reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
EU Book shop
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 30.9.2010 | Rubrika: Islám
Ilustrace

23.9.2010 7:27 - Prezident republiky Václav Klaus se minulý týden při návštěvě Vysočiny podle Mediafaxu vyslovil proti stavbě nových mešit v České republice. Systém otevřených hranic Schengenského systému označil za nerozumný krok. ParlamentníListy.cz se zeptaly předáků ODS, zdali souhlasí se zakladatelem své strany. O reakci jsme požádali i politiky dalších stran.

Prezident Václav Klaus dále uvedl, že území České republiky nemá tradici v budování mešit a proto jejich výstavbu nepodporuje. Za strašný omyl pak označil budování multikulturní společnosti.

ODS souhlasí s Klausem

U občanských demokratů nalezl prezident pochopení. Předsedkyně Poslanecké sněmovny a místopředsedkyně ODS Miroslava Němcová míní, že Klausův postoj je správný. „Tolerance musí existovat z obou stran. Nevím totiž o tom, že by bylo možné stavět katolické kostely v muslimských zemích. Takže v tomto má pan prezident určitě pravdu," řekla ParlamentnímListům.cz Němcová.

Předseda Senátu Přemysl Sobotka si myslí, že lidé, kteří do naší země přicházejí, by se měli přizpůsobit našim zákonům a našim zvyklostem. „Měli by respektovat křesťanský charakter základů naší země a civilizace, a proto nejsem příznivcem budování mešit v naší zemi," souhlasil s Klausem Sobotka.

„Velice souhlasím. Dokud je ve většině muslimských zemí trestné agitovat pro přestup mezi vyznáními natož stavět kostely, pak není důvodu povolovat mešity. A multikulturalismus je veliký omyl," řekl redakci místopředseda poslaneckého klubu ODS Marek Benda. "Určitě s panem prezidentem souhlasím. Mešity nepatří do našeho kulturního kontextu," uvedl europoslanec a člen výkonné rady Hynek Fajmon. 

Schwarzenberg: U nás mešity, u nich kostely

Odlišný pohled má však předseda TOP 09 a ministr zahraničí Karel Schwarzenberg. „Je-li v dotyčném městě dostatečný počet věřících, tak by měli mít možnost pořídit svou svatyni, nezávisle na tom, jestli je to kostel v muslimské zemi, či mešita u nás," odpověděl ministr.

Kritický k výstavbě mešit je naopak jeho stranický kolega a poslanec TOP 09 Daniel Korte. Multikulturalismus je podle něho blud. „Mešity u nás bych nepovolil. Mešita je uzavřený prostor, kam není volný přístup jako například do kostela či synagogy. Vzhledem k islámskému terorismu to znamená i bezpečnostní riziko pro tento stát," míní poslanec Korte.

Redakce dále oslovila premiéra Petra Nečase, místopředsedu TOP 09 a ministra financí Miroslava Kalouska, předsedu VV ministra školství z Věcí veřejných Josefa Dobeše, místopředsedu strany a ministra dopravy Víta Bártu, předsedkyni poslaneckého klubu VV Krystýnu Kočí, místopředsedy ČSSD Zdeňka Škromacha a Lubomíra Zaorálka i předsedu KSČM Vojtěcha Filipa. Ti však na dotaz nereagovali.

Wilders a Zeman

Proti islámu a mešitám v Česku se již dříve vyslovili další politici. Například senátor ODS Jiří Oberflazer, který do Česka pozval liberálního antiislamistu Geerta Wilderse, by si dle vyjádření pro ParlamentníListy.cz nepřál, aby se charakter české krajiny proměnil tak, že by na kopečcích byly kostelíky a kapličky zastíněny minarety. "Nikomu nechci upírat svobodu jeho víry, ale trvám na tom, že nikdo nesmí upírat nám naše tradice a víru našich otců," uvedl senátor.

Islám již dříve kritizoval například Miloš Zeman, který uvedl že "základním konfliktem ve 21. století bude konflikt mezi euroamerickou a islámskou civilizací. Mezi náboženstvím lásky a náboženstvím nenávisti".

ČSSD proti masové imigraci

Z učení islámu jako takového podle místopředsedy ČSSD Zdeňka Škromacha vyplývá, že potlačuje občanská práva například žen. Země západní Evropy podle Škromacha nezvládly začlenit imigranty do většinové společnosti a Česká republika by se z toho měla poučit.Na nebezpečí masové imigrace upozorňovala sociální demokracie i v případě takzvaných zelených karet, které měly umožnit imigraci kvůli přísunu pracovních sil z neevropských zemí. Proti kartám ČSSD hlasovala.

„Já jsem byl vždy přesvědčen, že Česká republika by se měla vyhnout chybám, ke kterým došlo v ostatních zemích západní Evropy. Mám na mysli to, co se stalo ve Francii a v Německu. Země, ve kterých vznikla poměrně rozsáhlá ghetta obyvatelů Turků, Arabů. Vznikla tam celá předměstí, ve kterých jsou dnes poměrně velké dramatické sociální problémy. Ve Francii jsou zapalována auta. Ty země viditelně obtížně hledají schopnost si s přívalem těchto nových etnik, kultur, národů poradit," řekl ve sněmovně v srpnu 2008 Lubomír Zaorálek.

„Četl jsem nedávno práci jednoho Francouze, který říká, že Evropa se během 30-50 let promění tak, že se nepozná. Díky přílivu migrantů bude ztrácet svou kulturní identitu, svůj civilizační styl," dodal tehdy Zaorálek. Proti mešitám a islamizaci se naposledy vyslovila také šéfka Suverenity Jana Bobošíková. "Jsme kategoricky proti stavbě mešity v Hradci Králové i dalších mešit. Chceme hájit náš křesťanský prostor," uvedla.

