reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku

Autor: odjinud | Publikováno: 15.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Proti výstavbě mešit v České republice a proti schengenskému prostoru se na Vysočině vyslovil prezident Václav Klaus. 
 
14.září 2010 - 18:34
V Nové Říši na Vysočině řekl, že není přívržencem budování muslimských chrámů v Česku a systém otevřených hranic označil za nerozumný krok. Klaus dále uvedl, že území České republiky nemá tradici v budování mešit a proto jejich výstavbu nepodporuje. Za strašný omyl pak označil budování multikulturní společnosti.

V této souvislosti ostře kritizoval vznik schengenského prostoru, který umožňuje cestovat lidem v rámci celé Evropské unie bez cestovního pasu. Na adresu Schengenu poznamenal, že jde o "méně naše a více nerozumnou politiku celé Evropy". "Já vím, že jsou lidé rádi, že nemusí přibrzdit u hranic a ukázat pasy, ale já bych to přežil," sdělila hlava státu stovkám lidí na novoříšském náměstí.

V obci s 860 obyvateli, kde navštívil místní klášter, se Klaus vyjádřil také k možnému řešení církevních restitucí. Lidem řekl, že musí být obě strany sporu připraveny na "pragmatické řešení". "Nemůže nikdo vyhrát deset nula. Já jsem připraven takové řešení podpořit," poznamenal. "Já věřím, že změnou arcibiskupa v podobě pana Duky se tady otevírá možné řešení," dodal.

Václav Klaus byl druhým prezidentem, který do Nové Říše na Vysočině zavítal. V roce 1928 přijel do obce Tomáš Garrigue Masaryk. Pro prezidenta byla v úterý připravena ochutnávka místních štrúdlů. Kromě toho obdržel jako dárek dřevěný erb a historickou stoletou pohlednici.

Prezident Václav Klaus a jeho manželka Livie jsou na třídenní návštěvě Vysočiny. Od pondělí do středy zavítá prezidentský pár do deseti měst a obcí v kraji. Úterní program Klause začal ráno návštěvou krajského policejního ředitelství v Jihlavě. Po prohlídce kozí farmy v Ratibořicíh obědval prezident s rektory vysokých škol působících na Vysočině, navštívil tradičního výrobce čajů v Jemnici a premonstrátský klášter v Nové Říši. Večer ho ještě čeká slavnostní večeře s vedením kraje a krajskými řediteli hasičů a záchranářů.

Program posledního dne návštěvy Klause na Vysočině začne ráno v Jihlavě. Kromě návštěvy krajského úřadu čeká prezidenta ve městě setkání s krajskými í městskými zastupiteli a také návštěva Gymnázia Jihlava spojená s besedou se studenty. Po té má v programu cestu do Nového Města na Moravě. Cesta prezidenta po Vysočině skončí v Netíně, kde se zapíše do místní obecní kroniky.

(aj)
 
 

reklama
1562 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Niky, 15.9.2010 15:50:08)
Odpovědět
Jenom zde se můžete dozvědět,co Václav Klaus na Vysočině skutečně řekl!Novináři jsou ještě podstatně horší,než byli jejich předchůdci za protektorátního a komunistického režimu.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Dan, 15.9.2010 23:38:47)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu, protože co to prase kágébácký kváklo na vysočině, nikoho v civilizovaným světě nezajímá, ani novináře, ti totiž píou otom co se čte a co prodává žurnál a to není Klause, ten už dávno nemůže niokoho ničím překvapit, je nudný :-)
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Kalous, 15.9.2010 16:29:02)
Odpovědět
Skutečně neobvyklý článek. Panu presidentovi tentokrát tleskám - ale nějak mi s tím neštimuje jeho stálá velká podpora vstupu Turecka do EU. Také to asi velmi brzo (pokud to pronikne do Brusele) schytá od té brusellské k,rá.vy eurokomisařky pro spravedlnost a základní práva Viviane Redingoví. Zrovna to od ní schytal Šarkezy že je hanebné deportovat z Francie Romy, kteří přepadli četnickou stanici, kradou, obtěžují a nemají zdroj obživy - zpět do Rumunska a Bulharska. Její trpělivost je prý u konce, taková diskriminace zlodějů není slučitelná s evropskými hodnotami.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(ivoš, 15.9.2010 16:41:37)
Odpovědět
Schengenský prostor je pro mě jasná a OBROVSKÁ výhoda. Čekat desítky minut až hodiny ve frontách v Hatích, Hřensku, Petrovicích a jinde a navíc se občas setkat i s buzerací ze strany kontroly, opravdu nemusím. Kdo by to chtěl vrátit do původního stavu je pěknej kokot. Klaus zjevně vychází z Husákova postoje "hranice nie sú korzo".
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Niky, 15.9.2010 18:16:19)
Odpovědět
Díky Schengenu ušetříte minuty,ale,že Evropu zaplaví naprosto nekontrolovatelní CIKÁNI A NEJEN ONI,TO VÁM EVIDENTNĚ NEVADÍ.Jste trouba.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(kalous, 15.9.2010 21:05:51)
Odpovědět
Souhlas Niky.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Lídl, 15.9.2010 23:51:09)
Odpovědět
Nemám pocit, že kontrola nad cigány byla ztracena, přesně naopak :-)

