reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause

Autor: odjinud | Publikováno: 16.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Václav Klaus se tento týden vyslovil proti výstavbě dalších mešit v České republice. Prezidenta vzápětí ostře napadli čeští muslimové. 
 
15.září 2010 - 11:08
Členové muslimského sdružení Libertas Independent Agency se ostře ohradili proti výrokům prezidenta Václava Klause, který se v úterý v Nové Říši na Vysočině vyslovil proti stavbě islámských mešit v Česku. Informoval o tom místopředseda LIA Ondřej Adamík.
 
"Jsme velice znepokojeni a zklamáni z projevu našeho prezidenta. Jeho slova, že není přívržencem budování muslimských chrámů v Česku" v nás vyvolávaji obavu z podpory islamofobie z nejvyšších míst politické reprezentace. Jako občané věrní ústavě České republiky máme obavu, aby veřejná podpora prezidenta Václava Klause snahám zabránit výstavbě kulturních center českých muslimů nevedla k jejich pozdější diskriminaci i v dalších oblastech života," řekl Adamík.

Ještě dál ve svém vyjádření zašel první místopředseda Lukáš Lhoťan. Prohlásil, že se obává muslimského holocaustu."Obáváme se, že projev prezidenta Václava Klause potvrzuje naše obavy z celospolečensky vzrůstající tolerance nenávistných protimuslimských projevů. Zároveň mohou být příznakem úpadku demokratických hodnot a svobod, které mohou obdobně jako vzestup antisemitismu na konci 19. století vést k muslimskému holocaustu," uvedl Lhoťan.
 
"Na rozdíl od amerického prezidenta Baracka Obamy, jež se muslimské komunity v USA ve sporech o mešity zastal, není náš pan prezident ochoten stát se prezidentem všech obyvatel České republiky – tedy i českých muslimů. Je smutné, že český prezident dává přednost kontroverzním postojům vůči části obyvatel místo toho, aby v souladu se svou funkcí hájil ústavní zákon o rovném přístupu ke všem bez ohledu na jejich vyznání," dodal Lhoťan.

(aj)
 

reklama
4837 čtenářů | 141 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(padok, 16.9.2010 0:57:55)
Odpovědět
nikto vam nebrani sa odstahovat : britanistan, pakistan,afganistan vsecko vase miesta pre zivot, nestaci??
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Alberto Kvěch, 16.9.2010 8:54:01)
Odpovědět
Nechci už mluvit o obsahu jakéhokoliv projevu Klause,ale klídek. Nikdo jeho slova nebere vážně.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 9:02:36)
Odpovědět
Ale Kvěchu nepřehánějte. Presidentem zvlolí asi někoho koho si nikdo v ničem neváží. Klaus má prostě někdy pravdu, někdy ne. Zde pravdu zřejmě má. Mluvte za sebe.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 9:14:49)
Odpovědět
Já bych řekl že Klaus se ve svých idejích vždy mýlí... ale v některých zcela základních věcech má coby běloch a občan čr pravdu.

Jeho vize jsou ale naprosto mylné.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Alberto Kvěch, 16.9.2010 17:05:48)
Odpovědět
Ale Kalousi.Vy jistě dobře víte ,že Klaus nebyl zvolen v přímých demokratickýchvolbách občany Česka a ,že je výproduktem politikaření našich politikářů.Nictrapnějšího než zvolení Klause v takových volbách doufám naši občané už nezažijí.Jinak jste si mohl všimnout ,že jeho projevu dnes neoponuji.Můžete Kvěchovi věřit, že Klause už neberou vážně ani všichni euroskeptici.Sám nevidím důvod,proč u nás stavět mešky.Klause hry jsou bezvýznamné a malicherné,úrovně hraní malých děcek na bábovičky.On prostě mým prezidentem a váženým politikem nikdy nebyl-já jsem nevypadl mamince z kočárku na hlavičku pane Kalousi,proto ten postoj ke Klausovi.Nic více.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(obcan456, 17.9.2010 0:20:31)
Odpovědět
Usmevna ozdoba diskusi opet bavi ctenare... :)))
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Alberto Kvěch, 17.9.2010 21:22:46)
Odpovědět
Bla,bla,bla.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Miro žbiroh, 16.9.2010 11:17:11)
Odpovědět
Všimli jste si že Klaus má na té fotce hnědou špičku nosu, asi mlsal ta potvora :-)
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Vezir, 17.9.2010 20:21:13)
Odpovědět
Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause a natrhli mu p.rdel,on se ale nezalekl aktu útok opětoval a celá ta milostná scéna tvraval až dorána, Klaus má ted řiť natrženou do tvaru půlměsíce :-)
židobolševická vřsr a vedení komunistického ruska
(Dan, 18.9.2010 19:06:33)
Odpovědět
V roce 1920 procestoval Rusko Angličan Wilton a uvedl, že ze 380 komisařů bylo 300 Židů. V roce 1923 přinesl anglický Morning Post přehled 50. hlavních vůdců bolševiků. Z nich bylo: 42 Židů, 6 Rusů, 1 Němec a 1Litevec (Lenin byl zahrnut jako Rus).
aneb kdo stál za vřsr v Rusku
(proč vzniknul termín židobolševismus ?, 18.9.2010 18:54:01)
Odpovědět
Lenin: Ospravedlnil diktaturu a teror. Vtiskl pečeť levicovému socialismu v zemi i ve světě. Vytvořil Čeku a Komunistickou internacionálu. Rodiče byli Ilja a Marie Uljanovovi Dědeček Moško Blank byl židovským obchodníkem s lihovinami. Provedl konversi ke křesťanství, aby odstranil překážku společenského a hospodář. vzestupu. V jižních oblastech carského Ruska představovali židovští aktivisté asi polovinu revolucionářů, s příklonem k sionismu. Dle výroku Lenina "Chytrý Rus je skoro pokaždé Žid, anebo někdo s příměsí židovské krve". A k dokreslení další výrok: „Revoluce bez popravčích čet nemá význam.“ Od roku 1917 započal systematické vraždění, které nepřestalo až do Stalinovy smrti. To se ospravedlňovalo poukazem na pozdější šťastnou budoucnost. Lenin jako dítě nebyl hodný a jeho povaha byla záludná. „Proletář“ Lenin vlastnil několik nejdražších aut (Rolls Royce a pod), užíval si a často i střílel na lovu vysokou rovnou z auta..

Dne 8.5.1887 byl oběšen jeho starší bratr Alexandr, za spiknutí proti carovi. (Bratři Abel a Izrael přijali jména Dmitrij a Alexander.) R. 1985 se seznámil s Martovem, který v Rusku zapojoval židovské socialisty do organizací, ale nechtěl vytvořit výlučně židovskou stranu. Uzavřel též přátelství se Lvem Trockým. Lenin čerpal z teroristických praktik Jakobínů za francouzské revoluce, po léta za pobytu v Paříži, aby vystihl jak ovládat masy, co jim slibovat, jak usměrňovat a najít způsoby trvalého zachování moci. Už na zasedáních bolševické frakce předkládal hesla "ozbrojené povstání - prozatímní revoluční vláda - masový teror a vyvlastnění půdy ". S Leninem spolupracoval též polský Žid Karel Radek, který býval členem německé sociální demokracie. Gulagy už byly zakládány na příkaz Lenina a Trockého. Oba mohla uspokojit jen světová revoluce. Již od mládí byl Lenin nasáklý sionistickými myšlenkami revoluce (ruské a světové) od staršího bratra Izraela (Alexandr), odsouzeného k smrti za pokus vraždy cara. - Po Říjnu 1917 přeměnil Lenin sovětský stát v diktaturu jediné strany, která neváhala potlačovat ani stávky nebo politické protesty dělníků nebo námořníků. ("Zájem vyžaduje nasazení násilí třídy, usilující o nadvládu nad ostatními třídami. V socialismu bude vládnout proletariát.") Na jeho příkaz byla vyvražděna celá rodina cara Mikuláše II.

Tajemnou postavou ruské bolševické revoluce byl milionář – socialista Alex. Helphand Parvus. Sionistický obchodník v Německu měl styky s představiteli císařského Německa, ale podporoval bolševiky i Lenina. Měl znalosti o sionistických plánech k ovládnutí světa. V r.1916 založil za války v Leningradu lukrativní obchod a měl nitky v Rusku i Německu. Prosadil podplácení revolucionářů německými miliony a přesun Lenina a skupiny bolševiků za války přes Německo do Ruska, pak další obrovské sumy peněz z Německa pro ruskou revoluci, která umožnila mírovou dohodou odlehčení Německa od války na východě.

Trockij: (Lejba Davidovič Bronštejn), bývalý menševik, žil asi 7 let před první světovou válkou ve Vídni, kde redigoval časopis Pravda. Vedl bohatý kavárenský život. V r.1917 se přidal k bolševikům. Byl schopný publicista, řečník, organizátor. Sehrál úlohu v povstání i za občanské války, kdy byl lidovým komisařem vojenství a námořnictví a předsedou Revoluční vojen. rady. Narodil se v Rusku v Oděse, rodina se přestěhovala do Ameriky, odkud pak byl s dalšími soudruhy poslán zpět do Evropy s úkolem provádět revoluce, s finanční podporou 20 milionů dolarů od amerického bankéře Jakoba Schiffa a s podporou některých členů americké vlády. Mimoto americký židovský kongres zaslal miliony dolarů přímo ruskému revolučnímu hnutí. Další sbírku pro bolševické Rusko organizoval též miliardář William Thompson.

Lenin nabídl Trockému funkci místopředsedy Rady lid.komisařů (předseda Lenin), ale Trocký odmítl místo 2.muže ve vládě, což odůvodnil, aby ve vedení nebylo příliš Židů (místo přijal ale Kameněv). Vyhovovala mu zřejmě zatím úloha ideologa a autonomie sfér, které řídil (hlavně vojenství). Obklopil se množstvím mladých přívrženců (Glasman, Butov, Sermuks, Poznanskij aj. Přeceňoval se, byl povýšenecký a autoritářský. Trocký vytvořil Rudou armádu, která zvítězila v občanské válce (do r.1920). Krvavě likvidoval povstání námořníků (Kronštadt). Načas vládla v Rusku diktatura tria: Trocký - Kameněv – Zinověv – všichni sionisté. Stalin využil rozporů v jejich boji o moc přednostně k odstranění Trockého

Po Leninově smrti propukl vnitrostranický boj, ve kterém postupně zvítězil Stalin. Zinověv v Leningradu, ani Trocký v Moskvě ale už nemohli zastavit svůj pád, připravený Stalinem... Trocký byl vyloučen ze strany, vyhoštěn a na Stalinův příkaz pak zabit v Mexiku r.1940. (Jeho vrah Roman Mercador dostal titul Hrdina Sovět. svazu, penzi, byt a letní vilu).

Stalin: (Josef Vissarionovič Džugašvilli), nar.1879 v Gori. Otec obuvník, hodně pil. Předkové byli portugalští Židé, přišlí z ostrova "Džuga". Ještě věřící mohl být jeho dědeček. Otec i matka byli však u ruské ortodoxní církve. Stalin byl vyloučen z náboženského semináře v Tbilisi a dal se na revolucionáře, odešel k novináři Lvu Borisovičovi Rosenfeldovi (pak Kameněv). Věřil slepě doktrině Marx-leninismu. V praxi byl stále v obklopení židů – sionistů, ale časem (před svou smrtí) přicházel k poznání, že oni chtějí strhnout režim pod své vedení a započal (nedotažený) boj za jejich vyřazení (odsun židů na Dálný východ (Birobidžan), spiknutí lékařů, popravy v satelitních zemích aj.). Miloval jen první manželku Keku, po její smrti ztratil zájem i o syna. Účastnil se vyloupení Tbiliské banky, od obchodníků vymáhal peníze a zařídil nevěstinec - pro potřebu peněz na revoluci. Jeho stoupencem se stal též Vjačeslav Michajlovič Skrjabin (Molotov). Po revoluci převzal GPU (Čeka byla rozpuštěna), ve které využíval na "zvláštní úkoly" Jagodu. Lenin před smrtí chtěl Stalina zbavit moci, ale ten jeho tajný testament potlačil. Byl příliš chytrý a mazaný, měl psychologii orientálního despoty. Ale byl také opravdový marxista a revolucionář. Nejlépe také věděl, jak se chopit moci a udržet si ji... Každou diktaturu (i tzv. diktaturu „proletariátu“) může tvrdě vést pouze jediný diktátor, který musí mít v moci naprosto vše. Nemůže trpět jiného soupeře v dělbě o moc! V r.1922 byl zvolen generál. tajemníkem ÚVKS (proti vůli Lenina). R. 1935 už svíral celou rozlehlou zem železnou pěstí. Nechal zabít každého, kdo by mohl ohrozit jeho moc. Např. Frunze, ministr války, se nechtěl podvolit, Stalin ho otrávil ve své kanceláři. Další opozičnící, jako Adolf Abramovič Joffe, spáchali sebevraždu. Potom byli zatčeni Zinověv, Trocký a Radek. Brutálně nechal provést kolektivizaci zemědělství, střílení a vyhánění ze statků atd., vznikl neuvěřitelný hlad vedoucí až ke kanibalismu a k milionům obětí. Manželku Naděždu po jedné hádce otrávil. Při pohřbu šel za její rakví, ale večer tančil a pil, noc strávil s mladou stenotypistkou. Dcera Světlana emigrovala 1967 do USA. Jeho další pomocník v GPU Ježov pokračoval v čistkách, a když spisovatel Maxim Gorkij a jeho syn odmítli schvalovat donucená přiznání v procesech, nechal je zabít. Před válkou provedl obrovské čistky v armádě (Tuchačevský a generalita) a jen podle samotného Kremlu od 1935 do 1938 v SSSR zastřeleno nebo utýráno 600 až 800 tisíc lidí. Více jak 5 milionů lidí živořilo v táborech nucených prací. Ku konci života sáhl Stalin k antisemitismu deportováním na Sibiř-Dálný východ. (O podobných stěhování např. Tatarů, Čečenců, Němců a pod. se v zemích sovětské zóny nikdo nedozvěděl. Při ubytování v Tbiliském hotelu v Gruzii jsem narazil na publikace v němčině, vychvalující židovské autonomní území Birobidžan od několika židovských občanů, jak dobrovolně a rádi tam odjeli "hospodařit".) Procesy se sionisty v podrobených zemích (u nás Slánský a spol.) a nakonec "spiknutí židovských lékařů" předznamenalo jeho smrt 1953, o které je několik verzí.