Více k tématu:

Antiislámští facebookáři velebí Klause. Nechce mešity

Oberfalzer: Nechci, aby v Česku byly kostelíky zastíněny minarety

Zemanovec Hönig proti muslimům: V ČR vás nechceme

Brněnští muslimové se zlobí na Zemana. Podají na něj trestní oznámení

 

reklama
2692 čtenářů | 87 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(RAdo Skydancer, 30.9.2010 6:52:36)
Odpovědět
Obecně bychom se měli ovšem také zamyslet nad situací, kdy by chtěl stát diktovat církvím to, jak mají oslavovat a vyznávat Boha, jaké stavby mohou nebo nemohou využívat a dokonce to nařizovat místním obcím. Každý opravdový konzervativec by měl před takovým vývojem varovat, byť by šlo o muslimy: Dneska oni, zítra budou zakazovat kostely protože již někde jinde ve světě se nestaví a lidé tam málo chodí atd. A pak zase přišly na řadu synagogy, že ... Církevní tajemníky již opravdu nee přátelé. Pokud se rozhodne obec a místní lidé, že na svém katastru mešity nechtějí, tak je to OK. Ale nechejme co je císařovo císaři a co jest Božího Bohu. Hezký den.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 30.9.2010 8:50:04)
Odpovědět
To jsou velmi scestné názory - jsou také mezi islamisty konzertvativci a liberálové? Prakticky ne - u nich nejde o náboženství jako soukromou věc, ale o životní styl (včetně práva šaría) který jsou dle Koránu povinni vnutit ostatním. Právě že zde chceme zachovat konzervativní a liberální hodnoty - tak nesmíme připustit volné šíření islámu, který zde nikdy nebyl a nepotřbujeme ho! Kdyby něco takového jak Vy řekl někdo třeba v Pákistánu ve prospěch křesťanství, už má smyčku na krku (nebo kamení na hlavě).
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 9:38:41)
Odpovědět
Ne Kalousi, my nejsme Pákistán, jsme svobodná demokratická společnost, pokud si semka islamisty pouštíme a to je ta chyba, musíme je nechat žít, ne dominovat, ale žít.

Pokud Klaus chce Turecko v EU, musí chtít logicky i mešity, jinak si protiřečí.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Ka, 30.9.2010 11:08:00)
Odpovědět
Islamisty sem můžeme pouštět, ale regulovaně. A můžeme je nechat i žít, dokonce ať se modlí v soukromí v nějaké motlitebně, která zapadne do výstavby. Ale žádné mešity na oslavu Alláha, žádní muezzini. To ať si nechají v Turecku - Turecko do EU nepatří! To zase u Klause zvítězil volný trh - nebyli by zde špatní dělnáíci Turci, abychom měli více nezaměstnaných - mohli by nahradit naše popeláře jak ve Vídni ap. a naši by mohli být pohodlně na podporách. Díky, stačí Ukrajinci, Vietnamci a Mongolové - Turky ať si nechají Němci.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 8:51:46)
Odpovědět
Toto je naprostá pravda, mnozí zapoměli že je zde nějaký pátek už svoboda vyznání,a le to národní socialista Klaus nechápe.

Dále připomínám, že mnohem více nežli 2 mešity v česku mě znepokojují výroky pana Klause o nutnosti přijetí muslimského Turecka do EU a mrzí mě že si jich redakce nevšimla.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(JardaB, 30.9.2010 13:58:08)
Odpovědět
Dane,problém je,že zde nejde pouze o náboženství,ale toto náboženství zasahuje aktivně do politiky.Asi by se Vám nelíbilo,kdyby faráři u nás zasahovali do politiky.To bylo ve středověku,ale dnes? A to zákon šaria činí.Tady to jde nad rámec náboženské svobody.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 17:54:58)
Odpovědět
Víte že existuej KDU - křesťansko demokratická unie ?


Víte že evropští křesťané jsou nejsilnější politickou frakcí v Bruselu, že např. nejmocnější žena světa Angela Merkel je členka křesťansko politické strany ??

Asi ne že ? :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(JardaB, 30.9.2010 18:32:12)
Odpovědět
Pokud chcete srovnávat ,tak jde o nesrovanatelné.
Tak jak jste Vy chytrej jsem také.Nemějte obavy.Takové reakce ,kde se snižuje inteligence toho druhého ,nemá úroveň.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 22:10:00)
Odpovědět
Inteligenci bud máte nebo ne nedá se snížit přízpěvkem a mimochodem tento váš výrok :

ale toto náboženství zasahuje aktivně do politiky.


nebylo možné nekomentovat, víte oto v té dskuzi jde, vyjádřit svůj názor, ten váš ikdyž s ním souhlasím byl poněkud ne zcela vyvážený..
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Zay, 30.9.2010 14:22:21)
Odpovědět
Samozřejmě ANO zákazu budování mešit kdekoliv v Evropě. Nedůveryhodně to ale zní od zarytých ateistů (př. Klaus, Bobošíková). Proč se odvolávají na křesťanské kořeny Evropy, když jim samotným tento odkaz nic neříká? Navíc Klaus i většina jeho ODS podporují vstup Turecka do EU, takže jeho boj proti mešitám v ČR je neupřímný a zřejmě to v hloubi duše vůbec nemyslí vážně.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 30.9.2010 15:34:44)
Odpovědět
A Vy si nemyslíte, že evropská civilizace se opírá o antickou či židovskou tradici? Jak často zapalujete plamen předků v posvátném hájku abyste polyteistické tradici dostál?

