reklama
reklama
BulletPřihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

BulletInformační servis
Zasílání novinek e-mailem
BulletČlánky autora
BulletVyhledávání

BulletReklama
Václave, stojíme za tebou
BulletReklama
www.tv7.cz
BulletPočítadlo dluhu
BulletStáhněte si knihu
BulletDoporučujeme knihy
Lukáš Petřík - Konzervativní revoluce Margaret Thatcherové a Ronalda Reagana

Margaret Thatcher: Umění vládnout

Peter Schweizer: Reaganova válka

Gonzalo Vial: Pinochet

Evropské otazníky

Křesťanství a ateismus

Jak katolická...
BulletPrůzkum
Měla by Česká republika vystoupit z EU?
Hlasovat můžete kliknutím na odpověď

BulletPoliticky nekorektní trička
Objednejte si politicky nekorektní trička
BulletReklama
BulletReklama
BulletDoporučujeme
Byli jsme i před unií, budeme i po ní. Boj za samostatnost našeho státu bude probíhat i po Lisabonu

Václav Klaus

Mladá pravice

D.O.S.T.

Desatero Mladé pravice

Pat Buchanan

Ron Paul

Hnutí pro život

Eretz.cz - zpravodajství z Izraele

Standing Together with Israel

Československo 2008 tour

Učitel financí

Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus

Autor: František Matějka | Publikováno: 29.9.2010 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Projev prezidenta České republiky v OSN považuji za excelentní. Sleduji výstupy politiků z tohoto jednání, ale skutečného státníka abyste hledali lupou. Ztrácí svět rozum? Skutečně jsme tak odevzdaní?

klaus_osn.PNG

Počet produktivních lidí na Zemi a jejich schopnost uživit zbytek světa těžce zaostává v porovnání s počtem různých nově politiky vytvářených organizací a institucí, které mají ambice řídit všechno, co se hýbe. Tvůrci českých Básníků ani netušili, jakou mají krutou vizionářskou pravdu, když vymysleli slavný slogan „dej blbci funkci a vymyslí lejstro“. Místo toho, aby za extrémistické názory byly považovány takové, které postupně ukrajují z občanských svobod jednotlivců ve prospěch jakýchsi „vyšších autorit“, je považován za extrémistu každý, kdo chce osobní svobody jedinců bránit. Z Klausova projevu bych rád zmínil dvě citace, které považuji za klíčové a hodné k vytesání do kamene nad vchod do sídla budovy OSN. „Místo, aby se OSN stále více stávalo zdrojem finančních prostředků pro různé, často velmi sporné nevládní organizace, které se - bez jakékoliv povinnosti skládat účty a bez jakékoliv kontroly - snaží profitovat z aktivit OSN, mělo by OSN usilovat o to, aby bylo účinnou organizací reprezentující státy a jejich občany. (...) Naopak. Mezinárodní organizace, včetně Spojených národů, by měly snižovat své výdaje, zmenšovat počet svých úředníků a ponechat řešení na vládách členských států, které jsou občanům těchto zemí přímo zodpovědné,“ komentoval nové snahy politiků, kteří vidí řešení všech problémů v zavádění více byrokracie, nebo vzniku nových státních či nadnárodních institucí. Podepisuji každé slovo. (celý projev nabízím zde)

Vždy jsem v jakékoli oblasti lidské činnosti považoval vytyčování nových „cílů“ a stanovování nových „výzev“ v době, kdy nebyly dotaženy do konce ty předchozí a zejména pečlivě vyhodnoceny jejich dopady, za klíčový problém stanovování nových strategií a důvod k očekávanému neúspěchu. Stavět nový dům na promáčených základech je prostě hloupost. Jenže současný svět je takových postupu plný. Konzervativní a veskrze státnický přístup Václava Klause považuji za jedno z nekompromisních zrcadel takovým postupům.

Ze světa pomalu mizejí skuteční státníci. Jsou nahrazování politiky, jejichž mocenské ambice, ke kterým jim pomáhají jimi zakládané nové a nové úřady, organizace a instituce, převažují nad jejich původním posláním – sloužit lidem. V české republice je mi upřímně líto, že mandát prezidenta je možné obhajovat jen jednou. Opravdového nástupce za Václava Klause, přes všechny jeho obyčejné lidské chyby, kterých si životem nese každý z nás dlouhou řadu, prostě nevidím.

