dostal sprďáka, ale město bylo zachráněno. Takže těch pár desítek Romů se sem nacpalo z 90% až po r. 1989.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Davidan, 15.9.2010 17:58:50)
Odpovědět
Pane Matějko, výraz "do Brusele" je fantastický.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(kalous, 15.9.2010 20:48:52)
Odpovědět
Davidane, to už je zavedené - nové synonymum pro pr.el Brusel. Jako do pr.dele do Brusele. Už je to v Trávníčkově slovníku spisovné češtiny.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Nermuť Jan, 15.9.2010 18:40:14)
Odpovědět
Vážená redakce.
Proč to zaobalujete do vznostných vět?

Řekněte to rovnou.
Hail Hitler.
My tady jsme všichni nacisti. Adolf Hitler byl hrdina Katolické církve a šířil Pravou církev mečem, jen to prohrál narozdíl od jiných. To nemění nic na tom, že to byl hrdina.
ČEŠI JSOU PODLIDÉ A MAJÍ BÝT VYHLAZENI.
Dál je nutno dodat, že ČR je součást Třetí říše a platí zákony protektorátu.
Taktéž si přejeme smrt všem Levicovým hnus-ákům, obzvláště Komunistům.

Ať žije Adolf Hitler, AŤ ŽIJE PAPEŽ.

Přejeme si návrat Nacistů a vyhlazení celé planety od nižších ras.
Hail Hitler.

Fuj. Fuj.
Jste odporní fašis-ti a je mi z Vás na blití.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(mm, 15.9.2010 19:41:16)
Odpovědět
Spadl jsi na hlavu nebo to máš od narození? Svého řasu i Kocáb prohlásil, že by šel bydlet do Litvínova mezi cikány. Nějak mu na to za 4 roky nevyšel čas.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 15.9.2010 21:01:56)
Odpovědět
Nermuti Jene, někdy jsi genius, někdy vizionář, někdy satirik a někdy úplný bl,bec. Zde platí to poslední. Romové nejsou kritizováni za to že jsou Romové, ale za to že většina z nich dělá bo.rdel a mají asi 20x vyšší zločinnost než ostatní populace (oficielně v r. 1985 7x, dle toho že v base je asi 50% Romů z celkového počtu vězněných, tak to pořádně narostlo) - to jim ani jejich aktivistům nevadí. Ještě jsem neslyšel že by nějaký romský aktivista nebo bojovník za lidská práva provedl objektivní kritiku romské kriminality. Vždyť v té Francii začaly ty deportace díky tomu, že rumunští ci.ká.ni přepadli a zdemolovali četnickou stanici(+ krádeže a obtěžování Francouzů)!!! Tak se vzpamatujte!
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Stilet, 15.9.2010 21:53:30)
Odpovědět
Nermuti, jsi opravdu beznadějný idiot. I s některými komunisty lze polemizovat, ale s tebou opravdu né. Buď tak laskav a nastěhuj se mezi cikány. Opravdu ti úplně stačí to, co ti vykládala soudružka učitelka když jsi chodil do Zvláštní Pomocné Školy. Věříš tomu a pořád to přežvykuješ.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Drak, 16.9.2010 1:43:08)
Odpovědět
Trochu drsně řečeno, ale ve své podstatě máš pravdu. Chováme se někdy, jako bychom zapomněli, co se tady dělo. U těch mladých se ani nediví, jsou hloupí a nikdo jim nikdy nevysvětlil, co se tu dělo, ale ti starší, musí být trochu hodně na hlavu.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 16.9.2010 9:36:52)
Odpovědět
Drak na hlavu jsi padlý sám. Ještě si v dávné dětské vzpomínce pamatuji, jak přišli na vesnici slovenští c.i.káni. 2-3 brousili nože či co, jinak měli klasickou dělbu práce - ženy prosili o chleba a koláče a bavily selky, muži za zády kradli husy a slepice. Prot se vsí neslo - přijeli ci.ká.ni, vše zamkněte a hlídejte. Od té doby se někde toho moc nezměnilo. Ať nám své problémy Slováci nepřenáší k nám a vyž.e.rou si je sami. Nic jim nedlužíme!
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(nečuzun, 15.9.2010 22:26:57)
Odpovědět
Souhlasím s autorem článku.Nechápu ty reakce nejen komisařky,když viděli repatriace českých Romů z Kanady i Anglie tak reakce na chování těchto demokratických zemí nebyla téměř žádná natož tak hysterická jako na francouzký postoj.Tento byl a je zcela legitimní,neboť po třech měsících je posílají dle zákona jako ilegály zpět a ještě jím platí cestu a dávají obnos eur na osobu a dítě.Co je na tom nedemokratického,natož rasistického?Proč jedna země EU má živit občany jiných zemí EU,kteří nejsou politickými uprchlíky,ale pouze přiživníky,ať hovoří český, bulharský, nebo rumunský.Je vidět, že nesoudných a nepoučitelných, Kocábů,Uhlů,Stehlíkových je v celé unii víc než dost.Nebylo by rozumné vylidnit jeden unijní stát a sestěhovat je tam z ostatních evropských zemí,nebudou diskriminováni a mohli by si i sami vládnout.Problém by byl jak je uživit,kdyby se jím však daly např.peníze,které prožírá více než 42 tisíc bruselských úředníků-přiživníků,ubylo by tak navíc spousta nesmyslných příkazů a nařízení.
Re: Francie skutečně udělala s Romy chybu! Vybrala špatné letenky. Měla je poslat do Brusele
(Kalous, 16.9.2010 9:44:49)
Odpovědět
Nečuzune, máte dobrý nápad - EU by pro evropské Romy mohla vyčlenit Kosovo, nedávno odsud byli Romové a skoro všichni Srbové vyhnáni Albánci - je tam dost místa, většinou krajina hornata Romům se líbící - eurokomisařka Viviane Redingová a Schwarzenberk (už kdysi první zahraniční ministr uvítaný ve svobodném Kosovu, zkušenosti jeho otce z Let u Písku) a Havel (též velký zastánce svobodného Kosova a dodavatele lidských orgánů pro transplantace z těl zabitých Srbských zajatců) by to mohli zařídit.
Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Petr Jano, 16.9.2010 10:01:32)
Odpovědět
Dobry den vazeni cteni ctenari, je docela zajimave jak nejaky pseodonovinar a rasove zapredsudkovany clovek pod jmenem Matejka dela ze sebe odbornika na posuzovani prohlaseni vysoke komisarky evropske unie.A pritom je to malej zapsklej malomestak.Je to ale legrace, ze.:-)
Musim ale konstatovat, ze lide,kteri se pripojuji k tomuto pseudonovinari, tak z nich vyhazi neco obludneho az podezreleho.Je to dendencni nazorova nebezpena kritika, romske mensiny napric celou Evropou.
Zatim tato kritika je pouze slysena z CR od ceskych rasistickych primitivu.
Tato velice negativni kritika je nejvice prave slysena od lidi, kteri maji takove nazory a odsudky teto narodnostni mensiny, ze je ji mozne srovnavat s hitlerovsko protizidovskou a protiromskou rasistickou ideologickou tendenci, z roku 1934 az do roku 1945.
Vazeni, zamyslete se nad vasim vnitrnim blatem,(rasisticky predsudek) ktery z vas vychazi, nebot jste mnozi z vas psychopate, a na zaklade teto matejovske manipulacni rasisticke politiky, se vy vsichni tohoto cloveka(Matejky) chytate toho nejhorsiho co v lidskych dejinach vubec bylo projeveno vuci Zidum a Romum a jinym narodum v Evrope!!!