Pro lid vlivem propagandy byl Stalin bohem, vojáci kráčeli do bitev jeho jménem a vězňové gulagů, které byly též jeho dílem, plakali, když zemřel... Až tak dovede působit nevědomost a propagace na psychiku a názory mas lidí!

Z obsáhlé knihy STALIN od Montefiore (Praha 2004):

Stalin byl vynikající politik, sarkastický, přitom bdělý a ostražitý. Fanatický marxista a ztělesněný masový vrah… Za války zřízený židovský antifašistický výbor pod vedením herce v jidiš Solomona Michoelse, měl získat v Americe podporu pro válku. (Dozíral Solomon Lozovskij, který platil mezi Molotovovým zahraničním komisariátem za symbol Žida). Sionismus podemílal internacionalismus u vysoko postavených bolševiků. Posílení postavení Ameriky s její mocnou židovskou obcí vedlo Stalina, že mu vlastní Židé s obnovenými styky s Amerikou připadali jako pátá kolona. Požadavek Židů o Krym se mu jevil jako sionisticko – americký trojský kůň… (Krym je blízko Baku..) – Pak začaly „Procesy se židovskými lékaři“ (u nás a jinde předtím se židovskými generálními tajemníky)… Těsně nato následovala smrt Stalina… ………………

Někteří další nejznámější vedoucí bolševici:

Sverdlov Jakov Michajlovič, přítel Lenina, zemřel 1919. Rodina se věnovala revoluci, jen nejstarší syn pouze Talmudu a židovským ritům. Jakov byl v roce 1917 hlavou mladého sovětského státu. Genrich Jagoda, vykonavatel krvavých čistek a monstrprocesů, se oženil s dcerou Sverdlova Idou.

Litvinov (Sinkelstein) - lid.komisař zahraničních věcí - měl hodně židovských přátel v zahraničí.

Radek (Sobelsohn Bernardovič) - spolupracovník Lenina, polský Žid, jeden z nejvyšších představitelů SSSR, se též podílel na založení Komunistické strany Německa a jako člen Internacionály v roce 1923 organizoval rudé povstání v Porúří. Rakovský rumunsko-bulharský sionista, přišel provést revoluci do Ruska

Trockij (Lev Bronstein) a Zinověv (Apfelbaum) - přišli do Ruska z new-yorského ghetta

Martov (Zederbaum) a Petrov (Weisbrot) - význační revolucionáři

Molotov (Skrjabin) - člen ÚV, ministr zahraničních věcí atd.

Kaganovič (Lazar Mojsejevič) - násilná kolektivizace, na ÚV jmenoval vedoucí gubernií, GPU, prokuratury a pod. Měl na starosti umisťování sionistů (jako v ČSR Slánský) do funkcí

Šmidt Dimitrij, velitel bolševických jednotek Ukrajiny, Kijevský okruh

Rosengolz Arkadij, šéf letecké flotily, švagr Trockého

Jakir ION - šéf vojen.okruhu Ukrajiny

Gamarnik Jan Borisovic, nejvyšší politruk RA, člen ÚV, polský Žid

Grešov (Jakov Davidovič Drabkin) - vojen.revoluční velitel

Michailov (Katzenelenborgen) – tajemník ÚV - zemědělská politika

Zinověv (Grigorij Jevsejevič Apfelbaum)- organizátor strany

Lozovskij (A.Solomon) - člen ÚV, mluvčí ministerstva zahraničí.

Jakov (Jankel Chaimovič Jurovský) - náčelník Čeky, provedl popravu carské rodiny r.1918)

Bělobordov (Jankel Izidovič Weissbart) - předseda Rady sovětů v době popravy cara

Goločkin (Šaja Izakovič) - předseda Ural oblast.sovětu v době popravy cara

Vojkov (Pinkas Lazarovič Weiner) - komisař při popravě cara

Kameněv (Rosenfeld) - jeden z hlavních vůdců revoluce

Urický (Mojsej Solomonovič)-předseda petrohradské Čeky

Abakumov- dal příkaz vyšetřovatelům nevšímat si materiálů sionistického spiknutí

Stěklov (Machamkes), Gorjev (Goldman), Měchovský (Goldenberg), Suchan (Himmer), Zagorskij (Krachmann), Meškovský (Holender) , Lev Mechlis (tajemník Stalina), Genrich Jagoda, šéf NKVD, Abel Jenukidze, tajemník ÚV, Isaak Babel,, Ejzenštejn, Mandelštamm, Ilja Erenburg, Karl Paukner, náčelník Stalinovy stráže – maďarský Žid, naprostá většina diplomatú a velvyslanců, Jakovlev (Epstein) a mnoho dalších.

Akcí likvidace carské rodiny po bolševické revoluci v Rusku byl pověřen sovět v Jekatěrinburgu, jeho vedoucí Jakov Jurovský (Chaimovič). členové byli Běloborodov (Izidorovič) a Gološčekin (Izaakievič). V popravčí četě byli dále Johann Meyer, Anselm Fischer, Isidor Edelstein a Viktor Grundfeld.

V roce 1920 procestoval Rusko Angličan Wilton a uvedl, že ze 380 komisařů bylo 300 Židů. V roce 1923 přinesl anglický Morning Post přehled 50. hlavních vůdců bolševiků. Z nich bylo: 42 Židů, 6 Rusů, 1 Němec a 1Litevec (Lenin byl zahrnut jako Rus). Anglický spis Jews in Russia si všímal 550 mužů v čele Ruska: Centrální radu lidových komisařů tvořili 3 Rusové, 2 Arménci a 17 Židů. Válečný komisariát tvořilo 8 Litevců, 1 Němec, žádný Rus a 34 Židů (Trockij, Romm, Lievenson, Kahmanovič, Beckman, Nasenholz , Schulmann, Zake a jiní). Komisariát pro vnitřní záležitosti tvořili 2 Rusové, několik Litevců, Poláků, Arménů a 45 Židů ( Zinověv, Goldenruden, Ender, Krachmar, Schreider, Joffelevič, Kronberg, Sverdlov, Blumkin, Sachs aj.). Komisariát pro vnějšek tvořil l Rus, Arménec, Litevec, Němec a 13 Židů (Joffe, Margolin, Levien, Arelrod, Beck,...). Provincie mělo pod palcem 23 komisařů, z čehož bylo 21 Židů (Khaitis měl Sibiř, Lievensohn měl Don, Sackheim Jaroslav atd.). Mezi 42 lidmi, kteří měli pod dohledem tisk, byl jediný člověk, který nebyl Žid - spisovatel Maxim Gorkij! Z celkem 550 vedoucích osobností bylo 447 Židů - to jsou fakta, podchycená tehdejšími materiály!

Vraťme se k vraždě cara a jeho rodiny (dne 17.7.1918), kterou nařídil Lenin: Popravčí četu vedl náčelník Čeky Jankel Chaimovič Jurovský (Jakov). Členové: Fischer Anselm, Horvát Lájos, Edelstein Isidor, Fekete Emil, Nagy Imré, Grúnfeld Viktor. Telegram o popravě poslali: Předseda rady sovětu Izidorovič Weissbart (Běloborodov) a předseda uralského. oblast. sovětu Šaja Izakovič Gološkin. Komisař Pinkus Lazarovič Vojkov (Weiner) dostal rozkaz, aby mrtví nebyli nikdy nalezeni. – Všichni jmenovaní byli sionisty.

Po první svět.válce přijel v čele americké delegace na mírovou konferenci presidentův přítel Bernard Baruch a spolu s ním 117 Židů. Uvědomoval si Wilson židovské aktivity?

Nemusíme rozebírat ani krach a zrady přislibované pomoci protivníkům bolševické revoluce (Kolčak, Wrangel, Judenič a další). -------

Za zmínku ale stojí výpis z knihy Larisy Vasiljevové (Moskva 1993, Praha 1996) - Ženy Kremlu:

Po staletí se udržuje legenda, že kdesi existuje jakési židovské centrum, které rozesílá Židům po světě pokyny k provádění různých činů. A že před předělem devatenáctého století uložilo židovským ženám vdávat se za perspektivní muže usilující o moc a orientovaly jejich činnost směrem výhodným pro toto židovské centrum...

Začátkem století měl ministerský. předseda Ruska Sergej Witte za ženu Židovku a dodnes to vyvolává u historiků dohady o jeho politice.

Na začátku revoluce i později mělo mnoho bolševických vůdců za ženy Židovky: Vorošilov, Molotov, Kirov, Džeržinskij, Lanačarskij, Kameněv, Kosarev, Andrejev, Poskrebyšev. Někteří židovští vůdcové měli zase ženy Rusky: Trockij, Zinověv, Sverdlov.

Vorošilová (Golda Gorbmanová) napřed chodila s Abelem Jenukidzem (Stalinův spolupracovník, později zastřelen), ale ten mířil výše, tak si vzala Vorošila, bolševického. agitátora. Koncem života ještě považovala vše bolševické za správné - i čistky antisemitské v r.1940, nebo zatčení Molovotovy manželky a smrt ředitele židovského divadla Michoelse. Teprve postřílení Židů v Babím Jaru ji zvrátilo.

Židovské manželky bolševických vůdců se přirozeně cítily jako Židé. Ale ku př. Vorošilová, Kaganovičová a další to nedávaly navenek, ale Molotovová se s tím netajila. Uspořádala recepci na počest Goldy Majerové, tehdy velvyslankyni Izraele po jeho ustavení v r.1948 (byly prý spolužačky). Obě pak vypracovaly plán, aby Krym byl vyhlášen za Židovskou autonomní oblast. (Pozn.:Stalin ji za to nechal zatknout a uvrhnout do Gulagu).

Po smrti Stalina, pak manželka Brežněva Viktorie pocházela ze židovské rodiny. Dbala na to, aby příbuzní z mužovy strany ve výhodách nepředběhli její příbuzné. J. Andropov, vedoucí KGB a po smrti Brežněva generální tajemník ÚVKS, měl matku i manželku Židovku..." Tolik z knihy Ženy Kremlu .

K osvětlení role sionistů v bývalém SSSR slouží též výňatek z knihy Můj otec Berija ve Stalinově Kremlu, od Serge Beriji (nakladatelství DITA Praha 2003):

Židé tvořili nejútočnější křídlo bolševiků. Chtěli, aby bolševismus zvítězil na celém světě. Své stanovisko začali měnit, až když byl Trockij odsunut na vedlejší kolej… Značné částky, které SSSR obdržel během války, přišly díky židovské finanční skupině, která podporovala Roosevelta…. Michoels za pobytu v USA jednal s americkými Židy o plánu založit židovský stát na Krymu…. Stalin a Berija se domnívali, že při vzniku Izraele se zajistí podpora mezinárodních finančních kruhů a bude ovlivňovat světové židovstvo s jeho finančními zdroji…. Byl-li Stalin úspěšný, tak jen proto, že měl kolem sebe samé Židy, když se chopil moci, protože Židé se mezi sebou nemohli dohodnout a dali přednost Gruzíncovi… Marx dělal dělnické hnutí na radu jeho otce, jako slibnou kariéru… Lenin budoval „kasárenský komunismus“. „Demokratický centralismus“ je jen podvod… Ale kdyby Trocký se stal jeho nástupcem, bylo by to ještě horší. Spolu založili koncentrační tábory a politické komisaře v armádě. Revoluce měla být po celém světě… Mezi Čekisty bylo mnoho Židů… Lenin byl horší než Stalin Byl inteligentní, intrikán, ale neschopný organizovat. Kdyby žil dál, rozložil a zpustošil by stát. Nevyznal se v ekonomice… Bolševická strana je jako vojensko – náboženský řád… Strana byla Stalinovi nástrojem násilí a kontroly.

Není bez zajímavosti, že přímou propagaci komunismu prováděli sionisté již od dvacátých let minulého století, a to budováním tzv."kibuců" v Palestině (později Izrael). Byl to také vzor pro později, v 30. létech násilně v SSSR zaváděné státní statky a kolchozy. Izraelské kibuce, jejichž forma práce a života odpovídaly ideologii komunismu, měly být příkladem k jejich zavádění v afrických zemích při předpokládaném světovém komunistickém převratu.