 

 



Aktuálně nabízím také článek:
Celou konferencí se táhne jediné téma: „Třetí cesta“. Podle Zaorálka taková, která pod tvrdou kontrolou socialismu využije kapitalismus k přerozdělení jeho výdobytků mezi ostatní. Oni už nebojují proti kapitalismu, jako dřív. Uvědomili si, že bez jeho existence by jejich sociální státy nebylo na čem stavět...:
Programová konference ČSSD: Programová ideologie parazitismu 

.

reklama
1824 čtenářů | 75 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Další články od tohoto autora:
Komentáře


Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(ann48, 29.9.2010 0:41:01)
Odpovědět
Pane Matějko, díky, mám na pana prezidenta i na fungování OSN stejný názor, sdílím i jeho názor na globální oteplování, či na chod EU. Jen mě zajímá, kdy prozřou i ostatní politici a státníci. Bylo by zapotřebí, aby to bylo brzy a aby společně se pokusili o nápravu, v zájmu našich dětí a vnoučat.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Plašmuška, 29.9.2010 7:19:52)
Odpovědět
Přemysl |Sobotka, který si dělá ambice na úřad prezidenta, který !zpochybňoval prezidenské postavení V,Klaus, ostře ho za jeho postroj kritizoval, pro jeho neustupnost podepsat pro ČR likvidační Lisabonskou smlouvu, takové kandidáty bychom měli už dopředu odmítnout. Co je to za politika, který stojí proti zájmům ČR? Takový vlezdobrusaelista,
nicka,V. K, ani ke kotníkům nesahá, ale křčičel
a štěkál jak malý ratlík..
Měli bychom si znovu přečíst, kdo s polslanců hlasoval pro LS a jaké zastával v době "krize okolo LS stanovisko! Prezidentku jsme ještě neměli, co Livia?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Stallker, 29.9.2010 9:48:28)
Odpovědět
Zajímavý nápad...
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:15:30)
Odpovědět
Paní Klausová je jistě dáma na úrovni, ale obávám se, že zlí jazykové by na ní nenechali nit suchou. Už slyším ty kecy o rodinné firmě...
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:50:05)
Odpovědět
Paní Livie je na 1. pohled hodná žena já ji hodně lituji, nejenom proto že pocházela z rodiny komunistů a estábáků a že její otec důstojník STB s eobjesil, ale hl. proto že si podobného parchanta jakým byl její tata i vzala, žije tak celý život vedle lhářů a darebáků a je tím hodně poznamenanná.

Ve své knize si stěžuje i na Klausovu nevěru, ale zasvěcení lidé už vědí že se tím jenom maskuje něco mnohem horšího skrytá Klausova homosexualita, o níž otevřeně mluvil už pan Hromada či herečka Eva Holubová.