Vy jste se snad vsichni zblaznili ne?!

Nebo se domnivate, ze vase nazory jsou adekvatni, nebo jste na ne dokonce pysni?!Musim vas na zaver upozornit i pana Matejku, ze jste jenom pasivni a zmanipulovani ubozaci, nebot sila ducha je v toleranci a ve vzajemnem a slusnem nazivani.
Vy zapominate na to, ze jste byvali dedici hitlerismu a bolsevismu, vzdyt vy stale myslite a jednate jako vasi nepouceni polozradci...
Tak se prosim vzpamatujte, a butte uz konecne lidmi. Pan Matejka je skryty rasista a pise tak jak On vi, ze vy uvazujete o mensinach Obzvlaste te romske.
Vy nenavidite Romy a vidtelne je kritizujete a dehonestujete celej romskej narod! Na to nemate pravo! To same se deje ve vasem srdci vuci druhe narodnostni mensine a to zidovske, tuto mensinu take nenavidite, ale zatim vase verejne odsudky jsou v mensim procentu projevovany verejne, ale doma v skrytu, je take nenavidite.Kdyby se objevil nejaky novy vudce, ktery by vam dal novou(satanskou rasistickou) vizi, tak prvni by sli opet Zide a pak Romove. To jsou vase skryte a dabelske uvahy, na ktere mnozi z vas neustale cekaji, ze je budou moci nekdy realizovat. To je to co mate v sobe a ne to, ze vam nekdo vadi, ze bere soc. davky...
Jste k politovani hodni, nebot tyto vase projevy jsou akazkou vasi eticko moralni ubohosti!
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Nermuť Jan, 16.9.2010 10:58:32)
Odpovědět
Za Prvé.
Já mám Cigány rád. Romy ne, Cigány. To slovo je mi odporné. Jak řekl Sládek: Cigán je Cigán. A já dodávám a měl by na to být hrdý.