Také v Americe (po 2. světové válce) v akci „Protiamerická činnost“ bylo vyšetřováno mnoho sionistů – členů nebo sympatizantů komunismu, pro špionáž až po vyzrazení výroby atomové bomby do SSSR (manželé Rozenfeldovi).
Re: aneb kdo stál za vřsr v Rusku
(Hardy, 18.9.2010 20:49:25)
Odpovědět
Možná z 95% pravda, 5% nesmysly. Hlavně bolševici nebyli sionisté. Sionisté, už to mají v názvu, Sion, návrat na sion, tedy návrat do Izraele, a o to asi bolševikům, mnohdy čelním bolševikům nešlo.
Nikdy nevládlo trio Kameněv, Zinovjev, Trocký. Hlavně vládnul Lenin, naprosto charismaticky, něco jako svého času Hitler /charisma/ nebo Stalin, také charisma, a že Stalin byl z rodiny portugalských židů, to čtu poprvé. Byl to gruzínec.
Re: aneb kdo stál za vřsr v Rusku
(Hardy, 18.9.2010 20:51:05)
Odpovědět
Ještě termín "židobolševizmus" razili nacisti, kteří si byli vědomi že v ruské revoluci je přítomno mnoho židů.
Muslimský poturčenec Lhoťan
(PetrW, 16.9.2010 2:59:44)
Odpovědět
se "obává" muslimského holocaustu...

A přitom ti, kteří vyhrožují holocaustem jsou především Lhoťanovi souvěrci

http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes_sociopol/middleeast28_04.jpg

A že Klaus není jako imám Obama je jedině dobře, i bez toho je to průser až až.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Dan, 16.9.2010 8:32:08)
Odpovědět
myslím že Klaus je větším nebezpečím pro českou republiku nežli 5000 muslimská komunita, Prdelomrd ohrožuje naši západní politickoekonomickou orientaci a nejnověji dopočuje zrušit šengen na který jsme tak dlouho čekali, jenom připomínám diskutujícím že to byl právě Václav PRDELOMRD Klaus který doporučoval rychlé přijetí Turecka do EU a podporoval rozšíření unie i na severafrické země jako Maroko.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(obcan1, 16.9.2010 8:53:03)
Odpovědět
Turecko do EU patri, obrana nasi civilizace pred jejimi neprateli rovnez.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Dan, 16.9.2010 9:08:29)
Odpovědět
Muslimský stát ležící z 80% v Asii patří do EU a jak nato přišels ??

Nenapovídá ti náhodou prdelomrd ??
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Kalous, 16.9.2010 9:08:29)
Odpovědět
Tiše uctěme pmátku statečných Turků - před 4 dny tomu bylo přesně 317 let - kteří přes branami Vídně bránili evropskou svobodu a civilizaci a byli poraženi sebrankou barbarských evropských křižáků. Na české minarety vyvěste proto černou smuteční vlajku!!!
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Dan, 16.9.2010 9:11:13)
Odpovědět
A to není všechno, arabové společně s židy udělali několik mohutných útoků na jih Hispánie, zastavili je až Germánské armády a poté přez 400 roků jižní španělsko okupovali..

proto se s nimi španělé vůbec nepářou, tam zakázali šátky jedna dva žádné protahování a šmitec
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Stallker, 17.9.2010 8:48:07)
Odpovědět
A v Bosně, v některých lokalitách, už je opět zaváděno právo Šaríja...
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Dan, 17.9.2010 18:33:44)
Odpovědět
Bosmoje Balkán, ne EU, nezajímá mě :-)
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(PetrW, 16.9.2010 15:09:41)
Odpovědět
Contradictio in adjecto?
Evropská, judeokřesťanské civilizace a identita se definovala mj. na boji proti islámu, ať už tomu tureckému na jihovýchodě nebo arabskému na jihozápadě.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Kalous, 16.9.2010 18:28:03)
Odpovědět
Kde ti židé 2 tisíce let bojovali? Nějak jsem si toho nevšiml. Kromě pár posledních let - ale ne kvůli křesťanům ale aby vyhnali ze svých domovů domorodé Palestince. Ani toho že jsme semité a máme semitskou kulturu, nejíme vepřové, píšeme klikyháky z prava do leva - ani nemlátíme hlavou o zem nebo o stěny.. Neztrapňujte se.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(PetrW, 16.9.2010 20:43:34)
Odpovědět
Bolševik a antisemita, to je klasická kombinace už od dob Stalina.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Kalous, 16.9.2010 23:24:55)
Odpovědět
B.l.bec a antikomunista je zase nejčastější kombinace od r. 1989
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Kalous, 16.9.2010 23:29:34)
Odpovědět
Lenin (v předcích měl také židy) dělal revoluci se Stalinem a revolučním výborem, kde z 25 členů jich bylo plně nebo částečně 22 židovského původu.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Dan, 17.9.2010 9:40:49)
Odpovědět
židé spodily komunismus, konkrétně Karel Mardochej Marx, a Lenin byl židem po matce, stejně jako Hitler.
Trockij a mnoho dalších byli také židy, židům vždy šlo o ovládnutí Evropy, nemohli to dělat jako arabové vojensky, je jeich málo a jsou zabbělí, tak se vždy už od Karla IV. - ten má stejný názor na věc jako Petr Veliký, Napoleon a další snažili ovládnou Evropu zevnitř, mocensky a politicky - i penězi.

Vážně se tím židokřestanstvím neztrapnujte, pokud máte židovské předky, nevadí, stačí se se jako žid nechováte, nám tu nevadíte, ale netahjete nám sem jejich asijskou semitskou kulturu.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(neopice Hájek, 17.9.2010 13:19:21)
Odpovědět
jestli se tady někdo něčím ztrapňuje, tak jste to především vy Dane a to způsobem jakým masakrujete spisovnou češtinu.
Ale to asi bude důkaz toho "spičkového" vzdělání, že? Žonglovat s čísly možná umíte, ale obecný rozhled nulový.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(od dana pro Petraw, 17.9.2010 9:45:08)
Odpovědět
tak se kochujet ty naivní milovníku semitství, lidi jako ty jsou horší než milovníci islámu..



Talmud ukládá židovství:
1. Uchovati v neporušenosti židovskou rasu a duch židovství.
2. Zničiti křesťanství.
3. Vychovávati pokolení v nenávisti k nežidovským národům a rasám.
4. Vytvořiti v nitru cizích států stát židovský s neviditelnou židovskou vládou.
5. Ovládnouti bohatství světa a podrobiti si lidstvo.
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(bublifuk, 17.9.2010 18:01:49)
Odpovědět
Vy se z těch "Protokolů" jednou zblázníte. Nebo se to už stalo?
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(Lídl, 17.9.2010 9:47:19)
Odpovědět
a co boj Evropanů s židy ??

Všechny ty pogromy, genocidy, holokausty, křestanský boj s židovstvím vz. Hlinkův slovesnký stát, Poslké antižidovské pogromy, pogromy v Rusku za Petra Velikého atd. ??
Re: Muslimský poturčenec Lhoťan
(tady si ty blůbe počti s čím spojuješ naši civilizaci !!, 17.9.2010 9:50:27)
Odpovědět
Talmud dovoluje vedle lichvářství všechny druhy podvodů. Žid má právo ponechati si nalezenou
věc, kterou ztratil goj. „Zakazuje se vraceti gojovi ztracené, kdo vrátí gojovi, co
ztratil, nenalezne milost u Boha.“ Rabbi Raši soudí, že vrátili goju co ztratil, „staví nevěrného
na roveň s Izraelitou“. „Tím se však hřeší. Kdo vrátí nevěrnému ztracené, hřeší,
neboť upevňuje moc nečistých“ – dodává rabbi Majmonid. A rabbi Jeruchom praví: „Máli
goj směnku Židovu, která je důkazem, že půjčil peníze tomuto Židu, a goj ztratí stvrzenku,
pak Žid, který ji nalezne, nemusí ji vrátiti, neboť závazek jeho bratra v Izraeli
padá té chvíle, kdy byla stvrzenka nalezena. Pak-li ale Žid, který nalezl stvrzenku, přece
jen zamýšlí ji vrátiti goju, nutno mu v tom zabrániti slovy: „chceš-li proslaviti jméno
Boží, učiň tak s tím, co tobě náleží.“ Tato rada plně odpovídá mravnímu nazírání Talmudu.
Goj nemá práva na majetek. To právo náleží pouze Židu. Žid, který si vypůjčuje od křesťanů,
béři si svoje vlastnictví, žádá-li pak goj, aby se mu vrátilo půjčené, dopouští se nezákonnosti.
Dopomáhati goju, aby obdržel půjčené, znamená okrádati Žida. Žid goju není nic dlužen. Má
proto s hlediska Talmudu rabbi Jeruchom pravdu, praví-li, že ten, jenž nalezl stvrzenku, povinen
je sám zaplatiti za dlužníka, soudí-li, že goj má právo žádat zpět půjčené. Nesmírně zajímavé
jsou názory Talmudu na obchod. „Dovoluje se bojovati proti gojům s pomocí
lichvářství a šiditi je, prodáte-li však něco Židu, nebo kupujete-li od něho, není vám dovoleno
šidit ho.“
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(mm, 16.9.2010 6:18:46)
Odpovědět
Kolik je těch praktikujících muslimů, že musí stavět
mešity? A za je je chce stavět? Tady je jádro pudla.
A já, alergik, mám senofobii
(Sýček, 16.9.2010 7:19:13)
Odpovědět
i slámofobii.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(jh, 16.9.2010 8:09:35)
Odpovědět
takto demagogicky nevystupovali ani jejich komunističtí souvěrci...
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(obcan1, 16.9.2010 8:54:54)
Odpovědět
Jejich vystupovani je vysledkem vymyvani mozku 5x denne jejich agresivni ideologii.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(kocour, 16.9.2010 8:20:22)
Odpovědět
Je mnoho minut po dvanácté, musíme již konečně říci, že islám patří do saudskoarabské pouště a ne do českých luhů a hájů. Náboženství není folklór, to si musíme konečně uvědomit a ne stále ustupovat a žvanit blbosti o multikulturalizmu, toleranci a demokracii. Evropa na tento omyl šeredně doplatí, v západní části kontinentu již doplácí. Lidé bděte!!!!
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 8:28:18)
Odpovědět
Nevidím v současné době pro muslimy v Evropě už žádný další prostor a nejenom pro ně, ale pro žádné parazity, lidí toho mají dost a pokud tento fakt nebudou akceptovat politici, nedostanou hlasy od voličů, to je prosté.

česká republika se nepotýká ani v nejmenším se skutečnými muslimskými problémy jako Brusel, mlame či Londýn, ale je naší poviností silným hlaem odporu vyjádřit podporu našim bratrům v osttaních členských zemích a vyvíjet tlak na naše politiky aby tento náš hlas tlumočili velmi silně dál a dál.

žádné mešity, žádné ústupky, přizpůsob se nebo táhni, za šaríju okamžitý kriminál nebo vyhoštění
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(obcan1, 16.9.2010 8:56:54)
Odpovědět
Souhlas. Obrana je jiz zcela nezbytna
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 8:28:45)
Odpovědět
Nevidím v současné době pro muslimy v Evropě už žádný další prostor a nejenom pro ně, ale pro žádné parazity, lidí toho mají dost a pokud tento fakt nebudou akceptovat politici, nedostanou hlasy od voličů, to je prosté.

česká republika se nepotýká ani v nejmenším se skutečnými muslimskými problémy jako Brusel, mlame či Londýn, ale je naší poviností silným hlaem odporu vyjádřit podporu našim bratrům v osttaních členských zemích a vyvíjet tlak na naše politiky aby tento náš hlas tlumočili velmi silně dál a dál.

žádné mešity, žádné ústupky, přizpůsob se nebo táhni, za šaríju okamžitý kriminál nebo vyhoštění
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(fred, 16.9.2010 8:47:58)
Odpovědět
Takovéto nedůtklivé až nevraživé hrocení a eskalování situace je příznačné všude na světě. Je z něho rovněž jasné, komu hrozí holocaust...
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 8:52:52)
Odpovědět
Každá cizí agresivní kultura, která se v Evropě začala roztahovat dopalda stejně.. likdvidací a vystěhováním...

Sionisté se nikdy nepoučí, vedle blízkého východu, jejich pradomova je stále láká bohatá a vyspělá Evropa, kde se dá parazitovat a podle toho i dopadnou..
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(JosefB, 16.9.2010 8:50:38)
Odpovědět
Můžou muezíni vyřvávat z ochozu komínů.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 8:59:35)
Odpovědět
Ať si jdou stavět mešity do Turecka nebo Pákistánu. Kdyby chtěl někdo potavit křesťanský kostel v Pákistánu tak ho muslimové pověsí.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Beroun, 16.9.2010 9:00:13)
Odpovědět
Strucne, jejich ideologie hlasa to nejlepsi smerem dovnitr, to nejhorsi smerem ven. Proto je kazdemu svemu okoli smrtelne nebezpecna.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Sunny, 17.9.2010 13:08:55)
Odpovědět
Ani směrem dovnitř... Podívejte se na většinově islámské země - vraždí se mezi sebou. Je to prostě agresivní a militantní pakáž a tvrdí o sobě, že vyznávají "náboženství míru". I prd, velebnosti... Je to nebezpečná vražedná sebranka a my se zkrátka musíme začít bránit.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 9:25:01)
Odpovědět
To stejný jsme přeci dělali my, nebo nevíš kolik a jakých válek bylo nepřetržitě v Evropě až do založení EU, nevíš co byla 1. a 2. svět. válka ??

byly to největší světové vojny v dějinách lidtva, mezikřestanské, muslim v nich hrál nulovou roli !!