Ateismus nevylučuje zásadní význam, který mělo křesťanství v primitivnějších dobách, dnes je však křesťanství jen souborem historických pohádek.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 17:52:39)
Odpovědět
1/Tak předně Evropa se o židovskou tradici neopírá, to je fáma new worldářů včele s Klausem členem židovské lože, my jsme civilzace postavená na anticko-křesťanských kořenech či základech, o ně se opíráme.
O židovské tradice se na celém světě opírají jen a pouze židé a Izrael, jinak nikdo :-)

2/ Křesťanství může být jen těžko minulostí při existenci více nežli 2 miliard křesťanů, je to nejrozšířenější a nejmocnější náboženství aktuálního světa a dominuje stále i Evropě :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Karkulka, 30.9.2010 21:26:48)
Odpovědět
Starý zákon je přece součástí bible nebo už se to změnilo? A ty 2 miliardy křesťanů jste vzal odkud? U nás je značná část křesťanů jen "papírových".
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 22:17:46)
Odpovědět
Starý zákon je Hebrejská bible a je uváděn pouze pro orientaci a vysvětlení co předcházelo příchodu mesiáše v malé Asii, celý je určen tématicky jenom židům na ně se obrací, nikoliv na křestany a není pro křestany závazný, je to Smlouva Jahvy a Mošeho o židech a pro židy.
Pro křesťana je platný nový zákon, ale až od kristovi smrti a práce apoštola Pavla existuje pro křeštany určené náboženství.

Je třeba drazně rozlišovat mezi těmito 2 náboženstvími a kulturami jsou v mnohém protichůdné a v ostrém rozporu.

O židovské kultuře a civilizaci toho většina křesťanů ví pramálo prakticky nic, to je otázka Tory a Talmudu, popř. dalších knih.

My jsem od židů převzali desatero a upravbili si ho, oni jej převzali od Egypťanů atd.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 5:29:19)
Odpovědět
Můžete citovat, kdo přesně tvrdí, že Starý Zákon je pouze orientační a pro křesťany nezávazný z nějakých zřejmě grafomanických a literárně-estetických důvodů přilepený k NZ? Ani NZ, ani otcové, ani středověcí teologové, ani dnešní teologové nic takového netvrdí. Možná byste s tímto svým postojem měl něco dělat - uvažte, sv.Dan od Brna...

Na druhou stranu zase tvrdit, že Paletina je v malé Asii... Říkeje prostě Palestina, když už neznáte rozdíl mezi "malou Asií" a "Předním východem".
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:25:17)
Odpovědět
Východu se říká blízký a ne přední ano, ta malá asie asi není uplné vyjádření.


Podívejte tato debata je bezpředmětná, pokud je pro vás závazný starý zákon zasloužíte smrt za práci v sobotu například... vidíte tu komičnost jak jste si naběhl :))

Jak může být Mošeho smlouva s Jahvou, celá se obracející na židy závazná pro křestanské etnikum, které v té době vůbec neexitovalo ??

Starý zákon není závazný už ani pro konvertované židy judokřestany, ale pro pohanokřestany je to pouze informační záležitost, jestli nejste uplný hlupák tak to chápete, pokud ovšem ne, běžte zabýt svoji ženu zato že zhřešila, zákon pomsty vám fandí, milí hbrejský bratře :-))

Ale vážně, aby bylo možno pochopit nový-křestanský zákon je dobré znát co předchgázelo příchodu J.K. nic z toho není pro nás závazné, pokud najdete jedinou zmínku ve starém zákoně kdy se on obrací na nás tehdejší pohany nebo křestany, pak vám uvěřím, já tamn vidím jenom samé promluvy k židům, i destaero donesl z Egypta Mojžíš jenom židům o n i Kristus se v novém zákoně obrací jen na židy - možná jste si toho všiml :-)
Ale po svém smrti a vzkříšení zklamán z židů prostřednictvím sv. Pavla pak už i na nás,ale s židovskou smlouvou na nás nechodte, mimochodem, dnes je na západě 4x prodávanější nový zákon nežli celá bible, proč asi :-)

Další neználek.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 30.9.2010 21:32:51)
Odpovědět
1) V tom s Vámi souhlasím, nicméně židovská tradice je nesmírně oblíbená pověra, takže jsem ji uvedl.

2) To na situaci nic nemění, křasťanství opakovaně triumfovalo v dobách, kdy mu věřila sotva desetina této planety. Dnes nemá co nabídnout.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 22:20:32)
Odpovědět
Kdyby nemělo co nabídnout nebude se k němu hlásit přez 2 miliardy lidí ze všech top civilizací, s vyjímkou Japonska jsou všechny země G8 křesťanské a to vč Jižní Koreje.

Raději to formulujte tak, že nemá co nabídnout Vám, to je přesnější :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(|modrá ptica, 30.9.2010 19:30:23)
Odpovědět
A co tak obrátil Přemysl Sobotka? Najednou s Klausem souhlasí? My si ještě pamatujeme, jak se rozlobil na potížistu V. Klause, když odmítal podepsat LS, jak dokonce prohlášoval, zad NELZE KLAUSE s funkce prezidenta odevolat!! Předseda senátu Přemysl Sobotka odmítil žádost vystoupení na senatní půdě
holanského senátora, který chtěl seznámit české senátory s problémy spolužití s muslimy v evropských státech.
Pře´mysl Sobotka , kam vítr, tam plášť , dnes se mění politika ODS v přístupu Eu a Přemek Sobotka je už zase v zákrytu. Nikdy\jsem tomu
člověku nevěřila má ambice stát se prezidenským kandidátem , pán |Bůh s námi a zlé pryč!!!
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 30.9.2010 20:26:15)
Odpovědět
Klausova největší chyba je, že podporuje vstup Turecka do EU. Turecko možná tak za 50 let, teď na to nemá, ani morálně, ani ekonomicky, ani civilizačně. Byl by to jen obrovskej pytel problémů.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 30.9.2010 21:55:58)
Odpovědět
Glosátore, ty pi.to-mosti o evropské kultuře vzniklé na semitské židovské tradici už na těchto diskusích byly stokrát vyvráceny, zřejmě jste je nikdy nečetl. Vše znovu opakovat je zbytečné.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 22:27:19)
Odpovědět
V Evropě na Judaismu nic nevzniklo, to je jasné, ale co se týká křesťanství tam je třeba rozlišovat 2 zcela odlišné proudy hned odpočátu, judokřestanský, ten prakticky zanikl už dnes defakto v malé Asii neexistuje - představován sv. Petrem a evropský, řekněme pohanokřestanský sv. Pavlem z Tarsu a to je dnešní křestanství, bez obřízek, sabatu, synagog, s vepřovým a krví pešutu atd.