Zcela upřímě říkám, paní Livie jste vzácená žena a je mi Vás líto, nepovedl se vám z těch chlapů v životě ani jeden.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Niky, 29.9.2010 11:34:12)
Odpovědět
Také souhlas! Vláda A Merkelové posílá zpátky do Kosova 15000 Kosovských cikánů,posílá je tak na jistou smrt! Tato skutečnost je v Česku 100% cenzurována!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 12:06:04)
Odpovědět
Tak je tam běž Niky ochraňovat. Stejně je tam ale nikdo nedostane, proč by chcípali hladem v Kosovu když se nmají dobře v Německu (nebo ČR).
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Niky, 29.9.2010 12:15:33)
Odpovědět
jde o princip! Sarkozy posílá do Rumunska 2000 cikánů a Schwarzenberg,Brusel a média se můžou zbláznit co si to ten Sarkozy dovoluje! A podívejme se Merkelová dělá něco podstatně horšího posílá na jistou smrt 15000 kosovských cikánů a je klid po pěšině!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(TřiKřížky, 29.9.2010 15:00:29)
Odpovědět
Proč na jistou smrt? Kosovo je přece právní a demokratická země, kterou uznala řada států včetně ČR. Tak proč by nebohým Romům mělo něco hrozit?
A Merkelová dělá jedině dobře - posílá této zemi posilu, lidi kteří z ní pocházejí a jsou tam doma, kteří se budou podílet na jejím demokratickém vývoji a spolubudovat zářnou budoucnost, která se stane vzorem pro celou Evropu, možná i svět.
Tak co je špatně?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Niky, 29.9.2010 16:40:10)
Odpovědět
TřiKřížky,vy nevíte,že muslimové v Kosovo zavraždili a zavraždí každého Srba,Cikána,kterého chytnou? Pokud to nevíte,tak se laskavě nejdříve seznamnte se situací v Kosovu a pak se teprve vyjadřujte!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(TřiKřížky, 29.9.2010 21:32:56)
Odpovědět
Niky, škoda, že nepoznáte ironii ...
Ukradení Kosova Srbsku považuji za zločin na celosvětové úrovni a podporu jeho muslimského zřízení ze strany EU i ČR za lumpárnu hodně vysokého kalibru.
Teď třeba ti nadšenci tleskající ne tak dávné vojenské agresi proti suverénnímu Srbsku poznají, co mají na triku. Ale je svědomí trápit nebude - žádné totiž nemají.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 16:40:38)
Odpovědět
Niky, vy jste dobrý. Vždyť to Kosovo je vizitka západní demokracie. Celý státní aparát je placen EU, tak musí také poslouchat! Při 80% nezaměstnanosti nezbývá aby ho EU stále financovala (vytvoření a vyzbrojení armády rovněž zaplatil Západ včetně EU,NATO a USA)- nebylo by lepší aby spravovalo dál Srbsko na své náklady? Stejně ty ci.ká.ny v Kosovu zase bude živit EU.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Niky, 29.9.2010 16:46:34)
Odpovědět
Kalousi,zeptejte se bývalého Kosovského protektora a komunisty Kouchnera,jak to v Kosovu chodilo a chodí! Dnešní ministr zahraničí Francouzské vlády Kouchner se jako Kosovský protektor slušně napakoval!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 16:55:33)
Odpovědět
Kouchner není komunista ani socialista, je to zrád.covská k.ry..sa v pravicové vládě Sarkozyho. Je to b.lb na úrovni zeleného Cohn Bandita a Fina Athissariho , který dostal za likvidaci srbského Kosova Nobelovu cenu za mír.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(v.n., 29.9.2010 1:13:40)
Odpovědět
Klaus je někomu odpovědný? I s těma jeho řečma?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(v.n., 29.9.2010 1:26:19)
Odpovědět
Malý dovětek - mocenské ambice uhradil Klaus trochou kroucení a v kontextu celkem asi nezajímavou přihrávkou panu Snítilému.
České ušmudlané Pulp Fiction.
Takových státníků je v normální civilizaci opravdu velmi, velmi málo.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 3:49:07)
Odpovědět
Vždyť ti státníci jsou jen figurky posunované z pozadí. A toho Klause v OSN skoro nikdo ani neposlouchal.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(L, 29.9.2010 5:01:22)
Odpovědět
V OSN se nikdy neposlouchá. Nebýt řečníků z KLDR a Íránu umřeli by delegáti nudou. Za den tam zestárnete o několik let.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Eva, 29.9.2010 6:17:53)
Odpovědět
O čem to tedy svědčí, když dle Vás Klause nikdo neposlouchal? To neukazuje na radě OSN nic pozitivního. Stejně tak, jako bučící evropský parlament. Jsem ráda, že máme prezidenta, který si za svými názory stojí - a většinou jsou to názory (dle mého) dobré. A i přes Vaši kritiku je u většiny občanů oblíben. To Vás asi ale moc štve.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Bibiana, 29.9.2010 7:30:35)
Odpovědět
Evropský parlament, bučící státo, které se bojí, aby jim neubylo ve žlábu.Zlaté RVHP! Evropo vzbuť se už konečně!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(ThujaGarden, 29.9.2010 7:17:32)
Odpovědět
Klaus je správný muž na správném místě.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Hardy, 29.9.2010 14:34:13)
Odpovědět
Obávám se, že v OSN téměř nikdo nikoho neposlouchá, jestli je tam 20% účasti, je to úspěch.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:22:26)
Odpovědět
Co takhle v OSN vyhodnotit docházku, udělat inventuru splněných a nesplněných úkolů a eventuelně zrušit? Rockefellerovi se uvolní barák, otevře novou banku a pár těch schopnějších ouřadů tam může zaměstnat:-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Petra, 29.9.2010 6:26:50)
Odpovědět
Mr. Klaus is a jerk. He is totally inapt to be the Czech President. Therefore I am not surprised that nobody listened to him in the UNO and everybody ignored him. Serves him right!!! His views cannot be taken seriously. A Russian puppet that opposes EU is a shame for the Czech Republic. Even Lady Gaga would be a better President than he is. And that is not a joke!!!!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Plašmuška, 29.9.2010 7:27:03)
Odpovědět
Jestli chce někdo přispívat na český psaný článek, který si česky snad přečetl, ať odpoví česky, na co si tady Petro hrajete?To máme všichni padnout před Vámi na zadek-
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(klipklap, 29.9.2010 7:38:43)
Odpovědět
Jaksi se to začíná těm Eurohujerům sypat pod rukama, Všimli jste si, že i media trochu otáčejí, směr větru z Evropských zemí se také mění,také MEDIA obrácejí a EMBARGO na Klause v českých mediích taje, dokonce sem tam znínka i televizi.Spolehejme na dobrou pamět, buďme bdělí, jak začnou měnit kusy oděvu někteří politici!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 10:17:57)
Odpovědět
To je zajímavý názor , v době kdy díky globálnímu oteplování už jednají severské mocnosti o rozdělení nových nalezišť, kdy NASA naměřila min týden zveřejnila lonské globální teploty jako nejvyšší v dějinách měření, v období nekonečných potop a dalších katastrof - kdy sama příroda usvědčuje Klause ze lží hovořit takto klausooptimisticky opravdu dost smerí klausohujerismem :))

Mimochodem všiml si někdo z vás jak zvládlo euro krizi jaký má kurz, že pokračuje rozšiřování eurozony o Estonsko a Island, že Chrovatsko, Srbsko se tlačí do EU ?? :-)

čeho si všimla aktuálně média je zejména fakt, že v česku je oproti eurozoně draho, že sloevsnko má 60x nižší bankovní poplatky, že tolik sledované slovesnko s eurem nás poráží a tím poráží i všechny klausovy lži o euru a jeho nevhodnosti :-)

Krize nepřišla z EU, ale z USA zkolabovala amerika a její banky a fondy, my jsme nato jenom doplatili a v Evropě zuří krize, ale ne eura nebo eu ale národních zemí a jejich dluhů, ukazuje se neschopnost některých zemí si vládnout, ukazuje se že EU a její kritéria byla velmi pravdivá.