Rusko vs Gruzie
Srbsko vs Chorvatsko

za Masaryka boje s madary, Poláky atd. atd.
Tady je klid teprve od roku 1946 a to jenom v EU !!

Balkán vře pořád, Rusko a okolí též.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Plašmuška, 20.9.2010 8:05:36)
Odpovědět
IslamoFOBIE, bič na z nás špatné, nerozumné, hloupé, neposlušné lidí. Kolikrát denně mě přes media za to kárají ti samozvaní vševědi! Opakovaná pravda a se stává pravdou a někteří frustrovaní začínají pochybovat,zmanipulovaní přesvědčení, že jsou špatní, xenoóbní, diskriminatní. Fobie, strach z neznamého je ZÁKLADNÍ výbavou člověka k přežití, podpůrným instiktem pudu sebezáchovy!ˇČlověk by jako druh dávno zanikl, kdyby nebyl tímto instiktem vybaven. Nedejme se pomýlit,je to psychologická válka na nás, jsou za tím vyšší zájmy, těch, kteří sleduji své zájmy. Xenofobie, NENÍ NIC NENORMÁONÍHO, nenehme za sebe dělat pitomce!
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(xXx, 16.9.2010 9:07:20)
Odpovědět
Zjevne -slimaci nechapou, ze svoji agresivni ideologii se stavaji skudci spolecnosti. Zlocinci a vsichni nepratele CR by rovnez byli radi, kdyby jejich spolecnesky skodlive pocinani bylo slusnou vetsinou spolecnosti tolerovano. Vedlo by to vsak k 'metastazi' zlocinu a ke zniceni slusne vetsiny spolecnosti. Spolecnost se musi branit proti tem, kdo si sami zvolili, ze ji budou skodit.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 9:15:04)
Odpovědět
Co ještě ti čeští muslimáci chtějí - nikdo je přece nepronásleduje. Leda by chtěli to co aplikuje korán na jinověrce dle šarií - muslim který přestoupí na křesťanství zaslouží smrt. A oni většinou přešli z křesťnství na islám - co kdyby také existovala antšaría? Asi nejlepší je ty bl.bečky ignorovat.
jenom pro porovnání co je horší :-)
(Talmud, 16.9.2010 11:57:52)
Odpovědět
Talmud ukládá židovství:
1. Uchovati v neporušenosti židovskou rasu a duch židovství.
2. Zničiti křesťanství.
3. Vychovávati pokolení v nenávisti k nežidovským národům a rasám.
4. Vytvořiti v nitru cizích států stát židovský s neviditelnou židovskou vládou.
5. Ovládnouti bohatství světa a podrobiti si lidstvo.
Talmud
(jak se žid dívá na nežida a křesťana, 16.9.2010 12:06:25)
Odpovědět
Talmud, hlásá, že Žid
stvořen byl z podstaty boží, kdežto všichni ostatní národové – gojové – pocházejí z nečistých
duchů. Rozdíl mezi Židem a gojem Talmud zdůrazňuje velmi často: „Žid je Bohu milejší než
Andělé.“ „Kdo dá Židu políček, jako by Boha políčkoval.“ „Pročež goj, jenž Žida udeřil,
hoden je smrti.“ „Toto ustanovení je spravedlivé!“ – hlásá Talmud – „neboť beze sporu
je rozdílnost mezi všemi věcmi, rostliny a zvířata nemohou trvati bez péče lidské a jako
je člověk vyšší zvířat, tak Židé předčí všechny národy na světě.“ „Nežidé jsou dobytčí
21
plémě.“ „Kdyby nebylo Židů, nebylo by blaha pozemského, ni slunečních paprsků, ni
deště a lidé nemohli by žíti.“ Všichni rabíni se shodují v tom, že nežidé jsou zvířecí přírody.
Rabbi Moisej ben Nachman, rabbi Raši, rabbi Abravanel, rabbi Jakult a rabbi Menachen, napořád
přirovnávají je k psům, oslům a sviním a dokazují to s vážností vědeckou. „Židovský
národ je hoden věčného života a ostatní národové oslům jsou podobni“ – činí svůj závěr
rabbi Abravanel. „Vy všichni Židé jste lidmi a ostatní národové nejsou lidmi, neboť duše
jejich od zlých duchů pocházejí, duše pak židovská ze Svatého Ducha Božího“ – volá
rabbi Menachen. „Pouze Židé hodni jsou názvu lidi, kdežto goj od zlých duchů zplozený,
má právo nazývati se jedině sviní – dokazuje rabbi Jakulta.
Však jsou také židé a Arabové (muslimové) asijští bratři - semité. Proto se Korán mnohdy podobá Talmudu.
No proto to semka kopíruju, tilidi jsou tu tak vygumovaní, že ještě zmanipulování židama nazvou evropu žido-křestanskou civilizací, ale to proto že vůbec neví očem je židovství, magoři pomatení.

židovské knihy a korán, to je skoro to stejný...
tohle je pro bratry křesťany :-))
(Dan, 16.9.2010 12:46:02)
Odpovědět
rabbi Majmonid:

„Je třeba zabíjeti a vrhati do záhuby všechny zrádce Izraeli,
podobné Ježíši Nazaretskému a jeho stoupencům.“
Islám-náboženství míru? K smíchu!
(whaler, 16.9.2010 9:50:30)
Odpovědět
Viz. pár vět z Koránu :
Súra 2:187 (str.465) "Zabíjejte je všude, kde je dostihnete a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je hoší než zabití."
Súra 2:189 (str. 465) "A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu."
Súra 4: 59 (str.528) "Věru ty, kdož neuvěřili v Naše znamení, My v ohni sežehneme, a kdykoliv vyschnou kůže jejich , vyměníme je za jiné, aby tak trestu okusili. A Bůh zajisté je mocný a moudrý."
Súra 4: 91 (str.532) "Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete!"
Súra 4: 93 (str.532) "Kdykoliv se pokusí vás svést k odpadnutí, budou odraženi. A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou.".
Súra 5:19 (str. 603) "Věru jsou nevěřící ti, kdož říkají: "Zajisté je Bohem Mesiáš, syn Mariin!"
Súra 5:37 (str.605) "A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení bude věru to, že budou zabiti nebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy a nebo budou ze země vyhnáni."
Súra 5:51 (str.607) "Vy, kteří věříte! Neberte si židy ani křesťany jako přátele, neboť oni jsou si přáteli jedni druhým. Kdokoliv z vás se s nimi přátelí, ten stane se jedním z nich ..."
Súra 8:12 (str. 485) "Já vrhnu do srdcí těch, kdož nevěří, hrůzu a vy bijte je po šíjích a bijte je po všech prstech."
Súra 8:17 (str. 485) "Nejste to vy, kdo je zabili, ale Bůh je zabil a nevrhals ty, když jsi vrhal, nýbrž byl to Bůh, ..."
Súra 8:57 (str. 489) "Nejhoršími tvory před Bohem jsou ti, kdo byli zatvrzele nevěřící a stále ještě nevěří."
Súra 8:61 (str.489) "Nechť se nedomnívají ti, kdož nevěří, že Nás předhoní - nepodaří se jim uniknout našemu zásahu."
Súra 8:66 (str.490) " Proroku, povzbuzuj věřící k boji! Bude-li mezi vámi dvacet vytrvalých mužů, porazí dvě stě, bude-li jich mezi vámi sto, porazí tisíc nevěřících, neboť to jsou lidé nechápaví."
Súra 9:5 (str.585) "A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy!"
Súra 9:23 (str. 587) "Vy, kteří věříte! Neberte si za přátele otce své a bratry své, jestliže je jim nevěrectví milejší než víra."
Súra 9:29 (str.588) "Bojujte proti těm kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a jeho posel a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma - dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi."
Súra 9:39 (str.589) "Jestliže nevytáhnete do boje, Bůh vás potrestá trestem bolestným."
Súra 9:74 (str. 593) "Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně. Útočištěm jejich bude peklo a jak hnusný je to cíl konečný."
Súra 9:124 (str. 599) "Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!"
Súra 25:54 (str. 250) "Neposlouchej nevěřící, ale pusť se jím proti nim do boje úporného."
Súra 47:4 (str.492) "A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte!"
Súra 48:13 (str.575) "A kdo nevěří v Boha a posla jeho ...pro nevěřící jsme připravili plamen šlehající."
Súra 48:29 (str.575) "Mohamed je posel Boží a ti, kdož jsou s ním strašní jsou proti nevěřícím, však laskaví mezi sebou"
Súra 4:76 (str.530) "A těm, kdož bojují na stezce Boží a budou zabiti či zvítězí, těm dáme odměnu nesmírnou."
Súra 2:228 (str.470) " ...A ony mají pro sebe stejné právo jako oni podle zvyklosti, nicméně muži jsou o stupeň výše - a Bůh je mocný, moudrý."
Súra 4:13 (str.523) "Proti těm z vašich žen, jež dopustí se hanebnosti, vezměte jako svědky čtyři z vás. A jestliže tito to dosvědčí, podržte ženy v domech, dokud je smrt nezavolá anebo Bůh pro ně nepřipraví nějaké východisko"
Súra 4:38 (str.526) "Muži zaujímají postavení nad ženami proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými."
Súra 4:38 (str.526) "A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a bijte je!"
Súra 24:2 (str.556) "Cizoložnici a cizoložníka zbičujte, každého z nich sto ranami! A nechť vás nepojme vůči nim lítost,.."
Súra 5:37 (str.605) "A odměnou těch, kdož vedli válku proti Bohu a Jeho poslu a šířili na zemi pohoršení bude věru to, že budou zabiti nebo ukřižováni či budou jim useknuty jejich pravé ruce a levé nohy a nebo budou ze země vyhnáni."
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 9:54:15)
Odpovědět
o.k. ale jenom tak mimochodem židovský starý zákon je také náležitě krutý, mstvivý a barbarský, narozdíl od nového zákona a proto mě vždycky nazdvihne když nějaký blb tvrdí že je st. z. závazný pro křesťana a že jsme díky němu žido-křestanská civilizace.

Já tu mám jenom nový zákon a starý pro mě není naší biblí, ta židovská nenávistná hatmatilština je koránu velmi blízká svým pojetím.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 10:42:16)
Odpovědět
Dane, mezi muslimy a zidy (mysleno verici, nikoli rasu) je jeden podstatny rozdil. totiz ti druzi uz udelali historickou revizi svych textu, ti prvni nikoli. a proto v rade muslimskych zemich dodnes jedou doslovne dle sarii, kamenuji zeny za cizolozstvi a vyhlasuji svate valky nevercum, zatimco zide se velmi jednoduse receno spokoji se svymi sabesy a koser jidlem.
v zidovskem state funguje demokraticky princip, a proto tam najdeme i mesity a muslimy, praktikujici svou viru. (nehodlam obhajovat jejich vojenske akce, to je na jinou rozpravu). podivejte se do muslimskeho sveta, kolik tam maji synagog a svou viru praktikujicich zidu. tak asi tak.
pokud mate o zidech a jejich vire v praxi (napr. kamenovani, kt. maji prece taky ve St. zakone) jine informace, sem s nimi.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 11:09:17)
Odpovědět
židé se k sobě navzájem chovají demokraticky, aly byla jste někdy v Izraeli ??

Náboženský voják co vás ochmatá když jete do cukrárny, policisté co vás na letišti vyslečou do naha a jejich mosad ??
nedávno potřílel několik arabů v SAE a proukazoval se evropskými pasy, to nevíte ??

Židé neoprávněn okupují území jin. národů, pásmo gazy atd. občané nežidovské národnosti nemají stejná práva a povinosti jako židé, počínaje volebním a končeje právem na obranu a nošení zbraně, to židovský osadník má, ikdyž bydlí v cizině, ten kdo je tam doma ho však nemá atd. atd.
Izrael se chová demokraticky jenom k izraelcům, jinak se chová odporně praktikuje zákon msty prostřednictvím svých spec. jednotel unáší lidi, dělá atentáty po světě, bez soudu odsuzuje svoje nepřátele k smrti, jejich knihy jim to podobně jako korán dovolují.

Proto říkám, mezi židem a křestanem je propastný rozdíl zákon msty a smrtelných hříchů vs zákon lásky a odpuštění.

není žádným tajemstvím že obojí mají stejné předky a stejné kulturní i geografické kořeny, mnohá stejná pravidla chování, společný odpor k vepřovému, obřízky, stejný národní pokrm-Humus, praotec Abrahám to krije původem atd.

