reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
Vladimír Hučín - Hrdinům se neděkuje
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU

Autor: František Matějka | Publikováno: 20.9.2010 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Považuji za nutné se vrátit ještě jednou k tématu Romů v Evropě. To, co se děje nyní v Bruselu, totiž považuji ze strany Unie za skandální. Když se nebudeme bránit teď, bude každý další rok jen horší.

Právě proběhl summit Evropské unie, na jehož programu, ať už to nazývají jakkoli, je vznik „hospodářské vlády EU“, která by měla diktovat členským státům jejich základní strategie v oblastech hospodářské politiky, politiky sociální, ale i povinnost předkládat národní rozpočty Unii ještě před jejich schválením národními parlamenty. Nesmyslnosti centrálního plánování hospodářství v EU se věnuji poměrně pravidelně. Stejně tak odsuzuji jakékoli snahy o to, aby Unie měla sebemenší právo jakéhokoli zásahu do národních rozpočtů členských států. Vše, co se děje kolem Řecka, nemá s pomocí nic společného. „Pomoc“, kterou falešně vytvořilo vedení EU, má sloužit jen jako odůvodnění k tomu, že je nutné kecat i do národních rozpočtů. Kdyby nechali Řeky být, aby si vyžrali to, co si sami ve volbách nadělali, byla by to ta nejlepší pomoc k procitnutí z opojení rajským unijním plynem. Dnes se ale chci věnovat politice sociální, zejména pak tzv. „sociální inkluzi“.

Schválně se zeptejte lidí v okolí, zda vědí, co to je. Politici, zejména pak ti unijní, mají totiž vzácný dar na používání vznešených výrazů tam, kde se přímá pravda bez omáčky nehodí do krámu. Tak to přeložme: „Posláním programu sociální inkluze je podněcovat a kultivovat debatu o politikách sociálního začleňování sociálně vyloučených Romů na všech úrovních od politik samospráv přes legislativní úpravy a vládní koncepční materiály až k celoevropským strategiím. Východiskem jsou empirické sociálně-vědné a sociálně-politické výzkumy.“ Už máte jasněji? Nejde totiž o nic jiného, než o ještě brutálnější formu integrace Romů do většinové společnosti, a to jejich bezprecedentním zvýhodňováním „na všech úrovních od politik samospráv přes legislativní úpravy a vládní koncepční materiály až k celoevropským strategiím“. To vše na úkor a za peníze většinové společnosti.

Domnívám se, že premiér Nečas byl příliš korektní (a doufám, že to není kvůli tomu, aby protlačil Topolánka na pozici šéfa energetiky v OECD – více zde), když včera prohlásil v reakci na spor Sarkozyho a Barrosa větu: „Členská země má právo vyžadovat dodržování svých vlastních zákonů.“ Já jsem, na rozdíl od premiéra, přesvědčen, že (nejen) členská země má povinnost dodržování svých vlastních zákonů vyžadovat, nikoli jen právo. Ona Nečasova formulace je totiž zase tak trochu z kategorie lidoveckého „asi ano, možná ne“. Uplatnit právo totiž není nezbytně nutné, zatímco splnit povinnost je zavazující.

Bez souhlasu všech států sedmadvacítky na aktuálním summitu žádná „hospodářská vláda Evropské unie“ nevznikne. Představa, že tato společná vláda znamená pro Českou republiku další vlnu povinné solidarity s takovými, jako je Řecko, Portugalsko, nebo Španělsko, a že součástí této společné vlády je i sociální politika, jejíž součástí je „sociální inkluze“, tedy další násilná integrace Romů do většinové společnosti proti její vůli, je pro mě zcela neakceptovatelná. Současná vláda slíbila ve svém programovém prohlášení, že jakýkoli další přesun práv na Unii se neobejde bez referenda v České republice. Vznik hospodářské vlády Unie za takový přesun jednoznačně považuji.

Schvaluji postup Francie proti těm, kteří dělají bordel na jejím území. Chci věřit, že stejným nekompromisním způsobem bude postupovat i v případě dalších přistěhovalců z řad muslimské komunity, kteří na perifériích páchají trestnou činnost a vandalismus. Chci věřit, že se i ostatní členské státy přestanou konečně nesmyslně bát nějakých připitomělých postihů Evropské komise, jejíž členové nikdy v životě nevkročili do míst, kde dosavadní „sociální inkluzí“ lidé každý den doslova trpí.