Naše koruna nás před krizí neochránila jak Klaus tvrdí /naše ekonomika padla -4,4% HDP/ a krize zde pokračuje, ale zato nám koruna zdražuje zboží a služby a odrazuje investory.
Min. týden vyzvali Němečtí a Holandští investoři k termínu přijetí eura jeink začnou opouštět česko směr slovenso a slovinsko, bylo v notě vládě.
Klausovi tedy opět nic nevychází :-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Jeeves, 29.9.2010 10:37:04)
Odpovědět
Člověče, Vy máte talent! Nepíšete také články do Blesku, či Haló novin? Tu úroveň to má!
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 12:24:24)
Odpovědět
Dane na dané téma limatu nejsem odborník tak se do role odborníka ani pasovat nebudu,ale ovládám historii.Takže s archeologických nálezů víme že v dřívějších dobách na našem ůzemí vládlo mírnější klima než nyní(nálezy plodin,rostlin apod).Až koncem 17.století došlo k prudkému ochlazení.A kolem 19.steletí zas k postupnému ateplování.Gronsko bylo ve 12.století osídleno vikingi a nazíváno zelenou zemí.Pod dnes tajícíma ledovcema se s ubývajícím ledem objevují zbytky stavení a dalších lidských činností.A rozhoně tehdy lidská činnost nemohla nijak zvláště ovlivnˇovat klimatické změny.Takže je otázska nakoli je nynější změna přirozenou,nakolik je ovlivňována člověkem a nakolik je to jenom politika a byznys.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 14:01:11)
Odpovědět
Já budu opakovat fakt a nebudu pracovat s doměnkami co bylo nebo neylo za plodiny ve 12. století a jak mohla nebo nemohla předchozí civilizace nco ovlivnit.

Tedy podle NASA za 134 roků, čili celé dějiny měření teplot po naš planetě, nebylo nikdy tepleji nežli loni - to je prokazatelný fakt.

Dále pak loni rusové zaznamenali nejvyšší teploty Sibiře v dějinách měření teplot na sibiři a to za 89 roků, ty teploty doshály až 40C a rozpusitly dle odoborníků až 800 roků starý led :-)


Takže prokazatelně se globálně otepluje a je mi uplně jedno co bylo nebylo a proč to bylo ve 12. století, nyní opět Klaus nemá pravdu, on tvrdí že se neotepluje.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(TřiKřížky, 29.9.2010 15:09:20)
Odpovědět
Jste si jistý, Dane, že dějiny Země a vývoj jejího klimatu začínají dějinami měření teploty lidmi před nějakými 140 roky? Není toto období z hlediska stáří naší planety a na ní probíhajících klimatických změn trochu krátké na jednoznačné závěry typu "teď se roky otepluje a už se nikdy neochladí"? A taky nepředpokládám, že za oněch cca 140 let bylo vždy jen tepleji a tepleji, že se nevyskytly roky, v nichž naopak teplota klesla. A otázkou také je, co NASA bere za "průměrnou teplotu".
Zajímavé téma.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:27:47)
Odpovědět
Deklasovat výsledky archeologických výzkumů na pouhé domněnky je brutální demagogie. Ale proč mě to od vás nepřekvapuje, Dane?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 17:52:21)
Odpovědět
Cože ?? Jaká demagogie a vy si jako myslíte, že z kousku džbánku a kousku kosti se dá něco vyčíst o civilizaci, a že bez fantazie by vznikaly celé archeologické vize minulosti ???

To se proberte, jenom co já jsem na světě cca 30 roků se snad 20x měnilo stáří člověka, jeho vývoj, archepterix a další kosterní podvody, to není žádná věda, prokázat nemůžou nic, klidně za 2 roky najdou něco jin. a vše popřou.