Je mezi nimi rozdíl to netvrdím, ale nbezpečí z židů jest mnohem důmyslnější a záludnější než muslimské/arabské, židé jsou mnohem záludnější nejdenají čitelně a na rovinu a i otom píše ten vyhozený němec, nekritizuje jenom islamisty, ale i tvrdě židy a v objím má pravdu.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 12:09:05)
Odpovědět
Dane, odbihate od podstaty, a tou bylo tusim nabozenstvi. ja mluvila o historicke revizi jejich svatych textu, protoze to vy jste jako prvni zacal mluvit o nabozenstvi...

chcete diskutovat o zidovskem state a jeho praxi?
ja tam osobne nebyla, jen muj bratranec tam zil vic jak pul roku. ja si jen k jeho informacim doplnila neco malo ze cteni o vzniku a historii statu Izrael. on osobne se radeji stykal s araby, protoze byli pratelstejsi, a zide neduverivejsi. na druhou stranu, arabum jejich usmevy neveril. pro dosazeni sveho dokazali nakecat a slibit cokoli.

bylo by asi objektivni pripomenout, v jake lokalite se Izrael nachazi, jakou ma za sebou historii a jake jsou jeho vztahy s okolnimi zememi.
o duvodech jeho vzniku asi nemusime diskutovat.
predpokoladam, ze na tom se shodneme.

skutecne se divite, ze po tolika valkach a neustalem bombardovani jejich uzemi maji mnohem prisnejsi bezpecnostni pravidla? ze je jejich zivot neustale obklopen nebezpecim valky a teroristickych akci?

budte alespon natolik objektivni a priznejte, ze agrese prichazela jako prvni v drtive vetsine pripadu ze stran okolnich statu. Izrael se branil.
neni ale rozhodne svaty, ma na svem konte taky peknou radku brutalit. ovsem kontext blizkeho vychodu neodpovida evropskemu. a co je pro me dulezite, v kontextu blizkeho vychodu je stat Izrael demokratickou zemi.

taktez bychom mohli diskutovat o tom, co provadi tajne sluzby jinych statu... jenze v praxi dojde k odtajneni materialu tak z 10%. o jake praxi specialnich jednotek tu opravdu znalecny muzeme diskutovat? obavam se, ze o zadne.

dovoluju si rict, ze v Evrope ci v Americe jsem nejaky vetsi rozdil mezi zidem a nezidem v zivotni praxi nezaznamenala. mezi muslimem a nemuslimem je ten rozdil patrny na prvni pohled.

ano, souhlasim, jejich nabozenstvi neni totozne s krestanstvim, o tom neni pochyb.
ale chcete-li, reknu to jinak: jejich zivotni styl na zapade je zivotni styl zapadaka.

jestli je pro vas mene nebezpecny muslim, protoze vam na rovinu rika, ze vas pri nejblizsi prilezitosti zbavi prav vase pojeti zivota (ci dokonce zivota), pak nevim, co konkretniho si pod nebezpecim od zida mam predstavit.

jasne, chteji uchopit moc, vse ovladnout... jenze na tohle by v celosvetovem meritku museli byt mnohem pocetnejsi. za vudci musi taky nekdo jit. kdo pujde za zidy, kdyz ne zase jenom zidi? ja se jich konkretne neobavam i proto, ze je to pomerne maly narod.

naopak muslimem se ovsem muze stat kdokoli. to neni omezeno narodnosti. a cil i praktiky jejich nabozenstvi, kt se prosazuje i do politickeho a spolecenskeho usporadani,je znam.
tak se vas zcela jednoduse ptam:

pro Kalouse: ty citaty jsou zavadejici, kdyz tam uvadite Napoleona ci Drumonda.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 12:14:17)
Odpovědět
Některé židovské knihy přímo vybízí k zabíjení Gojů a obzvláště pak křesťanů...

viz. Thara/Talmud

Talmud dává ještě více –
dokonce právo i na život gojův. Rabbi Majmonid cynicky hlásá: „Přikázání „nezabiješ!“
znamená, že nesmí býti zabíjeni synové Izraeli.“ „Goj však a kacíř nejsou syny Izraelovými.“
Je tudíž možno s klidným svědomím a podle libosti zahrávati si se životy gojů. Ba,
něco více. Nehrozí-li nebezpečí, pak je to přímo povinností Žida neboť je psáno:„Nejlepšího
z pohanů zab!“ A dále: „Vytáhneš-li goja z jámy, do které padl, pak zachraňuješ člověka
pro modloslužebnictví. K tomuto odstavci připojuje Majmonid vysvětlení: „Zakazuje se
míti soucit s nevěrným, vidíš-li ho, že tone v řece nebo hyne. Je-li blízek záhuby, netřeba
ho zachraňovati.“
kde je ten rozdíl se ptám ??? islaám vs judaismus
(toto je pro hanču speciálně ..., 16.9.2010 12:17:41)
Odpovědět
kniha Gorah:
„Muž smí dělati se svojí ženou, co se mu zlíbí, jako s kusem
24
masa, jež může jísti pečené nebo vařené podle chuti.“ Přišla si jednou stěžovati rabínu žena
na svého muže pro jeho nepřirozené sklony. Rabbi řekl: „Dcero moje, nemohu ti pomoci,
neboť zákon přináší tě v oběť.“
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 12:27:16)
Odpovědět
tady máte další:
Karel IV.

"židům je třeba odejmout moc i majetek neboť jejich snahou je ovládnout naše země a to nedopustím"
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 12:47:43)
Odpovědět
Dane, co vam mam odpovedet, kdyz mi na diskuzi o soucasnych zidech posilate citaty Karla IV.? nezda se vam to pri vasi inteligenci trochu staletimi zpozdene?
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 13:00:58)
Odpovědět
tak to už přecháníš hani moc....

1/ cituji z židovských posvátných knih

2/ dokládám uznání těchto knih jmény současných židovských náboženských autorit

čili celá podstata toho náboženství je špatná stejně jako Islmámu a rize neevropská - to je podstata naší diskuze

3/ výroky význačných evropských osobností proti židům přidávám pro dokreslení toho co píši v bodě 2/ čili že se nejdná o můj názor ale obecně a velkými lidmi chápaný fakt od starověku přez středověk po dnešek

4/ Izrael byl zřízen zcela nedemokraticky, na britském protektorátu Palestina II v letech 1946/1947 po gigantické 13. pogromu, vedeném primárně nacisty, po nich přišel 14. v pobaltských zemích a Polsku vedený katolíky a těsně pak následovalo uměle vytvoření státu Izrael na zmi%novaném území.

A závěr judaismus je stejné sviňstvo jako islám, do Evropy nepatří a židé nikdy nebyli evropany přijaty za vlastní a ani nebudou pro svoji antikřestanskou a antievropskou podstatu.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 13:04:14)
Odpovědět
rabbi Majmonid:

„Je třeba zabíjeti a vrhati do záhuby všechny zrádce Izraeli,
podobné Ježíši Nazaretskému a jeho stoupencům.“


čili Evropany, že ?
Takhle se podle Vás chovají bratři, má podobné výroky proti židům papež ????
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 13:18:47)
Odpovědět
Dane, pod pojem zid se jednak mini narodnost a jendak vyznavac zidovskeho nabozenstvi. muzete mi rict, kolika procenty se to kryje? to jen abych vedela, jak velke je to nebezpeci.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 13:25:42)
Odpovědět
Vy mě uhýbáte od tématu, řekněte mi, jako evropanka, křestanka a chytrá ženská a nevyhýbejte se prosím odpovědi, jaký dojem ty knihy na Vás dělají, vážně mě to zajímá...

Děkuji !
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 13:37:31)
Odpovědět
naopak, ja vam odpovedela! pokud se stavi zide k ostatnim podle textu, kte tu uvadite, pak je to stejne nebezpeci jako muslimove. pod pojmem muslim je ovsem jen jedno: vyznavac islamu. pod pojeme zid jsou vyznamy dva: a proto se ptam: jak moc se kryji?
ja totiz zadne takove ortodoxni zidy neznam, ani jsem o takove zidovske praxi neslysela (napr chovani k zenske jako k masu), vlastne osobne znam puvodem jen 1 zida, ovsem to je zcela cilene chudy, svobodny chlap, navic vyznanim krestan. takze ja odpovedela, ted vy.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 13:49:51)
Odpovědět
Nedokážu na to odpovědět, nedokážu to přiměřeně posoudit...

Co ale jistě vím, že touha žida po moci penězích je odvěká a jeho náboženství mu dávám naprosto stejně jako muslimovi oporu v jakýchkoliv prostředcích, vůči nežidovi může cokoliv a bůch ho ještě pochválí, z čehož plyne že nemáme stejného boha, nejsme bratři, jsme tolerující se jin. civilizace, které ač tu vedele sebe žijí tisíce let, z podstaty náboženství a původu nikdy nemůžou být spojení žádná spřežkou
žido-křestanká civilizace.


A dokázat tento omyl, oto mě primárně šlo.

Naše civilizace je anticko-křestanská a židé a muslimové představují jisté nebezpečí pro naši civilizaci, jehož velikost v obou případech nedokážu seriozně posoudit.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 14:05:32)
Odpovědět
dekuji za uprimnou odpoved.
ja souhlasim s nebezpecim, pokud bude takovy zid skutecne vyznavacem judaismu. pokud to bude evropan ci american jineho vyznani ci bez vyznani, pak nemuze hledat oporu pro nejake jednani v nabozenstvi, ktere nevyznava.

pro me pak primarnim nebezpecim neni Zid, ale vyznavac judaismu. pro me primarnim nebezpecim neni Arab, nybrz vyznavac islamu.

a proc jsme uvadela, ze se tolik neobavam zidu? protoze takovych vyznavacu judaismu je ve srovnani s muslimy opravdu mala hrstka a z principu patrne nebudou mit nikdy moznost se tolik rozrust, aby nas ohrozili. zid se totiz nekryje vzdy s pojmem judaista, naopak judaista se vzdy kryje s pojmem zid.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 15:11:51)
Odpovědět
Samozřejmě vždyť na celém světě je prý jenom kolem 15 milionu židů, a v samotné Evropě snad 2-3 miliony, ale jejich ptbulí houževnatost, vzdělanost a nezměrná touha po moci z nich dělá jisté nebezpečí, i při takto malém počtu.


Naproti tomu milarda a půl líných, zbabělých a přímých muslimů představuje nepoměrně menší nebezpečí než je jejich gigantické množství neboť vzdělání, technologická zaostalost a primitivusmus dělá z těchto neandrtálců, narozdíl od židů, čitelé stádo.
člověk by se nedivil kdyby to bylo v koránu že... to by byl humbuk
(co tohle je to evropské ???, 16.9.2010 13:28:02)
Odpovědět
ale že je to v židovských posvátných knihách, přivřou se oči, a není náhodou tohle ta multikulturní a korektní faleš dnešní Evropy ???

kniha Gorah:
„Muž smí dělati se svojí ženou, co se mu zlíbí, jako s kusem
24
masa, jež může jísti pečené nebo vařené podle chuti.“ Přišla si jednou stěžovati rabínu žena
na svého muže pro jeho nepřirozené sklony. Rabbi řekl: „Dcero moje, nemohu ti pomoci,
neboť zákon přináší tě v oběť.“
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Dan, 16.9.2010 13:30:41)
Odpovědět
Zajímá mě jediná věc, je podle vás hančo judaismus ve své podstatě nebezpečný nebo není ??

Vybízí k zabíjení křestanů, k nenávisti, k cizoložství s gojkami, k podvodům a okrádání, nabádá v knize Talmud tuším 3. bod k likvidaci křestanské civilizace, naprosto stejně jako Korán ..