Judokřestanství skutečně na počátku kristovi církve existovalo, ale zaniklo, neujalo se a Pavlovo evropské se později rizdělilo na řecké a římské a to je skutečné dnešní křestanství.

čili nelze hovořit ani otom že je pokračováním judasimu, to naše rozhodně není je mix antiky a křestanství sv. pavla z Tarsu :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 5:18:08)
Odpovědět
Svérázná úvaha, máte pro tuto teorii, Dane, nějakou oporu, či jste si ji jen tak vymyslel, by řeč nestála a Vy nebyl za neznalého? Petr přirozeně nepředstavoval jakýsi židovský proud v křesťanství - už proto ne, že jako jeden z posledních žijících pamětníků Krista by pravděpodobně jeho slovo dalece převážilo slovo Pavlovo...ovšem oni se na všem shodovali. Určité problémy, které představovali Židé v církvi (například s požadavkem obřízky) řešili podle Bible oba hlavní věrozvěsti ve shodě. Rozhodně v církvi nikdy neexistovaly takové proudy, o nichž mluvíte.

Mimochodem, Pavel byl hrdým dědicem svého židovského rodu. Co třeba Skutky, 21, 39: "A Pavel pravil: 'Já jsem žid z Tarsu...'"?

Kalousi, nebylo to zde vyvráceno nikým menším než mnou samým už před několika lety. Nicméně, vyvrácení na euportálu pravděpodobně nestačí, uvážíme-li, že je to tvrzení opakovaně se objevující v médiích i učebnicích po celém světě. Proto ho uvádím.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 8:22:51)
Odpovědět
Samozřejmě, Pavel z Tarsu byl pokračovatel, ač učinil některé praktické změny. Kř. učení založil Kristus hlavně se sv. Petrem. "Petře, tys skála, na které vybuduji svou církev".
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:35:24)
Odpovědět
Znovu, ty mluvíš o původní judokřestanské církvi kristově - Petrově, mimochodem i petr zdradil pak Krista a zapřel ho že, zbabělec židovský, ale nic méně po vzkříšení bylo vše jinak a to vy ignorujete, původní kristova církev nám určená nebyla, tys nečetl bibli ??

Ke komu mluví Kristus k pohanům, nebo naopak kde jsou pohané tam nechod ?,
jenom k židům !!

Chlapi co jste se učili v náboženství ??



Teprve po vzkříšení posílá za námi Pavla zklamán z židů, ty skálo.

A co píše Pavel o židech ?? Ten jim nadává do hadího plémě atd.

A teprve zde vzniká naše církev, po smerti krista a zakládá ji Pavel a ne Petr - ten s Pavlem bojuje názorově, vadí mu přístup k pohanům, chce judaizaci.


Vy jste hodně zmatení.

A těmi jmény mě pobavils, víš co je to jmen různého původu ?? Lidé se ispirují nejenom z bible, ale klidně z tv seriálu to neznamená nic já znám tolik bezvěrců pavlů a Petrů, to je o líbivosti a ne o víře jména.
A co arabská čísla, nejsem arabsko-křestanská civilizace :-))

Já tě žádám ukaž mi, které judaistické kulturní prvky tu máme jako civilizace a bud zcelakonkrétní, v čem je náš a židovský život kulturně a společensky stejný.

Já znám mnoho stejností mezi judaismem a islámem.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 14:03:13)
Odpovědět
Proč tedy vítá sv. Petr příchozí v nebi?
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 14:07:05)
Odpovědět
Mě to je Dane navíc téměř jedno, jen si myslím, že tvůj výklad je jednostranný, toť vše.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 18:20:55)
Odpovědět
Hmm.. to jsem čekal, až má přijít na argumetny tak je ti to jedno no pořád lepčí než kdybys dál plácal.

Až příště otevřeš bibli, všimni si že kristus mluví jenom k židům a až sv. Pavel po kristově i knám tečka.
A nakoukni i do starého hebrejského zákona a přečti si co vše jsou smrtelné hříchy, možná ti dojde ty jednostraný výklade, že by tě museli zabít 3x týdně kdyby jel podle starého testamnetu Mošeho s jahvou, ukončeného Kristem a určeného jen a pouze židům.
Fascinuje mě, jak čtet něco o čem vůbec nepřemýšlete, perostě ovce kam zavelí pasák tam se sunou.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 22:47:35)
Odpovědět
Hmm, která církev říká, že Kristus jen tak prospěvoval a církev založil až sv.Pavel. Jako ateista s Vámi plně souhlasím - křesťanství je dle mého názoru instrumentem rozkládající se společnosti konce starověku a středověku - ale ty Vaše dvě miliardy Vás asi upálí až jim řeknete, že církev založil sv.Pavel a nikoli Kristus. Malé "k" naznačuje Vaše pohrdání tím židáckým rabínem?
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 23:30:58)
Odpovědět
Pozor !! Evropskou církev založil svatý Pavel, čili křesťanskou církev z pohanů.