Běžte se opláchnout studenou vodou, žádná měření která existují nemají v dějinách lidstav vyšší hodnotu teplot nežli loňský rok a tečka.
Operujet s fakty a ne žvásty.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 18:23:50)
Odpovědět
Jenom o kristův hrob a jeho naleziště vedou 3 archeologické prestižní tábory spor kde že byl už dobrých 15 let a o jeho stáří taky a tak můžeme pokračovat dál a dál, samé doměnky, žádná fakta, samé odhady, dedukce, podvody, to je archeologie.

nejvíc mě baví když si přečtu že se něco asi stalo přobližně před 15-25 000 lety :-D

nebo jeho stáří se odhaduje na 12-14 000 roků :-D
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 19:32:14)
Odpovědět
Dane to nejsou doměnky ale fakta.Žádný kus džbanku,ale rostliny alee stromů,struktury vesnic pěstování stromů zbytky sýpek apod.A k té sibiři před 3000 lety tam bylo mírné pásmo.To jsou fakta.Existeje něco jako kroniky to jsou taky fakta .Grónsko to taky nejde vyvrátit.A to měření ,to záleží kde se to měří,v tom byl zakopáný pes u odhalených podvodů o globálním oteplování.A ta archeologii to je věda mapující tisíce let a ne jak vy tvrdíte 140 let.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:09:18)
Odpovědět
1/ ta měření NASA jsou jasná fakta, tedy Klaus se opět mýlí :-)

2/ Není podstatní jestli někdy bylo zde tepleji a nemůžeš to dokázat žádnou sýpkou s tím běž někam, ale fakt potvrzený zase NASA že tempo prudce stoupá až od roků 1978/1980 a loni byl absolutní rekord v měření, s tím že letos NASA odjahduje ještě tepleji a stoupající akceleraci a v tom je ten problém, v tempu jemuž se těžko lze přizpůsobyt.

3/ Ta archeologie s tou mě nechtěj rozesmát, kolik tedy bylo kristovi let ty kniho, kdy zemřel, odkdky dokdy žil Herodes, atd. v ničem se neshodují existují i protichůdné zápisky !!
Prober se, co myslíš jak starý je člověk, ktzerý archeleog má podle tebe pravdu :-))
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 14:22:15)
Odpovědět
Ano je to tak, dívak jsem se na grafi na stránkách NASA, otepuje se od dob měření tedy počátek grafu je rok 1880 a to moře i vzduch, dále je velmi zaímavé, že za posledních 30 roků se oteplilo o tolik jako za předchozích 100 roků !!

Akcelerace přichází s rozvojem automobilismu a dalších lidských aktivit.


Jinak najvětší teploty od dob měření hlásí oficiálně i Rusko, USA, Japonsko, Kanada, Asutrálie a čína !!

Teploty v číně tak jako ve všech ostatních státech dosáhly loni 2009 rekordu a to jak moře tak vzduch, přičemž akcelerace v číně jě vězší než ve vyspělém světě, začíná rokem 1980.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 16:46:35)
Odpovědět
cooku, jak asi mohlo pár milionů lidí s ohýnky ovlivňovat klima a ovzduší? Nyní je to něco jiného - neříkám že civilizace je hlavní faktor, ale jeden z důležitých faktorů ovlivňující klima (hlavní činnost Slunce a náklon Země)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 17:48:57)
Odpovědět
Kalousi, vzhledem k tomu, že ta teplota vzduchu i země prudce akceleruje dle měření NASA mezi roky 1978-1980 a posledních 30 let se zvedá dramaticky 3-5x větším tempem nežli předchozích 100 let, jak na které části planety, myslím že tam ta vazba na civilizaci a její "pokrok" je jasná.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 19:24:37)
Odpovědět
Kalousi a tvrdím něco jiného?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:12:32)
Odpovědět
Kalous zdůraznuje, že vliv civilizace na existující globální oteplování je důležitý faktor, souhlasíš s tímto antiklausovským tvrzením Kalouse ??
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 20:24:11)
Odpovědět
Ale jistě že je důležitý,ale otázka je jestli stěžejní.To zaprvé a za druhé jek lidský vliv zmenšít.Tak jak nyní (biopaliva-a nebo vyvynout motory s menší spotřebou,nynější solární energie-nebo ranši investovat do vědy a nejprve zvýšit ůčiost panelů a zatím investovat do jádra opod).Dávat si cíle 30 procent obnovitelných zdrojů do roku 2030 když nikdo zatím nezná plné možnosti vědeckého rozvoje.Toto mě připadá takové stachanovské plánování.Kdy takzvané šetrné chování je jen byznis který nadělá víc škody něž užytky.Ale jak jsem psel toto je jen můj laický postoj.A zatím nikdo neposkytl relevantní důkaze o tom že oteplování je výlučně lidská vina a né přirozené cykle.A že námi zavedené přístupy jsou nejlepší a nejvýkonější možnou variantou.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:30:24)
Odpovědět
Konečně rozumný názor od tebe po dlouhé době, že bys Klausově blbálení uplně nepropadl ?? :-)