A abych kvůli několikqa cikánům a Klausově aroganci trpěl já coby slušný člověk, tak to třeba zakažme restaurace, protože cikáni v nich utíkají bez placení ... co ?

To jakože celá Evropa ustoupí z výhod kůli cikánům nebo tupému dědkovi z prognosťáku co šuká letušky, jenom proto že ho komči zvolili prezidentem ??

tak to teda prrrrrr já se budu klidně za šengen bít i s tunepapá Klausemklidně, lidem nevoleným bolševickým prezidentem.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(v.n., 15.9.2010 16:58:22)
Odpovědět
Pane Klausi odpočiňte svým zkoušeným nervům a odjeďte se zregenerovat do KLDR. Živly (všichni) se tam hlásí k policejnímu pobytu a pro starší východoevropany je to tam cool.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Kalous, 15.9.2010 21:07:51)
Odpovědět
Nechcete tam jet sám? Mají tam dobré psychiatry z Kuby.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(v.n., 15.9.2010 23:23:00)
Odpovědět
Win - win? Starý pán by reprezentoval exkluzivní studijní exemplář. Mohli by nám ho poslat zpátky na otýpkách ženšenu a jednu i přidat. Ale on už by tam chtěl zůstat. Je tam všechno co má rád.
ten clap je neskutecnej
(jhony, 15.9.2010 17:00:45)
Odpovědět
Co tice stavby mesit tak s nim naprosto souhlasim ikdyz si myslim se ten problem zbytecne nafukuje protoze muslimu u nas moc nepribiva a ani v budoucnu z nimy problemy nebudou.Jsme pro ne proste moc chudy oni chtej pohodny zivot na socialnich davkach ze kterych si muzou kopit nove auto nebo treba muzo jet na dovolenou nekam k mori a splacet z toho hipoteku muj kamos my rekl ze takle to funguje v irsku a ze se tam pohybuje podpora v nezamestanosti kolem 1200eur a mislm ze v takove francii nemecku,nebo ve skandinavii to bude jeste lepsi.Jsme pro ne jsme neatraktivni takze si myslim ze islamziace nam proste nehrozi.Ale co se ti ce te kritiky sengenu to je od klause nehoraznost,co si vlastne mysli dit je to jedna z nejzakladnejsich vymozenosti unie opravdu toho cloveka nechapu.
Re: ten clap je neskutecnej
(Kalous, 15.9.2010 21:14:08)
Odpovědět
Džony, nějak jste mimo. Třeba ve vnitrozemí Turecka jsou chudí jak myš, co budou dělat s 8 děckama až bude EU - Němci jich už mají 3 miliony, tak je pošlou do hloupé ČR. Dle prognoz EU se má kolem r. 2030 každoročně v EU integrovat 750 tisíc imigrantů z chudých především islámských zemí. Víte že Lisabonská smlouva předpokládá že nám bude stanoven příděl nevítaných návštěvníků? Španělsko, Itálie o ty tisíce hladových Afričanů na vorech už nestojí, s radostí by je šupla k nám.
Re: ten clap je neskutecnej
(Chalupář, 15.9.2010 23:42:04)
Odpovědět
Nojasně ty vole a oni budou z bohatýho německa do šupáckýho česka a vymění 700 eur podpory za 8 táců v korunách jo ??

Tos asi upad ne ??