Kristus za života prostřednictvím sv. Petra založil judokřesťanskou církev, ta už v podstatě zanikla.


Po vzkříšení se obrátil na Pavla a na Evropu, židé sklamali a skončí v pekle.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 2.10.2010 3:21:23)
Odpovědět
Ježíši Kriste, to je kravina:-) Na to vskutku není co říci. Prosímvás, judokřesťanská církev je Vaše diplomka?
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:56:40)
Odpovědět
studuji 2. rokem dálkově religionistiku-dějiny křesťanství, ale to že starý zákon nám není závazný a patří jenom židům říkávala už moje babička a mám to potvrzené i z debat z mnohými našími odborníky na křestanství.

nevím kde se vzal ten blud, že zákon smrti a pomsty, nahrazený zákonem lásky a odpuštění nám může být závazný coby křestanům z pohanů, to je blud.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 18:36:40)
Odpovědět
Kolikátá už je to vaše vysoká škola? Studujete s cílem státi se králem euportálu? :-)

Ale vážně. V NZ se Pavel opakovaně vyznává z toho, že je Žid. Kde je nazývá "plémě hadí"? Oficiální překlad Bible pro pravé Němce, Berlín, 1936??? CItACI!!!
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 19:18:40)
Odpovědět
když nepočítám MBA tak teprve 2. po ekonomce :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 19:21:22)
Odpovědět
vy plemeno zmijí přesně :-)

musel bych to najít..

je tam velké množství urážek a nadávek na židy od pavla.. byl to konvertita odpadlík od židovství teprve on vytvořil evropskou církev

je to náš pohanský apoštol a skutečný zakladatel, církevní praotec !
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 22:42:02)
Odpovědět
Židovství je nezrušitelná Smlouva s bohem. I to se řeší v NZ. Od židovství nelze ani dle NZ odpadnout - přestupem k víře v dokonaný příchod mesiáše se pouze Smlouva Židů mění. Tudíž Pavel je odpadlíkem pouze dle židů - dle křesťanství pouze naplnil Smlouvu - a co je mimochodm v NZ zcela jistě - ŽIDÉ SE NEMOHOU STÁT POHANY! "Pohanský apoštol židovského původu a odpadlík" je několikanásobné kontradiktum in adjektum.
Opravdu tomu moc nerozumíte.

A jako studentovi náboženství Vám jistě nedělá obzvláštní problém tu citaci o hadech najít. Tak ji najděte.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 23:35:03)
Odpovědět
Já vám nic hledat nebudu najděte si ji sám :-))
drzoune jeden drzá douchová :))

Trvám na všem co jsem napsal a váš souhlas či nesouhlas jest pro mě nepodstatný.

To vy jste tu plácl že křestanů nejsou 2 miliardy ??
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 2.10.2010 3:13:13)
Odpovědět
Jistě, nic takového Pavel neříká, proto to nelze najít... Takové neznalosti prokázat, to musí být k vzteku. Ale narozdíl od Klause byste alespoň mohl unat, že o tom nic nevíte. Že jste takový ukecaný trotlíček...
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 4.10.2010 22:10:55)
Odpovědět
já ti hlupáku poradím, jsou to slova apoštola Pavla zapsaná ji. autorem, už původně latinsky tak hledej blbe.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 4.10.2010 22:41:26)
Odpovědět
Ale nesmysl, trotle. Opravuji, google si neříkejte - ten totiž na dotaz "pavel plemeno zmijí" odkazuje na Vás:-) Zřejmě u nás není nikdo, kdo by si myslel totéž - jste prostě největší moravský teolog dějin.

Jsem ochoten Vám tuto problematiku osvětlit, ale pochybuji, že byste to pochopil...
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 23:37:57)
Odpovědět
ty seš vole totální trouba :))

já netvrdím že Pavel se stal pohanem, ale křesťanem a ne že je apoštolem pohanem, ale pohanským ve smyslu že se obracel na pohany, chápeš to, ty kontrainjjektvní intelektuální jelito :))
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 2.10.2010 3:17:58)
Odpovědět
Vzhledem k tomu, že ho nazýváte odpadlíkem - jako každý správný Žid (nejste jím?) - považuji za jasné, že každé Vaše tvrzení je chybné. Jsem rád, že aspoň něco víte. Je to překvapení...
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 4.10.2010 22:04:17)
Odpovědět
Hloupý intelektuální jelito, zmatený z přemíry informací a totálně tupý :))
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 4.10.2010 22:09:35)
Odpovědět
Víš co ty přední východe se zadním vývodem, běž studovat ať seš ještě zmatenější, ikdyž nevím jestli to vůbec jde :))

Pak se můžeš divit že křesťanů je aktuálně 2 miliardy 144 milionů, ročně jich přibýbá 2-2,2% /tedy shoda s celkovým přírůstkem populace/ je to nejrozšířenějí náboženství na planetě.
A ještě je zajímavá informace že i v komunistické číně se hlásilo loni 26,4 milionu lidí ke křesťanství.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 4.10.2010 22:29:57)
Odpovědět
Dane, lituji každé minuty, které jsem s Vámi strávil. Jste evidentně nevzdělaný a co je horší málo inteligentní. Nestudujte je Vám to k ničemu, opakujete fakta, která jste si kdesi přečetl, aniž byste chápal, co říkáte. Navrhuji Vám nový nick, říkejte si wiki nebo google...
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 8:14:04)
Odpovědět
Dan neustále prosazuje nějakou neuvěřitelnou odlišnost židovství a křesťanství. Je to nesmysl.
Máme velké množství slovanských jmen, např. Břéťa, Jarda, Mirek, Zdeněk, Láďislav atd., jsou oblíbená, ale daleko nejpoužívanější jména jsou jména židovské a řecká. Namátkou Dan, Josef,Jan, Jakub, Michal, David, Ondra, nevím Petr, Pavel, ale Marie, Anna atd. atd., řecká Alena, Irena atd, je toho opravdu kvanta a nechci to hledaT. A ty jména sem přílítli vzduchem? Něco je z bible a něco od našich židovských sousedů lidé přejali.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:42:59)
Odpovědět
Ty seš ale lhář :-)

Co víš o židech jejich kultuře, zvycích a tradicích ??