Každý Rom, který přijde a zaklepe na dveře se slovy „chtěl bych k Vám, budu respektovat pravidla hry a budu se maximálně prací snažit, abyste na mě nemuseli nikdy doplácet“, je vítán. Koneckonců si přiznejme, že i mezi většinovou společností je řada vyžírků. Ale aby mi někdo z Bruselu plošně diktoval „na všech úrovních od politik samospráv přes legislativní úpravy a vládní koncepční materiály až k celoevropským strategiím“ za další desítky miliard eur, že se o skupinu lidí, která dělá bordel po celé Evropě, postarat prostě musím, tak to by si snad zasloužilo i pár facek. To nemá se svobodou, které mají unijní politici plnou hubu, nic společného. Právě politická korektnost a servilní přitakávání předchozích vlád nás zavedly do těchto problémů. Je čas začít říkat jasné NE, pane premiére.

reklama
3715 čtenářů | 27 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Nermuť Jan, 20.9.2010 13:51:32)
Odpovědět
Cigáni v jiných civilizacích mají přínos. A v Západní nedávají nic.
Pan Matějka tvrdí: Problém je v Cigánech.

Ne problém je u pana Matějka.

Cigáni tvoří hodnoty. Ale jsou to jiné hodnoty než té převládající společnosti. To je přirozené. Vždyť jsou jiní.

Dejte jim možnost tvořit ty jejich hodnoty. K tomu je potřeba láska k Cigánům, úcta k nim, jako lidem a slušnost. A sám něco tvořit.

Agresivita vůči nim je důkazem primitivismu pana Matějky a ne Cigánů.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Katka, 20.9.2010 14:03:50)
Odpovědět
Marně dumám.... Jaké hodnoty máte na mysli?
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Nermuť Jan, 20.9.2010 16:56:39)
Odpovědět
Třeba dřív v USA to byli tzv. Westmani. Ano to byla Cigánská komunita.
Nebo dnes dodávají Rusku informace lépe než rozvědka.
Možná byste měli vědět,že to byli Cigáni, kdo v Rusku bojují s Islámisty. To oni dodávají zprávy Ruské vládě. Neocenitelné zdroje zpráv.
A také bojují. To oni vypátrali většinu teroristů. Přitom stačilo tak málo. Putin jim dal pár maringotek a platí jim zajímavé informace.
Podobně funguje i ME5.

http://www.youtube.com/watch?v=FCZNfeWGTkQ&feature=fvsr

Nebo třeba v ČR opravili Pravoslavný kostelík v Rokycanech.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Petr 2, 21.9.2010 7:26:20)
Odpovědět
Ty Niktoši,chci se vás zeptat,když jste provedl takový rozbor přínosů těch Roomů,zdali nevíte jaké národnosti byl Džejms Bond?Nebyl náhodou taky cigán?
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Nermuť Jan, 21.9.2010 8:58:10)
Odpovědět
Ano, Bond byl vlastně Cigán.
Cigáni jsou společenství kočovníků ze všech národů.
Jenže Bond kočoval, aby chránil svou vlast, nebyl v tom princip života.

Ještě k Vám, když nás rozeženou po světe, tak mohou být i z nás Cigáni.Že nás vyspělá Evropa považuje za parazity a zloděje a chce nás vyhnat,ta snad víte.

I když my se budem spíš podobat Židům.

Nám je nadáváno stejně, jako Cigánům v EU.

Výrok Čunka:
Ano rozvrátili jsme rodinu v ČR, byl to politický problém, důležitý k osídlení ČR Němci.