Ale vážně, základem makroekonomie jsou plnány, krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé čili tzv. strategické - ve zkratce každý podnik na západě má koncepci a cíl, to není nic stachanovského, bez něj nedosáhneš výsledku, říká se tomu Target planning a učili mě to např. v Davosu když jsem dělal ještě v ABB.
I stát nebo soustátí se musí chovat jako velka firma, je to velmi podobné s jediným rozdílem, ve státě platí demokracie nikoliv ve firmě :-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 20:47:58)
Odpovědět
No já si zas myslým že mám normalní názory furt.To že má někdo jiný názor neznamená že ty si jediný nositel pravdy.Slovy klasika pravda není jen jedna a svět není černobílý. K tom tvému měření ,před 20.lety byla hypotéza o globálním ochlazení a měla nastat nová doba ledová a ejhle dnes je to jinak.Kdoví jak to bude za nějakých 10 let.Archeologie se rozvíjí a má nějaký vývoj jak každá věda.Když si vezměš(když už jsme u toho tvého krista) dobu 2000 let tak mýlka 5 nebo 6 let není nic.Tych pět le jsem uvedl schválně jelikož díky záznamům astrologů ve staré číně lze přesně dotovat vízkyt komety kterou mohli vidět v betlémě a to na duben o 5 let dříve než je v našem letopočtu datován rok 0.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:58:18)
Odpovědět
:-)

Ahá, já myslel že to není o mém názoru vs svět, ale o názoru pana Klause vs svět, v tomhle případě např. NASA, ERBROGR, JO JOSU, Chai Thru a další a další agentury po světě jež on coby absolutní nevědec rozporuje, podals to rozolmile, já se jenom přikláním na stranu NASA a spol. proti názorům pana Klause s dovolením nic víc a dokonce dotoho vůbec žádné názory nevkládám, používám jenom statistická fakta aby bylo jasno :))

5 roků říkáš, no možná že to protebe nic neznamená, pro mě znamená pojem věda exaktní a prokazatelnou záležitost a tou není rozhodně archeologie, jasné jsou věci od středověku a to jenom v cilvilizacích kde bylo nějaké vzdělanní, méně jasné už události starověku a jakmile se začneme motat v tisíciletích a létají nám tam stidíceleté a milionleté diference, já se jenom chcechtám.

mimochodem, hrob krista podle 2 významných archeologických spolků vůbec není v Jeruzalémě :))
Takže kdo tam teda byl v té době podle "vědců" pochován ??
Kdy zemřel Kristus, byl Herodes vrahem dětí, historikové mnozí a archeologové tvrdí že ne ??
:-D
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 21:08:37)
Odpovědět
Dane nyní již pleteš pověsti a fakta.Betlém v době herodově byla na naše poměry vesnice .Podle vízkumů v té době tam bylo cca.2000 obyvatel.K žádnému vraždění nedošlo .V té době tam zemřelo několik dětí na nějakou infekční chorobu.Bible byla napsana zhruba mnoho let po tychto událostech a jako mladé náboženství potřebovalo potvrzení zázraků a pověstí to všá .Ale třinácté století je v evropě přesně zdatováno a proto je DOKÁZANO že na našem území v té době bylo teplejší klíma.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 20:56:45)
Odpovědět
Ještě dovětek,jaká koncepce?Já tu žádnou koncepci nevidím.Zatím tu je jenom spoustu hrdinských prohlášení ale vypracovaná řešení apostupy žádné.Píšeš že si (pardon za tykání)bankéř ,kdyby ti takoví mudrci nápravy globalního oteplení,přišli z takovým rozpracovaným rozborem své práce jako rozbor obchodní politiky a statistikou své činnosti a výhledem na budoucí konaní uvedl bzs je jako akciovku na burzu a podepsal se pod to? Já tedy ne.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 21:03:10)
Odpovědět
Podívej se já nejsu Klaus, proto nemám žádné své názory na G. oteplování, ale věřím NASA a ne Klasuovi, samozřejmě že zde jasná koncepce jak snížit ozteplování počínaje Kjotským protokolem a končeje návrhem Gewartova plánu, to že o ní ty nevíš neznamená že není :))

Já se k nim nevyjadřuju, roli Ferdy Mravce nechám na pavědci Václavovi, jenom suše podotýkám, že NASA má jin., názor než český Ferda.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 21:21:52)
Odpovědět
O kjotském protokolu vím a jsou to jenom plané téze.Gewartův plán mě opravdu nic neříka a taky hned na začátku jsem prohlásil že nejsem na toto téma odborník jen jsem polemizoval s váma.Odborná fakta neznám a ohledně oficiálních měření ,ty byly zpochybněny falšováním několika jedinců a zatím jsem nečetl znovupotvrzení výsledků .A hystoricky je potvrzeno teplejší podnebí na zemi před pár sty leta a z toho vycázím nic víc,nic míň.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 30.9.2010 17:59:43)
Odpovědět
Měření NASA nikdo nepochybnil :-)

To sipleteš s klimatickým panelem, bohužel je trochu problém že i jeho měření se shodují asi s 12 národními dalšími.