Písmo, řeč, pohřby a stvatby, stravování, higiena, jejich kalendář ?? říká ti to vůbec něco ??

Nedávo tu otevřeli kocher jatka, protestuje proti nim už 6 evropských zemí, u nás na moravě jakto že nechápou tu stejnou kultůru, co myslíš ??

AQle jedna zásadní otázka víš vůbec co ted židé slavili za svátek a jak ?? Vsadím se že víš kulový !

Já kdybych neseděl 4 roky v kanclu se 2 židy věděl bych taky, ti mě otevřeli oči.
Zkus říct židovi že křestanství je pokračováním judaismu :))
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 11:01:54)
Odpovědět
No Dane ta otevřená jatka v Náměšti nejsou košer ale halal. Ale je to skoro jedno. Islám a podřezávání halal již u nás má tradici - prvními propagátory byli v r. 1951 bratři Mašíni - vylákali strážmistra k fiktivní nehodě, svázali, ohleduplně navíc omámili chloroformem - podřezali a nechali vykrvácet. Topolánek jim už dal za propagaci islámu Kramářovu medaili, Nečas o tom přemýšlí.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 11:03:44)
Odpovědět
A ted si představ, že mě říkal v práci jeden židovský kolega at mu tam zajedu nakoupit :-)

žena mi to zakázala..
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 11:17:22)
Odpovědět
No ty víš co jsou to semité a křesťané na rozdíl od některých diskutujících.semité si to ekonomicky vyjímečně jako bratři spojili - i když se jinak nenávidí. No v tom řeznictví jsem také roky velmi rád nakupoval - měli výborné uzeniny nejlepší široko daleko za rozumnou cenu. Nyní bych se mu také vyhnul.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 11:41:24)
Odpovědět
Co dančí obora a hospoda na Vyhlídce a Míša ??
znáš je ?
:-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 13:03:41)
Odpovědět
Jen dančí oboru, ale sám jsem tam nestřílel jen se díval. Ale když jsem jel kolem Náměšti, vždy jsem v řeznictví u Stloukalů nakupoval.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 13:11:20)
Odpovědět
Obora i Hospoda je mých přátel.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 20:50:59)
Odpovědět
No v té době co jsem tam byl já tak asi ne - bylo to dávno za známé figurky "sprosťáka" ředitele LZ Hrbáčka sídlícího na náměšťském zámku. Byl dobrý kumpán z mokré čtvrti.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 10:55:59)
Odpovědět
Hardy, to je logika jak pra.se. Tak třeba ve V. Británii je nyní druhé nejčastější jméno dávané novorozeným Mohamed a jeho odvozeniny - a je V. B. historicky na islámských základech? Nebyla ale díky b.blbům velmi brzo bude.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:59:50)
Odpovědět
V roce 1946 bylo v Betlémě 80% křestanů dnes 25%

V roce 1946 bylo v Jeruzalému 20% křestanů dnes 2%.

A já se ptám, kde je to křestanství z žida ???
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 11:11:55)
Odpovědět
Je vidět že ti semité jsou všady stejní - Židé vytlačují křesťany z Jeruzalemu, Palestinci mohamedáni z prostoru Betléma (a to jim "křesťanská EU platí celou palestinskou samosprávu), mohamedáni za podpory NATO vyhání z Kurdistánu křesťanské Kopty, Turci sem tam podpálí nějaký křesťanský kostel nebo spáchají atentát na vyšší křesťanské představitele - katolická církev tam nemá žádnou právní identitu - na rozdíl od islámu u nás.. Ti křesťané jsou zdegenerovaní a padlí na hlavu - neumí se ani bránit, jen ustupují a ještě si to pochvalují. I ten papež se mohamedánům pořád jen omlouvá.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 11:39:58)
Odpovědět
To je dané už podstatou těch kultur a náboženství judaisté a islamisté jsou krutí, agresivní a mstiví, nemají problém se pomstít a zabíjet, naproti tomu křestanství říká odpust a nastav druhou tvář, to ovšem proti agreosorovi jako je sionista nelze praktikovat, jinak zanikneme a Brusel bude vypadat jako Jeruzalém dnes.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 14:15:09)
Odpovědět
Kalousi, není to zcela pravda. Křesťané odcházejí prakticky z celého středního východu. V arabských zemích to mají nyní těžké. V Izraeli paradoxně mírně přibývají, přistěhovalo se sem velké množství ruských židů, míšenců, i nežidů na zfalšované dokumenty. Někteří vzali podporu a následně po obdržení pasu i roha ze země. Někteří si ponechali i ruské občanství a jako náboženství uvedli katolictví nebo pravoslaví. Dokonce jsou i sňatky těchto izr. rusů s palestinkami hlavně křesťanskými.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 23:28:22)
Odpovědět
V současné době žije v Izraeli 8-8,5% křesťanů z mnoha národů a církví.
V žádném případě nelze Izrael nzyvat křesťansým ba ani judokřesťanským státem, kterým skutečně kdyi býval, alespoŃ některé oblasti, dnes lze hovořit o židovském státě se silnou muslimskou menšinou.