Ted se ukažte :-)
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(hanca, 16.9.2010 13:54:51)
Odpovědět
Ano Dane, opet, uz po treti a uplne pololpaticky odpovidam, vira podle takoveho Talmudu je nam opravdu nebezpecim!
a ted potreti otazka pro vas: jak se kryje zid coby ortodoxni vyznavac viry s zidem rasou? a vy osobne to rozlisujete? dik za odpoved.
ale vy to nechcete pochopit, že hani :-)
(tady máte aktuální potvrzení nenávisti židů proti evropanům, 16.9.2010 13:06:15)
Odpovědět
Velký rabín R. Trevel, vůdce konservativních Židů a rektor rabínského semináře, praví v
„L´Univers Israélites“ (str. 452): „Talmud ve všech dobách měl krajní odpůrce i vášnivé obhájce.
Po dobu dvoutisíc let byl a je předmětem úcty Izraelitů, jimž je svatým zákonem
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Kalous, 16.9.2010 11:24:13)
Odpovědět
Dobře Dan, špatně Hanca. Moje matka, věřící křesťanka, pod dojmem že je Starý zákon Bible, jej začala číst a hned ho odložila, že takové barbarstvo a vraždění číst nebude. Z ilustrací Starého zákona jsem měl děs i jako dítě. Hanca srovnává nesrovnatelné. My nejsme Palestina. Navíc Palestina byla skoro 15 století v podstatě muslimská, ke konci Britská kolonie kterou rozbili židovští teroristé. OSN jako kompenzaci židů ze války jim svým rozhodnutím přidělila 40% Palestiny přes odpor původních obyvatel, nyní již mají neoprávěně 60%.
Myslím že nám moc neprospěje Korán ani Tora či co.
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Talmud - velmi zajímavé to se pobavíte, žido křesťané :)), 16.9.2010 12:10:16)
Odpovědět
Talmud dovoluje vedle lichvářství všechny druhy podvodů. Žid má právo ponechati si nalezenou
věc, kterou ztratil goj. „Zakazuje se vraceti gojovi ztracené, kdo vrátí gojovi, co
ztratil, nenalezne milost u Boha.“ Rabbi Raši soudí, že vrátili goju co ztratil, „staví nevěrného
na roveň s Izraelitou“. „Tím se však hřeší. Kdo vrátí nevěrnému ztracené, hřeší,
neboť upevňuje moc nečistých“ – dodává rabbi Majmonid. A rabbi Jeruchom praví: „Máli
goj směnku Židovu, která je důkazem, že půjčil peníze tomuto Židu, a goj ztratí stvrzenku,
pak Žid, který ji nalezne, nemusí ji vrátiti, neboť závazek jeho bratra v Izraeli
padá té chvíle, kdy byla stvrzenka nalezena. Pak-li ale Žid, který nalezl stvrzenku, přece
jen zamýšlí ji vrátiti goju, nutno mu v tom zabrániti slovy: „chceš-li proslaviti jméno
Boží, učiň tak s tím, co tobě náleží.“ Tato rada plně odpovídá mravnímu nazírání Talmudu.
Goj nemá práva na majetek. To právo náleží pouze Židu. Žid, který si vypůjčuje od křesťanů,
béři si svoje vlastnictví, žádá-li pak goj, aby se mu vrátilo půjčené, dopouští se nezákonnosti.
Dopomáhati goju, aby obdržel půjčené, znamená okrádati Žida. Žid goju není nic dlužen. Má
proto s hlediska Talmudu rabbi Jeruchom pravdu, praví-li, že ten, jenž nalezl stvrzenku, povinen
je sám zaplatiti za dlužníka, soudí-li, že goj má právo žádat zpět půjčené. Nesmírně zajímavé
jsou názory Talmudu na obchod. „Dovoluje se bojovati proti gojům s pomocí
lichvářství a šiditi je, prodáte-li však něco Židu, nebo kupujete-li od něho, není vám dovoleno
šidit ho.“
Talmud nad Mojžíšovou biblí
(Pro dokreslení situace kolem talmudu, 16.9.2010 12:23:39)
Odpovědět
V „Les archives Israélites“, orgánu pokrokových Židů čteme
na straně 64.: „Pokud jde o Talmud, uznáváme jeho převahu nad Mojžíšovou Biblí.“
Velký rabín R. Trevel, vůdce konservativních Židů a rektor rabínského semináře, praví v
„L´Univers Israélites“ (str. 452): „Talmud ve všech dobách měl krajní odpůrce i vášnivé obhájce.
Po dobu dvoutisíc let byl a je předmětem úcty Izraelitů, jimž je svatým zákonem
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(udiveny, 17.9.2010 0:03:39)
Odpovědět
Jak ses mohl stat zlocinnym rudym marxistou, kdyz tvoje matka byla slusny clovek?
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(citáty velkých evropanů o židech, 16.9.2010 11:52:46)
Odpovědět
Nad všemi státy tíživě se vznáší mocný nepřítel, který vede stálou válku proti všem
ostatním národům. Jsou to Židé. Oni dovolávají se u nás rovnoprávnosti, neohlížejíce se
na to, že sami nám ji odpírají, prohlašujíce nás za zavržené goje a dokonce dobytek.“
(Fichte)
„Cizinec, který je trpěn, může býti užitečný státu, ale jen s podmínkou, že se ho nezmocní.
Je nespravedlivé, požadovati stejná práva se členy rodiny v domě, kterého jste
nestavěli
(E. Renan)
6
„Židé se raději zakusují do těla jiných národů... Tak boží národ stává se cizopasníkem
na těle jiných národů, odrůdou lstivých kupčíků... horší než každé malomocenství na
světě.“
(Herder)
„Vlastí Židů jsou všichni ostatní Židé, z toho vyplývá, že je krajně absurdní, umožniti
jim účast ve vládě nebo ve správě státu. Na Židy nutno vždy hleděti jako na dočasně žijící
zde cizince. Není lživější myšlenky nad zkoumání Židů se stanoviska náboženské
sekty.“
(Schopenhauer)
„Bylo by podivné, představiti si celý národ darebáků: je však neméně podivné, viděti
národ, složený výhradně z kupčíků, kteří si nepovažují za čest, že jsou občany státu, jenž
jim poskytl pohostinství, ale raději šidí jeho obyvatele.“
(Kant)
„Vidím kolem sebe raději národy mohamedánské nebo pohanské víry, než Židy. Jsou
to podvodníci a šejdíři. Vykořením toto zlo. Nebude pro ně v Rusku ani střechy, ani obchodu,
byť se sebe více namáhali a kde koho podpláceli.“
(Petr Veliký)
„Žid se zmocnil svojí rukou tisku všeho světa, aby s větším úspěchem mohl otřásati
vlastními základy našeho občanského bytí. Houževnatě usiluje o to, aby se smísil
s křesťany v nejrůznějších tajných spolcích a usměrňoval jejich činnost ve prospěch Izraeli.
Žid vždy a především lpí k takovým tlupám, které si vytkly za cíl zničení vládnoucích
řádů.“
(Franz Liszt)
„Židé jsou živlem rozkladu ostatních národností.“
(Momsen)
„Kdo dal popud ke komuně a řídil ji tak, že židovský majetek všude zůstal nedotčen,
že komunáři nepodnikli útoků ani na jeden ze sto padesáti pařížských domů Rothschildových?
– Židé!“
(Drumond)
„Kobylky a housenky, ničící moji Francii, to jste vy, Židé!“
(Napoleon)
„Peníze a revoluce jsou vepsány do desek zákona tohoto opovrženého národa.“
(Vespasianus )
Re: Islám-náboženství míru? K smíchu!
(Beroun, 17.9.2010 0:15:44)
Odpovědět
Dobra prace! Proti tomu vyznavaci techto zlocinu ale jako obvykle reknou, ze je to vytrzeno z kontextu nebo ze je to nepochopeno, a ze to musji vysvetlit a interpretovat "ucenci". Ani naznakem neprousteji, ze je to spatne... ;)))

Avsak prave tyto vyzvy ke zlocinum a jajich moznost libovolne interpretace jsou zakladem pro desitky vrazd na celem svete, k nimz kazdy tyden dochazi. Vzhledem k zamerne populacni explozi stoupencu je treba tuto ideologii zla znicit nebo ona znici nas.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(kawasaki, 16.9.2010 10:04:55)
Odpovědět
Muslimové mluví o toleranci!? Přitom nepustí menstruující ženu do mešity
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 13:22:23)
Odpovědět
V rodinách ortodoxních židů nesmí ženy vůbec do synagogy a muž jenom s pokrývkou hlavy.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Befeleme, 20.9.2010 8:14:38)
Odpovědět
A co Vám je potom, jak žijí ortodoxní židé? _ Omezuje to nějak Vás? Vaše argumenty jsou jen agresívní výkřiky, rozumný člověk už dávno přišel na to, že jste placen od příspěvku, a propo,z čeho žije , nebo jste regidstrován na úřadu práce, že tady celé dny, co pět minut vykřikujete nesmysly
přejí si muslimové tedy také více kostelů a synagog?
(faleš, 16.9.2010 10:35:28)
Odpovědět
Mohou tito muslimové vydat prohlášení, že si přejí a podporují, aby se v ČR stavěly rovněž křesťanské kostely, židovské synagogy, hinduistické svatyně apod.? Anebo si to nepřejí, a my, vč. prezidenta máme stejné právo si nepřát a nesympatizovat s mešitami.
Re: přejí si muslimové tedy také více kostelů a synagog?
(p, 16.9.2010 11:53:51)
Odpovědět
To prohlášení Vám klidně dají. O nic nejde.
Re: přejí si muslimové tedy také více kostelů a synagog?
(Beroun, 17.9.2010 0:18:09)
Odpovědět
Jejich prvni prirozenosti je totiz lhani. :)
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(pavjan, 16.9.2010 11:58:27)
Odpovědět
Je zajímavé, že když dojdou argumenty, tak se vytáhnou dneska těžké kalibry: islamofobie, homofobie, rasismus, holocaust a pod.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 12:52:54)
Odpovědět
Není to úplně obráceně Pavjane? Když se nedaří a nejsou argumenty tak se vytáhnou různé fobie. Navíc fobie (strach, obava z neznámého) je přirozená lidská vlastnost, instinkt - chránící i jeho existenci (nebo rodiny, národa, jeho spoluvěrců), tedy nic odporného. Jistěže mám obavy co se stane až tady budou miliony Turků či co (pár stovek Vietnamců, Ukrajinců i Arabů mi zatím také nevadí) - ohrozí to mne, moji rodinu alespoň konkurencí a tím že to zde změní tradiční způsob života. Multikulti ve velkém se sem nehodí , nemá zde tradici ani smysl.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 12:55:10)
Odpovědět
Dodatek - asi jsme to mysleli podobně, omlouvám se.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dostojevskij o židech, 16.9.2010 12:34:33)
Odpovědět
Veliký ruský spisovatel a psycholog F. M. Dostojevskij ve svém proslulém „Deníku spisovatele“,
zmiňuje se na několika místech o židovské otázce. „Prorokuji“ – praví – „že tuto
otázku bude možno konečně a kladně vyřešiti, vzdá-li se židovský národ svého náboženského
fanatismu vyvolenosti a nadřízenosti i vlády, opírající se o zlo, a nastoupí společnou cestu lidskosti
a lásky k národům.“ Dostojevskij posuzuje Židy přísně, ale spravedlivě. Praví: „Hle,
Židé křičí, že byli po tolik věků utlačováni a pronásledováni, že jsou utlačováni a pronásledováni
i dnes a že by to mělo býti bráno v úvahu při zkoumání židovské otázky. Nuže,
budiž, béřeme to v úvahu a upozorňujeme, že v řadách ruské inteligence velmi často se
ozvaly hlasy pro Židy. Uvažují však Židé o tom, když si ztěžují na ruský národ, po kolik
století byl on utlačován a pronásledován, co všechno zakusil? Lze snad tvrditi, že vytrpěl
méně běd a zla ve svých dějinách než Židé, ať už jsou kdekoliv? A není snad pravda, že
se Židé nejednou spolčovali s jeho utiskovateli?
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 12:59:10)
Odpovědět
U nás se také ve starých českých kronikách píše o židovskoněmeckém živlu, který mluvil německy a při hlasování v různých volbách podpořil ve většině Němce a ne Čechy.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(židé a Ježíš Kristus, 16.9.2010 13:11:34)
Odpovědět
Talmud
vinil křesťany z modloslužebnictví. „Jsou zajisté horší jiných modloslužebníků, neboť se
klaní jakožto Bohu nečistému Židu, jenž od víry odpadl a čarodějnictvím se zabývá.“
„Jeho jméno budiž vyslovováno se slovy: „Ten, jehož památka budiž zničena.“
A proto rabbi Raši společně s jinými vyzývá: „Nejlepšího mezi křesťany zabte.“ Toto obviňování
křesťanů se opakuje v Talmudu ustavičně. Zvláště surově se útočí v něm proti svátosti
přijímání.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 16.9.2010 13:14:39)
Odpovědět
Podle židvských knih je možné nežidy okrádat, zabíjet, a zde si přečti jak není trestné cizoložnictví s nežidovkou, je to krásný dvojí metr :-)