Mě stačí ta NASA, nemám důvod věřit klausovi a ne NASA, navíc jsem zde už mnohokrát prokázal že Klaus se vždy mýlí ve svých idejích, mýlil se i nyní ! :))
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(kingsfield, 29.9.2010 12:39:46)
Odpovědět
Deadly right, Petra. He is by far the biggest political jerk in the civilized World.( Should I really count "Cecholand" civilized???I wonder myself)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:24:54)
Odpovědět
:-) Á, Petra zas něco "vygůglila"...Že by vlastní názor?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Ida, 29.9.2010 10:24:32)
Odpovědět
I mě jsou postoje a názory p.Klause blízké a vadí mi,že bude muset v úřadu končit. Vůbec si nedovedu představit jeho náhradníka a už tedˇse děsím, že tam zasedne nějaký předpos.raný uctívač bruselských nesmyslů.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 10:42:18)
Odpovědět
K článku samotnému, ano Václav Klaus se pasoval do role spasitele česka, Evropy i světa a jedině uplný blázen si může myslet, že svoje tažení za spásou světa myslí upřímě a bez postraních úmyslů a cílů.

P.S. Maličké českoslovsnko/česko přivedl do obrovských ekonomických i politických problémů a kolapsu bank v roce 1996/1997 a ted chce radit světu, inu drzost Vašík má, tu měl vždycky a jedině díky ní, židovské dravosti o moc to dotáhl až na prezidenta jedné malé, chudé a bezvýznamné středoevropské země :-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Ida, 29.9.2010 11:02:47)
Odpovědět
Naše čechy budou tak malé, chudé a bezvýznamné (dle Vašeho mínění jsou), přímoúměrně k počtu všeználkovských DANů, bez špetky národní hrdosti. Je mi Vás líto
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 14:03:04)
Odpovědět
Vaše čechy mě nezajímají, já jsem moravák a mluvil jsem o české republice ne o čechách.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Hardy, 29.9.2010 14:42:21)
Odpovědět
Hodně jezdím na Moravu, mám tam dokonce přízeň a s moravákama aspoň já vycházím velmi dobře, kupujeme tam kvanta vína. Ale můži ti říct, že ne všichni z nich hovoří dobře o Brnu, zajímavé.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Libor, 29.9.2010 15:19:34)
Odpovědět
To je škoda, že vás Čechy nezajímají.
Já jsem z Prahy a Morava mě velmi zajímá. Mám tam část příbuzenstva a řadu kamarádů a známých z různých jejích částí.
Možná skutečnost že jsme malá, bezvýznamná a chudá země není dílem jen jednoho člověka, ale všech jejích obyvatel - nezájem o veřejnou politiku, nekritický pohled na sliby zvenku ať z jedné či druhé strany, hraní si na malém domácím písečku a dohadováním se navzájem zda jsem Čech, Moravan či Slezan.
Když se tak pyšníte moravským původem, pak si jistě vzpomenete na Svatopluka a legendu o 3 prutech.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:32:44)
Odpovědět
Jo, zrovna ta o těch prutech je naprosto přesná. Jenže Danovi je bližší bruselská košile než český kabát. On je totiž moravský nacionalista a separatista. Je to smutný příběh:-(
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 17:55:12)
Odpovědět
Ale já se přeci nedohaduju, pocházím z rodiny Moraváků a Vídeň je mi tradičně i historicky mnohem bližší nežli Praha, čechy mě zajímají asi stejně jako Slovensko nebo Německo.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(cook, 29.9.2010 20:00:15)
Odpovědět
Já jsem tradiční moravák a přes řevnivost s čehy se cítím občanem české republiky.A tu řevnivost považuji za taká rodiné hádky.Já jsem na svou zem hrdý a nestydím se za to.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:03:01)
Odpovědět
Mám li být uplně umpřímný, mě jsou slováci mentálně i kulturně bližší nežli češi a to myslím smrtelně vážně bez provokace.

Mám také podstatně víc kamarádů na slovesnku nežli v čechách.

češi jsou mi vcelku sympatičtí jako lidé, pražáci už mnohem míň.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:12:53)
Odpovědět
Na Slovensku se chovají k homosexuálům lépe než v ČR a já to vím nejlépe. Minule jsme byli v Gay klubu a Slováci jsou tak pohostinní, že i tři ovce do party přivedli. To by se u nás nestalo. Mám rád Vaška Havla a Dášu - jsou to národní velikáni stejně jako Mašíni.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan Kratochvíl, 29.9.2010 20:33:24)
Odpovědět
Ne já nemiluju Vaška H. a Dášu to vůbec, je vidět že promluvila čínská napodobenina, pan P.iča :-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(dana, 1.10.2010 18:05:11)
Odpovědět
Dane, co všechno víš nejlíp, zajed někdy do gay klubů do Prahy. Žádný nacionalismus ani centralismus tam nevládne, třeba si opravíš názor, když je pro Tebe stěžejní měřítko, jak se kde chovají ke gayům.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Nermuť Jan, 29.9.2010 11:45:23)
Odpovědět
Já to říkám teď a budu to opakovat.
V redakci sedí alespoň jeden vyvrhel.

Pokračujme v logice páně Matějky dál.
Takoví lidé, jako jsou kupříkladu Klaus nebo Šarkán jsou dobří.