Když ale uvážímě že v půl miliardové EU žije 2,5 milionu židů čili 0,5% populace, jsou židé v Evropě spíše rarita než než nějaká významnější součást kultury.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 14:37:29)
Odpovědět
Dane, ty sis asi nevším, že Betlém je v Palestině a Jeruzalém je obyvatelstvem jak židovský, tak palestinský a prošly tam dvě války s velkým pohybem obyvatel. Dej si to do souvislostí, samotná čísla nemají ceny. V Libanonu také prudce ubylo křesťanů a jejich vlivu a tam židé prakticky nejsou.
Ještě k těm jménům, o nic nejde, jen jsem chtěl ukázat na příkladech promíchanost kultur a jestli dnes přibývá jméno Mohamed, začínáme se mísit i s muslimskou kulturou.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 18:39:15)
Odpovědět
Ne tak to vůbec není :-)

Ty jména neznamenají kulturu, jsou to jenom jména jestli někdo dá dítě jméno Erika, neznamená to nic o wikingské kuluře a civilizaci, pouze jméno :-)

Když někdo dá jméno Karel nebo Robert, neznamená to germánskou kulturu, pořád je to jenom a pouze kultura anticko-křesťanská.

A křesťnaství naroubované do antiky je náš kulturnáí fundament, mimochodem už za Krista byla vlastně celá židovská oblast pod římem, ale většina židů byli občany 2. třídy podřadní, Pavel měl výhodu římského občanství a protože už tehdy byla Evropa a řím značně antisemitská, proto upravil většinu zvyků a předělal původní Petrovi církevní rituály vycházející z judaismu na evropskou církev se vším všudy.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Frigo, 1.10.2010 18:52:29)
Odpovědět
Myslím že se vám dan snaží celou dobu vysvětlit, že tyto základní 3 kultury a náboženství se mísit nemůžou, můžou žít vedle sebe ale nikdy se se smíchat, to je prostě nemožné.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 20:44:00)
Odpovědět
Frigo, přesně to samé si myslím. Jinak oponovat občas musím, jinak by diskuze byla děsná nuda s jedním monotonním názorem.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 20:55:41)
Odpovědět
Špatně jsem pochopil, že se můžou míchat a i se míchat budou, to nelze zastavit.
A co Obama v USA, černý prezident, původně snad muslim, který přestoupil na křesťanství, jak jej berou většinově stále bílí američané, je to nesmísitelný a neslučitelný cizinec, nebo už je to našinec? z hlediska američanů?
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 23:43:53)
Odpovědět
Jenom tak zesrandy sem se podíval na nejoblíbenější jména židů - aktuální doba.
Roni
Jael
Adi
Sára
Jovel
Hila
Michal
Amit
Mose
Jehonathan
Daniel

hity poseldní doby mezi židy
Noam, Lior, Or, Osher, Uri, Shacher

To jenom tak pro představu, že naše biblická starozákoní jména, z tanachu oni v podstatě už dávno nepoužívají /Sara, Michal, Josef-jinak vše velmi neevropské že :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 2.10.2010 7:00:54)
Odpovědět
Člověče, tvoje starosti bych chtěl mít. Máš naštudovanou Toru do podrobností, víš původní židovská jména kdejakýho bolševickýho aparátčíka, víš počty židů v jednotlivých zemích, koukám, že znáš i současná izr. jména. To já o tom vím tak desetinu nebo setinu a zas mě to tak až neirituje.
Zkus založit nějakou stranu s programem o totální "neslučitelnosti židovského živlu s moravským národem", pokud najdeš stejně naladěné, třeba uspěješ. Třeba budeš i předseda strany, třeba i jednou prezident, kdo ví?
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 11:02:05)
Odpovědět
Někteří lidé jsou tu Kalousi neuvěřitelně zmatení, že slaví vánoce a velikonoce ani neví co je to za svátky - bezvěrci, jin. zase myslí že jsme civilizace postavená na Mošeho základech, který svátek je tedy u nás svátkem Abraháma, Mošeho a dalších ?? :-))
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 11:21:13)
Odpovědět
No dobře že ještě ty vánoce slaví - v Bosně, Kosovu, v centrále v Bruselu, v některých čtvrtích měst ve V. Británii je to již občas na veřejnosti zakázáno - urazilo by to náboženské cítění mohamedánů.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 18:02:15)
Odpovědět
Přátelé, Klaus dal dnes polibek smrti Bobostraně, SSo už vyřídil hned po té co zdecimoval ODS a tedky následují Bobíci, jeho někdejší svazáká kolegyně, funkcionářka socialistického svazu mládeže a kandidátka na prezidentku za ksč Bobošíková je jeho favorietm :-)


Kdo si na ni vsadí, po tomto polibku smrti od muže jež se vždy mýlí ?? :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 30.9.2010 21:58:30)
Odpovědět
Aby to byl skutečně polibek smrti - musel by se stát příznivcem BoBO pan Havel - ti co s nimi sympatizoval vždy prohráli (OF,ODA,zelení)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 30.9.2010 22:29:13)
Odpovědět
A kdo dopald hůř zelení nebo SSO ? :-D