Za Druhé.
O Bolševicích nemluvte, minule se to nepovedlo. Většinou to byli gau-neři.

Za Třetí.
Ten vůdce už je. Je jím Geert Wilders.

Za Čtvrté.
Tento nový naci-smus zastaví zase Bolševici.

Za Páté.
USA chce přepadnout Koreu, to se jim zle nevyplatí, Čína dobyje USA.

Za Šesté.
Cigáni, Židé, Slované, Rumuni a Řekové jsou vyvolené národy Boží, proto budou vždy pronásledovány Ďábelskými režimy.
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Kalous, 16.9.2010 11:40:17)
Odpovědět
Ty pseudohumanisto Petr Jano, sociální pokusy s Romy si můžete dělat na Slovensku sami a neposílejte je sem. Když jste u těch odborníků z EU - tak ti nedávno zde vyčíslili, že romská problematika odčerpá z našho státního rozpočtu 10 mld (4 mld přímé náklady-z jiného zdroje např. starost o odložené romské dětiv ústavech které nikdo nechce a to se Romové pyšní že je pro ně rodina nedotknutelná a děti nade vše - stojí asi 1 mld Kč -- nepřímé náklady spojené s romskou problematikou a obrovskou nezaměstnaností 80-90% stojí dalších 5 mld Kč). A třeba na důchody nám chybí nyní 16 mld Kč - hned bych polovinu těchto většinou zbytečných nákladů přesunul důchodcům kteří si to na rozdí od naprosté většiny Romů zaslouží!
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Kalous, 16.9.2010 11:44:49)
Odpovědět
Oprava: místo 10 mld patří 9 mld Kč
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Katsanson, 16.9.2010 14:36:27)
Odpovědět
Romové by měli být sestěhováni na nějaký daleký ostrov, měli by vyhlásit nezávislý stát a Peter Jano by jim měl dělat prezidenta.
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Jan Novák, 16.9.2010 15:09:53)
Odpovědět
V které proromské organizaci asi pane děláte a loupete krupici. Můj postoj je jen a jen na základě životních zkušeností mých a mé rodiny. A pokud bych měl napsat jaký je, tak můj příspěvek neuvidí světlo světa.
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Nermuť Jan, 16.9.2010 20:01:23)
Odpovědět
Hele Novák.
Vy jste zodpuštěním imbecil. Víte Vy vůbec s kým se paktujete? To jsou lidé, kteří Tě chtějí zabít. Také Tvou rodinu, Tvé přátele a sousedy.
Vytáhni kudlu a začni podřezávat své děti, jestli je máš, svoji rodinu a kamarády.
Že nechceš? Pak nepodporuje své VRAHY.

Cígáni nechtějí Čechy vyhubit, stejně tak Rusové a Židé. To jsou naši spojenci.

Německý národ, Francouzský Britský a Americký to chce.

Takže Cigáni jsou naši přátele.
To je totéž, jako vytáhnout kudlu a sám se podříznout.

Mohu si vybrat. Cigány nebo Wilderse?
Tož Cigány.

Vy ste si vybral Němce, Wilderse a koncetrák. A také být imbecil.
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Kalous, 17.9.2010 0:01:33)
Odpovědět
Jo Nermuti, trefil jste to. Proč by nás chtěli likvidovat Romové, kdo by je pak živil? A Židé - přece by nešulily své souvěrce v Irzaeli. A Rusům můžeme být skoro ukradeni, jsme méně než nějaká jejich malá gubernie - když se nám nelíbí jejich plyn a nafta, klidně ji dají do Číny, ta už se na to třese. Co všechno Vám již ti Vaši kamoši ukradli?
Re: Pane Matejka jste jenom zapredsudkovanej chytroulinek!!!
(Nermuť Jan, 17.9.2010 10:47:28)
Odpovědět
Je to zvláštní, ale mne Cigáni neokrádají.
Protože vědí, že je mám rád.

Jo máte zajímavý nápad, až obnovíme SSSR, tak by mohli někde na Sibiři mít vlastní stát Cigáni, když odpřísahnou věrnost a povolí v něm Pravoslavnou misii, proč ne.

SSSR získá nějakých 50 - 60 milionů věrných obyvatel a NATO bude zase závidět.