Jako na život, tak i na majetek, ba i na ženy gojů má každý Žid plné právo. Mojžíš sice praví:
„Aniž požádáš manželky bližního svého.“ Ženou bližního je však pouze Židovka, a nikoliv
žena gojova. Proslavení rabíni jako rabbi Raši, rabbi Bakaj, rabbi Lewy, ben Gerzon a mnozí
jiní, vesměs soudí, že není cizoložství, kde není manželství: gojové jsou obyčejný druh živočišný
a nemohou tudíž uzavírati sňatků, které jsou Božího původu. Proto praví Majmonid:
„Dovoleno je svésti ženu nežidovku.“
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jahoda, 16.9.2010 15:38:15)
Odpovědět
zajímavé,jak všichni diskutující vidí černo-bíle a nezajímají je barvy viditelného spektra a už vůbec nevědí o infra šrveném záření,které má přece také barbu a za určitých okolností je také vidět.
To svědčí o totální omezenosti,lidské blbosti a tupému mdlému uvažování paplatnému zvěře,která se řídí pouze instinktem a pudy,které určují co takové zvíře musí v ten,.či onen čas dělat a když fena hárá,pes si prostě ´vrznout za každou cenu,má to nařízené od přírody a nedokáže tento instinkt ovládnout.
Člověk je mnohém podobný této zvěři,kdy mu zvířecí stádní pud přesně určuje co je správné a co ne a nezajímají jej vedlejší aspekty,které ve své totální kolosální omezenosti není schopen ani vnímat.
Kdo vám všem dal k čertu právo určovat kdo je žid,kdo nežid a kdo je vším vinen a kdo tím trpí.
Závěrem!
Mám ve přízni cigány a jsou slušní lidé,mají děti a ty chodí do škol a ty dospělé pracují a odvádějí státu daně.
Mám v přízni ale i židy a to přímo pokřtěné rabínem.
Mám v přízni vzdálenou přízeń z Německa,která bojovala ve wetrmachtu a můj děd byl němec jak poleno aještě 10 let po válce škrtil v hospodě patizány!.
Mám v přízni i československého odbojáře,vojáka z 1 republiky,který byl vyhnán německým vojskem před stodolu a s namířeným kulometem bylo diskutováno s gestapem,zda odstřelit,nebo řešit jinak.
Můj táta tam stál taky a to jako 10-leté děcko!
Znal jsem faráře,který měl bratra v německém námořnictvu a padl v Atlantiku v boji s Británií.....takže celkově zhrnuto mišmaš,galamatiáš a nepředstavitelný chaos,kdy jsou všechny rasy v mixu navzájem a nikdo se otevřeně před tím druhým nehlásí ke svému původu a neodsuzuje toho druhého.
Ale vy máte asi ve všem jasno,že!?
Inteligenti!
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 18:34:52)
Odpovědět
Jahodo Vy jste bl.b. Zde nejde o jednotlivé slušné obyčejné lidi jakékoliv národnosti a vyznání -ale o náboženský fanatismus jako životní styl nám cizí, Asi nám zde nevadí pár slušných mohamedánů, ale určitě by nám vadil nějaký fundamentalistický immám, navíc s ječícím muezinem z minaretu. Nějak to nechápete.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jahoda, 16.9.2010 18:49:07)
Odpovědět
pletete páté přes deváté a vůbec si nedáváte věci do posloupností,protože pakliže ano,přišel byjste na to,že já zde nerozvádím otázku nějakých muslimů,ale vytáčí mě tupý antisemitizmus!
Ale vzhledem k tomu,že máte potíže s chápáním Vám odpouštím Vaše dlouhé vedení.
Když jse už ale nakousl toho muslima,budiž.
Tak do 40 let a český ateista bude vystrkovat prde1 směr nahoru a vzívat Alaha až bude u toho chraptit a to v nejedné české mešitě.
Blbej je na to dosti,budiž mu to přáno,já mu to upřímně přeji.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 20:13:16)
Odpovědět
Jahodo, když existuje sionismus a fundamentální judaismus nebo židovské finanční podvody a manipulace (viz fejzáci v Izraeli, Madoffové, Rotschildové, Kožení, Baronové, Sal - manové, Laudereři), pak musí být i něco anti. Nemusíme být výrazně ovlivněni jak Koránem, tak Talmudem.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jahoda, 17.9.2010 6:47:20)
Odpovědět
v jistém slova smyslu máte pravdu...přesto bych byl ale moc opatrný ,protože se jedná o tanec na tenkém ledě.
Dav uvažuje po svém a nic povznášejícího a oduševnělého v jeho zvířecích instinktech není, než lačnění krve ...označte Vy,nebo třeba já,či kdokoli jiný žida,či buzeranta,či cigána,komunistu či negra..zkrátka prostě někoho za viníka všech špatností a lidská psychika davu si to vyloží po svém .
Tak na to jsem chtěl pouze upozornit,protože číst ty komentáře nějaký adolescent v telecích letech,tak ty židy a to všechny prostě začně nenávidět a už to nebude více rozebírat,více těchto telat a máte zde extremizmus a nacizmus dříve,než se nadějete.
Přesto ale..když už zde byla řeč o těch černoších...já procestoval svět a v rovníkové Africe byl a mám svůj názor,který měnit nebudu..to už jsou arabáci v arábii na mnohem větší urovni.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 17.9.2010 22:47:32)
Odpovědět
Antisemitizmus je tak trochu jako feminizmus /dámy prominou/, v mírném provedení je snad i pravdivý a něco na tom je, ale radikální verze je odpudivá.
Kdysi jsem s jedním takovým fanatikem Danem diskutoval o Merkavě a přestože si myslím, že má naštudované spoustu informací, je to myšlením levicovej skalní bolševik nebo spíš nácek, možná trochu střihlej obdivem k muslimům. Tento Dan měl snad "síť motorestů" a dnes prodává akcie, jenže tihle levičáci neumějí dobře podnikat, to se skoro nespletete, čím je kdo v ětší levicovej radikál, tím horší podnikatel. To bude podnikatel typu od deseti k pěti. Že tě židi, Dane, štvou, naprosto chápu, oni spíš podnikají typem od pěti k deseti, tedy přesně obráceně, a to poctivýho moravskýho podnikatele dožere. Hlad je sviňa.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 13:18:30)
Odpovědět
Poslouchej šulínku, vo merkavě tehdy věděl h.ovno, stejně jako víš h.ovno vo mě, tak si mě neber do huby a diskutuj k témtu JO ? :-)

Téma není Dan Kratochvíl a jeho práce a majetek, ale svinští judaité, kteří jsou stejní barbaři jako muslimové.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 18.9.2010 17:15:53)
Odpovědět
Drahý nacisto Dane, zdravím tě a vážím si tvého "statečného" boje o čistotu naší rasy, nebo seš spíš bolševik? nelze spolehlivě rozeznat.
Tank merkava patřil nebo patří mezi deset nejlepších tanků světa, to sis asi nevšim.
Dan Kratochvíl, klikni na seznam.cz a nikdo tě nezná, buď kecáš nebo dávno nepodnikáš. Naše firma s vínem tam má asi deset stránek odkazů.
Tvoje žvásty na netu jsou otřesný, seš úplně plnej žluči a nenávisti. Takhle nemluví spokojenej a pohodovej borec.
Až se jednou karma obrátí a ona se může obrátit, dojde i na tebe.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 18.9.2010 17:25:14)
Odpovědět
Navíc téma bylo č. muslimové zautočili na v. klause, a né nějací judaisté, kterých je v zemi pár a žádné reálné nebezpečí nepředstavují.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 18:41:42)
Odpovědět
šulínku, už se neztrapňuj mám 1x s.r.o. na slovensku a 3x v česku a na netu samozřejmě jsou, tvoje firma s vínem mě nezajímá stejně jako ty :))

typická vlastnost bolševika popř. židobolševické svině je starat se o majetky ostatních závidět a nenávidět, takže to nedělej, a vrat se do diskuze s těmi co stebou diskutovat chtějí :))

karmožroute :))
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 18.9.2010 20:29:25)
Odpovědět
Já nejsem žid, ale ty seš bl.bec. Máš to jako doživotní diagnozu. Tobě nic nezávidím, není co, máš v hlavě nas-ráno, kre-éne.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Plašmuška, 20.9.2010 8:35:54)
Odpovědět
Jahodo, i já znal hodně, hodných a slušných Němců, přesto je faktem , že k vůli těm hodným a slušným nepřehodnotím a válka holokaust, nacismus, fašismus, diktatura je zvěrstvo a musím být na pozoru.Ofěra nevinných je součásti zlo-děje na obou stranách. K vůli těm mým slušným Němcům, nebudu sedět v klidu s rukami v klíně! Nic nového pod slunce, některé věci jsou a budou stéjné jako dříve, ČLOVĚK JE TAKto NAPROGRAMOVÁN A STVOŘEN, nehrajme si na pana Boha, respektujme svou přirozenost a chovejme se podle toho! Základní pud člověka je pud sebezáchovy, s tím nikdo nic nenadělá. Kdo je tímto instiktem více vybaven, má větší šanci na přežití! Co svět světem stál, stál na tomto základním kameni!
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Karel79, 16.9.2010 13:05:33)
Odpovědět
Lhoťan a Sáňka - 2 prolhaní škůdci národa - by neprodlenně opustit republiku a zabydlet se někde v horách Afgánistánu. A žádné mešity !
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 15:19:06)
Odpovědět
Ale vůbec ne - aspoň na nich a jejich názorech lidé vidí, co je to islám. Jinak by nevěřilili. V islámské zemi by byli hrdinové (poturčenec horší Turka - viz janičáři, Bosňáci) u nás je má většina za blázny.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(čarodějnice, 16.9.2010 17:46:08)
Odpovědět
Dodržujte tradice a hodnoty národa,který vás přijal a netahejte nám sem zvyky a tradice z písku. Pokud se vám naše názory nelíbí,tak si zbalte saky paky a alou zpátky na písek.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(ateista,zatím, 16.9.2010 18:24:20)
Odpovědět
Muslimové měli na Klause zaútočit,ale kameny, za zlodějskou privatizaci.Tím by dokázali,že i čeští muslimové vyznávají Šáriu a potom si mohli z našetřených peněz postavit někde u hranic malou mešitu s minaretem a angažovat jekotu Bártu jako muezína.Být českým muslimem je asi modní vlna jako být gey.Zajímalo by mne kolik jich u nás je,kde pracují,zda nosí do práce modlitební kobereček a buzolu,aby se kláněli správným směrem a zda jím zaměstnavatelé umožňují opustit stroj,nebo pás,na jak dlouho a kde se klánějí na pracovištích.Měli by nás ostatní občany informovat,aby nás nemuseli pak nevzdělané nazývat náboženský nesnášenlivými a hrozit výbušninami za urážky importovaného Mohameda.Někteří naši další blouznivci mají za bohy Havla,Klause,Schwarzen.,ale ti si většinou postavili kapitalistické modlitebny,luxusní vily s bazény za desítky nakradených milionů a nedrží Ramadán.Salám točený.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jana, 16.9.2010 18:28:57)
Odpovědět
Tak v tomhle souhlasím s naším panem prezidentem. Chtěla bych vidět, zda by oni v muslimských státech dovolili nám postavit si kostel, ba naopak, podřezali by nás.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Nermuť Jan, 16.9.2010 19:53:09)
Odpovědět
Mojími kamarády mohou být Židé, Cigáni i Arabové.
A mými nepřáteli jsou rasistické zrůdy- náckové.

Náckové nenávidí Židy, neb oni jsou nad jejími vlastnostmi vysoce nadřazení. Nenávidí Židy, protože se vedle nich cítí méněcenní.

Pomlouváte Židy, protože se cítíte méněcenní a ubozí.

A´T ŽIJE STÁT IZRAEL NAŠE SVATÁ ZEMĚ, AŤ ŽIJE SVATÁ RUS.

PRYČ SE ZLEM, PRYČ S RASISMEM.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(kalous, 16.9.2010 20:21:21)
Odpovědět
Klidně si Nermuti kamaráďte s Židy, Araby i cikány. Ale ať nám nemění naši kulturu, tradice, zvyklosti a nevnucují nám své životní styly . Pokud jich zde je několik set tisíc, je to přijatelné - ale když jich zde budou miliony a navíc nám budou chtít vládnout, tak už bude pozdě, bude zde jen velký bo.ndel a třenice. Lepší opatrnost včas než pozdě.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Nermuť Jan, 16.9.2010 20:32:42)
Odpovědět
Ano ať odsud odejdou Ti, co nám, vnucují svou kulturu- to jest Skopčáci.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Kalous, 16.9.2010 23:40:39)
Odpovědět
Ale Nermuti, mírni se, vždyť ti skopčáci zde byli už před Slovany, do r. 1918 zde byl úřední jazyk němčina, první čeští vlastenci psali vědecky většinou německy, vyšší školy byly německé - vždyť ta naše kultura je původem stejně napůl německá (Petr W řekne že napůl židovská). I židé mluvili mnohem více německy než česky. A naše ekonomika by nyní bez německé byla úplně vyřízená.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Nermuť Jan, 17.9.2010 14:10:33)
Odpovědět
Mimochodem doporučuji článek z Haló novin první stránka druhého dílu.
Je to ten článek o panu ministru zahraničí.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jahoda, 17.9.2010 20:24:08)
Odpovědět
Česká ekonomika je s tou Německou ryze v propojení.
A protože Němec má ůroveń a jak se to rýsuje,bude v budoucnu i v tomto směru maximálně soběztačný-a tato ůroveń bude poplatná i jeho spojencům a Česko k těmto spojencům naštěstí patří.
Česko a Německo jsou v současnoti tak velcí spojeci,jak tomu v minulosti ještě nebylo a Česká ekonomika z toho pouze a jedině těží.
Ale ty byjsi byl Nermuť asi radči..být tak Česká ekonomika v propojení s tou Ruskou,není-liž pravda?
Tedy nic proti Rusku,já jsem v podstatě rusofil..ale můj selský rozum mě říká,že bez politického ovlivňování by to spokjenectví s Ruskem asi nebylo..
Německo nás nechává v tomto směru na pokoji ,je to přece jenom demokracie západní Evropy a pokud ti to nedošlo s nacistickým Německem už nemá vůůůbec nic společného.
Což se o tom tvém Rusku asi říci nedá,protože ty poměry,které v něm zažila Stalinova generace v něm neustále panují a v dohledné době se v tomto směru asi mnoho nezmnění...co ty nato Nermuti..??
Jinak je ale dobře,že máme Rusko za zády a to v tom smylu,že si poradí s islaámským terorizmem a tím nás ochrańuje,ale jinak ať se radši drží zpátky a na svém,my přece jenom radši tu Ameriku a její svobodu a demokracii.
Ale bez demokratů v WH,, ovšemže.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Nermuť Jan, 17.9.2010 20:52:19)
Odpovědět
http://www.halonoviny.cz/articles/view/208459
Schwarzenberg mluvil o dekretech

BERLÍN - Český ministr zahraničí Karel Schwarzenberg včera vyvolal v německých médiích rozruch kvůli výrokům o Benešových dekretech.

V upoutávce na pořad televize ARD Kontrasty (Kontraste) prý v rozhovoru připustil, že lze uvažovat o zrušení dekretů. Televizní stanice nicméně podle ministra později přiznala, že jeho výroky zkreslila a omluvila se mu.

Podle přepisu inkriminované části rozhovoru, jak jej poskytla ARD, zněl dotaz, jak podle šéfa diplomacie diskuse (o dekretech) skončí. Z kontextu plyne, že tazatel měl na mysli, zda může skutečně dojít ke zrušení kontroverzních prezidentských dekretů. »Myslím, že je to v běhu. Zda bude jednou zrušení (dekretů) v parlamentu, je jiná věc. Ale není pochyb, že je čas na kladení otázek a už také zazněly různé české hlasy, které vůči tomu ukazují zdravou distanci,« řekl podle přepisu Schwarzenberg.