Tak, jak bude pokračovat jejich vláda.
Klaus bere peníze od Němčourů, tedy tato skupina jeho nochsledů (TOP-09, VV, ČSSD, KSČM A TŘBA MORAVANÉ) bude podporovat spojení s Německem, později zrušení tzv. Benešových dekretů a pak vyhlazení Slovanů v Německu. Koncentráky stojí.

Podívejte se na Beneše. Nebyl spojencem Ruska (SSSR) a nakonec pomáhal na likvidaci ČSR, byl stejně pomáhající, jako třeba Benito Musolini.

Každý, kdo není spojenec Ruska, nakonec bude propagovat Hitlerismus včetně vyčištění Českého prostoru od podřadného českého živlu.
Je jedno, jak moc se bude snažit pomáhat.

Víte, já věřím Klausovi, že to myslí upřímně, stejně jako Beneš, ale nakonec zradí.
Masaryk byl také proti Rusku a pak jsme nebyli součásti SSSR a vlastně jsme ztratili roky 1917-2010. Ty roky jsme ztratili kvůli paktování se Masaryka s Američany. Ano měli jsme tu vývoj od roku 1945-1968/1968-1989. To je málo.

Ne, že by Američani byli našimi nepřáteli.v Jsou to naši spojenci. Kdyby nás přepadlo Polsko nebo Německo, tak by nám přišli Amicí na pomoc stejně, jako třeba Rusko nebo Izrael.

Jenže my jsme jedna Ruská gubernie. Tak to je, a kdo tvrdí opak je Vlastizrádce, takovým je i Klaus.

Klaus nikdy neřekl, ČR (dříve ČSR) by mělo být součástí Ruské federace. Říci to mohl, ale neudělal to.

USA i CSA jsou našimi spojenci. Ale my jsme součástí Ruska. Jen jako část Ruska máme budoucnost, jinak smrt.

Klaus má v mnohém, co v mnohém skoro ve všem Pravdu.

Třeba oteplování planety je přirozený vývoj, který může člověk ovlivňovat jen velmi málo.
Nebo: Lidé mají Právo užívat fosilní paliva, je to součást přírody. Co vzešlo ze živé přírody patří do živé ne do mrtvé.
Nebo Lisabonská smlouva je špatná.
Nebo Euro je blbost.

Euro. Je v zásadě dobrá myšlenka. (Moje názory ne Klausovy.) Jenže Evropa se skládá z několika kulturních center a ty dýchají určitými nádechy odlišnými s jinými kulturními centry.

Ten, kdo to sem dal to ví a nenávidí nás.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Davidan, 29.9.2010 12:19:05)
Odpovědět
Ano, svět potřebuje víc státníků, jako je Václav Klaus, ale méně Václavů Klausů, coby ministrů financí a předsaedů vlád.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 19:13:48)
Odpovědět
Je to zajímavé, asi to tak je. Že by to bylo tím, že už je skoro v politickém důchodu a ničem není závislý?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 20:13:49)
Odpovědět
Pokud není na ničem závislí proč bere oficiálně peníze od Lukoilu ??

Děkuji za odpověď ! :-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Kalous, 29.9.2010 21:31:44)
Odpovědět
To snad ne, akorát jeho manželka brala prachy ze správní rady tabákových monopolů - nyní myslím V.K. zrovna pochvalně otvíral novou moderní výrobnu Philip Moriss. A jeho synovi stačí Roman a ČEZ.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Sunny, 29.9.2010 15:38:33)
Odpovědět
Díky, pane Matějko, za článek i za odkaz na ten projev. Obojí výborné:-)
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Květa, 29.9.2010 18:29:01)
Odpovědět
Našeho nebojácného prezidenta nám může celý svět závidět.Jinak mám radost z většinou inteligentní dnešní diskuse.Co ale uděláme s tím Danem Nedělá si z nás legraci?
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Dan, 29.9.2010 21:12:15)
Odpovědět
Představ si Květo že nám ho svět nezávidí a víš proč, nesdílí většinu jehoidejí, on umře jako nedoceněný genius :-DD
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(Ida, 1.10.2010 18:53:57)
Odpovědět
Dan si Květo bohužel legraci nedělá, čím víc se potrefeněji ozývá je jasnější jeho zamindrákovanost vůči Praze a čechům. Kdyby z pražs. hradu vyšla sebelepší myšlenka, bude pro něho vždy malá jako čechy, které nemusí. Už víme proč je mu bližší bruselská košile, než kabát, jak napsal někdo výšše.
Já musím ještě dodat, že Morava je fajn, pro mě hlavně znojemsko a je mi líto, že Dan umře jako jihomoravák bez státní příslušnosti.
Re: Svět prostě potřebuje více státníků, jako je Václav Klaus
(PetrW, 30.9.2010 21:12:35)
Odpovědět
Ano, naprosto souhlasím.
Svět rozhodně potřebuje víc Klausů, Putinů, Mečiarů a Miloševičů...