Todle si ten tatrman dovolil říct před celým národem v diskuzním kroužku.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Petr 2, 21.9.2010 9:09:22)
Odpovědět
Dobrý den pane Niktoš.
Konečně jsem vás začal chápat.Vy jste běloch ,vaše babi byla indiánka ,váš děda byl z Číny,ale nebyl Číňan a Vaše děti se podobají prapůvodnímu obyvatelstvu z Afriky.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Láďa1, 10.1.2011 13:51:27)
Odpovědět
Na začátek musím říct, že jsem ze severních Čech... Tudíž jsem se náramně pobavil:oD Už jste vůbec někdy viděl cigána na vlastní oči???
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Dan, 20.9.2010 17:18:31)
Odpovědět
Hodnoty? Množeji se a jsou za to placeni.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(dub, 20.9.2010 23:06:57)
Odpovědět
Nedumejte..on je blb..
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Kalous, 20.9.2010 14:13:37)
Odpovědět
To máte pravdu Nermuti, c.ig-áni mají přínos v jiných civilizacích. Třeba někde v mlhovině Andromedy. A jaké tam tvoří hodnoty - kopou zavlažovací kanály (nejsou tam Ukrajinci), nemusí do školy (není tam škola) a v přírodě je spousta volných koní a drůbeže (nikomu nepatří, takže krádež tam neexistuje). Ani jim tam nedělá problémy pohádka o kocourovi Mikešovi, nechytají toulavé kočky a psy.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Karkulka, 20.9.2010 21:24:28)
Odpovědět
Máme všichni stejná práva, máme všichni stejné povinnosti. Je mi jedno jakou má kdo barvu kůže a k jakému etniku se hlásí - klidně může být fialový s oranžovými blesky, ale musí dodržovat pravidla hry. Nejsem zastáncem toho, že ten, kdo žije i z mých daní a nějaké povinnosti mu neleží ani v patě, v době, kdy bere sociálku, funguje jako "národní buditel" (ve dne se dospí), by se měl ještě dovolávat na svá práva a obviňovat všechny kolem z těch křivd, co se mu dějí. Západ nás káral jako malé fracky, že se k nim neumíme chovat a teď co? Zjistili, že to, že tuto problematiku vyřeší bez ztráty kytičky je stejně pravděpodobné jako výroba perpeta mobile. Žijí tady stovky let a ještě nepochopili pravidla hry? Je pozoruhodné, že jiná etnika, která dorazila nedávno a z úplně jiných podmínek, se dokázala naučit velmi rychle, co se považuje za normální.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Nermuť Jan, 21.9.2010 9:07:19)
Odpovědět
Musím dodat, že jsi tupá.
Evropa chce vysídlit Slovany z ní.nadávají nám stejně jako Cigánům, muslimům a Židům.
Ono se to, co říká dá říci také takhle:
V Německu žije mnoho národů, on i pochopili, co se patří a přizpůsobili se. Stali se z nich Němci. SLovani to nedokázali ani za 1 500 let, proto je chcem vyhnat.

Možná byste měli vědět, že už se prodávají naše domovy na Západě. Že už je rozdělena naše země.

Máme jen dvě možnosti:
1, revoluce proti NATO, spolu s Ruskem máme 99% šanci na úspěch
2, sedět s rukama složenýma a čekat až nás vyženou

Proč sem píše redakce ty odpornosti typu Matějka a Esmeralda.
Buď to jsou rasisti a myslí to doopravdy.
Nebo nás chtějí probudit.