Klaus je lepčí smrťák to uvidíš na výsledcích BOBO :))
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Maja, 30.9.2010 19:49:40)
Odpovědět
Plně souhlasím s prohlášeními našich politiků.Žádné mešity v Evropě. Muslimové si tvrdě hají své území proti stavění kostelů či jiné víře než v Alaha.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Dan, 1.10.2010 10:37:42)
Odpovědět
Ale Václav Klaus chce přjmout Turecko do EU bez vyjímek :-)
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Maja, 30.9.2010 19:49:44)
Odpovědět
Plně souhlasím s prohlášeními našich politiků.Žádné mešity v Evropě. Muslimové si tvrdě hají své území proti stavění kostelů či jiné víře než v Alaha.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(evča, 30.9.2010 20:28:04)
Odpovědět
také souhlas.Žádné mešity,žádní muslimové ,ale Turci v EU také ne. Kdo chce žít v jiné,než rodné zemi,musí přijmout a ctít zákony této země. Bez výjimek. U nich to dodržují,tak proč my máme být za voly..
Začínají se roztahovat a hřešit na někdy přiblblá lidská práva - všeho s mírou....
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 30.9.2010 20:33:16)
Odpovědět
Je to někdy spletité. V Kuvajtu teď povolili po mnoha a mnoha průtazích 4. kostel v zemi. Je to jen pro indické křesťany,/je tam v zemi asi 400 000 křesťanů,zahraničních dělníků/ a kostel musí stát "stranou", být nenápadný a není přístupný pro domácí. Tedy jeden kostel pro 100 tisíc věřících. To Saudi nepostaví kostel ani omylem a za bibli v ruce vás zavřou do kriminálu, jako nepovolené rozšiřování cizí víry.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 30.9.2010 22:03:58)
Odpovědět
Kuvajt je něco úplně mimo - je to umělý útvar vytvořený asi před 100 lety Brity kvůli správě velkých naftových polí - defakto 8. irácká provincie. Kdyby nebylo křesťanských zemí, žádný Kuvajt by dávno neexistoval! Takže mohou být Kuvajťané vděční! Zato v Iráku pod ochranou vojsk NATO jsou vyháněny z Kurdistánu tisíce křesťanů - Koptů, kteří zde byli staletí a nevadilli ani Husajnovi.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 5:43:45)
Odpovědět
Z jakých fakt čerpáte Kalousi? Kuvajt není v žádném případě osmou provincií Iráku. Ať už proto, že nikdy nebyl jeho součástí. Nebo třeba proto, že jeho obyvatelé jsou přistěhovalci z Arábie a s Mezopotámci mají opravdu pramálo společného. Třeba proto, že vznikl dřív než Irák - máte pravdu, že s britskou pomocí - ale odtrhl se nikoli od Iráku, ale od Osmanské říše. Britové navíc v té době, kdy ho od Bosporského obra odtrhávali, nevěděli, že je tam ropa, takže i tento Váš pochybný - dnes populární - argument padá. Inu, vyjma židokřesťanské civilizace jsou i jiné bludy, které je třeba vyvrátit - jako je ten nároku Iráku na Kuvajt.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 8:04:54)
Odpovědět
Jo s naftou máte pravdu - byla objevena a využita trochu později, Britům šlo zpočátku o geopolitický zájem. I s původem obyvatelstva. Můj výklad je založen na tom, že se Irák považoval v té oblasti za dědice Osmanské říše a permanentně Kuvajt považuje jako součást svého území. Pochopitelně že pro Kuvajťany je výhodnější být pod patronací USA než válkami a bouřemi zmítaného Iráku.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Hardy, 1.10.2010 14:01:56)
Odpovědět
Kalousi, to je sporné. I kdyby to bylapravda, proč by měl mít Irák nárok na Kuvajt, po 100 letech. To bysme mohli taky nárokovat Zakarpandu, nebo Slezsko od Poláků, nebo Lužice od Němců, to už nám velice dávno nepatří. A patřit už nebude.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Kalous, 1.10.2010 20:59:07)
Odpovědět
Vždyť říkám - že Irák si činí nárok, ale jestli je to objektivní je druhá věc. A pokud budou USA, tak Kuvajt Irák nedostane. Pokud by však USA neexistovaly, Kuvajt už by dávno byl Irácký právo neprávo. Pravdu a právo má silný nebo ten, koho silní podporují. Srbsko také mělo právo na Kosovo, bylo to srbské území - a USA a NATO ho přidělilo Albáncům. Právo neprávo.
Re: Tabu padá. Prezident Klaus v odporu proti mešitám není sám
(Glosátor, 1.10.2010 23:00:57)
Odpovědět
V 60. letech, kdy Irák vznesl nárok na Kuvajt se proti postavily USA i arabské státy. Irák by se Kuvajtu nejspíš nezmocnil i kdyby USA nebylo, neboť SAK a další státy jsou silnější (na druhou stranu akceschopností připomínají OSN:-). Ale protože USA byly v době války v Zálivu nejmocnějším státem, jaký do té doby dějiny poznaly, bylo nemyslitelné, aby nápravu sjednaly právě ony.

Kuvajt je mezi arabskými vládci velmi oblíben (narozdíl od šiítských zvrhlíků/islámských socialistů z Iráku), takže jeho svoboda opravdu není garantována pouze USA.
Lukoilovič Klaus na jednu stranu brojí proti mešitám a zároveň je příznivec rozšíření EU o Turecko. Asi už v tom senilní stařík začníná mít zmatek a nebo si nemůže vybrat jestli bude spíš populista nebo exhibicionista.
Ale kdepak, on jenom kope za tým Synagoga Praha.
Klaus má tyto rozpory a dvojakosti ve všem, může být konzervativec bezvěrec a bisexuál ?

Nebo např. lidi z Reflexu nazývá svazáky, ač narozdíl od většiny z nich sám byl svazákem :-)

Tvrdí že je zapřísahlí nepřítel kouření a otvírá ceemoniálně tabákové fabriky :-)

Jezdí si na deficit evropské demokracie stěžovat diktátorům do Kremlu :-)

Tvrdí že neexistuje globální oteplování v době severomořské konference o nových nalezištích :-)

Co je proti tomu Turecko do EU ano, mešity v čr Ne :-)
Ještě bych doplnil na jednu stranu dovolávání se sv. Václava jako symbolu zakotvení v západoevropském civilizačním okruhu a současné snahy o zatahování Česka zpět do sféry vlivu rusácké orientální despocie.
To je asi ta "konzistentnost názorů" jak by zřejmě namítli jeho řiťolezci jako vepřík Petřík a spol.