Si myslíš že muslim půjdem za horším jenom proto že to řekne v Bruseli ouřada ???

cha cha ty seš ale korunovaný pako bolševický
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(kingsfield, 15.9.2010 17:54:51)
Odpovědět
Sorry for the citizens of Vysocina.Jerk Klaus will give them his speech and get on their nerves.
Folks,keep your kids at home! Caution, brain damage!!!
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Freddy, 15.9.2010 18:12:35)
Odpovědět
What the hell are you talking about? Where are you from, you cheap European bunch of nothing? If you do not like our president, go away to your bloody muslim-lover country and never return.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(kingsfield, 15.9.2010 18:39:24)
Odpovědět
Z Brna. Again Freddy, Klaus is a jerk and you a moron.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Freddie, 15.9.2010 19:15:25)
Odpovědět
I love you, too, Queenstoilet :)
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Hardy, 15.9.2010 20:57:59)
Odpovědět
Kingsfield = shitsfied.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(frantisek zajicek, 15.9.2010 17:55:09)
Odpovědět
Celkem by me zajimalo,kdo ty komentare pro Klauna pise.On je relativne jednoduchy a myslenkove prazdny jedinec.V predvolebni debate jednoznacne prohral se Spidlou,pred Svejnarem pro jistotu utekl v Nemecku o nem prohlasuji,ze vede kecy ze starozitnictvi,traparny,kam se podivam.A tady to mi nejak nesedi s jeho ratifikaci LS,propagovanim Turecka do EU...Shengen ho neoslovuje,nebot Klaun si jezdil kam se mu zlibilo i za totace.To je pokrytectvi hodne pouze tohoto Marxistickoklimatologickeho prognostika.Asi je opravdu duchem nepricetny.Doktori-odbornici to davno zjistili.Radeji se o tom taktne mlci,blamazi uz mela CR prehrsle.Nebo ze by dostal strach z muslimalizace.Celkem logicke,on ma totiz tu nejhorsi kombinaci:zlodej,zid a bukanyr.No jo Jesito,uz to mas usito,FZ
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Oli, 15.9.2010 21:49:27)
Odpovědět
Klaus je pašák, je chytrý, má své názory, které si umí obhájit, je určitě člověk na svém místě. Určitě není podobný tomu Tvému Klaunovi,jak se snažíš plkat v kdejaké diskuzi. Jdi do vole pr.dele, sr.áči zapšklej!
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Milič, 15.9.2010 23:46:52)
Odpovědět
Já mám taky svůj názor, který si nenechám vzít, tak předpokládám že jsem dle tvé teorie taky člověk na svým místě a děkuji ti za ni a podle mého názoru je Klaus totální najebaná buzerantská židovská p.rdel, kágébácký prase a všivej podrazackej kurevník, Lukoilovič Doprdelmrdov.

Doufám, že podobně jako Klause ohodnodíš mím nezvratným názorem na toho bisexuouše a krmelesléjo poskoka i mě, díky už předem a zdravím všechny příele Klausdovi rozmrdané kakaové dírky, ňuf ňuf ! :-)
mňam
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(ThujaGarden, 17.9.2010 8:46:22)
Odpovědět
Miliči ty seš normální ubožák. Kam chodíš pro podporu, ty trosko? Takovýho vola jako ty nikdo nezaměstná.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(PetrW, 15.9.2010 19:39:10)
Odpovědět
Když někdo jako Lukoilovič jezdí 20 let na diplomatický pas a povětšinou už jen do Ruska, tak asi není divu že ztrácí poslední zbytky soudnosti a na EU mu vadí vše, včetně jednoznačných pozitiv.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Kalous, 15.9.2010 21:20:56)
Odpovědět
To závidíte, zvou ho na přednáškay do USA i Moskvy. Zná dobře anglicky i rusky. Zrovna se chystá do USA. Ale v Bruseli jsou z něho na větvi - to o něčem říká. I delegace EU při poslední návštěvě na Hradu vedená maostickým zeleným zločincem Kchon Banditem z Klause přímo šílela, většinou mu nepodali ani ruku a z Hradu prchli.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(PetrW, 15.9.2010 22:09:48)
Odpovědět
Divím se Kalousi, že maoistický pedofil Kohn-Bendit vám jako kovanému soudruhovi tak vadí? Vždyť je to přece jeden z vás...
Z Lukoiloviče nikdo v EU nebo jinde asi na větvi není, mají ho za chronického kverulanta a kašpara s egem, který sice udělá týátr ale stejně nakonec podepíše, viz. LS.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Dan, 15.9.2010 23:36:53)
Odpovědět
můžete nám napsat kdy Klause pozval některý vrcholný západní politik na návštěvu ?? :-)


termín, datum, místo a důvod návštěvy ?