17. 9. 2010redakční zpráva
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 17.9.2010 20:35:32)
Odpovědět
Nermuti, musím s Vámi po dlouhé době souhlasit.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Jeeves, 16.9.2010 22:04:30)
Odpovědět
Islamofobie je pro Evropana velice vhodná fobie. A měla by "postihnout" co nejrychleji všechny! Že si tady nějaký drzý Arab bude otvírat hubu, to bych ještě pochopil,(když se jim to jinde daří). Ale, že tady hned najdou kolaboranty, to je otřesné!
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Bibiana, 17.9.2010 8:23:57)
Odpovědět
Fobie je přirozeným stavem člověka, je komopasem pudu sebezáchovy,přežití. Bez strachu by člověk jako druh nepřežil. Jsem vděčná své genetické výbavě i výchově, že mě vybavily tímto kompasem. FOBIE není nic NEGATIVBNíHO, to jenom manipulátoři se snaží nás ovlivnit z "nekalosti". Máme nejen právo, ale i povinost chránit svůj život, domov, svůj majetek, svoji rodinu, svůj národ, svůj stát!! A to nejen k vůli sama sobě, ale jsme tím zodpovědní těm , kteří nám toto vše předali, ale těm budoucím. Moji rodiče mě vychovali dobře, nepotřebuji převýchovu od všebudů, vševědů Eupomatenců. Jsem opatrná, homofobka, nestydím se za to, jsem slušný člověk.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(optimista, 17.9.2010 8:13:13)
Odpovědět
Význam diskuze na těchto stránkách vidím především v tom, že zde může dělat opravdu každý, aniž by byl nucen stáhnout si kalhoty.Smysl diskuze mi naštěstí s každým spláchnutím uniká.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Stallker, 17.9.2010 9:10:46)
Odpovědět
Nelze než souhlasit. Taky se nestačím divit...
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Sunny, 17.9.2010 13:20:01)
Odpovědět
Naprosto souhlasím s projevem pana prezidenta. "Znepokojení" pana Lhoťana a té jejich muslimské organizace považuji za zábavné. Mě například zase znepokojují vraždy ze cti, kamenování žen, tresty smrti za odpadlictví od víry, řezání hlav bezvěrcům, sebevražedné atentáty a celá řada dalších oblíbených muslimských kratochvílí.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 17.9.2010 18:37:31)
Odpovědět
nic zu toho v čeku není tak už nechte té trapné frašky, spasitelé Evropy před islámem :))
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Rudolf, 17.9.2010 20:54:44)
Odpovědět
Klaus ma pravdu.Nechceme tady muslimské žaláře, jako v Iranu kde vraždí děti a ženy,proto, že chtějí svobodně žít.Muslimy a mešitama to začíná.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 17.9.2010 22:15:45)
Odpovědět
11 let je v Brně mešita, začalo tím něco ??

Ve Vídni je více muslimů nežli v celé čr, přesto má Vídeň třetinovou kriminalitu než Praha.

Přesto, že zde nehrozí žádná ismalizace, myslím v česku, je to trapné a komické, i já jsem jako každý normální člověk proti mešitám, nepatří sem stejně jako synagogy, patří do sionistického světa.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Daniel Makay, 17.9.2010 22:21:15)
Odpovědět
No tak jsem si přízpěvky pěkně přečetl a musím konstatovat jednu věc, že Dan Kratochvíl by si se soudruhem Hitlerem mohl podat ruce.
Já netvrdím, že Talumud není antikrostovská satanská lež jako Korán. Ano je, je to něco odporného co Hospodin nenávídí. Je to výmysl pomýlených fanatických fundamentálních Židů. Ale pro pána krále, nevylévejme vaničku i s dítětem. Většina Židů jsou ateisté.ČR a Israel jsou dva nejvíce ateistické státy na světě. Pozor na to, nemluvme o Židech jako Kratochvíl to opravdu zavání brutální nenávistí. To je opravdu mimo mísu, Kratochvíl zde hovoří o hrstce fanatiků, ale prezentuje to jako celek. TO JSOU OPRAVDU GEBLSOVSKÉ MANÝRY ! A a´t se Kratochvíl neohání Biblí protože stále jen dokazuje, že díky svému tvrdému srdci nic nechápe a jde do pekla stejně jako muslimové. Bible nás nabádá abychom nepohrdali Židy, hovoří o nás jako křesťanech, že oni jsou kmen a my jsme na něj byli naroubováni a uvědomme si, že všichni učedníci včetně našeho Pána byli Židé. A nakonec i Pán Ježíš hovořil o tehdejších farizeích a zákonících jako o plemeni zmijí a obílených hrobech a to jsou dnes oni ortodoxní židovští bludaři.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 17.9.2010 22:59:54)
Odpovědět
Dan Kratochvíl by si mohl podat se soudruhem Hitlerem ruku, opravdu vtipné a výstižné a pravdivé.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 13:31:53)
Odpovědět
Dobře Hardy, tak já tedy už uplně mlčím, budu jenom citovat židy, aby to bylo politicky korektnější a názor si udělá každý sám :-)


rabbi Majmonid /Talmud/:

„Je třeba zabíjeti a vrhati do záhuby všechny zrádce Izraeli,
podobné Ježíši Nazaretskému a jeho stoupencům.“
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 13:22:11)
Odpovědět
makay, já se neoháním biblí to tu děláš ty :-))

Jenom jsem zveřejnil posvátnou židovskou knihu Talmud a proto jsem nacista, když napíšu pravdu ???

Je to těžký´unést fakt, že žid je stejný prase jako muslim, že to není bratr, unést vlastní omyl že judaismus a křetanství nejsou žádný jednostný vývojový náboženský celek a ale dvě protistojné víry, z nichž jedna se snaží zničit druhou ??

Ano, žils v omylu a nenadávej zato mě do nacistů, starozákonní pomýlenče.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 13:27:35)
Odpovědět
Ano, většina židů, to má fanatik Maky pravdu jsou ateisté ještě lépe řečeno komunisté, z 80 komunistických bosů socialistických zemí východní Evropy bylo 66 židovského původu.

Karel Marx - tvůrce komunismu se jmenoval vlastním jménem Mardoxej.

Lenin byl židomem pouze matce, stejně jako Hitler :-)

Ale tzřeba Lev trockij - Bernstein byl plnokrevným židem, atd.


Jste svědky, kdy zveřejnění židovské pravdy, politicky nesmírně nekorektního tématu je staropzákoním bludařem, židokřestanem makajem nazýváno nacistickým, čili jsou zastrašováni lidé kteří o židech napíší pravdu, útoky náboženských fanatiků, jako je Makay.

V přímém přenosu.



A aby to bylo pestřejší, přidávám další posvátnou židovskou knihu a citát z ní:

kniha Gorah:
„Muž smí dělati se svojí ženou, co se mu zlíbí, jako s kusem
24
masa, jež může jísti pečené nebo vařené podle chuti.“ Přišla si jednou stěžovati rabínu žena
na svého muže pro jeho nepřirozené sklony. Rabbi řekl: „Dcero moje, nemohu ti pomoci,
neboť zákon přináší tě v oběť.“Zobrazit/skrýt komentář | Zobrazit/skrýt větev | Zobrazit
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 18.9.2010 17:50:59)
Odpovědět
Dane ty tak štrašně kecáš a překrucuješ, zas jaká podoba s nacisty nebo komunisty, ti taky lhali kudy chodili.
Karel Marx byl židem, ale z židovství vystoupil, snad se i demonstrativně nechal pokřtít, i když byl vlastně komunuistickej ateista. Sepsal "Kapitál", jakýsi komunistický manuál, protože předtím existovali občas jacísí "utopičtí sociálisté", marxův termín, kteří dělníky nechtěli vykořisťoval, ale dělit se s nimi o zisk. Všichni posléze zkrachovali, nebo toho museli nechat. Marx, vůbec se ho nezastávám, si naivně myslel, že dělnická třída bude tou vládnoucí a že k tomu žádné továrníky nepotřebují. Jeho tatík byl poměrně movitej podnikatel v textilu a marx to vlastně myslel sám proti sobě, proti podnikatelům.
Lenin měl snad po pokřtěné pravoslavné babičce židovskou krev ke které se jako bolševik vůbec nehlásil a nepovažoval to za důležité.
Hitler, to je vůbec síla, neměl s židama společné předky, ač je podzření, že jeho matka, která sloužila snad u žida, mohla s ním mít něco, ale nehraje to s datumem narození. To vlastně nikdo neví, kromě Dana Kratochvíla, a Hitler všechno z dětství absolutně tajil.
Lev Trocký, ano to byl žid, i když pochybuji, že jako vůdčí bolševik,/trockizmus- permanentní revoluce/ se židem vůbec cítil. Navíc Stalin v poměrně krátké době po nástupu k moci všechny Kameněvy, Zinověvy, Trocký, Radek-Sohn a další odstavil nebo popravil nebo vyhnal. Bolševici židovské mozky využili při revoluci a krátce poté, pak je z těch nejvyšších míst odstavili. Židé zůstali maximálně na vedoucích místech v průmyslu.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Dan, 18.9.2010 18:37:20)
Odpovědět
schválně jsem přesně citoval z Talmudu, abych to objasnil, ty to jenom nechceš vidět :-)


židé použili komunismus k ovládnutí světa a né že komunisté zneužili ty magore židy, vždyť Mardochej i Iljič uljanov byli židé !!


Dohledám ti ten seznam komunistických potentátů židovského původu, je obrovský ! :-)

Jsou tam i jejich židovská jména..
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Hardy, 18.9.2010 20:41:55)
Odpovědět
No a co? Je to dneska pravda ? Není, židi udělali osudovou chybu, že svého času vsadili na komunizmus, nebo část židů. Dnes bych řek, že jsou židi jedním z nejpravicovějších národů světa. Proč?, protože je to pro ně ekonomicky i exitenčně zajímavější a ty kecy o židovským ovládnutí světa si nech někam do kabaretu, je to levičáckej blábol. Svět není potřeba ovládat, on by se ani nedal, lepší je dobře zvládnout svoji profesi, poctivě dělat a to přinese úspěch, každému.
speciálně pro židokřesťana Makyna :-)
(Dan, 18.9.2010 13:42:07)
Odpovědět
něco aktuálnějšího

po premieře filmu Mela Gibsna Umučení Krista uvedl americký vůdce židů, raby Clashon/vlastním jménem Gunerstein/:

" Křesťané zase předvedli svoji nenávist a lež naplno, zveličili umučení toho člověka jež nazývají bohem a ponížili tím celý židovský svět i národ izraelský, ostře protestujeme proti tomuto lhářskému filmu a jeho uvedení do kin "



To je Makay ty antinacisto sebemrskačkej tupej, tak muslim ti vadí, ale judaista to je bratr jo :-))

.. to je vidět že nejseš z křestanské rodiny, že seš z nihilistů samouk bez základu.
Re: speciálně pro židokřesťana Makyna :-)
(Aza, 22.9.2010 0:04:06)
Odpovědět
Moc mluvíš Dane. Z Tvých stovek slov plyne jen smrad, který s obsahem článku nesouvisí.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Ivoš, 22.4.2012 15:07:07)
Odpovědět
Bratře Danieli, uvažte ve své horlivosti pro židovský národ, že necitujete Bibli přesně.Týž list Římanům praví o některých Židech, že jméno Boží pro ně v porouhání je mezi pohany. Ten kořen olivy nejsou Židé, ale Pán Ježíš Kristus, srv. Jan 15,1-4. Jiný základ nepoloží nikdo, ani Vy, ani žádný rádoby mesiánský žid. To, co hlásáte, je jen módní učení, které se snaží vykompenzovat tzv. teologii náhrady a z ní plynoucí holocaust, je však jen snahou zalíbit se lidem, v tomto případě Židům. Jste-li dispenzacionalista, nemůžete ovšem jinak. Uvažujete o dvojím Božím lidu a není tedy divu, že musíte zvolit, který by náleželo odstranit ze scény. Bojím se, že tím jen přiléváte olej do ohně. V novozákonní době jsou pravidla spasení stejná pro Žida jako pro Nežida, Bůh nestraní nikomu, a jsem-li Žid, nejsem lepší člověk. Všichni zhřešili a jsou daleko od Boží slávy.
Re: Čeští muslimové zaútočili na Václava Klause
(Stará paní, 21.9.2010 1:59:55)
Odpovědět
CHÁPU POSTOJ PRESIDENTA KLAUSE .Celý náš právní řád je založen více méně na základě zcela jiném než právní podklady a názory na vztahy ke svobodě jednotlivce u muslimů a také mají muslimové zcela jiný názor na praktické právo, které velmi málo uznává u nich při hodnocení jiný názor a zejména mu chybí atribut milosrdenství.Toto náboženství je možné snad jinde ,ale nás by vracelo do středověku a něčím i do fašismu.Korán jsem četla a jeho interpretaci v muslímských zemí znám z tisku
ZRUŠTE ČT A VYHOĎTE JANEČKA
(ZRUŠTE ČT A VYHOĎTE JANEČKA, 29.9.2010 22:47:08)
Odpovědět
ZRUŠTE ČT A VYHOĎTE JANEČKA