P.S.: Ještě je třetí možnost. Že sem přijdou Rusové a nebudou se nikoho na nic ptát. To by bylo vůbec nejlepší.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Láďa1, 10.1.2011 13:54:09)
Odpovědět
Nerozumím jak člověk jako ty může mít vůbec povoleny vycházky...
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(jand, 23.9.2010 18:49:22)
Odpovědět
Jsi nemocný....
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Lojza z paseky, 20.9.2010 18:03:55)
Odpovědět
Mně se to tedy líbí, kterak dostávají žabožrouti zahulit. To, co s Němci vybudovali pomocí lží, podrazů, výhrůžek, uplácení - to se teď obrací proti nim. Lhostejno, na čí straně je pravda.
A když se stane zázrak, třeba si i takovej Sarkozy uvědomí to, co ví každej loza z paseky. Totiž, že kdo s čím zachází, tím také schází.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Drak, 20.9.2010 18:28:05)
Odpovědět
Obávám se, že za cikány, vykukují šesticípé hvězdy, které skrze cikány testují kam až mohou zajít. Už teď jsou nalezlí všude.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Kalous, 20.9.2010 20:44:01)
Odpovědět
A reakce u těch smavých velký křik, u těch šesticípích pořádný šlehanec (viz pád Topolánka).
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(vizír, 21.9.2010 9:18:22)
Odpovědět
Dokud židy a jejich havly,uhly a kocáby necháme ovlivňovat situaci v naší zemi tak bude stále jenom hůře,bude více zločinu(zejména skrze jimi ze všech sil v lumpárnách podporované cikány a minulé a pokusy havlistů dovézt sem alespoň 100000 arabů a černochů), bude méně svobody(skrze židovský NGO fašismus) a více chudoby(protože někdo ty úroky židovským bankám musí zatáhnout) , posledních 20 let v našem židohavlistánu je jasným důkazem kam židovský vliv vede .. židi nenávidí tuto zemi a tento národ ,tak jako všechny ostatní země a národy.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Petr K., 20.9.2010 21:50:10)
Odpovědět
Souhlasím s autorem.Pravdou také je,že se na dnešním stavu nesoudnosti vůči romům,uplácení za klid a tlumení krádeži a zločinosti, podepsali již komunisté,ale vrcholu dosáhlo placené nicdělání a množení,až po řízeném předáni moci v listopadu 89.Důvodem byl nástup tzv.ochránců práv menšin, před údajnou diskriminaci,např.Uhl,Stehlíková,Kocáb a spousta dalších,kteří si na tom budovali karieru i živnost.Jestli se unie nevzpamatuje,tak na to existenčně dojede,neboť je vidět nástup silně pravicových stran v Evropě,z posledních v Maďarsku a Švédsku.U nás vystoupil přímo se zákazem strany Pecina,ale řešit důsledky a neřešit dvacet let příčiny,nebude mít dlouhodobý efekt,zvláště v období škrtů.Otázkou totiž je,zda i v roce 2011 budou nikdy nepracující romové brát stejné podpory jak uváděla starostka Řápková(pětičlená rodina celkem dostávala 24 000Kč).Za kolik budou žít po škrtech rodiny hasičů,záchranářů,policistů,pracujících,tvrdě pracujících a ještě v riziku. Co matky,samoživitelky s minimálni mzdou již pět let nevalorizovanou a opět dle Drábka bez výhledu na zvýšeni i když ceny pečiva budou růst již od října.Jak dlouho jde pracující většinu obelhávat a potlačovat i názory, které poukazují na tento extrém a diskriminaci většinové populace naopak vydávat za rasistické a xenofobní?A podporovat imigrací z muslimským zemí znamená ještě si vytvářet další neřešitelné problémy, náboženské,kulturní i zaměstnanecké,neboť práce není ani pro vlastní občany unijních zemí,díky otevření evropských trhů Číně.Chceme občanské nepokoje,nebo ještě něco horšího?Jsou tak někteří bruselští politici hloupí a krátkozrací,nebo jednají účelově z důvodů nám neznámých?Toť otázka.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(hali beli, 21.9.2010 8:59:30)
Odpovědět
I já z hlediska vyššího principu mravního schvaluji....Záchrana evropské civilizace je vyšší princip!!!
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Hali beli, 21.9.2010 9:06:19)
Odpovědět
Konfliktu civilizací se nevyhneme, už jsme ve víru, ze kterého nelze zpět! Bojím se Klausových vizí, i těch nevyřčených, vždycky měl pravdu. Vizionáře vyháněli, upalovali, Klause plánovali prohlásit za blázna, přelet nad kukačím hnízdem nevyřčených.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Petr 2, 21.9.2010 9:18:29)
Odpovědět
Před padesáti rokama nás bylo 2,5 miliardy.Dnes nás je 7miliard-umíme léčit,mor už neznáme,tak co zbejvá týhle planetě,aby se mohla bránit proti nám LIDEM ???
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Niky, 21.9.2010 17:42:25)
Odpovědět
Václav Klaus je génius a velký vlastenec,proto ho polovina debilního českého národa nenávidí!
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Ida, 21.9.2010 20:33:50)
Odpovědět
Souhlas s Vami naprosto, p. Klaus je svébytná osobnost s dobrým pohledem na dění ve světě. Já s ním souhlasím a je nás určitě více než polovina :))) Až s ním bude sympatizovat i ten zbytek, bude už pozdě (i na hrdinství).
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Petr 2, 21.9.2010 7:39:47)
Odpovědět
Další dobrej článek,kterej přímo navazuje na ten včerejší.Mám k tomu poznámku na uvážení: zbyl nám tu jeden Kocáb(kterej momentálně nemá žádnou práci)tak co ho poslat do Brusele?Třeba by se ukázal v tom nejlepším světle a Hujeři by měli o starost méně.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Ida, 21.9.2010 21:21:27)
Odpovědět
S článkem pana Matějky nelze nesouhlasit, byla bych radši, kdyby někdy pravdu neměl. O Kocábovi se nedá snad už ani vtipkovat, spousta lidí se musí stydět za jeho osobu. Podrazáci v bigbeatu moc netahnou, tak si myslím, že za čas opravdu nějakou tu stoličku v Bruseli zasedne.
Re: Legalizované znásilnění společnosti Romy. „Sociální inkluze“ EU
(Láďa1, 10.1.2011 14:01:06)
Odpovědět
S článkem nelze než souhlasit. Až si budou romové plnit své povinosti se stejným úsilím jako se dožadují svých práv, tak se na ně bude pohlížet stejně jako na ostatní... Do té doby by neměli od jakéhokoliv státu vidět ani korunu (natož nějakou rovnost).