Děkuji za přesnost která nám tu rozjasnuje blábolení :-)
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Hardy, 16.9.2010 21:41:47)
Odpovědět
Musím se Klause zastat, jsem rád, že ho na Hradě máme a až za dvaapůl roku odejde, mnozí na něj rádi vzpomenem. Vždy se uměl Česka zastat, a jestli ho nemilujou v tý naší levicově přebyrokratizovaný EU, je mi úplně jedno. Klaus má u většiny čechů stejnou, né-li větší oblibu než jeho předchůdce Havel.
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(v.n., 17.9.2010 1:01:23)
Odpovědět
Trochu by se mělo odlišit - asi nemá tak velkou oblibu inspirační, protože co si myslí si myslí asi tak 5% lidí u voleb. Chytá je nejspíš na ten jeho pohodovej kukuč.(když se podívám na těch pár jeho opravdu pohodovejch fotek)
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Ida, 15.9.2010 23:40:38)
Odpovědět
Jaká jsou ty jednoznačná pozitiva. Vysvětli chytráku!
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Dan, 16.9.2010 8:38:30)
Odpovědět
Je to volný pohyb osob, zboží a kapitálu, bez něhož by jsem byli v izolaci politické i ekonomické, zrušená cla, zlevnují náš život a tvoří naše zboží konkurenceschopnější, ochrané známky našich výrobků, tvarglé, piv sýrů atd.

Jestli ale žádná pozitiva nevidíš, nemá symsl ti něco vysvětlovat, to se dá aspon průměrně chytrému člověku, blbovi fanatickému co kříčí jenom neeein těžko :-)

Když budeme postupovat dle Klause Prdelomrda staršího, dostane se náš stát do stejné izolace na západ ěv níž je samotný kluas prdelomrd, nikdo nás nebude brát vážně tak jako nikdo nebere jeho ...
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Dan, 16.9.2010 8:38:32)
Odpovědět
Je to volný pohyb osob, zboží a kapitálu, bez něhož by jsem byli v izolaci politické i ekonomické, zrušená cla, zlevnují náš život a tvoří naše zboží konkurenceschopnější, ochrané známky našich výrobků, tvarglé, piv sýrů atd.

Jestli ale žádná pozitiva nevidíš, nemá symsl ti něco vysvětlovat, to se dá aspon průměrně chytrému člověku, blbovi fanatickému co kříčí jenom neeein těžko :-)

Když budeme postupovat dle Klause Prdelomrda staršího, dostane se náš stát do stejné izolace na západ ěv níž je samotný kluas prdelomrd, nikdo nás nebude brát vážně tak jako nikdo nebere jeho ...
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(PetrW, 16.9.2010 13:30:08)
Odpovědět
Schengen například.
Tak Klausovi by nevadilo, že by ostaní museli mít Pas, on jezdí s VIP salonku
(TomasPraha, 15.9.2010 19:44:32)
Odpovědět
jako prezident nedělá nic a chtěl by nás izolovat jak jen to jde a vládnout. Klausi tve IQ je opravdu ale opravdu velmi male.
Re: Tak Klausovi by nevadilo, že by ostaní museli mít Pas, on jezdí s VIP salonku
(kalous, 15.9.2010 21:27:26)
Odpovědět
Tomasi, kde jste se učili že president vládne? Vyjímka snad byla tolerována jen u Masaryka jako u presidenta zakladatele. Jinak jsme parlamentní demokracie, kde vládne vláda podle vůle parlamentu. Určitě má více rozumu než většina bruselských komisařů
Re: Tak Klausovi by nevadilo, že by ostaní museli mít Pas, on jezdí s VIP salonku
(v.n., 15.9.2010 23:56:49)
Odpovědět
kalousi "chtěl by" A dává při tom buďto někomu pusu na zadek nebo někomu někam něco strká (myslim peníze).
Re: Tak Klausovi by nevadilo, že by ostaní museli mít Pas, on jezdí s VIP salonku
(Freddie, 15.9.2010 21:30:52)
Odpovědět
Za to ty jsi chytrák, co tlachá filosofický bláboly u piva, na triku ma Che Guevaru a hulí lampu od Vietnamců. Vy kluci z Prahy jste tak "moderní" a "kosmopolitní", že už vám z toho hrabe na maják...
Re: Prezident Klaus kritizoval výstavbu mešit v Česku
(Karel Litvín, 15.9.2010 23:34:53)
Odpovědět
Tak se dívám že profesoru kalusovi zase ujeli nervy a po delší odmlce vyblil totální nesymal, tak za tohle vám mladí lidé svazáku Klausi tleskat nebudou, tím si přezdívku starožitnost u evropské mládeže asi těžko odmažete a pokud to není mládež kdo má budoucnost a vám nefandí tak kdo je pak vaší budoucností ???